۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۴۶۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۸ - ۲۷-۰۹-۱۳۹۱
کد ۲۴۶۵۱۸
انتشار: ۱۵:۵۸ - ۲۷-۰۹-۱۳۹۱

دانشکده صداوسیما دانشگاه شد

معاون وزیر علوم تحقیقات و فن آوری با اعلام اینکه دانشکده صدا و سیما از امروز به دانشگاه ارتقاء درجه گرفته است، گفت: امروز صدا و سیما وظیفه ای فراتر از یک دانشگاه دارد و تقویت نهاد دانشجویی این رسانه با هدف اثرگذاری بیشتر آن برای تربیت نیروهای مورد نیاز نظام صورت می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، معاون آموزش وزارت علوم تحقیقات و فن‌آوری همچنین گفت: شرایط خاص رسانه ملی ایجاب می‌کند به دانشگاه صدا و سیما در تربیت نیرو کمک کنیم.

دکتر نادری منش در مراسم یازدهمین گردهمایی پژوهشگران رسانه ملی گفت: صدا و سیما باید از نیروهای خوب و تخصصی غنی شود و پژوهشگران رسانه ملی باید رصد کنند که چگونه از توانمندی های موجود می توان برای حل مشکلات و پاسخ گویی به نیازهای فرهنگی کشور استفاده کرد.

وی افزود: رسانه ملی باید با اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح به شفاف‌سازی شرک و نفاق و رو کردن دست دشمنان در جنگ نرم با ملت ایران، کمک کند.

معاون وزیر علوم تحقیقات و فن آوری افزود: امروز صدا و سیما وظیفه ای فراتر از یک دانشگاه دارد و تقویت نهاد دانشجویی این رسانه با هدف اثر گذاری بیشتر آن برای تربیت نیروهای مورد نیاز نظام صورت می‌گیرد. دانشکده صدا و سیما از امروز به دانشگاه ارتقاء درجه گرفته است.

در مراسمی که امروز در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد به سی تن از مدیران و پژوهشگران برتر صدا و سیما جایزه پژوهش‌های برتر اهداء شد.

مراکزی که لوح تحقیق برتر رسانه ملی را دریافت کردند به شرح زیر است:

1- ادارات کل پژوهشهای اجتماعی و مطالعات رسانه ای مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما

2- ادارات کل پژوهشهای سیما و صدا

3- اداره کل جهاد خودکفایی

4- مرکز پژوهشهای اسلامی صدا و سیما

5- دانشگاه صدا و سیما

6- دانشکده صدا و سیمای قم

7- مدیریت پژوهشهای برون مرزی صدا و سیما

8- معاونت برون مرزی

9 - دین شناسی مرکز پژوهشهای اسلامی رسانه ملی

10- اداره کل پژوهشهای خارج از کشور مرکز تحقیقات

11- اداره کل پژوهشهای سیاسی صدا و سیما

12- مراکز آذربایجان شرقی و غربی

13- جهاد خودکفایی صدا و سیما

همچنین در این مراسم به پایان نامه های دانشجویان ممتاز دانشگاه صدا و سیما لوح تقدید اهداء‌ شد.

مراسم تقدیر از پژوهش‌های برتر صدا و سیما به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد.

ارسال به دوستان
چرا میگن پنیر کاتیج یا کوتاژ مصرف کنید؟+ طرز تهیه کامل عدم ایمنی و بهداشت کارگران برای کارفرما بار حقوقی دارد چرا دانشمندان خوردن روزی دو تخم‌‌مرغ را توصیه می‌کنند؟ دلیل اصلی و علت لق شدن دندان ها در بزرگسالی + درمان آن یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان را بشناسید عجایب هفتگانهٔ جمشید: رازهایی از دنیای باستانی ایران آمریکا: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌ اش روشن شد! حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان ورزش ایران بهترین های خود را شناخت تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس / حمله معترضان به بن گویر روسیه پیش نویس قطعنامه آمریکا درباره استقرار تسلیحات هسته ای در فضا را وتو کرد جانشین فرمانده کل سپاه : انقلاب اسلامی به قدرت خدا متصل است/ وقتی قدرت انقلاب تجلی کند دشمنان همچون کف روی آب محو می‌شوند آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
وبگردی