۲۸ فروردين ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۲۷۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۱۷-۰۲-۱۳۹۹
کد ۷۲۷۰۷۷
انتشار: ۱۱:۲۹ - ۱۷-۰۲-۱۳۹۹

غرق شدن پدر و پسر در رودخانه هنگام ماهیگیری

غرق شدن پدر و پسر در رودخانه هنگام ماهیگیریپدر و پسری هنگام ماهیگیری در رودخانه سپیدرود در محدوده بخش سنگر رشت غرق شدند.

به گزارش ایلنا، بخشدار سنگر گفت: پدر 44 ساله به همراه پسر 12 ساله اش هنگام ماهیگیری از رودخانه سپیدرود در محدوده روستای بازقلعه اکبر بخش سنگر رشت به داخل رودخانه سقوط کردند و غرق شدند.

کامبیز یوسفی افزود : کارشناسان، علت این حادثه را بی احتیاطی و آشنا نبودن به فنون شنا اعلام کردند.

وی با اشاره به اینکه جسد پدر 44 ساله پیدا شد ، اضافه کرد : تلاش برای پیدا کردن جسد نوجوان 12 ساله ادامه دارد.

بخشدار سنگر از مردم حاشیه سپیدرود و مسافران خواست از حضور در حاشیه های پرخطر رودخانه سپیدرود جدا خودداری کنند.

برچسب ها: ماهیگیری
ارسال به دوستان
ملوان روس کشتی توقیفی توسط ایران به کشورش باز می گردد سفارت دانمارک در عراق تعطیل می شود مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب در جنوب کرمان برای فردا تعطیل شد تولد نوزاد افغانستانی در آمبولانس تخت جمشید چه کسی دوام می آورد؟(فیلم) تمساح خونی و تأثیر جواد عزتی بر فروش 100میلیاردی/ رکورد شگفت‌انگیز یک فیلم اولی انتشار اطلاعیه واگذاری استقلال و پرسپولیس در فرابورس امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان نماینده مجلس: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند حتی معاونین و مشاورین؛ دچار بحران فکری شده اند دستگیری ۸ محکوم متواری در شوش ناگفته های همسر ناصرعبداللهی از مرگ او پس از ۱۸ سال ؛ ناصر را زده بودند اما به من اجازه پیگیری ندادند پروین: جای درویش باشم به بازیکنی که دنبال پول باشد می گویم خداحافظ! قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس اعلام شد (+جزئیات) کشف بیش از ۴۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خرمشهر جیمز وب منتشر کرد: دو نما از کهکشان مسیه 82 (+تصاویر)
وبگردی