۳۱ فروردين ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۸۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۰۴-۰۸-۱۳۹۱
کد ۲۳۸۳۳۱
انتشار: ۱۴:۴۰ - ۰۴-۰۸-۱۳۹۱

روابط عمومی بانک رفاه در خلاقیت و برنامه ریزی برتر شد

در بخش برنامه ریزی ارتباطی نیز مکانیزم های تعریف شده اداره روابط عمومی برای برقراری ارتباط با مشتریان ، کارکنان و جامعه مورد توجه هیات داوران قرار گرفت و اقدامات صورت پذیرفته، تقدیر شد.
روابط عمومی بانک رفاه در جشنواره برترین های روابط عمومی ایران به عنوان روابط عمومی برتر در رشته های خلاقیت و نوآوری و برنامه ریزی ارتباطی برگزیده شد.

به گزارش عصرایران به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، در هشتمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی که با حضور مسئولان ارشد کشوری و مدیران، اساتید و کارشناسان حوزه روابط عمومی روزهای اول و دوم آبانماه در محل سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد، روابط عمومی بانک رفاه لوح سپاس اثر برتر را در رشته های خلاقیت و نوآوری و برنامه ریزی ارتباطی دریافت کرد.

روابط عمومی بانک رفاه در بخش خلاقیت با سامانه اطلاع رسانی داخلی (رواق) ویژه همکاران این بانک، در جشنواره مذکور شرکت کرد که توانست این موفقیت را کسب کند.

این سامانه در راستای نهادینه کردن فرهنگ استفاده از خدمات الکترونیک حدود 2 سال است که فعالیت خود را شروع کرده است و خبرها و اطلاعیه های داخلی را در کوتاه ترین زمان ممکن به اطلاع کارمندان می رساند . این خدمت با ویژگی ها و خدماتی که تعریف شده در نظام بانکی خدمتی جدید و خلاقانه است که از نظر هیات داوران حائز ویژگی برتری شناخته شد.

در بخش برنامه ریزی ارتباطی نیز مکانیزم های تعریف شده اداره روابط عمومی برای برقراری ارتباط با مشتریان ، کارکنان و جامعه مورد توجه هیات داوران قرار گرفت و اقدامات صورت پذیرفته، تقدیر شد.

گفتنی است در این دوره از سمپوزیوم 200 نهاد و شرکت دولتی و خصوصی و 700 نفر از دست اندرکاران روابط عمومی های کشور شرکت کردند.
ارسال به دوستان
استاندار فارس: سعدی، زبان هویت انسان مسلمان ایرانی است ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت امشب واریز می‌شود وزرای خارجه ایران و الجزایر درباره تحولات منطقه گفتگو کردند محمد مهاجری : آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید خزعلی: بیمه زنان خانه‌دار برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد سی ان ان: هیچ آسیبی به پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است ادعای یک نشریه انگلیسی : بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است ۲ فوتی و ۴ مصدوم در حادثه اسکله پتروشیمی رازی امام جمعه یزد : دانشگاه و مدارس برای مقابله با بی‌حجابی پای کار بیایند اطلاعیه فراجا درباره وضعیت حجاب: با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد پیروزی ۳ بر ۲ شاگردان نکونام واکنش عباس صالحی به تذکر علنی به مسئولان بابت گشت ارشاد تخصیص بسته‌های غذایی به مادران دارای فرزند شیرخوار از امروز استقلال ۳ - شمس آذر ۲/ برد سخت آبی‌ها مقابل شاگردان دقیقی بررسی آخرین دستاورد‌های حوزه پایداری انرژی
وبگردی