۲۹ اسفند ۱۴۰۲
به روز شده در: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۵۰۶۷۵
تعداد نظرات: ۱۲۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۰۳-۰۵-۱۳۹۶
کد ۵۵۰۶۷۵
انتشار: ۱۰:۳۸ - ۰۳-۰۵-۱۳۹۶
بسیاری از ما از همه انتظار داریم. از حکومت، از دولت، از مردم اما وقتی نوبت به خود ما می‌رسد حاضریم اخلاق را قربانی کنیم.
عصر ایران؛ مصطفی داننده- ااا، این آزاده نامداری نیست؟ همون مجری چادری تلویزیون. عکس بی‌حجاب آزاده نامداری را دیدید؟ ندیدید؟ من دارم الان می‌فرستم. بچه‌ها کسی عکس آزاده نامداری نداره بفرسته؟ همون که می‌گن بی‌حجابه.

این جملات برایتان آشنا نیست. سوال‌هایی که در ۲۴ ساعت گذشته فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را در اختیار گرفته است. از گروه‌های خانوادگی بگیر تا کانال‌های اجتماعی همه و همه درگیر وضعیت آزاده نامداری بودند و البته هنوز هستند.

در این نوشتار نمی‌خواهیم اصلا در مورد آزاده نامداری، حجابش و بی‌حجابیش سخن بگوییم.

همیشه زندگی و حریم خصوصی افراد معروف و مشهور مورد توجه و علاقه مردم عادی و رسانه هاست اما به لحاظ حرفه ای و اخلاقی برای رسانه ها محدودیت های زیادی در این زمینه وجود دارد. شمار متعددی از رسانه ها به دلیل انتشار عکس های خصوصی چهره های معروف مثل سیاستمداران یا هنرمندان، مورد شکایت قرار گرفته اند و مجبور شده اند جریم های سنگینی را بپردازند. البته همیشه میان حریم خصوصی و غیرخصوصی مرز ظریفی وجود دارد که تشخیص آن معمولا به بحث و جدل های زیادی میان کارشناسان رسانه و حقوقی تبدیل می شود.

در همه جای دنیا اصلا خبرنگارانی هستند که به دنبال شکار لحظاتی این چنین هستند گرچه بعد از انتشار کار رسانه منتشر کننده عکس ها به دادگاه و شکایت بکشد. در این میان اما مسئله‌ای که ما نباید از آن به سادگی بگذریم مسئله اخلاق است.

کشف حجاب اخلاق


گاهی ما اخلاق را فراموش می‌کنیم. بسیاری از ما از اینکه عکس یکی از اعضای خانواده‌مان در فضای مجازی دست به دست شود عصبانی می‌شویم و غیرتمان به جوش می‌آید. همین ما اما حاضریم عکس فرد مشهوری را دست به دست بچرخانیم و حتی به آنهایی که آن را ندیده‌اند نشان بدهیم.

یادتان هست؛بسیاری از مایی که دم از اخلاق می‌زنیم فیلم منتشر شده از یک بازیگر زن را دیدیم. آن هم زمانی که فضای مجازی قدرتمند نبود. این فیلم از طریق سی‌‍‌دی دست به دست شد و بسیاری در خلوت اتاق و یا در پستویی این فیلم را دیدند و به دست آنهایی که ندیدند رساندند.

با دیدن آن فیلم آبروی آن بازیگر زن رفت و مجبور شد برای ادامه زندگی ترک وطن کند. اگر ما آن فیلم را نمی‌دیدم آن را نمی‌خریدیم شاید زندگی آن بازیگر به گونه دیگری رقم می‌خورد.

بسیاری از ما از همه انتظار داریم. از حکومت، از دولت، از مردم اما وقتی نوبت به خود ما می‌رسد حاضریم اخلاق را قربانی کنیم. دیگر تمام حرف‌هایمان تبدیل به شعار می‌شود و عکس آزاده نامداری را دست به دست می‌چرخانیم.

آزاده نامداری در یک گوشه جهان کاری را انجام داده است؛ خوب یا بد. به این فکر کنید که او قرار است بعد از سفر دوباره در ایران زندگی کند. فرزند و همسر او قرار است در این جامعه نفس بکشند. همین دیدن این عکس و دست به دست کردن آن شاید زندگی این مجری تلویزیون را دچار مشکل کند. خودتان را جای همسر یا خانواده آزاده نامداری بگذارید. با دیدن این عکس‌ها و حرف‌ها چه حسی به شما دست می‌دهد؟

یاد بگیریم زود قضاوت نکنیم. با دیدن یک عکس یا یک فیلم، سریع لباس قضاوت به تن نکنیم و حکم ندهیم. قضاوت نکردن افراد برای زندگی خودمان هم بهتر است. قضاوت نکردن باعث می‌شود زندگی آرام تری داشته باشیم.

باور کنیم این رفتار می‌تواند زندگی بسیاری از آدم‌ها را تحت تاثیر قرار دهد. اتفاقات روز گذشته کشف حجاب اخلاق بود نه آزاده نامداری.
برچسب ها: نامداری
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱۲۸
در انتظار بررسی: ۷۴۶
غیر قابل انتشار: ۱۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
67
1857
موضوع اصلا حجاب اين فرد نبوده و نيست بلكه نشون دادن دو رويي اين افراده ! كساني كه در سيماي ميلي براي مردم فيلم بازي مي كنند و مردم رو به اون چيزي كه خودشون بهش كوچيكترين اعتقادي ندارند تشويق مي كنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
رفتاری بی اخلاق در واکنش به عمل غیر اخلاقی مجری زن.
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
مقاله نويس محترم! فرو كردن زوركي انديشه و اعتقاد و باور در اذهان مردم آنهم از سوي تك رسانه اي كه اساسا براي چنين كارهاي ساخته شده است هيچ فرقي با انتشار آن عكس ها ندارد. دقت كن! هيچ فرقي ندارد. باور كن در هر سطحي و در هر موقعيتي از زندگي كه باشي، ادعايي بكني و بخواهي با خودنمايي آن را به باور كسان ديگري بقبولاني، شك نكن كه چرخ طبيعت روزي تو را در مقابل ادعايت قرار مي دهد. مساله درگيري همه ما در طيفي از ايرادات و اشتباهات و خطاهايي است كه به تربيت غلط همه ما ربط دارد و رسانه ... نقش بسزايي در آن دارد. اين رسانه و گردانندگان آن طي اين همه سال اين همه ضربه از رفتارهاي دوگانه خورده اند (از مجري و مدير و چه و چه) اما باز هم ادامه مي دهند!؟ و مي خواهند بگويند كه فقط و فقط ما حقيقت را پيدا كرديم و آن ايني است كه عرضه مي كنيم!
مریم
| Saudi Arabia |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
تقصیر ایشون نیست تقصی سنی هست که روز به روز داره خودش میره بالا کسی هم جلودارش نیست.
پوران
Germany
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
46
1166
برو بابا اخلاق! از اون موقعی بگو که ملت رو نصیحت می کرد اون اشکال نداشت نه
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
32
1366
تحلیلتون در این مورد کاملاغیرمنطقیه. کسی که توصیه به چادر میکنه حق نداره تو یه پارک عمومی بدون حجاب باشه و از همه بدتر ملتو چی فرض کردن ایشون؟
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
18
1246
دورویی هم یک بی اخلاقی است
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
22
1155
بله اینجور مواقع به مردم درس اخلاق میدین . این خانم وقتی حجابشو میکرد تو حلقوم مردم حالا باید هم بگه زندگی خصوصی.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
17
1084
در مورد انسان های دورو و ریاکار که از سادگی و اخلاق مردم سواستفاده می کنن ، این اصل صادق نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
دقيقا. وگرنه خيلي از بازيگران ‏، هنرمندان و خيلي هاي ديگه بيرون از ايران حجاب ندارن و كسي هم عكساشون رو دست به دست نميكنه.
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
9
937
درود شما درست میگید.
اما کاش در انتهای این متن زیبا و خوب .این رو هم ذکر میکردید که مردم چرا یه عکس بی روسری بسیار ساده رو اینجور بزرگ میکنن؟ اگر نمیدونید بنده به شما میگم.درویی و دروغ!دورویی بخاطر فرو کردن چادر و حجاب خود در حلق بقیه افراد(مصاحبه ایشون رو با مونا برزویی ببینید).و دروغ بخاطر ...فرض کردن مردم.من یک لحظه روسریم افتاد!!! اونجا همه محرم بودن!!!
ناشناس
Netherlands
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
13
793
حرف شما درست...ولي كسي كه ادعا ميكنه حجاب من چادره انطرف دنيا هم بايد چادري باشه...در هر صورت نماينده چادري كشوره..
ناشناس
Germany
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
13
507
برو بابا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
7
778
صحبت بر سر اين نيست كه عكس بي حجاب خانوم ازاده نامداري را دست به دست كنند. ايشون ميتواند و آزاد است كه به عناون يك انسان بي حجاب يا يا با حجاب باشد و به هيچكسي هم ربطي ندارد.. اما قضيه اصلي 2 رويي و نفاق و ريا كاري شديد ايشون هست . ايشون از طرفي در داخل ايران و در رسانه ها و مجلات و مخصوصا در صدا و سيما با حجاب چادر حاضر ميشوند و در روزنامه جوان ميگويند افتخار ميكنم كه چادري هستم و ديگران رو هم به حجاب اجباري دعوت ميكنند اونوقت خودشون در خارج از كشور كاملا بي حجاب و باز هستند همه مردم از اين 2 رويي و نفاق و رياكاري شديد اين مجري معروف صدا و سيما ناراحت و آزرده شده اند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
7
654
نه عزیزان

همه باید یاد بگیریم که دیگران رو ارشاد نکنیم و وقتی خودمان به خلوت رفتیم ان کار دیگر را بکنیم

کسی رو ارشاد نکنیم اونوقت هر کاری خواستیم بکنیم
یک ایرانی
Australia
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
10
563
تحلیل این مساله از بعد اخلاقی که در این مقاله صورت گرفته، به نظر من مغلطه ای بیش نیست. مساله اصلی و مورد توجه در این قضیه نفاق و دورویی و استفاده ابزاری افراد از حجاب و اعتقادات دینی در کشور است که پدیده بسیار رایجی است، والا کشف حجاب این شخص در یک کشور اروپایی در جامعه ای که استاندارد های متفاوتی با کشورمان دارد، به نفسه هیج انتقادی را متوجه این شخص نمی کند و نباید بکند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
آفرین بسیار نیکو گفتی
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
4
496
مساله اصلا حجاب این خانم یا بی حجابیش نیست. مسالهآبرو بردن از این خانم و یا خانودش هم نیست. مساله اینه که کسی که اینقدر دم از حجاب و چادر می زنه . و فیلم بازی می کنه نباید فیلم بازی کنه و تو یک پارک عمومی تو سوییس بدون حجاب بچرخه و بعد هم فیلم بفرسته بیرون که یک لحظه روسریم افتاد. روسری کجاش بود و این همه مرد غریبه مگه تو پارک عمومی
فاروق
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
618
58
من کاری به این ندارم که این خانم ادعای با حجاب بودن را داشته است ولی در هر صورت فضولی در زندگی خصوصی مردم محکوم و مذموم است وبا مقاله شما کاملا موافقم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
ياد سريال گاليه افتادم
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
44
495
عصر ایران کمتر چرت بگو
حالم ازین تفاسیر بیخودتون بهم میخوره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
واقعا!
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
10
516
انتظار داشتم حداقل خط آخر نوشتتون از دو رویی و ریا کاری حرفی زده بشه ولی شما انگار دیگه خیلی روشنفکری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
آره از شدت روشنفکری دیگه از اون ور بوم افتاده!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
از شدت روشنفکری عصرایران امشب قراره نیروگاههای کشور رو خاموش کنند، چون خیلی روشن فکر هستند عصر ایران عزیز، نیازی به روشنایی ندیدند.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
2
468
ایشون آزاده هر جو دلش میخاد پوشش داشته باشه ولی با نفاق و ریا دعوت به حجاب کردنش مشکل ماست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
4
464
زاهدان كين جلوه در محراب و منبر ميكنند
چون به خلوت ميروند ان كار ديگر ميكنند
اين حكايت مردم ما شده. دورويي و ريا مسئله اينست!!!
پاسخ ها
عاکا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
آفرین منم دقیقا می خواستم همین بیت شعرو تو کامنت بنویسم دیگه شما گفتی احست
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
4
378
اين دلشوره چرا در مورد خانم خالقي و يا چهره ماندگار تبريز خانم الميرا خاماچي وجود نداشت.
البته من خود هر چند آن عكس ها را ديدم ولي اصلا اهميت ندادم.
اما مردم فقط به آنهايي كه دو چهره دارند پرداختند نه به حريم خصوصي يك نفر.
جمشيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
1
340
مسئله كفش حجاب و عكس هاي شخصي نيست.
مسئله نهادينه شدن دورغ و رياكاري هست.
سلبريتي هاي ديگري هم كشف حجاب كردن و واكنش آتچناني را در جامعه نداشتن.
داستان ايشون كشف حجاب نيست...
يك انسان بى اخلاق
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
1
378
مگر نه اينكه همه محرم بودن! پس اين عكس ها توسط يكى از محارم ايشون گرفته شده ديگه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
قشنگ زدی تو خال. این خانوم بهتره به جای گلایه گذاری از بین فامیلای خودش اونایی که محرمن بگرده ببینه کی عکسش رو پخش کرده !
بیطرف
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
1
270
سلام.من از سایت شما خوشم میاد اما اینکه با ایده روشن فکری توی همه مسائل ورود میکنید واز مردم میخواهید به چنین حرکت زشتی احترام بگذارند برام عجیبه...
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
عصر ایران هم میلی شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
2
317
صحبت سر این نیست که عکس بی حجاب این خانم چرا دست به دست میشه. صحبت اینه که این خانم که چادر را حجاب برتر می دوه و میگه افتخار می کنم که چادریم چطور میشه میره خارج از کشور، دیگه اونجا چادرش حجاب برتر نیست. حالا روسری پیشکش اصلا کلن بی حجاب میشه. اگر بسیازی از بازیگرا میرن اونر بی حجاب میشن هیچ اعتراضی بهشون نیست چون هیچ وقت تبلیغ حجاب نمی کنن ولی این خانم چی؟؟؟؟
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
6
352
من معتقدم این عکس و فیلم ایشان باید تکثیر بشه تا درسی بشه که حوزه دین جایی برای کاسبی و ریا نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
2
237
بی شرم وبی حیا الگو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
4
273
فکر کنم کامنتها بخوبی جواب شمارو دادن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
5
228
تحلیل قشنگی بود ولی بحث دو شخصیتی ایشان است،برای مردم شعار دادن و خودشان طور دیگر عمل کردن است!
احسان
Australia
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
24
95
مطلب کشف حجاب اخلاق عالی بود اما خود شما هم با تیتر آزاده نامداری در سوئیس (عکس) به شیوه هوشمندانه ای در این بی اخلاقی سهیم هستید هرچند عکس بی حجاب نگذاشته باشید همینطور که این مطلب را پخش نخواهید کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
3
285
همیشه من عصر ایران را به رسانه منطقی می شناختم ولی این مقاله شما بسیار غیرمنطقی است
اولا پارک عمومی است نه خصوصی(مخصوصا وقتی داخل ماشین هم خصوصی نباشه)
دوما مگه خارج از ایران اسلام نیست که اونجا یواشکی بی حجابه ولی عکسهای رسمیش از خارج با چادر است!!
دورویی حال همه را بهم میزنه مخصوصا اگه با ریا همراه باشه
ناشناس
Netherlands
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
2
369
والا مادر ما از قبل انقلاب حجاب داشته الانم داره همه جای دنیام رفته هیچ وقتم روسریش از سرش نیافتاده بالا منبر هم نرفته به ملت بگه چی خوبه چی بده ، مساله چیز دیگه ایه تحلیلتون سطحیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
عالی بود
بابک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
خدا خیرت بده دقیقا حرف حساب همینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
خدا مادرت رو برات نگه داره که حجابش نه از روی زور و تهدید که از اعتقادات پاکش هست. اعتقادش رو هم برای خودش نگه داشته به کسی زور نمیکنه بگه مثل من بشو!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
2
250
پارک عمومی جز حریم خصوصی کسی نیست برادر جان. مساله کشف حجاب هم نیست مساله دورویی و ریا است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
5
272
عصر ايران خواهشمند است اين مطلب سخيف را از سايتتون برداريد.
مردم اگر عكس اين خانم را دست به دست مي كنند بخاطر دورويي ايشان است نه ديدن عكس بي حجاب!!!
ابراهیم امینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
4
201
الان مساله اینه که این شرایط باعث شده این خانم برای توجیه بی حجابی خودشون یک گناه مرتکب بشه و دروغ بگه که من بین محارم خودم بودم.
بابا نکنید این کارها رو. دروغ ریشه اعتماد عمومی رو می خشکونه.
شاید تو وجوب حجاب و مصادیق اون بین مردم اختلاف باشه اما همه قبول داریم دروغ گناه کبیره است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
حالا ما به کامنت شما مثبت بدیم یا منفی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
0
219
اولا که این عکس مربوط به محفل خصوصی ایشان در منزلشان نبوده که پخش شدندش ناقض حریم خصوصی باشه . در یک فضای عمومی بودند که نتیجه اش هم یک عکس در فضای عمومی میشه . ثانیا علت اصلی دست به دست گشتن عکس ایشون رو فراموش نکنیم. علت اصلی اینه که ایشون همه را نصیحت میکرد و ژست حجاب برتر گرفته بود و این دورویی باعث عکس العمل مردم شده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
0
186
موضوع بیحجابی ایشون نیست. موضوع دروغ و ریاکاری و...فرض کردن مردمه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
134
31
انتشارش کار درستی نبوده ولی کار ایشونم دزست نبوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
135
16
انتشارش کار درستی نبوده ولی کار ایشونم دزست نبوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
1
154
مطلب شما به شرطی می تواند درست و به جاباشد که طرف اهل ادعا نباشدچنانچه ادعا نکند کسی کاری به کاش نداردولی وقتی مدعی الگو شدن دارند وبقیه رو هم در گیر مسایلی می کنندنباید انتظار دیگری داشته باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
و از این راه نون می خوره و کسب شهرت می کنه.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
8
118
در فرهنگی که مردم «به ظاهر» نگاه میکنند، «اشتباهات کوچک» را بزرگ میشمارند و «گناهان بزرگ» را نادیده میگیرند، فرهنگی که تو را معصوم میخواهد و به تو «حق خطا کردن» نمیدهدد، باید هر روز یک «ماسک» بر چهره بزنی. هیچ کس واقعیت تو را نمیداند. در خانه به شکلی زندگی میکنی و در بیرون شکل دیگر. با هر گروه از دوستانت به شکلی حرف میزنی. در رسانه ها یک حرف میزنی و در زندگی شخصی به شکل دیگری زندگی میکنی. در ورود به سازمان خود، چادر بر سر میکنی و شب هنگام، در مهمانی ها پرسه میزنی…

گویی که بالماسکه ی بزرگی در کار است. بالماسکه ای که میلیون ها نفر در آن نقش ایفا میکند. هر یک نقابی بر چهره:
نه برای یک شب که تا لحظه ی مرگ…
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
من هیچ ماسکی به چهره ام نمی زنم. با لباس رسمی در اداره هستم (از هر رنگ و طرحی که خوشم بیاید) با لباس جین در پارک و با لباس راحت در منزل. نه کسی را تخطیه می کنم و نه به کسی اجازه می دهم که مرا تخطیه کند و نه اختیار پوشش خودم را به شهرت و ثروت می فروشم.

این بالماسکه فقط برای متظاهرین مردم فریب رواج دارد نه اکثر مردم معمولی همچون من.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
3
129
توجیه آبکی
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
1
140
عصر ایران و اقای داننده عزیز
کلیت مقاله در رابطه با احترام به حریم خصوصی دیگران کاملا درست است و کسی منکر آن نیست.
جا داشت که به این نکته اشاره شود که ما چقدر حاضریم در جهت پیشبرد اهداف زندگی مان ریاکار و نقاب به صورت نباشیم !!
متاسفانه دروغگویی و ریاکاری در سطوح بالا سبب شده که اعتماد مردم به مسئولان و.. از بین برود
پیروزنیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
2
175
با خوندن کامنتها مردم خیلی خوشحال شدم که دیگه نمیشه سرشونو گول مالید .....نویسنده محترم توجه کن مردم کاری به نوع پوشش نداشتند تنفر از دورویی دارن این نکته رو هم در مذهبیا هم در غیر مذهبی ها بخوبی می توان دید والا الان کسی دنبال عکس بی حجابی نیست ....در ضمن متوجه شدید که فضای خصوصی نبوده و همسر و بچه اون خانوم راضی به نوع پوشش ایشون در انظار عمومی بودن .....درسته باید حریم خصوصی حفظ بشه اما مقدم بر اون پرهیز از دورویی است شما اول یه نقد به اون بکن تهش هم پند بده که ای مردم مواظب حفظ حریمها باشید....
هانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
0
154
زاهدان کین جلوه در محراب و منبر میکنند چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند!!

مردم حق دارند بدونن اسطوره های رسانه ملی کیا هستن!
چطور انتشار عکس های کتک خوردنش از همسر سابقش خوب بود؟!اونم زندگی شخصیش بود دیگه!!!
رضا / اهواز
-
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
2
185
از معدود دفعاتی است که با تفسیر شما مخالفم!
نمیشه که هرکی هر جوری دلش خواست ریاکاری کنه و شما هم بگید بردن آبروش غیراخلاقی است!
مینوخالقی برای چی رد صلاحیت شد؟ دخترای مردم رو برای چی تو ون گشت ارشاد میندازن؟
حرف ما اینه که این خانم از حجاب صوری به نان و مقام رسیده. برای مردم نسخه میپیچیده، با آبروی فرزاد حسنی بازی کرده و....

نه باهات موافق نیستم عصرایران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
2
153
الان شما میگی مردای سویس محرم هستن و ما نامحرم...کشف حجاب همین دیگه مثل صدف طاهریان مثل مینا لاکانی و..... اینا ها هم خارج از ایران کشف حجاب کردن.بعدشم نامداری اینقدر هم بزرگ نیست که شما میگی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
1
159
اینایی که این موضوع رو باب کردن و افتادن روسری رو یا یه مسئله کوچیک دیگه رو رو با چماق و 20:30 جواب دادن و این خانم هم یکی از اون نون به نرخ روزخورهاست که از این طریق معروف شده باید جواب بدن.حجاب ایشون برای ما هیچ اهمیتی نداره ولی این همونیه که حجاب رو از خودش مهمتر جلوه میداد و پول در میاورد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
2
171
عصر ایران جواب حمایت بی جاتو گرفتی؟
روح الله
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
1
132
ریا بيماري اجتماعي است. به گونه‌اي كه ريا هرجا رخنه كند، آن مجمومه را از درون مي‌پوساند و رياكار، تخم نفاق و دورنگي مي‌پاشد و آرام آرام گندمزار حيات اجتماعي را معيوب میکند.
نيما
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
2
121
قرار نيست هميشه مردم توبيخ بشن الان هم كسي با بي حجابي ايشون مشكلي نداره كه حريم شخصيشه ولي مهم نفاق و دورويي است كه باعث انزجار ميشه
نيما
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
1
98
قرار نيست هميشه مردم توبيخ بشن الان هم كسي با بي حجابي ايشون مشكلي نداره كه حريم شخصيشه ولي مهم نفاق و دورويي است كه باعث انزجار ميشه
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
1
130
سلام . اومدم یه مطلب مفصل بنویسم دیدم اینقدر کامنتهای مخالف مثبت گرفته هست که موضوع کاملا روشنه . البته صداقت شما در انتشار کامنتها هم قابل تقدیره و جای تشکر داره . فقط بد نیست یادآوری کنم که وقتی پای شهرت میاد وسط ، تعاریف و مرزهای حریم خصوصی جابجا می شه . و تردیدی نیست که حریم خصوصی کسی که شهرت داره با افراد عادی فرق داره . اونم تو این دوره و زمونه که همین خانم و امثال ایشون واسه چهارتا فالوور خصوصی ترین لحظات و مسائل زندگیشون رو به اشتراک میذارن .
هرچند من بعید نمیدونم این یه جنجال خودساخته توسط خود همینخ انم باشه برای اینکه یه بار دیگه اسمش سر زبونها بیافته .
نشون به این نشون که در شرایط عادی محال بود چیزی باعث باشه این مجری متوسط برکنار شده فراموش شده تو ستون وسط عصر ایران قرار بگیره . موفق باشید
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
آخ که حرف منو زدی...این خانم بعدا مشخص میشه که از قصد این کارو کرده...
کلا تمام کارهای این خانم تا الان بر این اصل بوده که دیده بشه و خودشو مشهور و معروف کنه...مصاحبه با مرد سه زنه...ژست مرد ستیزی... ازدواج کاملا مسخره و احمقانه به یکی مثل خودش(فرزاد حسنی) و ژست چادری روبروی سازمان ملل و ...
سعيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
4
156
واقعا خدا پدر مادر هر كسي كه اين عكسارو گرفته بيامرزه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
1
147
مقایسه تون هم غلطه! فیلم اون خانم بازیگر از داخل خانه اش و ملک شخصیش پخش شده نه یک فیلم از حضور در ملا عام. اگر بیحجابی باعث بی ابرویی ایشون میشه خب چرا کشف حجاب کرده؟! در ضمن خود ایشون با استفاده از شبکه های اجتماعی عکس خصوصی خودش که صورت کبود بود رو منتشر کرد. یک بام و دو هوا که نمیشه. جایی که به نفعشه و ضرر همسر سابقش عکس خصوصی بزاره جایی که به ضررشه بگه به حریم من تجاوز نکنین!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
بعلاوه چه دلیلی داره ماجرای اون فیلم مفصل شرح داده بشه؟
بنده همون زمان هم حاضر نشدم اون فیلم رو ببینم. اما تحمل دورویی و کاسبی امثال این خانم رو ندارم.
دردآشنا
-
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
1
107
سلام به سایت بسیار وزین عصرایران
تحلیل این چنینی از این قضیه مهم و آسان که همه چیز واضح و مبرهن بوده و مسئه پیچیده ای نیست از شما بعیده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
1
116
بزرگترین گناه ایشان نفاق در گفتار و عمل است و نه بحث حجاب. بد تر از آن اینکه در توجیه این عمل اعلام می دارد که در جمع محارم این عمل انجام شده!!!
روح الله
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
1
120
ای درونت برهنه از تقوی کز برون جامۀ ریا داری (سعدی)
RASOUL
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
2
114
همیشه متنای عصر ایرانو دوس داشتم و با علاقه دنبال میکردم. اما این تحلیل تون واقعا عجیب و به دور از واقعیت بوده. اول اینکه این خانوم توی یه فضای عمومی بودن و فیلم منتشر شده کاملا تایید میکنه که ایشان در پارک عمومی تشریف داشتن. پس عکسا یا فیلمای منتشر شده خصوصی نیست بلکه عمومی بوده.
دوم اینکه این خانوم صب تا شب در رسانه میلی میاد دعوت به حجاب میکنه و چادر رو حجاب برتر معرفی میکنه و مدام در حال مصاحبه در جلات و... در این رابطه ست. من دلم به حال دختر خانومایی میسوزه که بخاطر پوشش شون هر روزه باید تعهد بدن و اذیت بشن و بعد این خانومه محترم بیاد داخل کشور از چادر حرف بزنه اما بعد بره اونور با خیال راحت توی یه مکان عمومی اینقد احساس راحتی کنن. ایشون اگر به حجاب و چادر اعتقادی ندارن چرا هر روز میان دعوت به حجاب میکنن؟ چرا حجاب و چادر رو ابزاره رسیدن به ثروت و شهره شدن قرار داده؟
خواهشی که از عصر ایران دارم این هستش که یه تحلیل دیگه ای در این رابطه در سایت خوب شون قرار بدن.
ناشناس
Netherlands
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
6
114
آقای داننده ، کاش شما یاد میگیرفتی با این سن کمت به مردم درس اخلاق ندی ، مگه شما چه برتری عقلی نسبت به مردم داری که چپ و راست تحلیلای آبکی واسه مردم می‌نویسی و نصیحت می‌کنی ؟ مگه شما چقدر سرد و گرم روزگار رو چشیدی؟ مسأله این خانم با خانم های دیگه که عکسشون پخش شده خیلی فرق می‌کنه ، مسأله ایشون نفاق و دو روییه، مسأله ایشون نون به نرخ روز خوریه ، همون کاری که شما داری می‌کنی . به خودت بیا دوست عزیز ، زمین و زمان رو به هم میبافین که بگین حرف ما درسته .
دردآشنا
-
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
2
122
خانم نامداری علاوره بر اینکه مبتلا به دورویی و نقاق بوده در توجیه عملش نشان داده که متاسفانه مبتلا به عمل بسیار زشت که مادر همه معاصی است یعنی دروغ هم هست در ضمن حساسیت مردم به این قضیه نه بخاطر شخص ایشان بلکه بخاطر حساسیت به این نوع تفکر(ریا،دروغ و...)است وگرنه اکثریت علاقه مند به حجاب در عین آزادی افرادهستند.
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
3
108
به نظر من عصر ایران با باز گذاشتن و انتشار نظرات هوشمندی خودش رو نشون داده و من فکر می کنم خود عصر ایران هم مثل مردم با متن مقاله مخالف و با نظرات مردم موافق باشه. چون دیگه همه عصر ایران رو از رویکردش می شناسیم عصر ایران جون دمت گرم که نظرات مردم رو منتشر کردی
ناشناس
Iraq
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
5
92
ماله کش
ناشناس
Germany
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
3
114
ادای روشنفکرها رو در نیارید لطفا . تو همون غرب هم که حریم خصوصی محترمه اگه یه کشیشی که دم از پاکدامنی و ایمان بزنه به پسربچه تجاوز کنه مثل بمب صدا می کنه و تیتر اول همه رسانه ها می شه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
اصلا فاش کردن ریا و نون به نرخ روز خوری وظیفه رسانه ها است.
ناشناس
Germany
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
1
109
خدا جای حق نشسته و افراد نون به نرخ روز خور رو داره یکی یکی رسوا میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
1
77
تفسیر مقاله شما دارای دو بخش است و البته یک یادآوری.قسمت نخست مقاله که حفظ حریم خصوصی افراد است که سالیان سال است افراد جامعه درگیر آن بوده اند و متاسفانه بنا به دلایل نامعلوم برخی از مراکز عکس جهت اعتقاد مردم عمل میکنند.کار به جایی رسیده است که درون خودرو را از مشخصه خصوصی بودن خارج میکنند و اینچنین به شعور مردم بی احترامی.و اما بخش دوم مقاله شما که اشاره ای به آن نشده است رواج دروغ و ریا و دورویی در جامعه بدلیل شکل و ماهیت قوانین و رفتار دستگاه ها با افراد جامعه است.هیچ شخصی مبادرت به دورویی و فریب نخواهد شد مگر اینکه مجبور به آن شده باشد.از این دست رفتار دوگانه هر روز میبینیم و ناراحتیم اما بیشتر ما در طول روز به همین سبک بدلایل مختلف ماسک به چهره میزنیم و وارد خیابان میشویم.سوال اینجاست که خانم نامداری قربانی این اجبار است یا متهم؟باید گفت هردو.چرا که شما میتوانید بنا بدلایلی و به اجبار رفتاری دوگانه از خود بروز دهید اما تشویق مردم به زدن نقاب و نکوهش و ناخودی شدن سایرین به دلیل نزدن نقاب چه جرمی دارد؟ ای یادآوری:کاش خانم نامداری همانگونه که سریعا اقدام به توجیه نداشتن روسری بر سر خود کردند به هنگام رد صلاحیت مینو خالقی و به جریان افتادن بحث بی حجاب بودن آن نابغه بی چون و چرای ریاضیات هموطن خانم میرزاخانی و سایر دختران و زنان این مرز و بوم که به همین سبک رفتار میکردند.
سمیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
2
80
عصرایران عزیز
توجه بفرمایید که قضاوت به خودی خود ایراد ندارد.

آنچه ایراد است، پیش داوری است.
ما هر لحظه در تصمیم های خود در حال قضاوت هستیم.
بحث خانم نامداری، بحث قضاوت نیست.
خانم نامداری خودشان فضایی را فراهم ساختند که این اتفاق صورت پذیرد.

از عصر ایران توقع میرود که به جای نوشتن انشا در این زمینه، مساله را تحلیل کند.

من حس میکنم که کسانی از خانم نامداری طرفداری میکنند که مانند خود ایشان در خلوت آن کار دیگر میکنند.
امیدواریم عصر ایران از این جنس نباشد.
عباس
Germany
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
3
106
حالا بایستی دید اصولگرایان که در مورد عکس خصوص خانم مینو خالقی آنهمه هیاهو به پا کرده و ایشان را از ورود به مجلس منع کردند موضع گیری آنها در خصوص حضور مجدد این خانم ریاکار در تلویزیون میلی چیست؟ شاید هم در جشنواره ای از او نقدیر هم کردند(همانند تتلو).
ب ک
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
82
12
سلام اگر حرف خوبی را شنیدیم به آن عمل کنیم اگر بخواهیم به کردار افراد نگاه کنیم تقریبا معدود کسانی پیدا می شوند که عامل به حرف های خودشان باشند در ضمن مجری در تلویزیون ایران شاغل است .بابت پولی که میگیرد مطابق دستور العمل کار می کند و حرف هایی را میزند که برایش نوشته اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
2
64
تا زمانیکه ظاهر نمائی هست همینه
ناشناس
United States of America
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
0
80
فيلم مشهور اون بازيگر رو كه ميفرماييد بنده نه ديدم نه دوست داشتم ببينم
چون شخصيت و آبروي يك نفر به بازي گرفته شد
اما
اما اين يكي فرق ميكنه
اولا كه ايشون حجاب برتر رو چادر ميدونن پس ملزم به حفظش هر جاي دنيا هستن
دوما هم ايشون كه حجاب روسري رو هم كامل نميدونن،خودشون ميگن روسريم لحظه اي از سرم افتاد كه لحظه اي هم از شمار عكسها مشخصه
سوما تفاوت در مورد ايشون تفاوت تفكر و ظاهره كه بهش ميگن ظاهر سازي
و اتفاقا ظاهرسازي هم در همين دين مبين اسلام بشدت تقبيح و نهي شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
دقیقا می شد این متن رو در مورد اون ماجرا نوشت که چقدر جامعه تشنه دیدن اون سی دی ها بود

اما مورد ایشون فرق می کنه
ناشناس
Germany
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
63
8
به نظر میرسد برخورد جامعه ما به این موضوع از دو علت نشات می گیرد: 1- موضع اخلاقی که نگارنده محترم در این نوشتار بدان اشاره کرده است و موضع دوم که البته کمرنگتر نیز هست بحث جنسیتی است که ما مردسالارانه این اتفاق را ننگین دانسته و برای حفظ حرمت حکومت مردانه خود بر طبل ننگ این اتفاق می کوبیم. ما هنوز هم در زمینه ذهنی خود، زن را مایملک خود می دانیم و با تشدید انتشار این عکس ها، ناخودآگاهانه سعی می کنیم سایر زنان و مخصوصا بستگان خود را به علت ترس از آبرو از فعل مشابه بترسانیم (البته نظر نویسنده بر درست بودن یا غلط بودن این دیدگاه نیست) وگرنه قطعا آقایان زیادی هم شان این خانم به خارج رفته اند و شلوارک و رکابی پوشیده اند، چرا آنها خبرساز نشده است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
!!!!
هانیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
1
78
بله شما درست می فرمایید اصلا کار اخلاقی نیست که عکس های ایشون دست به دست بشه واصلا هم به ما ربطی نداره که ایشون دوست داره اینجا با چادر باشه و جایی دیگه بدون چادر ....ولی اخلاق حکم میکنه که اگه من تو سوییس بدون چادر هستم حداقل عکس های با چادرم که توی سوییس هست رو توی اینستاگرامم نزارم !!!!! من کاری ندارم که ایشون تو صدا و سیما مجبوره چادرش سرش کنه ولی لزومی هم نداره که فقط برای گذاشتن یه عکس تو اینستاگرام چادر سرم کنم و بعد تو پارک یه جور دیگه باشم !!!!!!!!!!
ABBAS
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
1
73
جناب داننده عزیز !
حرف شما کاملا منطقی و متین است ولی این حرف شما برای کسی صدق میکنه که ادعای محجبه بودن نکنه و دیگران را به چادر و حجاب دعوت کنه و عکسش بره روی صفحه یک یک روزنامه خاص و بعد دم خروس جای دیگه بزنه بیرون . ما از اینکه ایشان عکسش بی حجابه کاری نداریم بلکه با دورویی ایشان مخالفیم . خیلی از هنرمندان تو اینستا گرام عکسهای خودشان را دارند و چادری هم نیستند ولی کلی فالوئر دارند و کسی هم کاری باهاشون ندارد ولی وقتی مردم را ... فرض کنی اون وقت می افتی تو چاه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
دقبقا


زشت تر اون دروغ بعدش که من در محفل خصوصی با محارمم بودم

والا دروغ گویی هم حدی داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
1
90
یک معلطه به تمام معنی . خانم نامداری مردم را .... فرض کرد. شما چرا دیگر همین کار را می کنید؟ چه کسی به بی حجابی و ... ایشان ایراد گرفت؟ ایراد به این بود که این واعظ حجاب و عفاف از تریبون های صدا و سیما و سکوی روزنامه های اصولگرا چگونه چادری بودن خود را برخ می کشید و تبلیغ که چه عرض کنم ، ضد تبلیغ می کرد. لطفا شما دیگر ماله کشی نکنید. حالم بهم خورد از این تحلیل.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
1
94
نویسنده محترم
به نظر من وقتی خانم نامداری در تلویزیون و در مصاحبه هاش دائم دم از این می زنه که خیلی خوشحاله بابت حجابی که داره چرا توی سوئیس حجاب دوست داشتنی شو رو رعایت نکرد
مرگ فقط برای همسایه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
85
6
سلام
میخواستم از سایت خبریتون که بر خلاف سایتهای خبری اصلاح طلبا مثل اعتدال و آفتاب و ..که جز تخریب و پرت کردن ذهن مردم به سمت موضوعات کم اهمیت و حتی بی اهمیت کاری بلد نیستن ، معتدل تر و منطقی تر هست و البته در بعضی از موارد انقلابی تر از سایت های اصول گرا هاست و اگه طرفداری دولت رو هم میکنه با دلیل هست و مهم براش آگاهی دادن و نقد هست نه گفتن حرفای عوام فریب و عوام پسند
پس بعنوان یک انقلابی و طبق فرمان آتش به ختیار حضرت آقا از تمامی دست اندر کاران عصر ایران تشکر میکنم و امیدوارم در این راهتون هر روز پیشرفت کنید و موفق باشید.
عاکا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
3
82
از سایت عصر ایران که ادعای احترام به نظر جمعی داره و حتی برا تغییرات سایتش نظر سنجی عمومی برگزار میکنه انتظار میره حالا که موضوع مثل روز روشنه در کامنت ها که دعوا سر چیه این مقاله رو یا اصلاح کنه یا حذف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
1
81
ریاکاری و دورویی بسار بد است نه حجاب ایشان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
4
74
فکر می کنم خود نویسنده هم از قماش همان صدچهره ها باشند؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
1
74
خودمون رو بذاریم جای آزاده نامداری. من بودم مثل دونالد ترامپ عذرخواهی میکردم و قال قضیه رو درمیآوردم نه اینکه انکار کنم که محارم بودند و روسریم افتاده و ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
1
90
با سلام.صحبت از بی حجابی این خانم محترم نیست.مهم فرمایشات ناشیانه در جهت تطهیر خودشونه که جای بحث داره.سرکار خانم لطفا مردم رو ...فرض نکنن.اتامرون بالمعروف و...؟
اراد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
1
89
ترویج دورویی ودروغ گناه به مراتب بزرگ تراز انتشار عکس این خانمه این درس عبرت بشه برای نامداریا وچرخندها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
2
76
آبروی چادری‌ها رو برده. در یک فضای عمومی بی حجاب شده انوقت میگه حریم خصوصی
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
3
65
مگه بی حجابی بی اخلاقیه ؟!!!!
پاسخ ها
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
نه، دو رویی و نون به نرخ روز خوری بی اخلاقیه!
ناشناس
Netherlands
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
1
85
نون به نرخ روز خور از کسی که تو رسانه میلی کار بکنه از این بیشتر توقع نمیشه # فقط خارجی ها بهت محرم هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
0
71
عصرایرانه با عدالت
کو عدالت ؟
کو عدالت؟
عدالت به خرج بده و از دورویی انتقاد کن نه اینکه توجیه کنی برادر من
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
1
136
چجوریه تو پارک تو کشور غریب حریم خصوصیه اونوقت اینجا تو ماشین مردم میشه عمومی؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
دمت گرم
بخدا تو نخبه ای
دمت گرم بشر چی گفتیاااااا چی گفتی
شیرمادرت حلالت
SPT
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
1
82
جناب آقای داننده، همواره مقاله‌هاتون رو در این تارنما می‌خواندم و لذت می‌بردم اما این بار... واقعا از شما انتظار چنین مقاله‌ی کاملا و کاملا یک طرفه‌ای نبود وگرنه عادت به کامنت ندارم.
1. باید عرض کنم که تا اون جایی که من می‌دونم پارک حریم خصوصی نمی‌شود. می‌شود؟ آن خانوم بازیگری هم که مثال زدین، فیلم مربوط به اتاق شخصی‌اش بود نه یک مکان عمومی. کار شما اگر مغلطه نیست پس چیست؟
2. مسئله حجاب این خانوم کاملا به خودش ربط دارد نه به من و شما. فکر می‌کنم فقط مردم (هر دو گروه طرفدار و مخالف «حجاب») از این حجم از ریاکاری شوکه شده‌اند نه حجاب این خانوم.
Noora
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
2
41
هر لحظه در معرض امتحاني از جانب خداوند هستيم، باشد فراگيريم بي محابا سخني نگوييم که در عمل، خود وامانده آنيم.
یوسف
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
39
13
اگه خانمه بگه غلط کردم عصر ایران راضی نمیشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
3
105
فکر کردم می خوایید در مورد دورویی مجری صحبت کنید. واقعا متاسفم براتون
ناشناس
Netherlands
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
1
80
خانم وآقای محترم این خانم که یه فرد معمولی جامعه نیست که نباید قضاوتش کرد یا کاری بهش داشت...ایشون مجری برنامه های بچه های در حال رشد ماست یا زنهای ما که مادام داره تبلیغ حجابو واسه ما میکنه...این خانم آفتاب پرست.
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
8
62
مفاله نویس محترم ، ضمن سپاس و تقدیر از نگارش خردمندانه جنابعالی، به عنوان یک حقوق دان به عرض می رساند که هر کسی که از حریم خصوصی افراد عکس و فیلم تهیه کند و آن را در فضای مجازی پخش کند هم مرتکب جرم شده و قانون گذار برای این جرم مجازات تعزیری لحاظ کرده و هم از لحاظ شرعی اخلاق و حق الناس را رعایت نکرده است....
ولی سوالی که اینجا مطرح است این است که ایشان برای دختر خانم های پاک ایران زمین یک الگو بودند و مدام در صدا و سیما خود را به عنوان یک بانوی مذهبی و محجبه معرفی می کردند...
چرا باید با دین و نگاه و اعتقادات دختران جوان ما اینطوری بازی بشه...
تا کی ریاکاری ، تا کی نفاق ، تا کی دروغ ، دختران پاک ایران زمین به حجاب به سبکهای مختلف اعتقاد دارند... چرا باید یک بانویی که نمادی از یک الگوی دختر ایرانی است به دروغ در پاسخ به تصویر لو رفته بگوید ما در یک پیک نیک خانوادگی با محارم بودیم...؟! پس لابد همان محارم از ایشان عکس گرفتند و در فضای مجازی پخش کردند...؟!
متاسفانه کشور ما را دروغ و نفاق و ریا دارد به سقوط اخلاقی فرهنگی می کشاند...
با کمال احترام به همه بانوان با حجاب و بی حجاب وطنم.


در جهان فرزند #دختر داشتن
بهتر است از بچّه ی نر داشتن

تا تو را فرزند دختر در بر است
زندگانیت از عسل شیرین تراست

من ولی گویم در این دارالغرور
کآدمیزاد ظاهری ایران زمین،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
1
131
من اصلا تعجب نکردم چون سالهاست که این ریا کاریا رو دیدیم و کما بییش میدونیم پشت پرده چه خبره
در ضمن جناب داننده حتما خوب عکس رو نگاه نکردین اونجا پارکه و یه فضای عمومی و بیرون از حصار پارک دو نفر عابر دارن گذر میکنن
اگه کسی به چادر افتخار میکنه باید همین جا هم با چادر بشینه نه اینکه برای مردم فیلم بازی کنه ... همش دو رویی ... همش ریا .... همش دروغ

واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند

چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
16
127
كاش از گل شيفته فراهاني هم آن زمان همين طور دفاع مي كرديد تا وادار به خيلي كارهاي بدتر نمي شد دور از خانوادهاش
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
1
48
خسته شدم از بس به کامنت ها مثبت دادم.
دیگه حوصلم نشد ادامه بدم ولی فکر کنم جواب مردمو گرفتی.
سهراب
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
1
31
نویسنده عزیز مسئله اصلی تبلیغ چیزی است که خود فرد بدان عمل نمی کند. هیچکس اجازه ندارد چیزی را که بدان عمل نمی کند را برای دیگری تبلیغ کند. امیدوارم با گسترش بیشتر رسانه ها این طیف آدم ها دیگر نتوانند از طریق دروغگویی و ریا جایگاهی را در جامعه اشغال کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
1
46
عصر ایران ماست مالی نکن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
یادم هست همین چند سال اخیر اگر این خانم ماست می خورد در همین سایت می نوشت مگر کیه این یارو .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
1
55
دو رویی کار خیلی بدیه باید تاوان بده .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
1
57
این کار اشتباه و.... نیست . این توهین به مردمه .
بهتره مردم در جریان قرار بگیرند تا دوباره کسی جرات نکنه مردم رو مسخره کنه .
اندیشه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
1
71
ایشون واسه تمام مردهای سوییس محرم هستند

فقط واسه ما نامحرم بود ؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
0
27
کسی که این مقاله را می نویسه از لو رفتن کارهای پشت پرده خودش هم می ترسه
تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه یکی از فیلم های کوئنتین تارانتینو (عکس) قیمت واقعی دلار اعلام شد/ دلار وارد کریدور جدید شد جایزه نقدی قهرمانی هادی چوپان در انگلیس آب رفت! وزیر کشور خبر داد: وظایف پلیس راه به بخش خصوصی واگذار می شود ابرکامپیوتر‌های ناسا مشکل‌ساز شدند وزیر کشور: جریمه های رانندگی از سال آینده گران تر می شوند تا بازدارنده شوند زندگی غیرممکن در گرم ترین شهر جهان که حتی خیابان های آن هم کولر دارند (+عکس) انتقال ۹ زندانی ایرانی از ارمنستان و ژاپن به زندان های کشور برنامه سازمان لیگ به قصد کشت سپاهان! گرفتار شدن بیش از ۱۵ معدنچی در شرق روسیه مصرف این ویتامین سبب کاهش کم‌خونی می‌شود پرویز پرستویی و هدیه تهرانی به نمایش‌خانگی آمدند/ اکران آنلاین فیلم «بی‌همه چیز» هشدار پلیس فتا درباره تورهای لحظه آخری چگونه چینی‌ها بازار ماری‌جوانا را در امریکا اداره می کنند؟ قوانین طلایی برای جبران کمبود خواب؛ چرا خواب زیاد صبحگاهی خوب نیست؟
وبگردی