۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۴۶۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۴ - ۲۱-۰۶-۱۳۹۹
کد ۷۴۶۳۰۳
انتشار: ۱۹:۳۴ - ۲۱-۰۶-۱۳۹۹

شناسایی سارقان مسلح قهوه فروشی در اهواز

رییس پلیس آگاهی استان خوزستان گفت: سارقانی که اقدام به سرقت مسلحانه از یک قهوه فروشی در اهواز کرده بودند شناسایی شدند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ سهراب حسین نژاد با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف از یک مغازه قهوه فروشی به صورت مسلحانه در یکی از مناطق شهر اهواز و انتشار ویدیوی آن در فضای مجازی، سارقان بلافاصله شناسایی شدند و دستگیری آنان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این سرقت ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه ۱۹ شهریور در یکی از مناطق خلوت صورت گرفته بیان کرد: سارقان تعدادی دله (قهوه جوش عربی) و یک دستگاه قهوه‌ساز را به سرقت بردند و صاحب مغازه هیچ آسیب جسمی جدی ندیده است.

رییس پلیس آگاهی استان خوزستان تصریح کرد: با کار اطلاعاتی در این رابطه سه سارق شناسایی و دستگیری آنان در کمترین زمان ممکن در دستور کارپلیس قرار دارد.

سرهنگ حسین نژاد خاطرنشان کرد: به محض دستگیری سارقان از طریق پایگاه اطلاع رسانی پلیس به آدرس @policekhoozestan اعلام خواهد شد.

به گزارش ایرنا انتشار یک ویدیو از سرقت مسلحانه در یکی از مناطق اهواز بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی به دنبال داشته است در این ویدیو که روز جمعه در فضای مجازی استان خوزستان انتشار گسترده داشته سه سارق مسلح به سلاح‌های گرم و سرد وارد قهوه خانه‌ای در منطقه سپیدار اهواز می‌شوند و ضمن ضرب و شتم سه فرد متولی قهوه خانه اقدام به سرقت وسایل موجود در محل می‌کنند.

برچسب ها: قهوه فروشی
ارسال به دوستان
نگاهی به شادترین کشورهای جهان از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۴ (+ اینفوگرافی) هوش اجتماعی مدیران چیست؟! لاغری در یک هفته ؛ نکات مهم برای کاهش وزن در یک هفته خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس) رگبار شدید باران از فردا شروع می شود اطلاعیه مرزبانی درباره مشکل پیش آمده برای ۶ مرزبان در مرز افغانستان کاخ سفید: هنوز در خصوص دیدار بایدن و اردوغان برنامه‌ریزی نشده است انگلیس درصدد راه اندازی گنبد آهنین روسیه: هر سلاح اتمی‌ای وارد لهستان شود، آن را هدف مشروع تلقی می کنیم تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی دیدار مردم جنوب غرب تهران با رییسی (عکس) استعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب دستگیری بیش از ۱۰۰ دانشجوی دانشگاه امرسون؛ حذف تصاویر حمله پلیس آمریکا به دانشجویان
وبگردی