۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۸۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۰۶-۰۸-۱۳۹۱
کد ۲۳۸۵۷۹
انتشار: ۱۵:۱۱ - ۰۶-۰۸-۱۳۹۱

در تهران از هر ۴ ازدواج یکی به طلاق می انجامد، در کشور از هر ۸ ازدواج

پیشنمازی با بیان اینکه برخی از دلایل طلاق نیز معیشتی و اقتصادی است، ادامه داد: در برخی موارد طلاق‌ها به دلیل مشکلات اخلاقی رخ می‌دهد.

معاون فرهنگی و امور تربیتی وزارت ورزش و جوانان از ارسال درخواست وزارتخانه به سازمان ثبت احوال کشور برای ثبت دلایل همه طلاق‌ها، خبر داد وگفت: طی نامه‌ای از سازمان ثبت احوال درخواست کرده‌ایم تا به جهت تحلیل علمی و پژوهشی عوامل طلاق، دلایل همه طلاق‌ها ثبت شود.

به گزارش خبرآنلاین سید باقر پیشنمازی می گوید: این آمار که از هر چهار ازدواج یکی منجر به طلاق می‌شود مربوط به استان تهران و استان البرز است و در سطح کشور به ازای هر هشت ازدواج ممکن است یک طلاق رخ دهد.

وی در مورد علل نرخ بالای طلاق در تهران و استان البرز گفت: طلاق علل متعدد دارد که بخشی از آن به دلیل عدم دقت در انتخاب همسر همطراز است. همچنین برخی از افرادی که وارد زندگی می‌شود تعریف دقیقی از تشکیل خانواده و ازدواج ندارند.

پیشنمازی با بیان اینکه برخی از دلایل طلاق نیز معیشتی و اقتصادی است، ادامه داد: در برخی موارد طلاق‌ها به دلیل مشکلات اخلاقی رخ می‌دهد.

به گفته معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان دلیل همه طلاق‌ها به طور کامل ثبت نمی‌شود و در طلاق هایی که با توافق زوجین اتفاق می‌افتد معمولا دلیل اصلی آن از سوی زوجین عنوان نشده و در نهایت دلیل آن برای ثبت مشخص نمی‌شود.
برچسب ها: ازدواج ، طلاق
ارسال به دوستان
یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان را بشناسید عجایب هفتگانهٔ جمشید: رازهایی از دنیای باستانی ایران آمریکا: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌ اش روشن شد! حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان ورزش ایران بهترین های خود را شناخت تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس / حمله معترضان به بن گویر روسیه پیش نویس قطعنامه آمریکا درباره استقرار تسلیحات هسته ای در فضا را وتو کرد جانشین فرمانده کل سپاه : انقلاب اسلامی به قدرت خدا متصل است/ وقتی قدرت انقلاب تجلی کند دشمنان همچون کف روی آب محو می‌شوند آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد معاون وزیر دفاع روسیه به اتهام دریافت رشوه برکنار شد کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد استعفای فرمانده یگان ویژه ارتش اسرائیل
وبگردی