۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۲۶۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۱۵-۰۲-۱۳۹۹
کد ۷۲۶۷۰۳
انتشار: ۱۳:۵۰ - ۱۵-۰۲-۱۳۹۹
رپرتاژ آگهی

با کاغذ دیواری و پوستر دیواری منزلتان را نونوار کنید!

پوستر دیواری و کاغذ دیواری اولین و بهترین انتخاب ما برای ایجاد پوشش متفاوت از رنگ دیوار است. به خوبی می توانید منزلتان را نونوار کرده و محیطی شیک و لاکچری با پوستر دیواری و کاغذ دیواری بسازید.

با کاغذ دیواری و پوستر دیواری منزلتان را نونوار کنید!

اگر از دکوراسیون داخلی خود خسته شده اید و به فکر تحولی در آن هستید، ما به شما کاغذ دیواری و پوستر دیواری را پیشنهاد می دهیم. برای زیباسازی دکوراسیون داخلی این روش بهترین است.

فروشگاه اینترنتی دکور آذین خدمات دکوراسیون داخلی شامل انواع کاغذ دیواری، پوستر دیواری و پوستر سقفی، تابلو بوم، آسمان مجازی، تهیه انواع پرده و ... را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه می نماید. قیمت کاغذ دیواری و پوستر دیواری در این فروشگاه بسیار مناسب است.

شما برای زیباسازی دکوراسیون داخلی می توانید از پوستر سقفی نیز استفاده کنید. با پوسترهای سقفی می توانید سقفی رویایی را برای منزلتان فراهم آورید.

برای ایجاد تصاویر زیبا در منزلتان می توانید از ایده های جدید در پوستر دیواری و کاغذ دیواری بهره برید. کاغذ دیواری سه بعدی منظره ای طبیعی و دلنشین را در چشم مخاطب القا می کند که افراد از دیدن آن لذت خواهند برد.


پوستر دیواری یا کاغذ دیواری، کدام یک را انتخاب کنیم؟

در پاسخ به این سوال بایستی در قدم اول تفاوت بین این دو را بدانیم. در پوستر دیواری تصویر و نمای کلی از چیدمان قطعات مختلف تصویر همانند پازل در کنار هم بدست می آید. در کاغذ دیواری ها تصویر از تکرار یک تصویر به صورت پی دی پی بدست می آید.

با کاغذ دیواری و پوستر دیواری منزلتان را نونوار کنید!

حال فرض کنید بخواهید تصاویر مناظر زیبا، شخصیت های سلیبریتی، تصاویر آثار باستانی و ... را برای منزلتان فراهم آورید. بدون شک شما بایستی از پوسترهای دیواری استفاده کنید. نوع سه بعدی آن ها که زیبایی منحصر به فردی فراهم کرده و افراد در قرار گرفتن در چنین محیطی احساس لذت خواهند برد.


با پوستر دیواری تنوع طرح ها و رنگ ها را روی دیوار تجربه نمایید!

اگر بخوهیم یکی از تفاوت های مهم بین کاغذ دیواری و پوستر دیواری را نام ببریم، وسعت تنوع طرح ها و رنگ های بکار رفته در پوستر دیواری است. شاید برخی فکر می کنند در پوسترهای دیواری محدودیت ابعادی وجود دارد، ولی این چنین نیست. در پوستر دیواری می توان طول و عرض دلخواه را به واحد چاپی داد و متناسب با دیوار منزلتان اقدام به سفارش و خرید پوستر دیواری نمایید.

با کاغذ دیواری و پوستر دیواری منزلتان را نونوار کنید!


پوستر سقفی نوعی خاص از پوستر دیواری

با استفاده از پوستر سقفی می توان طرح های زیبا را با بهترین شکل ممکن بر روی سقف منزلتان بکار برید. در پوستر سقفی انواع طرح ها قابل دسترسی است. از طرح های آسمان گرفته تا طرح های سنتی و کلاسیک و یا طرح های مخصوص کودکان همه در پوستر دیواری قابل دسترس است.

داشتن سقفی زیبا می تواند در ایجاد حس آرامش در افراد بسیار تاثیرگذار باشد. یکی از منحصر به فردترین مکان های منزل برای پوسترهای سقفی، اتاق پذیرایی است که می تواند محیطی شیک و لاکچری را برای منزلتان فراهم آورد.


قیمت کاغذ دیواری و پوستر دیواری چگونه تعیین می شود؟

بایستی توجه نمایید که استفاده از پوستر دیواری و انواع کاغذ دیواری برای زیباسازی دکوراسیون داخلی از روش های ارزان و بسیار با کیفیت دکوراسیون داخلی است. اما برخی از عوامل در قیمت نهایی تاثیر دارد. یکی از این عوامل متراژ مورد استفاده است. هر چه متراژ بالاتری استفاده شود، هزینه بالاتر می رود. جنس کاغذ دیواری مورد استفاده هم تاثیرگذار است. نوع خارجی و ایرانی کاملا قیمت متفاوتی دارند، ولی کاغذ دیواریهای خارجی دارای قابلیت شست و شو بوده و کیفیت به مراتب بالاتری دارند.

دکور آذین کاغذ دیواری و پوستر دیواری را با قیمت مناسب و با بالاترین کیفیت ممکن عرضه می کند.


از تابلو بوم برای زیباسازی منزلتان استفاده کنید!

یکی از روش های زیباسازی دکوراسیون داخلی که هزینه پایینی دارد و در سریعترین زمان ممکن می توان منحصر به فرد ترین دکوراسیون داخلی را تهیه کنید، استفاده از تابلو بوم ها است. تابلو بوم جنس کنواس داشته و به همین دلیل قدرت جذب رنگ بالایی دارد. از این رو رزولیشن و زیبایی مناسبی را برای اثر چاپی فراهم می کند. امکان چاپ تابلو بوم در ابعاد مختلف از دیگر مزایای این تابلو زیبا است.

طرح های بکار رفته بر روی تابلو بوم می تواند طیف وسیعی از مناظر، شامل تصاویر طبیعت، اماکن تاریخی، تصاویر شیک و لاکچری و حتی تصاویر شخصی خودتان باشد که شما به واحد چاپی ارایه کرده اید. از این رو امکان تهیه تابلو بوم برای افراد با سلایق مختلف وجود دارد.


فروشگاه اینترنتی دکور آذین ارایه دهنده خدمات دکوراسیون داخلی

برای زیباسازی منزلتان خدمات فروشگاه اینترنتی دکور آذین را انتخاب کنید. در این وب سایت اینترنتی شما می توانید انواع کاغذ دیواری، پوستر دیواری و انواع تابلو بوم و محصولات زیباسازی دکوراسیون داخلی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب مشاهده نموده و متناسب با سلایق مختلف اقدام به انتخاب طرح متناسب نمایید.

در فروشگاه اینترنتی دکور آذین سفارشات به صورت آنلاین صورت گرفته و شما می توانید در ابعاد مختلف اقدام به انتخاب طرح های مختلف مطابق سلیقه خود نمایید.

جهت خدمات تهیه و چاپ انواع کاغذ دیواری، آسمان مجازی، تابلو بوم، چاپ پوستر دیواری سه بعدی و پوستر سقفی و تهیه انواع پرده می توانید به وب سایت دکور آذین مراجعه کنید و با شماره تماس های ذیل تماس گرفته و با کارشناسان این شرکت مشورت کنید.

شماره های تماس:  02188520793 ، 02188524368 و 09191789332

آدرس وب سایت :  https://decorazin.ir

برچسب ها: کاغذ دیواری
ارسال به دوستان
وبگردی