۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۴۹۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۸ - ۱۳-۰۷-۱۳۹۹
کد ۷۴۹۸۳۳
انتشار: ۱۶:۳۸ - ۱۳-۰۷-۱۳۹۹

نگرانی سناتور آمریکایی از اقدام تلافی جویانه ایران در زمان بیماری ترامپ

کریس مورفییک سناتور آمریکایی با ابراز نگرانی درباره تاثیر سلامت جسمانی رئیس جمهور آمریکا بر امور داخلی این کشور و مواضع دیگر کشورها درباره آن، ادعایی را علیه ایران مطرح کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه سی. ان. ان، کریس مورفی، سناتور دموکرات آمریکایی گفت که مارک مِدوز رئیس کارکنان کاخ سفید به او گفته است که رئیس جمهور توان جسمانی اش را از دست نداده است و به عنوان مقام اول کشور به فعالیتش ادامه می دهد. 

مورفی ادامه داد: خوشحالم مارک مدوز آمد و این موضوع را برایمان روشن کرد، متحدان و مخالفان ما باید این را بدانند و چرا که ما بسیاری از آن ها را در لیست اخیرمان داریم که نقاط ضعف ما را بررسی می کنند. 
این سناتور آمریکایی با اشاره به ایران گفت که نگرانی های او بسته به انگیزه های ژئوپلیتیکی رقبا و مخالفان متغیر است و مدعی شد ایران به طور مثال می تواند به دنبال این باشد که برای تلافی ترور سردار سهید قاسم سلیمانی توسط آمریکا، از این فرصت استفاده کند. 

بر اساس این گزارش، اظهارات مورفی در پی ابتلای رئیس جمهور آمریکا و ملانیا ترامپ همسر او به کووید-۱۹ در هفته گذشته مطرح می شود. 

ترامپ در ۴۸ ساعت گذشته برای مراقبت های بیشتر بستری شده است و رسانه ها گمانه زنی هایی درباره وضع جسمانی او و تاثیر آن بر روند امور داخلی آمریکا به ویژه در آستانه انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری آمریکا دارند. 
ترامپ در این دور از انتخابات آمریکا با جو بایدن نماینده حزب دموکرات این کشور به رقابت می پردازد. 

برچسب ها: ترامپ ، کرونا
ارسال به دوستان
فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب دستگیری بیش از ۱۰۰ دانشجوی دانشگاه امرسون؛ حذف تصاویر حمله پلیس آمریکا به دانشجویان منابع عبری: اسرائیل با آتش بس چند هفته ای موافقت خواهد کرد ۶ مرزبان ایرانی دقایقی قبل آزاد شدند «پوتین» ماه می به چین سفر می کند کاخ سفید و سازمان ملل خواستار تحقیقات درباره گورهای دسته جمعی در غزه شدند آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود سازمان ملل: نگران چرخه خطرناک و در حال افزایش خشونت در خاورمیانه هستیم دانشمندان تنها در ۱۵۰ دقیقه الماس ساختند به بهانه کاهش نرخ زاد و ولد در ایران/ چرا زنان ایرانی میلی به فرزندآوری ندارند؟ آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند پاکبان زنجانی با کیف پر از دلار و مدارک چه کرد؟ تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف آزمون های روز اول کنکور ۱۴۰۳
وبگردی