۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۶۱۱۷
تعداد نظرات: ۳۱۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۲۹-۰۲-۱۳۹۰
کد ۱۶۶۱۱۷
انتشار: ۰۹:۴۷ - ۲۹-۰۲-۱۳۹۰
"مسأله" بعدی کشور چیست؟

به امید سرنگونی محمدباقر قالیباف!

هر چند تا انتخابات ریاست جمهوری دو سال زمان باقی است و زمان "تبلیغات" رسمی آغاز نشده ، ولی از نظر برخی آقایان زمان "ضد تبلیغات" از مدت ها پیش فرا رسیده است .
عصرایران ؛ جعفر محمدی - به نظر می رسد "مساله سازی" در کشور ، پروژه ای جدی است و خدا می داند در پس این مساله سازی های پی در پی ، چه امر مهمی نهفته است که باید حواس مردم از آن پرت شود و به حاشیه های دولت ساخته مشغول شوند!

در پی "مساله" های اخیری که برخی مقامات ارشد دولتی برای کشور ساخته اند ، اینک خبر می رسد که "مساله" بعدی که احتمالاً با آن مواجه خواهیم شد ، عدم پرداخت یارانه مترو از سوی دولت است که باعث جهش فوق العاده قیمت بلیت مترو در پایتخت کشور خواهد شد.
مطابق قانون ، دولت موظف است یک سوم هزینه تمام شده مترو را به عنوان یارانه حمل و نقل درون شهری پرداخت نماید ؛ با این حال ، اکنون که ماه دوم سال به پایان می رسد ، خبری از این یارانه نیست!قالیباف

مردم ، البته معنای این بازی های دامنه دار با مترو را خوب می دانند ؛ تا کنون ، مدیر عامل مترو ، محسن هاشمی بود ، فرزند آیت الله هاشمی ، منتقد بزرگ دولت احمدی نژاد. بنابراین ، مترو نباید مورد توجه دولت قرار می گرفت تا خدای ناکرده خوشنامی اش نصیب هاشمی شود!

امسال و سال آینده هم دو انتخابات مهم مجلس و ریاست جمهوری برگزار می شود و محمدباقر قالیباف ، اگر محبوب تر شود ، خیلی ها متضرر می شوند.

بنابراین ، نه بودجه دلاری توسعه مترو باید پرداخت شود و نه یارانه ریالی بلیت آن! بدین ترتیب ، از یک سو ، روند ساخت خطوط جدید مترو کند می شود و قالیباف کمتر می تواند افتتاح کند و پز دهد(!) و از سوی دیگر ، گرانی ناگهانی بلیت مترو ، می تواند وجهه شهردار را در میان عامه مردم که اخبار را دنبال نمی کنند ، تخریب کند ؛ بازی خوبی است!

حال در این میان ، مهم نیست مردمی که با افزایش بهای بنزین و کرایه تاکسی ها ، به مترو پناه برده اند ، با چه فشارهایی مواجه می شوند ؛ البته خیلی از دولتی ها امیدوارند با سرنگونی قالیباف و شهردار شدن یکی از خودی هایشان ، از شرمندگی مردم دربیایند و با تخصیص بودجه معوقه و کفاره تاخیر آن ،وضع مترو را از این رو به آن رو کنند و کلی محبوبیت کاسب شوند و این در حالی است که نه مترو و نه هیچ پروژه دیگری ، فقط با پول جلو نمی رود ، بلکه مدیریت و دلسوزی هم می خواهد که ... !

احمدی نژاد از سکوی شهرداری به کاخ ریاست جمهوری پرید و اینک بیم آن می رود که قالیباف نیز چنین کند. هم از این روست ، فشارها و تضییقات مالی(مانند عدم تخصیص بودجه مصوب مجلس) ،اداری(مثل کارشکنی در ترخیص تجهیزات وارداتی مترو از گمرک)، حقوقی(شکایت دولت از قالیباف) و رسانه ای(آغاز موج جدیدی از مطلب نویسی علیه شهردار در سایت های متعلق به دولتی ها) بر شهرداری تهران افزایش می یابد تا وجهه کسی که از او در محافل غیر رسمی و میان مردم به عنوان کسی که شایستگی ریاست جمهوری ایران را دارد ، مخدوش شود!

هر چند تا انتخابات ریاست جمهوری دو سال زمان باقی است و زمان "تبلیغات" رسمی آغاز نشده ، ولی از نظر برخی آقایان زمان "ضد تبلیغات" از مدت ها پیش فرا رسیده است .

 پروژه مساله سازی ، آتشی است که دودش به چشم مردم می رود ، برخی از این "مساله" ها ، طوری هستند که عوارض آن ، تاثیر فوری بر معیشت مردم ندارند (مانند عدم اجرای مصوبه قانونی تشکیل وزارت ورزش) اما برخی دیگر ، "دودساز فوری" اند و مردم را بلافاصله می آزارند و مصداق بارزش همین مساله عدم تخصیص یارانه قانونی بلیت مترو هست.

دولتی ها را به پایان پروژه مساله سازی دعوت می کنیم ولی اگر اصرار دارند این بازی را ادامه دهند ، لااقل به همان مساله های "دود غیرمستقیم" بسنده و یارانه حمل و نقل را پرداخت کنند زیرا که مردم روی گنج ننشسته اند ، حتی با آن چهل و چند هزار تومان یارانه ها!

بعد از تحریر:
بیچاره مردم!
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۳۱۶
در انتظار بررسی: ۸۵
غیر قابل انتشار: ۴۲
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
16795
1367
احدي نژاد را به دليل سخت كوشي اش دوست دارم اما اگر كسي بخواهد براي قاليباف پاپوش درست كند ازش متنفرم. او انساني كاركن ، متخصص و دلسوز است البته تا سالها هر كس سر كار بيايد نمي تواند كار كند. مهم در ايران لزوم قطع كردن ريشه هاي تفكر فردي ايست. خدا مي داند اگر اقا بر سر اين مملكت نبود چه تا حالا چه اتفاقاتي مي افتاد.
پاسخ ها
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
فقط با جمله آخریت موافقم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
آقای محمد...
با این نظرت ! تو که همه رو دوست داری چه نیازی بود جمله ای به این درازی بنویسی !؟
محمدعلی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
اونایی که مدعی هستند بهترین و کاملترین مدیریت در دنیارو هم بلدن و هم دارن اعمال میکنن، یه خرده به خودشون بیان و خجالت بکشن. آخه حفظ قدرت به چه قیمتی؟؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۰
بابا امار رای بالا!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
اين كلمه سخت كوشي احمدي نژاد بر اساس چه معياري تشخيص داده شده؟
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
21
906
اینو تو متن خوب اومدی( مدیریت و دلسوزی هم می خواهد که ... !)به حای سه نقطه من مینوسم که مدیر قوی هم تو بساط پیدا نمیشه
پاسخ ها
ي ك هموطن!
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
به نظر من هم اين جمله شاه بيت اين مقاله بود!!!
احمد فردوسي مشهد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۰
اقايون مسؤل عصر ايران
من خودم كاملا با احمدي نژاد و كاراش مخالفم.اما شما هم مثل اين رسانه به اصطلاح ملي فقط بذر تفرقه رو تو جامعه و بين مردم مي پاشيد.مردم توروخدا به خودتون بيايد.ما فقط بازيچه ايم.ايشاا... به زودي جهان چهارمي ميشيم ( جون مادرت نظرمو ثبت كن.ده بار نظر گذاشتم.كم كم شك ميكنم به سايتتون)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
1360
2443
اگر قالیباف رئیس جمهور بود الان اوضاع داخلی و خارجی مان این نبود.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
دقیقا موافقم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
شک نکن .
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
فکر کنم هر کس دیگه ای بود اوضاع این نبود!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
كلاً فرقي نميكرد هر گلي بود همين بو رو ميداد
سارا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۰
قالیباف در معنای واقعی کلمه مدیره.
x
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۰
هر کس دیگه ای هم بود همین بود
بانو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۶:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
قطعا خيلي بهتر از اين بود .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
1201
208
مديران نظامي هيچوقت خوب نبوده اند و نيستند و نخواهند بود . بايد به دنبال مديران كلان با سابقه مديريت خصوصي بر مبناي كنترل هزينه ها بود.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
قالیباف بد کرد زمانی که مملکت مورد تهاجم بود برای دفاع از کشورش لباس رزم پوشید؟ عزیزم! در همین آمریکا ، این یک پوئن مثبت است برای کاندیداهای ریاست جمهوری شان که در جنگی مانند نبرد ویتنام شرکت کرده باشند. قالیباف در هر سمتی که تا حالا حضور داشته ، انصافاً مدیر و موفق بوده است. در ضمن مدیریت کسی که سابقه نظامی نداشته(دکتر احمدی نژاد) رو هم دیدیم!!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
مشكل ما اينه كه اگر كسي تو يه حوزه اي خوب كار كرد بسطش ميديم به همه جا. در صورتي كه ممكن است كسي در يه حوزه خوب عمل كنه ولي در حوزه اي ديگر بد
خاوری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
هرچند که در حال حاضر بهترین گزینه است. ولی از بس در طول انقلاب رایهای ازمون و خطا دادیم و خطا از اب بیرون امد. والله کهدر درست و غلطش دیگه موندیم که درست!
amir
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
دوست عزيز ناشناسي كه گفتي مديران نظامي خوب نبوده و نيستندو نخواهند بود ! كاري به نظامي بودن آقاي قاليباف ندارم اما تجربه ي ايشون در شهرداري تهران نشون داد كه مدير بسيار توانمندين و ميتونن حتي با كمبودها از پس بسياري از كارا بر بيان !!!
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
آدم نظامی باشه ولی تفکر نظامی نداشته باشه خیلی بهتر از کسیه که نظامی نباشه ولی تفکر نظامی داشته باشه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
174
852
همه میدانند اگر قالیباف در انتخابات 88 شرکت میکرد-رکورد رای آورده رو به رقم بیسابقه ای میرسوند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
اتفاقا خوب شد در اون انتخابات شرکت نکرد و الا معلوم نبود الان چه وضعیتی داشت. عدم شرکت قالیباف در انتخابات 88 نشانه زیرکی او بود.
خاوری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
از انکه رسوند,چه خیری دیدیم,جزء مسالمت و انتظار و اخرش هم هیچ .و انچنان از گردونه خارجش کردند که تا عمر دارد باید در حاشیه باشد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
قالیباف شرکت نکرد چون حمایتش نکردند راهش ندادند وگرنه خیلی دوست داشت که شرکت کنه
جمال
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
5
74
اگر آدم با عرضه بشینه سر جاش، بی عرضه ها هم باسد بروند و بر جایی که لیاقت آنرا دارند تکیه بزنند. پس باید از شق اول جلوگیری کرد که دومی رخ ندهد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
32
160
وقتی مسئولین دولتی اینقدر ..... هستند که نمیبنند این مملکت چقدر جای کار و خدمت داره و فکر میکنند زمانی که کسی غیر از اونا خدمتی انجام بده (البته اگه اونا خدمتی هم کنن) جای خودشون تنگ میشه وضعیت از این بهتر نخواهد بود.....
پاسخ ها
kave
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
اینو خیلی خوب اومدی واقعا زدی تو خال
بیچاره هاشمی!
مرتضی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۰
مشکل مردم ما این است که گویا نسبت به مرد بزرگ احساس حسادت می کنند و اجازه مدیریت به این افراد نمی دهند( مانند قالیباف) و به دنبال افراد خیال باف می روند که آخر عاقبتش را هم بارها تجربه کرده اند و درس نگرفته اند. به جز مردم مقاماتی هم که دربست خودشان را در اختیار این افراد قرار می دهند مقصرند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
3852
1727
قالیباف و متملقین اطرافش مثل شما آرزوی رئیس جمهور شدن را به گور می برید. مردم به نوچه هاشمی و کسی که لاف مدیریت می زند و در نهان جیب اطرافیانش را پر می کند رای نمی دهند. البته حقیرتر از آنی هستید که این نظر را درج کنید، محض اطلاع گفتم.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
حقیر کسی است که واقعیت را نمی بیند و تحمل واقعیت را ندارد و حقیرانه و با بی ادبی سخن میگوید.
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
حقارت از نوشته ات می بارد ناشناس
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است
همه مردم سابقه مدیریتی و خدماتی که آقای قالیباف برای این کشور انجام داده است را می دانند قضاوت با مردمه....
راستگو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
ادبیات امثال شما و دولتیان مورد حمایت شما همواره بی ادبانه است با مردم!
arad
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
قالی باف بدرد انتخابات نمیخوره .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
شماها چرا همیشه نظر خود را خواسته مردم میدانید؟!!چرا ادبیاتتان اینقدر دور از ادب است؟!!چرا کسانی را که مشغول خدمتند میکوبید تا ضعفهای خود را به گمان خودتتان بپوشانید؟ نمیبینید یا بهتر بگویم نمیخواهید ببینید که سر نخ بسیاری از مشکلات کشور ، خلافهای مالی ،قراردادهای خلاف قانون،قانونگریزیها و ندیده گرفتن قانون اساسی ،نابود کردن تولید داخلی،بالا بردن نرخ تورم،حیف و میل بیت المال ،فدا کردن مصالح کشور به پای دوستان هزار شغله و ........همه به معجزه هزاره سوم شما میرسد؟!....راستی، نوشته ات را یکبار دیگر بخوان و ببین حقارت در کجا موج میزند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
تونل توحيد رو با همه تضضيقات مالي ساختن خيلي همت و مديريت ميخواد نظر شما چيه ؟
بگ ..بگم ..بازم بگم..؟؟؟؟ اينم بگم شيفته هيچكدومشون نيستم براي من يه خط قرمز هست اونم ايرانه البته نه در حرف بلكه در عمل با نظر اون دوست عزيز كه گفته اگه كسي در يك حوزه خوب عمل كرده دليل خوب عمل كردن در حوزه هاي ديگه نيست موافقم ولي به اينم معتقدم كه وقتي كسي اومد بايد كمكش كرد مگه اينكه خودش پس بزنه كه نتيجه اش رو مي بينه
سارا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۰
حقارت الان روی افراد عادی جامعه است که روی گفتن ایرانی بودن رو با دولت جالبمون نداردن!
علیرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
سلام
متاسفم برای پاسخ دهنده ها که معنای کلام رو رها کرده و به الفاظ پرداختند
البته الفاظ ایشان هم اشتباه بود
خدا کند که آقای شهردار برای خدا کار کنه و اعضای سایت برای خدا از ایشان طرفداری کرده باشند نه ...
حسين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
6
504
جهان سوم جايست كه هر كس بخواهد مملكتش را آباد كند خانه اش خراب شود و هركس بخواهد خانه اش آباد باشد در تخريب مملكتش بكوشد

دكتر حسابي
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
این جمله رو به ده نفر نسبت دادن.آخر نفهمیدیم برای کیه
ممد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
اين جمله مال دکتر حسابيه

يه جمله ديگه هم هست که ميگه: جهان سوم جايي است که ريختن کنجد روي نان بربري آبشن محسوب ميشود.!!
سارا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۰
بله جمله دکتر حسابی است.
در کتاب های معتبر هم هست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
11
226
والله که حقیقت را گفتید، علی الخصوص این قسمت را : "دولتی ها امیدوارند با سرنگونی قالیباف و شهردار شدن یکی از خودی هایشان ، از شرمندگی مردم دربیایند و با تخصیص بودجه معوقه و کفاره تاخیر آن ،وضع مترو را از این رو به آن رو کنند و کلی محبوبیت کاسب شوند"
حمیدرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
32
567
کسی که 17سالگی فرمانده لشگر شده و در هر سمتی که قرار گرفته معنای کار و مدیریت را برای خیلی ها ترجمه کرده جایگاهی بالاتر از این ها داره.ای کاش سال 84 مردم بیچاره ما تو انتخابشون بیشتر دقت می کردن......خدمات قالیباف ها از چشم کسی دور نیست....مردان بی ادعایی که بعضی هاشون رفتند اما اونهایی که موندن دارن به بقیه درس می دن ....
پاسخ ها
مرتضی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۰
تقصیر مردم نبود تقصیر گروه های متشکلی بود که از داخل نظام بر علیه قالیباف تبلیغ می کردند و به هر طریقی که بود به مردم آدرس بیابانی را می دادند که اکنون تا امید سرگردان در آن حیرانند.
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
123
166
خدا رو شکر قالیباف هم از مسئولین انقلابی و مردمی هست که اگر کاندیدای بشه من بهش رای میدم.همونطور که به احمدی نژاد رای دادم.
حالا تو این بازیها و درگیریهای سیاسی هر انتفاقی که میخواد بیوفته.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
381
370
اين مساله سازي ها همش از روي برنامه است .فرض كنين زمان خاتمي يك صدم اين اتفاقات مي افتد ، گوش و دماغ بنده خدا رو به هم ميدوختند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
62
279
من فکر میکنم هدف آقای احمدی نژاد کل نظام است . ایشان با همه کسانی که محبوب مردم هستند چنین برخورد میکنند. برایشان هم فرقی ندارد مرجع تقلید باشد یا کارمند اداری .....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
301
214
(تا کنون ، مدیر عامل مترو ، محسن هاشمی بود ، فرزند آیت الله هاشمی ، منتقد بزرگ دولت احمدی نژاد.)
منتقد یا مخرب؟
پاسخ ها
ناشناس
| GERMANY |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
با این رویه ای که دولت در پیش گرفته مخرب لازم نداره... این دولت همه چیز سر خود است ماشالا
هادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
3
41
"در میان عامه مردم که اخبار را دنبال نمی کنند" واقعا معضل اصلی جامعه ما همین است که حقشان را میخورند و.... از عصر ایران تقاضا دارم یک سری تحقیق و بررسی را در این زمینه مهم به چاپ برسانید و سعی نمایید تا این نقیصه را به خصوص طوری به گوش همان عامه مردم برسانید تا بدانند اطلاع و آگاهی داشتن از مطالب در تصمیم گیریهایشان خیلی مفید است و غالبا بهمین خاطر است که ما ایرانیها خیلی زود جو گیر میشویم مثلا از فلانی کلی انتقاد میکنیم و تا گریه اش را میبینیم کلی دلمان برایش میسوزد و ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
4
56
قانون درستی وجود ندارد و دستگاهی نیست که به رفتاردولت نظاره کند تا هر کاری دلش خواست نکند دولت باید برای مردم کار کند نه ضد مردم بودجه بیت المال هم که میشود دانشگاه غیرانتفاعی و شرکت های سوری و ...
ای بیچاره مردم ..
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
267
482
خجالت بكشيد اين حرفها پشت سر دولتي كه "قانونمند ترين" تاكيد مي كنم "قانونمند ترين دولت تاريخ كشور" است قباحت داره به خدا !!!!!!!!!!!
ضمناً پيشنهاد مي كنم دوستان در مركز زبان و ادبيات فارسي نسبت به بازتعريف كلمه "قانونمند" بر اساس آموزه هاي دولت خدمت گزار اقدام عاجل فرمايند.
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۰
ye alamat ! bezar ke inghadr manfi eshtebah nagiri
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
23
164
قالیباف جز معدود مدیران سالم کشوره که هر بار که رشد میکنه دعا میکنم آلوده ش نکنن.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
عزیز بیدار شو ساعت خواب!
اسماعيل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
547
1029
اگر قاليباف رييس جمهور بشه وضع ايران در جهان بهبود پيدا ميكند
ناشناس
GERMANY
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
2
73
اين همه ادعا ميکنين خادم و نوکر مردمين البته اين آخري رو جديداً تکذيب کردين که کارگر نيستين ولي بايد بگم قدرت چشمتونو کور کرده . بايد جواب تک تک لحظه هاي رياستتونو يه روز بديد آقايون!حواستون هست؟
ناشناس 2
UNITED STATES
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
9
83
من و شما چون مترو جلو چشمونه داریم میبینیم که دولت داره چجوری چوب لایه چرخه بعضیها میذاره. دیگه خودتون ببینین این دولت خدمت گذار پشت پرده چیکارا که نمی‌کنه و چه دلسوزی هایی واسه ملّت شریف و شهید پرور نمی‌کنه!
يوسف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
60
29
پروژه مساله سازی ، آتشی است که دودش به چشم مردم می رود واقعا بيچاره مردم بيچاره!!
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
3
71
ما مردم اگر الگوي رفتاري مان رقابت انتخاباتي همين كانديداهايي باشد كه در دوره گذشته شاهدش بوديم واقعا" جاي تاسف دارد
چرا بايد به جاي قدر داني از خدمات مسئولين اينقدر به فكر تخريب چهره يكديگر باشيم و به جاي دادن روحيه تلاش وكوشش به يكديگر و تبليغ كارها وخدمات صورت پذيرفته مديران و ديدن نيمه پر ليوان هميشه نيمه خالي آن را ببينيم ؟
...باشرايط حاضر واقعا" بايد گفت كه خداوند به بچه هاي ما و آينده اين كشور رحم كند انشاالله .
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
292
9
طبق آمارهای دقیق اگر این بودجه ای که در اختیار مترو این چند ساله بوده مدیریت صحیح می شد تهران الآن می بایست یکی از عظیم ترین وبهترین خطوط مترو را می داشت. لذا سوال اصلی آن است که به جای آن که مرتب کارهای این دولت را به انتخابات آتی ربط بدهیدچرا به دنبال علت صلی وقایع نمی گردید؟ چرا سعی دارید مشکلاتی که در حال حاضر با آن رو به رو هستیم را با موارد پرت این چنین بزرگ تر کنید. شاید شما هم به این که قالیباف و محسن هاشمی جیره خوار آقایان هستند شک دارید یا خودتان جریان ساز آن آقایانی هستید که نامه ی سرگشاده به رهبری مینویسند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۰
عجب...خداخیرت بده روشنمون کردی...دیگه کجاها مدیریت صحیح میخاد(جهان)؟همین یه جا احمدی نژاد کار نداشت که داره خودشو آماده می کنه شهردارم بشه...سرپرست وزارت نفت حتما رییس اوپک هم می خاد بشه
مونا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۰
می شه بگین شما و دولتتون این آمار های تخیلی رو از کجا میارین؟؟؟
ما چی می گیم شما داری چی میگی !!!!
تو رو خدا این مطالبو 10 بار دیگه بخون بعد نظر بده
احمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
مدرک ؟؟؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
آقا اگه حرفات صحت داره چرا تابحال يه مناظره تلويزيوني يا اطلاع رساني نكردن؟اين دولت كه همه چيز دستشه؟؟
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
21
26
همواره از این بازی های قبل انتخابات شاهد بوده و هستیم.2 سوال مد نظره اینجانبه
1-دولت (به اصطلاح) خدمت گذار چرا دست به این قبیل کارها میزنه؟
2-آیاوضعیته دوران مدیریت قبلی شهرداری با مدیریت فعلی رو بررسی کرده اید؟
سید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
26
103
حسن قالیباف چند چیز است1مرد جبهه وجنگ است نه اهل لاف2خرافاتی و جن زده نیست3 انسان بسیار عاقل و با هوشی است4دید بسیار باز وانسانی پر تلاش و بدون حاشیه5.پیرو ولایت در عمل ونه در حرف6.مدیری قابل و خوش فکر خوش برخورد و زیبا ولی یک عیب بزرگ هم دارد که مشایی را ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۰
نداشتن مشائی حسن اوست.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
حسن قالیباف برادر ایشون بود که شهید شد ایشون محمد باقره!
نا شناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
95
247
تنها سیاستمدار وشخصی که دارای سعه سدر میباشند ومیتواند کشور را به آمانهای انقلاب برساند فقط دکتر محسن رضایی هستند همان طور که همه تأیید میکردند (دوره قبل ) ولی به علت اینکه آرایش پایین پیش بینی میشدگزینه دیگر را انتخاب میکردند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
خیلی هم شجاع و نترسه !!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۰
و منصف!
یک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
7
219
آقای احمدی نژاد از دوره شهرداری اقدام به تبلیغات کردند. زمانیکه به به هیئات مذهبی کمک مالی دادند یا اقدام به روکش کردن پل ها کردند که البته دو ماه بعد از انتخاب ایشان همش ور اومد. ایشان با شانتاژ بر ضد مدیران موفقی مثل هاشمی و قالیباف می خواهند خود را بالا ببرند مه به خواست خدا موفق نخواهند شد. چون ابر برای همیشه پشت ابر نمی ماند. موضع ایشان نسبت به حکم حکومتی رهبر معظم انقلاب نشاندهنده موضع ایشان است.
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
34
35
این مملکت مگر صاحب نداره هر کسی هر کاری دلش میخواد انجام میده ولو بر خلاف قانون؟پس مجلس و قوه قضائیه چه کاره اند؟
سیدمحمدعلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
108
40
آقای قالیباف، خداوکیلی توی شهرداری خیلی خیلی خوب عمل کردی ولی مرگ مادرت بیش از این خودتو درگیر سیاست نکن. اینا نامردن، خرابت میکنن. به خداقسم حیف توست که خراب بشی.
اعلام کن که نمیای تا ببینیم ایندفعه آقایون شورای نگهبان کیارو دارن برای تایید کردن.
یونس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
2
49
آی گفتی ! همه متنت یه طرف بعد از تحریرت یه طرف :
"بیچاره مردم"
واقعا بیچاره مردم !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
3
1158
اي آقا همه ما سر كاريم
پاسخ ها
سید محمود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۰
جانم به این همه مثبت
x
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۰
این یکی رو خوب اومدی
یاسر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
1
42
دوستی با هر که کردم خصم مادر زاد شد

آشیان هر جا گرفتم لانه صیاد شد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
0
30
ایکاش مردم به عملکرد اشخاص رای بدهند نه به شعار وعوامفریبی حالا که مردم باتوجه عملکرد دولت خدمتگذار وقانونمدار! وشهردار مدیر ومودب وتوانمند فرصت مقایسه دارندامیدوارم دریک فضای دوراز ننک وکلک حق انتخاب درست راداشته باشند به شرطی که اجنه دخالت نکنه.
یاسر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
1
8
دوستی با هر که کردم خصم مادر زاد شد

آشیان هر جا گرفتم لانه صیاد شد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
47
1
آرا راست میگید
درست مثل اون موقعی که هاشمی برای احمدی نژاد این برناه رو پیاده کرد
ولی موفق نشد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
237
74
شهرداری تهران تاکنون عملکرد منطقی وخارج جنجال آفرینی داشته است. بالاخره مخالفان همیشه وجود دارند باید با عملکرد درست پوزه آنها را به خاک مالید.
حميد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
7
222
به نظرمن كارهاي اقاي قاليباف همه درتهران مي بينند اميدوارم اين مدير شايسته ريس جمهور اينده شود.وايران و ايرانيان لذت ببرد از اين ريس جمهور
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
15
130
آقای قالیباف بارها اعلام کرده قصد کاندید شدن ندارد. من نمی دونم قصد شما از اامثال این مقالات چیست ولی قطعاً قصد خیری ندارید.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
محمود احمدی نژاد سه ماه قبل از انتخابات و زمانی که شهردار بود: تکذیب می کنم. کاندیدای ریاست جمهوری نیستم. من همین که بتوانم در شهرداری کار کنم به مردم خدمت کرده ام.(نقل به مضمون)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
8
50
اصلا آقا با چيزاي ديگه كار ندارم فقط تيپ و استيل و شخصيت انساني قالي باف فقط به رياست جمهوري مي خوره و بس
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
292
20
ضمن احترام به جناب آقاي دكتر قاليباف، ولي ايشان نيز مدتي كه كارهايشان فقط رتگ و بوي انتخابات به خود گرفته است. رنگ و گل كاري غير ضرور تهران در حاليك زير ساختها مثل اتوبوس و ....... مشگل دارد شايسته ايشان نيست.
پاسخ ها
سید محمود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۰
بابا خدا پدرش و بیامرزه که سیب زمینی نمیده به مردم!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۰
بدون در نظر گرفتن مسایل سیاسی، آیا راه اندازی خطوط BRT زیرساخت حمل و نقل نیست؟ جز چهارشهر برتر در جهان شدن از نظر پیشرفت حمل و نقل چطور؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۰
فراوانی موشها را در سطح شهر نیز اضافه کن.
homayoon
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
10
13
دورو بر مرد خطه طرقبه امیدوارم دوباره کاندید بشی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
90
13
(احمدی نژاد از سکوی شهرداری به کاخ ریاست جمهوری پرید و اینک بیم آن می رود که قالیباف نیز چنین کند.)
واقعا خیلی باهوشید........
مگه احمدی نژادتو تهران رای بالا یی داشت
آدرس اشتباهی به قالیباف ندین
قالیباف باید رای های روستاها و شهرهای فقیر رو جمع کنه مثل احمدی نژاد
سعيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
1
43
بيچاره مردم!

واقعا بيچاره مردمي كه نون شبشون گرو جون كندن روزشونه ولي با اين تعصب پاي بازي هاي سياسي يك سري افرادي كه همه درد الا همين مردم ندارند، به جون هم نوع هاي خودشون مي افتند...
اي كاش تعصب و غيرت اين مردم رو سياسيون ما هم داشتن..
بابک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
5
26
من پسرخاله ام در شهرداری مشغول کاره و از احمدی نژاد شهردار تعریف میکرد ولی احمدی نژاد رییس جمهور رو قبول نداره . میترسم قالیباف هم به همین سرنوشت دچار بشه (قلبا آرزو میکنم قالیباف رییس چمهور همون قالیباف شهردار باشه)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
6
40
بانصب پلاکارت مختلف و از طریق گروه های
مردمی بمدت سه هفته از دولت تقاظ شود
که دولت سهم خود را بابت بلیت مترو پرداخت کند که بااین کار دولت یا مجبور به پرداخت سهم خود میشود و یا مقصر گرانی بلیت مترو میشود.

.
کاظم
CANADA
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
0
2
تا سازمانهای کنترل و نظارتی و برنامه ريزی مثل سازمان برنامه و بودجه و حسابرسان مستقل برای تخصيص منابع مالی و نحوه هزينه کردنها وجود نداشته باشد، تصميمات خود محور و بدون پاسخگويی ميباشند..
آرشیتکت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
2
5
به امید کاندیداتوری شهردار محترم .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
106
1
اگر واقعا اعتقاد به انتشار نظرات دارید این نظر را منتشر کنید
گزینه قالی باف به جای احمدی نژاد عوض شدن شخص است نه ادبیات مدیریتی و فرهنگ اداره کشور. قالی باف در روش مدیریت تفاوتی با احمدی نزاد ندارد قالی باف نشان داده که در ندیریت خود همه را فدای خود می کندف در استفاده از اموال عمومی در جهت منافع شخصی در مواردی که بداند برملا نمی شود بسیار دست و دلباز است.
دور و بریهای خود را تا جایی تحمل می کند که موافق او باشند و در برابر خواص نزدیک به وی موضع نگیرند.
آیا با اینحال تفاوت زیادی می بینید؟
پسر آریایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
1
3
عصر ایران جان ننویس ننویس اینا رو به جان دکتر میترسم تو رو هم مث اونا فیلتر کنن اونوقت من از کجا اخبار واقعی و بخونم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
22
7
سلام به نظر بنده حقیر الان تنهاشخصی که میتواند کمی وضعیت ایران را بهبود دهد شخصی نیست جز محمدباقر قالیباف
غریبه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
0
3
مشکل در ایران رئیس جمهور نیست ثبات است امنیت طرح وجود ندارد جایی نیست که در انجا قانونی ثبت شود که کسی نتواند تغییرش دهد همین یارانه را در نظر بگیرید مطمئن باشید یک نفر دیگر بیاید انرا بهم می زند باید مثل کنگره امریکا کار کنند که وقتی طرحی را تصویب می کنند صد تا رئیس جمهور هم نمی تواند عوضش کند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
1
4
من از شخص بخصوصی دفاع نمیکنم ولی بی انصافیه اگه خدمات آقای قالیباف رو ندیده بگیریم مردی که خدارو شکر تاحالا نه مشکل اخلاقی داشته نه مشکل مالی داشته نه رانت خواری کرده وخیلی کارهای دیگه که انجام دادنشون برای بعضی ها مثل آب خوردنه امیدوارم این بار ایشون به جایگاهی که شایستگیشو داره برسه مهناز از خرم آباد
hahman
UNITED KINGDOM
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۰
2
0
1-معنای عدالت محوری همین است .2-درمترو بدهی ریالی دولت در جاهای مختلف نصب گردد.
شکم سیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۰
1
0
بعد از تحریر:
بیچاره مردم!
نازنیان جو را بر تن مکنید ، بی گمان به قول همین تحریر " زمان ضد تبلیغات " شروع شده ، خب این هم یک تبلیغ گرانمایه است : : " گرانی ناگهانی بلیت مترو ، می تواند وجهه شهردار را در میان عامه مردم که اخبار را دنبال نمی کنند ، تخریب کند ""
عجب ای عصر ایران ویران
mehdi
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۵:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۰
8
2
فعلا دكتر قاليباف خوب خودشو به مظلومي زده.به نظرم مشاوراش خوب بهش خط ميدن.ضمنا افتخار مترو براي كارگرهاي بدبخت و روزمزدي است كه تو گرما و سرما كار كردن.نه براي كساني كه دستور دادند.ضمنا يك رئيس جمهور بايد مغزش خوب كار كنه .اينقدر دنبال استيل نباشيد.راستي چرا كسي از عملكرد معاونتهاي اجتماعي و فرهنگي نميپرسه.؟
ناشناس
UNITED STATES
۰۵:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۰
6
2
بنام خدای حی وحاضر
من میخواستم بدونم این عزیزانی که با این اظهار نظرهای تند و تیز از گفته های تند و تیز احمدی نزاد انتقاد میکنن اگر خودشون رئیس جمهور میشدن بهتر بودن یا بدتر؟
خردمند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۰
1
2
هرکی برای مردم صادقانه کار کنه همه دوستش دارن اینو از نظرات دوستان فهمیدم باز خوبه تو عصر ایران سانسور کمه...
حقیقت محض
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۰
1
2
ظاهرا برای خادمان ملت شیعه و منتظران ظهور و نوکران مردم هیچ چیزی شیرینتر و گواراتر و مهمتر از بدست گرفتن قدرت و حفظ آن به هر قیمتی نیست...
جواد احمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۰
9
2
به شما چی خواهد رسید که از الان سنگ رییس جمهوری قالیباف را به سینه می زنید قالیباف ثابت کرده غلام دسته به سینه رفسنجانی است تازه دسته گلهایش مثل تونل توحید وروکشهای اسفالت خیابانها که به جای ساله هر سال عوض می شود و بماند با هزینه همین شهرداری کلاسهای خلبانیش را ادامه میدهد سعی کنید واقعیتهارا به مردم بگویند از شیره مالیدن بر سر مردم دست بردارید.
اشنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۰
4
1
آقايون نبايد فراموش كرد دولت كريمه با مردم تهران سر لجبازي دارد نه با مسئولين چون مردم به ريس جمهور محترم كم راي داده اند ايشان بايد كم لطفي مردم تهران را بگونه اي پاسخ دهد تا ديگر كسي نتواند با دولت مخالف باشد مردم تهران بايد به برادر عزيز حضرت مشايي متوصل شوند تا معجزه اي رخ دهد
سارا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۰
0
4
واقعا افرادی که توی تهران زندگی می کنن می تونن کارهای مفید، سریع و مدبرانه قالیباف رو ببینن.
ولی شهر تهران برای قالیباف کافی نیست.
مگرنه اینکه موسوی هم در تهران بیشتر از احمدی نژاد رای اوورد؟
قاسم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۰
0
6
سلام بر قالیباف
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۰
0
5
آقای قالیباف در شهرداری تهران عملکرد خوبی از خودشان به جای گذاشته اند. این را از مردم تهران هم می توانید بپرسید. دولت هم باید دست از بازی های سیاسی بردارد و سهم خود را بابت بلیت های مترو و طرح های توسعه مترو بپردازد. آقای احمدی نژاد اگر مدیر خالصی است نباید برایش مهم باشد که کسی با کمک های دولت او محبوب شود. وی فقط باید به فکر خدمت به مردم باشد. همینطور آقای قالیباف هم فقط باید به فکر خدمت به مردم شهر تحت کنترلش باشد.
نباید مردم قربانی بازی های سیاسی و شکایت بازی ها و دعواهای رسانه ای شوند. یادشان نرود هر دو طرف که قدرتشان را مدیون مردم هستند.
شهروند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۰
0
5
ای کاش آقای قالیباف تا سالها شهرداربمانند تا مملکت آبادشودیک شهردارخوب نامش درتاریخ همیشه ماندگارخواهدشد زیرا مردم خدمت را خوب می فهمند.شخصا دیده ام افرادی را که کارشان درشهرداری پی گیری شده و شهرداری جوابگوی مردم بوده است سامانه های 137 و1888واقع مشکلات را منعکس کرده اندحالا اگر مسئولان سازمانهایی که باید به کارمردم رسیدگی کنندکم کاری کرده اند به نظرم کم کاری دستگاه های بی اهمیت به مشکلات عامه مردم ؛ باعث شده اندکه خدمات صادقانه شهرداری نمودبهتری نزدمردم داشته باشد درمورد ریاست جمهوری ایشان فعلا گزینه ی بهتری نداریم پس باحب وبغض به افرادخدمتگزار بدطینتی ی خودرا عیان نکنیم. ضمنا کارالکترونیک ودیجیتال شهرداری مردم را بی پاسخ رها نمی کندویا برای مدتی طولانی مخاطب را پشت خط قرار نمیدهد تا مجبوربه قطع تلفن شوند وازپی گیری کارشان نا امیدشوند که این خود عدم جوابگویی به مردم است که خداراشکرشهرداری ازآن مبرا است
مرتضی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۰
0
7
انسان کاردرست؛کارش را می کند.شهر تهران را باید با دوره احمدی نژاد مقایسه کرد که چه چهره کریهی داشت.قالیباف راه حلش رابلده....
احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۰
0
8
از آقای احمدی نژاد و اعوان و انصارش مثل آقای بقایی و مشایی باید ترسید . مملکت رو با تصمیمات اشتباهشون به باد فنا دارن میدن. رهبر عزیز یه کاری بکن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
3
2
البته رسانه های وابسته به اقای شهردار هم کم به دولت نمی تازند!
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
0
2
عصر ایران عزیز ، لطفا این مطلب رو با تمتم نظراتش نگه داری تا اگه ان شا الله ایشون رئیس جمهور شدن بزارین توسایت تا بخونن
و یه بار هم در سال سوم ریاست جمهوریشون تا ببینیم تو کل نظرات ، نظر کیا درست از آب درمیاد
(خواهشا دلمو نشکن واسه یه بار هم که شده نظر ماروه بذار ،ممنون)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
1
34
ببخشید ولی اول ببینید که شوقی برای شرکت مردم در انتخابات باقی مونده یا نه؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
1
1
عصر ایران جان؟

ملت دیگه به دود و گرد و غبار و ... دیگه عادت کردند، حالا از هر نوعش که باشه.

باورت میشه اگه دود نباشه دلشون تنگ میشه؟ پس مسئولین به فکر مردمند!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
1
8
خدا وكيلي اگه توي مملكت ما يك آدم كار درست پيدا بشه ، اون هم آقاي قاليبافه ، واقعا" خداوند حفظش كنه ، فرد بي نظيري است ، كاشكي توي مملكت ما 5 نفر مثل آقاي قاليباف وجود داشتند اون موقع كشور ما اين وضع رو پيدا نمي كرد ، واقعا وقتي چهره شهررو مي بينم ، لذت مي برم ، اين حرف من تنها نيست همه همين رو ميگن ، آقاي قاليباف خيلي خودشو به مردم ثابت كرد همه مردم از صميم قلب دوستش دارند و از خدا ميخوام اون هميشه و هميشه محبوب بمونه و هر كس كه نمي تونه اونو ببينه الهي نباشه.
امیر
NETHERLANDS
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
1
327
اکثر کسانی که برای ریاست جمهوری کاندید میشوند ابتدا قول های رنگارنگی میدهند اما بعد از این که به هدفشون رسیدن قول هاشون کمکم رنگ می بازه.
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
155
3
قالی باف و امثال او چرا قبلا کارنمی کردند خدا به احمدی نژاد خیربده که کرکردن را بین مسئولیت رقابتی کرد. شک نکنید قالیباف نوچه هاشمی است خدانکند که امثال اوبیایند که تمام زحمات احمدی نژاد به باد میرود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
7
47
يك طرفه به قاضي نريد. يه نگاهي هم به سايت هاي نزديك به قاليباف بندازيد و ببينيد چه چيزهايي به احمدي نژاد و اطرافيانش ميگن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
0
8
پشت پرده اين مسايل اين است كه ذهن مردم از گراني سرسام آور منحرف شود .
بستني 500 توماني شده 700 تومان !
40 درصد افزايش قيمت!
تو خود حديث مفصل بخوان از اين مجمل!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
0
9
بيچاره مردم!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
9
9
خیر سرمان یعنی انقلاب کردیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
4
10
آقا این مردم ایران همه ظاهر بینن
بابا بیاین ببینین همین شهرداری که اینقدر سنگشو به سینه میزنین با جنگل لویزان چکار کرده تمام درختاشو بریده که اتوبان بزنه اونم جنگل دست ساز که کلی هزینه و وقت صرفش شده که ساخته بشه
موسوی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
25
2
آقای قالیباف یک بار تجربه کاندیدای ریاست جمهوری را داشته و معمولا یک بار تجربه در انتخابات ریاست جمهوری به این حجم واندازه سنجش افکار عمومی و را نمایان می سازد
هرگونه که قصد و هدف سایت محترم عصر ایران از این نوشته باشد .
دکتر شریعتی جمله نغزی داشت و ان را تکرار می کرد{برای حمله کردن خوب حمله نکن بد دفاع کن}
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
33
11
مجید دلبندم اگه اوس محمود الفبا مدیریت را بلد بود که زیر چتر آق رحیم نبود!!!!!!!!!!!
x
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
53
50
زنده باد بزرگ مرد دفاع مقدس فرمانده لشکر 5نصر
وبگردی