۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۴۱۹۹۷
تعداد نظرات: ۶۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۴ - ۱۴-۱۰-۱۳۹۴
کد ۴۴۱۹۹۷
انتشار: ۰۸:۳۴ - ۱۴-۱۰-۱۳۹۴

سرنخ "نفوذ" در آن نیمه شب توحش

عصر ایران - آنچه رهبری انقلاب درباره "نفوذ" گفتند، سخن درستی بود. دشمنان این کشور، برای به زانو در آوردن ایران، از هیچ کاری دریغ نمی کنند.

 نفوذی ها


 می خواهید رد نفوذ را بیابید؟ دنبال نفوذی ها هستید؟ حمله به سفارت عربستان در تهران را تا رسیدن به منشأ ان دنبال کنید. بی هیچ تردیدی به نفوذی هایی خواهید رسید که شگفت زده تان می کند.
 
حمله به سفارت عربستان، آن طور که برخی می خواهند القا کنند، یک اقدام خودجوش مردمی نبوده است؛ حرکتی کاملاً حساب شده و با طرح ریزی قبلی بود.
 این، حمله به سفارت عربستان نبود، حمله به ایران و منافع ملی ایران بود، در دقیق ترین زمان و با هوشمندانه ترین روش: "درست در زمانی که با اعدام شیخ نمر، سعودی ها در موضع انفعال قرار داشتند و نه تنها ایران که حتی کشورهای غربی و سازمان های حقوق بشری نیز این اعدام را محکوم می کردند، ناگهان عده ای به سفارت عربستان حمله می کنند، آن را به آتش می کشند و اموالش را غارت می کنند. "

درست از این لحظه به بعد، ورق بر می گردد. عربستان که مدام می کوشید اعدام شیخ نمر را توجیه کند، ناگهان از مقام متهم به جایگاه مدعی تغییر مکان می دهد. از ایران به سازمان ملل شکایت می کند، روابطش را تهران را قطع می کند، کشورهای دیگری نیز حمله به سفارت عربستان را محکوم می کنند، درست در زمانی که ایران در صدد بهبود روابط خارجی اش هست، برخی لابی های ضد ایرانی در آمریکا این گزاره را ترویج می کنند که تهران محل امنی برای سفارتخانه های خارجی نیست و بهتر است تا بازگشت امنیت، همه سفارتخانه ها در این کشور تعطیل شوند. مقامات ایرانی که تا روز قبل عربستان را تقبیح و محکوم می کردند، مجبور می شوند درباره حادثه حمله به سفارت توضیح دهند و ... .

بسیار بسیار نابخردانه است اگر بپنداریم تمام این نتایج، محصول یک اقدام احساسی و خودجوش مردمی(!) بوده است. بی هیچ تردیدی اراده ای در پشت توحش نیمه شبی بود که به سفارت حمله کردند.
خبرنگاران عصر ایران که برای تهیه گزارش به محل سفارتخانه رفته بودند، گزارش کرده اند که در اطراف محل، خودروهای شخصی متعددی با پلاک های قم و کرج را دیده اند که مهاجمان را به آنجا رسانده بودند.
شاید سرنخ خودروهای پلاک قم، به جریان های افراطی شناخته شده از یک سو و جریان شیعه انگلیسی که مدتی است توسط یکی از روحانیون تندرو در قم ترویج می شوند و حتی شبکه ماهواره ای نیز در اختیار دارد، برسد.
پلاک های کرج نیز شاید به جریان معروف به "خودسر(!)"ی برسد که در این شهر، تشکل بزرگی دارد و در بسیاری از اقدامات این چنینی، حضور داشته است.

البته نیازی به پلاک ها هم نیست. افراد حاضر در صحنه، به حدی خیال شان راحت بود که حتی صورت هایشان را نپوشانده بودند و در چند قدمی پلیس، در حال به آتش کشاندن سفارتخانه بودند! ضمن این که تعدادی از آنان نیز دستگیر شده اند و می توان به راحتی دریافت که آمران این حمله چه "جریان"ی بوده است؟

سرنخ نفوذ همین جاست ، اگر واقعاً به دنبال برخورد با نفوذ هستید.
نفوذی ها ، تمایل بسیار دارند که دولت، مجلس،  قوه قضائیه، نیروهای امنیتی، شورای نگهبان و مردم حواس شان به حواشی و بازی های جناجی پرت شود تا خودشان بتوانند در پوشش نیروهای ارزشی، به اعمال نفوذ بپردازند. هیچگاه یک نفوذی خود را به شکل دشمن نشان نمی دهد. او نزدیک ترین چهره و رفتار به خودی ها را بروز می دهد و از درون می پوساند و در لحظه حساس، ضربه می زند، درست مانند ضربه ای که در لحظه حساس روابط ایران و عربستان زدند و بازی را به نفع سعودی ها تغییر دادند.

اگر علاوه بر عاملان حمله ، آمران ماجرای اخیر نیز شناسایی، دستگیر ، محاکمه و مجازات شوند، می توان امیدوار بود که مسؤولان در مبارزه با نفوذ، جدی و صادق اند و الّا باید شاهد تقلیل موضوع به دستمایه ای برای منازعات و رقابت های سیاسی و جناحی بود.
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۶۳
در انتظار بررسی: ۴۲۲
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
26
1076
آفرین. مخصوصا به تیتری که انتخاب کردید.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
22
789
جانا از زبان ما کی گویی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
جانا سخن از زبان ما می گویی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
13
573
کاش اراده ای برای برخورد بود
مختار
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
1131
43
شما ها یک مشت ادم ذلت پذیر هستید که احساسات مردمی را که در قبال انفعال دولت برانگیخته شده بود را توحش میخوانید نفوذ انجاست که عده ای به مانند شما فقط سرخم کردن در قبال وهابی ها را بلد بودید چه برسد به امریکا کار تا جایی رفت که وزیر امرات و معاون پلیس دبی و هر سگ وهابی برایتان پارس میکند پاچه تان را میگیرد شما فقط لبخند میزدید اگر در فاجعه منا و تجاوز به دو پسر ایرانی و توهین به معلمان در امارات این دولت برخورد محکمی داشت کار به این جا نمیکشید .تا شما از اب گلالود به مانند خارجنشینان کاهی بگیرید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
احساسات مردمی؟؟؟ نه جناب مختار این زمانه! مردم ما آن اقلیت دلواپس یا نادان و یا منافع به خطر افتاده نیستند تا با نادانی ملت و دولتشان را به زمین بزنند. مردم ما کسانی هستند که ابدا به چشم شما و نمایندگانتان که پول گرفته اند نمی آیند. مردم شما منم که خودم را آن قدر بزرگ نمی دانم که اسمم را مختار بگذارم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
**اگر در فاجعه منا و تجاوز به دو پسر ایرانی و توهین به معلمان در امارات این دولت برخورد محکمی داشت کار به این جا نمیکشید**خوب دولتو ول کن !! امثال شما و همفکراتون چرا در مواردی که ذکر کردی عکس الممل نشون نداد؟
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
خدایی چقدر از اسراییل و عربستان گرفتین ؟؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
متاسفانه شما احساسی به مسائل نگاه میکنید. تصمیماتون عجولانه است. درکتون رو باید از شیعه علی بودن بالا ببرید. امام علی 25 سال سکوت کرد. امام حسن با معاویه صلح کرد. چرا دشمنش مکار بود. شما با این حرکتتون چهره شیعه رو خراب کردید. برای شما ها متاسفم. براتون از خدا آرزوی صبر، ایمان، تدبیر و تعقل رو دارم.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
یک مشت دزد که آماده بالا رفتن از دیوار هر سفارتی هستند تا لوازم سفارت را غارت کنند.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
12
502
وطن فروشان واقعی همین ها هستن
خدا ازشون نگذره که هرچی میکشیم از دست همین بی عقلان است.
.
رامین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
12
531
توحش را خوب اومدی
ناشناس
Canada
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
14
344
احسنت
حنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
10
451
یه عده متحجر که بهتره چند تا غار براشون پیدا کنن برن به غارنشینی شون برسن و بذارن بقیه با مردم جهان در تعامل باشن
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
14
451
الان می فهمیم حضرت علی و امامان دیگر از دست مومنان متعصب خر فهم(خوارج و..) چه می کشید قربان مظلومیت یا علی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
5
244
درود درود
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
5
337
درود بر شرفتان
ولی ما دیگه نا امید شدیم فکر نکنم اراده ای برای برخورد با این گروهها وجود داشته باشه . . .
اسماعیلی
Germany
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
4
299
خیلی خوب نوشتین ، این حرکت از نفوذ گذشته ، دشمنی علنی با نظام است.
برخی مسئولین ساده خیال میکند کسانی که مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر میدهند خودی اند. متاسفانه ظاهر بینی معضل امروز جامعه ماست. این اقدام نابخردانه حماقت بود و یا مزدوری .
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
5
193
آفرین عالی بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
3
211
اميد است كبك وار با مسئله برخورد نشود دستان مرموز و نفوذي به مجازات اعمالشان برسند
قاسم
United States of America
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
614
16
... لابد شما میخاستین با روشن کردن "شمع" مراتب اعتراض خودتونو نشون بدین؟؟ و یا اعتراض "مسالمت آمیز" داشته باشین؟؟ اصلا شما میدونی توحش چیه؟؟ توحش اونیه که خواهرتو بگیرن جلوی چشت بهش تجاوز کنن. توحش اونیه که سر باباتو ببرن و جگرشو زنده زنده بخورن. اونوقت چهارتا جوونی که رفتن سفارت دولت "تولید و صادرکننده توحش" حمله کردن باید به امثال شماها جواب بدن؟؟؟ یعنی یه چیزی هم بدهکارن؟؟ لطفا واسه من از چرندیاتی مثل عرف بین الملل و حقوق بشر و سازمان ملل و اون شورای مسخره ی امنیتش حرف نزنین که حال آدمو بهم میزنه.. حزب الله همیشه مظلومه چون زمانیکه بهش نیاز ندارین میشه "وحشی" ولی زمان جنگ و تو اوج نیازتون به اونها میشه "قهرمان"..
من برمیگردم و جواب تک تک کامنتاتونو میدم... البته اگه متنو بپستن..
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
شمع وشن کردن نهایت عطوفت و مهربانی و صلح دوستی و در عین حال روحیه مخالفت با ظلم و تروریسم مردم ایران می رسونه. و آتش زدن سفارت توحشی هست و نشان از این که شیعه هم می تونه داعش داشته باشه . و متاسفانه کاملا به نفع سعودی تمام شد البته الان دیگه میشه گفت بعید نیست که این گروه که همواره آب در آسیاب اسراییل ریخته و 8 سال کشور را به جایی رساندند که کمر اخلاق و مردم و اقتصاد شکست واقعا همان نفوذی های آخرالزامانی باشند
سفارت آتش زدن
احسان
| Germany |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
مثل اینکه حرفای صدا و سیما رو خیلی باور کردین که فقط شما ها جنگیدین!!! نه داداش. ما نیازی به کسی نداریم که جنگ به پا می کنه بعدم سوراخ موش می خره هزار تومن!!!
حافظ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
شما و امثال شما همون کسایی هستند که قطع نامه های شورای امنیت رو کاغذ پاره میدونستند ولی با همون کاغذ پاره ها مملکتو به نابودی کشیدند.
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
احسنت احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
خفه شو کفتار وگرنه زبونتو از حلقومت بیرون میکشیم. با شما باید مثل خودتون با زبان فحش و توحش رفتار کرد و با لگد از ایران بیرونتون کرد. ایران متعلق به این مردمه نه شما اقلیت متحجر.
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
موقعی احمد خاتمی محکوم میکنه حرکت شما رو تا تهش بخون چه گندی زدین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
قاسم جان آمریکا تشریف دارین دیگه؟ دارین با توحش لجام گسیخته اونجا مبارزه می کنین حتما!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
ا وا قاسم این چه حرفیه => چرندیاتی مثل عرف بین الملل و حقوق بشر و سازمان ملل و اون شورای مسخره ی امنیتش حرف نزنین که حال آدمو بهم میزنه.**
قاسی جون ...البته که همه کسایی که آتش زدن آن سفارت را ...همه ی آنها شاید مثل شما عرف بین الممل و حقوق بشر و سازمان ملل رو چرند میدونستن و الا آتش نمیزدند آن سفارت کذایی را.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
نرود میخ آهنین در سنگ.تو یه بار دیگه درست نمیشی .
حق شناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
من هنوز نفهمیدم این جوانان با غیرت خودجوش!!! موقعی که حجاج عزیز هم وطنشان به دست همان وهابی ها کشته شدند کجا بودند؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
آمريكا خوش مي گذره...!!!؟؟؟
رضا
| United States of America |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
قاسم خان از آمریکای جهانخوار! میخواهد یک دیوانه زنجیری را به شکلی کاملا دیوانه وارانه و بدور از نعمت تعقل کنترل کند، با وجود امثال شما همیشه در جنگ خواهیم بود
saeed
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
5
208
جزم اینا اقدام علیه امنیت ملی و تبلیغ علیه نظام هست یا کسانی که انتقادی دارند و دست به قلم میشوند اما آخر سر برچسب های مختلف میخورند؟
برای ضربه به دولت اعتدال بیحساب دارن کشور رو زیر سوال میبرن . تا کی؟
پاسخ ها
alireza
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
باید همشون از دم اعدام بشن تا من بعد کسی نتونه برای اهداف کثیفش به این راحتی مزدور استخدام کنه .
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
246
18
شیعه انگلیسی!!!دیگه خیلی جریان نفوذ رو دارین پیچیده میکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
یعنی شیعه انگلیسی نداریم؟ من که میگم اسراییلیش هم داریم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
6
164
کاملا موافقم عالی بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
5
169
آفرین اصلا باورم نشد ادامه بیدین پیگیری کنین همینو تا تکلیف روشن شه آفرین بر نویسنده
ناشناس
Germany
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
3
144
نمیدونم چرا یهو یاد شعبون بی مخ میوفتم ناخودآگاه
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
3
122
توحش و البته خیانت به منافع ملی بهترین تیتری است که میتوان برای این رفتار و حادثه بسیار مشکوک انتخاب کرد.ضمنا حمله کنندگان، مواجب بگیر یه عده خائن به منافع ملی هستند ریشه و انگیزه را باید جای دیگری جست و جو کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
3
84
خدایی حرف دل مارو نوشتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
44
42
از کجا معلوم کار سرویس های اطلاعاتی دشمنان نباشه؟ مثلا از قبل می دانستند که قرار شیخ نمر را اعدام کنند و احساسات مردم ایران را هم نسبت به این واقعه می دانستند. بنابراین دیگه خیلی سخت نیست که حمله به سفارت آل سعود رو طراحی و اجرا کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
4
93
دقیقا. دشمن اگه بخواد نفوذ کنه خودش رو به شکل منتقدین و کسانی که سایه اشون رو با تیر میزنند در نمیاره. چون در اون لباس فرصتی برای نفوذ نداره، بلکه خودش رو به شکل و شمایل نیروهای ارزشی در میاره و هر از گاهی برای محکم کاری یه مرگ بر آمریکا مرگ بر فتنه گر هم میگه. اگر دنبال نفوذی هستید نگاهی به اطراف خودتون بندازید.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
4
146
استعفای فرماندهان نیروی انتظامی مسئول در قضیه حداقل کاری هست که باید انجام بشه. چرا مسئولین نیروی انتظامی پاسخگوی عدم شایستگی خودشون نیستن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
واقعا این پلیس دیپلماتیک واسه چی حقوق میگیره؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
3
127
آقا تو ایران برخی در برابر قانون مساوی ترند
هرکاری بخان می کنن
اون وقت میرن به لبو فروش گیر میدن
گهرخاني
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
1
126
افرادي كه به سفارت عربستان حمله كردند با دولت و جناح آقاي روحاني مشكل دارند و همه ما ميدانيم چه كساني هستند با اين وضعيت نبايد انتظار ورود سرمايه خارجي رو به كشور داشت افراطيها اين مملكت رو به نابودي كشيده اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
4
61
ايول داري ... علي بود
amir
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
231
5
توحش اون کاریه که داعش داره انجام میده نه بالا رفتن از دیوار سفارت.
وقتی اینایی که از دیوار سفارت سعودی رفتن بالا نباشن داعشی ها که اومدن در خونه تون اونوقت حسابی بهت می فهمونن توحش یعنی چی!!!
با این دیدگاهتون شما هنوز باید میرفتین جلوی سفارت عراق شمع روشن میکردین که خرمشهرو بهتون پس بدن.
ناشناس
United States of America
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
3
146
نتایج حمله خرابکارانه به سفارت عربستان 1. به حاشیه رفتن شهادت شیخ نمز 2. قطع روابط دیپلماتیک با عربستان و تنش در روابط با اعراب 3. تشدید فوم گرایی در منطقه 4. مشکل تر شدن حل بحران سوریه و یمن 5. کاهش قدرت اوپک و ضرر بیشتر کشورهای عضو 6. ضربه به وجهه کشور و سو استفاده دشمنان و معرفی ایران به عنوان کشوری نا امن برای دیپلماتها .
به راستی چطور میشد بیش از این به کشور و مردم ایران صدمه زد.تا وقتی نظام تکلیفش را با آمران پشت پرده این حوادث روشن نکند باز در آینده به شکل دیگر اعمال این بحران آفرینان تکرار میشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
229
5
اگه بالا رفتن از دیوار سفارت سعودی بعد از اینهمه خباثت تو عرف دیپلماسی توحشه اینجور تیتر زدن هم اوج توحشه رسانه ایه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
4
108
مطمئن باشید کسی زورش به آنها نمی رسد و باز هم در جایی دیگر همین کار را خواهند کرد.
کاشف نفوذ
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
5
90
شما فکر کنید شطرنج باز ماهری چون ظریف هرچی زحمت میکشه و فکر میکنه و با تدبیر جلو میره ...امثال این افراد بازیرو خراب میکنن. اینها مصداق بارز همان نفوذند که عزیز همه ی ما رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها تاکید داشتند که مراقب نفوذ باشید.فکر میکنم دولت و قوه قضاییه باید به شدت از این فرصت استفاده و نفوذ رو به کلی ریشه کن کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
4
64
احسنت. بسیار ظریف و جسورانه.
كهنه رفيق
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
3
112
أقاي مختار خان و أقاي قاسم خان و اقايوني كه به خيال خودتان احساس وظيفه شرعي شما را وأدار كرد كه سفارتخانه اين وهابيون را بخاطر إعدام إيت الله نمر به اتش بكشيد !!! اون موقعي كه به دو جوان إيراني تعرض شد و اون موقعي كه پانصد إيراني را در منا قتل و عام كردند ، أيا شماها احساس هيج وظيفه اين كردين؟!!!! و.........
سعید صفایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
3
87
خیلی عالی بود مخصوصا این فراز های آن:
…حمله به سفارت عربستان در تهران را تا رسیدن به منشأ ان دنبال کنید. بی هیچ تردیدی به نفوذی هایی خواهید رسید که شگفت زده تان می کند…

حمله به سفارت عربستان، آن طور که برخی می خواهند القا کنند، یک اقدام خودجوش مردمی نبوده است؛ حرکتی کاملاً حساب شده و با طرح ریزی قبلی بود.
این، حمله به سفارت عربستان نبود، حمله به ایران و منافع ملی ایران بود، در دقیق ترین زمان و با هوشمندانه ترین روش..
..بسیار بسیار نابخردانه است اگر بپنداریم تمام این نتایج، محصول یک اقدام احساسی و خودجوش مردمی(!) بوده است. بی هیچ تردیدی اراده ای در پشت توحش نیمه شبی بود که به سفارت حمله کردند.
…هیچگاه یک نفوذی خود را به شکل دشمن نشان نمی دهد. او نزدیک ترین چهره و رفتار به خودی ها را بروز می دهد و از درون می پوساند و در لحظه حساس، ضربه می زند،…
اگر علاوه بر عاملان حمله ، آمران ماجرای اخیر نیز شناسایی، دستگیر ، محاکمه و مجازات شوند، می توان امیدوار بود که مسؤولان در مبارزه با نفوذ، جدی و صادق اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
2
85
مردم مردم آخه این مردم کی هستند..بنده های خدا که به خاطر مشکلات معیشتی اصلا دیگه کار به کار کسی ندارن به خدا .. بعد آتش باز ی کنند
رضا
Germany
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
4
63
بسار تحليل عالي بود افرين
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
2
55
عالی بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
2
86
آيا اين حرفها توجيه كننده كوتاهي در محافظت از سفارتخانه هست؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
1
96
امیدواریم ببینیم این اخرین باری است که خودسرها و تندروها با آبروی کشور بازی میکنند و به جای 75 میلیون نفر تصمیم میگیرند و امیدواریم ببینیم دستگاههای امنیتی و قضایی همانگونه که با سایرین برخورد میکنند با این افراد هم برخورد جدی و محکم کنند تا دیگر شاهد این ندانم کاریها و بی عقلی ها نباشیم.
رضا
United States of America
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
4
83
عصر ایران درود بر شرفت با این که خیلی از اوقات با حرفات موافق نیستم ولی این دفه گل گفتی
بازاری‌ها فروشنده شدند؛ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان «به‌دنبال جنگ نیستیم، اما پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل می‌دهیم» هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم) استوری هادی چوپان برای توماج صالحی؛ درخواست از رهبری (+عکس) عباس عبدی: ضربه ایران به اسرائیل پیروزی راهبردی بود /جذب حمایت مردم از این حمله در تعارض با برخورد با زنان در خیابان ها است دیدنی های امروز؛ از سالگرد نسل کشی ارامنه تا اعتراضات دانشجویی در آمریکا کشفی تازه و متفاوت از تصور پیشین درباره مرز میان مرگ و زندگی محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟ جمیله علم‌الهدی، «بانوی اول ایران» در پاکستان! (+عکس) مقایسه نرخ رشد اقتصادی ایران در میان اقتصادهای بزرگ دنیا (+جدول) بازگشت آخرین پادشاه مصر پس از ۷۲ سال غیبت (+عکس) عروس بزرگ امام خمینی درگذشت؛ معصومه حائری که بود؟ جزئیات تذکر رهبری درباره گشت ارشاد جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد سرکوب اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین در دانشگاه های آمریکا با گارد ایالتی  (+عکس)
وبگردی