۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۵۷۹۱۶
تعداد نظرات: ۱۱۱۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۱۰-۱۲-۱۳۸۹
کد ۱۵۷۹۱۶
انتشار: ۰۹:۵۹ - ۱۰-۱۲-۱۳۸۹
مروری بر فیلم حمله به دختر هاشمی

تقصیر شما نیست؛ از غیرت و ناموس چیزی یادتان نداده اند!

جعفر محمدی
عصرایران - انگ زدن ، راحت ترین کار ممکن در این کشور است و هم از این روست که اگر امروز در باب زشتی و وقاحت حمله به دختر هاشمی رفسنجانی بنویسیم ، فوراً عده ای خواهند گفت که فلان سایت سر در آخور فلانی دارد و هاشمی چی هست و سخنانی آشنا از این باب که از بس مکرر شده اند ، حال هر انسان آزاده ای را به هم می زند!

از این رو ، در همین ابتدای مطلب ، هم تصریح می کنیم و هم تاکید می نماییم که نوشتار حاضر ، هیچ ربطی به هاشمی رفسنجانی و انتخابات خبرگان و دعوای بین او و احمدی نژاد ندارد بلکه دغدغه ای است از یک مسلمان ایرانی که معتقد است اگر غیرت مردان یک کشور در برابر توهین و تعرض به نوامیس مملکت نجنبد ، باید دردمندانه به عزا نشست و حدیث علی(ع) درباره اندوه مرد مسلمان از باز کردن خلخال از پای زن یهودی را بی هیچ مصداق بیرونی بارها خواند و بر آن اشک ریخت.

نیز اصرار داریم که همان گونه که به دلیل مخالفت با هاشمی ، حمله به دخترش کاری شرم آور است ، برای دفاع از هاشمی نیز دستاویز قرار دادن ناموس او نیز بی شرمی است و لذا موضوع بحث ، نه هاشمی رفسنجانی ، که لزوم حفظ حرمت نوامیس ایران زمین است.

پس اگر می خواهید ادامه این متن را بخوانید ، از فکر دعواهای هاشمی و ضدهاشمی بیرون بیایید و که هم هاشمی رفتنی است ، هم احمدی نژاد خواهد رفت و هم این دعواهای خانمانسوز تمام خواهند شد ؛ اما آنچه خواهد ماند سرزمینی به نام ایران است که قاعدتاً باید سرزمین اخلاقیات باشد و زن و دختر ایرانی ، از مادر و خواهر و همسر و دختران همه ما گرفته تا زنانی که به دنیا خواهند آمد ، قرار است در این سرزمین به عنوان بانوان ایرانی زندگی کنند و حرمتشان حفظ شود. حمله به فائزه هاشمی
این ، زیرساخت نگاه متن حاضر به ماجرای زننده حمله به دختر هاشمی رفسنجانی در پارکینگ حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در شهر ری است که توسط دوربین موبایل ، ثبت و بر روی برخی سایت ها منتشر شده است ؛ فیلمی که به واسطه حمله مهاجمان به یک زن بی پناه و فحش های زشت و رکیکی که به کار می برند ، به حدی غیراخلاقی است که به خود اجازه نشر آن را نمی دهیم ولی طبیعتاً به واسطه نشر آن در فضای وب ، بسیاری آن را دیده اند و می دانند که در آن فیلم چند نفر با ادعای ارزشی بودن ، به سمت دختر هاشمی رفسنجانی هجوم می برند و او را با تهدیدهای رکیک غیر اخلاقی مورد اهانت قرار می دهند تا آن که دختر هاشمی که در تمام مدت ماجرا سکوت کرده ، موفق می شود بر خودروی خود سوار شود به سرعت از مهلکه بگریزد.

در این باره چند نکته حائز اهمیت است:

1 - فرض می کنیم شخص هاشمی "آدم بد" ماجراهای سیاسی است و سردسته خواص بی بصیرت و خلاصه ، هر چه که مخالفانش می گویند هست ؛ در چنان فرضی کدام ارزش اخلاقی به ما اجازه می دهد دختر او را مورد هتک حرمت قرار دهیم و به او  فحش های جنسی دهیم؟!
چنین دستور العملی فقط در قاموس شیطان می گنجد و لاغیر.

به راستی اگر قرار باشد زن و بچه و ناموس رجال سیاسی به واسطه وجود مخالفان سیاسی امنیت نداشته باشند و به فرض ، حامیان هاشمی هم ناموس حمله کنندگان را در تنهایی گیر بیندازند و بی احترامی کنند ، در این مملکت سنگ روی سنگ بند می شود و چیزی به نام اخلاق و غیرت و ناموس برای این مردم می ماند؟
حضرت علی(ع) هنگامی که با مساله قتل خلیفه سوم مواجه شد ، بسیار بر آشفت، نه فقط برای قتل خلیفه که به خاطر بیم از عواقب باب شدن خلیفه کشی. حال اگر ناموس .
در این ماجرا نیز ، بیش از آن که مساله ناظر به یک فرد خاص به نام فائزه هاشمی باشد ، ناظر به نگرانی از نا امنی برای نوامیس کل جامعه است ، به ویژه آن که پیشتر نیز شاهد انتشار عکس هایی از زن و دختر برخی عناصر سیاسی توسط مخالفانشان بوده ایم.

شما را به خدا سوگند این خاک را برای زن و بچه هایمان ناامن نکنید که اگر چنین شود ، هیچ کس در امان نخواهد بود. اگر یادتان نداده اند ، لااقل حالا بفهمید که زن ، همواره در جامعه احترام داشته و حتی مردهایی که واقعاً مرد هستند (و نه صرفاً جنس مذکر) از قدیم الایام با مردی که زن و بچه اش همراهش هستند ، به احترام خانواده اش ،وارد زد و خورد و فحش و فحش کاری نمی شوند. همین الان هم گاه دیده ایم که در اختلافی مانند برخی برخوردهای خیابانی بین دو مرد ، یکی به دیگری می گوید: برو خدا را شکر کن که خانواده ات همراهت هستند و الا ... !
حال این روحیه اخلاقی را بگذارید کنار حرکت تازه به دوران رسیده هایی که در ملأ عام ، به یک زن حمله و  فحاشی می کنند تا زشتی کار و دوری اش از اخلاق را بهتر لمس کنید.

2 - در شرع مقدس - همان دینی که مهاجمان متظاهر به آنند - آمده است که اگر کسی به جرم مثلاً شرب خمر ، به 80 ضربه شلاق محکوم شود و مجری حکم ، علاوه بر 80 ضربه ، سیلی کوچکی به او زند تا فحشی نثارش کند ، خود مستحق قصاص و مجازات است. حتی کسی که محکوم به اعدام شده نیز فقط باید اعدام شود نه این که فحش بخورد و آزار دیگری ببیند و نظایر این.

حال فرض را بر این می گذاریم که مهاجمان ، نه به خاطر هاشمی رفسنجانی ، بلکه به دلیل عملکرد خود فائزه هاشمی به او تعرض کرده اند.
در چنین فرضی هم باید گفت که اولاً مگر شما قاضی و حاکم شرع هستید و مگر کشور قانون و دستگاه قضایی و ... ندارد که به خود حق می دهید هر کاری خواستید انجام دهید؟

ثانیاً به فرض اثبات جرم ، در هیچ جای قانون اسلام و جمهوری اسلامی نیامده که اگرکسی مجرم شناخته شد ، آقایان حق دارند به او فحس ناموسی و جنسی بدهند.

ثالثاً اگر ادعای ولایتمداری تان می شود - که لابد در این باب هم تظاهر می کنید و دروغ می بافید-  مگر بارها و بارها ، رهبر انقلاب به زبان سلیس فارسی از اقدامات خودسرانه و تندروانه منع تان نکرده اند؟
اگر برخی جریان های سیاسی اپوزیسیون هم فعالیت های غیر قانونی می کنند و به آنها گفته نمی شود که چرا از سخن رهبری پیروی نمی کنید ، به خاطر این است که آنان ، اساساً داعیه ای در این باب نداشته ، از زدن علنی ساز مخالف هم ابایی ندارند ، اما کسی که خود را پیرو رهبری می داند و در همان حال خلاف مسیر اعلامی ایشان حرکت می کند را نمی توان به چوب چنین نقدی نواخت.

3 - اگر همچنان به ولایت فقیه اعتقاد دارید ، درنگی با خود و خدا و عقل تان خلوت کنید و ببینید این قبیل کارها جایگاه رهبری را تقویت می کند یا بدان لطمه می زند؟ چهره نیروهای ارزشی را عقلانی و رحمانی نشان می دهد یا مشوش و بی خرد و بی رحم؟
تصور نمی کنم هیچ فرد بی طرف و منصفی چنان صحنه هایی را ببیند و در پایان به فحاشانی که به یک زن حمله کرده اند علاقه مند شود.

نیروهای ارزشی جامعه ما ، البته که کسانی هستند که برای حفظ نوامیس این ملکت سینه سپر کردند و اکنون بسیاری از آنان را در مزارهای شهدا و آسایشگاه های جانبازان می توان سراغ گرفت ،نه افرادی که تمام مردانگی شان این است که برای یک زن تنها خط و نشان بکشند و پشت سر هم فحش بدهند و در نهایت هم احساس قرب الهی کنند! کسانی که چنین توهماتی دارند ، قطعا نیازمند مشاوره دینی بزرگانی مانند آیت الله جوادی آملی هستند و حتماً هم باید توسط روانپزشکان معاینه شوند و الا کدام آدم متشرع و سلیم العقلی ، از فحاشی به یک زن ، احساس رضایت دینی و روانی می کند؟

آیا در کل تاریخ اسلام و زندگی پیامبر(ص) و حضرت زهرا (س)  و ائمه اطهار(ع) فقط یک نمونه مشابه چنین رفتاری را سراغ دارید؟ در فرهنگ ایرانی چطور؟
پاسخ قطعاً منفی است و لذا کار اینان نه ربطی به دین دارد و نه ربطی به فرهنگ ایرانی ؛ تنها می توان از عنوان هوا و هوس و جهالت برای تبیین چنین ماجراهایی استفاده کرد و نه از مفاهیم و الگوهای دینی.

4 - قوه قضاییه در این میان نقش مهم و تاثیر گذاری دارد ؛ همان طور که انتظار می رود به اتهاماتی که علیه برخی فرزندان هاشمی مطرح است بدون هیچ اغماضی رسیدگی کند و نص قانون را درباره شان اجرا نماید(از تبرئه گرفته تا اشد مجازات) انتظار می رود با عاملان حادثه مورد اشاره هم برخورد نماید، به ویژه آن که با وجود تصاویر منتشره ، کار شناسایی عاملان این اقدام غیر اسلامی و غیر ایرانی هرگز سخت نیست.

به راستی اگر زن و دختر مسوول دیگری جز هاشمی چنین مورد آزار و بی احترامی قرار می گرفت و تصویر مهاجمان نیز منتشر می شد ، با عاملان حمله چه برخوردی می شد؟

5 - پیشتر نیز گفته ام ، مشکل اساسی جامعه ما ، نه مسائل سیاسی و  تنگناهای اقتصادی و چالش های بین المللی ، که سقوط سریع اخلاق است و چه بد مردمانی هستند کسانی که برای دستمال منافع  و امیال خود ، قیصریه اخلاق را آتش می زنند و نمی فهمند که جامعه بی اخلاق ، یعنی خانه بی ستون و آدم بی استخوان. اخلاق مانند نخ تسبیحی است که همه اجزا و ارکان جامعه را نگاه می دارد و هرگاه این نخ پاره شود ، شیرازه امور از هم می پاشد.

بعد از تحریر:

علی علیه السلام پس از آن که شنید از پای زنی یهودی ، خلخالی باز کرده اند دردمندانه گفت: اگر مردی از غیرت و غم این ماجرا سر بر زمین بگذارد و بمیرد ، ملامتش نکنید.
به راستی اگر امروز به آن امام خبر می دادند که عده ای با ادعای شیعه گری ، نه زن یهودی ، که زنی مسلمان را در حریم حرم یکی از نوادگانش و در حالی که صدای اذان ظهر در فضا پیچیده بود مورد حمله قرار داده اند ، به اینان چه می گفت؟ پاسخ این سوال برای عقل های سلیم ، چندان سخت نیست.



ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱۱۱۵
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۴۸۹
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
24
894
از این که از زاویه اخلاقی و نه سیاسی به موضوع نگاه کردید ممنونم.این نقطه قوت شماست نسبت به سایر سایت ها
پاسخ ها
اسماعیل مرتضایی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
خدا را هزار با شکر یک سایت با غیرت تو این کشور در این زمان پیدا شد . هنگامیکه اون نره خر اونطوری با یک زن با اون الفاظ که نشان دهنده فرهنگ خانوداگیش بود صحبت میگرد حالم بهم خورد . بعنوان یک رزمنده پر سابقه دفاع مقدس میگم . شما هیچ ربطی به جریانات حزب الهی که منشاء درگ و فهمشان اول خدا و اخلاق اسلامیست ندارید گاش زمان درگیری منافقین مسلح یا جنگ تحمیلی بودید که میشد غیرتتان را عیار زد
طهورا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
خاندان هاشمي هرچي سرشون بياد حقشون است!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
نویسنده ی این مقاله انگار فقط مشکل خانم فائزه را پدرشان میدانند در صورتیکه مگر یادتان رفته خود ایشان در تجمعات مختلف آشوبگران با بی شرمی حضور داشتند و به تحریک آنها میپرداختند و بعد از دستگیری با دهن کجی به قوه ی قضائیه و مردم و پلیس به راحتی آزاد میشدن؟
آیا این توهین به 1 ملت نبود که شما بهش انتقاد کنید، ولی حالا در مورد توهین به 1 نفر دارین حنجرتون رو پاره میکنید؟!
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
23
793
ضربه هايی که نظام از اين دوستی های خاله خرسه خورده است، از شديدترين ضربات دشمنان قسم خورده نظام بيشتر بوده است. راستی محاکمه آمران جنايت کهريزک به کجا رسيد؟
پاسخ ها
اسماعیل مرتضایی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
کدوم دوستی خاله خرسه من و شما اگر به یک نفر بکیم بالای چشمت ابرو هزار جا باید پاسخ بگیم چرا نمیگید مواجب بگیر خاطره ای جهت روشن شدن خدمتتان بگم بخدا
در زمان جنگ یک پاسداری تودر گیری منجر به دستگیری یک متهم یک گشیده به متهم زد . با شکایت متهم تو دادستانی پاسداران پاسدار بنده خدا پس از کلی برو بیا در دادستانی محکوم به قصاص کشیده شد . دقت کنید قصاص کشیده بچه های پاسدار زمان جنگ در زمانی که دادستانی پاسداران تشگیل شده بود بهتر می فهمند من چی میگم . حتی به متهم تو نمیشد گفت. حالا مردم عادی که سرور ما بودند . توی تمام جلسات توجیهی به رعایت اخلاق در باره مردم و برخورد با روی خوش با انها تاکید میشد
حلا اون عدالت بود یا این من نمیدانم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
فقط ضربه به نظام نیست.نظام ها می آیند و می روند.کمی با خود بیندیشیم که چه ضربه هایی به اسلام و نام خدا و پیامبر (ص) زده ایم.وای بر ما که روی ابوجهل و ابوسفیان را سفید کرده ایم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
920
82
هیچ میدونید هر کاری امکان وقوعش هست، تو سابقه رفتاری خانم فائزه هاشمی در انتخابات دور پنجم اگر اشتباه نکنم بوده که ایشون با یه عده ساخت و پاخت کرده بودن که بریزن تو مساجد و خلاصه بر علیه او و دارو دسته کارگزاران داد و بیداد کنن و فحش بدن و از این جور چیزا، از کجا نباید شک داشت که این کار از طرف خود ایشون سازمان دهی نشده باشه. مخصوصا که خیلی قشنگ تو این صحنه دوربین فیلم برداری هم حاضر بوده خیلی قشنگه ها.
پاسخ ها
حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
اینها باز هم یک مشت تهمت بی ارزش و غیر قابل اثبات است. ننگ را با تهمت نمی شود پاک کرد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
دوست عزیز ناشناس چرا از وجود دوربین در مکانهای اینچنینی ابراز تعجب میکنی در دور و زمونه ای که هر کودک خردسالی با یک گوشی موبایل میتواند تصویربرداری کند. چرا دست از این توهماتتان برنمیدارید؟ یعنی شما واقعا فکر میکنی اینکار از این دوستان ما بر نمی آید؟ تا بحال بارها شاهد رفتار به مراتب بدتر این آقایان و بعضا خانمها با زنان سرزمینم بوده ام. کسی را دیده ام که به صورت یک زن در داخل یک اداره دولتی تف انداخته چون پوشش او را نمیپسندیده و جالب اینجاست که همین فرد بعدا طلبکار حراست همان اداره شده بود که اصلا به چه حقی اجازه ورود به آن خانم داده شده تا غیرت انقلابی آقا را تحریک کند. یا آقایی که در خیابان به اسم نهی از منکر به صورت دختر خانمی سیلی زد و جالب آنکه معترضین به این فرد شب را در بازداشتگاه نیروی انتظامی بسر بردند و با دادن تعهد آزاد شدند! حرمت زنان سرزمین من خیلی وقت است که شکسته آقای نویسنده!!!!!!!!!
یک ایرانی
| GERMANY |
۱۰:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
عجب آدم بی شعوری
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
برادر من اگه ابنجوري بود كه تا حالا 1000 بار فرد خاطي اعدام شده بود
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
نرود میخ آهنین در سنگ
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
واقعا خسته نباشي با اين تحليلت...
دوره اين جور تبليغات ديگه سراومده.اگه اين خانم مي خواست اينجوري شانتاژ سياسي براي خودش درست كنه نيازي نداشت از يك مشت آدم معلوم الحال در يك مكان دورافتاده و غير رسانه اي استفاده كنه....
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
اين كه به همه چيز كه مطابق ميلتان نيست شك داشته باشيد هم يكي ديگر از خصوصيات شماست
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
این آدم میدونسته شرایط مملکت چیه باز به اکیپ و بازیگرانش رفته حرم که پیرهن عثمان پیدا کنه . به شرافتم قسم اون توهین کننده بسیجی نیست یه آشغال مزدوره
مسعود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
دوست عزیز ! شما اصولا نمی خواهید و نمی توانید چیزی را باور کنید . شما ذاتا برای باور نکردن ، می خوانید و می نویسید . وحی منزل هم اگر مخالف منویات امثال شما باشد ، برای شما باورکردنی نیست . چرا که امثال شما هر چیزی را به تناسب منافعی که برایتان دارد باور می کنید و قبول دارید .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
ردپای آمریکا در این صحنه دیده می شود!!
حمید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
من هم با نظر آقای ناشناس موافقم . از عصر ایران می خواهم در خصوص کاندیدا شدن فائزه هاشمی برای مجلس و جریان عکس فائزه در حال دوچرخه سواری تحقیقی بکنه تا معلوم بشه این خانواده از این کارها کم نکردن !!!!! اگه خواستی بگو تا بیشتر توضیح بدم .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
اتفاق غیر قابل باوری نیفتاده که شما به زور میخواهید باور نکنید! چون این بلا سر یک شخصیت شناخته شده اومده خبرش پخش شده،وگرنه از این تعرض ها کم برای زنان این سرزمین پیش نیومده! از این خواب خرگوشی بیدار شو!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
35
419
" لزوم حفظ حرمت نوامیس ایران زمین است" معلومه نویسنده اکثراوقات توی خونه داره مقاله مینویسه !!!!!! برادربزرگواریکسرتوی خیابونا بزن تاببینی چه برخوردی با نوامیس وطنت توی روز روشن مسشه !!!! تا پای یک نفراسم ورسم دارشد غیرتتون گل کرد؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
برادر عزيز:
هركدام از ما ممكن است همچنين برخوردي را در خيابان ديده باشيم. اما نكته مهم اين ماجرا كه شايد مد نظر آقاي محمدي هم بوده، انجام اين عمل شنيع از طرف كسانيست كه ادعاي ولايت مداري و ارزش مداري آنها گوش فلك را كر كرده، كساني كه خود را متولي و مظهر ايمان و اخلاص و حزب الله مي دانند . . .
ياران حسين اگر شماييد ...
سارا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
خب همیشه این اتفاقات از طرف آدم های مدعی دین و آخرت سر میزنه دیگه!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
11
341
اینا اسم نیروهای ارزشی رو خراب می کنن و الا نیروی ارزشی حافظ جان و مال و ناموس مردمه نه متعرض به اونا. نیروهای ارزشی اونایی هستن که در جنگ کشور رو حفظ کردن و حالا هم برای ساختنش جون می کنن نه یه عده که زنجیر به دست می گیرن و ...
پاسخ ها
مرادی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
آقا جان، بلا به نسبت اون عزیزان که دل خودشون هم خونه! شما رو بخدا اسم بسیج وسپاه جنگ رو با نسبت دادن اینها حروم نکنید ونیالایید!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
11
489
اينها يک مشت لات بي سروپا هستند ...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
عوامل استکبار و اسرائیل اندو حالا ببینیم باهاشون برخورد می شه!؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
722
39
دختر هاشمی هم یکی مثل دختر استاد افتخاری . باز این حزب الهی اینقدر غیرت داشته که روسری از سر دختر هاشمی نکشد . این برخورد یکصدم برخورد دوستداران فائزه با بانوان حزب الهی در این یکسال نمی باشد . فائزه باید تاوان همفکرانش را می داد .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
بفهم ناشناس ، بخون ناشناس ، یه دور دیگه برگرد سر مطلب بالا. ببین که نوشته حتی اگه این خانم مجرم هم باشه که نباید به اسم نیروی ارزشی بودن بهش فحش جنسی داد. تو خودت لابد خواهر و مادر داری. اگه کسی با تو مشکل داشته باشه حق داره بره تو خیابون جلوی ناموست رو بگیره؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
دوست عزیز! بحث بر سر دختر این یا دختر آن نیست. بحث بر سر سقوط اخلاق و جوانمردی است! لطفا با سایر مسایل قاطی نکنید!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
شما ها نه انصاف داريد نه مردانگي،فقط دنبال مواجبي هستيد كه بهتون ميدند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
آخه مردم مومن خوشت مياد جلو ناموست رو بگيرن بهش فحش بدن چون با تو مشكل دارن...!!!
تا كي جهل...!!!
مگه غيرت نداري،مگه ناموس پرست نيستي...!!!
مریم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
شما که در این کامنت نوشتید که آن خانم باید تاوان همفکرانش را می داد...مطمئن باش که به همین شکل بازخورد این اعتقاد(اگرچه نابخردانه است) به خودت باز خواهد گشت و تاوان بی اخلاقی هایی را که مدافع آنی خواهی داد چون این رسم روزگار است ان شا الله.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
در پاسخ به پاسخ ها: ما ناموس هامون رو طوری تربیت کردیم که طوری "رفتار" کنن که کسی از این حرف ها بهشون نزنه.حرمت مسجد رو متولی باید نگه داره.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
خدا هرچی ]دم جاهل و بی خرد رو به راه راست هدایت کنه ان شاء الله
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
شماها این کارهارو شروع کردید ولی من مطمئنم شماها تمومش نمیکنید.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
حتما ناموس نداري كه برات هم مهم نيست به ناموس كسي بي احترامي بشه!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
جالب اینه که ایشون نوشته "انقدر غیرت داشت که روسری از سرش نکشه" غیرت یعنی چی؟ میشه بگی غیرت یعنی چی؟ بترس از روزی که مثل طرز فکر خودت باهات رفتار کنن!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
18
289
دمت گرم عصر ایران
موسي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
19
502
پولهاي بيت المال صرف پروش همين تيپ ادامها
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
10
234
آفرین برشما
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
13
286
باسلام
افرين براين غيرت ديني مسئولين سايت وزين عصرايران.بايد همه بطرف بازيابي ارزشهاي والاي اسلامي برويم.مردم عادي باديدن اين فيلم از خودشان خواهندپرسيد اين ارزشيها!!!! كه بادختر هاشمي كه يك زماني همه كاره كشوربوده اين برخورد را ميكنند با ان دختر دانشجو كه بازداشت هست چه برخوردي دارند؟ واي برما كه اگرازپس امروز بود فردايي....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
14
252
واقعا كه اين مملكت ديگه جاي زندگي مردن نيست .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
خوش اومدی...
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
509
28
در اینکه آنها کار زشتی کرده اند حرفی نیست ولی به شما مجوز نمی دهد که
دروغ بنویسید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
کجاش دروغ بود؟ نه جون من کجای این مطلب دروغ بود؟ کجاش؟ این مطلب که خبر نبود که راست و دروغ داشته باشه . یه تحلیل بود.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
اين بابا فقط يه چيزي پروند معلومه اصلا نخونده
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
داداش يه بار ديگه بخون...!!!
اين خبر نبود كه راست يا دروغ باشه...!!!!
احتمالاً اسمش تحليله...
الهام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
آقاي محترم پيشنهاد ميكنم متن رو يكبار ديگه منطقي بخونيد. تحليل يك حادثه بود براي غيرت منداي ايراني (مثل شما؟!!!!!!!!) كجاي اين مطلب دروغ بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
کدوم دروغ!؟
ناشناس
| GERMANY |
۰۲:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
من فیلمی که از طریق موبایل ضبط شده بود رو دیدم کاملا واقعیت داره دوما عصر ایران هیچ وقت دروغ نمی نویسد سوما خیلی بی شعوری
مجتبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
10
245
درود بر شيوايي قلم و منطق دموکراتيک و آزادیخواه نويسنده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
588
32
مراقب باش چی می نویسی عصر ایران ، بیش از اندازه داری برای این خاندان فاسد تقلا می کنی ، خیلی وقته طشت رسوایی این جماعت به زمین خورده ، فراموش کردی یا آلزایمر گرفتی که نقش این فاسده را در آشوبهای بعد از انتخابات نادیده میگیری
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
فرض که این خانوم مجرمه . اون وقت چهار تا جوون توی شهر ری باید برن بهش فحس ناموسی و جنسی بدن ؟ مگه اینا قاضی و حاکم شرع اند؟ مگه مملکت قانون نداره؟ خلیفه شی رو باب نکنید که ناموس من و تو هم در این جامعه زندگی می کنن.
ali
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
اقا دین ایمان شما کجا رفته آیا این از اموزه های دین و شریعت ماست الگوی شما کیه به کی اقتدا مکنی جه فرقی بین دختر هاشمی ، دختر افتخاری یا دختران دیگر این مملکت وجود دارد مهم اینه که اگه این را برای خانواده خود نمیخواهیم برای خانواده دیگران هم نباید بخواهیم .چرا همه چیز با ساست قاطی شده .خدا عاقبت همه را ختم به خیر کند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
نگو اینطوری می ترسم. مو به تن آدم سیخ می شه. :d
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
انشالله که طشت رسوایی همه جماعت فاسد به زمین بخوره تا ایران عزیزمون از دستشون راحت بشه.البته تاریخ ثابت کرده بی شک چنین خواهد شد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
اگر دين نداري كه نداري لااقل آزاده باش اي منافقي كه براي امام حسين گريه مي كني
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
همین اتهام فاسده که شما زدید به هر کسی که میخواد باشه اگر مطمئن نباشید از نظر شرعی حرام و جزا داره
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
عجب پستی چرا تهمت می زنی؟ دین و ایمان شما از کجاست؟ حداقل انسانیت هم برایتان نمانده.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
فکر کنم یه بار باید با دفت مطلب بالا رو بخونی آقاجون. کمی تعقل هم خوبه
mahdi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
عزیزم تشت رو نیم قرنی میشه با ت مینویسیند نه ط ! و همچین ه مونث ساز عربی رو تو فارسی نباید به کار برد (ادبیات دوم دبیرستان) پس فاسده غلط هستش.
آفرین درس بخون مسواک هم بزن !
ايراندخت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
حديث داريم اگر زن و مردي برهنه در آغوش هم خوابيده اند و تار موي از بين آنها رد ميشود كسي حق ندارد به او نسبت زنا بدهد.من خودم سالهاست از فائزه بدم مياد ولي آيا در روز قيامت ميتون ثابت كنم فاسد است؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
567
28
الله ناموس ما عاشوراست که توسط فایزه هاشمی شکسته شد
الحمدلله جهره واقعی خود را نشان دادید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
ناموس عاشورا را کسانی می شکنند که به اسم عاشورا ، اخلاق ضدحسینی از خود بروز می دهند.
حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
شمایی که این برخوردها را با نوامیس مردم می کنید خودتان را پشت الفاظی چون "ناموس عاشورا" پنهان نکنید. شما یک عده بی ناموس بیشتر نیستید.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
اين قضيه عاشورا هم شد پيرهن عثمان ، دست آويز بهتري پيدا كنيد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
نام مبارك باريتعالي را با اين ادبيات زشت جاري نكن
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
ناموس تو اصولی از قانون اساسیست که به همه از جمله فائزه هاشمی اجازه داده نظرشون رو در ملائ عام بگن وانتقاد کنند نه اینکه وحشیهای هار شده بهشون حمله کنند وهر تهمتی بهشون بزنند بدون اینکه به شکایتشون رسیدگی کنند ونه حق دفاع بهش بدن. وحشیگری به اسم ولایت عین خیانت به ولایت است وخدا میدونه دل رهبری هم از اینها خونه نه کسانی که حقشون رو میخوان.
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
برخیز و ببین آنچه به انسان ز جفا رفت

برخیز که این قافله هم راه خطا رفت

رنگ از گل و نور از دل و صدق از همه جا رفت

پرواز به خون خفت و پرستو به عزا رفت

برخیز برخیز

برخیز و ببین آنچه که دیدیم و کشیدیم

با نام حسین ، آینه ظلم یزیدیم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
حسين بيشتر از آب تشنه لبيك بود
اما افسوس كه به جاي افكارش زخمهاي تنش را نشانمان دادند و بزرگترين درد او را بي آبي معرفي كردند.
معلم شهيد شريعتي
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
خجالت بکش و خودت رو به سرور آزادگان نسبت نده. لشکر حسین در کربلا 72 نفر بود و مطمئنم الان هم زیاد نیستند.
بهروز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
ما هي ميگيم نره شما ميگي بدوش! جناب ناشناس! بالفرض كه فرمايش شما صحيح باشه! آيا اين مجوزي واسه اين اراذل و اوباش هست كه چنين حرمت شكني كنن؟
سارا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
گذر پوست به دباغ خونه میفته!
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
10
321
شما هم دل‌تان خوش است. اين مردك كه تصويرش مشخص است؛ چرا دستگيرش نمي‌كنند! ...
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۱:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
نخیر شما دلتان خوش است. خودشان فرستاده اند این حرفا را بزند. دستگیرش کنند!!!
reza
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
17
278
خواهش میکنم اینا رو شیعه که حتی آدم ننامید اینا نه تنها برای ایران و شیعه که برای بشریت ننگ اند
اینا یک مشت الاغ اند که دیروز همین هاشمی ازشون سواری میگیرفت و امروز دار و دسته احمدی نژاد و فردا بیشک کسانی دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
خدا گواه که بهترین حرف ممکن رو زدی , یه عده الاغ که فقط برای سواری دادن آفریده شدن .
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
5
188
بله . مشکل مملکت ما اخلاق است چیزی که در تمام جوامع پیشرفته به عنوان سر لوحه پییشرفت می بینیم رعایت اصول اخلاقی است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
8
238
بنده بعنوان یک بسیجی که از سال 66 در یکی از پایگاههای بسیج شهرستان فومن فعالیت می کنم از عموم مردم مسلمان ایران بخاطر این حرکت معذرت میخواهم. توهین به هیچ انسانی اعم از مسلمان وغیر مسلمان در مکتب شعیه علوی حرام وجزء گناهان کبیره می باشد این خط ومشی علوی بودن است
پاسخ ها
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
داداش اونها که بسيجی نيستن شما معذرت می خوای. بسيجی با مرام و غيرتش شناخته می شه نه با قلدری واسه زن و بچه مردم.
ناشناس
GERMANY
۱۰:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
10
114
از همون اول متن كه نوشتيد نيروهاي ارزشي ديگه نخوندم.
mohsen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
1
47
mamnunnaz in matlab man site shomaro tahsin mikonam .ye ruzi mirese ke khoddetunam be in dard dochar beshid ke be namusetun taaroz konan
jomleye akharetun az mola ali bud
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
7
117
از عصر ایران سپاسگذارم .
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
8
100
بسیار زیبا و ارزشی بیان نموده اید. من می گویم فردی که چنین کاری کرده به هیچ وجه پیرو خط رهبری نبوده ، اصلا شیعه امیر المومنین همچین کاری نمی کند . مسئولین قضائی پیگیری کنند تا پیرو فرمایش مولایم امیرالمومنین (ع) باشند.
یا علی
هادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
6
120
جناب آقای محمدی، ضمن آرزوی سلامتی برای شما و همکارانتون، امیدوارم قلمتون پایدار باشه. هر موقع مقالات شما رو می خونم انگار حرف های دل خودم رو می بینم که نوشته شدن. دست مریزاد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
4
142
خوب اگر آن فرد از طرف خود فايزه بوده پس چرا قوه قضاييه دستگيرش نمي كند و به سزاي اعمالش برساند فيلمش هم كه هست
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
419
25
اگر دختر هاشمي ناموس مي فهميدكه وسط آشوبگران و اراذل و اوباش نمي رفت و اونها رو تحريك به جنگ با نظام نمي كرد!!
پاسخ ها
sara
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
جناب آقای علی از همین نوشته اتان مشخص است شما هم یکی از همان آدمهایی هستید که به ناموس مردم رحم نمی کنید.واقعاً متاسفم براتون
نادر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
ای کاش کمی هم سواد تاریخی داشتی تا بفهمی که حضرت علی (ع) پس از جنگ جمل چه برخورد محترمانه ای با عایشه داشته اند!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
اون نمی فهمه! شما که می فهمید؟!!!
مهرداد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
فکر کن خواهر خودت باشه تو فیلم ,حالا نظرت چیه؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
7
197
وای بر ما که تو مملکتی زندگی میکنیم که این آدمها قدرت رو در دست دارند. خدایا یا ما را از رو زمین بردار یا اینا رو.ای کاش همین امروز میشد از این دیار بی مرد میرفتم.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
آقا راهشو پيدا کردي، بگو حداقل چند مليون نفري!! استفاده کنن!!
مردي!! با اسکندر رفت.
ناشناس
NETHERLANDS
۱۰:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
307
21
من نه اینوری هستم نه اونوری اما شما که اینقدر ناموس ناموس می کنین آیا هیچ از خودتون می پرسین که این فائزه هاشمی مگه تو اون مملکت چکاره است که همه جا خودش رو نخود آش می کنه و معرکه گیری می کنه؟ کسی که برای نظم و نظام و قانون مملکت احترامی قائل نیست و مثل یک گردنکش همه جا خودش رو قاطی می کنه و بلوا راه می اندازه بدون اینکه اصلا کاره ای باشه آیا بهتر از این برخورد انتظار داره؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
فائزه هاشمی هیچ کاره است و به قول شما نباید خودش رو نخود هر آش کنه. کاملا متین می فرمایید ولی این افراد که این و اون رو مورد حمله و فحاشی قرار می دن مگه چیکاره اند که خودشون رو نخود هر آش می کنن؟
پس نگو من نه این وری ام ، نه اون وری ناشناس نه چندان ناشناس!!!!!
ناشناس
| CANADA |
۱۶:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
شما دوست عزیز با این نظرتون حسابی نشون دادین نه اینوری هستی نه اونوری ؟!؟ اصلا بحث اینکه این خانم چی کار میکنه و کرده نیست واقعا غیرت شما دوست عزیز اجازه میده این نفر به یک زن شنیع ترین حرفها رو بزنه و با افتخار دم از ارزشی بودن بزنه. ببنید تا اونجا که من میدونم هیچ مجوز شرعی عقلی و قانونی تو یک مملکت ازاد و متمدن وجود نداره که به شما حق بده شخصیت انسانی و جنسیتی فرد رو به لجن بکشی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
من اینوری هستم نه اونوری یعنی کدوم وری؟ البته از نوشته ات معلومه که کدوم وری هستی.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
آرامش و نظم!!!!!
كامران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
2
115
واقعا شرم بر ما باد كه ادعا مي كنيم پيرو پيامبري هستيم كه براي تكميل اخلاق آمده بود ، شرم!! وقتي اخلاق را از هر چيزي جدا كنيم ،حتي دين، راه را براي سقوطش فراهم كرده ايم. مطمئن باشيد اين دوست ما هم آنچنان كه ظاهرش نشان داده معتقد نيست. احتمالا سوداي مقامي و مزيتي! و دستخطي و شايد كاغذي!! ايشان را چنان از خود بيخود كرده است!! دعا كنيم خداوند همه ما را به راه خودش هدايت كند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
104
18
ای بابا شما کجا را گرفتین.قبری که بالا سرش گریه می کنین مرده نداره!
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
4
108
اگر از دارودسته خود خانم فایزه هاشمی هست که بهش حمله شده مدرک خو بیه بیان فیلمش را به دادستان بدن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
140
12
كدوم ناموس...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
ظاهرا شما از اون دسته افراد هستید که بعد از سربازی هنوز جوگیرند و فکر می کنند ناموسشون همون تفنگه !!!
ايراني
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
منظورش اينه كه اين افراد اصلا ناموسي نداردن كه غيرتي داشته باشند
مجتبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
4
115
جالب اینجاست که این بی غیرت همچین دم از محله شاه عبد العظیم میزنه که انگار اون منطقه مال باباشه یا اینکه اون نماینده مردم فهیم و با غیرت منطقه شاه عبدالعظیم است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
1
89
از اين اتفاقات كم نيافتاده اصلا بخشي از اعتراضات هم كه اتفاق افتاده بدليل هميت مسائل است. دادن فحشهاي ناموسي جزيي از آداب اجتماعي اين عزيزان گشته است و فائزه و مرجان و منيژه ندارد. متاسفانه ما خيلي وقت هست كه از ارزشها اخلاقي و اسلامي فاصله گرفته ايم مثال ما مثال كسي است كه آمد ابرويش را درست كند زد چشمش را هم كور كرد!
موسي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
1
77
بله ديگه . الان زمانيه كه از اسلام فقط اسمش مونده . امامامون كه ادعا ميكنيم سرمشقمونن و بيشترين و بدترين و شقي ترين دشمنان رو داشتن كجا با دشمناشون همچين كاري رو كردن؟ اسلام هم سليقه اي شده بيلين با اينكه كار كيه كاري نداشته باشيم . با اين كار داشته ااشين كه كار هركسي بوده مطمئنا يك منافق بيش نبوده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
5
84
شیر مادر حلالت باد عصر ایران
احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
1
67
ناموس عشق و رونق عشاق می برند
عیب جوان و سرزنش پیر میکنند(حافظ)
ناشناس
UNITED STATES
۱۰:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
5
108
مگه ناموسی هم مونده واسمون ...؟ناموسمون ایرانه اونم که ....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
214
15
چرا شلوغش كرديد و ژست ادمهاي كتك خور گرفتيد اينكار ساختگي و تو سط عوامل خود خانواده هاشمي طراحي شده بود هيچ عقل سليمي باور ش نميشه كه تو اون اوضاع فيلم هم گرفته شده باشه اين خودش ثابت ميكنه كه اين فيلم مثل بقيه فيلمهاي سران فتنه ساختگي ، اصلا خوب كاري كردن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
چطور است که پاره کردن عکس و شعار دادن در عاشورا ساختگي نيست و اتفاقا فيلم برداري با کيفيت هم ازشان شده و از سيما پخش شده
اما اين ساختگي است؟!
ناشناس
| SWITZERLAND |
۱۶:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
اين آقا ته حرفاش ذهن پريشون خودش را رو كرد و نشان داد كه يكي از همون آدماست كه اگر دستش به امثال فائزه برسه معلوم نيست چه مي كنه!
مهرداد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
نه بابا ,سیب زمینی کیلو چند ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
1
84
به ياد دارم سالها پيش زماني كه گشتهاي بسيج فعال بود با پدر دو شهيد در كوچه هاي اطراف خيابان پيروزي در دل شب قدم مي زديم . اين پدر شهيد در خلال صحبتهايش مي گفت : ما بايد امنيت مردم حتي اقليت هاي مذهبي را نيز تامين كنيم و آنها با خيال راحت استراحت كنندچرا كه شهروند اين نظام هستند و زير لواي اين حكومت زندگي مي كنند . هر چه امنيت بيشتر باشد و مردم در آرامش بيشتر زندگي كنند مشروعيت و اقتدار نظام بيشتر خواهد بود!
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
1
97
این نظر رو بدون نگاه سیاسی منتشر کنید.
اگر امروز انواع عرفانها و کلیساهای خانگی و فرقه های دیگر رشد فزاینده ای در کشور یافته است و مستقیما جوانان را نشانه رفته ، به دلیل همین تند رویهایی است که به اسلام صورت گرفته است و به طور جدی جوان را با سوالات متعددی روبرو ساخته .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
214
14
مگه یادتون رفته که تو حادثه کوی دانشگاه عده ای رو اجیر کردن که برن به کوی حمل کنن اونم با شعارهای مذهبی! صرفا برای تخریب چهره ی بچه مذهبی ها و بچه های بسیجی! صد البته که فایزه و خاندان هاشمی در پیش ملت هیچ جایگاهی ندارن اما بدونین هیچ بسیجی و بچه مذهبی فحش جنسی به این آقازاده های بی بصیرت نمیده. اینها هم صد در صد قصد تخریب چهره برخی رو دارن.
پاسخ ها
آرش
| UNITED STATES |
۱۲:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
مگه یادتون رفته!!!!! که تو حادثه کوی دانشگاه عده ای رو اجیر کردن!!!!!!؟؟؟؟؟ که برن به کوی حمل کنن!!!!!!!!!
جدا که حماقت پایانی ندارد....
مجتبی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
شب بخیر کوچولو. خیلی خسته ای و داری هذیون میگی، بخواب کوچولو لالا لالایی!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
شرمنده . لطف کنید سرتون رو از تو برف در بیارین!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
ای رو رو برم
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
182
13
مقصود شما از نوشتن این مقاله چیست
هر ایرانی مسلمان و آزاده ای چنین رفتاری را محکوم می کند و همه موافق برخورد قانونی با قانون شکنان هستند چه بسا که خود خانم هاشمی هم جز این قانون شکنان می باشد
انهایی که این رفتار زشت را انجام داده ده اند ارزلی هستند که در روز عاشورای حسینی در خیابانها شروع به شادی کردند و دل مولامونو آزردند و این آیه هم برای شما عصر ایران
و مکرو و مکرالله والله خیروالماکرین
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
این ایه را حتما داشته باش.و مکرو و مکرالله خیرالماکرین.. انها پیوسته حیله میکنند و خداوند هم در مقابل انها چاره دارد.در ادامه میفرماید پس کافران را مدتی مهلت بده که بزودی به سزای اعمالشان خواهند رسید.در روزیکه قادر به دفاع از خود نخواهند بود..انروز میرسد اگر خداوند بخواهد.یاران خداوند از هر گناهی بری و پاک هستند از هر گناهی .پس کافران را مدتی مهلت بده روز حساب انها میرسد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
مكرو و مكرالله ....
اين آيه مصداق خيليهاي ديگه هم هست كه الان علم پيروي از ولايت برداشته اند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
6
102
ناموس چيه؟
اخلاق چيه؟

كيه
كييه
كييييه
كييييييه
كيييييييه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
1
58
به نام ایزد پاک
طرح این مسئله جا دارد که در روزنامه های داخلی چاپ شود؛ بهتر است مطالب قید شده در متن مقاله با ذکر منابع همراه باشد. زیرا به یک مسئله اجتماعی اشاره دارد.
با تشکر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
8
80
ناموس چيه؟
اخلاق چيه؟

كيه
كييه
كييييه
كييييييه
كيييييييه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
5
92
شما هم دلت خوش و نصيحت چه كساني ميكني اينها به هيچ چيزي پايند نيستند
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
3
85
مثل هميشه جوانمردانه نوشتي آقاي جعفر محمدي.
از صمصم قلب ازت متشكرم ه در اين روزهاي مرگ انسانيت باز هم از اخلاق و انسانيت دم ميزني.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
77
41
حقیربعنوان یک جانبازورزمنده وحامی ولایت .چنین حرکات زشت وناپسند راخلاف نظر رهبرعزیز ودوراز شئونات دینی واسلامی می دانم ومعتقدم کسانی که دانسته چنین حرکاتی مینمایند تابع ولایت ونظام اسلامی نیستند.امیدوارم این حرکات ناپسند را به حساب زجرکشیدگان انقلاب ونظام اسلامی ندانید....خدونداتوهدایتشان کن..آمین.
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
4
108
با دستگیری این فرد و همکارانش مشخص خواهد شد از نیروهای ارزشی بوده یا به قول بعضی ها نمایشی بوده برای مظلوم نمایی.
اگر این فرد دستگیر بشه واقعیت مشخص میشود.
البته من که امیدی به دستگیری ایشان ندارم
یه دختر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
4
103
ای آقا دلتون واسه از دست رفتن کدوم اخلاق داره میسوزه؟
چشماتون رو باز کنین می بینید تو همین شهر چندتا از زن ها و دخترهای پاک مورد حمله جملات و کلمات رکیک جنسی قرار میگیرند!
اگه غصه غصه از دست رفتن اخلاقه، یکم دیر به سوگ نشستین! خیلی از ما دخترها با اینکه با ظاهر نامناسبی وارد جامعه نمیشیم ، از دست خیل مذکرهای بی غیرت درامان نیستیم! کدوم اخلاق؟؟؟؟
Reza
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
175
18
نمی دونم چرا اینقدر شلوغش کردید، در زشت بودن این عمل شکی نیست اما خوبه که انسان انصاف رو هم رعایت کنه، این معروفه که می گن ، خشونت زائیده بی عدالتیه...، ضمن این که سناریو سازی توسط خود اطرافیان آقای هاشمی برای جلب توجه و مظلوم نمایی در آستانه انتخابات مجلس خبرگان هم دور از ذهن نیست ، اما سخن ایجاست که، بهره برداری همه جانبه خانواده هاشمی از انقلاب برای منافع شخصیشون از کسی پوشیده نیست ، و حالا که این منافع کم شده در تکاپوی گل آلود کردن آب بر اومدند، ضمن اینکه این حرکت رو به عنوان یک شهروند ، محکوم می کنم اما اعتقاد دارم چهره اعضای این خانواده با این شانتاژها نزد افکار عمومی مردم تطهیر نمی شه ، و حتی مخالف های نظام هم همین نظر رو دارند و فقط در حال حاظر به علت همسو شدن اهدافشون با این خاندان در صدد سوء استفاده از نام ومقام اونها برای رسیدن به مقاصد خودشون هستند.
پاسخ ها
رسول
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
یعنی میگی خود رفسنجانی واسه مظلوم نمایی این طرف رو فرستاده که فحش ناموسی به دخترش بده ؟ حالت خوبه حاجی ؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
آقا رضا سلام. منهم دل خوشي از آقاي هاشمي به دليل عدم برخورد با شعار دهندگان "مخالف هاشمي مخالف پيغنبر است" ندارم ، اما يك كمي انصاف دارم. ببينم اگر پدر شما شخصيتي مثل آقاي هاشمي بودند(از جنبه هاي سياسي و مادي و معنوي...) بالاغيرتا آيا سوء استفاده نميكردي؟
دوما اگر اينكار جرم است چرا دستگاه قضا اقدام به دستگيري و محاكمه فرزندان ايشان نميكند؟ سوما شما چرا تعدادي از جرائم و سوء استفاده آنها را (البته مستدل) جهت اطلاع مردم اعلام نميكنيد؟ و خيلي چراي ديگر!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
چی میگی؟ هاشمی تا همیشه در قلب این ملت جا دارد
mahdi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
به ! مثل اینکه این یکی متن رو خوب خونده بعد نوشته .البته "ایجاست" نه "اینجاست " ولی خوب در کل چون املاتو خوب نوشتی این 25 صدم رو هم چشم پوشی میکنیم بهت 20 میدیم.
***********صد آفرین**********
احمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
آره
تو راست می گی
ي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
63
74
بزرگترين ظلم در اين كليپ به بسيج شد چون عده اي بسيجي نما با اينكار حيواني كاري كردند كه رسانه هاي بيگانه ان را به نام بسيج بنويسند.خدا از گناه اين افراد نگذرد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
الهی بگردم! طفلیا همیشه مظلوم واقع میشن. این مظلومیتتون منو کشته!!!
امیر نعیمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
213
17
تقصير شما نيست ..... اهل هیاهو و غوغا هستید....یسری احمق یکاری کردند شد برای شما سوژه.....
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
پس تقصیر کیه ؟؟؟؟
وقتی کسی چیزی نگه همین میشه داری می بینی
باید زد تو سر اون احمق که دیگه نکنه نه این که هیچی نگن مسلمان
امر به معروف و نهی از منکرت کو بچه مسلمان
سحر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
آخه این یه سری احمقا دیگه دارن شورشا در میران رسما!!
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
10
اون آدمی که توهین میکنه مقصر نیست مقصر افرادی هستند که در جلسات... هاشمی و خانوادش رو تا حد محارب و مفسد فی الارض پایین میارند و کاری میکنند که حاضرین اگر اون لحظه دستشون به اونا برسه کاری میکنند اهل کوفه بر سر امام حسین و یارانش اوردند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
10
من از دوستان عصر ایران خواهش دارم تا مسئله اجرای حدود الهی بر این خدانترسان که تهمت ناروا زدند را پیگیری کند.
مجتبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
10
خدایا ایستاده مردن را نصیبم کن که از نشستن در ذلت خسته ام
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
7
كاش كلي به قضايا فكر كنيم.اين گونه توهين ها به شخصيت انساني در اين كشور مه از فائزه هاشمي شروع شده و نه به او ختم خواهد شد.ديرزماني است كه مردم اين كشور فقط و فقط در زمان انتخابات ملت ايران ميشوند .عزيز ميشوند و در زمانهاي غير ازاين تاريخ ها ميشوند آنچه همه ميدانيم.تكيه بيشاز حد شما بر موضوع زن بودن و بحث ناموس اگرچه خطا نيست ولي بي راهه است.كاش وقتي به جوانان اين كشور وقتي به جرم آستين كوتاه پوشيدن و حتي خنديدن تعرض ميشد اعتراض ميكرديد.كاش دو اسل پيش وقتي دختران و زنان اين كشور را به زور به ماشينهاي گشت ارشاد منتقل ميكردنداعتراض ميكرديد.كاش زماني كه در دوره هاي اول انقلاب زنان اين كشور را به جرم بد حجابي شكنجه و حتي شلاق ميزدند اعتراض ميكرديد.آري دير زماني است كه ارزش انسان بودن در اين كشور هيچ شده است.كاش همه با هم توهين به هويت انساني و شخصيت انسانها را به طور كلي محكوم كنيم.
امروز نيز دير نيست .همه با هم شخصيت هر ايراني را صرف نظر از هر دين ايين و نژاد و مسلك سياسي ارزش قائل شويم.در اين صورت است كه ميتوانيم جامعه اي معنوي اسلامي و انساني داشته باشيم
كاظم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
13
انقلاب شد كه مردم رشد اخلاقي و معنوي داشته باشند. نتيجه چه شد؟ خاك بر دهان كسي به دروغ جواب گويد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
1
19
وقتی رییس جمهورتون توی برنامه زنده عکس یه زن رو به شوهرش نشون میده و میگه:بگم...بگم...................از همون روز پرده دری باب شد!
(مرد باش و چاپ کن)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
7
اگر سایتها و خبرگزاریهای مشابه شما با قدرت و تعداد بیشتری فعالیت کنند، اشکالات بیشتر شناسایی میشه، خیلیها میفهمند که اشتباه کرده-اند و نباید تکرار نکنند، بیشتر به سمت جامعه-ای سالم پیش خواهیم رفت. کاش تلویزیون خصوصی داشتیم، کاش آزادی داشتیم، ... این دنیا که زندگیمان به تمسخر گرفته شد، امیدوارم در حیات دیگر زندگی منطقی و غرق در علم آموختن داشته باشیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
8
ممنونم از سایت عصر ایران
ضمن خواندن متن فوق تا آخر اشک از چشام جاری بود .
من که هر روز تنها عصر ایران را مطالعه میکنم ، فیلم مذکور را ندیدم . خواهش مند است برای آگاهی مردم فیلم را در سایت قرار دهید . بذارید مردم با آگاهی قضاوت کننند .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
10
بگویید بر سنگهای قبرمان تاریخ نزنند تا آیندگان ندانند که بی غیرتهای این دوران مابوده ایم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
10
اونیکه گفته عصر ایران اهل هیاهو و غوغاست، اگه سر خویشاوندان خودت این بلا را می آوردند باز این جوری صحبت می کردی؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
11
با این کارها محبوبیت هاشمی را زیادتر می کنند.
حسین را سربریدند واهل بیتش را به اسارت ولی هدف حسین (اسلام) برای همیشه زنده ماند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
8
آفرین برشما
ع-پ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
6
جالبه، تو قسمت نظر ها همه جور صحبتی هست، به امید روزی که همانند مولایمان علی(ع) پیوسته جانب حق و حقیقت و اخلاق نیکوی اسلامی را بگیریم و جهت دفاع از جناح و یا شخص خاصی به هر وسیله ای متوصل نشویم که اگر اینگونه باشد با آن فرد خاطی هیچ تفاوتی نداریم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
14
1
من با اينكه به شدت از دختر هاشمي متنفرم اما اصلا با اين حركات موافق نيستم. از دو حال هم خارج نيست. يا اين كار برنامه خودش بوده (كه احتمالش خيلي زياده) در اينصورت بايد گفت خيلي بيشتر از اون چيزي كه فكر ميكردم آدم كثيفيه
.
يا هم اينكه يه عده اراذل و اوباش حزب اللهي نما خواستن يه حالي ازش بگيرن كه در اين صورت هم بايد گفت نوش جونش. هر كي خربزه ميخوره پاي لرزش هم ميشينه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
1
9
این آدما به خانواه خودشون هم رهم نمی کنند .چون بویی از انسانیت نبردند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
8
من از دوستان عصر ایران خواهش دارم تا مسئله اجرای حدود الهی بر این خدانترسان که تهمت ناروا زدند را پیگیری کند.
احمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
11
1
در مقاله بلندتان اشاره ای هم به خودرویی که با آن محل را ترک کرد نکردید و نگفتید که خوی زندگی تجملی و اشرافی ، توحین و فحش به کل مردم مستضعف است که منافی با آرمانهای دینی حاکمان اسلامی و مشی حضرت علی(ع) و خانواده ایشان است.
چگونه در برابر این توهین سکوت می کنید...
بهنام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
11
0
همه اين حرفها دوز و كلكه تا هاشمي بر مسند رياست خبرگان بماند كه احتمالا نمي ماند اگر كمي واقع بين باشيد مي بينيد كه مردم از هاشمي حمايت نمي كنند وقتي ايشان در انتخابات قبلي كانديد و در فيلم تبليغاتي گريه مي كند و ... نشان مي دهد كه ديگر پير شده و شم سياسي اش ضعيف گشته و ... هيچ كس قصه حمله به فايزه را قبول نمي كند چون ايشان را زن مومن نمي دانند
relax
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
12
0
مشکل شما اینه که اهم را تشخیص نمیدی اخوی.... فحش دادن که دادن لابد کاری کرده که مستحق فحش شده .. در ضمن فحش باد هواست ولی کاری که اونا کردن...
یحیی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
13
من کاری به فائزه و هاشمی و احمدی نژاد و ... ندارم و دوست هم ندارم در موردشون صحبت کنم ولی باور کنین از موقعی که کلیپ رو دیدم چنان متاثر شدم که تا چند روز از هر چی به نام ارزشی بود بدم میومد!
این مقاله تون حداقل تسکینی بود برای من
خدا توفیقتان دهد و در امور خیر یاریتان کند
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
3
به نظر اینجانب این تحلیل بیشتر جنبه سیاسی دارد تا جنبه بررسی از روی عدالت و انصاف:
اینکه حرمت ها حفظ شود درست است
اینکه افراد سیاسی حرمت ها را حفظ کنند نیز لازم است.
متأسفانه جامعه ما رو به افراط تفریط می رود و هر دوی اینها غلط است.
راه رهایی از این وضعیت، استعانت از خداوند متعال، قضاوت از روی عدل و انصاف، شناخت حقوق خود و احترام به حقوق افراد، دوری از گمان بد، اعتدال، پرورش دادن حس نوع دوستی، تعصب به میهن و اصلاح خویش است.
ناشناس
KUWAIT
۱۲:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
10
0
بنده یکی از مدافعان پروپاقرص سایت عصر ایران هستم واز دیدگاههای معتدل این سایت تشکر می کنم اما این نکته یادمان نرود که همین فایزه در آشوب های سال گذشته چه الفاظ رکیکی که به مسوولان ندادند در ست است که کار این افراد نادرست است اما فایل صوتی فایزه هاشمی را هم بدنیست مرور کنید واین دومطلب را کنار هم بگذارید باتشکر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
6
0
چشم آقای هاشمی روشن
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
9
آقا مثل اینکه این موضوع برای شما خیلی عجیب به نظر رسیده در حالی که
سقوط اخلاق در همه جا مثل روز روشنه از خیابان گرفته تا..... اخه میدونی برادر ما توایران زندگی میکنیم میتونن به ما بگن نمیفهمی ول چشم گوش و عقل ما هنوز کار میکنه
ترسو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
11
خدا و پیغمبر دستاویزی شدن برای یه عده مفت خور
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
10
درود بر هاشمی
مرجان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
6
خدا همه ما را به راه راست هدایت فرماید.آمین
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
8
سلام
شاید توهین به فائزه هاشمی زشت و ناروا باشد و همه ما میدانیم اگرهاشمی نبود از انقلاب اسلامی خبری نبود تااین اراذل و اوباش بتوتنند تو این مملکت نفس بکشن و اینطوری با تازیانه قدرت بر پشت کسی تازیانه بزنند که قدرت را به اونها اعطا کرد اما ما داریم تو مملکتی زندگی میکنیم که زمانی که سران ما به تخت جمشید میروند می گویند که اینجا متعلق به شاهان زورگو و جبار بوده و درست چند ماه بعد اصلی ترین میراث ما رو زیر آب میبرند ما تو مملکتی زندگی می کنیم که سی و سه پل مارو تخیرب می کنند و صدایی از کسی در نمیاد آقای محمدی جا برای گریه تو این مملکت زیاده اما ای کاش ما مردمی داشتیم تا درباره همه چیز اول فکر می کردن بعد عمل می کردن و تا ما این مردم با این طرز فکر داریم اوضاع به همین منوال استاز مصدق تا به حال
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
7
از اینها دیده بودیم میبینیم و خواهیم دید اما بدانید و آگاه باشید که سحر نزدیک است.
بی غرض
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
13
0
به آقای نویسنده نفهم بگویید آن موقع که دختر هاشمی تهران وجامعه ایران راناامن کرده بود وبه آشوب کشیده بود ونوامیس مردم جرات سر کار رفتن نداشتند کجا بود که مطلب بنویسد کثافت جیره خوار حا لا یک نفر شده کل ایران
شناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
2
8
فتنه گر واقعي اينها هستند،نه افرادي كه اعتراضاتي نسبت به امور مي كنند،قوه قضاييه بايد اينها را محاكمه كندنه...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
14
0
درود بر مردان و زنان باغیرت -درود بر هاشمی اما نه فائزه -درود بر دوستداران هاشمی اما نه فرزندانش -درود بر غیرت انقلابی -مرگ بر سران فتنه-باید با عوامل این کار به شدت برخورد شود- یک معلم بسیجی از استان بوشهر-ابراهیم بحرانی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
11
چرا به اين جا رسيده ايم ؟ فرض كنيد اين شخص سنگينترين مجازاتها هم برسد ؟ آيا نبايد عاقلان كشور بررسي كنند كه چرا ايراني مسلمان و حداكثر شيعه چنين رفتاري پيدا كرده ؟ آيا اين رفتارها جاي ديگر و به همين مقدار وجود دارد؟
ناشناس
JAPAN
۱۴:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
7
42
دمت گرم عصر ایران
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
4
39
احسنت، واقعا نظرات ارزشی و حرف دل این ملت را تقریر کردی
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
13
حال این یه دونشه!!!
حمله به سینماها
شکستن شیشه کافی شاپ ها
اتش زدن مانتو فروشی ها
بماند...
...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
2
72
لطفا كليپ اين عمل قبيحانه و وحشيانه را هم براي ديد عموم بگذاريد تا شرم بر چهره عاملان و آمران آن بنشيند
ابراهیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
1
10
خداآخرعاقبت ماراختم به خیربفرماید بادعای بزرگان وتبعیت ازتعلیم اسلام عزیز. اسلامی که فحش به حیوان وکافررا ناپسندشمرده است صرف نظرازاینکه شخص موصوف اجیریاخودسربوده آیاحفظ ارزشهاواجرای احکام اسلامی برای دستگاه امنیتی وانتظامی ومدعی العموم وحفظ اقتدار نظام اسلامی وارائه تصویری زیباومناسب ازاسلام دغدغه وتکلیف الهی وعینی تلقی نمی شود؟؟؟!!!
دوست
UNITED STATES
۱۴:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
15
با درود به شما که نسبت به این مسئله مهم عکس العمل نشان دادید. از شما برادر بزرگوار سوالی دارم : آیا این اولین اتفاق از این نوع است؟ از سال 1376 تا کنون اتفاقات از این دست بسیار بوده است (قتلهای زنجیره ای-کوی دانشگاه-ترور حجاریان- برهم زدن تجموعات قانونی و .....) اگر به گفته جنابعالی این افراد خودسر هستند و به جایی وصل نیستند پس چرا تا کنون حتی یک با هم با آنها برخورد نشده است؟ دادن نسبت خودسر به این افراد توهین به شعور هم میهنان عزیز است.
برای روشن شدن اینکه چقدر قاون در کشور ما بی اعتبار شده است یک بند از قانون اساسی را جهت یاد آوری ذکر میکم :
اصل 39- هت حرمت و حیثیت کسی که به حکم قانون دستگیر، بازداشت، زندانی و یا تبعید شده،به هر صورت که باشد ممنوع و موجب مجازات است.
...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
13
آفرين برشرف نويسنده و عصر ايران . حداقل باورمان شد مردانگي در اين ديار نمرده
ناشناس
UNITED STATES
۱۴:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
14
وقیحانه بود من نمی دانم چرا عده ای خود را به نفهمی می زنند
پاسخ ها
سارا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
چون نفهمی سود داره!
آرمين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
3
14
آنهايي كه خاك جبهه رو خورده باشند از اين كارها بلد نيستند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
15
اينها ميخواهند پيام دهند كه با خانواده بزرگانتان اينچنين ميكنيم حساب خودتان رو بكنيد كه اگر گير ما بيفتيد باهاتون چه ميكنيم.
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
1
11
اين جناب كه در فيلم مشاهده مي شود اسم و محل زندگي اش هم مشخص شده دوستان طرفدار تئوري توطئه كه چشم شان را به حقايق بسته اند يا بسته نگه داشته شده اند مي توانند يك گشتي در اينترنت بزنند تا بااين عاليجناب آشنا تر شوند
سپهر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
21
1
چه انتظاری دارید وقتی فائزه آبروی ملت ایران رو برده؟انتظار دارید جلوش فرش قرمز پهن کنن؟البته که کار بسیجی نماها زشت بوده اما باید فائزه محاکمه بشه.بخاطر خیانتهایی که به مردم و نظام و انقلاب کرد و منافقین رو به خیابون کشوند و دشمن رو امیدوار کرد.میدونم نظرمو تایید نمیکنید.چون مرد نیستید.
پاسخ ها
احمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
خیانت به مردم؟
ما مردم هستیم
هیچ خیانتی ندیدیم ابله
سارا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
محاکمه با تعرض فرق داره داداش!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
20
0
آخی تو چقده ناز نازی هستی عصر ایران. آهای تمساحها بیاید همه با هم اشک بریزیم. احتمالا چون ایشون آقازاده هستن این همه میخواید احساساتس برخورد کنید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
6
0
دوستان با نظرات گزینشی برخورد نکنن. به عنوان مثال من هم در جریان اون حرکت خانم(؟؟؟؟) هاشمی تو انتخابات پنجم بودم ولی شما چون چشمهاتون رو بستید دارین ...............
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
12
اینها دقیقا همان خوارج هستند و باید ریشه اشان را کند
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
17
0
عصر ایران جان یکم به خودت زحمت بده و خوب بفهم که این کار به خاطر خود فائزه است نه هاشمی.این کار شما فرا فکنی هستش.اگه اخلاق مداری بلدی سعی در مظلوم نمایی برای دشمنان نظام داشته باش.نکنه تو هم.....
نا شناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
13
اقای محمدی! من به عنوان یک مسلمان که به اموزه های دین محمد و علی اهمیت می دهم با شما کاملا موافقم.علی رغم توضیح کامل شما بعضی افراد در کامنت هایشان کار فحاشی را تایید کردند. به نظر من مشگل اینها همان مشگل کسانی است که به جنگ امام حسین رفته بودند : در شکمهایشان مال حرام رفته است.
پاسخ ها
سارا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
ایول حرف حق
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
12
یادمه قدیما اسم بسیج میومد مردم به یاد جوانمردایی که جلوی بیگانه وایسادن میوفتادن . افسوس که با این تندرویها دارن همه زحمتهای شهدامون رو نابود میکنن . خدایا خودت به دادمون برس
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
2
12
شرم و حیا و جوانمردی و انصاف و عدل و احسان مدتهاست که از این سرزمین رخت بر بسته آقای محمدی .

کجای کاری آقا !
وقتی به اسم دفاع از اسلام و مقابله با انسانهایی که حداقل از دید ماها که دورتریم به ارکان حکومت و سیاست های آن , جزو بدنه ی همین نظام هستند بچه های راهنمایی را که هنوز پشت لبشان سبز نشده مسلح به باتوم و زنجیر و چوب و چماق کردن و به ناحق به همه در خیابان توهین و تعرض کردن - آنوقت چه توقعی دارید که که این یک جوان با اخلاق و با ایمان قلبی بار بیاید نمیشود آقا نمیشود !!! همه چی را از ما گرفته اند خواسته یا ناخواسته !!
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
20
2
با این کارا نمیتونید خاندان سرتا پا فساد هاشمی را تبرعه کنید و اشک تمساح بریزید مظلومیت نمایی کنید تا شاید هاشمی باز هم رییس خبرگان شود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
1
1
اول سلام
عذر ميخواهم درست است كه شئونات اسلامي بايد رعايت شود ليكن اين حكم براي همه صادق است، چند صفحه تذكر براي اين آقاداده ايد وليكن براي افرادي كه اصل نظام واعتقادات اين مرز وبوم كه صدها هزار شهيد داداه است نميدهيد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
15
به عنوان يك جانباز كه بدنش يادگاري از تركشهاي دشمن را در خود دارد و هنوز عواض ريوي گلوله مستقيم به ريه هايش تنفس او را دچار مشكل نموده و هر از چند گاهي در icu ريه بستري ميشود
به شما درود ميفرستم و از قول يك رزمنده قديمي و فراموش شده بنويسيد بخدا ما جبهه رفتيم براي حفظ ناموس و اشاعه اخلاق نه رواج بي ادبي مخصوصا به يه خانم,
زحمات هاشمي را در همراهي امام عزيز و خطوط مقدم جنگ فراموش هم نميكنيم


ضمنا بي ادبي و ظلم به هر نامي باشد بد هست چه اصولگرا چه اصلاحات....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
8
احسنت.
به خدا که دردهای اقتصادی و سیاسی فقط شکل عوض می کنند و می روند و می رویم و آنچه می ماند همانا بی اخلاقیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
4
46
بسیجیان امام در جبهه ها اب قمقمه خود را به اسیران عراقی -دشمن- میدادند.فلذا این اقایان جزو یاران امام نبودند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
49
9
بله این کار بی اخلاقیه بلکه بد اخلاقیه. شکی هم توش نیست. اما تو واقعا نگران اخلاق بودی که اینو نوشتی؟! اخلاقی که شماها ازش دم میزنید باید برای شما بهره سیاسی داشته باشه وگرنه شما نگران بداخلاقی تو جامعه نیستین. اگر بودید بد اخلاقی های بیشمار به آقای احمدی نژاد رو تو این چند سال می دیدید.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
بد اخلاقی به آقای احمدی نژاد؟!!!! منظورتون اسوه اخلاقه؟
سارا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
مثل اینکه تعداد آدمایی که خودشونو میزنن به خواب کم نیست!
امین
FRANCE
۱۵:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
1
34
چه بلائی بر سر اخلاق و انصاف در یک کشور آمده که در مرئی و منظر عمومی و آن هم در لحظات اذان و با وجود شنیده شدن صدای اذان، با یک زن محجبۀ مسلمان این‌گونه عمل می‌شود؟ آیا این موضوع مصداق کلام مبارک مولی الموحدین نیست و آیا ما مسلمانان نباید از دیدن و شنیدن چنین خبری بمیریم؟
حسین حقگو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
61
5
محمدی عزیز چرا وقت خود ومردم را بی جهت خرج آقا زاده ای میکنی که قانونگریزی خود را بارها نشان داده اند ؟!
ترا بخدا بفکر وداد مظلومان باشید نه ظالمان ومطرح کردن آنان چه ظلمی بالاتر از این که این خاندان نام هاشمی را نیز با قانونشکنی هایشان زشت وپلید کردند
پاسخ ها
mahdi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
ای بابا من تا کی باید غلط املایی شما رو بگیرم !!
خوب برادر من نه خودت ؟! متن که جلوته چرا غلط می نویسی!!
"قانون گریزی " ، "به فکر" ، "قانون شکنی" باید جدا نوشته شوند نه سر هم.
سهیل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
مهدی جان این تا 5 ابتدائی بیشتر نخونده اذیتش نکن
بهمن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
73
11
به عنوان یک خانم ایرانی براش دلم میسوزه. ولی به عنوان عضوی از خانواده هاشمی اصلا. مگه آقای هاشمی برای این مملکت چه کار کرده. الان پسراش کجان و دارن چه کار میکنن؟ دخترش چی؟ مگه فیلم انتخاباتی آقای هاشمی در سال 84 یادتون نیست؟یه نفر پرسید: با زنای بد حجاب چه کار می کنید؟ گفت اگه من رییس جمهور بشم زنای مردم فقط لباس بپوشن، من دیگه به جای دیگش کاری ندارم.
واقعا که هر کس هرچیزی که بکاره همونم درو میکنه.
میدونم که طرفدار هاشمی نیستین پس نظرمو بذارین.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
خانم بهمن! من هم از پدر شما و خود شما متنفرم آیا حق دارم به شما فحش جنسی بدهم؟ از ظالم حمایت نکنید که به خواست خدا ظالم بر شما مسلط می شود و همان کار را با شما می کند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
اگه انقلاب ایران را قبول داشته باشید که دارید پس نگویید هاشمی چی کار کرد. موضوع اکنون هاشمی نیست بلکه تجاوز به حریم مردم در آشکار ها هست توسط یک عده که خود را صاحب این مملکت میدونن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
يكي از اصلي ترين ستونهاي كل سيستم نظام همين آقاي هاشميه حالا درست يا غلط
وسازندگيها و كلي خدماتي رو كه ايشان انجام داده رو هم بايد در نظر داشت.
تازه مگه اوناي ديگه كه در فيلمهاي انتخاباتيشون خيلي حرفا رو زدن عمل كردن؟؟؟
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
4
28
بسیار کارزشتی کرده این شخص که به یک زن تنها توهین نموده است چرا که این اصلاً در مرام جوانمردان نیست.شرافت خانواده هاشمی برهمه همچون روز روشن معلوم است، همه مسئولین ما واقعاً خالص هستند چرا توهین می کنید و تهمت می زنید؟!!
"ای خدابگم سیزی نه دئیم السین"
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
4
43
ایول به عصر ایران ، دست مریزاد به خواننده های عصر ایران با نظراتشون ، مخالفین این نوشته بد نیست به امتیازی که از مردم گرفتن نگاه کنن و به فکر فرو برن...
پاسخ ها
ناشناس
| HUNGARY |
۱۷:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
مجید زیاد دلت رو به این رای ها خوش نکن برو تو خیابان اسم عفت و مهدی و فائزه هاشمی رو بیار ببین مردم چی میگن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
90
9
چرا اينقدر دري وري نوشتيد. توهينايي كه اين زن به مقام رهبري كرده مگه فراموش ميشه. تازه اين اولشه و مطمئنم بدتر از اينها باهاش رفتار ميشه. هر كي بياد هر غلطي بكنه ولي به اسم دين و قران و اخلاق و غيره از كنارش بگذريم. شماها كه كاسه داغتر از آش شدين چرا قبلا حرف نمي زديد راجع به زنان ديگر يا كارهايي كه با دختران حزب اللهي كردند. قبول كنيد كه عقده ايي با موضوع برخورد ميكنيد.
در ضمن فحاشي در هر حال ايراد دارد اما بايد ديد چرا....
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
کسی که عقده ای برخورد میکنه شمایین که به خیال باطل خودتون چون با دخترای حزب اللهیتون بد برخورد شده حالا شما هم باید با بقیه بد برخورد کنید. هرچند من هرچی فکر میکنم متوجه منظورتون از رفتار بد با دخترای حزب اللهی نمیشم اگه ممکنه براتون موضوع رو بشکافین لطفا.
مجید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
دوست عزیز ؛ همینقدر که عصر ایران نظر هر بی ادبی مثل شما رو منتشر میکنه ، نشون میده هرچی باشه عقده ای نیست.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
شما وکیل رهبری هستی؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
دوست داري به ناموس خودت به هر دليلي فحش بدن؟آقا هاشمي قاتله ولي فحاشي واسه كسي كه ادعاي دين مي كنه درسته آدم حسابي؟؟
سهیل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
خوب به توچه, مقام معظم رهبری انسانی بالغ و عاقل هستند تو چیکاره ای که جرات تصمیم گیری برای رهبر معظم رو به خودت میدی ؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
واقعا چه منظوری داری وقتی میگی هر كي بياد هر غلطي بكنه ولي به اسم دين و قران و اخلاق و غيره از كنارش بگذريم؟! نگذشتنتون چه جوریه؟ با فحش دادن حساباتون تسویه میشه؟!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
لطفآ زر نزنيد
سارا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
اگه بخوایم با این منطق نگاه کنیم پس هرکی هرچی سرش بیاد حقشه! در ضمن ما که ندیدیم با دختر حزب اللهی بد رفتاری بشه،اگه شده بگید که ما هم بدونیم! بعد هم اینکه بترس از روزی که با طرز فکر خودت با خودتو ناموست برخورد بشه!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
3
56
چقدر کامنت؟
یه سوال از نیروهای ارزشی، میدونن این فحشها در حکم تهمت زنا است و در اسلام مجازات سنگینی دارد؟
سید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
80
10
ای عصر ایرانیها چطور شد تازه یه غیرت افتادین و دلتون برای نوامیس مخصوص و خاص میسوزه و با اون متن بالا میخواید بگید که بیطرف هستید و کاری با دعوای هاشمی و احمدی نژاد ندارید واقعا کارتان خبیثی و شیطانیست شما اگر دلتان یرای کل نوامیس ایران میسوخت میتوانستید با روشهای ارشادی دختران جوان ایرانی را به اصل خود و پوشش مادران وگذشتگان خود دعوت میکردید تا اینقدر وجودم اتش نگیرد وبخوانم که دختران جوان مورد تجاوز قرار گرفته اند ایا اگر حجاب اسلامی بود چنین اتفاقی می افتاد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
سید حجاب مردها چی میشه پس؟ حیاء و غیرت و کنترل نگاه از جانب مردها چی میشه!؟ بر فرض زنی بیحجاب باشه که البته درست نیست اینچنین باشه، یه مرد باید سیر نگاهش کنه ویا بهش توهین کنه که مثلا"اون زن ارشاد شه؟؟ آیا فقط حجاب زنان کفایت میکنه!؟ و چون بی حجابی هست پس گناهی بر مردان برای چشم چرانی و شهوترانی شون نیست؟
سارا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
کلا از مرحله پرتی! چه ربطی داره!
اکبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
41
8
ای کشته چراکشتی وتا کشته شوی زار
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
ا چه جالب اینا ادبی هم حرف میزنند!
بنده خدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
6
44
ای شهدا بپاخیزید،ای امام شهدا بپا خیزید ، و ببینید عده ائی با شعار جوانان سال های اول انقلاب که فریاد می زدند ما می رویم وشهید می شویم تاکار حسینی کنیم و شما که می مانیدکارزینبی کنید ماندیم و نمردیم ومی بینیم افرادی خودرا منتسب به شما می کنندوبا ناموس مردم وچه بی شرمانه جسارت می کنند .خدایا این درد را بجز شما به کی بگوئیم ما که جز تو کسی نداریم وبتو پناه مبریم بخاطر خون شهدای انقلاب وخانواده شهدا به ما رحم کن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
6
42
انا ... و انا الیه راجعون , مطمئنا دور نیست عذاب الهی که تر و خشک را با هم خواهد سوزاند ,
لیلا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
4
71
سلام
در این برهوت انصاف و حق گویی واقعا مطلب پرمحتوایی بود .

"اگر مخالفان خود را به‌ پای چوبه‌ی اعدام می کشانی !
بدان‌ صاحب عقلی هستی بسان طناب .

و اگر مخالفان خود را به‌ زندان می فرستی!
بدان صاحب عقلی هستی بسان قفس .

و اگر با مخالفان خود به‌ جنگ درمی افتی!
بدان صاحب عقلی هستی بسان چاقو .

و اما اگر با مخالفان خود به‌ بحث و گفتگو می پردازی و آنها را متقاعد می سازی و به‌ سخنان حق آنها قناعت می کنی!
بدان صاحب عقلی هستی‌ بسان عقل !

دکتر شریعتی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
مرسی لیلا جون واقعا لذت بردم. وجود امثال تو در این برهوت بصیرت (به معنای واقعیش نه آنچه اینروزها میگویند) واقعا انسان را امیدوار میکند.
سارا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
آفرین بر تو زن آزاده و حق گوی ایرانی
ناشناس
CANADA
۱۶:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
7
چه عجب بعد از چند وقت یک مطلب خوب نوشتی
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
7
مرحوم اخوان ثالث:
"خانه خالی بود و خوان بی آب و نان
وآنچه بود آش دهن سوزی نبود
این شب ست آری شبی بس هولناک
لیک پشت تپه هم نوری نبود

باز می گویم که فردای دگر
صبر کن تا کاوه ای پیدا شود
کاوه ای پیدا نخواهد شد امید
کاشکی اسکندری پیدا شود"
ناشناس
CANADA
۱۷:۰۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
3
tebghe mamool ziba va pasandide mataleb ro onvan kardi
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
8
1
عصر ايران خودتو به خريت نزن
اونا پشتشون به جاهاي بالا گرمه
خوتم ميدوني
با اين كار ميخواي سوپاپ اطمينان باشي واسه خشم ملت
درسته
یوسف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
18
0
حالا یک نفر اومده و به یک نفر دیگه فحش داده. بره شکایت کنه. چرا معرکه گرفتید. این فائزه از خداشه با هر حرکتی بره تو بوق و کرنا. اصلا به رسانه ها چه ربطی داره. مگه فائزه کیه؟ اون یه سری حرکات تحریک آمیز در کشور انجام داده و جوونای کشور رو عصبانی کرده. حالا یه جوون احساسی رفته دوتا فحش بهش داده. به هاشمی هم ربطی نداره. اگه قراره ربط داشته باشه سایر کارهای فائزه مانند اغتشاش و غیره هم به هاشمی ربط داره و باهاش شریکه. چیه از حرف حق ناراحت نشی د لطفا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
17
خیلی متین نوشتید ولی فکر می کنم این حرفها مصداق یاسین در گوش خر خواندن است!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
1
14
آن روز ها که تمام افتخارم این بود که فرزند جانباز هستم نمیدانستم انسان نما هایی وجود دارند که به اسم اسلام به نوامیس مردم اینگونه ظلم روا میدارند
خدایا ما را از این خفت و خواری برهان
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
2
3
هرچند در اين روزهاي مرگ اخلاق و انسانيت فرضيه نسبت دادن اين كار زشت به خود فحش خور براي مظلوم نمايي به صورت كمرنگ مي تواند به ذهن متبادر شود ولي سابقه اينگونه افراد در فحش دادن مثل نقل و نبات به زن و بچه مردم كه خيليها بعد از جريانات بعد از انتخابات شاهد آن بودند قضيه را بر عليه مخالفان هاشمي ثابت كرده است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
5
1
ایران افغانستان خواهد شد ....
امیدوار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
9
با عرض سلام و تشکر خدمت جناب محمدی برای تحلیل زیبایشان.
یکی از کامنتهای جالب بالا عذر خواهی یک بسیجی به خاطر بی اخلاقی بعضی از بسیجی نماها است.
بنده نیز تعداد زیادی از بسیجی ها را می شناسم که به خاطر تربیت خانوادگی قوی غالبا با این رفتارها مخالفند.کاش در این مورد که نام بسیجی به اشتباه با تندروی مترادف شده است مطلبی بنویسید تا مشخص شود شاید بیشتر این بی اخلاقها بسیجی باشند ولی بیشتر بسیجی ها بی اخلاق نه که جوانهای با سواد و فهیمی هستند و خیلی از آنها اگر تندروی هم بکنند در اثر القائات دیگران و یا عدم اطلاع می باشد.
با سپاس
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
1
13
قسمتهایی از فیلم را دیدم و از شرم نتوانستم ادامه اش راببینم.
حقیقتا یاد فرمایش مولایم در باب زن یهودی افتادم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
14
2
از كجا معلوم خودشان فيلم بازي نكرده باشند؟ ساختن اينگونه فيلم ها رايگان است !!براي مظلوم نمايي!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
کافر همه را به کیش خود پندارد.!!!!!!!!
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
1
13
این لباس شخصیها دو متر از اسلام جلو ترند.
kamran
UNITED STATES
۱۹:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
12
آقايونی که با اين رفتار زيبا موافقند, من از عقيده شما اصلا خوشم نميآد، لطفا آدرس خونتون رو بديد، من با خواهر و مادر شما يک جلسه اي داشته باشم، چون فکر ميکنم در حوادث قبل از انتخابات کار های بسيار بدی کردند
فاطمه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
10
0
مطمئنا این کارها از پیروان رهبری و دلسوزان انقلاب نیست مدعینان جلوتر از رهبری هستند که رهبری خود دل مبارکش از آنان خون است باید مسئولین انتظامی و سپاهی اقدامی مجدانه داشته باشند چون اگر رسم شود روزی گریبانگیر خودشان می شود
مریم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
19
5
دختر هاشمی به خاطر بابای بی یصیرتش نیست که مورد توهین قرار می گیره بلکه به خاطر قباحت خودشه. شمام مظلوم نمایی رو بزارید کنار چون هممون این مار کبرا رو می شناسیم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
شماها چرا اینقدر بی ادبین؟ باباهاتون هیچ وقتی صرف تربیتتون نکردن؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
1
16
این افراد آدم های مشخص و مزدوری هستند که چنین نوشته ای برآنها بی اثر است تنها راه جلوگیری از این گونه برخوردها شناسائی و تنبیه این افراد است که تا بحال هیچکس با آنها برخورد نکرده بلکه حقوق هم بابت برخوردشان میگیرند
ناشناس
NETHERLANDS
۲۰:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
2
4
آنچه که این شخص به زبان میراند توهین نیست بلکه تهمت است . کسی چنین اتهامی را به این راحتی و سهولت و با صدای بلند به دیگری میزند که از اوان طفولیت در اطرافش چنین اشخاصی را دیده باشد و میدانید که برای این طبقه با این کلمات با هم صحبت کردن بسیار عادی است .
بهتر است در گزینش برادران ارزشی دقت بیشتری به عمل آید و از خانواده هایی انتخاب شوند که حداقل خصیصه آنها نجابت است
ناشناس
HUNGARY
۲۰:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
8
غیرت انموقع رفت که این اقازاده ها احساس تملک بر فکر و جان ومال مردم کردند برای خود پست ریاست بریدند و انها که میدانستند ساکت ماندند
سمیه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
1
12
با این که واکنشتون دیر بود ولی نسبت به سایر مطالب مربوط به این موضوع بسیار جامع و زیبا بود. متاسفانه گوش شنوایی برای قداره کشان تو این مملگت باقی نمونده
محسن .ف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
5
با عرض سلام
من بازدید کنندهمیشگی شما هستم. و تقریبا همه خبرها را دنبال میکنم
اولا باید نتیجه کار هاشمی ها را به خدا سپرد اگه خوب باشند اجر می برند اگه بد باشند عذاب میبینند به این که همه ما معتقدیم و بقیه مسائل قضایی .....
ولی نوشته شما در اول
تقصیر شما نیست؛ از غیرت و ناموس چیزی یادتان نداده اند!
به چه معنی است کاش واضح تر می نوشتید ...
امیدوارم بی احترامی نباشد ...
هرکسی مئول عمل های خویش است

یا علی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
1
7
احسن،جالب و منطقی بود،اما کو گوش شنوا؟
محمد.غ.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
4
2
باسلام به تمامی مردان باشعور
چه در قبل از انقلاب وچه در دوران جبهه
چه در حالی حاظر
خود کرده را تدبیر نیست
هر چه کنی به حود کنی گرهمه خوب وبد کنی
محمد رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
3
13
زنده باد اخلاق محمدی(ص)
آقایان یادشان رفته قدرت امروز را از سر صدقه مبارزات هاشمی و امثال او به دست آورده اند و در شش سال گذشته نیز به برکت فحش به هاشمی به همه چیز رسیده اند.
Ali
ARMENIA
۲۱:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
1
7
سلام،از اینکه به بررسی کارشناسانه این واقعه پرداختیدسپاسگزاریم.واقعیت اینه از وقتی این فیلم را دیدیم خانوادگی دچارآشفتگی ونگرانی شده ایم نه به این خاطر که فکر کنید به خاطر آقای هاشمی رفسنجانی به خاطر اینکه عده ای با پشتوانه های محکم حکومتی با نام دین سر دین را میشکنندبنده 14 سالگی رفتم جبهه وبا دشمن مسلح به عداوت نظامی جنگیدیم ولی به خدا هنوز به خودم اجازه ندادم بگم حزب الهی چون معنای این واژه در قران بسیار ثقیل وسنگین عنوان شده کدام بچه حزب الهی کلماتی را به کار میبردکه این از خدا بیخبران بکار میبرندبعدش غیرتشون کجاست که با خانم طرف میشوند...
ناشناس
LATVIA
۲۱:۳۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
4
12
متاسفم برای زنانی که در ایران زندگی میکنند، چقدر عقب مانده شده ایران
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
1
8
واقعا از عصر ایران تشکر می کنم.
درد جامعه ما همین است. همه می دانیم که کسی که پشتش به جای محکمی بند نباشد جرات چنین کاری ندارد. بگذریم. اگر منطق شما قوی است و محکم است و به آن ایمان و اعتقاد دارید ، با قدرت منطق جلو بیایید و سران فتنه را محکوم کنید. مثلا اگر انها از بی عدالتی دستگاه قضا شکایت دارند، به آنها ثابت کنید که چنین نیست. می گویند قاضی مستقل نیست. به آنها ثابت کنید که مستقل است و مواردی مشابه این.
همه می دانیم که فحش و دعوا و جدل کار کسی است که از لحاظ منطقی و ایدوئولوژیکی کم آورده است.
این ویدئو باعث شرمندگی است
سید
POLAND
۲۲:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
4
5
تا بوده تاریخ ما همین بوده و خواهد بود
داستان میخ در و سینه بی بی دو عالم همچون کوثر او سر دراز خواهد داشت .
من سیاسی نیستم اما مظلومیت زن شیعه را می فهممو خیره سری آنانی که خود قاضی اند خود متشرع اند خود مجری حکم شرع
یادمان باشد آنچه که نادرشاه ها ، رضاشاه ها را به باد فنا داد همین بی حرمتی ها به نوامیس بود و ظلم بر آنان
مردم را میشود فریفت اما خدا و امام زمام (عج ) که همیشه دیدگان مظلومش نگرای مملکت ناست را هرگز نمیشود به رنگ فریفت .

پس وعده همه ما به همان روز
به " یوم تبلی السرائر "
امير
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
1
5
من كه مي گم خانواده هاشمي بي گناه هستند.مي گيد نه پس چرا قوه قضائيه مون كاري به كارشون نداره بابا خودتونو باهاشون چي كار داريد؟!!تنتون مي خاره هااااااااااااااااا
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
2
14
به خاطر همین مشکلات دارم زن و بچه هام رو برمدارم میرم انگلیس میخوام بچه هام تو ادب را از دشمنان یاد بگیرند
اقایان الان مدتهاست که کشورمان جولانگاه همین افراد شده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
16
3
اون موقع که تو انتخابات بدون مدرک می گفتید تقلب شده یک دونه عاقل توی شما پیدا نمی شد!!!!!!!
علي آزموده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
1
9
اگه فيلمه فيلم نباشه بنده هم شديدا با اين رفتار مخالفم
البته مراجع قانوني هم خيلي شلند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
12
تمامی این فحاشی ها در این فیلم نیاز به اثبات کردن دارد وگرنه اگر اثبات نشود شخص مجرم محسوب میشود و باید قانون در مورد این فرد اجرا شود
ناشناس
UNITED STATES
۲۳:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
10
بارقه ای امید پدیدار شد پس هنوز اخلاقیات نمرده خدا رو شکر با تشکر از مطلبتان واقعاً این اعمال شنیع نه مبنای شرعی دارد نه اخلاقی نه انسانی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
12
پول و قدرت و مقام تو خالی و کم عقلی و داشتن تعصب بدون منطق آدمها را به چه جنایت ها و بی شرمی ها که نمیکشه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
7
3
یاد یک خاطره افتادم:
توی قضیه آشوب دانشگاه صنعتی یک عده دانشجوی بی فرهنگ در اعتراض به نتایج انتخابات و با تحریک یک سری آدم بی شعورتر از خودشون به بخش های مختلف دانشگاه حمله کردن و شکستن و آشوب کردن و آتیش زدن. اون شب من و هم اتاقی ها همگی توی اتاق بودیم که سریع مطلع شدیم و همگی نتیجه گرفتیم که اگرچه به نتبجه انتخابات معترضیم ولی خراب کردن دانشگاه خودمون عین خریته و گفتیم توی اتاق می مونیم. حالا بحث ما این بود که چرا باید یه عده به دانشگاه خودشون احساس تعلق نکن و اینطوری دانشگاه را خراب کنن؟ زیاد طول نکشید که جواب به سمت ما اومد. یگان ویژه ای که برای کنترل آشوبگرها اومد وارد خوابگاه شد و همه رو از دم کتک زد و هر فحشی که بگی حواله خودمونو نوامیس ما ها کرد. اون لحطه با خودم گفتم بله اون کسی که تویه این قضیه این حضور داشته باشه حق داره احساس تعلق نکنه و دست به هر کاری بزنه. بگذارید اینم بگم که اگه نگم مدیونم، وقتی داشتم توی راه پله ها کتک می خوردم یکی از نیروهای انتظامی مانع کتک خوردنم شد و نگذاشت بیشتر کتک بخورم و حالا که فکرشو می کنم اگه اون نبود من هرگز احساس تعلقی که به کشورم دارم را نمی تونستم حفظ کنم و چه بسا حالا خودم هم با آشوبگرها همراه می شدم.
در یک کلام "جامعه ای که اخلاق در اون جایگاهی نداره محکوم به نابودی"
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
4
18
اخلاق اسلامی رو دریابیم ..............آیا این سیره پیامبر و حضرت علی است که به یک زن بی دفاع (هرچقدر هم فاسد) ناسزا گفت .....!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
3
11
اااااا، مستشار (عصر ایران) تویییییی ؟؟!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
5
26
باوركنيد امشب ازشدت دردي كه تو قلبم پيچيد نميتونم بخوابم اينجا همون كشورشهداست؟اينجا كشورمحمد است؟محمد دركجاي زندگيش اينگونه به يك زن توهين كرده؟بسيجي يعني به دختر اين كشورج... گفتن؟اينها منافقن يا اونهائي كه تو خيابونها به نام فتنه گرشناخته ميشوند؟واقعا"اينها حتما"دين خدارا مصادره كردند وحتما"مثل طالبان هرچيزي كه به نفع اسلام باشه از هرراه حرامي خوش ايند است؟تف بر اين ها كه ابروي اين كشورو بردند.من ديگه با شما نخواهم بود ديگر نخواهم بود دركشوري كه قراره كشور مهدي بشود دردروز روشن نزديك است به دختر اين كشور حتي تجاوز كنند انهم به نام اسلام.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
0
13
فقط قانون باید حکمفرما باشه نه گردن کلفتی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
1
12
يه ديوانه سنگي رو توي چاه مي اندازه صد تا عاقل نمي تونند بيرونش بيارند.
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
5
12
شما بهترین هستید عصر ایران واقعا متشکریم ،خدا حفظتون کنه
امير
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
2
16
وقتي درمركزكشور وسومين شهرمذهبي كشورومكان مذهبي زيارتي براي يك زن مسلمان درروزروشن چنين اتفاقي رخ داده پس درنقاط دوردست ومرزي چه خبراست.وزنان غيرمسلمان دراين مملكت چقدرامنيت دارند.
حقیقت تلخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
1
8
با نظر لیلا . متن شریعتی موافقم .
بعد از خواندن مطالب تقریبا همه کسانی که نوشته اند قرآن را باز کردم و با شگفتی و تعجب همراه با بغض این ایه ها را با گریه خواندم ...

به پروردگارت سوگند که همه را بازخواست کنیم به خاطر کارهایی که میکرده اند.
به هرچه مامور شده ای صریح و بلند بگو و از مشرکان رویگردان باش
ما مسخره کنندگان را از تو باز میداریم.
انان که با الله خدای دیگری قائل میشوند پس بزودی خواهند دانست
و میدانیم که تو از گفتارشان دلتنگ میشوی
به ستایش پروردگارت تسبیح کن و از سجده کنندگان باش و پروردگارت را بپرست تا لحظه مرگت فرا رسد
سوره الحجر ایه های 92 الی 99
meysam,
GERMANY
۰۱:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
1
7
Asre iran karet 20 in tahlilrt eyvol la dasht
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
15
4
مطلبتون خوبه
اما ميشه بگيد آن مثلا دختر با شخصيتي كه مي گن دختر آن آقاست توي در گيري هاي پارسال و امسال چه قلطي مي كرد خانمو كه با عذت و احترام مي بردند گاه مي گفت رفته بودم ساندويچ بخورم يا ميگه رفته بودم براي عيد از خيابان ولي عصر خيد كنم و چه و فرداش با عزت و احترام آزادش مي كن ميره سر خونه و زندگيش از آن طرف بابايه نمي گه تو چه غلطي داري مي كني آبروي منو داري مي بريو غيره.... تازه آنها كه تو زير زه بين هستد بايد بيشتر حواسشون باشه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
از اول که کامنتا رو میخوندم شک داشتم ولی حالا دیگه مطمئن شدم که شماها نه تنها بی ادبین که متاسفانه بی سواد هم تشریف دارین. کسی که غلط رو قلط بنویسه. عزت رو عذت بنویسه. ذره بین رو زره بین بنویسه به نظرتون صلاحیت اظهار نظر سیاسی داره؟!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
تو اول بده یکی متنتو غلط گیری کنه
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
6
8
با تشکر از بچه های عصر ایران خوب تحلیلی بود ولی چرا فکر میکنید این اشخاصی که بی احترامی کردن حرب اللهی هستن به خدا من نمیخوام طرفداری کنم من خودم شاهد بودم که چه جوری این اغتشاشگرا به بچه حزب اللهی ها فحش های ناموسی میدادن شما کجا بودید عصر ایرانی ها ولی من بیشتر از شما ناراحتم که به خانواده اقای هاشمی بی احترامی شد خشک وتر با هم میسوزه
فريبرز سپنتا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
1
5
عزيز من
سياست مرد و زن نميشناسد.
پاسخ ها
سارا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
بهتر بگوییم سیاست شرف و ناموس نمیشناسد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
4
10
گزارش بسيار درست و منطقي توسط سايت عصر ايران ارائه گرديد وجدان هر انسان آزاده اي را بدرد مي آورد . با اين حركات زشت كه توسط عده‌اي (خودسر؟؟!!!) صورت ميگيرد مردم خصوصاً جوانان از زندگي در ايران دلزده خواهند شد
محمد رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
3
11
سلام خواهشمندم ديگربه داستان حضرت علي وخلخال پاي زن يهودي اشاره نكنيد زيرا بيان اينگونه مطالب براي آدمهايي كه خود را به خواب زده اند فايده اي كه ندارد هيچ از بار اخلاقي مطلب هم مي كاهد.اينگونه رفتارها جهت حفظ منافع نامشروع عده اي از خدا بي خبر كه كم نيستند اجرا مي شود. به اميد ظهور امام زمان وبرچيده شدن بساط ظلم و ستم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
4
12
دمت گرم عصر ایران . برادران به ظاهر ارزشی بخوانند !!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
2
13
امام جواد(ع):روز دادخواهي و عدالت بر ستمگر سخت تر از روز ستم بر ستمديده است
a
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
3
13
واقعا اینقدر قدرت تحلیل ما ایرانیهارو پایین آوردن که نمیتونیم بین بد و بدتر انتخاب کنیم . با کارهایی که این دولت داره در حق مردم انجام میده رسما" و کاملا واضح به درک شعور و... توهین میکنه .چیزی که قبلا کمتر داشتیم. پاییم اومدن شعور انسانیت باعث میشه یکی مثل حیوان هر چی از دهنش در میاد بگه.این قومی که افتادن تو این مملکت تا کاری که مغول کرد و تمام نکنن ول کن نیستن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
1
9
ازتمام عزیزان به خاطر نظراتشان تشکر میکنم،ولی کمی هم بنشینید وبدون آنکه دچار احساسات شوید عقلانی فکر کنید.تاهمین چند سال قبل زمان ریاست جمهوری آقای هاشمی همین افرادی که حامی شدنند تو همون دوره برعلیه،صحبت میکردنند.بابا کمی چشمها رو باز کنیم وخودمونو بازیچه این حرفها قرار ندیم ، اون زمان جاهلیت عرب بود که هرچندوقت یک بار بت خودشونو عوض میکردنند.اینهم تموم میشه ، ببینیم بت بعدی کیه
احمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
3
15
افرین به این مطلب/همه دغدغه ما هم همین نادانی هاییست که به نامه دین میشود
کریمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
18
7
قصه عدم وابستگی شما عصر ایرانی ها دم خروسی است که هزار خط حاشا هم نمی تواند آنرا بپوشاند .
چطور شد برای این خانم غیرت دار شدین تا حالا مصلحت نبود؟.
از کجامعلوم کار خودخودشون نباشه؟ .
خواهشمندیم اقلا شما راجع به غیرت وناموس چیزی ننویسیند .
رهنما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
23
6
چطور توی اغتشاشات 88 این خانم با طرفدارانش به خانم هاوبچه های مردم تعرض همه جوره کردن غیرت شما بجوش نیومد اتفاقآ از این خانم بااین همه ادعا نباید انتظار این حرکات رو داشته باشیم.
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
5
13
ضمن احترام به تمام نظراتی که از مجرای عقل و منطق گذشته است ، دوست دارم خیلی راحت و عین آدم قدیمیها بگم:
آقای جعفر محمدی؛ مرحبا به آن زن که به تو شیر پاک داد.راستی حالا که سیستم های امنیتی ما این همه قوی هستند نمیتونند این آقا را شناسایی کنند و حفظ حرمت جامعه مجازات کنند البته نه بخاطر دختر آقای هاشمی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
4
6
باتشکر ازتحلیل منطقی و ارزشمند این نوشتار که حرف دل هر واقع بین و آزادمردی است آزاد مردی که امام حسین در آخرین فرمایشاتشان در حمایت از حریمشان فرمودند اگر دین ندارید لااقل آزاد مرد باشد. نسبت به فرد یاآفرادی که فحاشی کرده اند و نسبت ناروابه این خانم (هرکه باشد دختر آقای هاشمی یادختر مسئولی دیگر یادختر کارگری ویا....)طبق نص صریح مستوجب حد شلاق می باشد امید است نظام اسلامی اقدام کند تادرس عبرتی باشد برای هرکس . در مملکت اسلامی که قانون اسلام حاکم است هرکار خود سر ولو با ادعای حزب اللهی خلاف شرع است اگر مرید رهبری هستید که نیستید گوش کنید که شمارا ازین کارهاخصوصا این کار زشت برحذر داشته اند انالله واناالیه راجعون
فريبرز سپنتا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
31
8
من چند بار نگاه كردم اين فيلم براي مظلوم نمايي ساخته شده است.
كدام آدم خلي ريسك ميكنه بره اونجاي شهر ؟!
پاسخ ها
نادر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
اونجای شهر چیه دیگه؟؟؟چرا توهین می کنی که آدم خل اونجا میره؟ در حرم حضرت عبدالعظیم بوده دیگه.
ناشناس
UNITED STATES
۰۸:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
5
12
اینها در خفا و با افراد بی اسم ورسم چیکار میکنن؟...اگر "این" آنگاه "آن" ...!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
32
6
نویسنده با سر هم کردن برخی مطالب درست و مغلطه کاری و بدلیل عدم فهم عمیق و درست از دستورات دینی ، مطالبی را به مخاطب ارائه می دهد که با فرمایشات امام عصر حاضر ،حضرت ایت الله العظمی خامنه ای مخالف است و در عمل به تضعیف جبهه حق و تقویت جبهه فتنه منجر می شود .پاسخ تمامی شبهات ایشان در سخنان رهبری آمده ،فقط کافی است ما بنا به دستور معظم له ، ظلم را به اصل و فرع تقسیم کنیم و وقتی اینکار انجام شد مشکل ما در عمل و رفتار با دیگران، حل است باید در برابرفتنه و ظلم اصلی بایستیم و تا وقتی فتنه اصلی نمرده حرفی از ظلم فرعی نزنیم .
یک پاسخ هم به نویسنده بدهم :برادر من! آنچه که در پاسخ سوالات شما در این نوشته میشود داد فقط یک جمله و آن " اجازه و رضایت قلبی ولایت "است .ولایت و حب او جبران کننده همه کاستی ها خواهد بود و انشاءالله آثار ظلم های فرعی را اصلاح می کند .ضمناً معلوم است که اگر حضرت علی (ع) هم الان بود از نظرات ولی فقیه زمان ،مقام معظم رهبری حمایت کرده و پشتیبانش بود.
یک دوستدار ولایت
يك زن ايراني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
8
24
كجاست اون غيرت مردان ايراني كه ايران بر باد رفت
از ديدن اين فيلم آدم چندشش ميشه ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
32
8
بازهم متوسل شدن به حربه نیرنگ و دروغ و نمایش برای رسیدن به هدف دقیقا مثل کشته سازی های دروغین موسوی و کروبی خاک بر سر نامردتان که خودتان بی اخلاق تر و بی غیرت تر از هر ایرانی ازاده هستید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
45
8
من بي طرف هستم ،به نظر من ساختگي به نظرمي رسه تامظلوميت خانواده هاشمي را به تصويربكشند
پاسخ ها
نادر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
اگر راستکی بی طرفی، پس تو هم باید طرفدار دستگیری و اشد مجازات برای اون وحشیای فحاش دروغ ساز باشی!
بهروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
5
28
ممنونم از اینکه دور از اغراض سیاسی به مسئله توجه کردی و تحلیل بسیار جالب و در عین حال تاسف برانگیزی بود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
6
42
هرغلطی که می خواهند می کنندو اسم اسلام می گذارند ننگتان باد وشرمتان باد از روی علی و اهل بیتش که چیزی که علی را بزرگ کرد عطوفتش با دشمنانش بود و حتی برای قاتلش .
روزی هزار بار ننگ تان باد یاران شیطان ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
0
12
بی چاره مردم !!
همایون علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
8
3
بابا جان با این التماسها دیگه هاشمی هاشمی نمیشه دست و پا نزن عصر جان برنگردد اب رفته اینها رفتند بفکر یکی دیگه باش
محمود یاوری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
0
15
100 سال بعد از کشته شدن امیرکبیر خیابون و دانشگاه به اسمش شد و...
زمان همه چیزو مشخص می کنه!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
0
12
حتما كساني كه مرتكب اينگونه اعمال و رفتار مي شوند از جايي حمايت ميشوند يا مجريان قانون يا ... وگرنه هيچ انساني شرافت -دين و آخرت خود را براي براي دنياي ديگران نمي فروشد
حسين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
0
13
باسلام
بنده اولين بار درسال58كه به تهران آمدم يادم ميآد چنانچه خانمي با هر سن وسال وارد اتوبوس ميشد اگر صندلي خالي نبود حتما فردي بلند مي شد تاخانم بنشيند اما در ماه گذشته خانمي در مترو كرج تهران بر اثر ازدحام جمعيت غش كرده بود و خيلي از مردان مخنديدند وهوار مي كشيدند من نميدانم از كي بي اخلاق شده ايم ولي متاسفانه خيلي هايمان بي اخلاق شده ايم كه بدبختانه خود من هم در جاهايي بي اخلاقي هاي داشته وبدتر از آن حالا هم دارم وفقط دارم با توجيه وجدانم را راحت ميكنم پس بيايم بعنوان يك انسان در درجه اول و بعد بعنوان يك انسان موحد اخلاقيات راپاس بداريم امروز من به ناموس مردم ناسزا ميگويم يا تعرض ميكنم ويا ...بايد مطمن باشم كه فردا دراين وادي خودم وخانواده ام خواهند سوخت ضمنا دو نكته را هم بايد متذكر شوم اول براي خودم بعد ديگران:
1-رسول خدا(ص) رسالت خود را به كمال رساندن اخلاق مي دانند
2-شهيد مطهري(ياشهيد بهشتي)مي فرمايند:خداوند انسان را آفريد وانسان توجيه را
بي نشان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
0
12
ما به چه روزي افتاديم كه خودمان به ناموسمان به اين شدت توهين مي كنيم فقط ادعاي غيرتمون مي شه.واقعاً اگر جنگي اتفاق بيوفته اينجوري مي خواين از ناموستون دفاع كنيد؟بابا شرم داره.يادت باشه يروزي فجيح تر از اين با ناموست رفتار مي كنن.اين لباس ارزش داره خيليا بخاطر ناموس تو توي اين لباس شهيد شدن.اين روزا هم مي گذره
خپيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
1
19
راستي سعيد عسگر الان كجاست؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
1
12
به نام خدا

اگر اين آقايان مزاحم ناموس من شده بودن تا حالا از روي زمين برشان داشته بودم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
1
13
میگن یکی کنار رودخونه صدای کمک شنید دید کسی داره غرق میشه دوید نجاتش داد .کمی بعد شنید دوباره صدا میاد یکی دیگه رو نجات داد این اتفاق تا ساعتها ادامه داشت وهی ادما رو از آب می گرفت خوب که دقت کرد متوجه شد صدمتربالاتر یه دیونه داره رهگذرای روی پل رو هل میده تو آب .حکایت این عربده کش ها هم همینه .اگه دمشونو نگیرن ادب نکنن دیگه امنیت برا هیشکی نمیمونه اونوقت هرچی هم فریاد زده بشه متجاوزین به نوامیس مردم رو چنین و چنان می کنن ،کسی برا این حرفا تره هم خرد نمی کنه می شه هرکی هرکی!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
2
9
ممنون از تحلیل منطقی تون
واقعا جای درنگ دارد که چرا یه عده ای با توجیه شرعی هر کاری دلشان می خواهد می کنند و انگار نه انگار که قانونی تو این مملکت هستش حالا مسائل اخلاقی هم جای خود که متاسفانه کم کم داره فراموش میشه.
nader
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
2
14
همه چیز از نازکی پاره میشود الا ظلم که از کلفتی.
goondaya
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
2
14
احسنت با وجود اینکه در اول مقاله گفته بودید وخواسته بودید که خوانندگان زود قضاوت نکنند باز برخی ها زود انگ میزنند انگار عا دت لفظی برخی ها شده بنده کاری با دختر هاشمی ندارم مثل برخی ادما نیستم که کمی از سیاست یه الف ب میفهمند زود شال و کلاه میکنند و به جنگ اصحاب رسانه میرونند وعلامه دهر می شوند همان اقایانی که دم از حقوق واحترام وارزش زنان میرسند تا پای مصلحت ها ومنافع میرسد به همه چی میتازند زن و غیره نمی شناسند واقعا وقاحت هم حدی دارد در جواب کاربری که اثار خلاف ها وجرم های دختر هاشمی را میشمرد و برای دوچرخه سواری زنان نظریه صادر مبکرد باید عرض کنم که چنین محدودیتها وتعصبات غلط مانع ترقی وتعالی زنان است.
وبگردی