۲۹ اسفند ۱۴۰۲
به روز شده در: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۱۸۸۴۵
تعداد نظرات: ۱۳۹ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۰ - ۰۳-۱۱-۱۳۹۵
کد ۵۱۸۸۴۵
انتشار: ۰۸:۰۰ - ۰۳-۱۱-۱۳۹۵
مهم نیست که اصلاح طلب هستیم یا اصولگرا یا بی طرف. مهم این است که خیلی از ما، به افرادی رأی داده ایم که هیچ دانش و تجربه ای در امور شهری نداشته اند.
عصر ایران ؛ جعفر محمدی - شهر را ، شهرداری اداره می کند و شورای شهر به نمایندگی از مردم بر نهاد شهرداری نظارت می کند.
 فروریختن ساختمان پلاسکو، محصول یک سلسله کاستی ها در همه بخش های جامعه و حکومت است و اگر نگاهی عمیق بدان بیندازیم نمی توانیم بخشی را مبرا بدانیم و قسمتی را مقصر تامّ و تمام.

با این حال، از بین همه بخش ها، جایی که ارتباط سازمانی مستقیم تری با این ماجرا دارد، شهرداری است که طبق قانون موظف بوده مانع فعالیت این ساختمان به عنوان بنای خطرساز شود.

پلاسکو، شورای شهر و مردمی که به خواننده و ورزشکار رأی می دهند
اشتباه نشود! نمی خواهم درست هنگامی که عزیزان مان زیر انبوهی از آهن و سیمان و آتش مدفون شده اند، بحث پلاسکو را سیاسی کنم بلکه می خواهم بگویم هر کدام از ما که در انتخابات شورای شهر تهران، به افراد ناوارد در امور شهری رأی دادیم، مقصریم.

اگر ما بخواهیم فردی را برای مدیریت شرکت مان، یا برای باغبانی باغ مان یا برای نگهداری کودکمان استخدام کنیم، اولین چیزی که می پرسیم این است که آیا آن فرد در حوزه کاری شرکت مان تخصص دارد؟ یا اصلاً کشاورزی می داند؟ یا دانش و توانایی نگهداری از کودک را دارد؟

فاجعه آنجاست که باغبان را به مدیریت شرکت مان و متخصص مدیریت را به کار نگهداری کودک و پرستار را به کشاورزی بگماریم.

این فاجعه در شورای شهر تهران رخ داده است و بی هیچ تعارفی اکثر ما در شکل دادن به آن مقصر بوده ایم.
مهم نیست که اصلاح طلب هستیم یا اصولگرا یا بی طرف. مهم این است که خیلی از ما، به افرادی رأی داده ایم که هیچ دانش و تجربه ای در امور شهری نداشته اند.
این که مواضع سیاسی فلانی جگرمان را حال می آورد یا صدای فلانی خوب است و خوانندگی اش حرف ندارد، آیا دلیل های موجهی هستند برای فرستادن آنان به شورای شهر؟

این که فلانی توانسته است وزنه های چند صد کیلویی را بالای سرش ببرد، چطور؟ آیا حمل فلزات سنگین به معنای آن است که آن ورزشکار عزیز حتماً می تواند بهترین تصمیم ها را برای شهر بگیرد؟
کشتی گیر بودن یا رزمی کار بودن هم همین طور است چرا که مبارزه  با مشکلات شهری، مشت و لگد و فیتیله پیچ به هیچ کار نمی آید و تنها تجربه و تخصص است که می تواند گره از کار بسته شهر بگشاید.

در انتخابات شورای شهر که اردیبشهت سال آینده برگزار می شود، به اصولگرا رأی می دهیم یا به اصلاح طلب یا هر کس دیگری، یک ملاک را از یاد نبریم:" آیا این آقا یا خانم اصلاح طلب یا اصولگرا یا مستقل، مدیریت شهری می داند یا خیر؟"
اگر نمی داند و رأی دهیم، فارغ از این که صاجب چه سلیقه سیاسی هستیم، به شهر و به مردم شهر خیانت کرده ایم و شریک خون کسانی خواهیم بود که در پلاسکوهای بعدی می سوزند.

جناح های سیاسی نیز مردم فریبی را کنار بگذارند و برای رأی آوردن لیست هایشان، نام غیر متخصصانی که تنها ویژگی شان ، شهرت است را در لیست ها نگذارند و به شهر و به مردم خیانت نکنند.

برچسب ها: پلاسکو ، شورای شهر
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱۳۹
در انتظار بررسی: ۱۴۸
غیر قابل انتشار: ۱۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
7
599
دست به دست هم بدیم با چشمان بازتر رای به کسانی بدیم که با تخصص ودرایت حافظ جان ومال و شهرمون باشن ....نه دنبال نمایش وسلفی و رانت و امتیاز و......
پاسخ ها
رامین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
بیشترین رای دهندگان به این اشخاص، همین قوم سلفی بگیر جلو آوار پلاسکو هستند. خوابیده را میشود بیدار کرد ولی اونی که خودشو بخواب زده را هرگز.
بردیا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
تخریب ساختمانی که دوطبقه آن اتش گرفته بود و ناگهان آوار شد و خاطره 11سپتامبر را زنده کرد چه دخلی به شورای شهر و اعضای آن دارد. اگر بنا به تفکر شما باشد باید مهندسین را خطاب قرار داد که چگونه سازه ای به این راحتی تخریب می شود نه شورای شهر،در ضمن شورای شهر وظیفه مهندسی شهر را ندارند واینکه شهردارو تیم متخصص شهری و ساطمان نظام مهندسی باید نظاره گر بر عملکرد ساختمان ها باشند.چه بسا تفکر یک وزنه بردار و ورزشکار از بیشتر مهندسین بهتر باشد و بر عکس. پس بجای اینکه تخریب کنین بیاین وصادقانه راه حل مناسبی برای از بینبردن اینگونه حوادث احتمالی در آینده پیدا کنین . دا
ظرافت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
سلام
به عنوان مهندس فوق لیسانس دانشگاه صنعتی شریف باید این نکته را یادآور شوم که این سازه سال 1341 ساخته شده است. پس طراحی آن قبل از دهه 40 شمسی با آیین نامه آن زمان به نام 598 صورت گرفته است.
هم اکنون ویرایش چهارم آیین نامه 2800 در ایران اعتبار دارد که ضرایب اطمینان بسیار بالاتری نسبت به آیین نامه های قدیمی ایران دارد.
لذا اشکال از مهندس طراح آن در دهه 30 شمسی نیست.
حال چرا شورای شهر مقصر است؟
چون سواد همین مطلبی که بالا گفته شد در شورای شهر نیست که بداند باید ساختمانهای قدیمی شهر تقویت یا بازسازی شوند. در غیر اینصورت حوادثی از این دست دور از انتظار نخواهد بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
البته این نگرش و سلیقه در تمام انتخابات به چشم میخوره! ریاست جمهوری، مجلس و ...
وامقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
نویسنده محترم خوب بود به مجلس شورای اسلامی که مهم تر شورای شهر است نیز اشاره میکردند که چه کسانی در لیست تهران دختر مدیر عامل سابق ضندوق توسعه ملی را قرار دادند و چه کسانی به این فرد که دلالی ارز در سال نود میکرده و پدرش حقوق نجومی گرفته رای دادند. گر حکم شود که مست گیرند در شهر هر انکه هست گیرند
مردم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
میشه بگید کیا کاندید شده بودند اصلا افراد متخصص هم بین کاندیدا ها بوده که کسی به آنها رای دهد ؟
ناشناس
| - |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
دوست عزیز، رامین، اینها (سلفی بگیر ها و رای دهندگان به گروه های فوق الذکر) واقعا خوابیده هستند، خود را به خواب نزده اند و می شود بیدارشان کرد. هرچند سخت.
ازنوجاني
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
كلا ليستي راي دادن نتيجه اش همينه
(اگر واقعا صداقت داريد منتشر كنيد)
صثی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
کی گفته داخل شورای شهر فقط باید کسایی که رشته عمران و معماری بودن برن؟!
شورای شهر کمیسیون های مختلفی داره که نیاز به حضور اکثر تخصص ها و رشته ها رو داره.
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
احسن نویسنده بسیار بجا و خوب نوشته ای . اما صد افسوس که یادمان می رود دوباره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
سلام.
تمام این کسانی که با رأی ما به این شورا پا گذاشته اند الان دارند تجربه کسب میکنند برای میادین بعدی!!
گزینه مناسب دیگری معرفی کنید تا بهش رأی بدیم.
خانه از پای بست ویران است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
6
300
تا زمانیکه مردم ما احساساتی بر خورد کنند وضع اینه.
پاسخ ها
بهرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
بهتر بود تیتر را این جمله میگذاشتید: پلاسکو، صندوق توسعه ملی؛شورای شهر، شورای اسلامی؛ و مردمی که به خواننده و دختر حقوق بگیر نجومی رای دادند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
بزرگترین اشکال ما اینه که مردم ما زود جو گیر میشن اگه کلاه قرمزی هم خودشو کاندید میکرد مردم بهش رای میدادن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
آقای بهرام. اون دختری که شما میفرمایید دکتری اقتصاد از دانشگاه تهران داره. نه افراط خوبه نه تفریط.
کارمند
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
1
158
تا زمانیکه به قانون عمل نشود منوال همین است.بسیاری از مدیران و رئیسان منصوب هستند در شرکت نفت با وجود متخصصان بسیار زیاد مشاهده میشود فلان مدیر دوست خودش را از شرکت دیگری به شرکتی کهوخودش مشغول کار است میاورد و باعث رفتن متخصصان شرکت میشود.و کسی هم‌پاسخگو نیست.تا زمانیکه کسی پاسخگو نباشد همیشه همینطور خواهد بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
قانون اتخابات باید شرط یا شرایط لازم نامزد شدن را تعیین کند این شرط که ایا شما درزمینه عمران و ابادانی شهر مدرک و تخصص داری باید در قانون انتخابات با صراحت اعلام گردد در حالی که اینطور نیست اداره شهر یا روستا با احساسات و تعصبات نتیجه اش همین می شود
ناشناس
Germany
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
149
26
میشه بفرمایید شهرداری است طبق کدام قانون موظف به ممانعت از فعالیت ساختمان های خطرساز است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
اگه به قانون شهرداری ها مراجعه کنی می بینی که اونجا نوشته شهرداری ها موظف به جلوگیری از فعالیت های ساختمان های خطرسازند و اتفاقا به پاساژها و مراکز خرید هم اشاره کرده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
بند 14 ماده 55 قانون شهرداری ها:

اتخاذ تدابیر مؤثر و اقدام لازم برای حفظ شهر از خطر سیل و حریق و همچنین رفع خطر از بناها و دیوارهای شکسته و خطرناک واقع در معابر عمومی و کوچه ها و اماکن عمومی و دالان های عمومی و خصوصی و پر کردن و پوشاندن چاه ها و چاله های واقع در معابر و جلوگیری از گذاشتن هر نوع اشیاء در بالکن ها و ایوان های مشرف و مجاور به معابر عمومی که افتادن آنها موجب خطر برای عابرین است و جلوگیری از ناودان ها و دودکش های ساختمان ها که باعث زحمت و خسارت ساکنین شهرها باشد.
تبصره- در کلیه موارد مربوط به رفع خطر از بناها و غیره و رفع مزاحمت¬های مندرج در ماده فوق, شهرداری پس از کسب نظر مأمور فنی خود به مالکین یا صاحبان اماکن یا صاحبان ادوات منصوب ابلاغ مهلت دار متناسبی صادر می¬نماید و اگر دستور شهرداری در مهلت معین به موقع اجراء گذاشته نشود شهرداری رأساً با مراقبت مأمورین خود اقدام به رفع خطر یا مزاحمت خواهد نمود و هزینه مصروف را به اضافه صدی پانزده خسارت از طرف دریافت خواهد کرد.
مقررات فوق شامل کلیه اماکن عمومی مانند سینماها- گرمابه ها- مهمانخانه ها- دکاکین- قهوه خانه ها- کافه رستوران ها- پاساژها و امثال آن که محل رفت و آمد مراجعه عمومی است نیز می باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
احسن به آقای محمدی و این تحلیل خوبش ،براستی فکر کردید چرا ایران با ضریب هوشی مردمش حدود 85 که کمتر از امریکایی و روسی نیست با قدمت تمدن 2600 ساله همچنان در رده جهان سومی هست ؟؟!!
بخدا مشکل وجود همین فرهنگ غلط هست ،بهترین جراح رئیس بیمارستان میشود ،یعنی کار مدیریتی !! پس علم پزشکی اش کشک !!! معمار و بنا جای مهندس عمران کار می کند !! لیسانس علوم سیاسی مدیر عامل یک شرکت تجاری میشود ،لیسانس جغرافیا مدیرکل راه و شهرسازی میشود، رئیس هیئت مدیره یک شرکت مهندسین مشاور ساختمانی لیسانس تاریخ میشود ، لیسانس علوم تربیتی و کشتی گیر و خواننده و بوکسور و کاراته باز به عضویت شورای شهر در میایند!!!!
دیگه چه انتظاری داریم، چی جای خودش هست ،دکتری تخصصی مدیریت دارد به جای حسابدار کار میکند ، مهندس کامپیوتر منشی رئیس میشود در عوض مهندس عمران مسئول بخش نرم افزار هست ،مهندس عمران معاون برنامه و بودجه وزارتخانه هست. دکتری تخصصی در خط و مشیء گذاری مدبر تدارکات هست، .خوب نتیجه اش همین حادثه پلاسکو و متاسفانه هزاران صدمه و ضرر پلاسکوهای بعدی برای این کشور و ملتش !!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
دادستان کل کشور دیروز در مصاحبه شبکه خبر اعلام کرد طبق قانون شهرداری موظف تاکید میکنم مووووظفففف بوده جلوی این ساختمان را بگیرد . پس اول برو اطلاعاتتو تکمیل من بعد نظر بده سلفی بگیر!
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
پاسختون رو در این مقاله عصر ایران بخونید: قانون درباره «اخطار به پلاسکو» چه می‌گوید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
4
114
از ماست که بر ماست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
2
34
درودخدابرشما.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
حالم از هرچی خواننده و ورزشکار بهم میخوره
با ورزش میخوان سر جوانان گرم کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
36
155
شما هم واقعا فکر می کنید اینها رو مردم انتخاب می کنند!!
پاسخ ها
ناشناس
| China |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
نه از توی تخم مرغ شانسی در میان!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
مسعود
Germany
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
6
115
تشکر از سایت عصر ایران
واقعا تحلیل به جا و خوبی کردید. دست مریزاد. از حرفهای دلمون زدی داداش .... بارک الله
احد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
3
109
البته دم نویسنده گرم با این متنی که زده .ولی به خدا همه مردم اینا رو میدونن فقط نمیدونیم این افراد که میگین چه جوری سر از این جاها در میارن.
عبدالحسین جادری
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
0
50
با تشکر بسیار عالی
امید وارم در کل کشور ودر اتخابات کاندید ها وجدان کار وتخصص کار خود را بسنجن
و مجلس ویا سازمان دیگر حداقل شرایط تخصص را قرار دهند
در کشور های عربی برای شهردار شدن حتما باید رشته محیط زیست باشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
2
89
تا زمانی که افراد متخصص و کاربلد بر اساس سلیقه برخی افراد از گردونه رقابت انتخاباتی حذف می شوند باید هم جای آنها را افراد غیر متخصص بگیرند.
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
2
52
آفرین آفرین بهترین بود . انتخاب غیر مرتبط و ضعیف و احساسی برابر است با عملکردهای بسیار ضعیف تر آن انتخاب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
1
73
من تو یه شرکت دولتی خوب کار میکردم. مدیر یکی رو کرده بود همه کاره اونجا. آخرش فهمیدیم که داماد خواهرش بوده. یه خانم رو هم سرپرست بخش برق کرده بود. بعدش فهمیدیم که دایی اون خانم دوست مدیر بوده. بقیه مسائل رو هم بگم دیگه این کامنت قابل پخش نمیشه. آخرشم اومدم بیرون رفتم دنبال کار خودم.
پاسخ ها
ظرافت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
دوست عزیر
میدان را برای این افراد خالی نکنید
قدری جنگجو باشید
اگر همه فرار کنند کار در دست نااهلان باقی میماند
همانقدر که اعضای فعلی شورای شهر مقصر هستند، مهندسانی که در این رقابت ها تمام تلاششان را نمی کنند نیز مقصرند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
2
54
به کسانی رآی دهیم که به لحاظ تخصص درحوزه برنامه ریزی شهری وعمران به معنای واقعی کاربلدباشندونخبه علمی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
فقط برنامه ریزی شهری و عمران هم نه، متخصص محیط زیست و بهداشت محیط هم می خواهیم ، متخصص ترافیک (البته نه دکتر رو) می خواهیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
55
0
حرف شما متین ولی آیا نیاز به افرادی که با گروه جوان ارتباط نزدیکتری دارند، نیست. یا افردای که نیاز این قشر حساس را بهتر درک می کنند. مگر این که همه چیز را در زیر مجموعه مدیریت شهری قرار دهیم.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
1
29
سیاست زدگی در همه ی امور رخنه کرده. از انتخابات در سطح کلان مثل مجلس و شوراها تا دادن ابلاغ به یک مدیر بسار سطح پایین.مدیران متخصص هم که انتخاب میشن وارد بازیهای سیاسی صرف میشن و یک سر دارن و هزار سودا. مگه شهردار قبلی تهران متخصص جغرافیای شهری نبود؟ ایده ی جالبش مونوریل بود برا مقابله با کار مدیران قبل از خودش که مترو ساخته بودن. فکرش هم صندلی ریاست جمهوری که براش برنامه ریزی کرد. قالیباف هم همون مدلی کار میکنه و بعدی ش هم شک نکنید اینجوریه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
1
27
از ماست که بر ماست
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
0
43
الحق چه گل گفتي . اينجانب ازاول هم ورود اين افراد را سوال برانگيز مي دانستم . ايا ورزشكاربودن خواننده بودن و معروفيت مي تواند مشكل راحل كند و افراد خلاق و كارامد باشند . متاسفانه بعضي با احساسي كردن تب انتخابات ادمهاي غيرحرفه اي و مدعي را به شورا راه دادند.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
2
27
واقعا مردم ایران احساسی رای می دهند و قانونی تخصصی در این خصوص وجود ندارد. مجلس ما از شورای شهر بدتر است. حضرت علی می فرمایید واگذاری امور به افراد نالایق از آسیب های مدیریت است. خدا لعنت کند افرادی را که تخصصی در خصوص پستشان ندارند قبول می کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
51
3
میگن کم کاری از وزارت کار بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
کیا می گن؟؟
اونهایی که از هواپیمای ایمن و نو بدشون میاد؟؟؟
جح
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
60
9
عصر ایران فقط به دنبال متن های خاص و تاثیر گذار هس و بعضا خیلی تند میره

مث همین متن
مردم به افراد سیاسی رای میدن دروغگو از اب درمیان
برا همین دیگه اعتماد ندارن نه به رسانه نه به سیاست مدرا
برا همین برا دلخوشی به ورزشکار و هنرمند رای میدن
اشکال کار در رای مردم نیس
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
3
28
تا بوده همین بوده
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
1
41
درسته اما قانون هم ایراد داره کسی که میخواد شورای شهر شود در موقع کاندیدا شدن باید سابقه حداقل پنج یا ده سال کار اجرایی داشته باشد آن موقع کشتی گیر یا وزنه بردار یا تکواندوکار میشینند خونه
مهران
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
2
43
عصر ایران عالی بود ممنون. و کلاً این افراد نباید تایید و کاندید شوند
داود
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
4
40
من که رای ندادم ولی خدا وکیلی اگه می خواستم رای بدم یک نفر تو این فهرست ها بود که این ویژگی های مورد نیاز یک عضو شورای شهر را داشته باشد؟ نماینده های ما چند تا شون چه قبل از ورود به مجلس چه بعد از تمام شدن نمایندگیشون چند خط در مورد قانون اساسی مملکت اطلاع دارند؟
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
یکی از بزرگترین گناهان همین رای ندادن است. بله در فهرست افراد مشهور ، شاید افراد معتبر و متخصص یافت نمی شدند ولی افراد متخصص مستقل زیادی نیز در انتخابات نامزد شده بودند. به نظرم گناه رای ندادن از رای بد دادن بیشتر است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
1
42
از اعضای محترم شورای شهر تهران کدامیک در امور شهری و شهرسازی تخصص دارند؟ لطفا نام ببرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
6
19
ببینید تو این کشور نیروی متخصص زیادی وجود ندارد. مردم به خاطر اینکه احساس می کنند ممکن است آن فرد ورزشکار یا خواننده سلامت مالی داشته باشد و دزدی نکند او را انتخاب می کنند .موقع انتخاب، کسی نمیاید توانمندی درست حسابی را رو کند، فقط از تحصیلات و پستهای قبلی ناموفق خودش به عنوان تبلیغ استفاده می کند. اگر فرد متخصص باشد قطعا برگزیده می شود و گرنه افرادی که سلامت مالی شون کمتر مورد بدگمانی باشد
mk
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
10
4
متن بالا 4 سال قبل خودم به خودم گفتم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
7
41
عباس جدیدی ریا کار را رای ندهید لطفا بازم عکس انداخته موقع پرداخت وجه به خیریه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
تهمت ممنوع
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
13
19
عصرایران یادته میگفتی به لیست رای بدیم؟؟؟
وقتی بنده خداهایی که لیاقتش رو دارند از هفت خوان تایید صلاحیت رد میشن اما تو حزبی نیستن اینجا شایستگی معلوم میشه.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
1
37
اولا افراد با تخصص به رد صلاحیت میشوند - دوما اگر رای بیاورند و نظری هم داشته باشند کسی اجازه کار به آنها نمی دهد . نمونه اش این همه طرح و اختراع تو کشور داریم کسی به آنها بها نمی دهد . چون در این کشور چندین آشپز وجود دارد به همین دلیل گاهی شور است گاهی بینمک
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
1
44
به قول یه بنده خدایی ما اینجا نه جهل الرجال داریم، نه قحط الرجال.
ما اینجا ردّالرجال داریم...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
7
31
اكثريت اونايي كه راي مي دهند سايت عصر ايران را نمي خوانند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
5
16
سلام معمولا مقاله های عصر ایران را بادقت مطالعه میکنم چون احساس کرده ام بدون درنظر گرفتن مصالح سیاسی مطلب مینویسد. در خصوص این مقاله نیز باید عرض کنم علیرغم اینکه نسبت به برخی از اقایان ورزشکار حاضر در شورا دید مثبتی ندارم ، اما ذکر یک نکته را ضروری میدانم. مدیریت شهری صرفا ساخت وساز و نگهداری و نظافت نیست، شهر نیاز به اماکن وبرنامه های ورزشی و فرهنگی نیز دارد که این مهم حاصل نمیشود مگر با حضور انسانهایی با پیشینه ورزشی و هنری. البته میتوان در انتخاب این افراد در این حوزه ها دقت بهتری داشت و افرادی با پیشینه علمی و عملی بهتری را به شورا فرستاد ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
کسانی که رشته های مربوط به شهر و شهر سازی و مدیریت امور شهری می خوانند در مورد همه امور شهری از جمله اماکن و وبرنامه های ورزشی و فرهنگی و غیره دروسی را می خوانند که به مراتب از توان فیزیکی و زور بازو تکنیک و تاکتیک ورزشکاری مفید تر است.مناسب است پیش از کامنت گذاشتن در این زمینه مروری بر درس ها و پیش نیاز ها و پروژه های مربوط به رشته های امور شهری داشته باشیم.
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
1
20
آفرین. بنده هم با ایده و ابتکار شما موافقم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
4
46
مردم ما سواد انتخاباتی ندارند. چون اهل مطالعه وتحقیق نیستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
2
29
این دردی است که نه فقط در تهران بلکه در تمام نقاط کشور اعم از شهرهای بزرگ و کوچک حتی در روستا ها هم گریبانگر مردم شده است و در موسم انتخابات مردم تحت تاثیر شهرت و آوازه افراد و فامیل و دو ست و آشنا دست به انتخاب میزنند بعد که کار خراب میشود دولت را مقصر عقب ماندگی قلمداد می کنند و البته هیچ وقت از خود نمی پرسند که چرا من با انتخاب غلط خودم باعث عقب ماندگی کارهای شهرم شده ام! در ضمن این عارضه فقط مال شورا نیست و در انتخابات مجلس هم چنین است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
1
13
در هر وظیفه ی مهمی چه شورای شهر چه نمایندگی چه ریاست جمهوری و و و باید از افراد نخبه و متخصص اون زمینه استفاده کرد...شورای شهر نخبه ی شهرساز عمران و معماری...نماینده کسی که برنامه ریزی آمایش سرزمین خونده....رییس جمهور کسی که حقوق بین الملل خوانده و در دیپلماسی نخبه است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
3
23
مردم از روی ناچاری رای میدهند چون گزینه های مناسب یا نیستند یا صلاحیت کسب نمی کنند .
فریبا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
1
21
عصر ایران عزیز
ضمن تشکر از متن فوق العاده اتون تاریخ ثابت کرده ما مردم فراموشکاری هستیم و حافظه تاریخی ما خوب و به موقع عمل نمی کنه توروخدا نزدیک انتخابات که شد یادمون بنداز که باید موقع رای دادن به تخصص و دلسوزی و مردم دوستی رای بدیم !!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
1
19
عصر ایران لطفا" موضوعی را مطرح کن تا برا ی مردم روشن شود که چرا شغل آتش نشانی جزو مشاغل سخت نیست در ایران چه شغلی مشاغل سخت محسوب میشود ؟ این نماینده ها نشسته اند فقط برای حزب و گروهی پاچه بگیرند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
24
3
مگه شهرداری نداریم اصلا شورای شهر چه کاره است .
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
29
10
رئیس دولت محبوب شما تکرار میکنم راه انداخته بود که به این لیست رای بدید تا مملکت چنین و چنان شود. معلومه با خودت چند چندی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
دروغ ممنوع و الگر اعتقاد داشته باشید کمی هم حرام است.
ناشناس
Germany
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
2
13
آری: وقتی مردم به کسانی رای می دهند که هیچ تخصص و تجربه کاری در زمینه شهرسازی و ...نداردند. انتظار بدتر از اینها را باید مشاهده کینم. چرا که شورای که خواننده باشد و یا شورای ورزشکار باشند. همین میشود که شده است. ؟ ... بیایید در انتخابات آینده شورای شهر با چشم باز به کسانی رای بدهیم که از اصول شهرسازی چیزی بلد باشند. ملت ایران تنها به نام و شهرت و مقام و پست اشخاص رای ندهیم. به عملکرد و تخصص و علم و دانش وی که در زمینه شهرسازی هستند رای دهیم.
منتظری
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
17
12
درسته در انتخاب مجلس هم همین اتفاق در تهران افتاد و متاسفانه این دوره کسانی به مجلس راه پیدا کردند که توانایی ندارن...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
آخه یک دختر 30 ساله مجرد از نمایندگی مجلس چه میداند ؟
نگار
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
2
14
مطلب فوق بسیار منطقیه
آفرین ...
در این آشفته باز سیاست بازان ممنون که سخنی متین و صحیحی رو مطرح کردید ...
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
1
12
واقعا حرف حساب زده شد افرادی که کمترین اطلاعات از شهر و مسائل و مشکلات شهری دارن چون ورزشکارن یه سری میرن بهشون رای میدن واقعا نباید گذاشت هرکسی بیاد کاندید بشه واسه این جور کارها چطور واسه تاییدیه یه ساختمون باید کسی که درسشو خونده بتونه تایدات لازم رو بده ولی اینجا هرکی از راه برسه بیاد تو شورای شهر باعث تاسفه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
2
30
اکثر مدیران ادارات هم سنخیتی با مدرک و تخصصشان ندارند.
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
4
21
شورای نگهبان چرا این حضرات را تائید صلاحیت کرده؟!
1404
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
2
13
با ایجاد شرایط احراز لازم برای هر پست و از جمله کاندیدای شورای شهر حتما میتوان جلو بسیاری از این نابسامانیها را گرفت.
اگر برای هر پست شرایط احراز دیده شود بدیهی است هر حسنی بقالی نمیتواند بر پستهای شورای شهر یا هر جای دیگری مانند ریاست جمهوری ،وکالت مجلس ، وزیر و حتی تا رده های پایین تر مانندریاست اداره و ......تکیه بزند.البته ایراد این طرح این خواهد بود که کمتر کسی خواهد توانست دوستان و رفقایش را بر سمتهای کلیدی بگمارد.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
2
24
ما گوشت را جلو اسب و یونجه را جلو شیر میگذاریم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
2
12
عصرایران عزیز، به نظرم یه قدم باید بریم عقب تر و بگیم که چرا اصلا قوانین و معیارهایی برای کاندید شدن برای عضویت شورای شهر نداریم...چطور برای مقام ریاست جمهوری یا مجلس خبرگان و غیره شروط اولیه داریم ولی برای این قسمت خبری نیست؟؟؟....آخه چرا یه ورزشکار یا هنرمند و غیره که کمترین تخصصی نداره باید راحت بیاد و بتونه کاندید بشه....باید متخصصین رشته های ترافیک، حمل و نقل، عمران و معماری و سایر رشته های مرتبط صلاحیت کاندید شدن رو داشته باشن تا مثل امروز شاهد تبدیل به دکان شدن شورای شهر برای عده ای سودجو، بی تخصص، و نالایق نباشیم....مشکل از قوانینه که به همه اجازه ورود میده
ساوالان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
2
16
اگر ازین درد دق کنیم رواست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
2
7
جوابگو این گونه حوادث با یدیعضی از اعضای شورای شهر باشند که به علت نداشتن تخصص وصرف ورشکار بودن چنین پستهایی را اشغال کرده اند چرا اینگونه افرا د در پستهای ورزشی فعالیت نمکنند ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
13
6
بابا ایول!
دم انتخاباتی خوب بهره برداری سیاسی می کنید از جون دادن یه عده ای

نهاد نظارتی این مملکت مثل مجلس کجان؟
وزارت کار پس کجاست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
18
4
ربطی به ورزشکار بودن و هنرمند بودن ندارد . فقط قلب دلسوز می خواهد . چون اگر قلب دلسوز باشد و تخصص نباشد می روند و مشاور متخصص می گیرند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
1
6
برای بسیاری از کسانی که پای صندوق های رای حاضر می شوند ملاک شناخت مختصری از کاندایدای مورد نظره و چون کشتی گیر ها و این دسته از افراد بارها در تلویزیون دیده شده اند برای رای دهندگان شناخته شده تر می باشند. از طرف دیگر نمی توان از این واقعیت غافل شد که افراد عوام دنبال قیافه ، زر و زور می باشن و به دیگر مسائل ( مثل تخصص ) کاری ندارن بنابراین می توان متصور شد که در دوره های بعدی هم نماینده مردم در شورای شهر از همین دست افراد خواهند بود.
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
3
1
دمتون گرم به خاطر این تیتر زیبا
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
2
0
واقعا موندم چی بگم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
23
3
کاسبی سیاسی از وقایع پلاسکو زو کنار بزارید خواهشا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
2
12
ای کاش می توانستم 1000 لایک به این مطلب زیبا بزنم . ما از قدرت رای مان آگاه نبستیم و این را مردم ایران سال 76 و 84 هر دو وجه اش را تجربه کردند ولی هنوز درس نگرفته ایم. این مسئله خود را به خوبی الان در آمریکا نشان می دهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
امان از سال 84 مردم خیانت کردن با رای ندادن،.... و خود من که بی اهمیت می دوونستم خیلی از رای گیری ها رو و شرکت نمی کردم .
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
2
18
ملت جوگیری هستیم همین
جو گرفتمان رضا زاده و دبیر و جدیدی و ساعی و مختاباد شدند نماینده شهر ما در شورا
خدایا این جو را ازما بگیر
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
1
14
سلام وقت بخير ، خسته نباشيد احسن به درايت شما عصر ايران ، واقعا حرف دل ما را زديد
Behnam
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
4
12
این وظیفه ی شورای نگهبان هست که به افراد غیر متخصص صلاحیت ندن
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
3
23
با سلام - مردم رای دهنده مقصر نیستند. راهکارها باید طوری باشد تا اینطور افراد نتوانند کاندیدا شوند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
7
4
اگرم انسان خوب وجذاب وراستگویی هست ... بیاد ..ولی میتونه چند مشاورمتخصص امور شهری داشته باشه....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
خوب باشی ولی تخصص نداشته باشی چه فایده . ورزشکار به درد اداره شهر نمی خوره
مجتبی
Hong Kong
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
1
19
به قول مهران مدیری چیزی نمونده که تمرینات کشتی از این به بعد توی شورای شهر برگزار شود...
متاسفانه...متاسفانه... عوام کم نداریم....
نما
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
2
14
باید به شعور سیاسی برسیم
و الا انتخابات ازاد حق ماست
یاد بگیریم درست انتخاب کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
3
12
به نظرم شورای نگهبان در بررسی صلاحیت ها باید تخصص افراد را درنظر بگیرد.
گویا خاطره وزنه های بالا رفته و یا لگد های نثار شده و یا زیر خم های گرفته شده در بازی های المپیک در تصمیمات شورای نگهبان بسیار تاثیر گذار بوده است.
باید این افراد رد صلاحیت شوند
مهدی چمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
1
7
حتما باید تصمیم گیری بشه تو این مورد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
1
11
من معمولا با مواضع و تحلیل های عصر ایران مخالفم.
ولی این دفعه کاملا حرف دل منو زدین.
مردم شهر من که به مجری برنامه کودک رای دادن.خانومی که تا دیروز می گفت دست و جیغ و هوراااا الان داره در مورد مسایل کلان شهر تصمیم گیری میکنه.
از ماست که بر ماست
حسين
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
1
9
درود بر شرفت عصر ايران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
1
7
عالي بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
2
7
كلا ليستي راي دادن همينه. بدون اينكه بشناسيم جو گير مي شويم و به يك ليست راي مي دهيم.
پیشقدم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
4
2
میگن تو آمریکا فلان هنرپیشه رئیس جمهور ، شهردار و .... شد !
اینجا هم شورای شهر ما چیزی به همین شباهت است !
اینها که تخصص نداشتند و باعث چنین کاری شدند !
محمدعلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
3
16
آفرین ... باز به شرافت مدیرعامل راه آهن که سنت شکنی کرد و استعفا داد ... مدیریت فقط جزوه شده !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
کاش این سنت حسنه ادامه پیدا کند
مجيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
1
10
ما درحال حاضر فقدان متخصص كار بلد داريم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
1
12
جاي دانشور و مختاباد و جديدي و رضازاده و ... اينا شوراي شهر نيست واقعا...
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
2
8
من بعنوان یک شهر وند از نوشته شما متشکرم ما مقصریم موظف هستیم تاوان تصمیم های غلط خودرا بپردازیم این هم خودش تمرین دمکراسی میباشد دنیا همه این راه ها رفته متاسفانه ما از تجربه دیگران استفاده نمیکنیم عوضش دنیارا با خودمون دشمن میکنیم انگار ما خوبیم انها بداست بیا بین خوب بد در زمانی معلوم میشود که از رودخانه عبورکنیم!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
اشتباهی منفی دادم
محبت
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
1
9
با سلام و تشكر
احسنت . انشاله كه با اين طريق اطلاع رساني در مردم شناخت ايجاد ايجاد كنيم تا به بهترينها راي دهند . نه به شناخته شده ترينها .
ناشناس
Sweden
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
1
13
فقط مختص شورای شهر نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
در انتخاب و انتصاب افراد به پستهای مدیریتی اول باید تخصص آنها را در نظر گرفت بعد تعهد و مقید بودن به احکام اسلام را. چون تعهد افراد صرفاً نمی تواند کارها را بطور شایسته به پیش ببرد.
رضا
Germany
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
1
6
خوب آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
8
6
متاسفانه جوانان احساسی رای میدهند باید سن رای گیری بالا باره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
3
4
كافي ست به نظر سنجي برنامه نود نگاه كنيد وقتي هميشه و در همه چيز بيشترين راي را دارد اين يعني چه؟ تعقل تفكر يا تعصب؟ بقيه هم همينطور هر كس به گروه و تيم خود راي مي دهد اين تعصبي ست كه شماها هميشه ازش تعريف و تمجيد مي كنيد ( مطمئنم نمي زاريد چون تعصب شما از اينهم بيشتره)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
17
13
اون زمانی که برای لیست امید سینه چاک بودید و صبح و شب تبلیغ هم کاش فکر میکردید که خیلیاشون بی کفایتن...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
اتفاقا با کفایت ترین و شجاع ترینشان در لیست امید بودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
مگه لیست مقابل آنها از آنها با کفایت بودند؟
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
شما بقیه خوابت رو بکن عموویی
فرشته
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
1
11
اینو کی نوشته؟
درود به شرف و غیرتش
قلم نوشتارشو میبوسم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
1
10
شهردار و اعضای شورای شهر بهتره استعفا بدهند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
1
6
عجب تیتری! احسنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
14
2
علی دایی که اسطوره فوتبال ماست و... رو سرمربی تیم ملی نمیکنیم و مربی خارجی میاریم، چون تیم ملی برامون مهم است. بد نیست واسه مدیریت هم مثل دبی و.. تو بعضی جا ها امتحان کنیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
13
1
حالا ورزشکار هم بود یکی مثل رسول خادم که به درایت و تیزهوشی معروفه و تحصیل کرده هم هست اشکال نداشت بعضی از این ورزشکاران عضو شورا تنها نعمت خدادادی که ازش بهرهمند هستن زور و بازوی کلفته
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
4
8
بنده در انتخابات آینده نیز به استاد جدیدی رای میدم تا عکس های دو نفره قشنگتری بگیرن ....اوستااااااذ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
2
5
کدوم مردم آقا جان کسی شورای شهر رای نمی ده که ... هیچ ورزشکاری به ما قیمه نداد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
1
8
هر کس با توجه به تخصص و توانائی خود در جایگاه مربوطه قرار گیرد و روابط را فدای ضوابط نکنیم آنگاه می توان شاهد شکوفائی در کلیه زمینه ها شد .
این امر فعلا در سیستم ما جایگاهی ندارد .
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
1
8
الان میگیم این حرفها رو موقع رای دادن باز یادمون میره بازم به همین قشر رای میدیم که این اتفاقها بیفته
بابک
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
1
12
متاسفانه احزاب وقتی کم می آورند بدون رعایت شان خودشان اقدام به دعوت این افراد به لیستهایشان جهت کسب رای هستند
پس مقصر اول اونهایی هستند که اقدام به دعوت از این افراد فاقد تخصص ولی دارای نام برای کسب اهدافشون هستند حالا چه اصلاح طلب چه اصول گرا!!!
ناشناس
United States of America
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
0
4
قوانین کشور نباد اجازه کاندیدا شدن در شوراهای تخصصی را به هر بی تخصصی ندهد. آیا تا کنون مدیر متخصصی توانسته کاندید عضویت در تیم ملی مثلا بوکس یا کشتی بشه. چرا هر مستعدی در قوای بدنی می تواند جای متخصصی در قوای فکری را بگیرد و فکرها را بسوزاند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
3
4
عصر ایران چرت نگو خودتون به دختر صفدر رای دادید حالا مدعی شدید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
دختر صفدر مگه در شورای شهر است؟؟؟؟؟
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
3
6
مگر همین مردم نبودند که چشم بسته 30 نماینده از یک لیست خاص را به مجلس فرستادند.
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
0
3
باسلام و درود فراوان به نویسنده گرامی، نوشته شما اصولی و دور از جناحگرایی و سیاسی بازی بود. واقعا جامعه ما به چه سمت و سویی در حال حرکت است. شاید بگوییم ما مقصر نیستیم، کمی آگاهانه و با بصیرت به موضوع نگاه کنید. وقتی در انتخابات افراد اصلح و باتجربه و باتخصص کاری انتخاب نمی کنیم و توجهی به مسایل نداریم.پس بنابر این مقصریم. بیاید در انتخاب افراد دقت کنیم. افرادی با تجربه و با تخصص در هر رشته ای را انتخاب کنیم. خدایا چه آگاهانه و چه ناآگاهانه مارا ببخش و بیامرز. چه بسا ندانسته در گناه و معصیت و خون افراد کشته شده مقصریم؛ بدون آنکه بدانیم. الله اعلم.
سقف برداشت از حساب‌ های بانکی افزایش یافت منظره ای خاص از فضا که توسط اسپیس اکس ثبت شده است(عکس) نخست وزیر: ارمنستان برای جلوگیری از جنگ با جمهوری آذربایجان بر چند روستای مرزی خود چشم می پوشد تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه یکی از فیلم های کوئنتین تارانتینو (عکس) قیمت واقعی دلار اعلام شد/ دلار وارد کریدور جدید شد وزیر کشور خبر داد: وظایف پلیس راه به بخش خصوصی واگذار می شود ابرکامپیوتر‌های ناسا مشکل‌ساز شدند وزیر کشور: جریمه های رانندگی از سال آینده گران تر می شوند تا بازدارنده شوند زندگی غیرممکن در گرم ترین شهر جهان که حتی خیابان های آن هم کولر دارند (+عکس) انتقال ۹ زندانی ایرانی از ارمنستان و ژاپن به زندان های کشور برنامه سازمان لیگ به قصد کشت سپاهان! گرفتار شدن بیش از ۱۵ معدنچی در شرق روسیه مصرف این ویتامین سبب کاهش کم‌خونی می‌شود پرویز پرستویی و هدیه تهرانی به نمایش‌خانگی آمدند/ اکران آنلاین فیلم «بی‌همه چیز» هشدار پلیس فتا درباره تورهای لحظه آخری
وبگردی