۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۲۲۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۶ - ۲۳-۰۱-۱۳۹۹
کد ۷۲۲۹۲۴
انتشار: ۱۴:۳۶ - ۲۳-۰۱-۱۳۹۹

پلمپ یک خانه فساد در قم/ بازداشت ۷ مرد و ۲ زن

دادستانی قم خبر داد که در پی تشکیل خانه فساد، پاتوق فروش و استعمال مواد مخدر، این محل پلمپ و ۹نفر هم بازداشت شدند.

پلمپ یک خانه فساد در قم/ بازداشت ۷ مرد و ۲ زن

به گزارش ایلنا، دادستانی قم امروز شنبه ۲۳فروردین اعلام کرد: در پی کسب اخبار واصله از منابع و مخبرین مبنی بر حمل، نگهداری و فروش مواد مخدر و رفت و آمد افراد مشکوک در دو منزل مسکونی، بلافاصله موضوع در دستور کار تیم ویژه دادستانی قرار گرفته و پس از اخذ دستور قضائی به همراه اکیپی از عوامل انتظامی کلانتری ۱۹ توحید، در دو عملیات جداگانه، به محل های مذکور ورود و در مجموع ۷ نفر مذکر و ۲ نفر مونث بازداشت شدند.

در بازرسی از منازل مذکور مقادیری مواد مخدر اعم از هروئین، حشیش، شیشه و تریاک، انواع لوازم توزین و توزیع و استعمال مواد مخدر، چاقو و قمه، کشف و ضبط گردید.

لازم به ذکر است یکی از منازل فوق حسب دستور دادستان محترم عمومی و انقلاب استان پلمپ گردید.

برچسب ها: پلمپ ، خانه فساد
ارسال به دوستان
فلسفه چینی: سفری به ژرفای اندیشه شرقی چرا میگن پنیر کاتیج یا کوتاژ مصرف کنید؟+ طرز تهیه کامل عدم ایمنی و بهداشت کارگران برای کارفرما بار حقوقی دارد چرا دانشمندان خوردن روزی دو تخم‌‌مرغ را توصیه می‌کنند؟ دلیل اصلی و علت لق شدن دندان ها در بزرگسالی + درمان آن یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان را بشناسید عجایب هفتگانهٔ جمشید: رازهایی از دنیای باستانی ایران آمریکا: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌ اش روشن شد! حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان ورزش ایران بهترین های خود را شناخت تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس / حمله معترضان به بن گویر روسیه پیش نویس قطعنامه آمریکا درباره استقرار تسلیحات هسته ای در فضا را وتو کرد جانشین فرمانده کل سپاه : انقلاب اسلامی به قدرت خدا متصل است/ وقتی قدرت انقلاب تجلی کند دشمنان همچون کف روی آب محو می‌شوند
وبگردی