۳۰ فروردين ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۱۱۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۴ - ۲۵-۰۹-۱۳۹۵
کد ۵۱۱۵۷۰
انتشار: ۱۹:۵۴ - ۲۵-۰۹-۱۳۹۵
شماره 10 استقلال برای سجاد خالی است

منصوریان: از بنزین سبز استفاده کردم

بازی جاندار و نفس گیری را شاهد بودیم. بازی را با چند تغییر آغاز کردیم و از بنزین سبز یعنی بازیکنان جوان استفاده کردیم. دست هواداران را می بوسم که در این بازی تیم را حمایت کردند. تشکر می کنم از احترامی که برای ما قائل هستند.

سرمربی استقلال می گوید که در این بازی از بازیکنان جوان و بنزین سبز خود استفاده کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان پس از کسب پیروزی برابر پدیده مشهد با حضور در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. مشروح این نشست خبری در ادامه می آید:
 
ارزیابی از بازی؟

بازی جاندار و نفس گیری را شاهد بودیم. بازی را با چند تغییر آغاز کردیم و از بنزین سبز یعنی بازیکنان جوان استفاده کردیم. دست هواداران را می بوسم که در این بازی تیم را حمایت کردند. تشکر می کنم از احترامی که برای ما قائل هستند. برابر تیمی بازی داشتیم که در دو هفته گذشته برابر تیم های بالانشین بسیار خوب بازی کرده بود. مهاجری تیم منسجمی را درست کرده و در نیمه دوم توانستیم با حوصله و صبر نمایش خوبی داشته باشیم. در 15 دقیقه آخر نگران از دست دادن برد مانند بازی های گذشته بودیم. باید یاد بگیریم با یک گل هم برنده باشیم و بازی را مدیریت کردیم. از نتیجه راضی بودیم زیرا هواداران راضی بودند.

بازی در آسیا؟
در خدمت مهدی تاج و دیگر عزیزان جلسه ای داشتیم. قول و قرار داشتیم که در جام باشگاه های آسیا رنگ های آبی و قرمز و سبز اصفهان را تلفیق کنیم تا همه از پرچم ایران دفاع کنیم. برای ما رنگ ها در آسیا فرقی نمی کند. یک صخره به نام السد پیش روی ما خواهد بود. از همه خبرنگاران و رسانه ها درخواست می کنیم مانند تیم ملی، استقلال را حمایت کنند. 

در مرحله گروهی همه بازی ها سخت و آسان است. لوکوموتیو قهرمان ازبکستان است و الاهلی در گذشته نایب قهرمان شده و تعاون تنها تیم ناشناخته است که در گذشته حتما موفق عمل کرده است. بازی های سختی پیش روی تیم ها است.  نیاز داریم برای حفظ سهمیه ایران عملکرد خوبی داشته باشیم و 30 امتیاز تیم ملی را که آسیا حذف کرده، ما از طریق باشگاه ها کسب کنیم.

 تاج ایده بسیار خوبی داشت و می گفت مشکل با عربستانی ها است که به ایران نمی آیند. در نظر داریم که بازی ها را به آسیای میانه ببریم تا کار برای عربستانی ها با توجه به آب و هوا و سطح ارتفاع سخت شود. برای همه نمایندگان ایران در آسیا آرزوی موفقیت داریم تا سهمیه ایران حفظ شود. اگر استقلال از السد عبور کند، روزهای طلایی خواهد داشت.
 
ارتباط کلامی سه مدافع خارجی در استقلال؟
مگویان و پادوانی به خوبی فارسی صحبت می کنند و مشکلی ندارند. رابسون البته مشکل داشت اما پادوانی این مشکل را حل کرده و نگران نیستیم.
 
منتظری و شهباززاده؟
استقلال خانه این دو بازیکن است. منتظری تا نیم فصل تکلیفش مشخص خواهد شد. او اهل بازار گرمی نیست و با شجاعت گفت که استقلال خانه او است. شهباززاده نیز در بازی گذشته بازی کرده و باید بگویم استقلال خانه این دو بازیکن است. همچنان شماره 10 استقلال خالی است و منتظر وضعیت او هستیم.
 
لیست خروجی استقلال؟
اکنون زمان ورود به این فضا نیست. با نفت تهران روز سه شنبه بازی مهمی داریم. نفت به اندازه السد برای ما مهم است. اگر نفت را ببریم با یک 90 دقیقه دیگر به فینال جام حذفی خواهیم رفت. نفتی ها نیز چنین ایده ای دارند و می دانند که این بازی مهم است. در این برهه از زمان در این مورد حرف نمی زنم اما بعد از اتمام نیم فصل با آقای افتخاری جلسه خواهم داشت تا لیست ورودی و خروجی مشخص شود. قطعا دو یا سه بازیکن ورود یا خارج خواهند شد. بعد از بازی با سپاهان با رئیس باشگاه که رابطه خوبی با او داریم، وارد این جریان می شویم.

قهر آرش افشین و فضای مجازی؟
من با تمام احترامی که به فضای مجازی دارم، اما سعی و تلاش می کنم بازیکنان از این فضا خارج شوند. اخباری که می گیرم از دوستان مطبوعاتی ام است و اگر من بخواهم وارد این فضا شوم، میلیون ها ایده در آن وجود دارد که دردسر ساز است. روز گذشته نیز گفتم نسل طلایی ایران در فضای مجازی متولد نشدند و بازیکنان لژیونر و آنهایی که توپ طلا گرفتند در آن زمان در آن حضور نداشتند. آرش افشین قهر نکرده است. افشین نفر 19 ام لیست من بود که به خانه رفت. فضای بازی برای او سخت شده اما او واقعا با اخلاق است و از او راضی هستم. کار سختی برای انتخاب بازیکنان دارم. خسرو حیدری بازیکن مورد علاقه من است اما این بازیکن امروز بعد از گرم کردن خیلی راحت به نیمکت بازگشت. همه دوست دارند در استقلال بازی کنند زیرا این موضوع مهم است اما دست ما بسته است و بازیکنان خوبی در تمرینات داریم.

 
برچسب ها: استقلال
ارسال به دوستان
وبگردی