۱۰ فروردين ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۱۴۹۲۴
تعداد نظرات: ۲۷۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۱۱-۰۶-۱۳۹۴
کد ۴۱۴۹۲۴
انتشار: ۱۰:۰۵ - ۱۱-۰۶-۱۳۹۴
این کمپین تا چه اندازه در تصمیم شما برای انصراف از خرید خودرو نقش داشته است.
مدتی است کمپینی تحت عنوان نخریدن خودروی صفر در فضای مجازی به راه افتاده که واکنش های مختلفی را هم به دنبال داشته است.

این کمپین با هدف کاهش دادن قیمت خودروی صفر در کشور به راه افتاده هرچند انگیزه اولیه از ایجاد این کارزار مشخص نیست اما بلافاصله بعد از توافق هسته ای در فضای مجازی و رسانه ای ایده ها و اظهارات مختلفی مطرح شد تا قیمت خودروهای تولید داخل کاهش یابد.
کافه گفتگو/ کمپین نخریدن خودرو
درخواست کاهش قیمت خودرو به دلیل آغاز فرایند لغوو تحریم ها مورد درخواست یک طیف است با این حال خودروسازان معتقدند قیمت دلار تغییری نکرده و هیچ کالا و جنس دیگری نیز کاهش قیمت نداشته که خودرو مشمول این قاعده شود.

در کافه امروز درباره سه موضوع صحبت می کنیم.

به نظر شما علت اصلی تشکیل این کمپین چه بوده و چه کسانی در ایجاد آن نقش داشته اند؟

این کمپین تا چه اندازه در تصمیم شما برای انصراف از خرید خودرو نقش داشته است.

فکر می کنید خودروسازان در نهایت به کاهش قیمت خودرو تن دهند ؟


تا ساعت 14 امروز درباره این کمپین و تاثیر آن بر افکار عمومی و فضای روانی جامعه تبادل نظر می کنیم.



ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۲۷۳
در انتظار بررسی: ۶۱۳
غیر قابل انتشار: ۲
محمد علي
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
1457
87
هيچ تاثيري اگر پول داشته باشم بلافاصله خودرو نو خواهم خريد.
پاسخ ها
علي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
بخر عزيزم .. اما بحث بر سر اينه كه خودرو بي كيفيتو گروون نخر ... وگرنه پول كه باشه كه همه بنز و بي ام و ميخرن و نيازي به اين بحث ها نيست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
دلواپسی.....؟
هادی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
به شما من میگم یک فرد خنثی در جامعه
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
بخر آقای عزیر...... ما تا شما رو داریم مشکلی نداریم خدا رو شکر......... من چند ماه واسه این کمپین خودرو نخریدم و دوستام نیز همین کار رو کردن....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
سلام
نمی خریم تا ارزان شود
ما باید یاد بگیریم در مورد همه اجناس (اگر قیمت ناعادلانه باشد ) از این نوع کارها بکنیم
مطمئن باشید مجبور میشوند کاهش قیمت دهند فقط باید صبور بود .
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
ایران خودرو و سایپا روی شما حساب ویژه ای باز کرده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
برو بخر تا میتوانی
مصطفی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
شما همونی هستی که اگه وزیرتم بهت بگه خاین میری دستشو میبوسی
اکبری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
به نظر میرسه از سهام داران یکی از این کارخانه های خودرو هستی؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
من دارم نمی خرم، اگه قرار باشه 5 سالم صبر کنم می کنم اما نمی خرم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
بخر اما از فرداش باید این نمایندگی و اون نمایندگی دنبال تعمیراتش باشی
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
رداداشمون بخدا حرف راستو گفت. فلا نه تنها بازار خودرو.بلکه تمام بازار داره تو رکود سپری میشه. بازار از رکود در بیاد خرید و فروش خودرو هم میفته تو روال عادیش.
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
با این صحبت هایی که این چند روزه آقایان می کنند ، با این لحن حرف زدن ارباب رعیتیشون من که دیگه عمراً بخرم ، حتی اگر ارزون بشه ،فقط پولمو جمع میکنم و میرم یه دست 2 خارجی میخرم ولی از اینا نمی خرم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
هر خودرو ایرانی به هر خودروی خارجی ترجیح دارد ...درود بر تولید ملی و مرگ بر واردات کالای خارجی ....درود به کار و کار گر و کارشناس ایرانی ....دستتان تواناباد ...به امید روزی که محصول ایرانی سرامد بازار های جهانی شود ....بکوشید و تولید کنید و انرا روز بروز ارتقا دهید ....
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
آقا مباركت باشه . اين بنده خدا ها هم ندارن كه بخرن . حالا دارن ادعاي اونايي كه دارن رو دار ميارن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
43
843
فکر می کنید خودروسازان در نهایت به کاهش قیمت خودرو تن دهند ؟ بللللله آخرش مجبورن که تن بدهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
كاهش هم بايد تعريف داشته باشه بنظرم پرايد بايد 2 تومن بشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
قیمتها که قطعا کم نخواهد شد. ولی بالاخره مرگ یه بار و شیون هم یه بار.
یا خودرو ساز واقعی میشیم و یا کلا تعطیل میکنیم.
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
به نظر من چون اینچنین کمپینی تا به امروز تو ایران انجام نشده ،خودرو سازان برای اینکه نزارن بازم اینچنین همکاریهایی بین مردم صورت بگیره ،تمام تلاششونو میکنن که اونو بی تاثیر نشون بدن و تا جایی که بتونن تحمل میکنن.ولی مردم مقاومت کنید تا به حقمون برسیم و بهشون ثابت کنیم که (اونان که به ما نیازمندن نه ما به اونا!)اگه ما نخریم اونا برا کی مونتاژ میکنن!؟؟؟؟؟؟
مهرداد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
با نظر آقا محمد موافقم. اگر فکر کنیم که قیمتها واقعا شکسته میشه و مثلا 30% ارزون میشه کمی خوشخیالیه! ولی آنچه مهمه اینه که مردم یاد بگیرند از حقوقشون دفاع کنند و حقشون رو بگیرند!! در این راستا مقاومت برای نخریدن بهترین گزینه است. الان که تابستون هم داره تموم میشه و دیگه دلیلی برای حمایت از گرانفروشان بی کیفیت وجود نداره!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
14
803
انقدر کیفیت خودرو پایین اومده که اگه ماشین صفر بخریم ضرر کردیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
البته خودرو صفر کیلومتر ایرانی وچینی .
فواد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
به نظر من ایشون درست میگن. امروزه مردم بیشتر تو ماشین هاشون هستن تا خونه هاشون. پس باید خودرویی با کیفیت مطلوب و قیمتی مناسب در اختیار داشته باشند. این مساله هم یک دغدغه قدیمی بین هموطنای عزیزمونه ولی اگر میبینید الان شکوفا شده به دلیل وجود دنیای مجازی و شبکه های اجتماعیه. به شخصه عقیده دارم کیفیت بهتره خودرو باعث اصلاح فرهنگ رانندگی و کمتر عصبانی شدن مردم در هنگام رانندگی هم میشه
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
13
614
این کمپین همدلی و همزبانی مردم در یک امر را نشان می دهد امیدوارم نتیجه مطلوب بدهد .و فروشنده ای که فروش نداشته باشد محکوم به ورشکستگی است.صد درصد تن خواهند داد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
اميدواريم كمپين هايي براي هر كالاي بي كيفيت و گران ايجاد شود
amir
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
در تایید حرف شما از قدیم گفتن بار کج به منزل نمی رسه . سیستم معیوب و رانتی محکوم به شکسته!!!
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
791
36
من 9 روز قبل یک پراید خریدم . انشاالله مبارک است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
امیدورام توی تصادف له نشی....
دان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
دلم می خواد 1 ماه دیگه نظرت رو بدونم در مورد خودروت. بعد می فهمی چرا مردم نمی خرن(من خودم ی زخم خورده ام)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
هنوز گذرت به خدمات پس از فروش نیفتاده؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
537
68
با تو جه به حمايت دولت و مجلس و بقيه ... كاهش قيمتي رخ نخواهد داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
قیمت رادولت ومجلس نمی تواننددستوری تعیین کنندبلکه دردرجه اول کیفیت وسپس عرضه وتقاضاتعیین می کندوچون خودروسازان جواب اعتمادمردم رابابدترین وجه ممکن داده اندحتی اگرمیزان تولیدخودرابه یک پنجم مقدارفعلی کاهش دهندبازهم بعیدمی دانم رغبتی برای خریدازاین جماعت بی حیا وظالم درمصرف کننده بوجودآید.
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
12
470
من خودم (و همچنین پدرم) برای خرید ماشین دست نگه داشتیم به خاطر همین کمپین..

اما چشمم آب نمی خوره اتفاقی بیفته چون خودروهای جدید و اروپایی رو هم قراره همین شرکتای فعلی وارد یا مونتاژ کنند پس قاعدتا یک ماشین جدید 20 میلیون تومنی رو میدند 100 میلیون که از بابت فروش پراید و 206 خیالشون راحت باشه..
باید قوانین ورود خودروسازان دیگه تسهیل بشه تا رقابت ایجاد بشه اونوقت میشه امیدوار بود.. امید من به اینه که این کمپین این شرایط رو تسهیل کنه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
مشكل در تعرفه خودروي وارداتي است . و بحث آقايان اين است كه ظاهرا و اصلا تمايلي به جو رقابتي ندارن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
بهترین وقت خریده
بیخودی زندگی خودتون را لنگ مردم الاف نکیند
اکثر کمپینیها ماشین دارند
شکمشون سیره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
40
298
تاثیر چندانی ندارد چون بازار ایران هنوز تشنه خودرو مخصوصا نو هست ولی خیلی خوبه که این فرهنگ در بین مردم نهادینه شه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
6
381
هرچند كه پول نداريم ولي اين كمپين در به چالش كشيدن و كمي به تفكر واداشتن مردم نقش خوبي داشته است.
پاسخ ها
شاهین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
مردم نباید به این کمپین نگاه صفر و صد داشته باشن به اعتقاد من این همدلی که الان شروع شده اثر 100% نداره ولی اثر 50% مثبت داره و در آینده وقتی مردم تمرین کنن و یاد بگیرن با هم باشن این اثر هر روز بیشتر خواهد شد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
11
458
آقا نخر.. خانوم نخر.. جان مادرت نخر... حتی اگه بهت گفتن خائن. وطن فروش... ضد انقلاب... نخررر عزیز من ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
اتفاقا برعکس اظهار نظر ها بنده اینکارو خدمت به کشور میدونم.
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
18
389
کمپین نخریدن خودرو = کاهش قیمت و افزایش کیفیت
ناشناس
United Kingdom
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
7
281
بله این کمپین برای نخریدن خودروی صفر تاثیر زیادی دارد من خودم به خودرو جدید نیاز دارم ولی به خاطر این کمپین فعلا خرید نمی کنم تا وضعیت خودروی داخلی مشخص شود و در صورتی که داخلی ها اگر ارزان و با کیفیت نکنن ترجیح میدهم برند خارجی بخرم از نظر قیمتی نزدیک به فیمت داخلی
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
6
302
کاری که خودروسازها با ملت دارن میکنن جوابش خیلی بدتر از نخریدن آشغالاشونه
باید دادگاهی بشن و جواب پس بدن
میدونم انتشار نمیدی عصری جون، فقط خواستم دلم یکم آرووم شه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
بايد يك تحقيق و تفحص واقعي اتفاق بيفته و مسولين سابق خودروسازي هم پاسخگو باشن و براي توضيح احضار بشن. ايا امكانش هست؟
شاهین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
وزیر صنعت و خودرو سازها با اظهار نظر هاشون در واقع اعلان جنگ با مردم رو صادر کردن پس مردم در این جنگ باید پیروز بشن.انشاله
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
5
215
نظر شخصی من این هست که گل بگیریم
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
5
154
با سلام
با توجه به آگاهی مردم از شرایط خودروهای داخلی و اشکالات فنی این خودرو ها، این کمپین آتش نهفته زیر خاکستر را نمایان کرد و مردم به ستوه امده از تولیدات بی کیفیت داخلی را بیدار کرد و قطعا در بازار خودرو تاثیر گذار خواهد بود و شکی نیست جلوی زیاده خواهی دوستان خودرو ساز گرفته خواهد شد . و اقبال عمومی به خرید خودرو داخلی به شدت کاهش خواهد یافت .
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
6
212
اصلا نباید خودرو خرید تا بلایی که بر سر ملت اورده جبران بشه قیمت ها بکشه پایین
hosein
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
4
133
شماهم انگار امر واستون مشتبه شده؟؟!!!
یک طرف مساله اینه که خودروهای بی کیفیت خودشونو با قیمت های نجومی دارن عرضه میکنن و هرجور بخوای حساب کنی، خودروهای داخلی اینقدرا نمی ارزه و با این پول میشه خودروهای بهتر خرید
از طرف دیگه آیا باید خودروهای نیم قرن پیشو بخریم؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
9
252
حسب شغل بنده ارتباط تنگاتنگی با نمایندگی های مجاز دارم . و از در گفتگو با ایشان متوجه شدم کمپین متشکله بسیار تاثیر گذار بوده است. چراکه عملا خرید خودروی صفر با کاهش شدیدی مواجه شده است و در موارد ثبت نامی و پیش خرید نیز خریداران اکثراً اعلام انصراف مینمایند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
8
267
من خودم بشخصه پولشو دارم که ماشین بخرم ولی فعلا از ارابه بابا استفاده میکنم تا ببینم کمپین جواب داده یا نه
پاسخ ها
رحیم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
ان شااله جواب میده عزیزم . اگر این کار فقط 1 ماه ادامه پیدا کند حتما جواب میده نگران نباش.
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
3
274
این کمپین متمدنانه ترین و آرام ترین شکل اعتراضست از سوی مردمی که سالهاست از سوی عده ای به اصطلاح خودرو ساز!! استثمار میشوند. سال ها لگدکوب کردن حق مشتری ایرانی دیگر بس است.نمیخریم تا ارزان شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
خیلی قشنگ گفتی
مرسی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
6
237
صبر مردم تموم شده
به شخصه تا قیمتها کاهش زیادی نداشته باشه حاضر به خرید نیستم
خودرو سازان ما در نهایت مجبور به کاهش قیمت هستند این همه سر و صدایی که بپا کردن نشان از ضرر اونا داره
کارکنان ایرانخودرو عملا هیچکاری انجام نمیدن اگر کسی رو میشناسید ک تو ایرانخودرو کار میکنه ازش بپرسید بهتون میگن که عملا کاری انجام نمیدن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
7
240
به نظر من این فراتر از یه کمپین هست. در واقع منطق خرید مردم نسبت به گذشته خیلی بهتر شده و دیگه حاضر نیستند کالا رو به هر قیمتی بخرند.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
6
246
من موافق کمپین هستم
پاسخ ها
شاهین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
وقتی وزیر صنایع اونقدر عصبی شده و کنترلشو از دست میده یعنی این کمپین کار کرده یعنی مردم تا اینجای کار موفق بودن.
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
7
183
این اتفاق از زمانی آغاز شد که زمزمه برچیده شدن تحریم ها و ورورد خودروهای با کیفیت خارجی با قیمت پایین به کشور شکل گرفت وگرنه مردم مث سابق به فکر حیف و میل بیت المال نبودند
ولی به نظر من با اینکه این مساله احساسی شده باید بصورت جدی ادامه داشته باشه تا لااقل اگه خودرو خارجی هم نیومد خودروهای خودمون با کیفیت تر بشن.منطقی برخورد کنیم این همه پرسنل خوئروسازا رو نمیشه بیکار کرد ولی میشه این صنعت رو به دست اهلش سپرد جون مردم مهمتره تا جیب برخی آقایون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
و همینطور جان مردم مهمتره از بی کار شدن تعدادی کارگر کارخانه چون همان کارگزها هم در پایین بودن کیفیت تولید مقصر هستند و باید تبعات آن را نیز بپذیرند
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
96
19
نمیدونم

زیاد

نه !!!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
56
76
به نظر من که تأثیر چندانی نداشته. علت اینکه مردم خودرو نمی خرن اینه که منتظر کاهش قیمت اون به علت توافق و امید به گشایش در امور کشور در آینده هستند. و دلیل بعدیش عمق رکودیه که تو تمام بخش های کشور به علت نرخ های بالای سود بانکی فراگیر شده. البته شاید این کمپین هم کمک به این قضیه کرده باشه ولی تأثیرش بسیار ناچیز بوده. مردم قبلا همکاری و همدلیشون رو تو بحث شیر و گوجه فرنگی نشون دادن. اخلاق و رفتار احساسی عجول و شتابزده و خودخواهانه مردم که من هم جزئی از اون هستم بر هیچ کس پوشیده نیست!!
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
2
175
با سلام
من تا به حال حداقل برای 3 نفر از دوستانم که خودرو صفر خریده اند دیده ام که ماشین آنها مشکل داشته است.
یک دوستم سمند خرید، بیش از 10 بار برای مشکل قفل به نمایندگی مراجعه کرد و در آخر در خارج از نمایندگی تعمیر کرد. جالب اینکه چون گارانتی داشت، هر بار در فاکتور تعویض قطعات مختلف را عنوان میکردند. حتی قطعاتی از موتور! حالا یا در بدترین حالت یک نفر این وسط دزدی میکرده، یا خودشان از خرابی برخی قطعات قبل از تحویل خبر دارند و در سرویس های مشابه نسبت به رفع آن اقدام میکنند که در هر حالت مصداق ناکارآمدی سیستم است
یک 206 صفر را دیدم که لاستیک کنار شیشه درب، تا انتها کشیده نشده و حدود 2 سانت از بدنه را پوشش نمیداد. گذشته از کیفیت بسیار بد قطعات پلاستیکی نظیر دستگیره در، قسمت بالای پخش که اگر کسی سریع دست بکشد، دست را می برد.
روکش پارچه ای درب که بسیار بی کیفیت شده و من دیدم که ماشین صفر، روکش روی درب داشبرد آن باد کرده و آویزان بود.
تیبا هم همینطور، یکی از دوستان از روز اول مشکل قفل درب داشت.
حالا آیا این واقعا مصداق چیست و کیفیت کجای کار است؟
به نظر من باید به روند عدم خرید خودروی بی کیفیت و گران ادامه داد.
بهتر است الان در مناطق ازاد مانند انزلی یک کار تحقیقی انجام شود که مردم چه خودرویی میخرند و میزان رضایت آنها چگونه است.
با تشکر
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
12
106
با سلام
1.وارد کنندگان خودروهای خارجی با تحریک احساسات به حق مردم این جنبش را راه انداختند واقعیت هم اینه که بی کیفیت ترین ماشین های چینی موجود در بازار از لحاظ کیفیت از خودروهای مونتاژ ایرانی سرتر است و فیمتش هم خیلی پایین تر است.

2.خیلی زیاد

3.مطمنا چون نه کیفیت دارند و نه ایمنی و واقعیت اینه که اون ماشین ها مفت هم گرونه
خبازي مقدم
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
3
155
بابا اگر كارخانه ادعاي زيان دهي دارند پس چطور اين همه ماشينهاي روز دنيا در خارج از كشور ارزان است باپول دنا بهترين ماشين خارجي را ميشود خريد
ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
2
125
به نظر من دليل اين كمپين مطالبات به حق و منطقي انباشته شده مردم در حوزه توليد خودروست. عملكرد بسيار بد و قلدر منشانه خودروسازان ناشي از حمايتهاي بيدريغ دولت و مشخصا وزير صنعت است كه به عنوان بازوي عملي اجراي سياستهاي خودروسازان ايفائ نقش مينمايد . قدم اول در اصلاح اين روند نيز استعفائ وزير و عذر خواهي جهت توهين به مردم شريف ايران و تصحيح و هدفمندسا زي حمايتهاي دولتي از اين بخش است . اگر براي كمك به حركت و ايستادن طفل خردسال هميشه زير بازوان او را بگيريم اين طفل تا آخر عمر فلج خواهد شد !!!!!!!!!!!!!!!
صدای مردم
United States
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
3
118
با کاهش قیمت نفت قیمت اکثر مواد اولیه بخصوص پتروشیمی و فلزات به نصف کاهش داشته مگر خودرو چیزی بیشتر از فلز و مواد پتروشیمی دارد از طرفی از آنجا که بیشتر دادو ستد خودروسازان یورو می باشد یورو نیز کاهش قیمت داشته چرا خودروسازها از این بهانه برای افزایش قیمت خودرو استفاده می کنند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
2
132
تازمانی که خودرو به قیمت واقعی خود بر نگشته نباید خودرو خرید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
3
128
من به شخصه نزديك چهار ماهه كه ميخوام ماشين بگيرم اما وقتي واقعا اين قيمتهاي نجومي حودروهاي بي كيفيت رو ميبينم دلم به حال پول و زحمتي كه براش كشيدم ميسوزه و حاضر نشدم خرج خريد خودرو كنم تا به امروز.
همه جاي دنيا اين مسئله اثبات شده كه با نخريدن ميتونن مردم توليد كنندگان را مجاب به خواسته ي خود كنند. چون در اصل اونا چشم به دست مردم ميدوزند نه مردم !
موفق باشيد
كارمند
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
5
121
باسلام و احترام
من با خانواده ام عهد بستيم كه تا از بين رفتن رانت خودروسازي فعلي و ساخت خودروي باكيفيت و قيمت مناسب همانند باقي كشورها از خريد خودرو امتناع ورزيده و فعلا با وسايل نقليه عمومي كارمان انجام دهيم.
چرا كشور ما كه تكنولوژي چند دهه پيش كشورهاي اروپايي رو مونتاژ ميكند و هنوز نتوانسته ايم 100 درصد خودرو بسازيم چرا از تكنولوژي روز دنيا استفاده نكنيم!!! هزينه هاي مصرف زياد بنزين و آلودگي و خسارات جاني را چه كسي بايد بدهد؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
3
109
من الان نزدیک به 3 ماه است که می خواهم یک دستگاه پژو 206 بخرم اما جدا از کمپین نخریدن خودرو، هرچی با خودم کلنجار می رم می بینم که واقعا نمی ارزه که 32 میلیون تومن برای خودرویی هزینه کنم که بنا به گفته ی اکثر کارشناسان خودرو، کیفیتی به مراتب پایین تر از پژو های تولید 4 سال پیش داره! به شخصه برای من این کمپین انگیزه ای شده که فعلا برای خرید خودرو عجله نکنم!
علی رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
195
20
اینکه کیفیت خودرو پایینه قبول.ولی نباید کاری بکنیم به تولید داخلی لطمه بخوره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
تولید داخل به چه بهایی؟ مرگ هزاران نفر در جاده ها بدلیل نبود ایمنی خودروها یا هزینه های گزاف تعمیرات که به قشر ضعیف جامعه در بدو خرید خودرو تحمیل می شود
مهرزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
سلام. تولید داخلی که بعد از 50 سال هنوزهم نود درصدقیمت تمام شده اش را قیمت دلار تعیین میکند و باعث قتل عام مردم مملکتمان میشود را نمی خواهیم.
مریم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
تولید داخلی به چه قیمتی؟ به قیمت کشته شدگان تصادفات جاده ای؟ به قیمت پر شدن جیب آقایون؟ کجای اقتصاد گفته یه صنعت ناکارا رو باید همینطور ادامه داد؟ بیایم دست از رانت و رانت خواری برداریم. آقایون خودروساز خدا شاهده اگه ماشین با کیفیت تولید کنید هم می تونید به رانت خوریتون ادامه بدید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
داخلی نیست، قطعات چینیه به اسم تولید داخلی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
این تولید داخلی نیست این تولید خیانت به مردم و گرفتن جان آنها و صدمه زدن به آنها است کدام کشور را دیده اید مردم خود را برای تولید داخلی بکشد !!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
تولید داخل؟ دقیقا منظورت چیه؟ کدوم تولید؟
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
4
93
اصلا شما ببینید فارغ از کیفیت که روز به روز کاهش پیدا میکنه، خودروسازهای ما دنبال چی هستند و خودرو سازهای همین کره و در درجه نازل آن چین کجا هستند.
بعد از گذشت کمتر از 3 تا 4 سال، جدیدا اتاق جدید توسان 2016 رونمایی شده و ده ها اتاق و طرح جدید که خودروسازهای کره ای سالانه میدهند. خوب، ما در ایران چه میکنیم؟ چراغ سمند رو عوض میکنیم با ده میلیون افزایش قیمت اسمش رو میذاریم دنا!!
آخه به دست آوردن این تکنولوژی ها مگه چقدر مشکله؟ از نظر ایده و طراح هم که ادعامون میشه ما از همه بهتریم. پس کوووو!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
3
82
تاكنون تمامي دولتها مشكل اصلي صنعت خودرو هستند چراكه با حمايت و انحصار آن باعث افت كيفيت و افزايش قيمت آن شده اند.
نخريدن خودروي بي كيفيت ايراني، كمك بزرگي خواهد بود به افزايش كيفيت و كاهش قيمت آن و شايد افزايش صادرات آن در سطح بين المللي.
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
3
67
علت اصلی کیفیت بسیار پایین و قیمت بالای محصولات هست فروش خودرو تو ایران به معنی واقعی ظلم به مردم هست یعنی با ایجاد تعرفه گمرکی قیمت ماشینای وارداتی را بالا نگه می دارن تا مردم مجبور باشن خودرو داخلی بخرن آخه این چه صنعتیه 8 ماه پیش ما یه ماشین صفر از این خودرو ساز خریدیم به ماه نکشید گیربکس و صفحه کلاچ رو عوض کردیم جالب اینجاست که خود تعمیرگاه مجاز خودشون می گفت قطعات فابریک کارخونه بدرد نمی خوره همین ماه پیش یه ماشین دیگه رو به خاطر این کمپین رفتیم و پس دادیم
خودرو ساز ها قیمت رو پایین نمیارن و با کم کردن واردات و تعرفه جدید مردم رو مجبور می کنن دوباره برن و محصولات رو بخرن این کمپین خوبه ولی وقتی شرکت خودرو ساز این قدر قدرت داره کاری نمیشه کرد
یه سوال هم از دوستان دارم چرا محصولات ایران خودرو خارج از کشور مثلا در عراق و سوریه از داخل ارزون تر در میاد؟
طرفدار كمپين
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
3
82
موافق اين كار هستم . تقلب و دروغ و بي احترامي حدي داره

من كه نمي خرم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
4
84
مرگ یک بار و شیون یک بار .
خواستن توانستن است.
ما همچنان ایستاده ایم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
3
69
این کمپین به هر دلیل و از طرف هر کسی که به راه افتاده باشد حرف دل مردم را می زند و من خودم شدیدا نیاز به خودرو دارم ولی دست نگه میدارم و میدانم که واکنش مردم بی جواب نمی مونه و این همه جاروجنجالی که از طرف خودروسازان و کسان دیگری که در این بین ذینفع هستند نشان از این دارد که بالاخره واکنش مردم مظلوم ایران بالاخره یه جایی خودشا نشون داد و امیدوارم خودروسازان بدونن که بدون مردم به هیچ جایی نمیرسن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
3
58
دلیل اصلی کیفیت بسیار پایین خودروهاست و سلطه ای که این خودروسازها روی مردم ایجاد کردند.مطمئن باشید هر سلطه نا حقی روزی ازهم میپاشه.چگونه است برای خرید خودرو با این همه معضلی که ایجاد میکند یک ششم تا یک پنجم قیمت وام میدهند ولی برای خرید خانه یا فرش حتی یک دهم نمیدهند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
3
66
خربدن خودرو های داخلی با این وضعیتشون زیر بار ظلم رفتنه، با وجود اینکه برای خیلی ها راهی جز پذیرفتن ظلم نیست
افشین
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
3
84
این ملت چقدر باید تحقیرشود. تاآخرش موافق این کمپین هستم.
پاسخ ها
مصطفی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
احسنت بهترین راه فقط ادامه این کمپین است
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
31
32
با سلام
به نظر من کمپین تاثیر قابل توجهی در کاهش قیمت خودرو نخواهد داشت
تازمانی که دولت از خودروسازان حمایت می کنه و بازار خودرو انحصاریه ما هیچ تغییری در کیفیت و قیمت خودرو های تولید داخل نخواهیم داشت
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
4
105
سلام
بنده شاغل در امور مالی یکی از شرکتهای خودروسازی هستم و کاملا با این کمپین موافقم . چیزی که باعث افزایش قیمت خودروها شده بود عدم کفایت مدیران سیاسی این دو شرکت هست . هر دفعه یه کسی رو میارن که اصلا براش کیفیت و ارتقاء محصولات مهم نیست فقط باند بازی و لابی گری و آوردن کلی از فک و فامیل به شرکت . بهره وری صفر ... خدا کنه مردم کوتاه نیان حتی اگه به بیکار شدن من منجر بشه دیگه همه خسته شدن از دیدن چیزای غیر منطقی
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
2
68
باید خودروسازان از خواب خرگوشی بیان بیرون
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
2
74
کمپین هم نبود باز من نمیخریدم . پول مفت نداشتم بدم گاری سوارشم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
2
66
من قبل از توافق ميخواستم خودرو صفر بخرم اما دست نگه داشتم شايد وضعيت صنعت و قيمت اون متحول بشه يا حداقل خودروهايي با برند معتبر در ايران ساخته بشه با 60 ميليون ميشه يك خودروي خوب با كيفيت و برند خريد حتي با 30 و 40 ميليون هم ميشه خودروي بهتر از خودروي بي كيفيت خريد بهتره خودروسازها فكري اساسي و مثمر ثمر بكنند تا هم اونا سود ببرن هم مردن و دست از خودخواهي كم گذاشتن براي مردم بردارند
من فكر ميكنم نخريدن و اين كمپين تاثير خوبي داشته كه وزير صنعت وقت ميزاره و ميگه اگه مردم نخرن خيانت كردن !!!!!!
داود
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
2
87
این کمپین 100 درصد جواب داده است ایران خودرو تولید خود را از روزی 2400 دستگاه به 2000 دستگاه کاهش داده است این یعنی کاهش تولید تا حفظ قیمت ولی در نهایت تنها با کاهش قیمت از این رکود خارج خواهند شد. مثال گوجه فرنگی را همه می دانند وقتی بازار تشنه است کیلویی 8000 تومان ولی وقتی همه نمی خرند می شود کیلویی 2000 تومان
پاسخ ها
مریم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
متاسفانه خودروسازهای ما بیشتر از اینکه به فکر استفاده از ساز و کار بازار جهت کنترل قیمت باشن از ابزارهای غیر اقتصادی مثل فشار استفاده می کنند و در نهایت میندازن گردن کارگران و کارکنان شرافتمند. در حالی که همه می دونن ادعای حمایت از کار و اشتغال فقط جنبه شعاری و نمادی داره.
amir
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
2
79
کسی پولش رو پیدا نکرده!!! کسانی که خودرو داخلی می خرن اغلب از طبقه زحمتکش و متوسط هستند. همه جای دنیا برای مشتری ارزش قائل هستند و به مشتری حق انتخاب میدن، کسی که داره پول خرج می کنه باید حق دسترسی به محصول با کیفیت داشته باشه نه اینکه به زور و اجبار فقط یک انتخاب محدود بی کیفیت جلوی روش بذارن
کيميا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
1
88
با سلام به هموطنان عزيز و عصرايراني هاي گل. من فروردين امسال يک پژو 206 تيپ5 ارديبهشت امسال گرفتم و شايد باور نکنيد که بگم دو هفته پيش حين رانندگي ناگهان دنده آن از جا درآمد و مشکلات ديگر... مکانيکي مي گويد اکثر خودروهاي توليد 93_ 94 به مشکلات بدي برمي خورند و همه ناشي از استفاده از قطعات نامرغوب حين توليد است. چرا بايد با پرداخت اينهمه هزينه، خودرويي بگيريم که کيفيتش اينقدر پائين استو جالب اينجاست که نمايندگي هم حاضر به تعميرخودرو براساس ضمانت نامه آن نشد و نزديگ 480 هزارتومان هزينه مکانيکي آن شد. بنظر من اين کمپين عملکرد مثبتي دارد، اگر منجر به وارد شدن فشار به شرکتهاي بي مسئوليت خودروساز شود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
1
73
با اتحاد همه مردم همه چیز ممکن است امیدوارم مردم به تحریم خود ادامه بدند تا خودرو باکیفیت بخرن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
3
69
مردم ما لج باز های حرفه ای هستند به خاطر ضریب هوش بالایی که دارند و ت اینکه حرف شاون رو ثابت کنن
به زودی وطن امروز تیتر بزرک میزند
انحصار خودروسازان ورشکستگی انحصاری
علوی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
72
خود مردم این کمپین را به حق به راه انداختند. نه خائن هستند نه سیاسی بازی میکنند و نه .... اینها درد دارند از اینکه تو این اوضاع اقتصادی که همه بار تحریمها رو دوششان هست این دو خودروساز وطنی حاضر به کمی کوتاه آمدن نیستند و از منافع بی حد و حصر خود کمی عقب نمی نشینند به نفع این مردم در سختی.
در آخر مطمئنا قیمت خودرو کاهش می یابد.
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
59
من پارس 93 داششبورد جدید خریدم با کلی ذوق 1200 هزار تومان اثاث ریختم روش و از بس ازارم داد و هر روز تو نمایندگی بودم با چهار ملیون تومان خسارت فروختم واقعا این خودروهای چینی بی کیفیت لایغ ما نیست
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
63
به نظر من کمپین موفق بوده چون اگر نبود مدیران و حتی وزیر مربوطه را درگیر نمی کرد که ایشون هم با بیاناتشان به اعتبار خودشان لطمه وارد کنند. من بشخصه وزیر صنعت و رفتار کاریشان را دوست داشتم ولی با اظهار نظرشان در این مورد کمی دو دل شده ام. واما در مورد نخریدن خودرو حتما منتظر جواب دهی کمپین خواهم بود. با ارقامی که ما به این خودروها پرداخت میکنیم در کشورهای اروپایی بهترین خودرو ها رو میشه سوار شد. مشکلات موجود اجازه تفکر و تصمیم گیری درست رو از مدیران خودروسازی گرفته و آنها همیشه برای ازبین بردن موانع هستند و نمیتونن نسبت به آینده راه کارهای خوبی ارائه بکنند. حق مردم ایران نیست که خودرو های ۲۰ یا ۳۰ سال پیش رو سوار بشن اون هم با این قیمت ها. اگر این کمپین جواب نمیداد مدیران در مورد هزینه ها و پرداخت های اضافی صحبت نميکردن.مثلا پرداخت سهم دولت برای هر خودرو از طرف مدیران ایران خودرو مطرح گردیده که بنظر من واقعا هزینه اضافی هست چون پس از،پرداخت مالیات و عوارض های گوناگون این پرداختی حتما اضافه میباشد.
صادق
Netherlands
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
63
عاملان داخلی تحریم بیش از آنکه ایران برایشان مهم باشد جیب خودشان مهم بود. حالا هم که دیگر حرف از تحریم نیست نگران جیب خودشان هستند. مردم ایران اما خوب می فهمند. من دقیقا پول خرید دو ال نود صفر را دارم اما تا قیمت ها پایین نیاید نمی خرم. ضد انقلاب هم نیستم کار حرام هم نمی کنم خائن هم نیستم بی عقل هم نیستم به ماشین 15 میلیونی، 40 میلیون پول بدهم.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
85
می خواهم نظرآقای نعمت زاده رادرمورد سانحه رانندگی محور بندر دیلم - بوشهر که درآن هفت نفر از اعضاء یک خانواده من جمله یک کودک دوساله بیگناه که قربانی خودروسازان بیکیفیت شدند رابدانم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟لعنت به هرچه خودرو داخلی است........
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
1
81
ما خیلی دیر به این هماهنگیها رسیدیم. امیدوارم این کمپین شروعی باشد برای هماهنگی بیشتر مردم ایران برای ارتقا کیفیت اجناس ایرانی با قیمت معقول
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
1
74
با وجودی که احتیاج مبرم به خودرو دارم نمیخرم تا کمکی به خودم به مردمم و به ملتم بکنم تا به این طریق چشم یه سری از روسا که فقط وفقط فکر جیب خودشون هستن به حساب بیفته ما باید فکر کیفیفت باشیم تا لج و لجبازی با خودمان. خودروسازان الان فقط تو فکر سود خودشونن و به کرسی نشوندن حرفشون. ولی بهتره که به فکر کیفیت باشن .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
55
برند خودروسازي ايران با اينهمه حمايت مردم و صرف ميلياردها دلار نفتي از بيت المال اگر تا حالا مي تونست در دنيا مطرح باشه كه شده بود پس مزيت نسبي نداره و بايد بحال خودش واگذار بشه شايد بتونه رقابت كنه اگر نتونست بره كنار در عوض حمايت دولت صرفا روي قطعه سازي باشه و ارتباط اونا رو با خودروسازهاي دنيا برقرار كنه كه راه حل اساسي رفع بيكاري در صنعت هم فقط اونه والا از مونتاژكاري چيزي عايد نميشه الا خالي شدن جيب مردم و از دست رفتن جونشون در تصادفات
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
متاسفانه قطعه سازها هم غالبا کارآیی لازم رو ندارن من تو دوتا شرکت قطعه ساز کار کردم دستگاه ها و ماشین آلات در حد اولیه و حتی دست ساز همون شرکت! مواد اولیه با کیفیت متفاوت و نامطمئن و ... و به عینه دیدم کارشناسان طرف ایران خودرو با اغماض زیاد قطعه ها رو قبول می کنند!!!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
1
62
عامل مهمتر قدرت خرید مردم هست چرا که مسکن هم با همین مشکل مواجه است برای خروج از رکود باید قیمتهای هردو کاهش پیدا کنند
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
78
6
با سلام
با توجه به اینکه نقدینگی در جامعه کم شده است لذا خودبخود خرید خوردرو کاهش داشته است و این کمپین چنیین کمپین هایی در ایران جوابگو نمی باشد
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
2
60
بسیار کار درستی است و من هم می خواستم خودروی صفر بخرم اما پس از این کمپین از این کار منصرف شده ام .
محمد عظیمی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
74
11
سلام
کمپین نخریدن خودرو مانند بسیاری از فعالیت اغلب ایرانی ها در شبکه های مجازی ناشی از احساس و هیجانات زود گذر است. ضمن اینکه موافق حفظ حقوق مصرف کننده از سوی همه تولید کنندگان از جمله خودروسازان هستم، اعتقاد دارم ضربه زدن به صنایع خودروسازی و بقیه صنایع کشور اقدامی غیر ملی تلقی می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
حمایت نابه جا و دخالت در این صنعت ضربه مهلک تری است مرگ یکبار شیون یکبار!
امیر
Armenia
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
3
61
از خیلی وقت پیش این تصمیم رو گرفته بودم و مردم بانیان اصلی این تحریم هستن خودروسازان هم در نهایت مجبور به کاهش قیمت ها هستن
طيبه
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
2
58
سلام به واقع از خريد خودروي ايراني پشيمانم با وجود اين که به ايراني بودنم ميبالم اما ايران خود رو حاضر نشد در شرايط گارانتي باطري ماشين را عوض کند و پول باطري را کنار خيابان از ما دريافت کرد
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
1
49
کاملا موافق این کمپین هستم
و اعتقادم بر این این است که باید تا حصول نتیجه که همان کاهش قیمت خودرو می باشد ، این کمپین ادامه داشته باشد.
به امید پیروزی
علی
United States
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
2
83
1 - من ماشینمو فروختم تا مدل جدید تری بگیرم . اما با وجود اینکه تقریبا مطمئنم که قیمت پایین نمیاد به احترام مردم صبر کردم و الان یک ماهه که بدون وسیله نقلیه هستم با اینکه پولش توی حسابمه و همین الان نقدی می تونم خرید کنم .
2 - من نمی دونم این صنعت مادر واقعا ارزشش چقدره که از جون مردم مهم تره ؟ شما این صنعتو مثل یک گروه تروریستی فرض کنید که هر 4 ماه 5500 نفر رو می کشه توی ایران ولی چونکه برای 600 هزار نفر اشتغال ایجاد کرده توی صایع بالا دست و پایین دست ما نه تنها با این تروریست مبارزه نمی کنیم، بلکه اگر بهش کمک نکنیم و ازش خرید نکنیم انگار ما آدم کشتیم !
خلاصه من فکر نمی کنم هیچ چیزی از جون مردم مهم تر باشه اونم نه توی یه کشور دیگه بلکه مردم مملکت خودمون که حاضر باشیم اینهمه کشته بدیم تا حفظش کنیم !
من ماشین نمی خرم به احترام خون تمام مردم بی گناهی که از سر ناچاری پول امن ترین ماشین ها رو توی دنیا دادن و ماشین نا امن ایرانی و چینی خریدند و داغشون به دل عزیزانشون موند ...
پاسخ ها
مجتبی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
دمت گرم داش علــــــــــــی

اسمتو و مرامتو عشقه
مهرداد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
خیلی مردی علی آقا.
واقعا قشنگ گفتی ..
رحیم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
سلام ودرود بر تو که واقعا حرف دل تعداد کثیری از هموطنان خود را بیان داشتی خدا نگهدارت برادر . یاعلی .
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
1
76
با توهین های وزیر صنعت ما مصمم تر شدیم...
رانت،خودروی بی کیفیت،قیمتهای بالا.
با این شرایط، عجیب اینکه به گفته وزیر تولیدکنندگان دارند ضرر میکنند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
1
59
بنظر من نه تنها در مورد خودرو که باید در هر موردی که قیمت بی دلیل افزایش پیدا میکنه مردم باید مقاومت کنن. قانون عرضه و تقاضا و مردم و بازار قیمت رو دز بازار مشخص میکنه نه یه عده که هیچی حالیشون نیس جز کندن از مردم با عناوین مختلف از جمله شورای رقابت و ...
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
2
63
خوشم میاد عصر ایرانو من که پول ندارم واسه هیچی ولی تو اون قدر تبلیغ کن تا همه از کمپین نخریدن خودرو بشن.
مرسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
چی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
1
46
سه ماه دیگه این کمپین ادامه پیدا کنه
مشکل از ریشه حل میشه
کما اینکه با گفته های وزیر صنعت مشخص شد ، جواب داده .
ملت متحد باشند با وحدت کار به سرانجام میرسه
فقط 3 ماه دیگه
ایمان
United States
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
1
45
نمی خرممم
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
1
47
من تا وقتی قیمتها منصفانه نشن خودروی تولید داخل نمی خرم یا همینی رو که دارم سوار میشم یا خارجیشو می خرم .
چرا باید مردم چوب بی کفایتی مدیران را بخورند . میخوان از احساسات مردم بازم سوءاستفاده کنن بدرک که خودرو سازا ورشکسته میشن مگر نه اینکه به کارگرا فقط چندقاز حقوق میدن ، اگه تولید داخله چه ربطی به قیمت دلار داره و...........
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
2
26
با تشکر از خبررسانی حرفه ای سایت وزین عصر ایران - برای تحلیل چنین کمپینی بهتر است به خواسته های آن با توجه به تمامی عوامل موثر بر نتایج آن نگاهی دقیق داشت. در دوره دولت قبلی متاسفانه با سوء مدیریتهای صورت گرفته و هزینه های نابجایی که بر کشور تحمیل شد، به دلایلی همچون تحریم، ضنعف ساختارهای اقتصادی، ضعف مدیریت عدم حمایت واقعی از بخش خصوصی و... مشکلات اقتصادی شدت گرفت و دلار در یک بازه زمانی کوتاه مدت از حدود 1000 تومان به حدود 3000 تومان (نرخ مبادلاتی) رسید. و همین عامل باعث ضربه شدید به تمامی بخشهای کشور از جمله صنعت خودرو شد. حال با روی کار آمدن دولت بعدی و شروع روند مثب مذاکرات امیدهایی در بهبود شرایط اقتصادی پدید آمد این درحالی است که آثار تازیانه های زده شده بر اقتصاد ایران به این زودی رفع شدنی نیست. به نظر من کمپین نخریدن خودرو یا توجه به خواسته های بحق مردم ایران در مورد پرداخت منصفانه در قبال کیفیت و خدمات منصفانه باید به روزآوری شود و خواسته آنها باید به دو حوزه مهم توجه نماید. یکم) افزایش کیفیت و به روزآوری محصولات دوم) حضور تاثیرگذار برندهای صاحب سبک جهانی از آلمان (فولکس واگن)، ژاپن (تویوتا، هوندا،نیسان و...) و آمریکا (فورد و شورولت)
به نظر من نام این کمپین با خواسته های واقع بینانه می توان "کمپین خرید خودروهای باکیفیت" نام گیرد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
1
58
ساخت خودرو متشكل از چيست؟ فلز، پلاستيك، شيشه، نيروي انساني و طراحي. كشورمون كه از كره جنوبي بيشتر فلز و پلاستيك و ... داره. هزينه مهندسي و طراحي هم كه نميكنيم چون از 30 سال پيش طراحي خودروها تغييري نكرده. نيروي انساني ايراني هم كه صد البته از كره اي و ژاپني چندين برابر ارزانتره. كيفيت محصولاتمون هم كه چند برابر پايينتره. حالا چرا قيمتامون بالاتره؟؟؟ پيدا كنيد پرتقال فروش را
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
4
41
این دسته که مردم تحریم کردن
حداقل درصدی از مردم
ولی بیشتر تاثیر بی پولی مردم هستش
اصلا پولی پس انداز نمیشه که خودرو خرید
وضع معیشت مردم خیلی بده خودرو صفر بماند
هدی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
1
49
علت تشکیل این کمپین کاملا مشخصه مردم از کیفیت نامطلوب خودروهای داخل و قیمت های چند برابر شده اونها طی سالهای گذشته که از سراجبار مجبور به خریدشون شدن خسته شدن..خسته....

به نظرم خودروسازان به سختی مقابله می کنن و شاید قیمت ها خیلی تغییر نکنه ولی حداقل مردم حرفشونو زدن. می شه ارزیابی کرد که کمپین هایی از این دست تا چه حد می تونه باعث اتحاد بشه
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
49
کاملا موافق این کمپین هستم
و اعتقادم بر این این است که باید تا حصول نتیجه که همان کاهش قیمت خودرو می باشد ، این کمپین ادامه داشته باشد.
به امید پیروزی
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
61
ما بعد از کره شروع به ساخت خودرو کردیم
ولی اون کجا و ما کجا؟
خیانت، دزدی، عدم وجدان کاری..
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
46
ببینید دوستان کم کم در ساسر جهان با توسعه تکنولوژیهای نوین و شبکه های اجتماعی باید شاهد راه اندازی این چنین کمپینهایی باشیم بنظر من دلیل اصلی راه اندازی این کمپین و کمپینهای مشابه عدم توجه به خواست عمومی و یا عدم درک نیازهای جامعه است این دوستان تاکی می خواهند اینطور وانمود کنند که مردم نمی دانند که صنعت خودرو ایران بیشتر از تروریسمهایی مانند داعش به این مردم حمله کرده و سالیانه بیشتر از هر بلایی در دنیا جان ایرانیان را می گیرد .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
42
حداقل تاثیری که داره این است که همه مردم باور می کنند خودروهای ایرانی بی کیفیت و در عین حال قیمتشان بالاست!!! البته شنیده ها حاکیست که خودروسازان خوروهای یکنواخت و دارای قطعات یکسان به همه جای ایران نمی دهند. خودروهای تحویلی به پایتخت و شهرهای اطراف آن تاحدی از سایر خودروهای سایر نقاط کشور داری وضعیت خوبی است چون نمی خواهند در مرکز زیاد دچار دردسر و پاسخگویی باشند!!! تاثیرش اینست که علاوه از خودروسازان صدای وزیر صنعت را هم در آورده و در صورت کمی مقاومت دیگر حتماً در سیاست خودروسازان تجدید نظر خواهد شد!!!!
م الف
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
44
سلام.شايد بدلايل خاص كشور ما آنگونه كه انتظار ميره اين كمپين موثر نباشه ولي واقعا دارن به مردم بي احترامي مي كنن.بايد به هر طريقي كه امكان داره اين موضوع در سطح جامعه مطرح بشه كه اگر واقعا ناراضي هستيد لااقل بصورت منطقي وبدور از مسائل سياسي اين اعتراض را اعلام كنيد .سكوت دندان بعضي ها را تيز مي كنه.
رضا 630
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
1
52
من اگر بخواهم ماشين بخرم ترجيح مي دهم يك ماشين چند سال كار كرده تمييز بخرم چون اعتقاد دارم قطعات روي ماشين هاي قديمي كيفيت بهتري دارد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
49
7
اين كمپين بايد براي خودروهاي چيني تشكيل ميشد نه ايراني
پاسخ ها
سیاوش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
هر دو یک مصیبت هستن اصلا اگر چینی ها جای پایی در ایران پیدا کردن به خاطر خودروهای بی کیفیت و گران داخلی هست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
1
53
جدا از کمپین 32میلیون حقوق سه سال منه چرا بدم یه لگن بخرم؟؟؟؟
آرزوی قلبی من ورشکسته شدن ایران خودرو وسایپاست
روح الله
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
1
58
زمستان 91 رو یادتونه؟؟؟؟
قیمت مسکن هم نجومی بود ولی با نخریدن مردم به نصف کاهش پیدا کرد، این کمپین موفق خواهد بود
امیر اتی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
1
51
علت اصلی کمپین خسته شدن مردم از وضعیت کنونی تولید خودروست.

من یه رانا 92 دارم با کیفیت آشغال و خواستم ماشین و عوض کنم و یه مدل صفر بردارم پشیمون شدم.

میدونم دوستان به من منفی میدن ولی متاسفانه باید بگم قیمت خودرو پایین تر از چند صد هزار تومان برای تحویل کارخانه پایین تر نمیاد. من امیدی به پایین اومدن قیمت ندارم ولی امید دارم که برن 4 تا ماشین روز بیارن با کیفیت خوب با همین قیمت تحویل بدن.میدونم برای ما همین قیمت ها هم خیلی بالاست و با وام هم نمیتونیم یه پراید برداریم ولی باز امیدواریم به شرایط خوب تر. نه شرایط افتضاح کنونی
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
1
54
من موافق کمپین هستم و فعلا با مترو و بی.آر.تی به صورت پرس شده سرکار میرم، با اینکه قصد خرید خودرو داشتم و همراه کمپین هستم. به این امید که حرکتی باشه در راستای انقلاب در کل صنایع.
اما به نکات جالبی بد نیست اشاره کنم:
اولا: هدف کمپین نباید خدشه دار بشه، خودرو با کیفیت و با قیمت نزدیک به قیمت روز جهانی می خواهیم خودرو چینی و هندی بیکیفیت هم ممنوع میباشد.
دوما: مردم ما نباید با هر امتیاز و تخفیف و تقسیط دوستان و هموطنان خود را تنها بگذارند.
در نهایت هدف نهایی من این است که این حرکت به این بینجامه که مردم خودشون هم به صورت خودجوش برعلیه هر کالای بی کیفیت حتی اگر تولید کارخانه خودشان باشد اقدام کنن. چون این اقدامات باعث افزایش کیفیت تولید داخلی و در نتیجه افزایش تولیدات و به کارگیری نیروهای بیشتر میگردد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
52
اگه شده یک سال هم ادامه داشته باشه و ملت از حقوق هم دفاع کنن تا دست از جیب مردم بیرون بیارن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
1
44
هدف از اين كمپين مطمئنا هموار كردن مسير براي واردات خودروهاي چيني نيست. هدف در درجه اول ارتقاء كيفت خودروهاي ساخت داخل در سطح استاندارد هاي پذيرفته شده جهاني در اين صنعته - و نه استاندارهاي ايران خودرو!- و كاهش ملموس قسمت و تناسب ان با أرزش واقعي محصولات توليدي و در درجه دوم فراهم آمدن امكان واردات خودروهاي اروپايي و ژاپني كه با بودجه طبقه متوسط همخواني داشته باشه مخصوصا اينكه اين واردات احتمالا كارخانه هاي وطني توليد خودرو رو به تكاپو و رقابت براي افزايش كيفيت و بالإنس قيمت خواهد انداخت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
41
بحث این نیست که پول خرید داشته باشی یا نه مهم اینه که در مقابل یک کالای بی کیفیت انحصاری اعتراض کنیم و حتی در مقابل کالاهای بی کیفیت دیگه هم باید این کمپین باشه اقای وزیر هم باید دقت کنه که چه حرفی از دهان مبارک خارج میشه
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
40
من موافق این کمپین هستم تا این خودروسازان فقط به فکر منافع شخصی خود نباشد وهر آشغالی را تولید نکند وبه این مردم بدهد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
39
امیدوارم مردم با همدلی در این کمپین،مراتب اعتراض و ناراحتی خودشان را به گوش مسوولین برسانند و همچنان به تحریم ادامه دهند که نتیجه خواهد داد.
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
43
مال بد بیخ ریش صاحبش.من فرغون نمیخرم اگه ماشین ساختی میخوام
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
26
8
خودرو ساز با دلار 1200 تومن خودرو رو 14 تا 19 تومن میداد و هنگامی که دلار گران شد اونها هم مثل تمام بازاری ها متناسب با دلار قیمت های خودشونو بالا بردن باید دید با توجه به نرخ دلار قیمت واقعی یک خودروی مونتاژی مثل سمند یا پژو چند هست؟
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
41
تو ایران !!!!!!!
هروز بدتر از دیروز و هرسال یاد پارسال اینا اونقدر پوستشون کلفته و گردن کلفت که حتی وزیری که باید خودشو خادم ملت بدونه در عمل خادم ایناست.*****
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
30
قدرت خرید مردم کم هست چرا که مسکن هم با همین مشکل مواجه است برای خروج از رکود باید قیمتهای هردو کاهش پیدا کنند
چرا برای بقیه محصولات مطلبی نمیزارید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
38
باسلام من توان خرید صفر خارجی راندارم وخریدارخودرو صفر از محصولات داخلی هم نیستم
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
1
39
به دلایل زیر ایران خودرو نمیتواند قیمت خودرو را افزایش و یا در شرایط فعلی نگاه دارد
1- پس از توافق هسته ای و رواج صادرات ، در ازای صادرات و فروش نفت حجم دلار به سوی کشور سرازیر خواهد شد و مطمئنا بانک مرکزی قادر نخواهد بود که همه دلارها را از بازار جمع آوری و ریال جایگزین نماید ، پس قیمت دلار کاهش پیدا خواهد نمود و مابقی داستان

2 - تاحالا ایران خودرو و سایپا به علت تحریمها قطعات را از طریق واسطه ها و به چندین برابر قیمت تهیه میکردند ، که پس ار رفع تحریم ها این مشکل حل و هزینه تامین قطعات به مراتب کاهش پیدا خواهد نمود و ...
و بقیه داستان ها

حالا با این دلایل ، اینکه ایران خودرو و سایپا و ... اعلام کردند که قیمت کاهش پیدا نخواهد کرد ، نشاندهنده طمع بالای این کارخانجات میباشد ، هدف از کمپین نخریدن خودرو ، ضربه زدن به تولید داخلی نیست ، بلکه صحبت این است که مردم ما نیز لیاقت سوار شدن خودروهای با کیفیت در سطح قیمت های جهانی را دارند ، پس خواهشا" فعلا نخرید تا اینگونه اعتراض خود را به گوش مسئولان برسانیم .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
1
39
ملت ایران نشان داده که اهل مقاومت است. به امید خداوند متعال با پیروزی در این عرصه راه را برای تمامی گران فروشان زورگو خواهند بست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
1
43
با سلام در هر صورت کمپین ایجاد شده بسیار عالی است و قطعا موفق می شود و من چند ماهی است که از خرید خودرو خود داری می کنم.
پیش بینی می کنم یا وزیر شدیدا عذر خواهی میکند یا برکنار می شود.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
48
پارسال 40 ملیون دادم یه ماشین صفر از ایران خودرو گرفتم باورکنید هفته ی یبار میرم نمایندگی برا تعمیر ماشین بخدا خسته شدم اخه چرا اینا اینکارو با مردم میکنن.ماشین صفر جعبه فرمانش خرابه. موتورش روغن میده.نمیدونم دیگه چی بگم واقعا.از ماست که برماست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
45
6
اگر پول داشته باشم ماشینم را عوض میکنم ولی اوضاع خوب نیست.
در ضمن مافیای خودروسازی و قطعه سازی قویتر از این حرفا هستند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
1
41
بله مسلما روی کاهش قیمت ها تاثیر دارد.یک خبر بود که در کویت کمپین نخریدن ماهی تشکیل شده که بگذارید بگندد.این مطمئنا تاثیر دارد ولی خودرو سازان مقاومت می کنند تا مردم دست از حمایت بر دارند بلاخره مقاومت شون می شکند
هانی
Netherlands
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
1
56
همسر منم میخواست ازاین تسهیلات جدید ایران خودرو استفاده کنه و ماشین اقساطی بگیره اما من نذاشتم
امیدوارم این کمپین به ثمر بشینه....
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
49
من تا کنون 2 خودرو صفر خریده ام و در هر دو تا کلی به دردسر افتاده ام بخاطر این منتظر چنین کمپینی بودم . و خدا می داند که حودرو سازان ما در حق مشتریانشان با این تولیدات و قیمتشان ظلم کرده اند و دولت نیز با حمایت از اینها ظلم می کند
aksin
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
2
23
این نیز بگذرد
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
1
49
وقتی که یک خودرو 10 سال کار کرده از خودرو صفر بهتر است چرا باید صفر کیلومتر بخریم
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
37
عصر ایران چرا راجع به مالیات بر ارزش افزوده که هر سال هم به آن اضافه میشه و شامل همه کالاها از جمله اتومبیل هم میشه مطلب نمینویسید سال دیگه مالیات بر ارزش افزوده میشه 10% یعنی اگر قیمت تمام شده مثلا 206 باشه 20 میلیون فقط 2میلیون باید مالیات بر ارزش افزوده را من مشتری بدهم و بقیه ماجراها البته مثال عرض کردم ایراد نگیرید ضمنا عصر ایران من این مطلب را برای شما نوشتم چون شما هم سلیقه ای چاپ میکنید لطفا در این رابطه هم پیگیری کنید
سیدمهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
42
سلام تاثیر این کمپین انقدر بوده که تمام اقایون دلواپس شدند که این همبستگی به تمام مسائل جامعه صرایت کندودیگر جای لیف ولیس برایشان نباشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
47
7
سلام
هیچ تاثیری نداشته است بنده تا الان بخاطر کیفیت نداشتن برخی از خودرو های ساخت ایران بعضی هارابخاطر قدیمی بودن ومصرف زیاد نخریده ام ولی اگر بخواهم بخرم سمند ال ایکس 1800 سی سی یا پارس تندر را خواهم خرید
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
قرار نیست که دو روزه اثر کنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
43
یعنی واقعا شما به فدرت مردم شک دارین ؟؟؟
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
48
من از این کمپین حمایت میکنم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
49
من می خواستم بخرم اما از لج صحبتهای توهین آمیز نعمت زاده فعلا نمی خرم
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
46
بهترين اعتراض همين است نبايد بي كيفيترين خودرو راباهرقيمتي خريد
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
47
سلام
قبلنا آرزو داشتم یه روزی بهترین خودروها در داخل تولید بشه. ولی آلان آرزو دارم روزی رو ببینم که شرکت های خودروسازی( تابوت سازی) ورشکسته و جمع بشن. الآن هم حاضر هستم آشغالترین ماشین خارجی رو بخرم وای این فرغونای داخلی رو نه!
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
41
خرید خودرو صفر یعنی خرید ماشین بی کیفیت،ترجیح میدم همون ماشین 4 سال پیشمو سوار بشم چون واقعا نمیدونم چه آشغالی میخوان بهم بنازند
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
51
بنده خودم از همسایگان یکی از این نمایندگی های ایران خودرو هستم باور کنید کار ما شده حل دعوای بین تعمیرگاه این نمایندگی و مردم بیچاره از بس اشغال به مردم میدند هی خراب میشه مردم مراجعه میکنند میگن شامل گارانتی نمیشه -
از طرفی کمپین کاملا موثر بوده با اندکی مقاومت قیمت ها خواهد شکست الان اصلا فروش ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
معلومه که فروش نداره.نباید انتظار داشته باشیم که مدیرعامل ایرانخودرو بیاد بگه تو رو خدا بخرید.چرا نمیخرید؟ما داریم ضرر میکنیم.معلومه میاد میگه گرونم میکنیم
بهار
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
50
من قبل از اینکه از این کمپین اطلاع داشته باشم، ماشین ثبت نامیم رو تو اردیبهشت ماه پس دادم. علتش هم کیفیت خیلی پایین و برخوردهای بد نمایندگی بود.
واقعا خوشحالم که این کمپین ایجاد شده و مطمئنم جواب میده.
اینکه اینهمه وزیر و وکیل به صدا اومدند یعنی داره جواب میده..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
کار خوبی کردی
کریمی
United States
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
43
به نظر می رسدخیلی بیشتراز آنچه مردم فکر می کنندتاثیر گذاشته به این دلیل
که هم دادوزیر غیرتی ؟؟وهم داد خودروسازها رادر آورده کمپین ادامه دارد مخصوصا با گفته ها واهانت وزیر محترم به مردم .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
1
41
این کمپین باید خیلی زودتر تشکیل می شد تا این همه از هموطنان مون جون شون رو از دست نمی دادند.
همه مون می دونیم که علت اکثر تصادفات و تلفات جانی آنها کیفیت پایین خودروهاست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
علت حداقل 50 درصد تصادفات مرگ آفرین در ایران ؛ عدم رعایت قوانین و خطای راننده می باشد
مهرزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
41
مردم باشرف ایران اگر اندکی برای خودمان ارزش قائل هستیم و به آینده فرزندانمان فکر میکنیم باید با نخریدن خودرو صفر آینده ای روشن را برای آنها بسازیم. بیاید برای یک بار هم که شده مثل گذشتگانمان به پیشرفت جامعه فکر کنیم نه به امیال شخصی.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
43
طبق آمار توی 4 ماه 5500 نفر در سوانح رانندگی مردن این یعنی اینکه کل جمعیت یه شهر 5000 هزار نفری رو یه جا بکشی یا به کشتن بدهی واقعا این فاجعه است و به شخصه مطمئن هستم که 50 درصد کشته ها دلیلش خودرو های بی کیفیت داخلی بودند که 30 درصد هم جاده و به نظر من شاید فقط 20 درصد عوامل و اشتباهات انسانی موثر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
45
5
دوستان عزيز لطفا كمي واقع بين باشيم مگر تاكنون قيمت دلار و كالا و ... كاهش داشته كه ما انتظار پايين آمدن قيمت خودرو رو داريم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
2
40
چه كسي به اين وسايل نام خودرو گذاشته است. اگر اينها خودرو است پس بنز و بي ام و و جگوار و ... چيست؟ به نظر من بايد فرهنگ مردم را بالا برد تا بدانند چه كساني سود مي برند . در نهايت توليد و فروش اين ماشين ها به نظر من يك نوع كلاه برداري از مردم است. انشااله بتوان ماشين هاي كم مصرف و كوچك و با كيفيت توليد كرد تا جان و مال مردم حفظ شود.
پاسخ ها
سیدعلی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
ادم عاقل !!!!!!!!
تو هزار دلار در ماه درآمد داری بنز و بی ام و سوار شی ؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
قیمت دلار ، نرخ برابری ارز هستش. اما در قیمت خودرو عوامل زیادی تاثیر گذار هست و تمام قیمت آن وابسته به دلار نیست.
بینوا
-
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
35
خودرو بی کیفیت و گران نخرید
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
38
تو رو خدا نخرین.مردم تو جاده ها دارن از بین میرن.مردم یعنی من شما داداش خواهر بابا مامان فامیل دوست آشنا همسایه همکار....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
32
من فکر میکنم جان انسانها بالاتر از این صحبتها باشه اگر دولت و اداره استاندارد جلوی این همه سود جویی رو گرفته بود هم کشور پیشرفت می کرد هم خودکفایی معنی واقعی داشت دروغ گویی و فریب کاری راهی جوز حذف شدن ندارد بنا براین باید خودروسازان خود را اصلاح کنند ÷س این کار درست و انسانی است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
38
7
اون روزی که پراید 8 میلیونی شد 18 تومن آن موقع باید کمپین تشکیل میدادید نه بعد از 4 سال
مردم خواب زمستانی 4 ساله تشریف داشتند؟!! یا قطعا یه جناح سیاسی نزدیک انتخابات داره علیه دولت جوسازی میکنه؟!!!
ناشناس
United States
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
1
33
مهم ترین سوال بنده اینه که اقا اگر خودرو ملی است پس چه ربطی به دلار دارد.
در ضمن این خودرو ساز ها تا چند سال پیش بهانه تحریم ها را میگرفتند حالا که تحریم ها رفت پس چی شد؟
بردیا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
33
ای مردم، این کمپین جواب خواهد داد زیرا هیچ نیرویی در مقابل اراده ملت نمی تواند دوام بیاورد لذا این راه را ادامه می دهیم تا شاهد ثمره شیرین آن که تولید خودروی ارزان و با کیفیت و ایمن و نجات صنعت خودرو از منجلاب فساد و رانت و سو مدیریت باشیم و به خودباوری برسیم و بدانیم که اراده مردم برترین اراده هاست.
انتظار
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
35
سرنوشت هيچ ملتي تغيير نمي كند مگر با دستان همان ملت
مهمان
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
29
جدای از مسائل مادی و فنی ، خریدن هر کالایی مثل خودرو وقتی با تحقیر و ذلت انسان همراه باشه ، کرامت و مقام انسانی و بندگی خدا حکم می کنه که خودمان با دست خودمان ذلیل و کوچک نشیم و تحقیر نکنیم خودمون را ، پس نباید خرید
یک کارمند
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
30
شما اگر بخواید یک لباس بخرید اگر ببینید یک لباس 100 هزار تومنی یک میلیون تومن فروخته میشه مطمئنا نمی خرید به خصوصص اگر بی کیفیت هم باشه ...خودرو هم همینطور است ...... ما خودمون نباید اجازه بدیم و نخریم .. قدرت مصرف کننده بیشتر از اینهاست .. خرید ماشین خارجی دست چندم بهتر از خرید یک ماشین بی کیفیت بدون قیمت واقعی است
مطلع
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
32
تا معلوم نشه سود هنگفت واردات ماشینهای چینی و فرانسوی توی جیب کی میره نباید ماشین خرید. نخرییییییییید
history
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
40
2
تاثیری ندارد چون:
1- این مسئله رنگ و بوی سیاسی و دلالی دارد.
2- مگر خودروهای برندهای زیادی در ایران که البته گران هم هستند کیفیت دارند که خودروهای داخلی ندارند؟
3- چرا خرید خودرویی که حتی در کشور سازنده هم فروش آن ممنوع است اطلاع رسانی نمی شود؟ و برای آن کمپین تشکیل نمی شود؟
4- با این قیمت خودروهای داخلی چه خودرویی با کیفیت بالاتر می توان خرید؟ لطفاً اطلاع رسانی شود.
5- به مصداق هر چه پول بدی همانقدر آش می خوری لطفاً آنهایی که انتقاد می کنند راه حل نیز پیشنهاد دهند که در حد بودجه چگونه می توان کیفیت را هم ارتقاء داد؟
.....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
35
واقعاً جای تقدیر و تشکر داره از جناب وزیر . نخریدن محصول ایرانی خیانته ولی کشته شدن ایرانی ها خیانت نیست.
سینا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
33
3
بنده فکر نمیکنم خودروسازها به قیمت پایین تن بدهند به این دلیل که 1-فوقش صادر میکنند به کشورهایی مانند مالی و کنیا و....2-به دلیل اینکه این سفره پرمنفعت نباید برچیده بشه.بر فرض هم که برچیده بشه مطمئن باشید جایی دیگر سفره ی رنگین تری گسترده خواهد شد
رحیم
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
1
31
یکی از دوستان می گفت در دوران دانشجویی در خارج از کشوربرای خرید میوه به میوه فروشی مراجعه کردم، میوه فروش پس از درخواست من برای خرید اعلام کرد میدان میوه را گران کرده اگر دوشب میوه نخورید میوه ارزان می شود!!!!؟؟؟ می گفت من هم قبول کردم و نخریدم و جالب بود پس از دو روز میوه ارزانتر از قبل شده بود؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
44
2
سلام.تا چند ماه پیش هیچ کی از کیفیت و گرانی نمیگفت و معاملات به شکل عادی انجام میشد.همتون هم خوب میدونید که علت اقدام مردم نه توقع کیفیت بلکه دقیقا انتظار کاهش قیمت در اثر توافق هسته ای و رفع تحریمها!!!!!است.یقین داشته باشید که دولت دست از حمایت از تولید داخل برنخواهد داشت و بزودی،روال معاملات خودرو به حالت قبل برخواهد گشت.قیاس خودرو با خونه هم واقعا باطله. دولت در اولی نفع مستقیم داراه و اون رو رها نمی کنه. ضمنا علت اصلی مرگ و میر تصادفات به اذعان پلیس خطای راننده است نه مشکل ماشین.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
1
43
باسلام
هشت سال تمام زیر بمباران عراقی ها بودیم 35 ساله که داریم تحریم رو تحمل میکنیم خداییش بییایید یک سال هم نخریدن خودرو صفر را تحمل کنیم.بخدا حق ایرانی بودن این نیست روا نیست که اینطور با جلوگیری از ورود ماشین های با کیفیت وارزان قیمت خارجی،خریدن آشغالهای ساخت داخل را بهمون تحمیل کنند.تازه بهمون انگ ضد انقلاب هم زدن.
این کمپین باید خیلی وقت پیش راه اندازی میشد.
نخرید...
رسا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
37
من امروز قرار بود برم نمایندگی ایرانخودرو 206 تحویل روز بگیرم. بعد اظهارات آقای وزیر کلا پشیمون شدم و از امروز منم به این کمپینگ می پیوندم. خودروی دست دوم می خرم.
بچرخند تا بچرخیم. حالا می فهمیم توجه به مصالح ملی و مردم چقدر می تونه شیرین باشه.
با تشکر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
35
سزای گرانفروشی که محصول بی کیفیت تولید می کند و هیچ ارزش و احترامی برای خدمات پس از فروش قائل نیست نخریدن و استفاده نکردن خودروی صفر ایران خودرو و سایپاست
حسن از تبریز
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
34
آقای وزیر باتشکر که شما نیز درمورد صنعت خودرو و مردم حساسیت نشان دادید و حداقل موضع خود را مشخص فرمودید با توجه به فرمایشات جنابعالی و با توجه به نظرات مردم میتوان گفت که اگر هم نیت حمایت از خودروسازی دارید این روش درست نیست روش صحیح به نظر من واکثریت مردم رقابت سالم بین تولید کنندگان خودرو هست قرار نیست یک شرکت الی الابد حمایت شود تا شاید روزی کیفیت جنسش خوب گردد ولی اگر تعرفه واردات خودرو کاسته شود مطمئنا خودروسازها کمی به جنب وجوش میافتند و سعی میکنند با تحقیقات بیشتر و تولیدات بهتر به رقابت خودروسازهای جهانی همت بگمارند تا بتوانند در کشورهای دیگر نیز بازار داشته باشند و درداخل نیز حتما مشتریان خوبی خواهند داشت درضمن با توجه به امار تولیدات به نظر من اشباع خودرو نیز به وقوع پیوسته و دیگر مردم چقدر ماشین بخرند الان برای هر چهار نفر یک خودرو هست و تقریبا بهینه کردن خودرو هدف و ملاک خرید خودرو میباشد
سبزی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
32
اگر همین طور خریدار نداشته باشن، مجبورن که قیمت را پایین بیارن. مردم از گرانی قیمت و بی کیفیتی به جان آمده اند. علت همین است و بس.
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
34
من از قبل تصمیم گرفته بودم که ماشین داخلی نخرم و به جاش ماشین خارجی با پلاک اروند بخرم. اما این کمپین باعث شد توی این تصمیم و نخریدن خودروی داخلی مصمم تر از قبل بشم.
داود
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
47
7
با یه جمله نتیجه کمپین رو بیان میکنم.
کار گروهی تو ایران جواب نمیده،والسلام
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
1
35
اجازه ندید مردم ماشین صفر بخرن بسه دیگه... ولمون کنین بابا با تهدید میخواین ماشین بندازین به ادم.... با اینکاراتون ملت عصبی میشن به حرفاشون احترام بذارید
ناشناس
China
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
37
مگه ایرانم خودرو سازی داره؟
شایدم منظور از خودروسازی ایران همون نمایندگان منتاژ کار پژو و رنو کیا و.. باشه که بی کیفیت ترین و از رده خارج شده ترین خودرو هاشونو منتاژ میکنن و با بالاترین قیمت ممکن تحت عنوان خودروی داخلی به مردم میفروشن..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
2
29
1- کمپانیها تا الان فقط حرف زدن و هیچ تلاشی در مورد کیفیت خودرو نکردن و فقط به فکر سود و تولید هستن
2- مقایسه قیمتهاو کیفیت خودروهای تولیدی در کشورهای دیگر به مراتب بهتر از ایران است
3-احترام متقابل به مشتری را باید بیاموزند
4-...
محفوظ
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
32
,خوب وقتی صنعت داخلی جوابگوی نیاز مصرف کننده نبست باید تکنولوژی وسرمایه گذار خارجی وارد قضیه بشه تا مصرف کننده به حقش برسه من موافق کمپین هستم
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
38
عزم ملت بر نخریدن فرغون و لگن صد در صد نتیجه خواهد داد چون میزان رای ملت است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
2
16
تابه حال کسی به فکرمردم نبوده اقلا بااین کاراشون شاید یه خورده به خواسته هاشون برسون .اما من فکرنمیکنم این کارازپیش برنامه ریزی شده باشه یهویی به ذهن رسیده چون مردم ازاین کاراسابقه ندارن .توقیمت مرغ وغیره شاهدبودیم هروقت گرون میشدمردم بیشترمیخریدن.این یه حبابه، دولت هم ازپسش برمیاد اینوبترکونه.
محمد از بوشهر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
31
این کمپین مسملما تاثیرات مثبتی رو داره. هم از نظر قیمت و هم از نظر بالا رفتن سطح آگاهی مردم در انتخاب هایشان.

ولی به نظر من راه اصلی برای کاهش قیمتها و همچنین افزایش کیفیت ایجاد تعدادی کارخانه های خصوصی خودروسازی می باشد. تا این انحصار لعنتی شکسته بشه . اونوقت بخاطر رقابت هم که شده بصورت اتومات قیمتها کاهش پیدا می کنه.

برای نمونه شرکت همراه اول رو در نظر بگیرید قبل از اینکه ایرانسل و تالیا بیاد حاضر نبود قیمتهاش رو کاهش بده و به کاربرانش خدمات بده ولی الان هر روز یک طرح جدید و یک خدمت جدید.
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
48
دوستان عزیز.این کاری که در سال 2015 ما ایرانی ها داریم انجام می دیم،اون هم با هزار تهمتی که به مردم از قبیل خائن و .... می زنند،از 30 سال پیش در کشورهایی مانند آلمان مرسوم بوده.تازه با قدرت و اتحاد بیشتری.(مثلا من خودم در فرانکفورت آلمان شاهد بودم که شیر گاو با رشد نیم مارکی(واحد پول سابق آلمان)،همه مردم یکدل و یک صدا تصمیم گرفتند که هفته هیچکس شیر نخرد،بعد از یک هفته قیمت شیر به نصف قبل از آن رسید) ولی متاسفانه الان که در کشور ما،مردم صبور و قانع به تنگ آمده اند و با منطق و دلایل محکم و حقیقی می خواهند کاری را انجام دهند که حداقل خودرو سازان و دولتمردان را به این فکر وادارند که دیگر تولیدات بی کیفیت علاوه بر به خطر انداختن جانشان،نیاز مردم را برآورده نمی کند،این همه مقاومت از سوی خودروسازان و دولت می شود انگار آنها نمی دانند که چه تولید می کنند.واقعا آدم می مونه که آیا اینها خودشان نمی دانند،چی می سازند یا اینکه مردم را ... فرض می کنند.به هرحال این کمپین اگر با مقاومت مردم دوام داشته باشد،شک نکنید اتفاقات خوبی می افتد.مردم ما لایق بهترین ها هستند چرا باید همیشه این مردم خوب و مقاوم در حسرت سوار شدن ماشین های روز دنیا بمانند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
55
به نظر من به چند دليل فعلا نبايد خودروي داخلي خريد:
1- تكنولوژي قديمي
2- قيمت بالا در مقايسه با كيفيت، امكانات و تكنولوژي به كار رفته
3- عدم تنوع كافي در طراحي
4- مصرف بالاي بنزين
5- عدم ايمني كافي
6- خدمات پس فروش نامناسب
7- عدم مشتري مداري چه در فروش و چه در بعد از فروش
البته به نظر من بخاطر بالا بودن قيمت ، حتي مردم بايد خودروهاي خارجي را هم فعلا تحريم كنند به ويژه خودروهاي چيني.
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
44
من مدرک مکانیک دارم وبارها ماشین باز کردم و بستم واقعا اگر ببینید داخلی و بدنه پراید 206 و 405 چجوریه هرگز سمت خریدش نمیرین برای مثال شاسی این ماشین ها را ببینید بعد خودتون قضاوت کنید .
در ضمن من الان 4سال فلج هستم برام دعا کنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
34
من با این کمپین موافقم و هرگز ظلم و جفایی که بر این ملت میشه را نمی پذیرم و این درس را از همان عاشورا و آزادگی که حسین عزیز (ع)که درود خدا بر او باد به ما آموخت ، اموختم.
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
36
قطعا برای مقابله با نخریدن این خودروهای معیوب و سرتاسر آشغال تاثیرگذار بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
32
اگر مشتری خودرو کم باشه و مردم صبور باشن تا این کاهش دوام داشته باشه مگه میشه که اثر نداشته باشه؟

حتی اگر دولت تعرفه ها رو کم نکنه و ماشین خارجی هم وارد نشه، باز هم اگر مردم دوام بیارن و خرید نکنن نهایتا این خودرو سازی ها ورشکسته میشن و اونوقت نجات پیدا می کنیم.
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
39
من تصمیم داشتم پژو بخرم منصرف شدم و دیگه نخواهم خرید
همه مردم دست به دست هم بدهند برای هر کالایی که بی کیفیت هست و همینطور گران عرضه میشه با این روش فروشنده را به زانو در خواهند آورد
به امید روزی که هر ایرانی بهترین کالاها با مناسب ترین قیمتها در اختیارش باشد.
رازی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
34
خودرو بی کیفیت نمیخاییم.والسلام
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
42
یه سئوال؟
آیا این استدلال وزیر درسته که چون دلار سه برابر شده خودرو هم باید سه برابر بشه!!!
اگر اینطوره چرا حقوق کارمندا سه برابر نشده و با دلار محاسبه نمیشه؟؟
علی دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
44
حمایت از کالای ملی در همه ی کشورها مرسوم است اما...
شرکت هیوندای و ایران خودرو تقریبا در یک سال تاسیس شده اند. دولت کره جنوبی 20 سال به مردم اجازه خرید کالای خارجی نمیده تا صنعت خودرو داخلی پیشرفت بکنه.
حتی این زمان 20 سال دیگه هم تمدید میشه اما بعد از اون هیوندای اونقدر پیشرفت کرده که می تونه با خودروی خارجی رقابت بکنه.
الان خودتون ببینید هیوندای کجاست و ایران خودرو کجا!

به نظر من فرصت کافی به ایران خودرو و سایپا داده شده ولی خودشون تنبلی کردند.
همه چیز دست مردم است اگر نخرند اونا هم مجبور به کاهش قیمت می شوند.
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
38
سزای گرانفروشی نخریدن است
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
34
من با منابع محدود مالی که دارم ترجیح میدهم خودرو با کیفیت بخرم نو بودن و دست دوم بودن برایم مطرح نیست. خودرو های خارجی با کیفیت قیمتشان به مراتب نسبت به خودرو های داخلی بی کیفیت پایین تر است.پس من خودرو بی کیفیت صفر نخواهم خرید.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
34
ما نمیخریم تا وقتی که کیفیت خودرو بهتر بشه
سوال و تفکر عین ایمان است
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
38
4
بنده یک سوال دارم و اگر کسی می داند تقاضا دارم پاسخ دهد چرا زمانی که قیمت خودرو آنطور افسار گسیخته بالا رفت و سه برابرشد و با آن وضع کیفیت و ایمنی هیچ کس صدایش در نیامد و مشغول خریدن بودن حالا به یک باره در این موقعیت اقتصادی کشور کمپین میزنند و بعضی شبکه های رسانه ای و اینترنتی حمایت و تبلیغ می کنند ؟
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
41
نمیخرم چون احساس میکنم مستعمره خودروسازان شده ام نمیخرم چون گران فروشی میکنن
نمیخرم چون به کشورهای خارجی همان خودرو را با قیمت پایینتری می فروشند
نمی خرم چون همیشه حق با مشتری است و کسی حق ندارد مشتری را خائن و ضد انقلاب خطاب کند
نمیخرم چون اگر نخرم همان ماشین را با نصف قیمت هم حاضر خواهند شد به من بفروشند
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
39
به نظر من چون اینچنین کمپینی تا به امروز تو ایران انجام نشده ،خودرو سازان برای اینکه نزارن بازم اینچنین همکاریهایی بین مردم صورت بگیره ،تمام تلاششونو میکنن که اونو بی تاثیر نشون بدن و تا جایی که بتونن تحمل میکنن.ولی مردم مقاومت کنید تا به حقمون برسیم و بهشون ثابت کنیم که (اونان که به ما نیازمندن نه ما به اونا!)اگه ما نخریم اونا برا کی مونتاژ میکنن!؟؟؟؟؟؟
همنظر با محمد
نقـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــي
-
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
32
چرا مديران عامل و توليد كنندگان تابلوي ( خاك پاي مشتري طوطياي چشم ماست ) را با خط نستعليق و خيلي زيبا در اتاق هايشان نصب كرده اند فقط براي هندوانه گذاشتن زير بغل خريدار است ؟
mohmod
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
40
من موافق کمپین هستم اگر مادر اين كمپين موافق بشيم توليد كنندگان بي كيفت ديگر اجناس هم منتظر كمپن هاي ديگر خواهند بود
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
36
باعث تاسفه که عده ای دارن از انقلاب به نفع خودشون استفاده میکنن.و این حرف آقای وزیر مردم رو از دولت تدبیر و امید نا امید میکنه....
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
38
اندکی صبر سحر نزدیکست....
چندماه دیگه اگر ادامه بدیم نخریدن خودروی داخلی را پیروز شدیم....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
44
من كارمندم يك وام 20 ميليوني كه نوبتم بود گرفتم و مخواستم ماشينمو عوض كنم چون پژو صندوقدار پنج سال پيش را سوارم . و ديگه بدرد نميخوره دائم تعمير گاه است .قصد تعويض داشتم و حتما خودرو صفر مخرم ولي با اين كمپين منصرف شدم و همچنان از همون گاري استفاده ميكنم .
ماه گذشته ماشيني را كه از تعميرگاه مجاز سالم و آماده سفر تحويل گرفتم تو جاده كاشان اصفهان خراب شد و 1/5 ميليون خرج دستم گذاشت .با اين حال نميخرم و با همين گاري سر ميكنم .و اينقدر صبر ميكنم كه بتونم يك ئخودرو با كيفيت بخرم نه ايراني و نه چيني . اگر لازم باشه با وسيله عمومي سفر ميكنم ولي نميخرم پولش را هم گذاشتم بانك
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
42
اقا نخرین.الان پارکینگ هاشون پر از ماشین بی کیفیت پر شده و هر روز دارن باوامها ویاموارد دیگر قصد دارن مردم را وادار کنن به خریدن ماشین های بی کیفیت شون .نزدیک شدیم به هدفمون .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟>؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
43
مطمئن باشید اگر راهی داشتند که موبایل یا هرچیز پر مصرف دیگه ای هم انحصاری می کردند ، قطعا همین وضعیت در مورد اونها برقرار بود ، مثلا باید آیفون رو می خریدیم ۱۰ میلیون و ۶ ماه هم پولش رو زودتر می دادیم و نهایتا یک آیفون ۳ تحویل می دادند با کلی عیب و ایراد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
40
با توجه به کاهش رشد جمعیت واصرار بر افزایش آن آیا دیگر نیازی به استفاده از خودروهای داخلی می باشد؟ رسالت خودرو سازان داخلی که همان کمک به کاهش رشد جمعیت بود تمام شده است دستش درد نکند!!!!!!!!!!!!!.
جوادي
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
1
39
سلام
اگر واقعا مردم خريداري نکنند در نهايت خودروسازان راهي بجز واقعي تر کردن قيمتها ( در واقع کاهش قيمتها ) دارند؟
اگر کسي خودرو لازم دارد برود سراغ خودرو دست دوم ولي نو نخرد.
یاسر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
36
نفس همین وحدت و کنش اجتماعی بسیار قابل تقدیره. هر چند تاثیرش قابل اندازه گیری نیست. دولت ها باید بدونند که مردم به راحتی قابلیت شبکه سازی و مقاومت رو دارند.
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
39
خودرو نخرید نه تنها خودرو بلکه مسکن نیز بایستی مورد تحریم قرار گیرد چون در جوامع پیشرفته اینها مصرفی هستند نه سرمایه
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
36
انسان نمی داند که آقای وزیر صنعت با چه استدلالی صحبت می فرمایند آیا خودرو ساز خودروی بی کیفیت و بدون استاندارد با قیمت ناعادلانه تحویل ملت می دهد و با جان خانواده ها در حوادث بازی می کند خیانت به ملت و مملکت نیست؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
32
به نظر من كيفيت بد خودروها اين كمپين را گسترده تر كرد و همه كساني كه از اين خودروسازان داخلي خريد كردند از خريدشان ناراضي هستند و به ديگران نيزميگويند كه نخريد
من خودم نيز شاهد درگيري يك خريدار خودرو بودم كه پس از يك هفته نمايندگي نيز تائيد كرد كه روغن ريزي شديد دارد ( هفته اي يك ليتر ) اما با توجه به شكايت از خودرو ساز و مراحل قانوني باز هم دست ما به جايي نرسيد
من فكر ميكنم مردم اگر محكم و استوار روي كيفيت خودروها دست بذارند به نتيجه ميرسند يا حداقل قيمت ها را مجبورند با اين كيفيت پائين خودروها كاهش دهند
با اميد آن روز
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
40
به نظر من به چند دليل فعلا نبايد خودروي داخلي خريد:
1- تكنولوژي قديمي
2- قيمت بالا در مقايسه با كيفيت، امكانات و تكنولوژي به كار رفته
3- عدم تنوع كافي در طراحي
4- مصرف بالاي بنزين
5- عدم ايمني كافي
6- خدمات پس فروش نامناسب
7- عدم مشتري مداري چه در فروش و چه در بعد از فروش
جلیل
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
31
1-گرانی خودرو وعدم کیفیت وعدم رقابت درتولید
2- 100% نقش داشته
3- به کاهش قیمت خودرو تن بدهند یا نه مهم نیست مهم اینکه مردم از کارشون راضی نیستند ومجبور میشوند در تولیداتشون هم از نظر کیفیت وهم قیمت تجدید نظر کنند
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
34
دوستان عزیز.این کاری که در سال 2015 ما ایرانی ها داریم انجام می دیم،اون هم با هزار تهمتی که به مردم از قبیل خائن و .... می زنند،از 30 سال پیش در کشورهایی مانند آلمان مرسوم بوده.تازه با قدرت و اتحاد بیشتری.(مثلا من خودم در فرانکفورت آلمان شاهد بودم که شیر گاو با رشد نیم مارکی(واحد پول سابق آلمان)،همه مردم یکدل و یک صدا تصمیم گرفتند که هفته هیچکس شیر نخرد،بعد از یک هفته قیمت شیر به نصف قبل از آن رسید) ولی متاسفانه الان که در کشور ما،مردم صبور و قانع به تنگ آمده اند و با منطق و دلایل محکم و حقیقی می خواهند کاری را انجام دهند که حداقل خودرو سازان و دولتمردان را به این فکر وادارند که دیگر تولیدات بی کیفیت علاوه بر به خطر انداختن جانشان،نیاز مردم را برآورده نمی کند،این همه مقاومت از سوی خودروسازان و دولت می شود انگار آنها نمی دانند که چه تولید می کنند.واقعا آدم می مونه که آیا اینها خودشان نمی دانند،چی می سازند یا اینکه مردم را ... فرض می کنند.به هرحال این کمپین اگر با مقاومت مردم دوام داشته باشد،شک نکنید اتفاقات خوبی می افتد.مردم ما لایق بهترین ها هستند چرا باید همیشه این مردم خوب و مقاوم در حسرت سوار شدن ماشین های روز دنیا بمانند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
49
بنده در رشت زندگی می کنم و سال ۹۲ یک خودروی ۲۰۶ خریدم. بعد از اینکه این ماشین من رو بیچاره کرد و در ۱۳۰۰۰ کیلومتر کلی خرج و مراجعه بی ثمر به نمایندگی به همراه داشت، یک خودروی مزدا ۶ با پلاک منطقه آزاد انزلی با قیمت ۶۸ میلیون تومان خریداری کردم و تازه اون موقع فهمیدم چه ظلمی به مردم کشور ما می شود.
قیمت واقعی خودرو باید همین قیمت خودرو در منطقه آزاد باشد (بگذریم که همین قیمت ها هم با سود زیاد شرکت ها وارد می شود)
خودروی مستحکم و با کیفیت و ارزان حق مردم ماست و بنده به نوبه خود این ظلمی که شده و می شود را نبخشیده و نخواهم بخشید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
38
خودرو بی کیفیت با قیمت گزاف نمی خریم تا نعمت زاده هر چی دلش خواست روی ما اسم بزاره اون میتونه ما که نمیتونیم جوابشو بدیم این ظاهرا هر کی وارد کاخ ریاست شد میتونه هر ناسزایی به ملت بگه ما هم جوابشو از روی ناتوانی اینجوری میدیم.نخر نخر نخر
محسن
United States
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
42
اولا شما حساب کنید اگر با ارز 3300 حساب کنیم مثلا خودرو i20 باید 39 میلیون باشه اما با 39 میلیون میتونیم سورن بخریم یا مثلا قیمت سوناتا با دنا آنچنان تفاوتی نداره پس چرا 3 برابر پول اضافی باید بدیم .
لاله
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
43
اگر هم كمپين خيلي تاثير گذار نبود ولي توهيني كه وزير به شعور ميليونها نفر كرد خيلي حالمو بد كرده.مردم بايد براي يكبار هم كه شده به اين اقا بفهمونن كه ديگه اينقدر هم كه ايشون فكر ميكنه نابود نشديم.كمپين استعفاي وزير الزامي است
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
46
اگه به نخریدن ماشین صفر ادامه بدیم در دراز مدت قیمت کاهش پیدا خواهد کرد .از عصبانیت وزیر صنایع معلومه داره اثر میزاره !
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
46
دوستان عزیز آنقدر موثر بوده که وزیر باصطلاح کابینه اعتدال رو ناچار کرده که به فحاشی سیاسی روی بیاره ... اگر به آینده فرزندانتان فکر میکنید در این کمپین یک بلندگوی رسا باشید
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
44
اگر عزیزی را به علت خودروی بی کیفیت داخلی از دست داده بودید می فهمیدید که مردم چرا این اعتراض را شروع کرده اند.
از ارومیه
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
34
نخریدن جنس گران و بی کیفیت بهترین راه است که تولید کننده تجدید نظر کند . یک راه دیگری هم هست که هم خریدار و هم تولید کننده را آزاد بگذارند تا جنس مورد علاقه اش را بخرد . بدترین ظلم این است که ملت را با انواع روشهای مجبور کنند که فلان جنس را بخرد.
مصطفی از تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
52
من با اینکه به خودرو نیاز دارم . همسرم هم باردار است و نیاز به خوردو ضروری است ولی زیر بار زور خرید خوردو صفر آشغال نمی روم!
یک کارمند ساده مثل بنده چقد باید صرفه جویی کنه تا بتونه تمام سرمایه شو بریزه توی حلق این صنعت که فقط در باد لاستیک هایش خودکفا است!
امیدوارم این کمپین جواب بده و اگر مردم متحد باشند قطعا جواب میده...
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
باد لاستیکو خوب اومدی
از ارومیه
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
35
نخریدن جنس گران و بی کیفیت بهترین راه است که تولید کننده تجدید نظر کند . یک راه دیگری هم هست که هم خریدار و هم تولید کننده را آزاد بگذارند تا جنس مورد علاقه اش را بخرد . بدترین ظلم این است که ملت را با انواع روشهای مجبور کنند که فلان جنس را بخرد.
جعفر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
34
دوستان عزیز عاقبت گرون فروسی نه هست

چه بعضیا خوششون بیاد چ نیاد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
43
قطعا تاثیر داشته که خودرسازان به دست و پازدن افتادن
ی مدت مردم نخرن مجبورن کاهش قیمت بدن
شریف حسینی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
49
به نظر بنده کمپین کار بجایی بوده . و آقای وزیر صنعت وهعدن حق ندارد کسانی را که خودرو نمی خرند ضد انقلاب معرفی کند . من که تا کیفیت خودروهای داخل یبهبود نیابد خودرو نمی خرم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
1
43
حق گرفتنیست، حالا خود دانید میخواید بایستید میخواید جا بزنید.
یاعلی
soshians
United States
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
63
3
قیمت خودرو پایین نمیاد و بالاخره مردم مجبور میشن بخرن و چاره ای جز این ندارند.چون انحاصر خوردو در اختیار خودرو سازهاست و هر جور بخوان میفروشن همونطور که تا حالا فروختن . و اصلاح قیمت و کیفیت به عزمی بیشتر یک کمپین نیاز است
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
2
36
با سلام
نبايد خريد اين خودروي بي كيفيت را تا قيمت واقعي عرضه بشه و اگه پول هم داشته باشم خارجي نميخرم. حمايت ميكنم از وطنم
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
65
با احترام به نظر دوستان
به نظر بنده فقط قیمت خودرو نیست که باید پایین بیاد. فرض کنیم مثلا پراید 20 میلیونی در خوشبینانه ترین حالت بشود 15 میلیون!
آیا مشکل ایمینی خودرو حل شد؟!
پس نه تنها قیمت بایستی کاهش محسوسی داشته باشد بلکه باید ضریب ایمینی آن بالاتر برود.
و در برنامه ای مشخص (مثلا یک سال) این خودروهای قرن قبل از تولید ساقط و تولید مدلهای به روز آغاز گردد تا شاید مرهمی باشد برای دل این مردم زخم خورده از خودروسازان وطنی!!!
به امید آن روز...
اندکی صبر ... سحر نزدیک است.
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
27
15
تاثیری نداشته.اگر کیفیت خوب بود میخریدم. اما در حال حاضر خودرو کار کرده را ترجیح می دهم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
1
56
با این رفتار صنعت خودرو به شعور ملت توهین می شود پس هر کس که به شعور ملت توهین کند باید ادب شود
سهراب
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
1
66
ما که پول ماشینمون آمادست ولی هرگز با این قیمتا ماشین صفر نمیخریم
باید اتحاد بین مردم حفظ بشه
Arsh
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
2
55
عصر ایران عزیز
از پرداختن شما، به اینگونه مطالب بسیار خرسندیم
و جای سپاس و قدردانی دارد.
موفق باشید.
افشین
Singapore
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
117
7
من مخالف این کمپین هستم
*این حرکت به اقتصاد متلاشی ما آسیب جدی میزند* اما لازم است دولت هم برای بهبود کیفیت و سهولت خرید مشتریان حرکتی کند مثلا" اعطای تسهیلات مناسب به خریدارن
مردم دوران تحریم را به سختی سپری نموده اند حالا که قرار است تحریم ها برچیده شود لازم است مسئولین به مردم در خصوص آینده اطمینان بدهند
مبادا مسئولین توقع کنند بعداز دوران تحریم هم مردم میتوانند اقتصاد مقاومتی را ادامه دهند دیگری توانی برایمان نمانده است
*با این حال بنده دوباره از محصولات داخلی خرید مینمایم*
حميد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
6
90
مقصر اصلي اين گراني و بي كيفيتي خودرو دولت است چون حمايت تمام و كمال از خودرو سازان مي كند . ما تا آخرش هستيم و موفق مي شويم .
معصومه
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
2
111
اگه كمپين تاثير نداشت اينجوري صداشون در نميومد.قطعا نخريدن خودرو از كارخانه ها باعث ضررشون شده
معنای واقعی زندگی روستایی در روستای یاستی‌قلعه ماهنشان (+عکس) گوشت این پرنده برای مصرف روزانه هیچ هورمون خطرناکی ندارد / شش برابر میگو هم فسفر دارد تمام اقداماتی که قبل سفر با خودرو شخصی باید انجام دهید واکنش یک روحانی به دعوت از "کاظم صدیقی" برای سخنرانی در مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق (ع): دهن‌کجی به مردم عاقبت خوشی ندارد! انتخابات آمریکا و یک بازی خراب کن جدی به نام "رابرت کِنِدی" و معاونش خانم شاناهان! (+عکس) امام جمعه سابق لواسان: ساخت مسجد کار شهرداری نیست؛ شهرداری به وظایف اصلی خود بپردازد که درباره آن‌ها به غایت کم کاری می‌کند قتل ۲ نفر در آرامستان یاسوج/ دادستان: علت درگیری اختلاف شخصی دو خانواده بود حمله موشکی حزب الله لبنان به مواضع نظامیان اسرائیل پارک قیطریه و مساجد اطراف (نقشه) آمریکا : به روسیه در رابطه با احتمال وقوع حمله تروریستی هشدار داده بودیم واکنش عجیب دختران بعد از دیدن شهاب حسینی (فیلم) کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود زاکانی مشکلات تهران را حل کرد و فقط مانده مسجدسازی در پارک ها / اگر در بوستان قیطریه فضای خالی دارید درخت بکارید سختگوی وزارت بهداشت : علت مرگ دکتر بخشی هنوز مشخص نیست یک شرکت در لرستان محکوم به استرداد ۵۷۲ هزار یورو شد
وبگردی