۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۳۰۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۵ - ۰۶-۰۳-۱۳۹۹
کد ۷۳۰۳۶۰
انتشار: ۱۷:۴۵ - ۰۶-۰۳-۱۳۹۹

روسیه: آمریکا فقط منافع خودش را می‌بیند

میخائیل اولیانوفنماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین تأکید کرد، آمریکا تنها آنچه را که متناسب با منافعش باشد، می‌بیند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، ، نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین، با بیان این مطلب، خاطرنشان کرد، آمریکا با آنچه «مداخله روسیه در انتخابات ایالات متحده» توصیف می‌کند، دچار توهم شده است. این در حالی است که تحلیلگران غربی این مسأله را رصد کرده‌اند که آمریکا فقط در دوران جنگ سرد ۶۴ عملیات محرمانه و شش عملیات علنی برای تغییر نظام‌هایی انجام داد که از نظر آمریکا، نامطلوب بودند.

روسیه چندین بار اعلام کرده است که اتهام‌ها مبنی بر تلاش مسکو برای تأثیر گذاشتن بر روند انتخابات آمریکا بی‌پایه و اساس است و علت طرح چنین اتهام‌هایی به رقابت‌های سیاسی شدید در داخل آمریکا مربوط می‌شود.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه این اتهامات را «یاوه‌گویی محض» توصیف کرده است.

برچسب ها: روسیه ، آمریکا
ارسال به دوستان
رضا نصری: احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو از طرف دادگاه کیفری بین المللی / برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید! خرافات عجیب ایرانیان دوران قاجار؛ از ناخن هدهد تا آش مخصوص شاه برای جلوگیری از وبا (+عکس) گنج داریوش سوم هخامنشی؛ گنجینه ای عظیم که هنوز پیدا نشده است نگاهی به شادترین کشورهای جهان از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۴ (+ اینفوگرافی) هوش اجتماعی مدیران چیست؟! لاغری در یک هفته ؛ نکات مهم برای کاهش وزن در یک هفته خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس) رگبار شدید باران از فردا شروع می شود اطلاعیه مرزبانی درباره مشکل پیش آمده برای ۶ مرزبان در مرز افغانستان کاخ سفید: هنوز در خصوص دیدار بایدن و اردوغان برنامه‌ریزی نشده است انگلیس درصدد راه اندازی گنبد آهنین روسیه: هر سلاح اتمی‌ای وارد لهستان شود، آن را هدف مشروع تلقی می کنیم تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی دیدار مردم جنوب غرب تهران با رییسی (عکس) استعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه
وبگردی