۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۱۱۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۸ - ۲۵-۰۹-۱۳۹۵
کد ۵۱۱۵۰۲
انتشار: ۱۴:۳۸ - ۲۵-۰۹-۱۳۹۵

طولانی‌ترین پروازهای مستقیم دنیا‎

هواپیمایی کانتاس استرالیا با راه‌اندازی مسیر جدید پرت به لندن قصد دارد بازی را تا حدودی به نفع خود تغییر دهد. این پرواز 14 هزار و 498 کیلومتری که حدودا 17 ساعت نیز طول خواهد کشید، براساس اعلام خود شرکت تا ماه مارس سال 2018 میلادی شروع به کار خواهد کرد.
صندلی هواپیماها به‌طور مداوم در حال فشرده‌تر شدن است و این تصور که ادامه این روند در پروازهای بیش از 4 یا 5 ساعت نیز ادامه خواهد داشت، برای بسیاری از مسافران موضوعی آزاردهنده به‌شمار می‌آید.

به گزارش روزنامه دنیای خودرو، شرکت هواپیمایی «کانتاس - Qantas» استرالیا اما با راه‌اندازی مسیر جدید پرت به لندن قصد دارد بازی را تا حدودی به نفع خود تغییر دهد. این پرواز 14 هزار و 498 کیلومتری که حدودا 17 ساعت نیز طول خواهد کشید، براساس اعلام خود شرکت تا ماه مارس سال 2018 میلادی شروع به کار خواهد کرد.

تقریبا دو سال پیش بود که شرکت هواپیمایی «ویرجین آتلانتیک»، متعلق به ریچارد برانسون افسانه‌ای اعلام کرد پروازهای مستقیم به استرالیا دیگر سودآوری خود را از دست داده است و صرفه اقتصادی برای این شرکت ندارد، با این حال به‌نظر می‌رسد «کانتاس» استرالیایی حساب ویژه‌ای روی این مسیر باز کرده تا جایی که آن را «انقلابی» خوانده است.

آلن جویس، مدیرعامل این شرکت هواپیمایی در این‌باره می‌گوید: «رفاه و راحتی مسافران در طول این پروازها یکی از معیارهای اصلی ما بوده است. این همان دلیلی است که در پروازهای سری اقتصادی‌مان امکاناتی را ارائه می دهیم که آن‌ها را فقط در پروازهای ویژه دیگر شرکت‌ها خواهید دید.

پروازهای بیزنس ما به‌زعم بسیاری از مسافران پررفت‌و‌آمد شرکت، «مینی‌فرست‌کلاس» هستند. همچنین با طراحی مجدد برخی سرویس‌های پروازی قصد داریم پرواززدگی را به پایین‌ترین حد ممکن برسانیم.»

در ادامه قصد داریم به معرفی طولانی ترین خطوط پروازی مستقیم، برای آن دسته افرادی که با این خطوط آشنا نیستند، بپردازیم.

دهلی -  سان فرانسیسکو
شرکت هواپیمایی: «ایر ایندیا»
مسافت: 15،140 کیلومتر
مدت زمان پرواز: 14 ساعت و 30 دقیقه
هواپیما: بوئینگ 777

سنگاپور -  سان فرانسیسکو
شرکت هواپیمایی: «یونایتد»
مسافت: 13،592 کیلومتر
مدت زمان پرواز: 16 ساعت و 20 دقیقه
هواپیما: بوئینگ 787

دالاس -  سیدنی
شرکت هواپیمایی: «کانتاس»
مسافت: 13،804 کیلومتر
مدت زمان پرواز: 15 ساعت و 30 دقیقه
هواپیما: ایرباس 380

لندن - پرت
شرکت هواپیمایی: «کانتاس»
مسافت: 14،498 کیلومتر
مدت زمان پرواز: 16 ساعت و 35 دقیقه
هواپیما: ایرباس 380

دوبی - اوکلند
شرکت هواپیمایی: «امارات»
مسافت: 14،200 کیلومتر
مدت‌زمان پرواز: 16 ساعت و 30 دقیقه
هواپیما: ایرباس 380

ارسال به دوستان
استعفای فرمانده یگان ویژه ارتش اسرائیل رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت سروده علیرضا قزوه در استقبال از غزل رهبر معظم انقلاب ماجرای عکس تکان دهنده «آلن دلون» چه بود؟ «ژاوی» در بارسلونا ماندنی شد روسیه : توافقنامه‌ های امنیتی با ایران و ۳ کشور دیگر در سال جاری اجرایی می‌شوند تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت وزیر کار : حقوق کارگران هنوز به حد ایده‌آل نرسیده زیرا عقب‌ماندگی چندین ساله‌ای در این حوزه وجود دارد حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس) پزشکیان به اسرائیل: شما که هر روز صدها و هزاران نفر را می‌کشید پس چرا ککتان نمی‌گزد؟ اگر مرد هستید با آنها که مبارزه می‌کنند، بجنگید عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!  استاد حوزه علمیه قم : اگر برای آبادانی دین کاری نمی کنیم، دین را خراب تر نکنیم حزباوی با السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد
وبگردی