۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۴۹۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۸ - ۱۲-۰۷-۱۳۹۹
کد ۷۴۹۶۴۵
انتشار: ۱۵:۳۸ - ۱۲-۰۷-۱۳۹۹

۳۵۲۳ ابتلا و ۱۷۹ فوتی جدید کرونا در کشور

تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی و غربی، خراسان، سمنان، قم، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، مازندران، چهارمحال وبختیاری، البرز، مرکزی، کرمان، همدان و یزد در وضعیت قرمزند.

۳۵۲۳ ابتلا و ۱۷۹ فوتی جدید کرونا در کشورسخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۳۵۲۳ مورد جدید کووید-۱۹ در کشور خبر داد و گفت: از این تعداد، یکهزار و ۴۰۱ تن در بیمارستانها و مراکز درمانی کشور بستری شدند.

به گزارش ایسنا، دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۱۲ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۵۲۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۰۱ نفر از آنها بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۶۸ هزار و ۱۱۹ نفر رسید.

به گفته لاری، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۶ هزار و ۷۴۶ نفر رسید.

وی همچنین گفت: خوشبختانه تا کنون ۳۸۷ هزار و ۶۷۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

به اذعان لاری،  ۴۱۲۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: تا کنون چهار میلیون و ۹۵ هزار و ۱۶۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری در توضیح استانهای در وضعیت قرمز بیماری گفت: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند.

لاری ادامه داد: استانهای کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

برچسب ها: کرونا
ارسال به دوستان
خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس) رگبار شدید باران از فردا شروع می شود اطلاعیه مرزبانی درباره مشکل پیش آمده برای ۶ مرزبان در مرز افغانستان کاخ سفید: هنوز در خصوص دیدار بایدن و اردوغان برنامه‌ریزی نشده است انگلیس درصدد راه اندازی گنبد آهنین روسیه: هر سلاح اتمی‌ای وارد لهستان شود، آن را هدف مشروع تلقی می کنیم تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی دیدار مردم جنوب غرب تهران با رییسی (عکس) استعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب دستگیری بیش از ۱۰۰ دانشجوی دانشگاه امرسون؛ حذف تصاویر حمله پلیس آمریکا به دانشجویان منابع عبری: اسرائیل با آتش بس چند هفته ای موافقت خواهد کرد آزادی ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان «پوتین» ماه می به چین سفر می کند
وبگردی