۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۵۴۹۰۶
تعداد نظرات: ۶۹۹ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۱۲-۱۱-۱۳۸۹
کد ۱۵۴۹۰۶
انتشار: ۰۹:۱۲ - ۱۲-۱۱-۱۳۸۹
گزارش لحظه به لحظه عصرایران

مجلس بالأخره خودی نشان داد / نتیجه استیضاح: وزیر راه برکنار شد

کواکبیان بعد از رأی گیری اظهار داشت: امروز گفتند که آقای بهبهانی تخلف کرده که به مجلس نیامده ، ما پیگیری کردیم دیدیم آقای احمدی نژاد دستور داده که به مجلس نیاید ، باید به ایشان تذکر داده شود.
عصرایران - جلسه استیضاح حمید بهبهانی وزیر راه و ترابری از لحظاتی قبل در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.  طرح استیضاح وزیر راه سوم بهمن ماه با 22 امضا در 11 محور اعلام وصول شده بود.

* در آغاز جلسه یکی از نمایندگان در حال دادن تذکر است که می گوید عده ای از نمایندگان بعد از اعلام وصول طرح استیضاح آن را امضا کرده اند و تقاضا دارد استیضاح 10 روز دیگر انجام شود.
لاریجانی این تذکر را وارد ندانست و گفت: قبلا در این باره سخن گفته شده است.

* جعفری نماینده مجلس: آقای لاریجانی از شما گله دارم که چرا گذاشتید این استیضاح انجام شود و کار به اینجا بکشد؟
  لاریجانی: با آقای بهبهانی و نمایندگان صحبت شد ، استیضاح کنندگان کوتاه نیامدند.

* بعضی از نمایندگان همچنان استیضاح را زیر سوال می برند و می گویند که طرح استیضاح ابهام دارد و باید قانون را به نفع بهبهانی تفسیر مضیق کرد.

لاریجانی: قبلا توضیح دادیم ؛ تذکر وارد نیست. از نظر آیین نامه تعداد استیضاح کنندگان بیش از 10 نفر است.

 * وزیر راه و ترابری به مجلس نیامده است. برخی نماینده ها این را بی احترامی به مجلس می دانند. مدافعان وزیر مانند هدایتخواه (نماینده حامی دولت) همچنان می گویند استیضاح غیرقانونی است و مدعی اند که طرح های استیضاح جعل شده و تعداد استیضاح کنندگان از 10 نفر کمتر شده است.

لاریجانی: این که می گویید تعداد استیضاح کنندگان کمتر از 10 نفر شده ، هرگز این طور نیست و ما قسم خورده ایم آیین نامه را اجرا کنیم.
تذکرات ادامه دارد.

اکبریان/ موافق استیضاح: آدم های وزارت راه با استفاده از امکانات دولتی ، آسایش را از استیضاح کنندگان ربوده بودند و سعی در انصراف آنها از طرح استیضاح داشتند.
نماینده ها ، اقتدار مجلس را نشان دهند. آیا درست است یک نماینده طرفدار وزیر با معاون پارلمانی یکی از وزرا در میان نماینده ها بگردد و آنها را تهدید کند که اگر به استیضاح رای دهید منطقه شما از امکانات دولتی محروم می شود؟
ای کاش بعد از سانحه هواپیما وزیر راه و رئیس هواپیمایی کشوری استعفا می کردند.
بهبهانی به جای تکمیل پروژه های نیمه تمام ، هر روز کلنگ های افتتاح می دهد... ایشان به برنامه های تقدیمی به مجلس عمل نکرده است... وعده هایش توخالی است. 10 ملیارد تومان خرج قطار مغناطیسی کرد و آخرش گفت نمی شود...تلفات جاده ای 9 درصد افزایش داشته است.

نماینده شیراز/ موافق استیضاح: آقای وزیر همشهری ماست اما با ادامه کارش مخالفم. در راه آهن که تحریم نیستیم اما اوضاع آن هم نامناسب است و این همه سانحه داریم(با ذکر مصادیق) ... راه اهنی ساخته اند که از شیراز تا آباده به جای 3 ساعت ، 7 ساعت طول می کشد چون استاندارد نساخته اند!... در پروژه ای با یک اشتباه مکان یابی در تعیین جای ایستگاه 120 میلیارد تومان ضرر زدند.

اعتراض برخی نماینده ها به این که ایشان در موضوع مربوطه حرف نمی زند/ لاریجانی: من که دارم گوش می کنم در موضوع است.

در تمام دنیا برای افتتاح آزمایشی خط قطار ، از بار و چهارپایان استفاده می شود اما آقای وزیر از مردم استفاده کرد.

ادامه موافقت ها با استیضاح: وزیر بیش از حد قانونی ایجاد تعهد کرده است...بهبهانی وعده می دهد تا امضاهای استیضاح را پس بگیرد... عزل و نصب های بی قاعده و پی در پی ؛ کجای دنیا هر 6 ماه یک بار مدیرعامل عوض می کنند؟ در 30 ماه 4 بار رئیس سازمان هواپیمایی کشوری عوض شده است. سه مدیرعامل در شرکت فرودگاه های کشور در این مدت تغییر پیدا کرده اند... واگذاری کار های تخصصی به افراد غیر متخصص مانند سپردن کارهای هواپیمایی به یک حسابدار و لیسانس زبان و فوق لیسانس معارف!

تذکر موسوی: وزیر را استیضاح نکنید ، مصلحت نیست. نماینده شیراز ، شیراز نامه خواند ، حتما نماینده ارومیه هم ارومیه نامه می خواند!
لاریجانی: این طور صحبت کردن درست نیست ، تذکرتان وارد نیست.

* ادامه تلاش برخی نماینده ها برای جلوگیری از ادامه استیضاح / مخالفت لاریجانی.
تذکر نریمان: وزیر موظف است در مجلس حاضر شود و حضورش الزامی است/ لاریجانی: تذکر وارد است و وزیر تخلف کرده است.

ذاکر ، نماینده ارومیه/ موافق استیضاح: آقای بهبهانی شما در هنگان اخذ رای اعتماد گفتید که هواپیمایی را متحول می کنم تا در شان ملت ایران باشد و به همین خاطر هم رای گرفتید ، آیا آن وعده ها به ثمر نشست؟
-انتخاب دو مدیر غیر متخصص در راس مرکز آموزش هواپیمایی با مدرک پزشکی و معارف اسلامی!
- بر شماری سوانح هوایی در دوران وزارت بهبهانی با 262  کشته و 104 زخمی
- در زمان ورود بهبهبانی به وزارت راه 198 فروند هواپیما داشتیم که در دوران بهبهانی فقط 18 فروند هواپیمای مستعمل اضافه شده و بسیاری از هواپیماها هم زمین گیر هستند.
- چرا اصل 44 درباره هما اجرا نشد؟
- قرار بود تا پایان سال 88 توپولف از خطوط هوایی کشور خارج شود. آیا با سقوط بوئینگ هم باید بوئینگ ها را هم خارج کرد؟ نه! مشکل از مدیریت است.

تذکر جعفری: چون دولت فکر می کرد استیضاح منتفی است وزیر نیامده است؛ عدم حضور وزیر تخلف نیست./لاریجانی: در حمهوری اسلامی از این حرف ها نداریم ، وزیر موظف بود بیاید(احسنت گفتن نماینده ها).

انصاری/موافق استیضاح: همیشه تقصیر سقوط ها را متوجه خلبان و خطای انسانی می کند که اگر هم این طور باشد مسوولین سازمان هواپیمایی کشور باید به دلیل کوتاهی در آموزش ، مقصر هستند.
-فردی را به عنوان رئیس مرکز آموزش هوانوری منصوب کردند و او را در حکمش متخصص پزشکی هوایی معرفی کردند اما در سر برگ نسخه ایشان نوشته شده بود پزشک عمومی!
- به دلیل ایجاد تعهدات فراقانونی ، میزان مطالبات پیمانکاران از وزارت راه و ترابری 7 هزار میلیارد تومان است که کار را انجام داده اند و پول نگرفته اند و بحران جدی ایجاد شده است. اصلا توجهی به امکانات نداشته اند و فقط پروژه آغاز کرده اند! پیش آقای بهبهانی بروی و بگویی می خواهیم جاده به مریخ بکشیم می گوید بکشید!

ادامه نظرات موافقان استیضاح:
-زد و بندهای مفسده انگیز در وزارت راه
-واگذاری های غیرقانونی در وزارت راه مانند فروش مجموعه 76 میلیاردی به 9 میلیارد!

لاریجانی: طبق آیین نامه نوبت صحبت کردن وزیر است ولی وزیر در جلسه نیست!

آغاز رأی گیری در مجلس ؛گلدان ها بین نمایندگان/ لاریجانی : روی صندلی ها بنشینید تا گلدان ها را بیاورند.

در حالی که رای گیری در حال انجام است ، بیانیه نمایندگان مجلس درباره قیام مردم مصر در حال قرائت است.

نتیجه استیضاح:
 

موافق استیضاح: 147 رأی
مخالف استیضاح:  78 رأی
ممتنع:  9 رأی

 با این اوصاف حمید بهبهانی از وزارت راه و ترابری برکنار می شود و عنوان پنجمین وزیر عزل شده توسط مجلس را به خود اختصاص می دهد. او همچنین دومین وزیر راه و ترابری است که توسط مجلس استیضاح و برکنار می شود.
تا کنون ایرج فاضل وزیر بهداشت دولت هاشمی ، عبدالله نوری وزیر کشور خاتمی ،احمد خرم وزری راه و ترابری خاتمی و مرحوم علی کردان ، وزیر کشور احمدی نژاد توسط مجلس استیضاح و برکنار شده اند.

کواکبیان ، نماینده اصلاح طلب مجلس: امروز گفتند که آقای بهبهانی تخلف کرده که به مجلس نیامده ، ما پیگیری کردیم دیدیم آقای احمدی نژاد دستور داده که به مجلس نیاید ، باید به ایشان تذکر داده شود.

برچسب ها: استیضاح
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۶۹۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۵۹
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
9
355
اگه اين استيضاح انجام شد.....طرف مجلس رو كه در واقع، همون مردم هستند رو به سخره گرفته ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
مجلسی ها مردم را به سخره گرفته اند
وزیر راه یک سال تلاش می کنه تا در ایام دهه فجر پروژه ای برای افتتاح داشته باشه اونوقت استیضاح رو میزارن اولین روز دهه فجر
عزیزم نمی دونم مال کدوم شهری بیا تو روستای ما ببین وضع جاده هامون چقدر بهبود یافته
بعضی ها زمان ریاست خودشون نتونستن کاری کنن و حالا هم نمی تونن ببینن افرادی زحمتکش به فکر قشر ضعیف جامعه هستند.
یادت نیست زمان تصویب هدفمندی یارانه چه حرفایی می زدن که این ظرح درست نیست و باعث تورم 80 درصدی میشه حالا کو اون تورمی که مجلسی های عزیز می گفتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
خوش بحال این دوستمون که حداقل توی روستاشون جاده هاشونو درست کردن والا توی شهرها و روستاهایی که توی مسیر هر روزه ماست جاده ها داره برمیگرده به زمان مظفرالدین شاه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
هموطن عزيز روسنايي، رسيدگي به راههاي روستايي از وظايف وزارت جهاد كشاورزي است نه وزارت راه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
جوجه را آخر پاییز می شمارن آقای موافق وزیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
بلاخره زهرتون رو ریختین؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
داداش من نمي دونم داهات شما كجاس كه براش جاده كشيده .ولي انو ميدونم بچه هاي گاودانه بخاطر نداشتن پل و جاده از نوع خاكيش بند انگشتاشونو از دست دادن. بزرگراه پرديس كه معرف حضورتون كه هست قرار بود بهمن پارسال افتتاح بشه ولي گند زدن توش. با كلي هزينه هاي اضافي بهمن امسال افتتاخ شد داششششششششششش.
در جواب پاسخ اول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
دوستی که حرف از تورم می زنی و با حرفات داری مجلس رو زیر سوال میبری، بزار قبضات بیاد بعد بیا بگو مجلس مسخرت کرده یا ...
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
آقا یا خانم محترم رضا شاه هم جاده زیاد زد اونم چه جاده هایی، ولی دلیل نمیشه مدیر خوبی بود!
سید حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
جناب ناشناسی که وضعیت راهت بهبود پیدا کرده، فراموش نکن که این وظیفه دولته نه لطف دولت به شما.

با این همه مالیات و عوارض باید از این بهتر هم بشه عزیزم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
آقاي جاده روستايي

ادم بايد كل نگر باشه عزيز نه اينكه فقط جاده ها روستاتو ببيني
خب حالا جاده روستاي شما بهبود يافته به نماينده ها اجازه استيضاح نميدي ؟
برا تورم هم عجله نكن اخوي
به زودي خواهي ديد چه اتفاقاتي خواهد افتاد
فعلا با زور چماق قيمت ها رو نگه داشتند
تا قبل از هدفمند كردن جامعه ما 70% متوسط داشت 20% فقير و 10% غني
بعد از هدفمندي غير اصولي و بدون زيرسازي و هماهنگ نبودن با سطح درآمدها : 90% فقير
10% خيلي غني
هيچكس با هدفمندي موافق نيست اما نه به اين شكل . . .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
23
231
به جون مادرم نمايندگان عرضه استيضاح وزير را ندارند.ميگين نه؟
ببينيد و تماشا كنيد.
پاسخ ها
س.حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
حیف نیست جوون جون مادرت رو فدای این بازی بی ارزش بکنی؟!
دیدی مجلسمون اینقدرا هم در ذیل امور نیست؟!
محمدعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
نه بابا مثل اینکه هنوز از مجلس یه دودی بلند میشه.. انشاللا که سیاسی نباشه.
ضمنا:منتظر پاتک رییس جمهور باشیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
ديدي كه استيضاح شد؟حالا بازم بگو نمايندگان بي عرضن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
دوست عزیزی که گفتید:"یادت نیست زمان تصویب هدفمندی یارانه چه حرفایی می زدن که این ظرح درست نیست و باعث تورم 80 درصدی میشه حالا کو اون تورمی که مجلسی های عزیز می گفتن"
شب بلند است و قلندر بیدار
علت افزایش نیافتن تورم تا حالا بحران جهانی اقتصاد و رکود جهانیه! از طرفی بالا بودن قیمت نفت! باید دعا کرد اوضاع اقتصاد جهانی به این زودیا خوب نشه وگرنه 80 که هیچی باید منتظر 180 درصد تورم باشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
8
249
اولین سایت هستید که پوشش رو لحظه به لحظه گذاشتید ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
0
21
همان موقع كه وزير راه طرح قطار مغناطيسي تهران به مشهد را مطرح كرد ميشد فهميد كه اين اجراي اين طرح غيرممكن بوده و طرح اين موضوع صرفا براي پر شدن جيب برخي آقايان است. لازم به ذكر است كه مشهورترين قطار مغناطيسي تجاري در حال فعاليت در چين قرار دارد كه مسافت آن تنها 30 كيلومتر است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
0
25
بابا استاد کلاس داره لابد نتونسته بیاد!!
reza
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
27
5
من که راضی نیستم پدر راه های ایران به این راحتی استیضاح بشه . حیف نیست این معادن دانش رو کنار میگذارید . از ما گفتن ضمنا شاگردان تربیت شده از طرف این عالم وضعیت اونها چی میشه خداییش به این موضوع فکر کردید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
18
پدر جاده های مرگ ! آیا ما نماینده ای در مجلس داریم که به داد مردم برسد؟! خواهیم دید.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
22
باید همون اول سنگین رنگین می رفت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
17
من نمیدونم چرا انقدر وزیر رو بزرگ میکنن ؟ بهتره یه سئوال از احمدی نزاد هم بپرسند که چرا وزیرت انقدر وقیحانه در مرود مردم و مرگشون حرف میزنه؟...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
7
335
عدم حضور وزیر یعنی توهین به مردم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
9
200
استيضاح به تنهايي كافي نيست عدم راي اعتماد مهم است كه نمايندگان قدرت و جرات چنين كاري را ندارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
321
28
چه عشقی داری میکنی عصر ایران حالا مثلا این استیضاح بشه مشکلات وزارت راه حل میشه دیگه هرچی رو شورش را از مزه نبرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
لطفا به موارد مطرح شده توسط موافقین استیضاح توجه کنید دوست من
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
146
80
استیضاح استاد دکتر غیرممکن است ، نمایندگان بیخود خود را ضایع نکنید بیش از این!!! شما قدرت دکتر را دست کم گرفتید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
حالا بسوز.... وزیر بی لیاقت باید بر کنار بشه..... بعدش واقعا با تیکه اخر حرفت که گفتی قدرت دکتر رو دست کم گرفتیم به خو دتو به ما و به مردم و به ایران توهین کردی.... متاسف برات
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
20
114
به نظر منم از این مجلس نمی توان انتظار استیضاح وباز خواست از وزیرودولت داشت مطمئنم این استیضاح بدون نتیجه خواهد بود
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
4
130
از اطلاع رسانی لحظه ای تان ممنونم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
288
24
رئیس جمهور در صدر مملکت است مجلس اجازه چنین کاری را ندارد
پاسخ ها
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
خواهشا" اول کمی راجع به فانون اساسی مطالعه بغرمایید بعدا" نظرات آتشین بدهید.
مشکل فعلی همین کم اطلاعی عده ای از افراد جامعه است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
شما کتاب "مدنی" سال پنجم دبستانو یه دوره بزن! روشن میشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
عزیز جان عجله نکن
اول یه لیوان اب بخور
بد هم برو بیرون تا یه هوای خنک به بدنت بخوره

اگر دولت قبل از احمدی نژاد بود هم همین حرف رو می زدی؟
اگر دولت بعد از احمدی نژاد از اونور بود هم باز هم همین حرف رو می زنی؟
معلومه که نمی زدی و نمی زنی
چون معمولا این نظرات بستگی به جهت باد داره!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
مجلس در صدر مملکت است عزیزم....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
خيلي اشتباه مي فرماييد به مجلس (مردم) امر و نهي مي كنيد...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
دوست ناشناس ، اون حرف درست اینه: " مجلس در راس امور است."
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
6
190
به صلاح مردم ،دولت ، کشور است که این وزیر باید برکنار شود
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
4
261
به سوال از احمدی نژاد باید این هم اضافه بشه که چرا نیامده اند
من این بی احترامی را محکوم میکنم
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
0
182
چقدر بايد تلفات بدهيم تا اين نمايندگان مجلس كه به عنوان حافظ منافع مردم هستند سر عقل بيايند.خدايي اكثريتشان به فكر خود و منافعشان هستند وگرنه براي استيضاح 150 راي جمع مي شد نه 15 راي.
حسين
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
305
15
چه كيفي ميكنند اين مسولان عصر ايران
من نمي دانم چه هيزم تري اين دولت به عصر ايران فروخته
شايد هم شما نماينده لاريجاني هستيد
عصر ایران هیچ کس کیف نمی کند که کار یک وزیر به جایی برسد که نماینده های مجلس چاره ای جز استیضاح داشته باشند! اما در شگفتیم از شما که از اطلاع رسانی عصرایران از جلسه مجلس که بدون هیچ گونه تحلیلی منتشر می شود ناراحت هستید.
در ضمن ما نه نماینده آقای لاریجانی هستیم و نه هیچ کس دیگر ؛ تنها رسانه هستیم.
موفق باشید.
پاسخ ها
حسين
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
هيچ كس مخالف اطلاع رساني شما نيست
بنده فقط اين راميگوييم كه شما هميشه دنبال ضربه زدن به ان دولت هستيد و اين را مي شود از ارشيو سايتتان فهميد
وبه اطلاع شما برسانم كه ملت كاملا مي فهمد كه پشت سر اين استيضاح ها چيست؟
كاش مجلس و شما هم براي اينكه فقط دنبال اهداف سياسي خود باشيد كمي مثل دولت به فكر ملت بوديد نه اينكه عقدهاي شكست خورده خود را از وقت دولت گرفتن سپري كنيد
اصفانيه
| Georgia |
۱۱:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
سلام
عصر ايران ممنون شعور مردم را نميشه ناديده گرفت.اين رفيقمون همون صاحب ژيانه راستش را بگو خودت بودي ناراحت نميشدي ؟
reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
خطاب به حسین آقای عزیز . ( ملت كاملا مي فهمد كه پشت سر اين استيضاح ها چيست؟ ) من یادم نمیاد به شما وکالت داده باشم از طرف من که جزیی از این ملت هستم حرف بزنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
این حسین آقا احتمالا از وزارت راه نیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
عوضی یک سایت پیدا شده شجاع . تا کور شود هر آنکه نتواند دید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
از ادبیات بعضی ها معلومه کی هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
شما خود وزیر راه نیستید؟ای کلک از راه دور داره پیگیری می کنی خوب می رفتی مجلس یواشکی یه گوشه می شستی کسی نمی فهمید به خدا
س.حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
پسر خوب حسین آقا اگر واقعا به فکر ملت هستی، کافیه به قول خودت یه مراجعه کوچولو به آرشیو عملکرد وزارت راه بیندازی، شاید نظرت عوض بشه و منصفانه تر قضاوت بکنی..به هر حال این همه افرادی که به خاطر بی موالاتی و سهل انگاری مسئولین محترم وزارت راه جانشان را در این سالها از دست داده اند ملت هستند..
amin
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
بله حق با این دوستمونه . مردم شعور دارن ومیدونن کی پشت این جریانه.(اینو برای اونا که شعور ندارن میگم ... استکبار پشت این جریانه مثل همیشه) برو عمو به شعور مردم توهین نکن توهین جوابت میدن
میثم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
سلام من دانشجوی عمران هستم یکی از اساتید ما که مخالف احمدی نژاد هم هست می گفت که اقای بهبهانی پدر راه سازی ایران هستن و پای بسیاری از پروژه های بزرگ را ایشون مهر زدن واظهار تعجب می کردن که چه طوری این اقا اومده وزیر احمدی نژاد شده حالا سوال من اینه که اگه پدر راه سازی ایران عرضه وزیر بودن رو نداره پس کی داره نکنه بریم از خارج وارد کنیم؟
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
حيف نام حسين كه روي توست . امام حسين جلوي بي عدالتي و ظلم ايستاد و لي تو چي؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
0
6
وقتی جان مردم اسیر مصلحت طلبی آقایان میشود.... چه باید گفت؟؟؟؟
چیز فراموش شده اما ادعا شده کمی تقواست نه خصومتهای شخصی و حزبی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
15
74
اگر استیضاح شد گردن من رو بزنید !!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
گردنتو بيار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
کو گردنت زدن یا هنوز نه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
كجايي بيايم گردنتو بزيم ؟ ديدي كه استيضاح شد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
خودت برو زير گيوتين ... !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
یک کشته به کشته های دیگر آقای وزیر اضافه شد!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
این 55 نفر لطف کنند حداقل یکی خودشونون گردن بزنند - ما منتظریم
میلاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
من بزنم بچه ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
0
84
وقتی جان مردم اسیر مصلحت طلبی آقایان میشود.... چه باید گفت؟؟؟؟
چیز فراموش شده اما ادعا شده کمی تقواست نه خصومتهای شخصی و حزبی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
0
11
ارزش این سایت به وجهه منتقد بودن آن است ولی امان از بعضی سایتهای چاپلوس و پارچه خوار
داود
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
0
96
سلام
از روز سقوط هواپیما در ارومیه، هر روز اخبار و پیگیری های گروه عصر ایران را دنبای می کنم. صداقانه بگویم که انصافا برای اولین یک گروه رسانه ای به طور جدی و مسئولانه دار این قضیه را دنبال می کند
ممنونم
فقط خواهشمندم که در مسائل دیگر نظیر بنزین غیر استاندارد، مدرک جعلی مسولین و ... نیز همین رویه را ادامه دهید تا متهم به داشتن مشکل شخصی با بهبهانی نشوید
همانطور که میدانید دکتر (!) زورش زیاد است!
با سپاس
سیدمرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
30
بعضی وقت ها برای اینکه مشکلات ریشه یابی نشه و همینطور انباشت بشه استیضاح هم میشه و حتی استعفا یا اخراج یا هرچیزی که شما فکر کنید
این فرار رو به جلوست برای مواجه نشدن از واقعیت برنامه ریزی برای عدم اتفاق مشکلات و بحران ها
از این موضوع نباید خوشحال بود کاش در کشور من مسائل سطحی دیده نمی شد
ابراهيم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
49
بابا فاتحه مجلس را بايد خواند...

در عجبم از آن مردماني كه مصلحت خويش و حزب خويش را در ناديده گرفتن جان انسان ها مي بينند.اين دنيا كه هيچ سراي باقي را چه مي كنيد.نمي دانم شايد آنجا هم براي خودتان لابي هايي داشته باشيد ...

تو كز محنت ديگران بي غمي نشايد كه نامد نهند آدمي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
2
55
سلام
امروز تكليف استقلال مجلس مشخص مي شود؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
8
51
اي بابا ، همه سر كار هستيم . مجلس كه ديگر در راس امور نيست نمي تواند يك وزير را استيضاح كند .
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
2
63
آقای حسین آقا،که از استیضاح ناراحتید...
کاش یکی از بستگان شما هم تو پرواز اخیر بود.
اونوقت فک کنم نظرتون عوض میشد!
این حداقل کاری بود که میشد کرد،هر چند مجلسی ها کاری از پیش نمیبرند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
چرا بستگانش؟!!!! بنده خدا اونایی که بستگان ایشونند! کاش خودش بود!
رها
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
احتمالا این حسین آقا حسین.ش (سردبیر یکی از روزنامه ها!!) هستن
شناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
8
27
تعداد ارا رو میخواید الان بهتون بگم:
146 رای مخالف استیضاح
40 رای موافق استیضاح
40 رای ممتنع استیضاح
میگی نه ببین!!!
پاسخ ها
aria
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
پيشگوئي شما شبيه پيشگوي قهوه تلخ بود كه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
ديديم نشد!!
هوتن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
45
سلام.ان شاا... امروز نتیجه پیگیریهای مستمر بچه های عصر ایران رو همه ما می بینیم.خسته نباشید.
ناشناس
Germany
۱۱:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
7
36
همیه میدونن که این استیضاح فرمالیتس و هیچ نتیجه ای نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
با توجه به نتیجه استیضاح میشه مقدار جوگرفتگی جامعه را حدس زد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
تحويل بگيرين!!!
sepehr
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
8
علت نيامدن وزير:
ايشون در حال فراهم كردن مقدمات آسفالت كردن كامل خليج فارس هستند.
محمد رضا احمدي از مشهد مقدس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
2
اصل موضوع بد نيست وانشالله كه نمايندگان از سر دلسوزي اين اقدام را كرده باشند وبنظر ميرسد نيامدن وزير هم طبق دستور شاگردش باشد در غير اينصورت از ظاهر اين آدم فرهيخته .......
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
2
3
عصر ایران عزیز از ادب و صداقت شما بسیار ممنونم. هر روز با شوق نوشته های شما کامپیوتر رو روشن می کنم . از اینکه می بینم هنوز کسانی هستند که از خدا می ترسند و برای پول حرف نمی رنند امید می گیرم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
32
دست گللللتوووووون درد نکنه
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
53
نمردیم و از این مجلس یک حرکتی دیدیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
واقعا برکنارش کردن؟!!!! شاخ دراوردم؟! یعنی خودتی مجلس؟!!
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
39
بابا ایول چه آنلاین و سریع خبر دادین.
تازه لاریجانی داشت رای رو میخوند که شما خبر رو زدین. خسته نباشید
reza
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
35
بالاخره مجلس خودی نشان داد . عجبا به این حکمت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
53
احسنت.آه داغ دیدگان گرفتش.وزیر محترم بره بادمجون واکس بزنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
نه بابا ایشان بعد از این میشوند معاون ویژه رییس جمهور در امور راه و ترابری!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
48
ایول، امیدوارم که این رای وتو نشه. البته این آقا با توجه به گذشته مطمئنآ در یک سمت مهمتر فعالیت خواهند داشت. چون آقای رئیس جمهور همیشه این روال را در پیش گرفته اند. به امید اینکه وزیر بعدی، واقع
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
به کوری چشم ما میره پیش مشایی! همونقدر عزیز میشه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
3
اينجا ديگه راي آوردن استيضاح مطرح نيست. توهين بزرگ به مجلس به دليل عدم حضور وزير و در واقع به حساب نياوردن مجلس توسط دولته كه بحث مهمتر است.. دولت با اين توهينها عملا مجلس را به توپ بسته. منتها توپش مثل قديم نيست و به صورت نرم انجام شده..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
1
احسنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
33
نه بابا واقعا بر کنار شد؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
42
چه عجب. مجلس يه كاري كرد. اما فكر ميكنم وزير بيشتر به خاطر نيامدنش راي اعتماد نگرفت چون به مجلسي ها اين رفتار وزير برخورد!!!.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
36
الحمد لله رای نیاورد
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
35
خدارا شکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
34
حسين آقا
علي (ع) مي فرمايد" انظر ما قال و لا انظر من قال" مگر نمايندگان موافق استيضاح حرف ناحق مي زنند كه شما ناراحت هستيد؟شما موافق بي احترامي به افكار عمومي و عدم عذز خواهي از مردم به خاطر مديريت هاي غلط و افتتاح پروژه نيمه تمام براي انتخابات هستيد؟ اگر موافق هستيد و از مديران نيستند و جزئي از مردم عادي هستيد شما راضي به ظلم و تحميق خودتان از سوي مديران نالايق و خائن شده ايد!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
10
63
در آستانه دهه فجر بهترین هدیه مجلس به مردم استیضاح بهبهانی بود
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
0
1
آفرین به این مجلس
دست مریزاد
بالاخره برابر بعضی سرکشی ها یه جنمی از خودتون نشون دادید
کسری
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
2
از اون اتفاقای باورد نکردنی بود!!!!!واقعا عجیب !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
17
37
فکر نمیکردم اینچنین بشه
با اینکه آثای بهبهانی فرد خوبی بود اما خوب بودن تنها ملاک نیس
واقعا با نیامدن به مجلس در چنین روزی توهین بزرگی به مجلس کردن
کسری
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
3
47
از اون اتفاقای باورد نکردنی بود!!!!!واقعا عجیب !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
3
77
تبریک به مردم ارومیه به جهت عزل وزیر راه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
4
50
این رای مجلس نتیجه پیگیری رسانه های معدوی مانند عصرایران است. موفق باشید و سربلند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
6
26
مطمئن باشید بعضی ها موافق اینکار بودن که انجام شد . همه این برنامه ها "شو" هستش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
2
5
چه عجب مجلس سیب زمینی بودنشو کنار گذاشت. البته فکر کنم به خاطر نیومدن وزیر بود. نه حرف حساب مخالفین
خواننده
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
5
37
باورم نميشه يعني اينجا ايرانه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
59
4
سلام عصرایران خوشم میاد که به روز که هیچی به لحظه هستی.بابا شما چه پر اشتهایین دیروز که مدیر از مردم معذرت خواهی کر د دیگه استیضاح برای چی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
واقعا لطف کردن بعد از دو هفته عذرخواهی کردن
حالا گیرم همون روز عذرمیخواستن مگه با عذرخواهی مشکلی حل میشه، آقا اگه توانایی ندارین کلیه پروازا را لغو کنین بهتر از اینه که هموطنای عزیزمون جون خودشون را از دست بدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
استیضاح 7 روزه پیش امضا شد و چون نتوانستند استیضاح کنندگان را راضی کنند مجبور به معذرت خواهی شدند! خسته نباشن!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
2
46
با سلام
امیدوارم این استیضاح و برکناری مرهمی هرچند کوچک بر آلام و دردهای همشهریان عزیزم اهالی خوب و نجیب ارومیه باشد و یک دست مریزاد و خسته نباشید به نمایندگان مردمی مجلس به خصوص نمایندگان آذربایجان و ارومیه که در این موضوع زحمت کشیدند
امیدوارم که در دیگر مشکلات مربوط به ارومیه اینگونه پیگیر و قدرتمند ظاهر شوید و منافع همشهریانتان را ارجح بر هرچیز دیگری قرار دهید
یاشاسین آذربایجان
یاشایسن ارومیه
ناسناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
3
49
خدا رو شکر. هورررررررررررررررراااااااا
ناشناس
Switzerland
۱۲:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
2
حالا رئيس جمهور زير بار ميره؟!
ابراهيم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
4
من خودم تو اروميه دانشجو هستم.واي اگه بوديد و مي ديديد كل شهر پر بود از اعلاميه...
اعلاميه هايي كه عكس 3 نفر 2 نفر و حتي 5 نفر را با هم زده بودند...چه مهندس ها و دكتر ها كه رفتند. روحشان شاد...
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
4
از عصر ایران خواهش می کنم تمام نظراتی که در خصوص این خبر اعلام شده، چه اونهایی که درج شدن و چه اونهایی که درج نشده رو به عنوان یک خبر ویژه اعلام کنه تا هم مجلس و هم دولت بدونن که نظر مردم در خصوص یک چنین اتفاقاتی چیه و اینکه مردم چه انتظاراتی از اونها دارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
1
ای کاش وزیر در مجلس حاضر می شد و کارنامه خودش را از تحویل این سمت تاکنون ارائه و از آن دفاع می کرد
آقای احمدی نژاد راه درستی را انتخاب نکرده که مانع حضور ایشان شده نباید به اختلافات دامن زد این اختلافات منافع ملی را تهدید می کنند.
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
4
برکنار شد و حالا میشه مشاور ویژه رئیس جمهور در امور راهها و حمل و نقل کشور
(مثل مشاوران ویژه که در وزارت امور خارجه منصوب کرد)
س.حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
2
واقعا از رسانه تحلیلی خبری عصر ایران به خاطر پیگیری های مستمر درباره مسائل و مشکلاتی که به زعم بنده برخی علاقه مند و انگیزه ای به پیگیری آنها ندارند و به طور خاص درباره حوادث مربوط به وزارت راه صمیمانه تشکر می کنم..اگرچه شخصا معتقدم متأسفانه گاها تعویض یا عزل و نصب برخی پست ها دردی دوا نمی کند،البته خب مرهمی بر زخم می باشد.
حميد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
0
به اون دوست ناشناس: دكتر قدرت دارد بله درست اما آيا ميتوانند خلاف قانون عمل كنند؟ خوشحالم كه مجلس امروز جواب نامه جند روز پيشه دكتر را داد يعني هنوز در راس امر مي باشد. با تشكر
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
1
با سلام
با تشکر از گزارش لحظه به لحظه عصر ایران، از این استیضاح به شدت خوشحال شدم. ظاهرا نمایندگان مجلس تکانی به خودشان دادند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
1
واقعا دستت درد نکنه عصر ايران که اينطوري دنبال احقاق حق قربانيان سقوط هواپيما بودي اميدوارم که در موارد ديگه هم همينطور پيگير باشي .
mehdi
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
3
اولا اسامی این کسانی که رای ممتنه دادند را اعلام کنید اینها مثل اینکه فقط امدند حقوق بگیرند.
دوما یکی تفسیر کنه این یعنی چی؟ تا دو ساعت قبل اکثریت فشار می آوردند امضا پس گرفته بشه الان هم با اکثریت قاطع رای به استیضاح میدهند! یعنی تا قبل از استیضاح میترسیدند اسامیشون جزو امضا کننده ها باشه و به ضرر شخصی شون تموم بشه حالا که چند نفر جان فشانی کردند پس ما هم هستیم.
حميد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
4
وزير راه بركنار شد پس نخجواني چي؟؟؟!!! عمرا اگه بركنارش كنند . آقاي بهبهاني چوپ ترستون رو خورديد ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
1
واقعاً لذت بردم از خبررساني سايت عصر ايران، مخصوصاً از اعلام نتيجه راي گيري....
hamid
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
11
2
lمن از سایت یک جانبه گرا ومغرض شما کاملا ناراحتم.چراکه همیشه صلاح طیف خاصی رو میبینید و اون رو بیان می کنید.
مثلا راجع به همین موضوع چرا سخنان مخالفان پخش نشد؟من پیشنهاد میکنم شما اسم سایتتون رو بذارید عصر مخالفت با دولت یا عصر لاریجانی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
حمید جان مثل این که توی باغ نیستی ها ! وقتی خود وزیر نیومد از خودش دفاع کنه ، هیچ کدوم از اون چند نفری که مدافعش بودند هم برای دفاع از وزیر حاضر نشدند و در واقع کسی مخالف استیضاح حرف نزد تا عصرایران اون رو منتشر کنه.اول تحقیق کن بعد روی سایت مردم اسم بذار!
کمیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
0
1
خطاب به آقای کسری.کجاش عجیبه؟!
حالا منتظر باش ،جوجه رو آخر پاییز می شمرند
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
3
به عنوان یک طرفدار دولت می گم خدایا 100 هزار بار شکر ! ایشالا سعیدلو و کفاشیان هم برکنار بشن =)
شناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
5
خوشا به حال تمام مردم ارومیه و تمامی ترک زبان ها با همچین نماینده های که پای خواسته همشهری هاشون و حرف خودشون واستادن.و بدا به حال کسای که با تهدید یا گرفتن امتیاز, خودشون رو عقب کشیدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
3
بدترین نوع مدیریت در وزارت راه توسط ایشان بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
3
ای کاش مخالفان استیضاح لحظه ای هم به دردهای خانواده های عزا داری که در سقوط پی در پی هواپیما ها و تصادفات جاده ای به خاطر ضعف مدیریت مسئولان و مدیران وزارت راه جان عزیزانشان را از دست دادند می اندیشیدند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
1
آفرین بر عصر ایران که لحظه به لحظه این موضوع را پوشش داد و شجاعانه اخبار را منعکس میکند

آفرین بر نمایندگان که جواب این وزیر بی کفایت و گستاخ را دادند

به امید روزی که شجاعت استیضاح ریس جمهور را هم پیدا کنید تا در خصوص این همه عملکردهای اشتباه خود توضیح دهند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
2
جالبه دولت مجلس را به حساب نياورد
ناشناس
Georgia
۱۲:۳۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
1
مرحبا و آفرين بر مجلس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
3
اقای بهبهانی برین ارومیه این بار مردم براتون بنر تبلیغاتی میزارن. یه بنر 40 متری با یه عکس 35 متری و استیضاح شما رو به خودشون تبریک میگن. به خدا دلم خونه از دست ای بی مسولیتها . تا کی مردم باید قربانی بشن. با اینکه هیچ اعتقادی به این مجلس نداشتم اما دست مریزاد
محسن
Spain
۱۲:۳۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
1
خدارو شکر.مسئول بی لیلاقت باعث پس رفت در همه زمینه ها میشه.با تشکر فراوان از پی گیریها و اطلاع رسانی سایت خوب شما .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
2
1
مشکل خطوط هوایی ایران با عوض کردن وزیر مرتفع نمی شود من متاسفم برای افرادی که به اینگونه فکر می کنند. اشکال از جای دیگری است.
كوروش محمدي
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
0
1
من نمي دونم چرا اين مديران كشور با احترام خودشون استعفا نمي دهند و برند دنبال كارشون
حتما بايد استيضاح بشي .....
بابا برو دانشگاه درستو بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
0
راي عدم اعتماد فقط و فقط نتيجه ي عدم حضور بهبهاني و برخوردن به نمايندگان محترمه و نه چيز ديگه!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
1
نه بابا . نظرم عوض شد . فهميدم كه اين مجلس در راس امور هست . خدا را شكر
aryn
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
2
سوالی که مبهم باقی میمونه اینکه آیا اگر هواپیما سقوط نکرده بود باز هم وزیراستیضاح می شد ؟
آیا فقط با استیضاح وزیر و با این شرایط تحریم وضعیت حمل ونقل هوایی بهتر میشه ؟
به نظر من خیلی از دلایل که برای استیضاح مطرح شد تنها در حوزه اختیارات وزیر نیست شاید عادلانه این باشه که مجلس به جای استیضاح ،عملکرد نظارتی خودشو بیشتر کنه ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
0
2
راستيييييييييييييييييييي : اگه تو اين مملكت هر كسي رو كه بد كار كرده استيضاحش ميكردند و اسير زدو بندهاي سياسي نميشدند وضعمون بهتر نبود ؟!!
ناشناس
Ukraine
۱۲:۴۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
5
طفلکی جناب مشائی که بعد از این قضایا و با این همه مشغله و پستها و مسئولیتهای مختلف حالا باید جور این وزارتخانه و آقای بهبهانی را هم به دوش بکشه !!!
ناشناس
United States of America
۱۲:۴۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
31
ايشان بعد از سقوط هواپيماي تهران ايروان بايد بركنار مي شدند . به هر حال استيضاح ايشان را به فال نيك ميگيريم . حضور وزراي نالايق در دولت خيانت است به ملت .
مهدي
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
70
4
عصر ايران كه ماهيت خود را نشان داده و نظرات مخالف خودش را بسيار كم منعكس مي كند ولي به هر حال:
به نظر مي رسه كه اين مجلس كار ديگه اي جز دشمني با رئيس جمهور ندارد.
نكنه مجلسي ها از پروژه بندرعباس به قشم نارحت هستند كه تحت نظر وزير راه در حال برنامه ريزي است.
خدا مجلسي ها را هدايت و اگر قابل هدايت نيستند ....
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
ماهیت عصر ایران بر هیچ کس پوشیده نیست جز عده ای که ...چنان از برکناری وزیر راه ذوق زده شده بود که قبل از اینکه نتیجه اعلام شود خبر رو روی سایت گذاشت.
ناشناس
Netherlands
۱۲:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
3
26
افرين به نمايندگان ملت ...مجلس در راس امور است...و بايد در همه امور دخالت كند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
2
25
الله اكبر - قابل توجه كساني كه خدا يادشون رفته بود
نوید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
1
یکی من رو از خواب بیدار کنه !!!! این مجلس و استیضاح ؟
امیری
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
1
یکی از آشنایان ما در مراسم ختم یکی از مهمانداران پرواز ارومیه شرکت کرده بود. آنقدر از ضجه مادر آن دختر جوان گفت که همه ما منقلب شدیم. فکر کنم این کار حداقل کاری بود که می شد برای این مادران داغدار انجام داد. وزیری که در مراسم خاکسپاری به جای دلجویی ازخانواده عزاداران تنها به فکر چاپ تصاویری از خود است لیاقت وزارت ندارد. تقارن این اقدام مجلس با ایام دهه فجر نشان داد روحیه سال ۵۷ بین برخی مسوولین هنوز زنده است.
سروش
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
1
سلام
1- فکر می کنم بعضی از ما یادمون میره که انسانیم و باید در قبال حرفها و طرفداریها و کارهامون پاسخگو باشیم
2- مطمئنا جان هرانسانی نسبت به هر ایده و عقیده و حزب و گروهی بینهایت بیشتر اهمیت داره و انسانی که مسئول فراهم اوری امنیت و حفاظت از جان ادمیانه باید در قبال کوتاهی هایی که کرده و برزگترین و غیر قابل جبران ترین خسارت یعنی از دست رفتن حیات یک انسان پاسخگو باشه ( به نظر من اگر مدیریت ایراد داشته باشه معادل قتله عمده)
3- ایا این مردم نبودن که رئیس جمهور و مجلس را انتخاب می کنن ؟ اگه این مردم نباشن اونا هم اونجا نیستن . هردو باید نماینده ما باشن برای بهتر زندگی کردن ما . چرا یادشون میره ؟؟؟ باید به این مردم پاسخگو باشن وگرنه رای گرفتن و حالا علنا دارن به همون مردم خیانت می کنن
این دم از اسلام و مسلمونی زدنشون آدمو می سوزونه
به اسم مسلمانی هر کاریو کردن و چهره اسلامو خراب کردن بزرگترین خیانت به اسلام
اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
3
29
آآآآآآآآآآآه ه ه بیا بلاخره این مجلسیه به غیرتشون بر خورد و ما هم به این امیدوار شدیم که مردم هم دیده می شن واسه یک بار تو این 5 سال کاری که موافقش بودیم انجام شد
پاسخ ها
saeid
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
چه ربطی به مردم داره خوش خیال.مجلس اگه به فکر ملت بود که این حال و روزمان نبود.این یک دعوایی بین خودشون بود که به نفع مجلس تموم شد .
Maryam
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
3
31
از مجلسی ها ممنونم اگرچه واقعا ازشون ناامید شده بودم. مجلسی ها خواهش می کنم من بعد نیز بیشتر مجلس و قوی باشید و حق مردم را به خاطر چیزهایی که نخواهد ماند ضایع نکنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
4
46
آخیش استاد آقای احمدی نژاد بر کنار شد
پاسخ ها
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
خود احمدي‌نژاد هم زيرك‌تر از اين حرفاست. مي‌دونست اگه وزيرش بره مجلس ممكنه نظر نمايندگان عوض بشه و استيضاحش نكنند. آخه چون استادش بود خودش روش نمي‌شد؛ بركنارش كنه ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
احسنت. واقعا پيغامت عالي بود...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
54
اينجا ديگه راي آوردن استيضاح مطرح نيست. توهين بزرگ به مجلس به دليل عدم حضور وزير و در واقع به حساب نياوردن مجلس توسط دولته كه بحث مهمتر است.. دولت با اين توهينها عملا مجلس را به توپ بسته. منتها توپش مثل قديم نيست و به صورت نرم انجام شده..
batubak
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
2
34
یاشاسین عصر ایران سایتینین مودورلری .
یاشاسین اذربایجان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
65
6
به مصلحت نيست
اسلام در خطر است !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
حافظه اي كه با كندر بياد با پنير مي ره اسلامي كه به وزير راه بنده ؟!!
اين نتيجه قاطي كردن همه چيز در همه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
ای ناشناس خطر شناس، هنوز دو ماه از خواب زمستونیت مونده..... برو لا لا کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
فكر نكنم مصلحت اسلام دست امثال بهبهاني باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
4
دست شما درد نکند، خیلی خوشحال شدم . آفرین بر نمایندگانی که تا حدی شان مجلس را حفظ کردند. به نظرم اگر مجلس در این مورد هم کوتاه می آمد باید ازش قطع امید می کردیم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
0
3
حیف شد... کلی کلنگ از چین و اندونزی وارد کرده روبان زده بودیم تا جناب استاد در دهه فجر پروژه افتتاح فرمایند. حیف و صد حیف!!!
pldn
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
2
وزیر رفت ! ولی وزارت راه ماند با " راه​آهن شیراز- اصفهان " ،" 130 هزار میلیارد تومان پروژه تعهد آور " ،"مدیران غیر متخصص و بله قربانگو و مجیز گو " و " اشک آه و ماتم بازماندگان حوادث جاده ای و هوایی "
ناله ای میشکند پشت سپاهی گاهی
و آفرین بر نمایندگان که صدای مردم را شنیدند " الشعب یرید اسقاط الوزیر "
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
2
4
یعنی 147 نماینده مخالف بهبهانی بوده اند ولی فقط 10 نفر جرات کرده اند استیضاح را امضا کنند و پس نگیرند!
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
2
3
من به مقوله هوايي و ريلي كاري ندارم و نظر تخصصي نميدهم ولي خداييش در رابطه با جاده سازي به اندازه تمام دولتهاي قبلي از اول انقلاب كار شده است
محمدعلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
0
0
اعداد و ارقام اختلاس را داریییییییییییین؟
یا حضرتی عباس......... چه بخور بخوری بوده
76 میلیارد و 9 میلیارد !
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
0
2
سلام
ضمن اینکه به برخی از کارهای ایشان قابل دفاع نیست اما خدمات ارزنده ای نیز در طی وزارت ایشان چه در دولت قبل و چه الآن رخ داده و بنده به نوبه یک ایرانی از ایشان و مجموعه اشان تشکر می کنم .اما آنچه در کامنتهای دوستان بسیار مشهود است این است که ما نوعاً رعایت انصاف را ما در نقدهایمان هم نمی کنیم و گاهی آبه شریفه ن والقلم و مایسطرون را تحت تاثیر تعصبات و یکسونگری فراموش می کنیم .
با تشکر از دوستانمان در عصر ایران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
0
2
مجلس زورش به دكتر نميرسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
0
2
احتمالا مشایی گفته نره به مجلس
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
0
1
فقط مواظب باشیم که صورت مسئله پاک نشود.
reza
United States of America
۱۳:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
2
چه عجب مجلس خودی نشان داد
بنظرم با این اقدام مجلس و نیامدن وزیر معزول تعاملات دولت ومجلس وارد برهه جدیدی شود
بهر حال من هم بعنوان یک شهروند از این اقدام مجلس مسرورم و تشکر میکنم.
امیدوارم طرح سوال از رییس جمهور هم اجرایی شود.
خو. نوید
Germany
۱۳:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
3
بهبهانی باید بعد از سانحه استعفا میداد که اینجوری تحقیر نشه
البته هیچ کدوم از مسؤلین ما نمیدونن استعفا چیه، و این جای تأسف داره.
ناشناس
-
۱۳:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
0
1
تشكر از اطلاع رساني دقيق و جامع عصر ايران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
2
من از دیدگاهی متفاوت از دیدگاه دولت فعلی برخوردارم ولی به نظر من تنها وزیر لایق این دولت همین آقا بودند که زحمات فراوانی هم متحمل شدند. باید بدانیم که بخشی از مشکلات صنعت هواپیمایی ایران ناشی از سیاستهایی است که وزارت راه هیچ کنترلی بر آن ندارد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
0
0
ما بايد زماني خوشحا لي كنيم كه بخاط نتايج مثبت وزيري كه منجر به اسايش وارامش مردم گرديده باشد شاهد تقدير از سوي نمايندگان مجلس ومردم باشيم
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
3
1
دورد به مجلس و نمایندگان غیرتمند آن.
لعنت خدا بر نمایندگان نان به روز خور (انشاءالله که در مجلس ایران این جور افراد نیستند!).
درود خدا بر سایت پرجرات عصر ایران و ایرانیان دوراندیش.
درود بر رهبر، مدرس های مجلس.
دانيال
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
0
1
آقاي ناشناس بيا گردنتو بزن. برکنارشد ديگه. مرده و حرفش
رستم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
0
1
خوب بالاخره معلوم شد رییس انرژی اتمی کیه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
0
2
فردا كه تعطيل است ولي از پنجشنبه و شنبه دعواهاي بين مجلس و دولت را شاهد خواهيم بود؛‌ اميدوارم كه قدرتهاي فراقانوني جلو اين حركت نمايندگان را نگيرند و سعي در لغو آن نداشته باشند. با تشكر از نمايندگان مجري و دنبال كننده استيضاح
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
2
چه عجب!
ESI
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
2
من که هنوز باورم نمی شه که بهبهانی ار کار برکنار شد. طرف گردنش خیلی کلفت بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
1
آقا مبارک باشه به همه ملت ایران و خانواده های داغدار سوانح هوایی، جاده ای و ریلی کشور تبریک میگم. دست بچه های عصرایران هم درد نکنه، دست مریزاد امیدوارم که تو بقیه امور هم به همین شکل پیگیر حقوق مردم باشید.
خطاب به اون نماینده های بی صلاحیتی که بازهم طرفدار این وزیر بی مسوولیت بودند: این آقا که برکنار شد ولی باید به شعور شما شک کرد که با تمام این اتفاقات و نیامدن وزیر بازهم دنبال حفظش بودید، امیدوارم خدای سبحان حقتون رو هم در این دنیا و هم اون دنیا بذاره کف دستتون! بی صبرانه منتظر شنیدن خبرای این دنیاش هستم وکیل الدوله ها!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
0
1
آقای وزیر چرا استعفا ندادی تا استیضاح نشوی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
1
از طرف ملت بزرگ ایران از نمایندگان عزیزی که به طرح استیضاح وزیر سابق محترم راه رای عدم کفایت دادند تشکر میکنم.
ارومیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
2
ارزش رای گیری مجلس در مقابل نیامدن وزیر به مجلس،بمتراتب بیشتر از استیضاح است . یا شاسین عصرایران
احمد منتظري
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
2
خدا را شكر كه بالاخره مجلس خودي نشان داد، خدا را هزاران بار شكر
اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
2
بالاخره یه کم شجاعت از مجلس در برابر گستاخی بیش از دولت دیده شد امیدوارم جناحی و سیاسی نباشه و به حق رفتار شده باشه
حميد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
0
1
تا نخجواني باشد هر كسي وزير راه بشه بركنار ميشه حتي آقاي مشائي !!!!
مصطفی
United Arab Emirates
۱۳:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
0
2
از این جیب به اون جیب میشه. از راه میره یا جای دیگه. میگی نه؟ نگاه کن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
3
عصرایران امیدوارم درهمه حال پاینده وپیروز باشید .یاعلی مدد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
1
جهت یادآوری برای شخص محترمی که عنوان کرده بود رییس جمهور در صدر امور است تنها فرمایش امام امت را یادآوری میکنم:
((مجلس یک چیز سهلى نیست کارش. مجلس یک چیزى است که در رأس همه امورى که در کشور است واقع است. یعنى مجلس خوب همه چیز را خوب مى‏کند و مجلس بد همه چیز را بد مى‏کند.))
آدرس مرجع //www.jamaran.ir/fa/NewsContent-id_15559.aspx
ایرانیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
5
کار امروز مجلس واقعا عالی بود .
هم نتیجه استیضاح را مشخص کرد و هم یکی از کارشکنی و قانون گریزی های دولت را جواب داد . زنده باد عصر ایران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
0
5
چه عجب!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
3
خون به ناحق ریخته ی هموطنان عزیزم دامان این آقای وزیر را گرفت!!!
mehdi
Germany
۱۴:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
2
3
دست مریزاد به این همت نمایندگان ارومیه و آذزبایجان شرقی و ماشا ا... به غیرت مردم آذربایجان و کمال تشکر از مدیریت سایت تحلیل خبر عصر ایران که وظیفه خود را به نحو احسن انجام دادند و نگذاشتند حق مردم ارومیه ضایع گردد . تسلیت و تبریک ارومیه...................
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
2
2
سلام از رییس جمهور محترم تقاضامندم همین امروز جناب بهبهانی رو در سمت رییس سازمان اتمی ایران منصوب کنه متشکرم
غلامعلي
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
0
4
خوب شدمجلس درنحوه عزل ازرييس جمهور عقب نماند علي رغم تذكرات درطليعه دهه ي فجر براي خود افتخار آفريد ونشان داد خيلي درعمل فرقي ندارند
متعجب
-
۱۴:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
2
2
با استیضاح موافقم رفتار وعملکرد وزیر در حادثه سقوط هواپیما اصلا مناسب نبود.اگر صحبت آقای کواکبیان درست باشد رفتار دولت درممانعت از حضوروزیر در مجلس توهین آشکار است وباید پاسخگو باشد به مردم،مجلس ورهبری.
انتقاددارم از برخی دوستان که ندانسته حرف میزنند .رییس جمهور درصدر نظام نیست درنظام جمهوری اسلامی ایران این رهبری معظم انقلاب است که درصدر نظام است ورییس جمهور که منتخب مردم است برای 4سال شخصیت اجرایی اول است.
جدا این تفکرات همان تفکرات ضد ولایت فقیه نیست این چه حرفهای خطرناکی است که میزنید؟
افسوس از این نادانی برخی چشم وگوش بسته های دو آتیشه
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
0
6
فردا میشه معاون یا مشاور رییس جمهور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
5
توهين بزرگ به مجلس به دليل عدم حضور وزير و در واقع به حساب نياوردن مجلس توسط دولته كه بحث مهمتر است..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
1
آفرين به نمايندگان ملت ...مجلس در راس امور است...و بايد در همه امور دخالت كند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
1
درود بر مسئولان عصر ایران
دوست عزیز، بنده از کسانی بودم که به دکتر شما رای دادم. ولی به نظر شما این موارد تخلفی که توسط نمایندگان ذکر شده قابل گذشت میباشد؟ اگر کسی از عزیزان ما یا شما در اینگونه سوانح از بین می رفت باز هم از این حرفها می زدید؟آیا دکتر و استادش مهم تر از جان مردم و مملکت هستند؟ در پایان از اینکه نمایندگان مردم بالاخره حرکت مثبتی انجام دادند تشکر میکنم. و از دوستان عصر ایرانی تقاضا دارم به این حرکت مردمی خود ادامه دهند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
2
ممنون از پیگیری شما در عصر ایران
پیروز باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
0
1
مدیران سازمان هواپیمایی نیز باید از کار بر کنار بشوند
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
0
3
وقتی مسئولین ژاپنی یا کره ای و.... را می بینیم که چگونه در زمین تخلف ویا اشتباهی عذر خواهی کرده و خود مسند را به دیگری میسپارند به عنوان مسلمانی که از نظر اعتقادی و....خودمان را برتر ازمثلا آنان میدانیم شرمسار میشوم به یاد ندارم مسئولی به خاطر قصور و یا نا توانی درانجام وظیفه نه بر اساس تاکیدات دینی لااقل به تقلید از مسئولان آسیای شرقی به ناتوانی اش اقرار کند این استیحضاح هم چیزی را حل نمی کند با عرض پوزش مجلس مجلسی در شان مردم شهید داده ما نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
0
2
خالا بايد ديد چه كسي معرفي ميشود يك پزشك يا يك سياست مدار گل و بلبل كه ميگن همينه جواب خانواده هاي كشته شدگان رو كي ميده اگر يك وزير تو هواپيما بود هم همين طور برخورد ميشد؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
0
6
خوانندگان محترم گاهی بگو مگو می کنند. خوب است از ادب خارج نشوند. کاش اقای احمدی نژاد مرحوم کردان را خودش جابجا می کرد تا ان ابروریزی در مجلس نشود. کاش اقای وزیر راه خودش استعفا می کرد تا مرهمی بر دل داغدیدگان حادثه سقوط بگذارد. کاش مسؤلان ما احترام بیشتری به مردم ما می گذاشتند. کاش مردم ما کمتر به مسؤلان ما بد بین بودند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
عزیزم مسوءلان با عملکردشان مردم را بدبین کرده اند .وگرنه کسی با آنها پدر کشتگی ندارد.
ناشناس
Japan
۱۶:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
0
3
مجلس تصميم درستي را گرفت و چنانچه پيگير بهبود اوضاع اين وزارتخانه شود تا حدودي اين اعتماد را به مردم خواهد بخشيد كه اجازه نمي‌دهد مسئولان جان مردم را براحتي فداي بي‌تدبيري، جناح‌گرايي و .... خود نمايند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
0
2
عزیزان من کار از جای دیگه ای لنگه.کشور با سیاست آقایون تحریمه.وزارت راه رو بدن دست هیئت وزیرات کشورهای جهان اولی،باز هم تا تحریمیم هیچی نمیشه.آقا هواپیما نمیدن،قطعات نمیدن،تعمیرات نمیکنن،انتظار معجزه دارین؟هر کی بیاد یه وزرات راه پر از مشکل تحویلشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
0
4
بدرود استاد!
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
7
4
آقای بهبهانی واقعا انسان بزرگ ، فهمیده و بزرگواری بود که خدمات بسیاری در زمینه ی راه سازی زمینی توسط ایشان صورت گرفت،
رفع مشکل هواپیماهای ایران بالاتر از حد توان وزارت راه بوده و هست.
ما از بیخ و بن مشکل داریم،
یه وزیر خوب داشت این احمدی نژاد ، اونم رفت!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
2
6
جیگرم حال اومد!!!
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
2
6
قطعا" مجلس در راس امور بوده وخواهد ماند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
3
10
واقعا مايه شرمندگي است كه رييس جمهور نقض قانون كرد. ايشان بايد قانونمندترين فرد باشد. خود ايشان در داستان انتخابات افرادي را با نقض قانون متهم كرده بود ولي خودشان هم در مواقع لزوم نقض قانون مي كنند و به نظر مي رسد مي خواهند خود را تافته جدابافته كنند.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
6
تشکر از عصر ایران
بی نظیری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
7
قابل توجه اون آقای بی سوادی که نوشته: " رئیس جمهور در صدر مملکت است مجلس اجازه چنین کاری را ندارد " ،استیضاح و حتی برکناری رئیس جمهور توسط مجلس به تایید رهبری در قانون اساسی ماست
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
0
8
چرا اقای وزیر برای جوابگویی به مجلس نرفته؟
مگر مجلس در راس امور ایشان نیست؟
این بی اعتنایی به فرمایش امام است. این نادیده گرفتن مجلس است .اگر دولت راه خود را میرود و به مجلس بی اعتنایی میکند ، آیا نباید بفکر فرو رفت .که چرا ؟ خدای ناکرده جایگاه مجلس را مخدوش نکنیم...
behzad
United States of America
۱۹:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
0
4
میخوام ببینم اگه چند نفر از آقایون محترم هم در بین کشته ها بودن باز هم کار به این صورت پیش میرفت یا فقط جون مردم عادیه که واسه اینا اندازه عروسک اسباب بازی ارزش نداره؟ فقط خدا به این مردم کمک کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
3
1
دستشون درد نکنه مشکلمون حل شد
دیگه هیچ هواپیمایی سقوط نمی کنه
...
BEHZAD
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
1
emroz behtarin khabari ke khandam hamin bod daste shoma dard nakone asre iran ke majera ra peigiri kardi ta aghay vazir bere
va chand harfi ba aghay vazir:
JENABE AGHAY BEHBAHANI ZAMANI KE ENSAN HAEI KE AZZAN MARD BACHE PIR YE HO BE KHOD MEYAN VAMIBINAN KE DARAN SOGHOT MIKONAN CHE HALI DARAN BE NAZARE SHOMA ?
AYA AGAR AZIIZANE SHOMA HAM TO IN ARABE MARG BODAND VA ... MIMORDAND SHOMA BAZ HARF AZ MASHEAAT LAHI MIZADIN AYA ENSAFE KE KE MA BA IN MANABEE MELII KE DARIM VAZEAT MA IN JORI BASHE VA HAMISHE DELHORE AZIIZANEMAN RA DASHTE BASHIM KE ALAN KOJAN ? HEY AKHBAR SHABAKE KHABARO NEGAH KONIM TA ZAMANI KE ZANG MIZANAN VA BEGAN KE MA SALEMIM
AYA IN HARF SHOMA KE MA TO ESTANDARD BEIN ALMELALI DAR SOGHOT HAVAPEIMA HASTIM MANTEGHI AST
MITONAM BEGAM KE EKHRAJ SHOMA AZ VEZARAT RAH MASHEAT ELAHI BODE NARAHAT NABASHID !
VA BARAY MA MARDOM HAM JAYGAHI BOD TA NAMAYANDEGAN VAZIRAN VA RAEIS JOMHOR RA BESHNASIM KE HATI BARAY EHTERAM BE MARDOM HAZER NASHODAND BE MAJLES BEYAN
KHODA RA SHOKR KE RAFTID
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
1
6
به به ايشونم كه تشريف بردن.نمرديمو يه بخاري از اين مجلس ديديم.
وبگردی