۱۰ فروردين ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۴۴۶۹
تعداد نظرات: ۴۷۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۱۳-۰۲-۱۳۹۰
کد ۱۶۴۴۶۹
انتشار: ۱۱:۴۶ - ۱۳-۰۲-۱۳۹۰
اگر قرار است مجلس مثلا بودجه مترو را تصویب کند و دولت بایگانی کند، مجلس تشکیل وزارتخانه را مصوب نماید، دولت بی خیال شود، مجلس استیضاح کند، دولت بگوید غیرقانونی است، مجلس لایحه بودجه را بخواهد، دولت هر سال دیرتر از سال قبل بدهد و ... این مجلس به چه دردی می خورد؟
مجلس و دولتعصرایران - می گویند حرمت امام زاده را باید متولی اش نگه دارد ؛ راست هم می گویند اما گویا مجلسی ها باور چندانی به این ضرب المثل ندارند.

تعارف نداریم! مجلس هشتم برغم آنکه از ریاست شخص مدیری مانند علی لاریجانی بهره می برد اما بدنه اش در برابر دولت انفعال کامل دارد. گو اینکه مجلس، معاونت پارلمانی دولت است و مطیع محض آن!

دعوت به اختلافات و دعوا نمی کنیم چه آن که هر آتشی که برافروخته شود، دودش به چشم مردم می رود. بحث، بحث اختلاف افزایی و آتش افروزی نیست، سخن بر سر این است که چرا نمایندگان مجلس هشتم - البته نه همه شان- به گونه ای عمل می کنند که جایگاه حقوقی، سیاسی و تاریخی مجلس یا همان "خانه ملت" به پایین ترین درجه ممکن سقوط کند؟!
 صحبت مجلس هشتم و دولت دهم نیست؛ سخن از حیثیت مجلسی است که قرار است بعد از پایان دوره نمایندگان کنونی هم باقی بماند و همچنان خانه ملت باشد. مجلسیان مستاجران خانه ملت اند نه صاحبان آن که هر کاری خواستند در این خانه انجام دهند و در پایان، خرابه ای تحویل نمایندگان بعدی بدهند.

متاسفانه مجلس هشتم طوری رفتار کرده است که ابهت و حیثیت و برش مجلس به پایین ترین سطح خود رسیده است به گونه ای که دولت به خود جرأت می دهد هر رفتاری که دلش می خواهد با مجلس انجام دهد.

به گذشته ها برنمی گردیم . در همین دو سه ماهه ببینید که دولت چه رفتاری با مجلس انجام داده است؟!

آن از بی توجهی و بی احترامی دولت به مجلس در جریان استیضاح حمید بهبهانی - وزیر راه و ترابری - که به دستور رییس جمهور برای اولین بار در تاریخ، وزیر مورد استیضاح به مجلس نرفت و تازه بعد از استیضاح هم دولتی ها طلبکار شدند که مجلس کار غیرقانونی کرده است!

 حالا هم که مهلت سه ماهه رییس جمهور برای معرفی وزیر جدید به اتمام رسیده، معاون حقوقی و پارلمانی رییس جمهور به صراحت می گویند که وزیر جدید معرفی نمی کنیم! و بدین ترتیب وزارت راه و ترابری همچنان بدون وزیر باقی می ماند و معلوم نیست اگر فردا اتفاقی در این وزارتخانه بیفتد و مجلس بخواهد استیضاحی انجام دهد، چه کسی باید پاسخگو باشد؟! (به غیر از وزیر که نمی توان کس دیگری از وزارتخانه را استیضاح کرد).

قضیه بی احترامی مطلق دولت به مجلس در عدم تشکیل وزارت ورزش و جوانان هم مشابه همین ماجراست. مجلس نشسته و بعد از کلی کار و بحث و گفت و گو در موافق و مخالف و رای گیری ، تشکیل وزارت ورزش و جوانان را تصویب و به دولت هم ابلاغ کرده است، زمان مهلت مقرر شده برای تشکیل وزارتخانه جدید هم گذشته است ، اما دولت ، خونسرد و بی تفاوت و خوشحال و خندان، فقط نگاهی به ماجرا کرده و از کنارش گذشته است. انگار نه انگار که خبری هست!

اصلاً همین مجلس در حال چه کاری است؟ بله! بررسی بودجه سال 90 کل کشور! آن هم در وسط دومین ماه سال!
چرا؟ چون رییس جمهور بعد از ماه ها تأخیر در ارائه بودجه به مجلس، چند روز مانده به پایان سال، بودجه را آورده و به نماینده ها گفته تصویبش کنید، عید را با خانواده هایتان بروید استراحت!

 اما واکنش مجلس به این همه بی حرمتی چه بوده است؟ فقط چند نماینده با چند رسانه مصاحبه ای کرده و زحمت کشیده اند و از بی قانونی دولت ابراز تاسف نموده اند و همچنین نامه ای هم به ریاست جمهوری نوشته و تذکر داده اند که مثلا وقت گذشت، وزیر معرفی کنید! همین!
مگر عدم معرفی وزیر از سوی رییس جمهور به خاطر این بوده که ایشان تقویم نداشته یا موضوع را فراموش کرده است که پاسخش یادآوری و تذکر و حداکثر اخطار باشد؟

آیا وقتی ادبیات حاکم بر دولت "در راس امور نبودن مجلس" است با این گونه مماشات و بی تفاوتی ها و بی خیالی ها کاری از پیش می رود؟

اگر قرار است مجلس مثلا بودجه مترو را تصویب کند و دولت بایگانی کند، مجلس تشکیل وزارتخانه را مصوب نماید، دولت بی خیال شود، مجلس استیضاح کند، دولت بگوید غیرقانونی است، مجلس لایحه بودجه را بخواهد، دولت هر سال دیرتر از سال قبل بدهد و ... این مجلس به چه دردی می خورد؟
 آیا بهتر نیست در کنار این همه نقض آشکار قانون اساسی اصل" غیرقابل انتقال بودن وکالت مجلس به غیر" را هم نادیده بگیرند و با انتقال کلیه اختیارات مجلس به شخص رییس جمهور لااقل در مصرف آب و برق و گار ساختمان بهارستان صرفه جویی نمایند؟!
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۴۷۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۶۶
lحمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
57
813
گل گفتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
52
628
کو گوش شنوا ؟!!
خادم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
5
755
تیترتون عالیه رسا و کوبنده
مردم ما خیلی وقته از این بچه بازیها ضربه می خورند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
17
503
دمت گرم. فکرشو بکنید چقدر به نفع ملته. کلی پول میره تو صندوق ذخیره ارزی.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
دولت هم ذخیره ارزی را خالی میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
15
654
درشو تخته کنید، باور کنید هیچ اتفاقی نمیفته...
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
بهتر میشه
حسيني
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
59
708
سلام.مطلبتون بسيار بجا ودرخور تشكر بود.من نميدونم قسمي كه نمايندگان براي احقاق حقوق ملت خورده اند بهش پايبند نيستند چه توقعي ميشه از اونها داشت.خداوند اجري درخور نسيبشون كنه.انشاا...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
3
411
عصر ايران عزيز باز هم سخن از دل ما گفتي. بنظر من هم ديگي كه براي مردم نمي جوشه سر سگ توش بجوشه .
كلي هزينه هاي انتخاباتي، كلي هزينه براي حقوق و خدم حشم . تعطلي كنن مردم حداقل اعصابشون آروم مي گيره
ناشناس
Japan
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
46
449
موافقم.
میانه ای
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
53
549
مجلس خانه ملت نیست خانه امن دولت است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
38
375
تعطيل نكنند. صندلي هاي مجلس جون ميده براي خواب. آخه در منزل، خانم خانه اجازه نمي ده كه تا هر وقت آقايان دلشان مي خواهد بخوابند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
7
307
مجلس این دوره ، مجلسی نا کارآمد و منفعل در برابر یکه تازی های دولت بود . در این دوره و با حضور این نمایندگان ، کلام معروف حضرت امام (ره ) که « مجلس در راس امور است » با چالش جدی مواجه شد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
745
155
عصر ایران اینقدر دو به هم زنی نکن!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
12
582
به نظر شما مجلسی که طرحی را به نفع دفترخانه داران و به ضرر مردم و طرحی دیگر را درمورد شرکت در انتخابات مجلس به نفع خود و به ضرر مردم و ... رای میدهد آیا این مجلس به درد میخورد؟
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
57
523
باسلام
ممنون عصر ایران
مجلس در ایران هیچ تاثیر مهمی نداشته و نخواهد داشت....
این یعنی مردم هیچ دخالتی در تصمیمات ندارند.
این جلسات تماما نمایشی هستند....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
57
328
تعطیل کنید، کلیدش را بدهید به دولت
رستم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
42
88
ببین مجلس بعدی چه میکنه
sasan
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
56
195
احسنت آفرین ولی کو گوش شنوا؟
مگه یادتون رفته دیگر مجلس در راس امور نیست؟

وقتی به صراحت گفته شود مجلس در راس امور نیست! در پی این سخن ، رفتار این چنینی را هم باید شاهد بود.
پاسخ ها
شناس
| France |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
جالبه که این عبارت رو (مجلس راس تمام امور نیست) از زبون یک سینه چاک امام (ره) و رهبری شنیدیم!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
52
346
مشکل اینجاست که قانون اساسی برای نمایندگان در حد کشک هم ارزش ندارد که کسی بخاطرش گریبان چاک کند. فقط دنبال این هستند که اگر دور بعد نماینده نشدند در دولت جایی پیدا کنند و به خدمت گذاری ادامه بدهند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
47
150
همه مردمی که به نمایندگان رای داده اند با این نظر موافقند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
111
86
دنیا دنیای زور است. زور احمدی نژاد بیشتر است و مجلس را به انفعال کشانده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
این نشان دهنده زور بیشتر نیست. نشان دهنده احترام نگذاشتن به حقوق مردم و نمایندگان آنان است.
كامران
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
80
523
زياد نگران نباشيد.ان شاالله دوره بعدي بالكل نمايندگان دولت وارد مجلس مي شوند و ديگر از اين قوانين دردسر آفرين خبري نخواهد بود!

نماينده اي كه در روز روشن خلاف واقع مي گويد كه خبري نبوده و فلاني فقط كمي سرما خورده بود، نماينده اي كه وكيل مدافع فلان بيمارستان شده و نماينده اي که... البته براي خدا و....و.....و.....! بايد بداند كه والله مديون خون شهدا و مردمي است كه زير بار مشكلات در حال خرد شدنند!! اين پيشنهاد شما اگر به راي گذاشته شود باور كنيد بيش از نود درصد راي خواهد اورد. ضمنا از شوراي نگهبان نيز بسيار متشكر و ممنون و البته مديونيم!!!دستتشان درد نكند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
ببخشيد اين يك نفر كه راي منفي داده دستش سور خورده هواسش نبوده
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
1
171
جانا سخن از زبان ما می گویی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
1
208
پیشنهاد دیگر این است که نمایندگان هم فعلا به دور کاری بروند تا در اداره کشور خللی ایجاد نشود تا ببنیم بعدا چکار باید کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
1
236
پيشنهاد خوبي است، به شرط آنكه آقاي رييس جمهور يا مشايي يا حداكثر بقايي، با حفظ سمت رييس مجلس شوند!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
1
142
آی گل گفتی . بنده کاملا از این پیشنهاد استقبال میکنم...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
1
129
این صرفه جویی تئ مصرف آب و برق رو خوب اومدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
1
151
آقا گل گفتی اسم سایت و باید طلا گرفت با این مقاله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
1
120
ایول عصرایران، شجاع شدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
2
261
من پیشنهاد می کنم نام مجلس را بگزاریم معاونت قانون گذاری رئیس جمهور . هم هزینه انتخابات رو دیگه نداریم هم هر کسی را که آقای دکتر بخواهد در مجلس هستند فقط باید به اندازه دو برابر نمایندگان فرد جایگزین داشته باشیم که هر وقت رئیس جمهور خواستند کسی را عوض کنند مشکلی برای قانون گزاری پیش نیاید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
3
183
حرف دل ملیونها ایرانی را که از این همه بی کفایتی مجلس ( که قرار بود در راس امور باشد!) واقعاً عصبانی اند زده اید.
هموطن دلسوز
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
50
396
عصر ایران عزیز دلم میخواهد که این مطلب را حتماً پخش کنی :
من طرفدار هیچ طرفی نیستم اما اگر از وضعیت و نحوه کار دولت بگذریم و کارهای دل خواه دولت را در موضوعی دیگر بررسی کنیم ، نحوه کار مجلس هم چنگی به دل نمی زند . تصویب غیر قانونی بودن ورود سگ و حیوانات در خیابان را که دیدید . من مدتی ست که بعضی از مصوبات مجلس را زیر نظر دارم .مثلاً معافیت سربازی را در نظر بگیرید در یک سال چند بار نحوه معافیت سربازی عوض میشود ودر این سه یا چهار سال چند بار مدت سربازی و نحوه معافیت تغییر کرده . آیا واقعاًباید وقت مجلس به این امور پیش پا افتاده بگذرد ؟آیا نمی توان قانونی را برای معاقیت تصویب کرد و آن را حداقل 5 یا 10 سال اجرا کرد ؟ غیر از این است هر نماینده صبح که از خواب بیدار میشود موضوعی را در نظر میگیرد و در مسیر راه به نحوه ارائه آن فکر میکند و در مجلس هم سعی دارد تاآخر وقت آن را تصویب کند ؟ ای کاش میتوانستم بیشتر درد دلهای خود را بگویم . باتشکر از عصر ایران عزیز
رامین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
1
260
کاملا با نظر نویسنده موافق هستم .علت این دهن کجی دولت نسبت به مجلس بهای زیاد بوده که در مساله بعد از انتخابات به آن داده شد. وقتی کسی را بیش از حد بزرگ می کنی باید انتظار این مسائل را هم داشته باشی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
1
131
به نظر ميرسد دولت دراجراي برنامه هدفمندي يارانه ها هم مصوبه مجلس را رعايت نمي كند ونظر خودش را اعمال مي كند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
415
64
مجلس در راس امور است.
لطفا موش ندوانید
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
با مزه بود !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
لطیفه سال بود نه غلام..........
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
جک نود بود مردم از خنده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
158
برای مجلسی اینچنینی ! تعطیلی ، بهترین گزینه میباشد . لا اقل توی هزینه های بیت المال صرفه جویی خواهد شد .
s
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
1
114
کاش عدم تبعیت دولت از قانون در زمینه عدم اجرای دقیق وبموقع قانون مدیریت خدمات کشوری-عدم اجرای افزایش حقوق کارکنان برابر نرخ تورم مصوب اسفند89 مجلس -عدم معرفی رئیس جدید سازمان میراث فرهنگی وگردشگری را هم اشاره می نمودین؟؟؟؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
1
128
زورش زیاده هر کاری دلش بخواد میکنه . نماینده ها هم دلشون برا مردم نسوخته که به فکر مردم باشند...آنها به فکر این هستند که چیکار کنند که مورد خشم دولت واقع نشوند...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
44
200
گوش اگر گوش توو ناله اگر ناله من
آنچه البته به جايي نرسد فرياد است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
115
95
چه عجب! حرف حساب!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
98
من هم موافقم ولی اول یک اشتغالی برای مجلسی ها پیدا کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
مگر نماینده ها یارانه نمی گیرند......
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
9
107
ای بابا چرا اینقدر گیر می دید به این دولت اصول گرا و قانون مند.که نفت را سر سفره ها آورده و ریشه باند های مخوف زر و زور و تزویر را چیده است.
Abd
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
1
144
گل گفتي عصر ايران.
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
4
112
همش حرف به ولای علی /ع / مردم خیلی در تنگنا
هستند هیچ گوش شنوایی هم نداریم که اسلامی و دینی و علی وار بیندیشد انشا ا.... روز قیامتی هم هست که این مردم زجر کشیده چگونه از سر شما راضی شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
میگم بنده خداجون:
شما نشستی تا قیامت بشه حقت رو بگیری ؟
مگه حق دادنیه؟
من شنیدم حق گرفتنیه!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
93
من هم با پیشنهاد عصر ایران موافقم.
شنیدید جریان نمک و گند و ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
1
161
ایول .. ترکوندی ها . این حرفا رو حتی یه بچه دبستانی میفهمه اما ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
98
حرف حساب جواب ندارد !!! درود بر شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
93
آفرین به شجاعتت عصر ایران! درود بر تو
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
3
151
بابا این دولت نوبره تابحال چنین ندیده بئودیم که مجلس قانون تصویب کند ورهبر ی هم اجرای قانون مصوب مجلس را الزامی بداند ولی دولت بیخیال قانون شود ایا اگر این بی قانونی توسط دولت های قبلی بود چه رفتاری با انها میشد .این دولت بی قانون ترین دولت بعد از انقلاب است وانصافا باید درب مجلس رابست چون علی الظاهر مصوبات مجلس ارزشی نداره
F16
Australia
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
86
این حرف دله همه مردم عدالتخواه ایرانه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
1
161
احسنت ، خدا پدرت را بیامرزد. یه کم جلوتر بری می بینی می توان دولت را هم تعطیل کرد و رئیس دولت بماند و دوستانش. کلی تو مخارج صرفه جویی می شه.
باقر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
73
احسنت عالی بود
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
82
منم نظرم همینه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
93
احسنت
عالی بود
هادی هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
2
130
مجلس؟؟ کدوم مجلس؟ مگه مجلس هم داریم؟؟ اون ممه رو لولو برد
سید ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
264
آقاجون شما اطلاعاتتون ضعیفه بیخودی نماینده های بدبخت رو میکوبید ... بذا خلاصه اقدامات برجسته مجلس توی این 3-4 سال رو بگم بلکه به خودتون بیاین و توبه کنین :
1- ماله کشی (خصوصا در مواقع انفعال در برابر دولت)
2-فراکسیون بازی(یه جور بازی بسیار پیشرفته غیر کامپیوتری)
3- لابی (یه جور فعالیته که هم زیرآبی انجام میشه هم رو آبی به مجموعش میگن لابی)
4-و از همه مهمتر "انتظار" ... !!!!!آقا شما نمیدونین انتظار چه فعالیت برجسته ایه .. مثلا انتظار برای تقدیم لایحه بودجه از سوی دولت محترم ، انتظار برای اجرای مصوبات ، انتظار برای رسیدگی به وضعیت مترو ، انتظار برای عملکرد شفاف ، انتظار برای حرکت در مسیر برنامه چهارم و پنجم ...
بسه دیگه فک کنم به اندازه کافی خجالت کشیدین
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
خیلی با حال بیییییید!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
تکبیر!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
1
111
ببخشید کدوم مجلس و میگی؟
جاسم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
85
شاید نمایندگان "مصلحت" را بر قانون ترجیح میدهند. ولی بالاخره باید همه به این واقیعت برستم که برای رفع مشکلات و پیشرفت باید قانون را بر مصلحت که بسیار هم قابل تفسیر است، مقدم بداریم.
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
84
اين جمله‌ى آخر را خيلى خوب آمديد!
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
73
واقعا دمت گرم عصر ایران! گل گفتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
40
دمت گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
66
خوب هر موقع یک نماینده ملت در برابر یک وزیر برای امورات شخصی زانو می زند نتیجه عملکرد دولت هم همین است !!!!
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
66
بسیار نقد جالبی بود، تازه ساختمون مجلس رو هم میشه داد به شرکت مشایی تا ازش استفاده بهینه بشه....
ناشناس
United States of America
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
107
دمت گرم عصر ایران، طبق معمول حرف دل مارو زدی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
101
اصولا چون دولت فخیمه آقای دکتر هم در راس امور است و هم عدالت محور اساسا نیازی به مجلس و قوه قضاییه در مملکت وجود ندارد! همه چیز باید هدفمند باشد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
46
عالی بود. دمت گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
59
واقعا که گل گفتی
م.م.
Netherlands
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
70
من هم موافقم. درش رو تخته کنید.
سعید.ف
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
2
219
به گفته آقای مطهری رییس جمهورجسورمجلس جسوروشجاع میخواهد
امامتاسفانه مجلسی که قانون تبعیض مدرک گرایی راتبلیغ میکندومیگوید دوره های بعدی مالیسانسهای مجلس میتونیم کاندید بشیم ولی شماملت آزاده وشهیدبروربایدفوق لیسانس داشته باشی انتظاری غیرازاین نیست
99درصداینهافقط عشق صندلی دارند همون بهترکه آقای احمدی نژادتره هم براشون خردنکند...
بازم خدایاشکرکه سایت عصرایران هم وجودداره که شجاعانه حرف دل مردم رامیزند
جاناسخن اززبان مامیگویی
به امیداینکه دوره نهم مجلس هیچ کدام ازاین نمایندگان نباشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
76
با شما موافقم پیشنهاد خیلی خوبی هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
363
6
قرار نیست که مجلس هر چی گفت دولت قبول کنه
هیچ جای دنیا رئیس مجلس به جای رئیس جمهور تصمیم نمیگیره
ولی تو ایران برعکسه
پاسخ ها
ناشناس
| Thailand |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
قانون اساسی بدم خدمتتون!
Mehdi from Qazvin
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
116
عصر ایران جان ! . هزار تا مقاله هم بنویسی فایده ای ندارد . از قدیم گفتند خوابیده را میشود بیدار کرد ولی به خواب زده را نمیشود . !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
227
7
تو خود آمریکا هم اگه مجلس و رئیس جمهور در یه موضوعی اختلاف نظر داشته باشن حرف آخر رو رئیس جمهور میزنه و تموم میشه
مثل همین قضیه جنگ عراق مجلس مخالف بود ولی بوش حرف آخر رو زد و ریختن تو عراق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
مثل اینکه شما به قانون اساسی امریکا بیشتر مسلطی تا به قانون اساسی ایران وقت کردی یک نگاه به قانون اساسی بیانداز
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
قانون امريكا و ايران يكيه؟اينجا رهبر اون اختياراتو داره نه رييس جمهور...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
پس بفرماييد دولت هيچ كارس
سروش(کرمانشاه)
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
1
136
خلایق هرچه لایق!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
1
159
اینها معنی عدم کفایت را نمیفهمند. بی کفایتی همین چیزهاست که رئیس دولت بخاطرش باید جواب بدهد به همه مخصوصا مجلس که نایب ملت است. اگر همه چیز با چنین تاخیری انجام شود که وقتی به مردم میرسد میشود نوشداروی بعد از مرگ سهراب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
117
تعطیلی مجلس .... چه پیشنهاد جالبی . بهترین پیشنهادی که راجع به این مجلس شنیده بودم . این پیشنهاد مفید باید توسط هیات محترم دولت و در قالب لایحه ، تقدیم مجلس بشه و در مجلس با قید 2 فوریت به تصویب برسه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
تعطیلی مجلس باید با قید 7 ، 8 تا فوریت به تصویب برسه . قید 2 فوریت برای تعطیلیه این مجلس کمه .
ایرانی تبار
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
1
77
کاملا صحیح و متین بود
این گله ای است که خیلیها دارند.
ناشناس
United States of America
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
97
با بوجود این نماینده نماها، ما هم راضی هستیم تعطیلش کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
3
84
درود بر شجاعت شما. جانا سخن از زبان همه مردم ميگوييد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
76
... گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ماست / آنچه البته به جایی نرسد فریاد است!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
70
مجلس نه کارمندان دولت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
82
واقعا"ازته دل ما حرف زدي متشكرم...............










.
عبادالله
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
76
خدا پدرتونوبیامرزه بااین مقالتون. ولی به قول یکی از خوانندگان تان کدوم مجلس؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
97
134
درود بر شرف احمدي نژاد و دولت دهم چون آنها خوب اين مجلس را شناختند و مي دانند لياقت آنها بيش از اين نيست. حالا شما نگاه كنيد به يك مصوبه كوچك بند 22 از تبصره 90 مربوط به تبديل وضعيت نيروهاي قراردادي چه راحت حذف كردند حقشان است اگر در آينده هر بلايي سر اين مجلس بيايد از آه و ناله نيروهاي كارشناس ارشد و بالاتر قراردادي است كه سالهاست در سازمان ها جان مي كنند و مثل برده ها ماهيانه نصف حقوق يك نيروي خدماتي رسمي دريافت نمي كنند.
هرچند بازهم اعتقاد دارم كه عصر ايران اين پيام را نخواهد گذاشت
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
247
2
عصر ایران !هرچند ای مطلب رو در معرض دید نخواهی گذاشت ولی انصاف داشته باش و قضایا رو دو طرفه ببین داری از جاده فراجناحی و انصاف خارج میشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
142
موافقم به شرط اینکه این اشخاص (که نماینده نیستند) به ادارات تحمیل نشوند!
پاسخ ها
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
من از شركت تخته سازي تماس ميگيرم. من حاضرم پروژه ي تخته كردن درب مجلس را با پايين ترين قيمت و بدون انجام مراحل مناقصه (مثل پروژه هاي بدون مناقصه...) انجام دهم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
9
به نظرم كلا مجلس برداشته و حذف شود بهتر است اينكه دويست و اندي نماينده اين همه حقوق مزايا مي گيرند اصلا همان ساختمان مجلس را به همين كافينتها اجاره و پولش را به خزانه بهند بهتر است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
10
اي ولله
مجلسي كه شل بيايد به جاي سفت برخورد مي كند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
8
خیلی از موارد مثل قانون ثبت نقل و لنتقال خودرو در دفتر خانه و ... را ننوشتی
ناشناس
Netherlands
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
9
تازه ما كليد خونمونم مي خواهيم بدهيم دستش
شمس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
24
مجلس رو تعطيل كنيد و تالارش رو براي مجالس عروسي اجاره بديد.اين بهترين كاره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
14
1
یه پیشنهاد دیگه.........
همه سایت ها و خبرگزاری ها جمع کنن
هر چی عصر ایران گفت..........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
8
ايوللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
10
از عصر ایران تقاضا میشود این جمله را با آب طلا بنویسد و عکسش را در این سایت قرار دهد.
مخلص کلام را گفتند و راحتمان کردند. آفرین بر این تیتر نویس سایت عصر ایران.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
9
درود بر عصر ايران
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
8
از اینکه مطالب اینقدر شفاف گفته میشود خیلی خوشحالم و از اینکه اینقدر راحت از کنارش گذشته می شود واقعاً متاسفم ...
امين
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
14
آخه داداش اگه درشو تخته كنند كلي آدم (نمايندگان) بيكار ميشند!!!!!!!!
گناه دارن خرج زن وبچشون كي ميده!!
بذارين باز باشه دور هم ي حالي بكنن!حوش ميگذره!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
1
5
حساس نشو...........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
12
فقط جهت یادآوری همیشه در کشورهای جهان سوم شرایط زمامداری به همین شکل است و دولتها بدلایل مختلف از جمله حفظ کشور فرا قانونی عمل میکنند.متاسفانه حرکتهای غیر قانونی در دولت و عدم پایبندی وکلای مجلس به سوگند نامه در جفظ حق موکل های خود شرایطی را فراهم نموده که مدیریت کشور در سطح کلان بصورت آش شله قلمکار ظهور نماید.
احمد
Germany
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
12
4
مردم عزيز لطفادرانتخابات اتي مجلس براي سرنوشت خودتان وارتقاء کشورعزيزاسلامي نماينده واقعي روانه مجلس کنيد . چون مجلس درراس اموراست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
7
البته برعکس هم میشه بگیما!! مثلا بگیم مجلس بودجه رو بنویسه بو تحویل بده دیگه این همه جار و جنجال هم نیست.باور کنید خیلی عالی میشه. اصلا دولت رو بزارن کنار خود مجلس بشه همه کاره. اینا که عصاره هستند خوب دیگه چه لزومی به عصاره گیری دوباره داریم و دولت داشته باشیم.
ولی خودمون اگر عصاره ها اینجور آدمهایی باشن که بعضا تو گزارشهای خبری دیدیه میشه چه باید کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
1
22
مجلس هشتم ضعیف ترین مجلس تاریخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
16
احسنت.عالي بود.واقعا" اين مجلسي كه حضرت امام ميفرمود كه در راس امور است اين مجلس نيست .
مجتبی جواهری
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
1
19
واقعا این دوره مجلس روی هر چی زغاله سیاه کرده
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
1
15
اقا ...تعطیلش کنین....این مجلس مایه ی بی ابرویی رو....
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
11
دمتون گرم خيلي حال كردم درباره زد و بندهاي مشايي هم بنويسيد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
13
ممنون از اينكه يكبار ديگر از زبان شما واقعيت ها را شنيديم
نيما
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
1
22
يادتان باشد اين همان مجلسي است كه حضرات موقع تشكيلش مي گفتن زير نام نمايندگان را امام زمان امضاء كرده!!!!
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
20
البته همه نمايندگان به يك اندازه بي بخار نيستند.انصافا بعضي از اونا در جهت مصالح عمومي تلاش زيادي مي كنند اما چون اكثريت بي بخارند و ارا با حداكثر به تصويب مي رسد لذا بي بخارها موفق ترند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
15
خدا درو تخته رو با هم جور میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
15
به خدا اگر این مجلس رو تعطیل کنند هیچ اتفاقی نمی افته!
غريبه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
11
احسنت به شما
ولي اگر نظر من باشد مي گم رياستوشو بدين به دست مشايي عزيز ونمايندگان هم در مجلس چرت بزنن ببينيد ايران گلستان ميشه
بهزاد
Kazakhstan
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
9
جانا سخن از زبان ما ميگويي!!!!
ناشناس
Germany
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
14
;كرامول يك چيزي مي دانست كه 500سال قبل درب مجلس انگليس را بست و روي ان تابلوي اين مكان به فروش مي رسد را اويزان كرد
حسین حقگو
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
30
2
عصر ایران تفرقه بیانداز بلکه به حکومت برسی!مثل اینکه آرامش بکشور نیامده . هر چند بابرخی از انتقاداتتان به دولت ویا مجلس موافقم ولی راستی این مجلس نیست که لایحه دولت را با میلیارها تومان کسری تبدیل به طرح کرده وبرای اجرا به دولت تحویل میدهد!ودر واقع بودجه نویسی میکند!
سهيل
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
17
اندر وصف مجلس و مجلسيان حال حاضر كشور حرف و حديثها زياد است و تقريباً زد و بندهايي كه هست بر هيچ انسان دو چشمي پوشيده نيست ، ولي واقعاً عصر ايران جان !!! از نمايندگان مجلسي كه به فلان وزيري كه قراره استيضاح بشه زنگ مي زنن كه اگه مي خواي امضاهامون و پس بگيريم بايد دو تا مديركل استان رو ما بذاريم !!! چه انتظاري داري عزيز برادر ؟ بذار آقايون به كارشون برسن ! البته حساب بعضي آقايان مانند علي مطهري و ... كاملاً از ايشان جداست . خود اييشان نيز فرمودند كه با نظر رئيس محترم جمهمور موافقند و مجلس امروز در رأس امور نيست !!!
h
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
17
عزیزم حالا متوجه شدی مردم خیلی وقته اینا رو خودشن میدونن .ولی بازم دمت گرم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
1
17
یکی برای من معنی بی کفایتی را تعریف کنه؟
عيسي
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
1
8
اصلا كليد مجلس را به عصر ايران بدن چطوره؟
مجلسي خود خواهان كاهش وزارتخانه است دوباره يه وزارت بي ربط اضافه مي كند؟ يابراي تصويب طرح يارانه با نهيب رهبري راه مي افتد ؟ يا وزارتخانه را با ادغام به وزارت ديگر دنبال وزبر ادغا م كرده ي خود مي گردد؟ ........ پس همان بهتر كه كليد اونو به دست شما بدن
بیژن
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
12
تکرار تاریخ : یکی دیروز مجلسو با توپ به توپ بست و بست . و حالا امروز یا فردا با سیاست در پیش گرفته شده ,خود بخود بعلت عدم رغبت و حضور نمایندگان و یا فشار به انان درش بسته میشه و مردم هم امروز باورشون نمیشه,ولی میشه با این سری که اینا دارند
البرز
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
56
19
خیلی خوبه. مردم کم کم ببینند که بی فکری و سطحی نگری یعنی چه؟ ببینند که زورگویی و قلدری چه هزینه هایی دارد! ببینند که تعصب و مقدس سازی هایی بی مورد چه هزینه هایی بر تک تک این مردم و این کشور ثروتمند می گذارد.
مرتضي
Germany
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
62
31
گلللللللللللللللللللللللللللللللل گفتي اين ديگه چجورش كه اين نماينده ها دارن خيانت مي كنن به مردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
16
وقتی نمایندگان مجلس هشتم اومدند روی کار فکر می کردم مجلس هفتم ضعیف ترین مجلس بوده و این ها بهتر از اونا هستند
آقا امروز می خوام بگم شکر خوردم که همچین فکری کردم
ناشناس
Germany
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
22
پس تو کنفرانسهای بین المجالس چیکار کنیم . به کی بگیم ما به تعداد خیلی زیاد انتخابات برگزار میکنیم .
حداقل این حسن را برای 300 نفر داره که مادام العمر خیالشان از بابت حقوق و یارانه و ... راحت میشه.
ناشناس
Netherlands
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
56
11
جانا سخن از زبان ما می گویی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
4
17
اتفاقن این دور کاری خوب بدرد این مجلس میخوره آقایون سن و سالشون هم بالاست بهتره در منزل از طریق اینترنت قانون گذاری کنن هوا هم آلوده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
19
خواهشمند است به شوراي نگهبان بگوييد براي كانديداهاي بعدي صلاحيت كساني را تاييد نمايد كه انشاء فارسي شان در دوره ابتدايي تا دبيرستان 19 تا 20 باشد چون خيلي به كارشان مي خورد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
10
لایک به خط اول کامنت کامران
ناشناس
Australia
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
17
بودونبود اين مجلس فرقي نميكند.
goondaya
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
11
مجلس و همانهایی که وکیل این ملتند ظاهرا هیچ کفایتی ندارند و بهتره که به گفته عصر ایران تعطیل کنند پیشنهاد میکنم درش رو تا انتخاباتمجلس تخته کنند تا هم ملت اسوده بشند هم دولت با خیالی اسوده برای این ملت تعیین تکلیف کنه واقعا که .
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
18
نفع مردم در این است که از سرعت بالای اینترنت برخوردار باشند اما این افراد به اصطلاح نماینده مردم به این نفع مردم رای مثبت نداند . بخوانید آخر قضیه را !
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
28
2
عصرایران سلام اولامجلس ودولت هردوخادم ملت هستندکمی هم به مصوبات قبلی مجلس مراجعه وبرسی کنیدبعدعلت عدم معرفی وزیرمی فهمید همین مجلس قبلا تصویب کرده که هردووزارخانه یعنی وزارت تعاون وزارت راه باهم ادغام کنندکه فقط تصویب نموده امااجازه نداده اند ودرموردوزارت ورزش بایدعرض کنم که بازهم بدون برسی انتقاد ودوبهم زنی کردی چون مجلس محترم بلافاصله مصوبه کوچک شدن دولت تصویب وبه دولت ابلاغ میکند شما جای رئیس جمهورچه میکردی
طلبه از قم
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
25
احمدی نژاد در عمل ثابت کرد مجلس در راس امور نیست بلکه کاره ای نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
26
یک پیشنهاد قوانین را بعد از بررس به دولت دهید اگر نظرش مثبت بود بعد به تصویب مجلس برسانید.
راز کثیف نادیده؛ دستان ما چگونه بیماری‌ها را انتقال می‌دهند؟ قبل از خواب آب ننوشید اعتیاد به گوشی را با ابزارهای دیجیتال سلامت شکست دهید معنای واقعی زندگی روستایی در روستای یاستی‌قلعه ماهنشان (+عکس) گوشت این پرنده برای مصرف روزانه هیچ هورمون خطرناکی ندارد / شش برابر میگو هم فسفر دارد تمام اقداماتی که قبل سفر با خودرو شخصی باید انجام دهید واکنش یک روحانی به دعوت از "کاظم صدیقی" برای سخنرانی در مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق (ع): دهن‌کجی به مردم عاقبت خوشی ندارد! انتخابات آمریکا و یک بازی خراب کن جدی به نام "رابرت کِنِدی" و معاونش خانم شاناهان! (+عکس) امام جمعه سابق لواسان: ساخت مسجد کار شهرداری نیست؛ شهرداری به وظایف اصلی خود بپردازد که درباره آن‌ها به غایت کم کاری می‌کند قتل ۲ نفر در آرامستان یاسوج/ دادستان: علت درگیری اختلاف شخصی دو خانواده بود حمله موشکی حزب الله لبنان به مواضع نظامیان اسرائیل پارک قیطریه و مساجد اطراف (نقشه) آمریکا : به روسیه در رابطه با احتمال وقوع حمله تروریستی هشدار داده بودیم واکنش عجیب دختران بعد از دیدن شهاب حسینی (فیلم) کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود
وبگردی