۰۹ فروردين ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۳۸۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۷ - ۲۹-۰۴-۱۳۹۹
کد ۷۳۸۳۶۱
انتشار: ۲۰:۴۷ - ۲۹-۰۴-۱۳۹۹

روابط عمومی اداره کل دادگستری یزد از بازداشت یک دلال زمین و مسکن خبر داد که مدتی در صادرات کاشی و سرامیک فعالیت داشت و با اختصاص بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان برای خرید و فروش در محدوده صفائیه و بلوار جمهوری اسلامی این شهر، نقش قابل توجهی در بروز تخلف در این حوزه داشته است.

بنابر اعلام عصر یکشنبه روابط عمومی دادگستری یزد، متهم در حوزه صادرات کاشی و سرامیک استان تخلف گسترده ای نیز مرتکب شده است.

درخبر ارسالی اطلاعات بیشتری به موضوع ،نحوه شناسایی و دستگیری متهم که از وی با عنوان دلال بزرگ زمین و مسکن یادشده اشاره نشده است.

همچنین امروز دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز استان یزد گفت: بخشی از نابسامانی مسکن و زمین ناشی از دامن زدن برخی افراد سودجو به قیمت‌هاست و برخورد جدی با آنها در این حوزه با همکاری مردم ادامه دارد.

محمدرضا حدادزاده در نشست تخصصی اجرای گام دوم ساماندهی و نظارت بر دلالان حوزه زمین و مسکن ،افزود: برخی مسائل اقتصادی و اجتماعی، بی اعتمادی و سردرگمی در سرمایه گذاری از عوامل موثر افزایش قیمت ها در این حوزه است اما نمی‌توان نقش سودجویان را در این مورد منکر شد.

وی افزود: رشد قیمت در یزد حتی با استان‌های بزرگ قابل مقایسه نیست، بررسی اسناد نشان می‌دهد، افراد سودجو با معامله صوری در برخی مناطق این شهر از فروردین تا تیرماه جاری قیمت ها را تا سه برابر افزایش داده اند.

برچسب ها: دلال زمین
ارسال به دوستان
وبگردی