۰۹ فروردين ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۴۹۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۲ - ۱۴-۰۷-۱۳۹۹
کد ۷۴۹۸۳۶
انتشار: ۰۰:۰۲ - ۱۴-۰۷-۱۳۹۹
از امکانات کابین می توان به نمایشگر هدآپ، سانروف پانورامیک، صندلی ها با روکش چرم، بلوتوث، ناوبری ماهواره ای، ایزوفیکس صندلی کودک، تنظیم الکتریکی صندلی راننده، گرم کن و تهویه صندلی ها، استراحتگاه دست راننده و ... اشاره کرد.

 عصر ایران- برلیانس یکی از برندهای خودرویی کشور چین است که بواسطه حضور در بازار ایران و همکاری با خودروسازان داخلی ما برای مخاطبان کاملا شناخته شده است. هر چند فعالیت این برند به دلیل چالش های موجود در نهایت محدود شد؛ اما در ادامه نگاهی به یکی از جذاب ترین های برلیانس خواهیم داشت که با نام V7 در چین شناخته می شود.

طراحی

V7 در واقع نسخه ای اسپرت در پلتفرم شاسی بلند برلیانس است که از کیت بدنه و جزئیات جذابی در نمای ظاهری بهره می برد. در این محصول از رینگ های آلومینیومی 19 اینچی باکیفیت استفاده شده که تناسب خوبی بین اندازه خودرو و رینگ های انتخابی وجود دارد.

در قسمت دماغه؛ چراغ های اصلی الگوی تهاجمی جذابی دارند و گرافیک داخلی آنها نیز از نوار ال ایی دیی و هالوژن شکل گرفته است. عناصر کرومی برای قاب گریل(جلوپنجره) اثر مهمی در بهبود و انتقال حس لوکس دارند.

بامپر(سپر) از طراحی کاملا اسپرت بهره می برد که شامل ورودی های هوای مختلفی می شود و در مجموع انتخاب موفقی برای یک شاسی بلند اسپرت است.

نما عقب در مقایسه با دماغه کاملا معمولی به نظر می رسد و خلاقیت خاصی در شکل گیری آن مشاهده نمی شود اما همه چیز به خوبی در جای خود قرار گرفته است تا هارمونی طراحی این قسمت برقرار باشد. برای بامپر عقب دیفیوزر یکپارچه در نظر گرفته شده که با پوشش کرومی رنگ بر جذابیت های آن افزوده شده است.

از منظر ابعاد، وی7 برابر با 4702 میلیمتر در طول، 1932 میلیمتر در عرض و 1753 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با 2770 میلیمتر است.

کابین و امکانات هوشمند

کابین وی7 همانند دیگر محصولات چینی مجموعه ای زیبا و فناورانه است که می تواند برای دقایقی بیننده را درگیر خود کند. اینجا یک نمایشگر عمودی 10.4 اینچی در حالت تبلتی روی کنسول اصلی قرار گرفته است. دکمه های شبیه کلید های پیانو ویژه تنظیمات سیستم تهویه زیر نمایشگر قرار دارند. یک نمایشگر دیجیتال نیز فضای بین نشانگرهای سنتی آمپر را پر کرده که اطلاعات مرتبط با خودرو را در اختیار راننده قرار می دهد.

از امکانات کابین می توان به نمایشگر هدآپ، سانروف پانورامیک، صندلی ها با روکش چرم، بلوتوث، ناوبری ماهواره ای، ایزوفیکس صندلی کودک، تنظیم الکتریکی صندلی راننده، گرم کن و تهویه صندلی ها، استراحتگاه دست راننده و ... اشاره کرد.

ایمنی

در بخش ایمنی نیز مجموعه کاملی شامل: هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، نمایش نقاط کور دید راننده، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، درب صندوق عقب اتوماتیک، رادار پارک جلو و عقب، ABS، EBD، دستیار ترمز، سیستم پایداری الکترونیکی، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، نوربالای اتوماتیک، ایربگ کامل و ... قابل اشاره هستند.

گفتنی است بخشی از امکانات فوق با توجه به تریم و بازار هدف در حالت آپشن ارائه خواهند شد.

پیشرانه

در این بخش از نمونه 1.8 لیتری توربوشارژ با 229  اسب بخار خروجی و گشتاور 300 نیوتن متر استفاده شده است. این مجموعه با یک جعبه دنده سی وی تی هماهنگ شده که نیرو را به محور جلو انتقال می دهد.

مازیار دانیالی

بیشتر بخوانید:

*نسخه "چینی" پراید! (+تصاویر)

*تی99؛ شاسی بلند لوکس و ارزان چینی! (+فیلم و تصاویر)

*سی اس85؛ همزاد چینی ب ام و اکس4 معرفی شد!(+فیلم و تصاویر)

*ماشین چینی از نوع کپی!/ 12 رونوشت متفاوت از خودروهای برتر جهان! (+تصاویر)

*بی وای دی S2؛ محصول 12 هزار دلاری کمپانی چینی با پیشرانه تمام الکتریکی(+تصاویر)

ارسال به دوستان
وبگردی