۱۰ فروردين ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۲۷۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۲ - ۱۶-۰۲-۱۳۹۹
کد ۷۲۷۰۱۳
انتشار: ۲۳:۵۲ - ۱۶-۰۲-۱۳۹۹

رئیس شورای هماهنگی تبلیغت اسلامی استان تهران با تأکید بر این که روز قدس تعطیل شدنی نیست اظهار کرد: مراسم روز جهانی در تهران به دلیل شیوع ویروس کرونا با برگزاری رژه موتوری و خودرویی از میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی در جلسه هماهنگی مراسم روز جهانی قدس که در محل شورای هماهگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد اظهار کرد: روز جهانی قدس، یادگاری ارزشمند از معمار کبیر انقلاب اسلامی که طی سال‌های متمادی، با شکوه هرچه تمام‌تر در ایران و بسیاری از کشورهای جهان برگزار می‌شود و هیچ گاه تعطیل نمی‌شود.

وی افزود: بسیاری از رسانه‌های رژیم اشغالگر قدس، از این که شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی مراسم روز جهانی قدس می‌شود ابزار خوشحالی کرده بودند غافل از این که ابراز انزجار از رژیم اشغالگر قدس تعطیل شدنی نیست و شیوه اجرای آن بسته به اقتضای شرایط تغییر می‌کند.

محمودی تأکید کرد: مراسم روز جهانی قدس تا زوال و مرگ کامل رژیم غاصب صهیونیست ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: مراسم روز جهانی قدس در تهران با برپایی رژه موتوری و ماشینی از میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی همراه با پرچم جمهوری اسلامی ایران، فلسطین، حزب الله و حمل تصاویری از رهبران جبهه مقاومت به ویژه سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: با هماهنگی بسیج، مساجد و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کاروان‌های گروه سرود حماسی همزمان با روز جهانی قدس در محلات مختلف حضور یافته و فریاد مرگ بر اسرائیل را طنین انداز می‌کنند.

محمودی گفت: برگزاری مراسم روز جهانی قدس در شهرستان‌های استان تهران نیز بر اساس برنامه‌های پیش‌بینی شده و شرایط هر شهرستان برگزار می‌شود.

امام خمینی(ره) ، در روز ۱۳ رمضان ۱۳۹۹ق (۱۶ مرداد ۱۳۵۸) در پیامی خطاب به مسلمین ایران و جهان، آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامیدند و از مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی خواستند تا برای کوتاه کردن دست رژیم اشغالگر قدس از فلسطین از آنان پشتیبانی کرده و راهپیمایی برپا کنند.

برچسب ها: روزقدس
ارسال به دوستان
چه عواملی سبب شکست رژیم غذایی می‌شوند؟ راز کثیف نادیده؛ دستان ما چگونه بیماری‌ها را انتقال می‌دهند؟ قبل از خواب آب ننوشید اعتیاد به گوشی را با ابزارهای دیجیتال سلامت شکست دهید معنای واقعی زندگی روستایی در روستای یاستی‌قلعه ماهنشان (+عکس) گوشت این پرنده برای مصرف روزانه هیچ هورمون خطرناکی ندارد / شش برابر میگو هم فسفر دارد تمام اقداماتی که قبل سفر با خودرو شخصی باید انجام دهید واکنش یک روحانی به دعوت از "کاظم صدیقی" برای سخنرانی در مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق (ع): دهن‌کجی به مردم عاقبت خوشی ندارد! انتخابات آمریکا و یک بازی خراب کن جدی به نام "رابرت کِنِدی" و معاونش خانم شاناهان! (+عکس) امام جمعه سابق لواسان: ساخت مسجد کار شهرداری نیست؛ شهرداری به وظایف اصلی خود بپردازد که درباره آن‌ها به غایت کم کاری می‌کند قتل ۲ نفر در آرامستان یاسوج/ دادستان: علت درگیری اختلاف شخصی دو خانواده بود حمله موشکی حزب الله لبنان به مواضع نظامیان اسرائیل پارک قیطریه و مساجد اطراف (نقشه) آمریکا : به روسیه در رابطه با احتمال وقوع حمله تروریستی هشدار داده بودیم واکنش عجیب دختران بعد از دیدن شهاب حسینی (فیلم)
وبگردی