۱۰ فروردين ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۱۵۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۴ - ۰۵-۱۲-۱۳۹۸
کد ۷۱۵۲۹۵
انتشار: ۰۸:۲۴ - ۰۵-۱۲-۱۳۹۸

آتش‌سوزی در یک مرکز درمانی در خیابان شریعتیسخنگوی سازمان آتش‌نشانی از آتش‌سوزی و دودگرفتگی در یک مرکز درمانی در خیابان شریعتی خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفتگو با ایلنا درباره جزئیات این خبر گفت: در ساعت ۰:۲۰ بامداد یک مورد آتش سوزی و مشاهده دود در داخل یک مرکز درمانی در خیابان شریعتی پایینتر از خیابان میرداماد به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۳ ایستگاه به همراه گروه نجات به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک مرکز درمانی بود که در قسمت حیاط و در مجاورت ساختمان ۴ طبقه اصلی دو باب انباری و سردخانه به وسعت ۳۰ تا ۴۰ متر در کنار هم قرارداشتند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: این دو مکان دچار حریق شده بود و دود حاصل از آن از طریق کانال و رایرز به بخشی از ساختمان اصلی نفوذ کرده بود. پیش از رسیدن آتش نشانان پرسنل درمانی اقدام به تخلیه اتاقهایی که تحت تاثیر دود قرار گرفته بود، کرده بودند.

ملکی تصریح کرد: وضعیت داخل طبقات ساختمان اصلی وضعیت بغرنجی نبود اما به منظور پیشگیری از هر نوع اتفاق تخلیه اتاقها انجام شده بود.

وی ادامه داد: نیروهای آتش‌نشانی به سرعت همزمان با خاموش کردن آتش درب سردخانه و انباری را باز کرده و مشغول خاموش کردن آتش شده و گروهای دیگر نیز به داخل طبقات رفته و به کمک مسئولان بخشها تعدادی از بیماران به همراه کادر درمانی را به داخل حیاط منتقل کردند. آتش به سرعت خاموش شد و دودی که به اتاقها نفوذ کرده بود نیز تخلیه شده و همه افرادی که به بیرون منتقل شده بودند به سلامت و بدون تلفات جانی به داخل بخشها و اتاقهای خود مراجعه کردند.

برچسب ها: آتش سوزی
ارسال به دوستان
یک قلاده کاراکال در محور شاهرود - میامی تلف شد وزیر امنیت داخلی بایدن استیضاح می‌شود یافته‌ تازه محققان: تنها ۲ شب کم‌خوابی می‌تواند باعث شود احساس پیری کنید فوت ۶۱۷ نفر در تصادفات رانندگی تا امروز پیش‌بینی کاهش دما و بارش باران برای این استان‌ها قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳/ طلا به کانال جدید نزدیک شد سقوط اتوبوس به دره در آفریقای جنوبی با ۴۵ کشته زمین خواری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در گیلان؛ برکه چندهزارساله یک شبه مالک پیدا کرد! عصبانیت شدید امام جمعه شیراز: اگر نمی توانید مساجد نصیرالملک و وکیل را اداره کنید، به سبک خودم مدیریت کنم /فکر می کنید همه کاره هستید؟ نوزاد شیرخواره غزه‌ای که با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند وزارت آموزش و پرورش یک اطلاعیه مهم داد نهایت خلاقیت هوش مصنوعی در طراحی پله های فانتزی (عکس) ب ام و E30 M3؛ یکی از جذاب ترین طراحی ها در صنعت خودرو (عکس) کشف میدان‌های مغناطیسی قدرتمند اطراف سیاهچاله کهکشان راه شیری طبیعت شفاف هوش مصنوعی (عکس)
وبگردی