۳۱ فروردين ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۳۸۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۳۱-۰۴-۱۳۹۹
کد ۷۳۸۶۰۸
انتشار: ۱۲:۲۸ - ۳۱-۰۴-۱۳۹۹

نخستین برنامه تبلیغاتی همسر "کیم کارداشیان" برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا (+عکس)

بسیاری از هواداران کانیه وست درباره صادق بودن این خوانندۀ آمریکایی در قصد نامزدی برای انتخابات 2020 شک و تردید دارند.

کانیه وست "رپر" آمریکایی و همسر "کیم کارداشیان" مدل آمریکایی نخستین گردهمایی تبلیغات انتخاباتی خود را در شهر "چارلستون" ایالت کارولینای جنوبی آمریکا برگزار کرده است.

به گزارش عصرایران به نقل از خبرگزاری فرانسه، این هنرمند آمریکایی روز یکشنبه پذیرای صدها تن از هواداران خود در مرکز سالن شهرداری در شهر چارلستون شمالی در ایالت کارولینای جنوبی بود.

این برنامه در حالی برگزار شد که هفته گذشته خبرهایی مبنی بر کناره‌گیری کانیه وست از انتخابات در میان بود و یکی از مشاوران وست از کناره گیری او خبر داده بود اما کانیه وست این خبر را تکذیب کرد و از هواداران خود در ایالت کارولینای جنوبی خواست تا ظهر دوشنبه (دیروز) با جمع آوری 10 هزار امضای تومار اینترنتی مقدمات قانونی لازم برای ثبت نام او در میان نامزدهای این ایالت را فراهم کنند.

 

عکس آرشیوی - کیم کارداشیان و همسرش کانیه وست

نخستین کارزار تبلیغاتی همسر

کانیه وست و همسرش نزدیک به 200 میلیون فالوئر در فضای مجازی دارند.

او در نخستین سخنرانی تبلیغاتی خود در چارلستون و در جمع محدود صدها نفر از حامیانش به موضوع سقط جنین پرداخت و از تلاش پدرش برای سقط چنین او و مخالفت مادرش با این اقدام خبر داد. او حتی گفت به همراه کیم کارداشیان می‌خواستند فرزند بزرگ شان را سقط جنین کنند.

کانیه وست با گریه گفت:" پدرم می‌خواست من را سقط کند. مادرم زندگی مرا نجات داد. ممکن بود امروز کانیه وستی نباشد. چون سر پدرم خیلی شلوغ بود."

او سپس ادامه داد: "خودم تقریبا داشتم دخترم را می‌کشتم ... حتی اگر همسرم (کیم کارداشیان) بعد از شنیدن این سخنرانی بخواهد از من طلاق بگیرد؛ باید بگویم که این او بود که دخترمان "نورث" را به این دنیا آورد، با وجود اینکه من نمی‌خواستم."

کانیه وست در نخستین گردهمایی انتخاباتی خود در اقدامی نمادین یک جلیقه محافظ ضدگلوله پوشیده بود و روی مدل موی سرش عدد 2020 را درآورده بود.

کانیه وست به همراه همسرش کیم کارداشیان در انتخابات سال 2016 از ترامپ حمایت کرده بودند. بسیاری از هواداران این خواننده  آمریکایی درباره صادق بودن او در قصد نامزدی برای انتخابات 2020 شک و تردید دارند.

نخستین برنامه انتخاباتی- تبلیغاتی کانیه وست در شهر چارلستون ایالت کارولینای جنوبی آمریکا/ عکس:رویترز و خبرگزاری فرانسه
1
کنترل هواداران وست پیش از ورود به سالن سخنرانی
1
تریبون کانیه وست در سالن سخنرانی
1

 

بیشتر بخوانید:

*کانیه وست (خواننده رپ و همسر کیم کارداشیان) رقیب تازه ترامپ در انتخابات آمریکا

*
ولخرجی‌های میلیون دلاری "کانیه وست"

*
همسر کیم کارداشیان: رئیس جمهور آمریکا می‌شوم/ "کانی وست" و همسرش 200 میلیون فالوئر دارند

 

 

ارسال به دوستان
وبگردی