۲۷ خرداد ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد ۱۹۲۵۳۰

بازیکنی تکنیکی با هوش اندک!

عصر ایران ورزشی، اهورا جهانیان - پرسپولیسی ها در هفته های اخیر، به حضور قریب الوقوع علی کریمی در ترکیب تیم مجبوبشان دل خوش بودند. بسیاری از آنها، بویژه علی پروین، درخشش کریمی را پس از بازگشت به میادین فوتبال وعده می دادند؛ درخششی که قرار بود گره از کار فروبسته سرخ ها بگشاید و عصای دست تیم ضعیف حمید استیلی باشد.
 
اما علی کریمی در بازی با استقلال، هیچ نشانی از بزرگی نداشت. او نه تنها نتوانست در سرنوشت بازی تاثیر مثبتی برای پرسپولیس ها به جای بگذارد، بلکه بهترین فرصت پرسپولس را نیز در دقیقه 68 بازی از دست داد.
 
کریمی در آن صحنه، مدافع استقلال را از پیش رو برداشت ولی از فاصله ای نزدیک، به جای اینکه توپ را وارد دروازه استقلال کند، راهی آسمان کرد.
 
شاید مدافعان سبک بازی کریمی بگویند حالا اتفاقی است که افتاده و در این تحقیر تاریخی پرسپولیس در برابر استقلال، به غیر از کریمی کسان دیگری هم مقصر بودند.
 
 صد البته که این حرف درست است اما نکته اصلی این نوشته کوتاه، یادآوری حقیقتی بزرگ درباره علی کریمی است و آن اینکه علی کریمی، دیگر نامی بی مسماست. او به روزهای آخر فوتبال خود نزدیک شده است و دیگر نشانی از آن بازیکن تاثیرگذار سال های قبل ندارد.
 
کریمی احتمالاً دیر یا زود جایگاه خود را در تیم ملی نیز تحویل مجتبی جباری می دهد. موقعیت تک به تکی که علی کریمی در برابر مهدی رحمتی از دست داد، کمابیش شبیه فرصت گلی بود که در بازی ایران و کره جنوبی در جام ملتهای آسیا در سال 2000 نصیب وی شد.
 
کریمی آن جا نیز مدافع پیش رویش را دریبل کرد و از فاصله ای نزدیک حتی نتوانست توپ را در چارچوب دروازه کره جای دهد که لااقل بتوان از دست رفتن فرصت گل را به حساب درخشش دروازه بان کره جنوبی گذاشت. فرصتی که کریمی در بابر رحمتی از دست داد، نه تنها از کم هوشی ذاتی وی در زدن ضربات آخر خبر داد بلکه آشکارا نشان داد که میزان پختگی کریمی در محوطه جریمه حریف، از سال 1379 تا به امروز، تغییر چندانی نکرده است.
 
او هنوز همان بازیکنی است که در زدن ضربات آخر فاقد هوش کافی است؛ همان بازیکنی که در سال 1380 در برابر ایرلند دو موقعیت تک به تک را در دوبلین از دست داد و زمینه ساز عدم صعود ایران به جام جهانی 2002 شد. 
برچسب ها: علی کریمی ، پرسپولیس
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۵۱۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۶
هوادار
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
61
407
ولی اینطور بنظر میرسه که نگارنده مقاله نه فوتبالی است و از هوش کافی نیز برخوردار نیست چون خیلی از افتخار آفرینیهای کریمی را فراموش کرده ، اگر بازی را بدون تعصب نگاه میکردین متوجه میشدین که کریمی از بقیه بازیکنان پرسپولیس یه سر و گردن بالاتره ، نبودن کریمی چه سودی برای شما داره آقای ورزشی نویس؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
بهترین بازیکن آسیا بی هوش؟
علي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
اقاي نويسنده مثل اينكه به شدت وجود علي كريمي ازارشون داده. شايد با اين نوشته تونستي باشي مقداري از عقده هايي كه اين بازكن بزرگ رو دل شما گذاشته كم شده باشه.
آتیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
حالا چرا ناراحت میشید؟ از قدیم گفتند حرف حق تلخه
adel
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
283
93
این کریمی هر جا میره تیم کاندیدای دسته یک میشه چون خیلی تیم رو تو بازی کند میکنه و در همه مسائل تیم هم دخالت داره و نمی دانم همه هم ازش حمایت میکنند فقط علی دایی است که به چنین بازیکنانی اجازه نمی دهد پایش را از گلیم اش دراز کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
زنده باد علی کریمی که جز معدود مردای واقعی این فوتبال کثیفه. هر آدم بزرگی دشمنایی مثل این آقای اهورای قابل ترحم داره
ارسطو
Australia
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
274
77
متأسفانه راست میگی!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
تو دیگه حرف نزن
اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
31
290
با با یه کم محترم بنویس
علی با غیرت فراوان بازی کرد ولی تنهای نمی شود
یاشار
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
31
258
هنوز هم از خیلی بازیکنای جوون فعلی باهوشتره. یه کم از روی بغض نوشته شده این متن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
27
292
من استقلالی ام و به هوش بالای علی کریمی اقرار میکنم. اهورا جان تو اصلا فوتبال می بینی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Japan |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
ابداً شکی نیست که کریمی بهترین بازیکن پرسپولیس بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
195
32
باریک به تحلیل عالی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
مگه تو تعریف کنی!!
علی قنبری
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
181
37
کاش علی کریمی با این همه ادعا به اندازه نصف جباری بازی می کرد به خدا در بازی با استقلال در حد خودش نبود وباید همان نیمه اول تعویض میشد
پاسخ ها
حجت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
وقتی جباری ورزشگاه آلیانس آره نا رو از نزدیک دید ، ادعای رقابت با کریمی داشته باش . . .
استقلالی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
23
214
داداش اون موقع که مرد سال فوتبال آسیا شد کجا بودی؟
نامردی نکن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
15
208
طرفدار پرسپولیس نیستم اما از ادبیات این خبر خوشم نیومد. همه میدونن که نمیشه به خاطر دو مورد مشابه که به فاصله 10 سال از هم اتفاق افتادن! در مورد هوش یک بازیکن قضاوت کرد. در این موارد میگن که بازیکن تمام کننده نیست و این هم بیشتر به روحیه برمیگرده تا هوش.
عصر ایران منظور از هوش اندک کریمی، پایین بودن هوش وی به عنوان بازیکنی تکنیکی در اتخاذ بهترین تصمیم ممکن در حساس ترین لحظات بازی است. منظور نویسنده پایین بودن ضریب هوشی کریمی در تمامی لحظات بازی نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
بابا باهوش، معلومه چقدر هوش داری که بلد نیستی تیتر مودبانه بزنی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
13
161
تخریب کردین بدبخت رو ها!!! دوس داری یکی در موردت اینطوری حرف بزنه؟!!!
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
11
185
بسیار تحلیل ضعیفی بود
اگه کریمی تو اون بازی در دوبلین نبود همون دو تا فرصت رو هم نداشتیم.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
62
137
خفه شو استفراغی عوضی
همین علی کریمی یه تنه کل بازیکنای استقلال رو حریفه امروزم خیلی خوب بازی کرد ولی از قدیم گفتن یه دست صدا نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
نویسنده چرند نوشته به استقلال چه ربطی داره؟ من استقلالیم حالم هم از نوشته های آقای جهانیان به هم می خوره
علي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
آقا مهدي مودب باش . مثل اينكه اين باختهاي پشت هم خيلي بهت زور آورده.يك ليوان آب خنك بخور.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
حتی اگربا نظرنویسنده موافق نیستیدبه کاربردن این ادبیات ناپسند است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
من یه استقلالی هستم با این مقاله هم موافق نیستم و نمی پسندم و برای علی کریمی هم به عنوان بازیکن خیلی احترام قائلم ولی یه سوال برام پیش اومده شما پرسپولیسی ها کی یاد می گیرین درست حرف بزنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علیرضا
| Netherlands |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
بی تربیت تو که گفتی یه تنه کل استقلال را حریفه پس یعنی چی یک دست صدا نداره؟
سید ایمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
شما به چه حقی توهین این پرسپولیسیس به استقلالی ها رو تایید کردید و نمایش دادید؟البته ایشون با این ادبیاتشون فرهنگ پایین هوادارای این تیم رو نشون دادن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
9
138
تحلیل شما منصفانه نیست چرا که سایر بازیکنان پرسپولیس در حد نام این تیم بازی نمی کنندکریمی یکی ازتکنیکی ترین وباهوش ترین بازیکنان فوتبال ایران است.ما ضرب المثلی داریم که مصداق تحلیل شماست(گرگی مرده را بز مردنی هم شاخ می زند)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
15
142
برو حاجـــی این تحلیل های زرشکیت رو هم به ما تحویل نده! حیف اون اسمی که تو داری (اهورا) و اینچنین تحلیل می کنی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
17
145
یه مشت حرف مفت از رو نفخ شکم نوشتی اسمش رو گذاشتی مقاله لابد احساس هم میکنی پولی که بابتش میگیری خیلی حلاله نوش جونت ولی مقالت موید اینه که احتمالاً خصومت شخصی با کریمی داری مثلاً ممکنه جزو خبرنگارهایی باشی که بی موقع و بی مورد سوال میپرسن و خب علی کریمی هم که همیشه به خوبی چنین اشخاصی رو مورد عنایت قرار میده ضمناً هوش و پختگی جنابعالی تو حرفه شخصیتون کاملاً مشخصه نوشته ای بی سر و ته و بی هدف سر شار از توهینهای به ظاهر مودبانه
عصر ایران نویسنده این یادداشت تا به حال علی کریمی را از نزدیک ندیده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
توهین به هر کسی محکومه، خواه علی کریمی باشه، خواه نویسنده ی این مقاله.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
نویسنده این مطلب تا حالا فوتبال هم ندیده است!
علیرضا :-)
| Netherlands |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
نویسنده این یادداشت کلاً نابیناست!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
18
145
عجب کینه شتری از علی کریمی داری ها! دوبلین رو از کجا آوردی ؟! خیلی تحلیلت آبکی بود
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
7
99
بعضی انسان ها هستند که نه تملق چاپلوسان چیزی به آن ها می افزاید و نه انتقاد متعصبان چیزی از آن ها می کاهد.
پاسخ ها
علیرضا :-)
| Netherlands |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
محبوب ترین بازیکن آسیا بی شک علی کریمیِ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
10
110
با خاندن این مقاله پی بردم که چقدر وقت گرانبهاست و حیف این وقت که برای خواندن این مقاله(بخوانید کینه) گذشت
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
8
97
یکی جلو این نویسنده روبگیره خیلی احساساتی وعقده ای مینویسه ظرافت دید و پیچیدگی منطقی اندیشه در این سایت ها دیگر بی ارزش شده
ناشناس
Austria
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
5
97
کم هوش بودن صفت مناسبی نیست. امیدوارم که از روی قصد این صفت را به کار نبرده باشید
خیراندیش
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
9
98
عصبیت وحماقت ازنوشته فوق فوران میکندکه نشاندهنده حقدوکینه نویسنده انست .کریمی هنوزهم تکنیکی ترین بازیکن ایرانست .کریمی بی دلیل برترین ومحبوبترین بازیکن قاره کهن وجهان نشده است بنابراین جباری وهیچ بازیکن دیگری نمیتواندجای خالی اورادرتیم ملی پرکندچراکه جباری درغیاب کریمی درسنوات قبل ادعاداشت جای کریمی راخواهدگرفت ودیدیم که درزمان عدم حضورکریمی همان جباری پرادعادرتیم ملی نتوانست دیرزمانی دوام بیاورد.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
8
95
فقط یک بار دیگه فیلم بازی راببین وانچه نوشتی رابخون .خجالت بکش.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
7
80
فقط یک بار دیگه فیلم بازی راببین وانچه نوشتی رابخون .خجالت بکش.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
8
101
واقعا که!!!!!!!!!!! من برای اولین بار تو عمرم دارم نظرمی دهم تو کامنت ها ببین این چی میگه کریمی بازیکن کم هوش. خدا وکلیلی تا حالا فوتبال بازی کردی که این جوری نوشتی .عجب تحلیل مزخرفی تمام حرکت هایی که علی کریمی خراب کرده رو داره میگی .بازی ایرلند و... اگه یادت باشه خودش دربیل کرد موقعیت ساخت . واقعا که ناشکر ین .عصر ایران برات متاسفم
افشین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
17
85
خفه شو .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
احسنت
مهدی
Germany
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
9
96
این نظر شماست. خیلی هم بی ادبانه و نا محترم بود. اصلا خوشم نیومد عصر ایران
ناشناس
Venezuela (Bolivarian Republic of)
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
5
89
من استقلالی ام ولی دیگه لهش نکنید بابا این قدر هم بد نیست!!!!
مرگ بر سیاست
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
8
126
اصلا دلیل تمام ناکامی های فوتبال ایران کریمی است! حسود هرگز نیاسود! محبوبترین بازیکن ایران و آسیا بخاطر دستبند ... بدجوری تو مختونه دیگه ... نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
+++++++++
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
هزاران +
همه مي دونيم اينا دارند بابت چي مي سوزند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
++++++++++++++++++++++++++++++
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
آی گفتی
خفه
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
14
90
عصر ایران خفه شو ما که میدونیم از کجا داری می سوزی
محمد
Germany
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
10
104
بزرگی علی کریمی انقد زیاده که شما ناچیزها نمیتونید خرابش کنید.
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
7
81
خیلی مطلب بدی بود . واقعا از سایت شما بعید که اینقدر بچه گانه میخواد تمام ناکامی فوتبال رو بندازه گردن علی کریمی . این مقاله علی کریمی رو کوچیک نمیکنه . نگاه مردم رو به شما بد میکنه که صادق نیستید .
y
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
7
61
harf moft neveshti
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
4
53
doost aziz man esteghlaliam vali kamelan ba in nazarat mokhalefam, karimi setareye footbale iran bode v hast..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
6
73
کاش این عصر ایران مقاله های خودشم گاهی اوقات فیلتر می کرد، نه فقط نظرات کاربراشو"از کم هوشی ذاتی وی در زدن ضربات آخر خبر داد" این جمله هم از فقدان ادبیات در نزد نگارنده حکایت دارد.
کریمی بازیکنی آنقدر بزرگ است که چنین نظرات سخیفی اندکی در بزرگیش تاثیری ندارد.
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
5
67
کلا باختی ناراحتی داری چرت و پرت میگیا شایدم میخوای فشارو از رویانیان برداری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
6
68
خیلی پرروئی والله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
6
81
لیاقت داشتن کریمی رو ندارید دیگه!

این همه برای تیم ملی گل زده ، پاس گل داده ، روحیه داده و .... اون وقت شما به این موارد اشاره می کنید. واقعا براتون متاسفم

آخه مگر علی کریمی خط حمله است که انتظار گل زنی از او دارید؟ اون یک هافبک است که تو کارهای هجومی هم شرکت می کند.
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
5
64
نویسنده عزیز شما, هنوز خیلی کووچولویی که بخوای در مورد علی اقا نظر بدی. در ضمن صتر کن جباری 4 تا بازی کنه بعد. زیادی هولی.
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
12
66
این نوشته کاملا نشان میده که نویسنده یک استقلالی متعصب و بی منطقه.کل متن چرند بود.واقعا برای نویسنده متاسفم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
البته تا حالا هم فوتبال ندیده!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
نویسنده کلا چرند می نویسه چه درباره مسی چه کریمی ربطی هم به استقلال ندارد
علیرضا
| Netherlands |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
شایدم پرسپولیسی که اینجوری دوباره همرو متحد کرد، با دست گذاشتن رو کسی که همه عاشقشن.
آرمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
6
65
چه هیزم تری بهت فروخته اینجا یک سایت وزینه بهتره اول آروم بشی بعد مطلب بنویسی مثل اینکه یادتون رفته این بازیکن کم هوش از دید شما روزی بهترین بازیکن آسیا بوده و بازیکن بایرن مونیخ بابا ضعف پرسپولیس بی عرضگی مدیرانش تو جذب بازیکنه نه مربی مقصره نه کریمی اگه کریمی نبود مطمین باشید همون نیمه اول کار پرسپولیس تمام میشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
100
13
پرسپولیس چون بازیکن نداره مجبوره بگه علی کریمی بازیکنه بزرگیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
khaf
ناشناس
| - |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
خفه شو که هیچی حالیت نیست خرفت
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
3
69
این دوستمون که مقاله رو نوشته انگار تا حالا موقعیت های 100% رو که رونالدو یا مسی خراب می کنن ندیده..
سعید
Germany
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
5
68
نقد مغرضانه به این میگن... همه میدونن حتی خود استقلالی هام میدونن که علی کریمی یعنی سلطان... انتظار داشتی یه نفره 11 بازیکن استقلال رو دریپ کنه بزنه تو گل... در ضمن تا هوش کافی نباشه بازیکن تکنیکی نمیشه...!!!
متأسفم براتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
26
52
برد تيم استقلال رو به آقاى سردار عزيزمحمدى و ديگر سرداران دلاور فوتبال دوست! تبريك ميگم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
احسنت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
7
66
عصر ايران لطفا چاپ كن
به صورت اتفاقي اين مقاله ربطي به صحبت هاي كريمي راجع به عزيز محمدي نداره كه انشا الله؟مرد حسابي اول به فوتبال ايران نگاه كن بعد تز بده.اگه كريمي بده پس حتما غلام رضايي خوبه؟شايد كريمي افت كرده ولي قلمت خيلي تند رفته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
5
59
کاملا مغرضانه و در موضع ضعف و از روی کینه نقد کردین واقعا متاسفم براتون
عجب
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
5
69
خجالت نمی کشی مزخرف می نویسی
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
3
58
آقای نویسنده یادت رفته علی کریمی یه تنه 3 تا کل زد به کره جنوبی؟ اونا هوش و ذکاوت نبود؟ خیلی متعصبی متاسفانه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
نه بابا نگو!!
استقلال قهرمان
Germany
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
2
64
من پرسپولیسی نیستم ولی نقدی که انجام دادی فقط برای خراب کردن کریمی بوده تو این بازی کریمی بهترین بازیکن پرسپولیس بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
3
57
عصر ایران عزیز
قبول بفرمایید عنوان مقاله و ذکر وضعیت هوشی بی ادبی و نیز بر خلاف آداب حرفه ای گری بود. کافی است یک بار مقاله خوانده شود و این نسبت ناخوشایند از آن حذف شود، به هدف نویسنده آسیبی وارد نخواهد شد. ولی به آقای علی کریمی توهین نخواهد شد. من خواننده نیز احساس خواندن یک متن زرد را نخواهم داشت. طرفداران آقای کریمی نیز احساس ناخوشایند توهین به فوتبالیست مورد علاقه خود را پیدا نخواهند داشت. به نظرمن نویسنده این مقاله به خاطر نوشتن این مقاله باید توسط مسئولین عصر ایران، جریمه شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
2
46
من هیچوقت کریمیو به عنوان یه فوتبالیست خارج از زمین دوست نداشتم اما بازیکن بزرگیه و بهتره راجع به پرسپولیس هم عادلانه قضاوت کنید این که یه تیمی به هر دلیل دچار بحران بشه به مجموعه ربط داره نه فرد
یزدان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
3
60
داداش این چــــــــــی بود نوشتی؟!
این مقاله است آخه آدم؟!
واستادی اون بالا یه قلم دستت گرفتی مقاله مینویسی ؟!
داداش قلم به دستت نمیاد برو چماق بخر؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
دقيقا
اين مطلب واقعا به چماق به دستا ميومد
چون كاملا معلوم بود كه هدفي جز خراب كردن علي آقا نداشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
3
66
کی جرات کرده به علی آقای کریمی این چرت و پرت ها رو بچسبونه؟!
آقاهه برو روزنامه کیهوون بهت بیشتر احتیاج داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
+++++++++++++++++++++++++++++
ناشناس
Netherlands
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
2
53
من از 6 سالگی استقلالیم ولی علی کریمی رو خیلی دوست دارم، درباره ادم های بزرگی مثل کریمی باید محتاطانه تر بنویسی، استفاده از هوش کم اصلا درست نیست چون پاس گل های کریمی و موقعیت سازی اون نشان از هوش بالاست ولی پا تو سن گذاشته
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
3
69
باعث تاسفه عصر ایران...!!!
تابحال همچین مقاله ضعیف و توهین کننده ای از سایت شما ندیده بودم و امیدوارم که این آخرین مقاله از نوع باشد.
بنده خودم یه استقلالی هستم ولی برای علی کریمی به عنوان یک بازیکن بزرگ و ملی که جزء سرمایه های کشورم هم هست و افتخارات زیادی هم برای ما ایرانیان کسب کرده ، احترام خاصی قائلم.
متاسفانه ما ایرانیان تو تخریب و هتک هرمت بزرگانمون استادیم...!!!!
لطفاً از نویسندگان ورزشی قویتر و منصف تر متناسب با سایت وزینتون استفاده کنید تا اعتبار سایتون خدشه دار نشه...
همیشه موفق و پاینده باشید.
پاسخ ها
سورا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
موافقم اخه چرا خودزنی میکنید هر کس که در میادین بین المللی بدرخشه باید همه ایران حمایتش کنه. درک کنید که تا سعی میکنیم همدیگرو خراب کنیم نام ایران رو خراب میکنیم
احمد استقلالی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
4
74
با اینکه از بچگی استقلالی بودم و هستم ولی حالم بهم خورد از این تحلیل
اگه نویسنده محترم فوتبالیه من بر غاز بچرونم بهتره چون هیچی از فوتبال نمیدونم !!!!
ولی اگه ما میدونیم فوتبال چیه که شما خیلی شوتین !!!
بخاطر آزادی بیان ممنون اگه ثبت کنین!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
72
27
از پرسپولیسیه میپرسن بهترین روز زندگیت کی بود؟ میگه روزی که تو جام ولایت مساوی کردیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
هر هر هر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
پس 6 تا رو يادت رفته!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
عقده ای
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
تو رو خدا؟؟؟
نمکدون
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
مردین نصفِ 6 تا زدین به پرسپولیسِ زمانِ استیلی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
از يه استقلالي ميپرسن بد ترين روزت كي بود.ميگه:روزي كه از پرسپوليس 6 تا خورديم.
کامران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
فکر کنم روزی بود که 6 تایی شدین!
بنده ی خدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
5
82
با سلام
امیدوارم خصومت شما بخاطر رنگ ... (همونطور که یکی از دوستان گفت و بجای نوع رنگش، نقطه چین گذاشتین نبوده باشه!
ناشناس
United States of America
۰۴:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
1
5
افتخار ميكنم كه علي كريمي كاپيتان تيم محبوبمه
به عنوان يك ايراني افتخار ميكنم كه علي كريمي ايرانيه
حاضرم تيمم نه سه هيچ، سه ميليون هيچ ببازه اما ستاره تيمم كسي (جباري) نباشه كه بگه عمرم رو تو اين تيم (استقلال) هدر دادم / درود به شرف علي كريمي اسطوره تعصب و غيرت و مردمي بودن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
2
واقعا اینکه میگویند سیاست،پدر مادر نداره راست گفته اند! سیاستمداران کمی تا قسمتی زیرک!با ناجوانمردی تمام از هر فرصتی جهت عقده گشایی و حذف رقیب سوء استفاده میکنند! بخصوص ترور شخصیت محبوبین جامعه ی آماری مورد نظرشان..
آقای نویسنده ای که اشل هوش ذاتی افراد را در دست داری؟ از عکس العمل مخاطبین خود بفهم که به دلیل کندی هوش خود،علاوه بر اینکه چرت میگویی، بدون درک زمان و مکان به نگارش این تحلیل غرض ورزانه پرداخته ای که نتیجه معکوس گرفته ای! اگر سیاستمدار نیستی و واقعا می خواهی در این زمینه تحلیل محتوا کنی منصفانه بررسی کن ببین از زمانی که سرداران بی ادعا و مخلص! به فوتبال باشگاهی کشور تک زده اند و آن را پیروز مندانه به تصرف خود در آورده اند، غیر از معدودی چه بر سر باشگاه های مردمی و بازیکنان و مربیان مستقل آمده است..مردم باشعور تر از آنند که شما تصور کرده اید آقاجان!!
ناشناس
Canada
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
3
درود بر کريمي.....
ناشناس
Canada
۰۶:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
3
تقصير کاشاني بوود که تيم را بهم زد نه کريمي !
ناشناس
Canada
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
3
shut up عصر ایران
هوادار
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
4
1
نظربسیارعالیست علی کریمی وپروین به دردپرسپولیس نمیخورندشایددردسته 3نایب قهرمان شوندالبته شاید"
پاسخ ها
مهدي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
توي كامنتت باعلي پروين موافقم ولي باعلي كريمي نه .
زماني
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
3
تحليل مغرضانه و يا ناپخته اي بود.
سلين
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
3
متاسفم براي نگارنده اين متن كه خودش بي هوشترين و نادان ترين فرد در حوزه فوتبال و خبرنگاري است! حيف از سايت عصر ايران كه اين بي بخار رو استخدام كرده و مجوز انتشار متونش را داده!
سلين
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
3
متاسفم براي نگارنده اين متن كه خودش بي هوشترين و نادان ترين فرد در حوزه فوتبال و خبرنگاري است! حيف از سايت عصر ايران كه اين بي بخار رو استخدام كرده و مجوز انتشار متونش را داده!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
2
جناب اهورا جهانیان
مجید دلبندم اون والیباله
با فوتبال فرق میکنه
زماني
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
2
تحليل مغرضانه و يا ناپخته اي بود.
ناشناس
-
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
1
2
منم با این خبر مخالفم.کریمی هوش کم نداره اینو از موقعیتهایی که بوجود میاره میشه به خوبی فهمید.کریمی پای چپش ضعیفه که همیشه اینجور بوده و تنها ضعفی که داره و هنوز هم تقویت نکرده فقط همینه.مشکل کریمی پای چپشه نه هوشش.کریمی موقعیت هایی رو از دست میده که پای چپش توش موثره.پس لطفا منطقی خبر درج کنین و از افراد متخصص هم مشاوره بگیرین.
ناشناس
-
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
3
1
به امتحانش می ارزد آقای رویانیان اگر کریمی را از پرسپولیس اخراج کنید تیم درست میشود و الا بلای استیل آذین بر سر تیم پرسپولیس خواهد آمد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
1
3
من استقلالیم اما کریمی همیشه عالی بوده و هست. هم از نظر شخصیتی هم فنی. پرسپولیس یه تنه کریمیه مگه چقدر توان داره. استقلال هم که خودشه و جباری. فوتبال ما کلا ایراد داره.
سعيد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
5
چقدر پول گرفتي اين اراجيف را نوشتي .
هشدار: براي خراب كردن وجه مردمي علي كريمي خيليها دست به كار شدن ، همه بايد مواظب باشيم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
3
از سایت وزین عصرایران بیشتر از این توقع داشتیم که مقاله یک نویسنده پاچه خوار و ابن الوقتو رو سایتش بذاره- انشااله جباری پول خوبی بابت این خودفروشی بهش داده باشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
3
براي نويسنده اين مقاله كه نه ،‌ بلكه بايد گفت عقده نامه متاسفم
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
4
اين چرنديات رو سريعا از رو سايت بردار نه تنها هوشت زير صفر هست فهم و شعور و وجدان هم نداري
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
2
حقیقتا" تحلیل مزخرفی بود از عصر ایران بعیده اینجور مطالب رو منتشر کنه!
محمد مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
1
3
نگارنده خیلی مسخره نوشته چون زدن ضربه ی آخر به دقت ربط داره نه به هوش ، هیچکس قابل مقایسه با علی کریمی نیست اینا خود استقلالیام میدونن حالا نویسنده چرا نمیدونه حتما نمیخواد بدونه
سورا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
4
اگه تحلیلتون منصفانه بوده خواهش میکنم نظرمو رو سایت بگذارید
در زمان مولانا کسی بود که علنی از مولانا بد میگفت و انتقاد میکرد و هوادارانی برای خودش جمع کرده بود دانایی او را گفت با این حرفها چیزی از مولاتا کم نمیشود پاسخ شنید من که معروف میشوم!!!!
کرمانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
2
خاک بر سرت!!! با این تحلیلت!!! اصلآ ازفوتبال چی میفهمی؟؟؟؟ فعلآ نون رانتهاو تصمیمات کمیته ...و سازمان...را
بخورید.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
3
واقعا این بی شرمی از عصر ایران غیر قابل قبول است.نفهم نگارنده است که با وجود این همه هوادار به یک بازیکن توهین میکند.
يك بانوي ايراني
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
3
بيشتر از همه براي سايت عصر ايران متاسفم
من نه طرفدار فوتبالم نه بيننده آن ولي تمام مطالب سايت عصر ايران را مي خوانم چون تنها منبع خبري من است.
ولي لازم نيست كه فوتبالي باشي تا بفهمي كه اين مقاله كاملا از روي حب و بغض نوشته شده و متاسفم كه عصر ايران آن را منتشر كرده
شاهین
United States of America
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
3
تو اصلا پاسهای کریمی رو تو 18 دیدی؟؟ پاس 20 متریشو دیدی؟؟ مطمئنی قبلا بازیای کریمیرو دیده بودی؟؟ شمارش 8 ها.... ایرانم اون تیمیه که سفید میپوشه اکثرا
miri
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
3
باسلام
واقعا از عصرایران بعید بود. آقای اهوارا یکباردیگرخودت مقاله ات رابخوان. متاسفم برات
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
3
من استقلالی هستم ولی باید بگم کریمی و فوتبالش قابل احترام هستند این که دیروز نتونست کاری کنه بخاطر یارگیری آندو بود در ثانی بقیه پرسپولیسی ها وقتی حرکتی نمیکنند بار میفته دوش یه نفر اونم تو سن علی کریمی شما اصلا میدونید دویدن یعنی چی ، خستگی یعنی چی
جهانبخش
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
3
سلام

به نظرم سايت عصر ايران به احترام اين همه كاربر كه يقينا از همه قشري اعم از كارمند،دانشجو ، دانش آموز، كارگر و ...هستند جدا بايد عذر خواهي كند.
اين نوشته-و نه مقاله تازه اگر بشود آنرا نوشته هم به حساب آورد-فقط دل

كريمي و دوستدارانش را شكسته است و از قديم هم گفته اند :دل شكستن هنر نيست.
خواهش ميكنم اين جسارت بنده را ببخشيد اما حتما از خوانندگان عصر ايران عذر خواهي كنيد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
6
1
کم هوشی ذاتی وی در زدن ضربات آخر

با این موافقم
سوكراتس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
8
0
آفرين به عصر ايران با اين تحليل درست و كارشناسيش.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
5
0
کریمی پیر شده و باید به فکر خداحافظی از فوتبال باشد.
محمد رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
4
برعکس کریمی نویسنده از هوش بسیار بالایی برخورداره چون فهمیده کجا بزنه که بیاد توچش و همه بهش توجه کنن. این روش انتقاد از بزرگا برای معروف شدن دیگه قدیمی شده. یادت نره که بعد از صحبتای کسای گنده تری که سابقه ای تو فوتبال دارن در مورد علی کریمی چه کاریکاتور جالبی در مورد صحبتای اون بنده خدا تو روزنامه گل کشیده شد. همین بی هوشی بود که علی کریمی رو تو بایرن تو ترکیب ثابت قرار می داد. یا تو 20 سالگی تو ترکیب ثابت تیم ملی برد. یا هفتا گل به استقلال زد اونم تو تیم فتح که اون موقع تو فوتسال کسی نمیشناختش و خیلی چیزای دیگه!!!!!
طرفدار استقلال
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
4
عصری جون هیچوقت فکر نمیکردم یه روزی توام مجبور بشی مقاله سفارشی چاپ کنی !!!!!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
3
تعطیلیا
اینا چیه نوشتی؟؟ خودت خوندیش؟؟
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
4
یه نگاه به دیدگاه های مردم بنداز مقاله نویس بعدش خجالت بکش سرتو بنداز پایین قلم را بگذار کنار برو سیب زمینی بفروش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
5
با سلام من خیلی محترمانه می خواهم به سبک همین آقا جواب مطلب سخیفش را بدهم : آقای محترمی که معلوم نیست اصل و نسبت چیست چند سال داری و اصلا تا بحال فوتبال را حرفه ای در باشگاهی بازی کرده ای یا نه که من با این تحلیل فاقد شعور اجتماعی و فوتبالی یقین دارم تا بحال فقط با کامپیوتر یا پلی استیشن فوتبال بازی کردی ، لطفا چشم های خواب آلودت را باز کن و مقداری از آن دوگله را بکار بیانداز تا واقعیت را ببینی تو که به کریمی نسبت کم هوشی می دهی ( حتی در زدن ضربه آخر) یه کم چشمات و باز کن و از مخت استفاده کن (بخدا حیفه که بخوای آکبند ببریش تو قبر ) تا به کسی که برای این مملکت کم افتخار آفرینی نکرده از این القاب که سزاوار همان مجتبی جباری کوته بین تیم خودتان است را به افتخار ملی ایران ندهی.
آیکیو حتما مسولان بایرن مونیخ هم کم هوش بودند که او را ربای تیمشان انتخاب کردند .
بیچاره معلومه که حسابی از دستبند های ... برات عقده مونده که اینجوری به بازیکن مردمی و افتخار آفرینی تهمت می زنی . برای عصر ایران هم متاسفم که با انتشار این مقاله خود را رو سیاه کرد من که دیگه این سایت مزخرف را حتی باز نمی کنم و به دیگران هم پیشنهاد می کنم که این کار را انجام دهند و همه آنهایی که با نظرم موافقند را دعوت می کنم که عصر ایران را بخاطر پاچه خواری هایش تحریم کنیم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
4
به نظر من هوش نويسنده اين مطلب ضعيف است. به نظر من بر خلاف ظاهر علي كريمي با اخلاق ترين بازيكن است.
سیامک
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
4
عصر ایران! من روزی نیست که چند بار آخرین اخبارتون رو چک نکنم اما با این مقاله بی محتوات واقعا نا امیدم کردی!؟ که چی؟؟
چاپ کن!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
4
به نظر میرسه تو خیلی کم هوش تر از کریمی هستی که تمام کارها و گلهای کریمی رو یادت رفته یاد یکی دو صحنه خاص افتادی...
جهت اطلاع : علی کریمی سومین گلزن برتر ملی ایرانه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
4
محض رضای خدا، به یک گربه لگد زده اید که یک موش را خوشحال کنید؟ این نقد بود یا قرض ورزی؟ مشکل پرسپولیس علی کریمی بود؟ چرا عقده های سیاسی خود را اینگونه نشان می دهید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
5
از سردبیر محترم عصر ایران خواهش می کنم این جناب اهورا جهانیان را از سرویس ورزشی برکنار کند
ایشان صفحه ورزشی را محل عقده گشایی های خود کرده و تمامی مقالات ایشان فاقد ارزش فنی است
باز هم غیرقابل انتشار!
قدیر
-
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
5
0
با سلام،مطلب کاملا درستی است،کریمی نظم تاکتیکی تیم را بهم میزند ،بازیکن داخل سالن خوبیست،تو بازیهایی که در پرسپولیس و تیم ملی غایب بود این تیمها خوب بازی کردند و نتیجه گرفتند.
پاشا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
5
واقعا مقاله مزخرفی بود که نوشتی دوست عزیز . دیروز همه دیدند کریمی با این سن و سال چند برابر جباری و دیگران و دوید و زحمت کشید و موقعیت ساخت . اگر در کنار کریمی بازیکنان زحمتکشی چون اندو کیانوش رحمتی و مهاجمانی چون مجیدی ومیداودی و برهانی بودند آیا باز می گفتی جباری بهتره . خدا وکیلی تا دقیق 90 اسم جباری رو بیشتر شنیدی یا کریمی؟؟؟؟؟؟او از زحمات 10 بازیکن اماده استفاده میبره اما کریمی یک تنه داره میسوزه و می سازه . آقای تحلیگر .اگر جباری توانست یک مدافع ایرلندی رو جا بزاره هنر کرده نه شش نفر رو تو داخل 18 قدم با دروازه بانی چون شی گیون.
ناشناس
Netherlands
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
4
بهترین جواب برای نویسنده این مطلب.


جواب.........ابلهان خاموشی است چون از روی عقل و منطق این مطلب نبود
نريمان
Netherlands
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
4
اخوي انگار اهل فوتبال نيستي وگرنه خبر داشتي كه مارادونا و رونالدو و مسي هم چه موقعيتهاي مسلم گل زني را دود كردن چرا راه دور ميريم همين علي دايي خودمون كه همش ميگيم آقاي گل دنيا است كه الحق هم هست اگه قرار بود همه موقعيتهاشو گل كنه كه الان 2000 تا گل ملي داشت ضمنن اگه قرار بود در فوتبال هر موقعيتي گل بشه كه فوتبال هم ميشد بسكتبال مثلا ايران 97 كره 115
يا رئال مادريد 106 بارسلونا 119
خيلي مضحك ميشد نه؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
4
یا باشگاه بایرن مونیخ خیلی احمقه که کریمی بازیکن آنها بوده یا این نویسنده که این متن را نوشته؟قضاوت با شما...؟
2
Netherlands
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
5
بوی سوزش عصر ایران میاد
aaa
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
6
1
پرویز سوبله چوبله ، لنگی رو کرده لوله. بعد از بخت 4ام ، مجبورن دلیل تراشی کنن و موضوع رو ببندن به سردار و....
خوبه وقتی جام ولایت رو گذاشتن تا به شما یه جام بدن ما هیچی نگفتیم و به سردار و بقیه هم کاری نداشتیم.
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
4
من به صورت مرتب حداقل 2 ساعت در روز خبرهای سایت عصر ایران رو میخونم چون این سایت رو سایت وزین و خوبی دیدم.
متاسفانه این مقاله بی ادبانه واقعا احساسات تمامی فوتبال دوستان را جریحه دار کرده است شاهد این مدعا هم کامنت هایی است که در جواب این مقاله دریافت کرده اید.
امیدارم که مسئولان سایت دو کار را برای اعاده حیثیت این سایت انجام دهند
1- تذکر جدی به نویسنده ورزشی سایت بابت عدم رعایت ادب و انصاف
2- معذرت خواهی از دوستداران علی کریمی در پستی جداگانه
نويد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
5
اصلاً تو شورت ورزشي داري اهورا جون؟شورتكي مقاله نوشتي دادااااااااش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
6
دوستان خاهشن اینجا لایک بزنین تا با رسیدن تعدادشون به 1000 عدد عصر ایران این مقاله سراسر توهین رو حذف کنه
توضیح: عصر ایران قبلن در موارد دیگر چنین کاری کرده بود اما نه به خاطر نظر مردم بلکه به خاطر دستور از بالا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
6
عصر ایران اینقدر دیگه بدبخت شدی که به یکی از نوابغ فوتبال ایران و آسیا گیر میدین،واقعا براتون متاسفم کریمی هیچوقت با این حرفها کوچک نمیشه.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
4
مسخره ترین تحلیلی بود تا به حال دیده بودم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
4
سلام با عرض تاسف من اتفاقی وارداین سایت شدم و این مطلب رو خواندم به نظر من تنها دلیل به راه انداختن این بحث فقط جلب توجه بوده که البته نویسنده در این کار موفق هم بوده اما مسئولین این سایت این را هم باید در نظر داشته باشند که با این روشها فقط همه بازدید کنندگان را فراری میدهند اما در مورداین مطلب به نظر من جای بحثی نیست چون بازیکنی تو این سن و سال که چند ماه پیش در شالکه 04 بازی میکرده و در جام باشگاه های اروپا حضور داشته نه تنها قابل مقایسه با بازیکنان ایران بلکه قابل مفایسه با خیلی از ستاره های آسیا نیست که تو این سن از فوتبال محو شدن و فیلیپس ماگات بی دلیل به کریمی لقب مارادونای آسیا رو نداده به نظر من جباری بازیکنه خوبیه اما خودتون مقایسه کنید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
3
به نظرم عصرایران ورزشی با این وضعیت آبرو و اعتبار عصرایران را خواهد برد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
5
افت اين فوتبال به خاطر رسانه هاي جهت دار و آبكيه همين و بس، فوتبال ما دچار فقر فرهنگي نبوده بلكه در اين سالهاي اخير اين رسانه ها هستند كه فرهنگ طرفداران و مسئولين و ... را دچار بحران كردند.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
1
5
باهوش ترين و بهترين بوده- هست و خواهد بود.
به داشتن كريمي عزيزمان مي نازيم.
alireza
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
5
تحليگر زرشكي
پس با اين حساب زيدان هم با اون كاري كه تو فينال جام جهاني كرد بازيكن نيست
سعید استقلالی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
6
سیاسی کارکثیف.اول نکونامو خواستید خراب کنید حالا نوبت کریمیه؟لابد فردا هم نوری و شجاعی و کعبی و بعدشم بیشتر ملت ایرانو/ ولی کور خوندی
امید
Switzerland
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
5
اگر فقط به دنبال کاستی های آقای کریمی در این مدت بوده اید و از سال 79 تا حالا همین رو پیدا کردید این نشان از بی مانندی آقای کریمی در فوتبال ایران را دارد. حتی بدون توجه به کارهای بزرگی که برای فوتبال ملی ما انجام داده است. تمامی نظراتی را که به این مقاله داده شده مشخص می کند که مقاله شما خیلی با واقعیت فاصله دارد. اهورا جان بیا یاد بگیریم عذرخواهی کنیم.
با بهترین آرزوها
عصر ایران نقاط ضعف علی کریمی خیلی بیش از این دو موردی است که مثال زده ایم. شاید در آینده مفصلاً به نقاط ضعف او بپردازیم.
پاسخ ها
سورا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
اهورا با این جوابی که دادی یعنی هنوز نمیخوای معذرت خواهی کنی؟
عصر ایران عذرخواهی بابت انتقادی ساده از فوتبالیستی درجه پنج در جهان فوتبال، شاید شخصیت پرستان متعصب را خوش آید ولی کمکی به کشف حقیقت نمی کند.
مهدي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
"نقاط ضعف علی کریمی خیلی بیش از این دو موردی است که مثال زده ایم. شاید در آینده مفصلاً به نقاط ضعف او بپردازیم. "
مثل اينكه نظرات رونخوندي ... !شايدحساب مي كني خيلي بهت فشاراومده ازاين نظرات .
عصر ایران نقد علی کریمی که جنایت نیست! شخصیت پرست نباشید دوستان. تحمل انتقاد از بازیکن مورد علاقه تان را داشته باشید!
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
شما بی جا میکنی در آینده به نقاط ضعف علی کریمی بپردازی
مهرداد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
اهورا جهانیان :نقد علی کریمی که جنایت نیست! شخصیت پرست نباشید دوستان. تحمل انتقاد از بازیکن مورد علاقه تان را داشته باشید!
داداش مــــــــــــا دوست تو نیستیم... هرکس با ســــــــــرور علی کریمی دشمنی کنه باهاش دشمنیـــــــم ... نیت پلید جنابعالی در زمینه تخریب چهره ی ســــــــــــــرور علی کریمی آشکار است ... در ضمن هر جا مقاله بنویسی در هر سایتی در هر روزنامه ای در هر جایی که بتونی (بنویسی ) هستیم خدمتت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
5
کریمی بعتی ملت ایران بیخود بیشتر از این خودتونو خراب نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
5
عشق است علي كريمي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
5
فعلا که باید به میزان هوش نگارنده این مطلب شک کرد!
ناشناس
-
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
6
زنده بااااااااااااااااااااااد علي كريمي
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
3
چه ربطی به هوش داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بهتر نبود می نوشتی گل نزن و یا موقعیت نشناس و یا بد شانس و.... خب چرا به هوش خدادادیش توهین می کنی؟!!
عصر ایران ما هم گفته ایم کم هوشی در زدن ضربات آخر.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
6
واقعا باعثه تاسفه که همچین نظری دارید و هت تریک علی کریمی مقبل کره جنوبی رو فراموش کردید یا گلهای فراوانی رو که ساخته و زده .یک کلام بگو استقلالی هستی و طرفدار جباری خودتو خلاص کن. جباری حتی به گرد پای کریمی هم نمی رسه. خیلی جالبه که حذف از مقدماتی جام جهانی رو هم گردن علی کریمی انداختین ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
4
آیا این نوشته ارتباطی به مچ بندی که علی کریمی دو سال پیش به مچ بسته بود ندارد؟!!!
امين
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
4
برات متاسفام عقده اي كه رفتي گشتي ببينم علي كريمي 10 سال پيش چه كاري كرده با الان داري مقايسش ميكني حرفاي تو فقط نشان از عقده هاي تو داره كه داره به يكي از اسطوره هاي قوتبال ايران داري ميزني فوتبال ايران رو با امسال علي كريمي دارن ميشناسن تو فقط عقده داري شايدم علي بچه محلت بوده قديم و ... سرت اورده
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
5
سايت عصر ايران فقط يه نصيحت بهت ميكنم اونم اينه كه نويسنده هاي ضعيف مثل اين آقاي اهورا جهانيان رو نذار به اسمت مطلب بگن چون باعث كاهش خواننده هات ميشه سعي كن ورزشي نويسهائي رو جذب كني كه برات ارتقا بيارن نه اين كه سطح مطالبت رو كاهش بدن و باعث سرافكندگيت بشن.
یا علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
6
اقای اهورا جهانیان برات متاسفم شما اصلا چیزی از این ادم (علی کریمی ) می دونید ولی من شما را خوب می شناسم برات متاسفم این دنیا دار مکافات یادت باشه علی کریمی مرد بزرگیه و برای تیمش همه کار کرده ولی تو ...... هستی
برات متاسفم کمی از جلوتر دماغت رو ببین خجالت بکش تو اسم خودت رو گذاشتی مرد.........
عصر ایران به قسمی که خوردی پخش کن
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
6
نمی دونم هدفت چی بوده از نوشتن این تحلیل .کافیه فقط جمله علی دایی رو در مورد کریمی بگم که گفته بود اگه من استعداد کریمی رو داشتم بهترین بازیکن جهان می شدم.
عصر ایران اتفاقاً این جمله نشان دهنده هوش نه چندان بالای کریمی در استفاده از استعدادش است!
پاسخ ها
مهدي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
"اتفاقاً این جمله نشان از هوش نه چندان بالای کریمی در استفاده از استعدادش است!"
عصرايران به نظر مي ياد كه خيلي داري مي سوزي !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
2
7
سوختگی شدیدتون به خاطر اون دستبنده و یا پیراهنش که تقدیم کرد!!!
زنده باد علی کریمی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
6
بالاخره بايد تلافي دستبند ... رو از كريمي بگيرند. عصر ايران! آب رو بريز اونجايي كه ميسوزه
نه استقلالی ام نه پرسپولیسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
4
عصر ایران جان ،

خیلی تند رفتی ،الان میدونی به چی فکر میکنم ؟اینکه اظهار نظرت در مورد برخی مسولین و دولت انتقدر نا عادلانه باشه........ از این خوشحالام که انتقاد پذیری و........این نیز بگذرد.
ايرج قاسمي
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
7
واقعا براي شما متاسفم به اين راحتي هرچه دلت خواست يكطرفه نوشتي ولي اقاي عزيز اگر روزي دوست داشتي بروي جلوي درب ورودي باشگاه بايرمونيخ يا اينكه عشقت بكشه بري باشگاه شالكه فقط كمي آنجا نگاهي بكني كه چه خبر است / نه تنها اجازه به شما ندهند بلكه آنقدر بايد دلايل وانقدر مراحل ورود به آن ورزشگاه را طي نمايي تا ارزوي ديدنش نصيبت شود . در صورتي كه علي كريمي بازيكن هردو باشگاه بوده است . حالا چگونه به خودت اين جرات رادادي راجع به آقاي علي كريمي قضاوت نمايي يادت رفته گلي كه علي كريمي در جام باشگاهاي اروپا به صورت برگردان زده بود تمام ورزشگاه به احترامش به پا خواسته و يكصدا علي كريمي صدا مي كردند كجا بوديد /حالا ميگويند بايد محاكمه اش مي كنند چون از نحوه برنامه ريزي مسابقات گله داشتند / عيبي ندارد او يك اسطوره ودر قلب ملت ايران جاي دارد.
عصر ایران فراموش نکنید که علی کریمی در شالکه و بایرن مونیخ، نصیب اصلی اش ناکامی و نیمکت نشینی بود.
پاسخ ها
مهدي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
"فراموش نکنید که علی کریمی در شالکه و بایرن مونیخ، نصیب اصلی اش ناکامی و نیمکت نشینی بود. "
علاوه بربي انصافي آلزايمرهم داري.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
3
آخه آقای جهانیان تو چی از فوتبال سرت میشه
تیمسار
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
7
این یارویی که این شرورها (sherover) رو نوشته من رو یاد سریال برره انداخت، ان قسمتی که مسابقه فوتبال داشتند و یه آدم کور رو برای ناظر بازی گذاشته بودند!!! احتمالا این یارو هم بی سواد بوده مقاله رو بهش دادن بنویسه!!!
شهاب
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
5
مثل اين كه اين اقا از دوستان آقاي عزيز محمدي مي باشد
یه پرسپولیسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
7
کلا تو اگه خفه شی خیلی بهتره !!!!!!!!!
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
7
تحلیل شما آبکی وسفارشی سردار !!!عزیز محمدی به خاطر سخن اقای علی کریمی در پایان بازی بود نه بدلیل بد بازی کردن او.یک بار دیگر بازی راببین وازنو مقاله ات راپاکنویس نما.در ضمن همچون اقای استیلی مرد باش و ازمردم عذرخواهی کن.
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
7
با سلام خدمت همگی .

من یک استقلالی تمام عیار هستم ولی طرفدار تیمی بودن دلیل بر خراب کردن بازیکنی مثل علی کریمی یا علی دایی یا خیلی بازیکنان تیم پرسپولیس نمیشه بازیکن در حد علی کریمی در فوتبال ما یک ستاره هست حتی با 34 سال سن شیر همیشه شیره حتی وقتی پیر بشه

ضمننا مجتبی جباری هم بازیکن بسیار بزرگ و با هوشیه

بازهم میگم طرفدار تیمی بودن دلیل بر اهانت به هیچ بازیکن بزرگی در حد و اندازه علی کریمی نمیشه
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
6
دوست عزیز نویسنده اگر خدا به یاد داشته باشی اینگونه مطالب نمینویسی ولی احتمالا از کسی یا باشگاهی مبلغی ویا ......؟پیشنهاد داشتی که نسبت به بازیکن هوشیار وتکنیکی پرسپلیس اینگونه نوشته ای . فقط برایت بسیار متاسفم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
6
agha boro khejelat bekesh
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
9
آقای اهورا از تعداد نظرات منفی به مقالت متوجه باش که چه اراجیف مسخره ای می نویسی که سر مردمی مثل من رو گرم کنی هرچند که غیر واقع و بی اساس نوشته باشی! دلقک ها هم برای سرگرم کردن دیگران هرچیزی می گن و دست به هرکار سبکی می زنن! آقای اهورا:شما یه دلقک تمام عیاری، مهم نیست که این نظر رو چاپ نکنی ، همین که خودت بخونی و بفهمی حداقل یک نفر می دونه چه دلقک پوچی هستی کافیه!
حامد اچ
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
8
بدون شک اگه آقامون علی کریمی بهترین بازیکن ایران نباشه ، قطعا جزء 3 نفره اوله.
ما بیشماریم . . .
ناشناس
Germany
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
5
دهانت رو ببند و گرنه . . .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
7
پاس های توی عمق کم نظیر کریمی نشان از هوش بالای اونه، اصلا تحلیل خوبی نبود، پرت و پلا رو هم منم میتونم بنویسم.
من
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
6
یکی گوش این شاسگول رو بگیره پرتش کنه بیرون تا خودم نیومدم
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
7
1
بسيار تقد جالب و منصفانه اي بود... علي كريمي رو بي خودي اينقدر بزرگش كردن....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
فقط يك انگليسي مي تونه اين مقاله رو تاييد كنه!!!!!!!!
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
4
ابو بریز اونجات که میسوزه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
7
هر انسان با انصافی متوجه میشه که بازی کریمی یک سر و گردن از بازی ایرانی ها بالاتره

پس درست بنویسید لطفا
سيا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
7
استقلالي هستم اما براي علي كريمي احترام زيادي قائلم. درود بر او
پاسخ ها
مهدي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
پرسپوليسي هستم ولي درود برغيرت وشرف وانسانيت تواستقلالي.
خراسانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
7
به خاطر این نقد مغرضانه ات دیگر هیچوقت به سایت عصر ایران سر نخواهم زد
ناشناس
Japan
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
7
بهتره شما در مورد فوتبال اظهار نظر نکنی
آخه بیشعور دیگه باهوش تر و خلاق تر از کریمی هم تو ایران هست که اینجوری درموردش حرف میزنی
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
6
به خاطر این نوشته از امروز دیگر به سایت عصر ایران نمی یام
متاسفم اگه مردی کامنتمو بزار عصر ایران
ازت متنفرم عصر ایران
abit
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
7
لطفا در مورد چیزی که اطلاع ندارید ننویسید .
ادب را هم در نوشته های خودتان رعایت کنید .علی کریمی از محبوبترین وبهترین بازیکنان فوتبال ایران است و بیاحترامی به این بازیکن از بینندگان سایت شما کم میکند
chap kon ageh mardi
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
3
5
آقای عزیز محمدی وهمه عزیزانی که این قدر زحمت می کشند::::
دستتان درد نکند!!
خوب پرسپولیس حذف شد!!!!
حالابه تیم محبوبتان برسید!!!
درطول تاریخ پرسپولیس ،این تیم همیشه مورد غضب مردان سیاسی بوده!!!
نمیدانم چرا؟؟؟
ولی بااین کارها فقط این تیم محبوبتر شده
مگرنه آنکه باانحلال شاهین ، ققنوس پرسپولیس جان گرفت؟
حالا هم همین است
اشک های من هوادار ، با خنده ها و لبخندهای همه زحمت کشان ، درد بیشتری داشت!!!
دیروز فهمیدم چقدر تنها هستیم!!
بله آقای عزیز محمدی:
همه قراردادها ، براساس سقف تعیین شده شما تنظیم شده است!!!
مثل قراردادهای سالیان گذشته ذوب آهن و سپاهان!!!
حالا آنقدر شما قدرتمندید که همان بازیکن میلیاردی ، امسال با 370میلیون پای برگه قرارداد را امضا کرده!!!
احسنت بر شما
احسنت
بازیکن اخلاق تیم ملی ، جلوی چشم همه و رسانه ها همه را متهم می کند به دروغگوئی ، و فقط اوست که راست می گوید!!!
و جالبتر آنکه صبح روز مصاحبه به دیدار شما آمده و شما درس اخلاق به او داده اید
و مطمئنش کردید که نترس ، سرپرست موقت پرسپولیس مدرکی برای حرف هایش ندارد ولی تو ، نفر اول تیم هستی و صادق!!!
وتازه ما هم پشتت هستیم
برو و همه آنها را نابود کن
تو به پول میلیاردیت برس
ما هم به هدفمان(پرسپولیس را نابود می کنیم)
پس اینجا برد برد است و همه برنده ایم
برنامه جام حذفی باید اجرا می شد !!!
آخر ما خیلی با برنامه هستیم
آقای عزیزمحمدی راست می گویند:::
وقتی استقلال استراحت خواست به او ندادند
بلکه فاصله بازی هایش را آنقدر زیاد کردند که خودشان هم سرگیجه گرفتند
راست هم می گویند ::
نزدیک به 15 میلیارد تومان خرج خرید بازیکن کرده اند، اگر قهرمان جام حذفی و لیگ نشوند ، که ناجوراست!!!
متاسفانه دراف ای سی،مثل سازمان لیگ ایران نفوذ ندارند، بنابراین ، متاسفانه تیم محبوبشان برخلاف پیش بینی آنها به تور ذوب آهن خورد!!
نه مشکلی که نیست!!!
سرذوب آهن را می برند،مثل پرسپولیس!!
فقط چون اصفهانی ها هم درسازمان لیگ نفوذ خوبی دارند:،شاید دستشان رو شود!!
آقای عزیز محمدی و همه زحمت کشان::
اگر قیامتی باشد همانگونه که به مال یادداده اند؛امیدوارم سرراحت به بالشت بگذارید وآسوده بخوابید
یادتان باشد که رضا شاه هم عشقش آبی بود و رنگ سرخ ، رنگه پا برهنه ها بوده و هست
پاسخ ها
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
دمت گرم دوست عزیز... تحلیلت بسیار زیبا بود ... حرف دل میلیونها پرسپولیسی رو زدی ... اینها با این برنامه ای که اجرا کردن ( , با تحریم میلیونها پرسپولیسی عاشق پرسپولیس واقعی خودشون) برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران تیم متمول تاج! در نظرسنجی های تلویزیونی پرهوادارتر و محبوب تر شد تا سایت عصر ایران هم به شعف بیاد و نویسندگان تاجی آن در این مورد نیز مقاله بنویسند تا تیم پا برهنه ها را له کرده باشند به خیال خود ... دمت گرم هوادار پابرهنه ی پرسپولیسی..
عصر ایران این رو هم چاپ کن اگه رکن چهارم دموکراسی هستی
و یه نکته : این بابا اهرا معلومه خیلی عقده ایه و معلوم نی کریمی چیکار کرده باهاش که حتی در جواب کامنت ها هم از رو نمیره و مزخرف می نویسه ... اهورا مرد باش بذار رو سایت مرد باش کم هوش خان!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
7
فکر کنم جواب نویسنده بی ادبتون مردم به خوبی دادند
عصر ایران مطمئن باشید که این پاسخ های مردمی در بسیاری از سایت های دیگر اصلاً منتشر نمی شد.
پاسخ ها
داناک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
جالبه! اهورا خان باهوش اگه منتشر نشه هم چیزی عوض نمیشه
مهدي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
"مطمئن باشید که این پاسخ های مردمی در بسیاری از سایت های دیگر اصلاً منتشر نمی شد."
تورابه خدا درس بگيروادم باش.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
3
شما اگه از فوتبال چیزی می فهمیدی باتکنیک بودن و کم هوشی رو کنار هم قرار نمی دادی!
عکس العمل مناسب به هنگام در یک زمان کم یکی از مهمترین مولفه های سنجش هوش هست
مثل شطرنج سرعتی
کسی که انقدر سریع تصمیم می گیره با توپ چکار کنه مشخصه که فرد هوشمندی هست
ضربه ی آخر می تونه مربوط به تمرکز و شرایط هنگام ضربه زدن باشه
وقتی همین علی آقا تو جام ملتها آقای گل شد، شما لالا بودی جناب؟
عصر ایران همان طور که در پاسخ به یکی دیگر از خوانندگان این یادداشت گفتیم، بین قدرت دریبل زنی و هوشمندی علی کریمی در زدن ضربات آخر به بهترین شکل ممکن، اختلاف سطح و عدم توازن آشکاری وجود دارد. این یادداشت در پی بیان این نکته بود.
خسرو
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
5
من یک استقلالی ام. خیلی تحلیل مسخره ای کردین.
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
5
بنده مدتهاست که تحلیل های زیبای سایت شما رو می خونم و از این نوشته ها لذت می برم اما باید متاسفانه اعلام کنم این نوشته به احتمال زیاد باید پشت پرده ای هم داشته باشه که به این سادگی اجازه ی انتشار پیدا می کنه در حالی که سرشار از توهین نه به هوش کریمی که به شعور میلیونها هادار پرسپولیسی و غیر پرسپولیسی این بازیکن هست ... از جناب نویسنده تقاضا دارم حالا که خاطرات خود از ناکامی های علی در به ثمر رساندن گل رو بازگو میکنه از گل زیبای علی در سال 77 در تیم پرسپولیس در تبریز به شهرداری با دریبل چند بازیکن به ثمر رسیده و حرکاتی که در جام باشگاه های آسیا در سال 78 در مقابل تیم الهلال موجب شعف و پرچم تکان دادن مدیران اتلتیکو مادرید شده.. از دریبل بازیکنان سزشناس آلملن در ورزشگاه آزادی دز مقابل دیدگان بکن باوئر و نیز گل تساوی در دقیقه 88 در مقابل استقلال در بازی جنجالی سال 79 و نیز گل تساوی در دقیقه 86 برابر استقلال قلعه نویی در سال 87 که لابد همگی به همراه سه گلی که در برابر کره جنوبی در جام ملتها به ثمر رسونده نشان از هوش کم ! او یا شانس بوده به زعم نویسنده ی تهی از تفکر مطلب که اشاره ای به آنها نشده ... از عصر ایران میخوام اگر وجدان دارید این مطلب رو در کامنت ها به نمایش بگذارید تا نویسنده ی کوته فکرتان پاسخ خود رو دریافت کرده باشه ...
عصر ایران متاسفانه دوستانی که از این یادداشت رنجیده اند، به این نکته ساده توجه نکرده اند که هوش اندک کریمی در زمین فوتبال، در قیاس با تکنیک بالای وی مطرح شده است. به عبارت دیگر، بین تکنیک و هوش کریمی نوعی عدم توان وجود دارد. تکنیک او بسیار بالاست ولی هوش او در انتخاب بهترین تصمیم ممکن در لحظات گوناگون بازی، و بویژه در زدن ضربات آخر، به اندازه تکنیکش نیست. منظور از تکنیک نیز در این جا، بیشتر قدرت دریبل زنی کریمی است نه سایر مصادیق تکنیک در بازی فوتبال. اگر آن مصادیق را در نظر بگیریم، سطح تکنیکی علی کریمی، نمره اش کاهش هم می یابد.
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
6
واقعا متاسفم که درباره یکی از نوابغ فوتبال آسیا اینطور نوشتین . شما که انقدر خوب یادتونه کریمی کجا تک به تک ها رو خراب کرده کاش یادتون بیاد بازیای درخشانش تو جام ملتهای 2004 . بازی بی نظیرش مقابل آلمان و رم که همه رو انگشت به دهان کرد . انگار تا حالا چند نفر تو ایران تونستن مرد سال آسیا بشن . حالا ببینید مجتبی جباری با این اخلاقی که داره تا کجا بتونه پیشرفت کنه . واقعا هیچ احدی تو تیم ملی نمیتونه جای علی کریمی رو پر کنه . جباری که سهله
علي
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
6
1
يك كلمه حرف حساب
علي
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
6
2
كريمي : دريبل زن خوب
اما توپ خراب كن عالي
سعيد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
7
2
يك سوال
اگه كريمي خوب بود كه تو بايرن بازيش ميدادن يا لااقل همونجا نگهش ميداشتن ؟
وحيد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
6
1
كريمي سمبل فوتبال جهان سوميه
كه از هنر فوتبال هيچي حاليش نيست
فقط دريبل ،‌ تك روي و نهايتا" خراب كردن توپ و جريان بازي
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
3
1
من كريمي رو دوست دارم فقط به خاطر اينكه خوب دريبل ميكنه
و اينكه تك روي ميكنه و يا توپ رو خراب ميكنه اصلا" واسم مهم نيست
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
6
2
متاسفانه بايد گفت تحليل بسيار فني و درستيه. كريمي با تكنيك ترين بازيكن ايران بعد از انقلاب بود، اما از آي كيوي بالايي برخوردار نيست. اين مساله نه فقط در زمين فوتبال _ و با اشاره ي درست نويسنده در مورد موقعيت هاي تك به تك_ بلكه در مورد تصميمات او خارج از زمين فوتبال هم صدق ميكنه. بازيكني كه بايد بهترين لژيونر ايران مي شد و جايگاهي بسيار بالاتر ميداشت. اما امروز متاسفانه فقط ميشه گفت علي كريمي يك استعداد هدر رفته و به پايان رسيده ي اين فوتباله.
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
5
نمی دونم چطور یک کم هوش بهترین بازیکن آسیا میشه. واژه کم هوش خیلی بی ادبانه بود.
یا علی
Switzerland
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
5
2
مردم ما گویا هنوز نمیتونن بدون در نظر گرفتن احساسشون و صرفا از روی تعقل صحبت کنن !!! دوستانی که ناراحت شدن و بی تربیتی هم گاها کردن اگه متن مکتوب رو به دقت و دقیق و با فکر مطالعه میکردن اینطور در مورد سایت و نویسنده و ... توهین نمی کردن

به امید روزی که تصمیمات و سخن ها عقلائی تر بشن.
یاعلی
كوروش
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
2
5
بنظر من هركس اين تحليل را نوشته خيلي خودش هم ابلح و هم كم هوش و اتفاقا كم ذهن هم تشريف دارن چون كريمي در اين سالها در بايرن و ....وكلا تيم ملي به اندازه كافي خودشو تثبيت كرده و اين اقاي به اصطلاح نويسنده فقط مغرضانه به كريمي بنا به دلايلي!!! تاخته
بیکار
-
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
0
0
حالا با هوش یا کم هوش آخه فوتبال هم شد ورزش 22 نفر دنبال یه توپ می دون چی بشه اونا پول می گیرن شما حرس می خورید ول کنید
فهيم
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
0
0
نويسنده مقاله انساني حقير وعقده اي بوده كه صرفا به خاطر سركوب عقده هاي دروني ومطرح شدن اقدام به نگارش اين متن توهين آميز وخلاف ادب نموده است .براي سايت وزين عصر ايران بسيار متاسفم
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
0
1
فکر میکنم نویسنده این مقاله یا از فوتبال چیزی حالیش نیست یا با علی کریمی دشمنی داره!! آخه اینم شد دلیل که چون یک بازیکن یه موقعیت از دست بده دیگه هوش نداره!!! اگه اینجوری که با بازی که دیشب رونالدو انجام داد باید بگیم که اون یه عقب مونده ذهنیه!!! برو یه خورده مطالعه کن!!! هنوز برات خیلی زوده که بیای در مورد فوتبال و اونم علی کریمی مطلب بنویسی!!!!
عصر ایران اتفاقاً نویسنده این یادداشت، کریس رونالدو و آرین روبن را شبیه ترین نمونه های جهانی علی کریمی می داند؛ بازیکنانی که قدرت دریبل زنی شان به مراتب بیشتر از هوش آنها در زدن ضربات آخر در لحظات دشوار است.
غضنفر!!!
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
0
0
با سلام
اگه فوتبال ما هم به تکنولوژی وصل بود و می شد فهمید که علی کریمی چقدر تو زمین می دوه بهتر می تونستیم تحلیلش کنیم
والا این بنده خدا با این سنش خوب بازی می کنه بابا
مهدي
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
0
0
تحليل نازيبايت راخواندم وجزو نفراتي بودم كه كامنت هارتاانتهاخوندم .
فكرمي كنم ياتوبي شعوري يااينهمه آدم كه كامنتهايي كه عليهت نوشته بودند.
saeed sadeghi
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
1
1
من استقلالی ام اما تو این دربی بخاطر اون حرکت زشتش با عمران زاده فهمیدم بازیکن بزرگی نیست اقا فرهاد مارو ببینید چقد گله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
0
0
بنظرم آقاي محمدي سعي كنه عصر ايران ورزشي را برداره واسه اعتبار سايتش بهتره.خدايي تحليل هاي ورزشي سايت بسيار سخيفه.تيتر، تحليل،عكس. معلومه بروبچه هاي ورزشي اين سايت كاربلد نيستن.
حسین پرسپولیسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
0
0
نویسنده مقاله محترم این رو متوجه نشدی که علی کریمی برای بازی سازی ساخته شده و وظیفه اش گلزنی نیست"و اگر هم در خط حمله کار بکنه طبق دستور سرمربی هستش.
در ضمن باعث عدم صعود ایران به جام جهانی فقط مقصرش علی کریمی بوده؟اگر هم این باشه که شما میگید چرا اون موقع همه ایراد رو به بلازوویچ گرفتند؟
میخواستم بگم که اون موقع بازیکنای استقلال امثال فرهاد مجیدی کجا بودند ؟فقط به فکر پول درآوردن توی دبی بودند.
مهدي1
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
2
0
به نظر من علي كريمي علاوه بر كم هوشي در ضربات آخر چوبه غرور بيجايش را نيز مي خورد به عنوان مثال وقتي كه رحمتي داشت با داور صحبت مي كرد اون دستش رو گذاشت رو صورت اون كه نشان بي شخصيتي كريمي بود و اگر رحمتي مثل برومند جواب اون رو داده بود بعد از بازي اونجوري هار نمي شد فقط دايي از پس اون بر مي آد.
hamid
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
0
1
بي انصاف نباش كريمي بازيكن بزرگي است وبهترين بازيكن فوتبال ايران وپرسپوليس است بهتراست شماتحليل مغرضانه درسايت قرارندهيد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
0
1
درست است که از این متن ممکن است تخریب کریمی استنباط شود ولی عدم توانایی کریمی در استفاده از فرصتها قابل انکار نیست. بازی خوب فقط دریبل زدن که نیست. در ضمن قدرت کریمی در برابر نبردهای تن به تن با حریف نیز خیلی کم شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
0
1
آقای نویسنده بین دریبل زدن و هوشمندی همبستگی مثبت وجود دارد بازیکنی می تواند به خوبی دریبل بزند که از هوش بالایی برخوردار باشد بر همگان آشکار است که در باخت یک تیم عوامل مختلفی دخیل هستند و یک نفر علی کریمی بتنهایی نمی توانست کاری کند به هر حال باخت پرسپولیس را به آقای عزیز محمــــــــــــــــدی تبریک گفته و از یشان درخواست می شود تا قهرمانی تیم محبوبشان دچار خطا و اشتباهی نشوند
ناشناس
Netherlands
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
0
1
بهتر نيست وقتي دارين در مورد اسطوره هاي ورزش فوتبال كشورمون حرف مي زنين محترمانه تر صحبت كنين ؟
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
كاملادرسته علي كريمي اگرچه انسان كاملي مثل همه انسانهانيست امارگ كويي ونان به نرخ روزخوردن هم درمرام اونيست درست مثل مرحوم حجازي من باآنكه استقلالي ام امادوستش دارم همانطوركه حجازي راپرسپوليسيهادوست داشتند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
0
0
مجتبی جباری کجا و علی کریمی کجا!
خیلی مقایسه مزخرفی بود. دوست دارم بدونم نویسنده مقاله چند سالشه که گذشته کریمی رئ فراموش کرده
ناشناس
-
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
0
0
660تا بازیکن فقط با مهار کریمی گذاشته بودند! لطفا همه خفه
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
0
0
هنوزبخاطردوبلين ناراحتم وباآنكه استقياليم اماعلي رابه اندازه مرحوم حجازي دوست دارم اگرچه فرق باشدبين اين حسن باآن حسن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
0
0
زنده باد كريمي باهوش و با غيرت
ناشناس
United States of America
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
1
0
‎"پرسپولیسی‌ها می‌تونند این جوری قضیه رو توجیه کنند که ما از ترس "شادی بعد از گل"، به استقلال گل نزدیم."
وبگردی