۲۷ خرداد ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۲۷۸۱
تعداد نظرات: ۴۳۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۲۹-۰۱-۱۳۹۰
کد ۱۶۲۷۸۱
انتشار: ۱۰:۲۵ - ۲۹-۰۱-۱۳۹۰

از دوستی های شیرین با هیأتی ها تا انتقادات تلخ مداحان

فاطمیه سخت برای احمدی نژاد و حلقه اول یاران
عصرایران ؛ سید ضیاء الدین احتشام - محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری سال 1384 بر روی جریان هیات های مذهبی در کشور حساب ویژه ای باز کرده بود. "هیات" ها ، دیرینه ترین و در عین حال گسترده ترین شبکه اجتماعی در سراسر ایران به شمار می روند که در قامت تشکل های مردم نهاد با محوریت دین و مشخصاً عزاداری اهل بیت علیهم السلام ، شکل گرفته و در اعماق جامعه ، تا دور افتاده ترین روستاها ، ریشه دوانده اند. احمدی نژاد و منصور ارضی

با این حال ، هیأت ها از هنگامی رسانه ای شدند که برخی مداحان معروف ، پای در عرصه اظهار نظرهای تند سیاسی، له یا علیه این و آن گذاشتند و منابر هیات ها را به تریبون های سیاسی تبدیل کردند.
افرادی مانند منصور ارضی و سعید حدادیان ، اگر تا چند سال قبل ، صرفاً به خاطر صدای خوش و شعرهای زیبا و مداحی های دلنشین شان معروف و محبوب بودند ، اینک به دلیل موضع گیری های عمدتاً تند و صریح سیاسی شان مشهور شده اند و البته الزاماً  محبوبیت سابق را ندارند چه آن که در این سال ها ، بسیاری از پامنبری های آنان که به عشق اباعبدالله و فاطمه زهرا و سایر ائمه هدی علیهم السلام به این هیات ها می رفتند یا با شور و شوق ، سی دی های مراسم آنان را تهیه می کردند ، وقتی دیدند که هیات های اینان تبدیل به حزب سیاسی شده است ، عطایشان را به لقایشان بخشیدند و شور حسینی شان را در جاهای دیگر جست و جو کردند.

احمدی نژاد در سال 1384 ، هیات ها را به عنوان یکی از ارکان تبلیغاتی اش به خوبی و هوشمندی مدیریت کرد و موجی از حمایت نیروهای مذهبی را متوجه خود کرد ؛ نیروهایی که از دوران هشت ساله اصلاحات به عنوان سال های غربت دین ، شکایت داشتند و دوای درد را حضور نیرویی حرب اللهی و معتقد به ولایت و انقلاب در رأس قوه مجریه می دانستند.

احمدی نژاد البته دو روز مانده به انتخابات سراغ هیات ها نرفت. او در دوران شهرداری اش در تهران ، کمک های مالی فراوانی به هیات ها کرد . اوشخصاً  به مجالس آنها می رفت و با استقبال هیاتی هایی که او را " مردی از جنس مردم" می دانستند مواجه می شد.

این پتانسیل عظیم ، هر چند یگانه عامل پیروزی او در انتخابات 84 نبود ولی هیچ کس نمی تواند تاثیر آن را انکار کند ، تاثیری که بیش از آن که در تعداد آرا خود را نشان دهد ، در مشروعیت بخشی به احمدی نژاد و دولت او کارکرد داشت.

با پیروزی احمدی نژاد در انتخابات نهم ریاست جمهوری ، ماه عسل هیات های مذهبی - سیاسی با دولت اصولگرا آغاز شد. احمدی نژاد ، همچنان به سیاق گذشته ، اما این بار در قامت رئیس جمهور به هیات ها می رفت ، به آنها کمک می کرد ، مداحانشان را با خود به سفرهای استانی می برد و خلاصه برایشان سنگ تمام می گذاشت.
هیاتی ها هم متقابلاً حامیان پرو پا قرص احمدی نژاد به عنوان رئیس جمهوری که در خط ولایت حرکت می کند ، بودند.

این وضعیت کما بیش ادامه داشت تا این که رفته رفته ، اختلافات دیدگاهی بین هیات های مذهبی - سیاسی با احمدی نژاد شکل گرفت. در ابتدا این اختلافات جدی نبودند یا جدی گرفته نمی شدند اما آرام آرام ، مداحان سیاسی و پامنبری هایشان احساس کردند که این ، همان احمدی نژادی نیست که بود!
هیأتی ها از احمدی نژاد انتظار ولایت پذیری مطلق داشتند و هرگز برایشان قابل پذیرش نبود که رئیس جمهوری که به قول خودشان با کوپن حزب الله بر این مسند نشسته ، در اجرای دستورات رهبری ، حتی لحظه ای تعلل کند چه رسد به این که نامه عزل مشایی از معاونت اولی را یک هفته در کشوی میز کارش مسکوت بگذارد و تنها هنگامی حاضر به اجرایش شود که سایت رهبری نامه را منتشر نماید و البته آن هم نه در قالبی که دستور رسیده بود بلکه در شکل استعفای مشایی!

احمدی نژاد ، محمد رضا طاهری و سعید حدادیان

چالش های پی در پی  احمدی نژاد با اصولگرایان ، سرد شدن روابط مراجع با دولت بر سر مسائلی مانند مخالفت مراجع با حضور زنان در کابینه که متعاقب آن ، احمدی نژاد چند زن را به عنوان وزیر به مجلس معرفی کرد ، عدم توجه احمدی نژاد به توصیه های علمای قم و مشهد و چهره های مورد وثوق نیروهای حزب اللهی برای دوری جستن از مشایی که با جمله معروف "آنچه مشایی می گوید نظر دولت است" مواجه شد ، ماجرای برکناری متکی که گفته شد بر خلاف نظر رهبری صورت گرفت و نظایر این ها که از حوصله این بحث خارج است و مجالی مفصل می طلبد همه و همه دست به دست هم دادند تا هیاتی ها از آن حمایت های بی دریغ سابق ، به نقد و انتقاد برسند و علناً به احمدی نژاد هشدار دهند که فکر نکن با تو عقد اخوت بسته ایم.

چنین شد که منصور ارضی که روزگاری او را نیمه احمدی نژاد می خواندند و سعید حدادیان که زمانی مبلغ احمدی نژاد در این هیات و آن مراسم بود ، همصدا با بسیاری از ائمه جمعه و علما و اصولگرایان ، علیه احمدی نژاد سخنانی را بر زبان آوردند که حتی تند ترین منتقدان او نیز جرأت ابراز آن را نداشتند.
در آخرین مورد ، ارضی به احمدی نژاد توپید که فتنه دینی به سراغش آمده و تصریح کرد که نگران دین اوست و از احمدی نژاد انتقاد کرد که دیگر در هیات ها پیدایش نمی شود و مدعی شد كه" نمي گذارند بيايد هيئت! و اين يك بيماري است."
حدادیان هم با حمله توأم به مشایی و احمدی نژاد ، چنان تعابیری را علیه آنان به کار برد که به قول خودش رسانه ها نتوانند این تعابیر زشت را بنویسند. او احمدی نژاد را تهدید کرد که کاری نکند که از "بهشت حزب الله " اخراج شود ، همان طور که حضرت آدم با خطایی که مرتکب شد از بهشت برین طرد شد.
حتی در میان وبلاگ نویسان احمدی نژادی هم جریان " من احمدی نژادی نیستم" شکل گرفت و بسیاری از حامیان پروپاقرص احمدی نژاد ، با اعتراض به مواضع احمدی نژاد ، جدایی خود را از او و جریانی که از نظرشان "جریان انحرافی" است ، اعلام داشتند.

اینک ، ایام فاطمیه فرا رسیده است ، ایامی که بعد از محرم و صفر و رمضان ، پر کارترین روزهای تقویم هیات ها و مداحان است. آغاز ایام فاطمیه امسال ، برای احمدی نژاد و تیمش هرگز خوشایند نبود چرا که اولین هیات های سیاسی در این ایام با شدید ترین و بی سابقه ترین حملات علیه آنها آغاز شدند و با ماجرای معنی دار استعفا و ابقای حیدر مصلحی ، وزیر اطلاعات ، انتظار می رود ، روند انتقادات از احمدی نژاد در میان هیات ها و مداحان و نیروهای حزب اللهی تشدید شود و توصیه ها به او برای ولایتمداری و اتمام حجت ها علنی تر شود.

فاطمیه امسال ، ایام سختی برای احمدی نژاد و تیمش خواهد بود ، به ویژه آن که او اثبات کرده که اهل عقب نشینی و مدارا نیست ، حتی اگر سرسختی هایش به بهای برائت دوستان هیاتی اش و تردید حزب اللهی ها در درستی انتخابی که کرده اند تمام شود.
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۴۳۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۲۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
531
98
این بی انصافی است که شما تصور می کنید که بعضی ها دیگر در هیات ها شرکت نمی کنند ویا مداحان باید همیشه به مدح وستایش دولت مشغول باشند
مداح مداح ائمه است نه حاکمان واگر حاکمان خلاف را روش درست کار کند باید همه جلوی او بایستد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
باهوش یه بار دیگه بخون! مضمونش اصلا این نیست! نگفته بعضیا دیگه نمیرن هیئت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
دقیقاً ؛ نگفته بعضی ها به هیان نمی رن دیگه بلکه گفته به هیات اینا نمی رن و شور حسینی خود رو در هیات های دیگه دنبال می کنن
حقير
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
يك كلاغ چل كلاغ همينه ديگه متن جلو رومونه آقا تو كامنتش يه چيز ديگه مينويسه خدا تو قران ميگه در مورد چيزي كه علم نداري حرف نزن كه تمام وجودت مسئولن گفته كه علم نداري حالا اگه حرف صريح رو برگردوني چي ميشه خدا عاقبت همه رو بخير كنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
59
262
...سیاست به معنای واقعی یعنی همین.
پاسخ ها
یک دلسوز
| Spain |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
دوستان عزیز یکم روی این مسائل دقت بیشتری کنید یه دفعه فکر نکنید بین اینها اختلاف پیش اومده همه ی اینها برا انتخابات ریاست جمهوری است اینها قصد دارند جوری فضا رو ایجاد کنن که شما فکر کنید بین احمدی نژاد و ارزشی ها اختلاف پیش آمده و در انتخابات هم رقابت اصلی بین این دو گروهه یعنی احمدی نژاد که با تابلوی مشایی میایند که حرفهای قشنگی مثل مکتب ایرانی رو داره و گروه ارزشی که در مواضع قبلی خودشونن حالا شما با خودتون میگید بریم به دارو دسته احمدی نژاد رای بدیم که حرفهای قشنگتری میزنن ولی به خدا این جنگ زرگری می باشد همه در پشت پرده دستشون تو یه کاسست
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
31
279
بالاخره اونها هم به اصل قضیه پی بردند! ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
شما گول نخور!
هر کی به فکر خویشه!
روژمان
United States of America
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
704
133
احمدی نژاد همان احمدی نژاد است،اما با دیدگاهی بازتر اندیشه ای عمیق ترونگاهی ایرانی تر...احمدی نژاد راهت ادامه دارد...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
قبض گاز اين ماهت چند شده روژمان عزيز ؟
ميخواهي قبض گازم رو برات بفرستم ببينم بازم راهت ادامه دارد ؟البته اگر انصاف داشته باشي ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
جون من؟؟؟ تو که اینقدر عاشقشی چرا نمیای ایران؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
اون وقت میخوای راهش رو تو خارج از کشور ادامه بدی؟؟
ناشناس
| Australia |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
راس میگن. بیرون گود نشستی میگی لنگش کن.
با ندادن کامنت میتونی حداقل لطف کنی و رو اعصاب هموطنانت نباشی.
رحیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
کی میگه آمریکاست ، آی دیش از اونجاست ؛ بعدش هم من مطمئنم قبض تو که شعار میدی چیزی نیومده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
واقعا مشکل شما فقط قبض گازه؟ مشکل خیلی عمیق تر و ریشه ای تر از مسائل صرفا اقتصادی و معیشتی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
قبض گاز؟

کم مصرف کن تا پول کمتری بدی،اپارتمان 5 واحدی ما قبضش 125 هزار تومن بوده تازه بدون همکاری یکی از ساکنین! پس میشه کم مصرف کرد،شما بلد نیستی
امير نعيمي
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
254
44
سيد بزرگوار......دقت كن كه ملت براي حمايت از احمدي نژاد دست خط نداده اند.زماني كه در راستاي آرمانهاي ملت حركت كنه حمايت ميشه.اما روزي كه بخواهد ار اين
آرمانها فاصله بگيرد،همين ملت هستند كه اورابه معروف امر ميكنند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
دقیقابحث سرهمین ارمان است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
265
63
اگر احمدی نژاد همچنان بخواهد از خط ولایت فاصله بگیرد ، دیگر در میان نیروهای حزب اللهی جایگاهی نخواهد داشت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
116
616
بین مداحان و مشایی من مشایی را بر میگزینم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
برات متاسفم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
منم همينطور. زنده باد مشايي!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
جناب عالی برو واسه خودت متاسف باش. 1تار موی مشایی رو با 100تا ازین مداح ها عوض نمیکنیم
zahra
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
حالا خودتم خيلي ناراحت نكن اين دوتايي كه گفتي شكل همديگن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
من هیچکدام را. چون از هردو گزیده شده ایم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
منم مشایی با احمدی نژاد رو انتخاب میکنم
ناشناس
| Hong Kong |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
من الان فايل صوتي اقاي حد.... دستم رسيد!!
همينطوري 4شاخ موندم!!!!!!!!!!!!
غير قابل تحمله
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
مشایی و مداحان عجب داستانی شده .
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
25
546
من با سیاستهای محمود احمدی نژاد مخالفم، اما این را هم صلاح نمیدانم که کار به جایی برسد که یه روزه خوان و مداح که کارش مداحی و خواندن مصیبت است در کار دولت و مجلس دخالت کند و کسی‌ هم جلودارش نباشد،اینها پشتشان به کجا گرم است که هر چه دوست دارند می‌گویند؟
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
انقلاب ما از همین روضه خوانی برای امام حسین شروع شد و شما پناه بردین به دامن ملکه بریتانیا عزیزم !
وحيد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
مداحان پيرو ولايت مطلقه فقيه هستند و حركت مي كنند و هر كجا كه لازم باشد ورود مي كنند و از خود براي رهبري مايه مي گذارند. قرار نيست پشتشان به جايي گرم باشد؛مداحان تكليف ديني خود را انجام ميدهند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
در جواب حميد بايد بگم واسه همينكه اين انقلاب به اينجا رسيده چيزي كه قرار باشه با يه عده بيسواد شروع بشه ميشه اين. افتخار نداره كه!!!!!
جواد*
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
منم با حرفت موافقم ولی دقت کن که چه کسی به یه عده روضه خوان و مداح انقدر پرو بال داده؟؟؟
وقتی هیات مداحی که یه محل مقدس هست بشه پایگاه تبلیغات سیاسی رییس هیات هم از همین تریبون نظرات سیاسی بیان میکنه
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
دین از سیاست جدا نیست که شما از مداحان انتقاد میکنید . مهم اسلام و نظام اسلامی است که همه باید تحت هر شرایطی از آن دفاع کنند.
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
خوبه اين اقايان طرفدار مداحاني كه الان شدند ولائي يه تحقيقي بكنند ببينند اين حضرات از كجا اين ثروتهاي ميليوني را اورده اند ضمنا براي امام حسين كه مدعي نوكريش را ميكنند چقدر هر مجلس ميگيرند و ايا اين درامد با علم و سواد و كار ايشان برابري ميكنه و يا فقط مدعي باشند و اگر ديدند داره اوضاع خراب ميشه شروع كنند به خراب كردن ادمها
عصر ايران خدائي باش و انتشار كن مطلب را
پاينده باد ايران و ايراني
لنده اي
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
2
113
چرخ بازيگر از اين بازيچه ها بسيار دارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
6
56
تحلیل جامعی بود از وضعیت فعلی .
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
7
96
مهم نیست من یا دیگری چگونه فکر میکنیم حمایت میکنیم یا تکذیب میکنیم چون صاحب نظر وگفتار هستیم
آنچه مهم است اینست که جایگاه یک مداح در مسایل اجتماعی وسیاسی و دامنه تاثیر گذاری آن کجاست و کجا باید باشد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
7
46
مطلب جالبی بود. ای کاش احمدی نژاد مردی از جنس مردم باشد
ناشناس
Poland
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
8
50
دیگه نیازی نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
یعنی به همه چیز درحد ابزار نگاه می کنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
2
223
با تشكر از تحليل سايت محبوب عصر ايران

به قول سعدي :
ترك دنيا به مردم آموزند
خويشتن سيم و غله اندوزند
آدمي كه در او گفت باشد و بس
هرچه گويد نگيرد اندر كس
عالم آن بود كه بد نكند
نه بگويد به خلق و خود نكند
من در مراسم مرحوم پدرم از يك مداح بسيار ساده درخواست كردم در مراسم ايشان مداحي كنند ولي مبلغي كه گفت اصلاً باورم نميشد به همين خاطر منصرف شدم و به جاش از نوار قرآن استفاده كرديم
طاهر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
11
146
بدبختب يك كشور را ببين افراد مداح به بالاترين فرد اجراي كشور توهين و هر آنچه را شابيسه خودشان است به رئيس جمهور يك ملت نثار مي كنند واي خدا از اين همه نخود هر آش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
به قول همون رئيس جمهور خودتون!!!
عزيزم آب را بريز همون جايي كه سوخته!!!!
ناشناس
Poland
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
3
39
دیگه نیازی نداره
یک طلبه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
9
213
این گونه مداحان مداح اهل بیت نیستند جیره خوار سیاسی اند متاسفانه
و الا مداح را چه به حضور در عرصه انتخابات به نفع یک کاندیدا و تبلیغ آن در مراسمات مذهبی و فحاشی به مخالفان در همان مجالس مقدس
پاسخ ها
منصف
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
چرابیراهه میری طلبه عزیز!چطوره که یه خارج نشین فارغ راحت اظهار نظرمیکنه اما یه مداح شهروند زجر کشیده نتونه؟! دوما این نشونه یه جامعه آزاده.
مهمان
| United States of America |
۰۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
آقای منصف اگر همین شما از پشت یه تریبون پیش مردم همون فحاشی ها رو بکنی چکارت میکنن؟ بازم میگی جامعه آزاده؟ بازم صد رحمت به درک و فهم اون طلبه (هر چند از طلبه ها خوشم نمیاد!)
مینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
خیلی خوشحالم که یک طلبه ی دینی همچین نظری دارند،اقای ارضی از ادب محروم هستن و مایه ی خجالت که یک مداح در قالب و ظاهری مذهبی مصداق این کلام امام علی(ع) باشند که فرمودند هر کسی که ادب ندارد از عقل هم محروم. من چندین بار در مراسم های این مداح شرکت کردم هر بار که رفتم با الفاظ رکیک سیاسیون جبهه ی مخالف رو مورد حمله قرار دادن.در جواب منصف عزیز هم باید بگم چرا وقتی که در سال 88 در ابتدا مردم در ارامش تظاهرات میکردن سر از کهریزک دراوردن(کهریزکی که به خاطر فضاحت هایی که داخلش شد خود رهبری دستور بستنش رو دادن)اون موقع اون تظاهراتها نشون دهنده ی جامه ازاد نبود اما روی منبر پیامبر فحاشی کردن نشون دهنده ی جامه ی آزاد؟؟؟؟ بابا انصافت رو شکر.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
839
241
خداوند حاج منصور را حفظ کند که مرد شجاعی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
تو هم شجاعی عزیزم !!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
به راي هاي منفي خود بنگر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
شجاع!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
ارضي است نه شجاعي
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
پسر شجاع هم شجاع بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
هر دو سر وته یک کرباس.
نادر
| United States of America |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
کار به جائی رسیده که قسم به حضرت عباس هم باور کردنش مشکل شده .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
698
150
خداوند حاج منصور را حفظ کند که مرد شجاعی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
میشه کمی در مورد شجاعت ایشان توضیح دهید. جز اینکه با دهانی دریده با مخالفان مشی خود روبرو می شود؟
علي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
شجاعت خيلي فرق داره با بي حرمتي به انسانهايي كه با تو عقيده يكسان ندارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
اگر منم هر چی می گفتم کسی جرات نداشت به من چیزی بگه معلومه منم شجاع می شدم و پررو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
41
125
مداح رو چه به سیاسی بازی؟
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
3
75
والله اقای ارضی که ازتوهین به افراد کم نمی اورند حال چه شده که بین دو همفکر جدایی افتاده با ید دید اصل ماجرا چیست وگرنه این هیاهوها علت نمیتواند باشد خداوند این مملکت وانقلاب را از شر افراد .....ازاد نماید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
آقا سيد از شر چه افرادي ؟
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
21
69
به نظر بنده حرفهایی که آقای مشایی می زنن عین حقیقته، من با همش به خصوص مکتب ایرانیش موافقم. احمدی نژاد و مداحا خودشون با هم کنار میان، میگی نه بشین نگاه کن...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
کلمه حقی که از آن اراده باطل می شود: کلمة حقّ یُراد بها الباطل!!!!
بچه شاه عبدالظیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
60
89
برادر مداح آقای امیر نعیمی
اسلام ادم احمق نیاز ندارد
به خودم افتخار میکنم که زودتر از این حرفها گرایش و منش سیاسی دکتر احمدی نژاد را شناختم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
51
90
اقاي مصباح اعلام نمودند فتنه بدي دردولت درراه است متاسفانه خيلي دير اعلام نمودهايد اين همان فتنه ايست كه مردم درسال 88اعلامنمودند وشماانكار ومقابله با دين خوانديد فتنهاي كهموجب جدايي مردم وبهترينمسيولاننظام ووفادار امام شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
کاملا" درسته.
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
103
35
حاج سعید وحاج منصور از اول سیاسی بودند. اگر نمی دانی بپرس!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
پس ایکاش مداح نمی شدند که آبروی مداحان حفظ می شد
نادر
| United States of America |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
دین مبین اسلام را اینگونه افراد به سخره گرفتند . اینان از اسلام فقط ریش دارند نه ریشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
دوست من از چه سالی میشناسی این مداحانی که نام بردی ؟
ایا به حرفی که زدی ایمان داری ؟؟
و خداوند بر همه چیز داناست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
1
79
كاشكي ميشد تو اين مملكت هركسي كارش رو به درستي انجام بده توي حيطه مسئوليتش !!! چه مداح و روضه خوان باشه و چه نماينده يا رئيس جمهور مهم اينه كه درست انجامش بده !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
2
35
چه كسي گفته ماحان حزب اللهي هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
1
67
مشکل ما سایتهای خبری و روزنامه هایی هستند که نظرات افراد بی سوادی مانند ارضی و حدادیان را منعکس می کنند. اگر هدف انتقاد است باید فرد خبره این کار آن را انجلم دهد نه افرادی مانند ارضی و حدادیان.
مجید بابایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
169
3
برای آنهایی که فکر می کنند دین و هیات های حسینی از سیاست جداست متاسفم.حرکت امام حسین یک حرکت سیاسی بود.
جای بحث سیاسی هم در مساجد و هیات ها نباشد پس کجا باید باشد؟
من بعد از اظهار نظر های این مداجان عزیز شیفته آنان شدم!
پاسخ ها
مینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
حرف شما درست ما مسلمان هستیم و از قدیم مساجد مرکز همه ی امور بوده،اما لطف کنید این مورد رو جدا از بقیه قرار دهید،وقتی آقای جوادی آملی در مساجد و حسینه ها بحث سیاسی میکنن ادم لذت میبره چون سواد و علم لازم در این زمینه رو داردن اما آقای ارضی و حدادیان فاقدسواد سیاسی و ادب لازم هستن، اینجاست که این بحث پیش ماد که هر کسی نباید در مساجد بحث سیاسی کنه.
مهدی
Japan
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
289
2
و اما عصر ایرانیها که از این اختلافها که بدش نیومده هیچ،داره با دمش گردو میشکنه.
تحلیل و بررسی و موشکافی درست اما انصاف هم چیز خوبیه. قرار نیست برای نوشتن یک مقاله و موضع حق به جانبی گرفتن همه چیز رو بهم ببافید!و همه رو به جون هم بندازید.
احمدی نژاد همان احمدی نژاده منتهی چون حق گراست و حرف زور و از موضع قدرت رو قبول نداره بعضیا زورشون میاد و شانتاژ میکنند البته آقای احمدی نژاد هم در تبعیت از رهبر عزیزمان یه کمی لازمه اطاعت خودش رو به مردم اثبات کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
کاشکی می تونستم 2000 تا بت منفی بدم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
من الان دارم می خندم!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
39
22
كار آقاي احمدي نژاد درست است و به اين معني است كه مداحان، مداحي خودشان را بكنند و مسائل سياست را به سياسيون وا گذارند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
9
43
مداحان ما متاسفانه نه در جانبداری و نه در مخالفت با اشخاص حدود اخلاقی و شرعی را رعایت نمی کنند. یک روز به خطر احمدی تژاد همه را لجن مال می کنند و روز دیگر برای دشمنی با مشایی احمدی نژاد را آماج حملات خود قرار می دهند. قدر متیقن این است که هیچ کدام از این روشها خدایی نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
45
40
اگه قرار باشه بین آقا محمود و آقا منصور ، یکی رو انتخاب کنم ، اون آقا محموده .
پاسخ ها
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
ولی من حاضرم بمیرم ولی هیچ کدوم رو انتخاب نکنم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
منم اصغر آقا قصاب محل را ترجيح ميدم!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
هیهات من الذله!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
هیچکدوممممممممممممممم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
87
127
خوب شد این اکو اختراع شد !!! من موندم اگه این اکو نبود اینا چی کاره میشدن و اصلا" چی جوری میخواستن نون در بیارن !!!؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
با توجه به مزایای این حرفه ، اگه اکو اختراع نمی شد حتما" میرفتن دنبال اختراع اکو :-)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
زمانی که توی جبهه می خوندند بلندگوی بوقی هم خیلی جاها نبود
یادمه که اکثر اوقات حاج منصور صداش گرفته بود
امیرحسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
20
27
هرچند که مداحان به اعتقاد من نباید دراینگونه مسائل مداخله نمایند یا حداقل با الفاظ رکیک اظهار نظر نمایند امادرمورد حمایت آشکار رئیس جمهور از آقای مشایی حق باایشان است.جایی در مجلسی بنده این موضوع را مطرح کردم که سخنران گفت: حالا ... طوری نیست نباید این مسائل را بزرگ کرد.
چرا طوری هست.اگر ما رهبر داریم و معتقدیم که رهبر ما دانا و اندیشمند است پس کجروی چرا؟!!
پس چه فرقی هست بین سران فتنه و ایشان؟خوب آن دونفر هم مخالفت داشتند و گرنه جرم دیگری نداشتند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
حضرت رسول سخن مخالفان راهم می شنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
امیر حسین جان کار مداحان اشتباه اما شما بگو چرا اینها نباید در مورد مسائل سیاسی اظهار نظر کنن مگر ازادی بیان شامل این قشر نمیشه چرا مثلا یک مهندس عمران که درس سیاست نخونده میتونه از همه چی انتقاد کنه ولی یک مداح نه؟میبینی ازادی که شما میخواید همون اپارتاید و دیکتاتوریه!چون میگید فقط من و هم فکرای من چون به اصطلاح روشنفکر هستند باید صحبت کنن بقیه امل و سنتی هستند که به جای فینگیلیش دارن فارسی عربی صحبت میکنن.خدا رو شکر که حکومت دست شما نیفتاد وگرنه نماز رو هم به خاطر اینکه سیاسی نشه فرادی امر میکردین و ریش بالای 2 سانتو میسوزوندید!
یک وقت نظرامو نزاری که دکتر گفته برات بده خوب!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
مداح هم مثل مهندس و ... میتونه اظهار نظر سیاسی بکنه ولی نه پای منبر و نه در زمانی که مردم جمع شدن تا مناقب اهل بیت رو بشنوند. ایشون هم میتونه مثل بقیه مردم در مجالس خصوصی دیدگاههای سیاسی و غیرسیاسی خودش رو مطرح کنه. مسلما" اگر دکتر و مهندس هم بخوان از منابر و اماکن مقدس برای ترویج دیدگاههای سیاسی خودشون بهره برداری کنند، اونها هم محکومند.
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
0
26
زماني كه اين آقايان به بركت پشتيباني وحمايت همه جانبه اين طيف بر سر كار مي آيند تا مادامي كه منافع آنها را تامين كنند حمايت مي شوند در غير اينصورت مي شوند كافر و ضد دين
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
0
130
هر كس باد بكارد طوفان درو ميكند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
لابد اینا که طوفان کاشتن ، سونامی درو میکنن . وای چه خطر ناکه حسن !!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
0
28
احمدی نژاد 2سال دیگه کارش تمومه دیگه احتیاج به حمایت کسی نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
23
130
از اون موقعی که این حضرات به خودشون اجازه دادن قاطی سیاست شن ، از نظرها افتادن . بری همینه که الان توی بازار 12 تا CD شون 500 تومنه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
چه خبره ؟ سر گردنه ست
گیج و منگ
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
15
30
معما را حل کنید لطفا با جایزه......
در کشور ازادی بیان هست یا نیست؟یا مخصوص بعضی هاست؟جملات مداحان عزیز عین توهین و افترا محسوب میشود یا خیر؟اگر هست چرا بر خورد نمیشه؟ اگر نیست معنای جدید توهین را بیان فرمایید؟مگر ریس جمهور برامده از رای مرد م نیست ؟اگر هست چرا باید در قبال توهین به ریس جمهور مملکت جمهوری اسلامی ایران سکوت کرد ؟اگر نیست چرا هست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
گیج و منگ جان اگر طیف اصلاح طلب بود واین حرف ها رو میزد سه چهار ماه بازداشت بعدشم به جرم توهین به ریس جمهور به سه ماه حبس محکوم میشد البته اگر حرف دیگه ایی نزده باشه ولی این منصور خان و امثال آن کاملا آزادند. سعید تاجیک رو چیکارش کردند منصور خان هم یکی مثل اون
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
الان بخوای جمع بندی کنی خودت هم فهمیدی چی گفتی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
8
142
ميكن يه كسي اسم بچه اش رو گذاشت رستم بزرگ كه شد ديگه جرات نداشت صداش بزنه ...حكايت بزرگ كردن مداحان توسط دولته...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
رستم هم رستم قديمي ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
0
11
سر منبر وزیران را دعا کن
به صدق ار نیست از روی ریا کن
بگو از همت این دولت ماست
که در این فصل پیدا می شود ماست
ز سعی و فکر آن دانا وزیر است
که سالمتر غذا نان و پنیر است
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
213
2
بردروغ گویی چون شما لعنت یه سر به هیئتها بزنید ببینید جمعیت نسبت به قبل جند برابر شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
یحتمل هیئت نمیری ؛ این دفعه که رفتی چشمات رو باز کن ببین چی شده ؟ کسی دیگه هیئت نمیاد .
متاسفانه جوانها که دور و بر هیات پرسه میزنن و دید میزنن و مسن ها که حالش رو ندارن میانسالها درگیر کارن بقیه هم فکر خویش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
عباس جون بر راستگویی چون شما !!! درود . اتفاقا" منم موقع شام که میرم ، جمعیت همینجوریه که شما میگین .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
بابا مجيد دلبندم نوشته مجالس اين مداحان كم شده . دوو يو اندرستند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
کدوم هئیت ؟ منصور؟ یا سعید حداد؟ اینها رقمی نیستند! قربون اقام حسین برم که اینها از خاک ره ان بزرگوار به جایی رسیده اند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
201
7
زنده باد احمدی نژاد
مرگ بر منافق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
احمدي نژاد همه كارش ريشه اي و اساسيه. ايشالا كه كشور را ريشه اي درست مي كنند.
عاشق هيات
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
0
16
فارغ از هرگونه گرايش سياسي از وقتي مداحان به جاي حسيني بودن احمدي نژادي شدند اين روزها قايل پيش بيني بود.. دخالت هياتهاي مذهبي در امور حزبي دور شدن از آرمانهاي حسيني است
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
1
80
یادم میاد از وقتی کوچک بودم مرحوم پدرم که روحانی بودند، من را از لات بازی منع می کردند بطوری که همیشه این آقایون لات در نظر من آدمهای لااوبالی و بی دین بودند، حالا چی شده که یک آقایی که ادعای ولایی و حزب الهی بودن داره درعین حالی که میگه ادعای لاتی داره کلمات بسیار زشت بر زبان می آره و طوری صحبت می کنه که انگار تقسیم کردن بهشت و جهنم دست این آقاست!!! واقعا" باید به حال اسلام خون گریه کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
خیلی دلم تنگ شده برای مداحان واقعی و اصیل، همونهایی که فقط و فقط به عشق اهل بیت (ع) میخوندن و صفایی معنوی و روحانی به جمع میدادن. واقعا" یادشون بخیر.
شاید تا چند سال دیگه فقط تو خاطره ها بشه اونا رو پیدا کرد . . .
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
3
19
مداحان اهل بيت بايد جايگاه خود را حفظ ميكردند. متسفانه برخي از انها نشان دادند كه دين ابزاري شده است دست ايشان. حاج منصور نيز با ادبيات و كردار خود چند موضوع را نشان داد
1- اهل ساست نيست و به راحتي فريب ميخورد
2- براي رضاي الهي مداحي نميكند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
71
2
من در چهره مشايي ، صورت مهاجراني وزير دوران خاتمي را مي بينم . احمدي نژاد از او بترس . آخرش تو را بد بخت مي كند و همين آقا چنان تو را به زمين مي زند كه تا حالا توي همين چند سال هيچ كسي به اين با حالي تو را زمين نزده
جواد*
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
53
11
خیر الامور اوسطها
این حدیث از پیغمبره.
ماها و مخصوصا سیاسیون ما اعتدال رو پیشه نمیکنم.
همیشه افراط و تفریط میکنن.
روز تنفیذ دست رهبری رو میبوسن 3 سال بعد رو حکم رهبر پا میذارن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
چند نمونه از این پا گذاشتن رو بیان کنید!
aa
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
0
26
دو طرف وزنه اي نيستند نه مداح ها نه آن يكي
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
3
16
با سلام به همه دوستان .من خودم مداحم ومحرمها به عشق ارباب بی کفنم حسین توی هیات میخونم .میکروفن مداحی فقط با اسم ائمه سلام الله علیهم اجمعین اعتبار پیدا میکنه وغیر از این تبدیل به کلید ورودی جهنم میشه .حضراتی که عمری اعتبار رو در گرو بردن نام ائمه از این میکروفن به دست اورده اند .نمیدونم چطور به خودشون جرات دادند وشدند مبلغ کسی که معلوم بود به آنان فقط نگاه ابزاری دارد نه اعتقادی .به هر حال خوشحالم که دیگر از اشعار کسانی که حقیقت درونشان با کوچکترین تنش سیاسی از زیر اسم ائمه بالاخص ابا عبدالله الحسین (ع) معلوم میشود در مراسم محرم استفاده نمیکنم .انشاالله دودست سالارم ابوالفضل العباس (ع)روز جزا گریبان تمامی محبان دروغین برادر مظلومش را خواهد گرفت .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
دوست عزیز و مداح محترم!
به نظر خودتان دچار پیش داوری و غیبت نشده اید؟ روضه خوان امام حسین باید حسینی عمل کنه،این حرف ها و پیش داوری ها گناه داره برادر من.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
0
20
lمن به شخصه از هر چی مداحه که دنبال مسائل سیاسی باشه بدم میاد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
1
35
آن موقع که حاج منصور آخر جلسه هاش دعا میکرد:خدایا ما را به دولت محمود برسان. حالا باید جواب بده.اینا پیش خدا مسئولند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
این آقایون اینجوری دعا میکردند که به مزایای دولت محمود برسند . خوشم میاد از دولت محمود که به این حضرات باج نداد . اینا هم فهمیدن که از دولت محمود چیزی به اینا نمی ماسه ، شاکی اند و الکی مشایی رو کردند بهونه !!!!!!!!!
راد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
0
20
من كليد اين معما را دارم :هميشه فكر وعقل جمعي بهتر كار مي كند.مسائلي را كه سال 84و88"مردم" فهميدند ودرك كردند آقايان از جمله مداحان تازه دارند مي فهمند ودرك مي كنند.البته ممكن است ظاهرا دلائل اين آقايان با دلائل مردم فرق كنند اما اصل ماجرا يكي است.
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
2
44
ببینید من اصلا طرفدار احمدی نژاد نیستم و صد سال دیگه ام بهش رای نمیدم ولی با این وجود به مداحها چه ربطی داره که توی کار ریس جمهور دخالت می کنن. احمدی نزاد تنها کار خوبی که کرده اینه که حق شونو خوب گذاشت کف دستشون ازشون استفادشو کرد الانم اونا مثل کوپن باطله اند . کسایس که از چاپلوسی خوششون می یاد یروز تاوانشو می دند الانم باید حاج منصور خودشو قضاوت کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
1
24
دولتي كه آمدنش وبقايش بامداحان باشه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
1
29
مداحان پار را فراتر از محدوده خود گذاشته اند...اگر سخنرانی سعید حدادیان را بشنوید شرم می کنید از اینکه چه کسانی ذکر مصیبت اهل بیت (ع) را می کنند! بنده از امثال مشائی دفاع نمیکنم! فقط میدونم هر دو طیف در جهت آسیب به کشور و ملت حرکت میکنند!
...
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
3
31
دولتي كه توسط مداحان شكل بگيرد بهتر از اين نخواهد شد.
اين دوستي خاله خرسه شده
بعدا" میگم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
5
25
لطفا" یه نفر از قول من به آقا منصور ارزی بگه که : مشایی دوستت داریم "
ایرانی
Switzerland
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
55
23
من کم کم داره از مشایی خوشم میاد.
پاسخ ها
نادر
| United States of America |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
دنبال تنفس در هوای آزادی که ربطی به مشائی ها نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
ایرانی جون ، اتفاقا" من زیاد زیاد داره از مشایی خوشم میاد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
5
7
در مورد احمدی نژآد فکر کنم قصد دارند قران ها را بر سر نیزه کنند و بگویند احمدی نژآد باطل است و ببنید میخواهد با اسلام و قران بجنگد!

لعنت بر خورارج و معاویه های زمان.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
1
34
کاری بر سر مردم آمد که دیگر کسی حاضر نیست در جلسات مداحی هم شرکت کند. کاری که احمدی نژاد و تیمش با دین مردم کردنند دشمنان اسلام با هزران میلیارد دلار هم نمی توانستند بکنند.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
93
2
دولنمرد عزيزمون آقاي دكتر احمدي نژاد خوب ميدونه كه داره چكار ميكنه و انشاالله تا ظهور آقا امام زمان ( عج ) پا به پاي رهبر عزيزمان قدم بر داشته و همواره دغدغه رسيدگي به كشور و مردم قدر نشناس را داره . اميدوارم خدا به ايشان و رهبر عزيز وفرزانه كشورمان سلامتي و عمر با عزت عنايت نمايدو مداحان اهل بيت نيز هميشه در مدح انبياء موفق بوده و سلامت باشند.
ناشناس
-
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
47
1
اینها همش از بغض و کینه نسبت به آقای احمدی نژاد است خدا لعنت کند دشمنانش را، او تنها مردایران است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
1
77
دوستان عزیز! همه ی این اتفاقاتی که اخیرا می افته برمی گرده به استراتژی جذب 13 میلیون رای موسوی!
از مکتب ایرانی و تنش با رهبری بگیر تا دعوا با هیات ها! ابن احمدی نژاد همون احمدی نژاد و مشایی هم همون مشایی و حاج منصورم همون حاج منصوره! جنگ زرگریه ...
پاسخ ها
ناصر
| Hong Kong |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
كاشكي زرگري بود
خيلي بي خيري
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
این ها همون قبلی ها نیستن و الان جنگ سر قدرته.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
0
44
اين براي من جاي سوال دارد چرا يک روضه خوان ميتواند ازادانه از دولت انتقاد کند ولي يک روزنامه نگار نميتواند
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
واقعا یعنی واقعا چرا؟؟؟؟!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
0
23
هفته پیش مراسم چهلم در گذشت والده یکی از همکارانم در بهشت زهرا بود . برای برگزاری این مراسم بر سر مزار آن مرحومه ، یکی از این روضه خونها دقیقه ای 1000 تومن از خانواده آنمرحومه گرفت. باور کنید این آقا سواد سوم ابتدایی هم نداشت . حالا شما بگوئید چه شغلی از مداحی پر در آمد تر ؟ تازه این آقایون ملزم به پرداخت 3% مالیات بر ارزش افزوده هم نیستند !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
شده 4 درصد
ali
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
74
37
درجواب دوستي كه گفته بود قبض گازت چقدر آمده؟ پولي كه ريختند تو حسابت رفتي باهاش صفا..چقدره؟؟؟؟بابا لامذهب آن پول واسه همين كارهاست....ميگيريد يك چيز ميگيد..نميگيريد يك چيز ديگه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
1
12
حالا دیگه احمدی نژاد اخه؟ دیگه کیو می خوان بزرگ کنن واسه کشوندن مردم به انتخابات؟
ناشناس
Malaysia
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
4
10
احمدی نژاد دو کار باید انجام م داد که کمتر کسی جسارت انجامش را داشت یکی ایستادگی درباره انرژی هسته ای ودیگری اجرای هدفمندی یارانه ها.حالا این دو کار انجام شده ودیگر نیازی به او نیست و مهره سو خته ایست که به بهانه مشایی باید کنار رود
فرهاد کامران نژاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
2
29
همه اونایی که به احمدی تژاد اعتماد کردن و بهش رأی دادن، بدجوری رودست خوردن!
ناشناس
United States of America
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
1
30
صدا و حرف زدن لاتی این باصطلاح مداح اهل بیت نشان از شخصیت او دارد و شنیدن اون حرفهای زشت از دهان او خیلی غیر قابل تصور نیست ولی نکته قابل توجه آنست که خود آقای احمدی نژاد هم گاها از همین جملات و تعابیر برای دیگران استفاده میکنند بنابراین این فرهنگیه که خودشان در پشت تریبون ها جا انداخته اند و نبایستی از شندن نظیر آن ناراحت شوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
0
11
فکر کنم عکس دوم مربوط به زمانی است که آقای احمدی نژاد از خس و خاشاک صحبت می کردند و آقای سعید حدادیان به به و چه چه می گفتند!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
3
2
هرچه پیش آید خوش آید
جلال
Japan
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
1
4
مردمان خوب ميفهمند مردمان ساده خوب ميفهمند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
1
25
من یکی از طرفداران پروپا قرص آقای مهندس میر حسین موسوی هستم حاضرم جونمو واسش بدم از احمدی نژاد و احمدی نژادی هاهم اصلا خوشم نمی یاد. اما وقتی یه آدم معلوم الحالی در مورد این جور چیزها نظر میده واقعا حال همه رو به هم میزنه
سید ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
1
18
آقا جون
حاج منصور و همکاراش 2جا باد کاشتن
یکی اون روزائی که فحش و فضیحت میکشیدن به سرتاپای دولت خاتمی... دوم اون روزی که پشتی اینا دراومدن سر فحش دادن به هاشمی و بچه هاش ... حالا وقت درو رسیده ... حالا یکی مثه خودشون داره میچزونشون ...
خاطرتون جمع باشه هیچ کاری هم از دست حاج منصور و گنده تر از حاج منصور بر نمیاد ...فقط یه راه داره مداحا دوباره مقید بشن به رعایت ادب و روی منبرا روح اخلاق و مردونگی رو ترویج کنن ...
maryam
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
1
12
انتخابات ریاست جمهوری تقریبا 2 سال و چند ماهه دیگس.
از الان باید یه ماجرا شروع بشه که دوباره ما مردم ساده لوح بریم امار رای را بالا ببریم و نتیجه هم همون بشه که باید.
احمدی نژاد را یه قطب بذارن و ارزشی ها را یه قطب.
ناشناس
United States of America
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
50
14
این یه عادته که از تو فرهنگ ما نشات گرفته و یاد گرفتیم و میدونیم که هر وقت شخص جدیدی قراره انتخاب شه ، اون میاد و تمام کارای قبلی رو به گند می کشه تا محبوب شه ، خاتمی هم همین کارو می کرد ولی از نوع بی سرو صداش حالا هم مهم نیست رفسنجانی رئیس جمهور باشه یا خاتمی یا احمدی نژاد یا حتی مشایی. مهم اینه که وقتی به آخرای دوره ریاست جمهوریشون نزدیک می شن کم کم اطرافیانش شروع می کنن به زدن واسشون تا بعدی که اومد اونا رو مورد حمایت خودش نگه داره.
من طرفدار موسوی بودم و کتکش رو هم خوردم ولی اصلا هم از احمدی نژاد خوشم نیاد ولی یکی 2 تا کارو خوب اونم این یکی دو سال آخر انجام داده و میخواد بده که فکر می کنم کارایی هستن که قبلی ها اینقدر قدرت نداشتن که انجامش بدن وگرنه کلیت تفکر و برنامه های پیشرفت تو مملکت ما همونیه که از 14 سال پیش به اینور بوده و فرقی نمی کنه کی اون بالا باشه همون کارا باید انجام شه. از همه مهمتر از احمدی نژاد خوشم میاد که همه چی رو به خودش وصل کرده و داره یه سری تقدس گرایی ها رو می شکنه و همه می دونن که با حذف احمدی نژاد اون خیلیا رو با خودش پائین می کشه. حالا هم فقط باید عقب ایستادو از نمایش این یکی دو سال لذت برد. اتفاقات باحالی پیش رو داریم
ايران دوست
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
0
25
مشخص نيست اين مداحان كه واقعا بويي از اخلاق و ادب اسلامي نبرده اند، بر پايه چه ديدگاهي به خود حق مي دهند كه مجلس عزاداري بزرگان دين را به صحنه فحاشي و بي ادبي و حيوان صفتي خود تبديل نمايند.
...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
0
9
یه دیوانه افتاده جلو
هزاران عاقل پشتش !!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
2
39
دكتر شريعتي گفته خدايا مرا از آناني قرار ده از دنيا بدست مي آورند و براي دين خرج ميكنند نه از آناني كه از دين در مي آورند و براي دنيا خرج مي كنند ...
وبگردی
نظرسنجی
پیش بینی شما از نتیجه انتخابات؟