۳۱ فروردين ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۸۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۵ - ۰۷-۰۸-۱۳۹۱
کد ۲۳۸۸۳۰
انتشار: ۲۱:۳۵ - ۰۷-۰۸-۱۳۹۱

آخرين جزئيات حمله تروريستي در شرق کشور

رجبعلي شيخ‌زاده معاون سياسي امنيتي استانداري سيستان و بلوچستان در تشريح اقدام تروريستي در شهر سرباز گفت:‌ مقارن ساعت 5:30 بامداد روز جمعه در محور اصلي ايرانشهر به سرباز تعداد 4 نفر مسلح با دو دستگاه موتورسيكلت از مسير رودخانه، خودشان را به نزديكي مكان فوق رسانده و از كمينگاه به سمت مامورين شيفت تيراندازي كردند. در نتيجه اين تيراندازي گروهبان يكم مسعود يوسف‌خاني و سرباز وظيفه علي گوهري مورد اصابت گلوله واقع و به درجه رفيع شهادت نائل آمدند.
معاون سياسي و امنيتي استانداري سيستان و بلوچستان با بيان اينكه تحقيقات گسترده‌اي جهت شناسايي اشرار مسلح در جريان ترور اخير شهر سرباز آغاز شده و تعدادي مظنون نيز دستگير شده‌اند، آخرين وضعيت امنيتي اين استان را اعلام كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، رجبعلي شيخ‌زاده معاون سياسي امنيتي استانداري سيستان و بلوچستان در تشريح اقدام تروريستي در شهر سرباز گفت:‌ مقارن ساعت 5:30 بامداد روز جمعه در محور اصلي ايرانشهر به سرباز تعداد 4 نفر مسلح با دو دستگاه موتورسيكلت از مسير رودخانه، خودشان را به نزديكي مكان فوق رسانده و از كمينگاه به سمت مامورين شيفت تيراندازي كردند.

وي افزود: در نتيجه اين تيراندازي گروهبان يكم مسعود يوسف‌خاني و سرباز وظيفه علي گوهري مورد اصابت گلوله واقع و به درجه رفيع شهادت نائل آمدند.

شيخ‌زاده با بيان اينكه ضاربين پس از ارتكاب جرم با استفاده از تاريكي از مسير رودخانه متواري شده‌اند، تصريح كرد: تحقيقات گسترده‌اي براي شناسايي اشرار مسلح و دستگيري آنان آغاز شده و تعدادي مظنون دستگير شدند و هم اكنون موضوع در دست بررسي است هر چند كه اين گونه حوادث مربوط به استان سيستان و بلوچستان نيست و هراز چند گاهي در نقاط مختلف كشور شاهد اتفاقات تلخ از اين دست هستيم.

معاون سياسي امنيتي استانداري سيستان و بلوچستان همچنين تصريح كرد: به منظور بررسي ابعاد قضيه و شناسايي ضاربين جلسه شوراي تامين شهرستان سرباز تشكيل شده و انشاءالله با همياري معتمدين و مردم عاملين دستگير خواهند شد.

وي در پاسخ به اين سوال كه نماينده سيستان و بلوچستان در مجلس شوراي اسلامي نسبت به تامين امنيت منطقه سيستان و بلوچستان انتقاد دارند، گفت:‌ وضعيت امنيت استان به نسبت نرم‌هاي كشوري كه به صورت فصلي براساس اتفاقات و وقايع ضدامنيتي كه در كل كشور حادث مي‌شود در رتبه قابل قبولي قرار دارد و در اين راستا در بين 31 استان كشور در رتبه‌هاي مياني جدول قرار داريم و تاكيد مي‌كنم كه وضعيت امنيتي در استان روند مناسب و رو به رشدي را طي مي‌كند.

شيخ‌زاده در خصوص تمهيدات انديشيده شده براي جلوگيري از فعاليت تروريستي در سطح استان اظهار داشت: بيش از سه سال است كه شبانه‌روزي و همه‌جانبه تلاش مي‌كنيم و سازمان‌ها و ارگان‌هاي امنيتي و اطلاعاتي، نظامي و انتظامي امنيت نسبي را به مردم استان هديه مي‌دهند.

معاون سياسي امنيتي استانداري سيستان و بلوچستان با بيان اينكه گروهك‌هاي معاند و اشرار در تلاشند تا اوضاع را به نفع خود رقم زنند و اقدامات كوري را در اين راستا در استان انجام مي‌دهند، خاطرنشان كرد: انشاءالله به زودي كساني كه قصد برهم زدن امنيت استان را دارند به سزاي اعمال ننگين‌شان خواهند رسيد و به ياري پروردگار و هوشياري مردم و كمك معتمدين و بسيج مردمي و عشايري كمتر شاهد اينگونه وقايع در آينده باشيم.
ارسال به دوستان
یارانه ۳۰۰ هزار تومانی فروردین واریز شد هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته است بازگشت پرواز های فرودگاه‌ های کشور به حالت عادی امروز با فردوسی:  چـو ایـران نباشد  تن  من مـبـاد برج یاقوت کبود بعد از 20 سال گل داد! (+عکس) ۵ ارتش قدرتمند خاورمیانه بر اساس تجربه جنگی، تعداد پرسنل و تسلیحات نظامی (+عکس) سریعترین خودروهای سه سیلندر که عملکردشان شما را شگفت‌زده خواهند کرد (+عکس) خواص شگفت‌انگیز روغن ماکادمیا برای سلامتی، پوست و مو تولید برق با الهام از کرکس (+عکس) صدای انفجار در اصفهان / مورد هدف قرار گرفتن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان خواص زیره: ۹ خاصیت علمی اثبات شده گل‌ها احتمالا باستانی‌تر از دایناسورها هستند؛ اما زمان دقیق تکاملشان معلوم نیست دلیل کیفیت خواب پایین تر زنان نسبت به مردان مشخص شد کشف تصادفی یک توانایی حیرت‌انگیز در زنبورها؛ زندگی زیر آب! این میوه سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین آ و بادیگارد قوی قلب شماست
وبگردی