۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۸۷۲۸
تعداد نظرات: ۳۸۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۲۱-۰۳-۱۳۹۰
کد ۱۶۸۷۲۸
انتشار: ۱۲:۴۸ - ۲۱-۰۳-۱۳۹۰
29 ميليون تومان دستمزد ماهانه كم است؟

آقاي قلعه نوعي! شما به دنبال فوتبال تزريقي و آپارتايد هستيد

به راستي زماني كه فوتبال ما بنگاه زد و بندهاي مالي نشده بود ،‌مردم ايران از فوتبالشان لذت بيشتري مي بردند يا الان كه همه فوتبال شده است بده بستان هاي ميلياردي ،‌بازيكنان بي اخلاق، ‌مربيان مدعي،‌ باخت هاي پي در پي و تحقير ملي و ...؟!
عصرايران ؛ جعفر محمدی *- گويا پول هاي ميلياردي ملت ايران كه به جيب فوتبالي ها مي رود ، ‌خيلي آنها را متوقع كرده كه اكنون ،‌ كه صحبت از تعيين سقف قرارداد است ،‌صداي اعتراضشان به آسمان بلند شده كه چرا مي خواهيد رقم هاي بي حد و حصر قراردادها را محدود كنيد؟‌ از جمله  اميرامیر قلعه نویی قلعه نوعي ،‌ مربي تيم سپاهان اصفهان در اعتراض به قانون سقف قرارداد ،‌تيمش را ترك كرد و در يك مصاحبه تلويزيوني ،‌ تعيين سقف دستمزد براي بازيكنان و مربيان فوتبال را "كمونيستي"‌خواند.

او در حالي اين سخنان را بر زبان آورده است كه برخي بازيكنان و مربيان در همين فصل گذشته ،‌ دستمزد يك ميليارد توماني گرفته اند. اين وضعيت باعث شده است ،‌ برخي باشگاه هاي متمول كه از بيت المال ارتزاق مي كنند ،‌ به راحتي قراردادهاي چند صد ميليون توماني و يك ميلياردي با بازيكنان و مربيان ببندند و بقيه باشگاه ها هم براي اين كه از قافله عقب نمانند ،‌ ولو به بهاي منفي شدن تراز مالي شان اين كار را تكرار كنند و در نهايت با مشكلات عديده اي مواجه شوند.

قلعه نوعي و مدافعان بي حد و حصر بودن دستمزدهاي فوتباليست ها مي گويند كه در كشورهاي ديگر هم باشگاه ها آزادند كه هر مبلغي را با هر مربي و بازيكني ببندد و اينجا هم بايد كما في السابق ،‌ همين وضعيت حاكم باشد.
البته بديهي است كه اين افراد ،‌مدافع بي حد و مرز بودن مبلغ قراردادها باشند زيرا اين امر مستقيماً ‌با منافع شخصي و جيب خودشان سروكار دارد و طبيعتاً‌كسي كه در فصل گذشته 850 ميليون تومان گرفته ،‌ وقتي صحبت از 350 ميليون تومان مي شود ،‌ توي ذوقش مي خوردو اين 350 ميليون را اندك و بي مقدار مي شمارد و حق هم دارد قهر و عليه مقررات جديد مصاحبه كند!

در پاسخ به اين افراد كه به رقم هاي ميلياردي و چند صد ميليون توماني عادت كرده اند و مدام نرخ هاي باشگاه هاي ديگر دنيا را به رخ مي كشند و طلبكار هم مي شوند نكاتي چند قابل ذكر است:

1- اگر در فلان باشگاه اروپايي ،‌مربيان و فوتباليست ها 10 برابر شماها پول مي گيرند ،‌ منبع پول هايي كه دريافت مي كنند ،‌بودجه عمومي نيست و اين گونه نيست كه مثلاً ‌در انگليس ،‌شهروندان بريتانيايي ،‌ يك پوند يك پوند ماليات دهند يا منابع زير زميني كشورشان را بفروشند و ميليون ميليون به فلان بازيكن بدهند كه برود فوتبال بازي كند! بلكه خود باشگاه به مثابه يك شركت تجاري ،‌ با استفاده از همين بازيكنان كسب در آمد مي كند و خرج شان مي نمايد.

اما در اينجا چه؟ مگر غير از اين است كه قريب به اتفاق باشگاه هاي ليگ برتري وابسته به نهادها و تشكل ها و شركت ها و كارخانه هاي بخش عمومي هستند؟ و مگر نه اين است كه همين صدها ميليون توماني كه آقاي قلعه نوعي و بقيه مربيان و بازيكنان فوتبال سال هاست  مي گيرند ،‌متعلق به بيت المال همين مردمي است كه بعضي هايشان براي رفع نيازهاي اوليه زندگي، كليه هايشان را مي فروشند؟!

حق با آقاي قلعه نوعي و دوستانشان است اما به شرطي كه باشگاه ،‌از رهگذر همين بازكنان ،‌كسب درآمد كند و آنگاه هر چقدر خواست به ايشان پول بدهد نه اين كه از جيب 75 ميليون ايراني دربياورند و به كيسه آقايان بريزند كه برويد زمين چمن و توپ بازي كنيد!


2 - آقاي قلعه نوعي گفته است:‌ وقتی کارخانه فولاد مبارکه دقیقه‌ای یک‌و‌نیم میلیون تومان درآمد دارد چرا نباید بخشی از این پول برای ورزش و جوانان هزینه شود؟

اين، حرف خوبي است اما از جناب ايشان مي خواهيم براي جيب خود و ساير فوتباليست ها از نام جوانان هزينه نكند.
 كارخانه فولاد مباركه اگر دقيقه اي يك و نيم ميليون تومان درآمد دارد ،‌ آيا بايد به اسم ورزش و جوانان ،‌ بيايد با 30 - 20 بازيكن و مربي و كمك مربي ،‌ قراردادهاي چند ميليارد توماني ببندد و سودش را بدهد به آنها؟ بیچاره کارگر کارخانه فولاد در ان شرایط سخت و جانفرسا کار کند و سودش را بدهند به شما؟!

اگر قرار است بخشي از سود كارخانه صرف ورزش و جوانان شود ،‌ آيا بهتر نيست به جاي آن كه با فلان بازيكن تازه به دوران رسيده قرار داد چند صد ميليون توماني بنويسند ،‌ در چند محله محروم شهر ،‌زمين ورزش احداث كنند تا قرن هاي قرن ،‌جوانان از آن استفاده كنند؟

3 - آقاياني كه از تعيين سقف قرارداد براي فوتباليست ها شاكي اند ،‌ جواب دهند كه چگونه در اين مملكت ،‌بايد براي كارمند و كارگر و پزشك و استاد دانشگاه ،‌ سقف پرداخت وجود داشته باشد ولي براي چند فوتباليست و مربي حد و مرزي نبايد باشد و آنان بتوانند در زد و بندهاي كلان ،‌ براي يك سال بازي ،‌قراردادهاي صدها ميليون توماني ببندند و هميشه هم طلبكار باشند؟ مگر فوتباليست ها تافته جدابافته اند كه بقيه سقف داشته باشند و اينها نه؟
اگر تعيين سقف به قول آقاي قلعه نوعي "كمونيستي"‌است ،‌ وضعيت مطلوب ايشان ،‌ چيزي جز آپارتايد نيست.

تازه اين سقفي هم كه تعيين كرده اند ،‌ با هيچ كدام از دستمزدهاي موجود در كشور همخواني ندارد ؛ سقف سالانه 350 ميليون تومان براي فوتباليست ها ، معادل حقوق ماهانه 29 ميليون تومان است كه رقمي غيرمنطقي و نجومي است ؟ مگر در اين كشور ،‌ كساني كه با كارشان چرخ هاي اقتصاد و سلامت و علم و كشاورزي را مي چرخانند چقدر مي گيرند كه يك فوتباليست بايد ماهانه 29 ميليون تومان بگيرد و تازه ناراضي هم باشد و قهر هم بكند كه چرا به ما كم مي دهند؟
حالا اين دهها ميليون تومان دستمزد ماهانه ،‌جداي از پاداش هايي است كه مثلا اگر اين بازي را ببريد ،‌سمند مي دهيم و آن يكي را ببريد 50 سكه طلا و سفر حج و ... !

4 - آقايان مدعي اند كه با پولي كه خرج فوتبال شده است ،‌مردم خيلي با نشاط شده اند و به قول قلعه نوعي ‌" اگر سازمان ملي جوانان ميلياردها تومان هزينه مي‌كرد نمي توانست چنین شور و نشاطی را به مردم بدهد. "

بله ،‌فوتبال نشاط مي آورد اما بدون دادن پول هاي بي زبان ملت به فوتباليست ها هم مي شود! وانگهي فوتبالي كه سال هاست درگير حاشيه و افت شده ،‌ ديگر نشاني از دوران نشاطش ندارد و اعصاب خرد كني در سطح ملي ،‌ بزرگترين دستاورد اين خاصه خرجي ها و تربيت بازيكنان پولكي و بي حميت و كم توان است.
 به راستي زماني كه فوتبال ما بنگاه زد و بندهاي مالي نشده بود ،‌مردم ايران از فوتبالشان لذت بيشتري مي بردند يا الان كه همه فوتبال شده است بده بستان هاي ميلياردي ،‌بازيكنان بي اخلاق ،‌مربيان مدعي ،‌ باخت هاي پي در پي و تحقير ملي و ...؟!
 
اين پول هاي ميلياردي كه براي فوتباليست ها ،‌حكم پول بادآورده را دارند ،‌ نه تنها فوتبال ايران را ارتقا نداده و نمي دهد ،‌ بلكه آن را معتاد به تزريق دائمي پول مي نمايد و اين در حالي است كه در همه جاي دنيا ، ‌فوتبال ،‌خود يك صنعت پولساز است و نه يك بيمار تزريقي كه اگر پول ملت بدان تزريق نشود ،يا كم تزريق شود ،‌ سست شود و مربيانش قهر كنند و بازيكنانش اعتصاب كنند!

*سردبیر عصرایران
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۳۸۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱۸
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
88
1839
لعنت براین فوتبال وقتی که هموطنم را به خاطر نداشتن هزینه درمان از بیمارستان بیرون کرده و در بیابان رها می کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
بابا ما این فوتبال کثیفو نمی خوایم من اطلاع دارم مردم ایران با غیورن با غیرتن مممرررررد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
حالا نمیخواد تو هم همه چیو به هم ربط بدی
هرسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
دوست گرامی هیچ ارتباطی بین این دووجودندارد دولت به فکربیمه های اقشارکم درامدباشداصلأچرابهداشت ودرمان مانندبرخی کشوره که کارت سلامت دارندرایگان نباشد
سروش(کرمانشاه)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
115
1536
من به عنوان ایرانی که سهمی اندک از بیت المال دارم به شدت نارضایتی خودم در پرداخت وجوه نا عادلانه که ثمره ای هم جز لذت بی اخلاق! ندارد اعلام می کنم..
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
اقا چه ربطی داره, اون چیزه دیگریست. پس بگو لعنت به تاجرو کاسبا,دکترو....
یک مقدار تامل قبل از اظهار نظر خوبه والله
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
باهات كاملا موافقم همشهري. احسنت
حمید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
بنده خودم در هتل المپیک از نزدیک شاهد بودم که بازیکنان تیم ملی فوتبال با الفاظ رکیک و فحش های ناموسی همدیگر را خطاب قرار می دادند! اگر ما نخواهیم ریالی از جیب ما خرج این بی فرهنگ ها و بی تمدن ها شود باید به کجا مراجعه کنیم؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
من راضی نیستم ریالی به این افراد داده بشه.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
کاملاً با آقا سروش و آقا حمید موافقم. افراد با اخلاق و با ادب در فوتبال هستند اما استثناءاند. قاعده در فوتبال بی فرهنگی، بی ادبی و مفت خوری است.
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
من از پرداختی که از سهم بیت المال من و مالیات من به جیب این مدعیان و پر توقعان ریخته میشود اصلا" رضایتی ندارم و جایی را نمی شناسم که شکایتم را به آنجا ببرم ولی در روز حساب از حق خودم نخواهم گذشت.
هادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
62
1536
نویسنده محتدم این مقاله:
حرف دل میلیونها ایرانی را بی کم کاست نوشتی!
شیر مادرت حلالت باد!
خواهش می کنم این اطلاع رسانی را ادامه بده و بدان که این حرف دل میلیونها نفری است که اجازه اظهار نظر در هیچ جایی پیدا نمی کنند.
دستت را می بوسم ای ایرانی
پاسخ ها
رابینسون
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
دورود بر تو ای همو وطن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
آقامنفي ديگه براي چيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
UNITED STATES
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
63
636
حرف دل ما رو زدی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
58
333
خوب بود.
بوشهر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
67
1069
واقعا" گل گفتی عصر ایران. همین قلعه نوعی مگر چقدر می ارزد.
پاسخ ها
yaser*
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
حيف2زار
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
به قول حسنی (امام جمعه ارومیه) که بحق گفته بودند فوتبالیستها باید بروند زمین شخم بزنند به جای اینکه به توپ لگد بزنند. البته اگر فوتبال بصورت خصوصی اداره بشود و هزینه های خودش را در بیاورد اشکالی ندارد اما اشکال آنجاست که از اموال ملت خرج فوتبال شود اما بیمار را به خاطر نداشتن پوا در بیابان رها کنند. حداقل برای من اگر بخواهم هزینه کنم درمان هموطن بیمار من در اولویت اول قرار دارد نه فوتبال ولو اینکه این فوتبال سرآمد عالم باشد (که البته از آخر اولیم).
مجتبی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
یاسر جان میگم بهتر نیست پا رو حق نگذاریم من برای آقای قلعه نوعی ماهانه 3 میلیون تومان را پیشنهاد میدم
احمد افراسیابی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
103
762
وقتی یادم می آید چگونه حسین فهمیده ه و فهمیده ها به زیر تانک رفتند تا این ملت سرشان بالا باشد و چونه جوانان این مرزو بوم در جبهه ها با لب تشنه جان دادندو در سرمای جانسوز کوههای سربه فلک کشیده کردستان یخ زدند و جان دادند و خانواده هایشان برای یک وام ده میلیون تومانی باید از خون آنها مایه بگذارند اینهایی که میشنوم و میبینم از آنهایی که بر سر سفره مردم نشستند و نمکدان شکستند و می شکنند و از کیسه مردم بدخت برای خودشان بیا و کیایی درست میکنند متنفر میشوم.
فمن یعمل مثقال ذره شر یره.
آریایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
92
625
به نظر من باید فوتبال رو جمع کنن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
واقعا؛ يكي بياد بگه فوتبال ايران به غير از يه سرگرمي مقطعي بيهوده چي داره؟؟؟؟جمش كنين زودتر
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
دقیقا
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
صد در صد موافقم! عصر ایران نظر سنجی، خواهش می کنم. التماس
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
قربون دهانت آریای.واقعا چی داره این فوتبال کثیف که خودشون هم داره از بوی گندش مدام میگن.
ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
کاملا موافقم .این فوتبال مسخره باید تعطیل بشه..
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
10
337
افرین.گل گفتی.مثلا بازی فینال جام حذفی!!!این چه فوتبالی بود اخه،تا دیردز داشتیم عربها رو به خاطر وقت کشی و فوتبال زشتشون مسخره میکردیم الان خودمون ازشون بدتر شدیم،همین سقف قرارداد از سرشون هم زیادیه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
بازیکن مفت خور و تماشاگر لات. چه شود...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
48
235
تیترتون حرف نداره یادداشت هم خوب و قوی.ممنون از بیان واقعیات.
شاهپوربختگان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
38
501
بسيار بسيار درست ومنطقي نوشته ايد ولي مشكل بزرگ اين مملكت اين است كه خيلي ها بدون كمترين كار مثبتي صاحب پول هاي باد آورده شده اند واين كار ديگر به چشم يك ارزش ديده ميشود.براي همين است كه امثال قلعه نوعي اينطور وقيحانه طلبكار ميشوند.!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
57
772
آقای قلعه نویی....
همونجایی که شما مربیگری کردین
کارگران همون کارخونه جلوی کورهای ذوب آهن کار میکنن تا شما از این پولای مفت بگیرین
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
اگه شما عرضه داری برو کمتر بگیر و تیم را قهرمان کن. البته میدونم عرضه جلوی کوره رفتن را هم نداری!!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
میخوام صد سال قهرمان نشه.
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
54
163
تایید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
52
468
یارب مبادکه گدامعتبرشود...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
اقا اقلا معنی ضرب المثل را بدون بعد بکار ببر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
32
578
من مهندس این مملکتم حقوقم با مأموریت رفتن و دور از خانواده بودن ماهیانه به زور به 900000 تومان می رسه اونوقت یک نفر که نه سواد درست و حسابی داره نه اخلاق و فقط بلده بازی کنه اینجوری حقوق میگیره. این عدالته؟
پاسخ ها
نیما
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
من مهندس شرکت نفتم و فوق لیسانس از بهترین دانشگاه را دارم همیشه به خودم میگم چه اشتباهی کردم من که مغزم اینقدر کار میکرد چرا درس خواندم چرا فوتبالیست نشدم
اقا من 900 میگیرم 600 قسط میدم در یک شهر جنوب کشور و دور از خانواده ام
ما زحمت میکشیم برای شکم قلعه نوعی و امثالش
یک نظرسنجی بگذارید ببینید مردم چقدر دلشون خونه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
توی یک کشور اسلامی که داعیه حکومت علی (ع) رو دارند حتماً به این میگن عدالت عزیز من!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
نیما جان من هم یک پزشک هستم که بعد از عمری درس خواندن و رد شدن از هزار ویک سد و سهمیه سر از یکی از همون شهرهای جنوبی در آوردم و 10 ساله که دارم با مالاریا همزیستی مسالمت آمیز میکنم و به حال خودم تاسف میخورم که کاش به جای این همه درس خوندن میرفتم دنبال توپ و الان دستمزد نجومی داشتم.
ناشناس
| GERMANY |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
عزیز جان ..من هم کارمند راه آهن با مدرک فوق لیسانس و با حقوق ماهانه 512000 تومان و آقای تار تار مربی تیم فوتبال راه آهن بات قرارداد 500000000 تومان در یک سال
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1
497
چند روز پیش زن سرپرست خانواری را دیدم که برای 200 هزار تومان خرج بیمارستان فرزندش به همه جا مراجعه کرده بود نا امید از نهاد های حمایتی دنبال قرض بود وقتی بودجه برای نهادهای حمایت نیست چرا بودجه دولتی را توی جیب فوتبالیست ها می ریزند؟ باشگاهها را خصوصی کنند هر باشگاه خرج و هزینه ها را خودش پرداخت کند کسی اعتراضی ندارد. بودجه ورزش فقط به نفع چنین نفر فوتبالیست خرج می شود.
علی
GERMANY
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
5
340
»ن که حلال نمیکنم
چرا من باید ماهی 400 هزارتومن بگیرم با داشتن لیسانس ولی یه بازیکن حداقل ماهی 29 میلیون تومان البته با داشتن حداکثر دیپلم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
و حداقل اخلاق و فرهنگ و تمدن و شعور!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
6
184
آقا ما نمی دونستیم تو این مملکت فقیر هم داریم که کلیه اش رو می فروشه تا از گرسنگی نمیره.خیلی ممنون که اطلاع رسانی کردید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
4
462
شاید درصد کمی از هموطنان ما اطلاع داشته باشند که چرا نام این مجتمع فولاد مبارکه است! در کنار این مجتمع شهرستانی به نام مبارکه با 170 هزار جمعیت مشتمل بر 5 شهر مبارکه زیباشهر طالخونچه دیزیچه و کرکوند وجود دارد ، محروم از امکانات مناسب ورزشی. بیش از 50 درصد جوانان بیکار و اعتیاد در بین جوانان شایع. صبحها اتوبوسهای کارمندان و کارگران فولاد را در مسیر شهر اصفهان به مبارکه میبینید که میتازند و جوانان بیکار مبارکه با حسرت به آنها نگاه میکنند. کاش از درامد فولاد صنایع جنبی در این شهرستان ایجاد میشد و جوانان سرگرم کار میشدند. از امیرخان بپرسید آیا تا به حال مبارکه آمده ای؟ آیا محرومیت محله های بداغ آباد آسیا اباد را دیده ای ؟ آیا شده است خیل بیکاران تحصیل کرده حتی با مقاطع عالی لیسانس را در میدان دهنو کنار پارک نقاشباشی ببینی. راستش بعید میدانم اصلا امیرخان بداند شهری به نام مبارکه وجود دارد چون همه بازیهای فولاد در اصفهان و حداکثر در فولاد شهر است.شاید کسی نداند چقدر امار سرطان در این شهرستان بالا رفته است. خوب طبیعی است. وقتی ذوب آهن ، فولاد مبارکه ، سیمان سپاهان ، پلی اکریل ، نسوز ایران، دی ام تی، نیروگاه گازی چهلستون این مردم را احاطه کرده اند طبیعی است که دیگر چشمی آنها را نبیند و همه صنایع سبز شوند و دوست دار محیط زیست!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
احسنت، زنده باد
من خودم متالورژم، بدونید بخاطر سختی شرایط کاری(جدای از سطح علمی و یا خدمت به خلق)، کارگران و مهندسین فولاد و ذوب آهن خیلی محق تر از این ژنرالها و امثالهم هستند!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
خداییش اون کسی که رای منفی داده به این کامنت شرف و دین و ایمون نداره.
saba
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
2
258
همین فولاد مبارکه می تواند بادرصدی از این پول خطوط تولید خود را گسترش و چند صد نفر بیکار تحصیل کرده را استخدام کند.
اصفهان شهری صنعتی است ولی بیایید آمار بگیرید ببینید چند درصد فارغ التحصیلان همین دانشگاه صنعتی اصفهان بیکارند و به دلیل مدارک تحصیلی بالا هیچ کارخانه ای حاضر به استخدام آنها نیست .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
5
275
شخصا سهم خودم (ولو یک ریال) از بیت المال را که به جیب فوتبالیست ها می ریزد را نمی بخشم.
نمی دانم چطوری به آقایان علیپور و عزیز محمدی بگیم منشور اخلاقی مهمه یا صیانت از بیت المال
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
9
380
قلعه نویی مربی بزرگی نیست بخدا قسم همیشه بهترین تیم هارو بهش دادن...حالا یک تیم معمولی روبهش بدین ببینین چه کار میکنه بعد ادعای 1200000000بکنه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
اين عدد كه نوشتين چنده؟ عجب مملكتيه! من مهندس هم نميتونم صفرهاشو بشمارم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
9
335
بخدا که برای این فوتبال و این بازیکنان ماهی 1 میلیون هم زیاده مگه اینا برای این مردم و این کشور چه کار مفیدی انجام میدهند که یک کشاورز و یک کارگر و یک پزشک و یک معلم و ... انجام نمی دهند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1831
97
امیر قلعه نوعی پول هنرش را میگیره, تو این کشور هزاران مهندس ,دکتر,کارگر جلوی کوره و.... هست ولی امیر قلعه نوعی یه نفره. بعلاوه پول کارخانه های صنعتی متعلق به بیت المال نیست, این کارخانه ها مالک خصوصی دارند که هیئت مدیره مشخص میکنن و....
اینا پول مالکین خصوصیه, لا اقل اول یه چیزی یاد بگیرین بعد اطهار نطر بکنین.
در ضمن اگه پول بده چرا اینقدر اطهار نظر میکنین, برید یه گوشه بشینین و زهد و عزلت اختیار کنین, کاری به این ادمهای مال دوست نداشته باشید............
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
باشگاه پیروزی با پول مالک خصوصی زندست دیگه؟ برادر من امی قلعه نوعی ها رو ما می سازیم. این ها هم مثل من و شما هستند. فوتبال و امیر قلعه نوعی ها چه سودی به این مملکت رسوندن و میرسونن که اینقدر باید براشون بودجه گذاشته بشه در حالی که تو مملکت خودمون کلی نقص داریم؟ کلی فقیر داریم. نتیجشم میشه تحویل دادن یک سری آدم بی تربیت و شر و بی سواد ولی پولدار که دیگه خدای خودش رو هم بنده نیست.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
اگر مالک خصوصیه چطور طبق قانون بودجه موظفن بخشی از درآمدشون خرج ورزش کنن؟بعدشم اگر خصوصی هستند چرا توقع دارن قوانین حمایتی دربارشون اجرا شه،میدونی اگر تعرفه واردات که مستقیم به من و امثال من تحمیل میشه رو بردارن این کارخونه ها ورشکست میشن؟پس حتی اگرم خصوصی باشند باید پاسخگوی مالیات دهنده ها باشن،اگرم شما میگی اشتغال ایجاد میکنن باید بگم اگر ورشکسته بشن به همون اندازه در بنادر و حمل و نقل برای واردات تولیداتشون اشتغالزایی انجام میشه،بعدشم این فوتبالیستهایی که میگی اگر جایی بیشتر از ایران بهشون پول میدادن یه روزه میرفتن،پس میتونیم بگیم خیلی بیشتر از ارزششون قیمت گذاری شدن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
كسي كه اين نظر رو انتشار داده بد نيست الان كه مردم براش رأي منفي گذاشتن هم بياد و يك سري بزنه . . .
كدوم هنر ؟؟ حالا به فرض هنر . . . آيا واقعا هنش اينقدر مي ارزه ؟ خيلي پول بدن بهش 30 ميليون كه اونم خداييش زياده . . . زياد نيست ؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
ناشناس محترم
تو را هم خريده
چقدر گرفتي اين كامنت نوشتي ؟ هان ؟ بگو ببينم
حرف بزن چقدر گرفتي ؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
حالم بهم می خوره ازت. لطفا .... شو!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
نکنه شما هم از همین دست مفتخورهایی هستی که پول نفتمون رو بخاطر هنررر فوتبالیتون نوش جان میکنند؟؟
آقای دانشمند، میشه بگی مالک خصوصی فولاد مبارکه کیه؟ و چرا از دولت بودجه میگیره و درآمدش بحساب دولت واریز میشه؟؟؟
بخدا عقل و انصاف هم خوب چیزیه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
هنرمندتر از من مهندسی هستش که طراح پروژ ه های بزرگ نقت و گاز در کشور هستم؟!
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
چی داری میگی ؟ کدوم بخش خصوصی ؟ کدوم ادم عاقل تو این مملکت که درامد زایی برای فوتبال معنی ندارد سرمایه 1 و نیم میلیاردی به مربی فوتبال میده ؟ اینها همش بیت الماله ! کمی مغزت رو راه بنداز و فکر کن و بعد دهانت را باز کن ...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
با این نظر که دادی حلالت نمیکنیم مگر اینکه زیر همین نظر عذرخواهی کنی. وقتی 78 میلیون نفر به نان محتاج زجر میکشند چرا باید این سرمایه عظیم صرف زندگی اشرافی بعضی شود. آیا امام ما(ره) این را میخواست. آیا اگر ایشان زنده بودند این روش را تایید مینمود. من از عصر ایران میخواهم از دفتر مقام معظم رهبری در مورد حقوق قشر فوتبالی از محل بیت المال استعلام نموده و به اطلاع عموم برساند.
محمد رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
مي شه لطف كني به من آدم بي سواد بگي كه مالك خصوصي اين كارخانه كيه؟ ببين هموطن ! مي دوني توي اروپا اگه يك شركت بخش خصوصي (يك شركت سهامي عام كه در بازار بورس سهامش به مردم عرضه مي شه) اگر بخواهد همچنين خرج هايي بكنه بايستي با دلايل كافي به سهامداران ثابت كنه كه به ازاي اين هزينه ها چقدر درآمد براي كارخونه يا شركت كسب مي كنه. فكر مي كني صرف اين جمله كه بخش خصوصي است و دلش مي خواد خرج فوتبال كنه كافيست كه هر جور دلش خواست هر هزينه اي رو انجام بده. اونجا حسابداران مستقل به نمايندگي از سهامداران حقيقي و حقوقي شركت بر تمامي هزينه ها نظارت دارند و اگر دلاري اضافه خرج بشه بايد توجيه بشه. تو رو خدا با الفاظ بازي نكن جانم. آقاي قلعه نوعي 100 براير بيشتر از اين مبالغ حقشه اما نه از جيب سهامداران كه مردم هستند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
میخوام صد سال هنرنمایی نکنه
s
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
تیمای مالدیو هم به اینا ماهی 1 میلیون هم نمیدن
-1-
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
واقعا همه مردم با تو موافقن به +و- نگاه کن
به کامنت اول توجه کن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
......................
(ارزش توهین هم نداری)
وحید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1
172
اگه از درامد باشگاه حقئق بگیره به ما مربوط نمیشه.
ولی وقتی از حق مردم باشه....
یه کارمند سالی حداکثر 12 ملیون حقوق میگیره حالا این اقایون هر فصل 700. 800 ملیون پول میگیرن.
خداییش سقفی هم که تعیین کردن(350 ملیون)
زیاد نیست؟؟
اخه بابت چی؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
3
166
من خودم فارغ التحصيل رشته مهندسي از دانشگاه دولتي، در منطقه عسلويه با ته فيش 700 هزار تومن دارم كار ميكنم آنوقت آقايان فوتباليست كه كارشان فوق العاده سخت و طاقت فرساست به ماهي 30ميليون تومن اعتراض دارند!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
2
40
وقتي فوتبال ايران را با فوتبال مدرن مقايسه ميكنيم مثل فوتبال بچه گانه مي مومنه كه هر كسي به توپ فقط يه ضربه ميزنه. بايد دست آدم نماههاي اين چنيني را با اين فوتبال متاسفانه مضحك از بيت المال كوتاه كرد.
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
9
14
این به دلیل این است که توی این مملکت هیچ چیز درست نیست وگرنه در فوتبال دنیا هم همین است وین رونی بی سواد 10 برابر یک مهندس با تجربه حقوق میگیرد.حرف های قلعه نوعی از نظر فوتبالی کاملا" صحیح است ولی وقتی مشکلات زیاد مردم را میبینیم این حرفها بی معنی میشود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1
102
اين فوتباليستها ديگه شورشو درآوردن
نه فوتبال بلدن نه اخلاق دارند ونه حب وطن اينا فقط پول را ميشناسند
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
2
72
پرداخت چند صد میلیونی به فوتبالیستهااز جیب بیت المال با توجه به وضعیت اقتصادی و معبشتی مردم اهم از پزشک و استاد دانشگاه و مهندس و متخصصین و کارگران و .... عین نا عدالتی محض است . وقتی کم فوتبال ما به حساب حرفی شد فقط از حرفی ما پرداخت چند صد ملیونی به بازیکنان و مربیان و می بینیم و بس خدا بداد مردم برسد .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
308
13
واقعا مقاله سطحی نگرانه و خامی بود. از مدیر مسئول یک نشریه خبری انتظار بیش از این است. اگر هزینه باشگاه ها از بیت المال است مشکل باید از جای دیگری حل شود نه با سقف قرارداد و غیره. اقتصاد یک علم است زوری که نمی شود برای همه چیز نرخ تعیین کرد.
پاسخ ها
نادر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
عجب مغلطه ای کردی! اقتصاد علم است و در همین علم باید باشگاه برای خودش درآمد داشته باشد تا خرج کند، نه اینکه فقط خرج کند آنهم از بیت المال!!!
کرمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1
223
منم با نظر همه دوستان موافقم. یه کارگر از صبح تا غروب توی این آلودگی ها کار میکنه (جایی که خودم به عنوان مهندس کار میکنم و فکر میکنین چقدر حقوق میگیرم . اگه 30 روز کار کنم 950000)و همیشه همه باید این ترسو داشته باشن که مدیران صنایع شاید این ماه حقوقشون ندن که بتونن دهن این به اصطلاح فوتبالیست های مفت خور بیسوادو پرکنن. تازه این منهای کوتاهی عمر ناشی از این آلودگی هاست. باید بدونن که اونقدر مربی های بزرگی نبودند که بخوان دستمزدهای میلیاردی بگیرن. وگرنه اگه راست میگن برن همون کشورهایی که حقوق خوب میدن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
157
10
حق داره ! چون داره می بینه پول مملکت داره چطوری خرج می شه به خاطر همین از حق خودش دفاع می کنه .
من و شما که نمی بینیم برامون زیاده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
80
عزیز برادر سیستمی که این آقاررو اینطوری بار میاره مقصره اون نباشه یکی دیگه ..
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
2
125
با سلام
من یک استاد دانشگاهم وماهی در حدود 2 میلیون تومان حقوق می گیرم. بخدا قسم برای هر ساعت تدریس و تحقیق بخشی از روح و روانمان را ازدست می دهیم. اون وقت اقایان پول می گیرند، خوب بازی نمی کنند، خوب هم آبروریزی ببار می آورند
مهدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1
35
آفرين
حرف دل ميليونها ايراني را بر زبان آورديد. اي كاش امسال اقاي قلعه نوعي و دايي . . . متوجه مي شدند كه هستند كارگراني كه با ماهي سيصد هزارتومان صبح تا شب در بدترين شرايط كار مي كنند.
اگر براي امسال آقايان صرف نمي كند در اين فوتبال فعاليت كنند .بروند در ليگهاي ديگر و يا ليگ برتر خانواده فعاليت كنند. اگر انشالله روزي برسد كه فوتبال ما هم خصوصي بشود آنوقت هر چقدر دلشان خواست دستمزد بگيرند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
5
24
باز هم صورت مسئله پاک شد اقاجان تا وقتی باشگاه دولتی است همین می شود شما به دنبال خصوصی سازی باشین نه به دنبال مربی که چقدر میگیره اون وقع هر کسی حق خودشو می گیره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
8
80
آقاي پرفسور كه ميفرمائيد ايشان پول هنرش را ميگيرد كدام هنر كدام بازيكن از زير دستش بيرون آمده تيم ملي.....
ان هم فوتبالي كه بازيهاي آن تماما" ضدو بند است.البته به شما خرده نيست اين دولت است كه مشگل ساز است پول بيت المال را به يك مشت ادم بي مصرف ميدهد ادمهايي كه ابرو براي تيم ملي نگذاشتند تيمهاي باشگاهي هم كه ديگه از تيمهاي در پيتي عربها هم گل ميخورند راست ميگي پول هنرش را ميگيره........
م ر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
15
اي كاش اين حرفها و اين نوشته ي خوب به گوش مسئولين هم برسد و جلوي اين زد و بندها و بي عدالتي ها گرفته شود تا افرادي پر مدعا همانند آقاي قلعه نوعي از صدقه سر مردم به نان و نوا نرسند .
هومن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1
16
مقاله بسيار خوب و گوياست و درد دل همه دوستداران ورزش است
سنگسري
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
216
17
علي آبادي كه رفت بركت هم از فوتبال رفت.ديگه فكر نكنم ورزشكار هنرمند مثل علي آبادي پيدا كنيم.
آریا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
28
تازه این آقا که در مورد باشگاههای اروپایی افاضات می فرمایند و مقایسه، آیا می توانند 1 درصد از فوتبان ناب و روانی که آنها انجام می دهند را اجرا کنند؟ عادت به مفت خوری بد عادتیه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
10
اشکال از مدیرانی است که بی حساب و کتاب خرج قراردادهای مربیان و بازیکنان می کنند. اینطور که باشه مربی یک میلیارد هم بگیرد باز هم طلبکار ماست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
70
درود بر جعفر محمدي
در شرايطي كه كارگر ايراني ماهي كمتر از 400هزارتومان در ماه حقوق ميگيرد آقايان فوتباليست از چه مي نالند؟؟؟ در ضمن فوتبال امروز نه تنها نشاط آور نيست بلكه از بين برنده شادي و مروج بي اخلاقي است. به كدامين جام قهرماني فوتبال ملي مينازيد امير خان؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
119
3
انتقاد من هم از برنامه نود همین است.
آقای عادل بدون اینکه توجه کند این تیمهای تهرانی از پول بیت المال ارتزاق می کردند با انتقال اونها به هیئت های فوتبال شهرستان ها مخالفت می کند.
نفت، صبا، پیکان، سپاهان نوین، مس سرچشمه و ... همگی از پول بیت المال اداره می شدند.
پاسخ ها
نادر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
اگر بیننده همیشگی نود باشی ، باید انتقادات تند و تیز دادکان از فدراسیون فوتبال و این فوتبال پولکی را دیده باشی!
yaser*
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
51
134
براي همين كارهاش بود كه مرحرم ناصرخان حجازي قبولش نداشت.
شهروند دردمند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
187
حرف دل مارا زديد ولي كو گوش شنوا چون خود آقايان نيز آلوده هستند و درصدي هم به جيب مبارك آنها واريز ميشه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
34
بازيكناي ايراني از هنر بازيكناي خارجي فقط در امدشو دارن و دگر هيچ!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
124
من اکر رییس جمهور بودم این فوتبال را از ریشه قطع می کردم مردم نان ندارند بخورند بعد این اقایان ناز میکنند هر کار ضد اخلاقی هم انجام میدهند اخرش هم میبازند و میگن عیب نداره فوتبال همینه
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
77
سلام اگر با این بازیکن ها در فوتبال رو ببندند لطف بزرگی به این ملت میکنند
صادقي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
51
با سلام
ايشان گفتند ما شيش هفت ساعت وقت 80000 جوان را پر مي كنيم !
چي ياد مي گيرند؟ اخلاق ، جوانمردي ، پهلواني و يا ... !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
13
131
اقا هر کی سقف را 350 میلیون تعیین کرده غلط کرده مگر پول ملت علف خرس است خیلی که بخواهند دست بالا بگیرند باید سقف قرارداد را 50 میلیون بگیرند هرکسی هم نق یا اعتراضی داره راه باز است بروند خارج از این کشور میلیاردی پول در بیاورند به ریال هم نه به پوند یا دینار کویت ببینم چقدر برای این افراد لوس و بی مزه با ان فوتبال مسخره تره خرد میکنند !!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
5
خدايي بياييم بهم نتوپيم هرچيزي راه حلي داره اين موضوع هم راه حل خودشو و عصرايران گفته كه باشگاههاراخصوصي كنندآنوقت عين يك بنگاه اقتصادي هركه هرجوري خواست ميتونه كاركنه ازآقاي قلعه نويي انتظاربيشتري است كه بجاي قهركردن راه حلي راپيشنهادكنه البته اينم بگم كه به خاطرعدم مديريت صحيح درفدراسيون فوتبال دوسه باشگاهي هم كه خصوصي بودندبه روزفلاكت افتادند......
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1
69
lما کارمندا یک سال کار بکنیم تمام حقوقمون به ده میلیون نمیرسه بعد بازیکن سالی 450 میلیون میگیره تازه ناز میکنه بازی که اصلا نمیکنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
12
47
بنازم به اين هنر امير خان
نا شناس محترم ايا فولاد مال بخش خصوصي است.
مهران
SWITZERLAND
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
2
14
اگر دانش به روزی در فزودی
زنادان تنگ روزی تر نبودی
به نادانان چنان روزی رساند
که عاقل اندر آن عاجز بماند
بخت و دولت به کاردانی نیست
جز به تایید آسمانی نیست
اوفتاده است در جهان بسیار
بی تمیز ارجمندو عاقل خوار
کیمیاگر به غصه مرده و رنج
ابله اندر خرابه یافته گنج
سید رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
49
آقای قلعه نوعی مگه ناصر حجازی استادت نبود ؟ کی دنبال این پولا بود؟کی راضی به ضایع شدن حق مستضعف بود که به جاش پول میلیاردی بگیره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1
243
تو رو خدا فوتبال رو جمش كنين، اون از علي دايي كه ماشين يك ميلياردي سوار ميشه اينم از اين قلعه نوعي؛ اونوقت ماهم درس خونديم فوق ليسانس دانشگاه تهران رو گرفتيم منشيگري هم پيدا نمي شه؛ خدا ازتون نگذره
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
من هم لیسانس دانشگاه صنعتی دارم و فوق لیسانس دانشگاه تهران . توی همین مبارکه یک وجب زمین و 50 میلیون وام برای فعالیت به من نداده اند چون وثیقه ندارم! امیر قلعه نوعی آیا از میلیاردها در آمدش شغلی ایجاد کرده!
آریایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1
117
آقای قلعه نوعی یه سوال ساده اگه این فوتبال نبود شما چه کار و حرفه ای بلد بودین تا از راهش پول دربارین
نه فقط شما همه فوتبالیست ها؟
مراديان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1
51
من خودم کارشنس اين شرکت هستم اقاي ناشناس فولادمبارکه مالک خصوصي نداره. لااقل بپرسيدبعداظهارنظرکنيدلطفآ!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1
135
عصر ايران خواهش ميكنم اينو بذار.
بنده يك مهندس نفت هستم كه دانشگاه دولتي درس خوندم و الان در اهواز مشغول كارم. در دماي 50 درجه اهواز با خاك و ... كار ميكنم. خدا شاهده بنده با ماموريت كه سر چاههاي نفت ميرم 1.2 ميليون ميگيرم اونم حقوق كل. با كسورات و غيره 1 ميليون دستم رو ميگيره. از شيراز هم اومدم اينجا كار ميكنم. بعدشم هر سري يكي از مزايا برداشته ميشه. خونه هم مستاجرم. حالا زورم ميگيره يسري فوتباليست كه ماهي 500 هزارتومن هم يادشونه ماهي 29 ميليون بگيرن از بيت المال. تازه اينو قبول ندارن. سالي 600 - 500 ميليون خيلي راحت ميگيرن. كه من تا آخر بازنشستگيم كلا 300 ميليون هم نميگيرم.
خدايي زور نداره؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1
134
من پزشکم حقوقم ماهی 430000تومنه اونوقت کسی که تا کلاس پنجم درس خونده ماهی خدا تومن عدالت کجاست نمی دونم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1
134
16 سال درس خوندم فوق لیسانس مهندسی عمران گرفتم 10 سال هم هست مشغول به کارم و یکی از صدها طراح پروژه های نفت و گاز و پتروشیمی در پارس جنوبی (عسلویه) هستم حقوق دریافتی من 1500000 یک میلیون و پانصد هزار تومان می باشد بعد از 10 سال کار هنوز مستاجرم و نتوانسته ام خانه ای متوسط تهیه کنم هر وقت برنامه 90 و یا سایر برنامه های ورزشی در مورد قرارداد بازیکنان فوتبال بحث میکند همسرم من را مورد تحقیر قرار میدهد که چرا درس خواندی الان به کجا رسیده ای ؟ نه خونه داری و نه ما در رفاهیم . این مدرکی که گرفتی و مثلا مهندسی شدی به چه دردی می خورد؟ یک فوتبالیست که هیچ منفعتی برای این کشور ندارد و کار مولدی هم مثل شما انجام نمی دهد خیلی بیشتر از تو درآمد دارد این کار رارها کن و دنبال کارهای پر درامدی باش من از زندگی با مهندسی گدا خسته شده ام ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1
11
واقعاً احسنت
ناشناس
UNITED STATES
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1
46
کاش این فدراسیون بی حاصل که داره مثل یک زالو ، بیت المال را میمکد و تنها حرامش صرف عده ای خاص میکند جمع کنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1
49
آقا اگر ما فوتبال و فوتباليست و مربي نخواهيم بايد چكار كنيم . بابا اين پول هاي گزاف حرام است .. حرام . اين نظر من است چون توي اين مملكت هر ماهه ماليات خوبي از من كسر مي شود.
امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1
33
اینا باید بیان یه چیزی هم به مردم بدن که این فوتبالی که اینا بازی می کنند را نگاه کنند. این آقایان از حرفه ای گری فقط پول گرفتن را یاد گرفتن. هر وقت رفتن مثل بازیکنای خارجی تمرین و بازی کردن بعد درخواست پول حرفه ای بکنن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1
77
شاید درصد کمی از هموطنان ما اطلاع داشته باشند که چرا نام این مجتمع فولاد مبارکه است! در کنار این مجتمع شهرستانی به نام مبارکه با 170 هزار جمعیت مشتمل بر 5 شهر مبارکه زیباشهر طالخونچه دیزیچه و کرکوند وجود دارد ، محروم از امکانات مناسب ورزشی. بیش از 50 درصد جوانان بیکار و اعتیاد در بین جوانان شایع. صبحها اتوبوسهای کارمندان و کارگران فولاد را در مسیر شهر اصفهان به مبارکه میبینید که میتازند و جوانان بیکار مبارکه با حسرت به آنها نگاه میکنند. کاش از درامد فولاد صنایع جنبی در این شهرستان ایجاد میشد و جوانان سرگرم کار میشدند. از امیرخان بپرسید آیا تا به حال مبارکه آمده ای؟ آیا محرومیت محله های بداغ آباد آسیا اباد را دیده ای ؟ آیا شده است خیل بیکاران تحصیل کرده حتی با مقاطع عالی لیسانس را در میدان دهنو کنار پارک نقاشباشی ببینی. راستش بعید میدانم اصلا امیرخان بداند شهری به نام مبارکه وجود دارد چون همه بازیهای فولاد در اصفهان و حداکثر در فولاد شهر است.شاید کسی نداند چقدر امار سرطان در این شهرستان بالا رفته است. خوب طبیعی است. وقتی ذوب آهن ، فولاد مبارکه ، سیمان سپاهان ، پلی اکریل ، نسوز ایران، دی ام تی، نیروگاه گازی چهلستون این مردم را احاطه کرده اند طبیعی است که دیگر چشمی آنها را نبیند و همه صنایع سبز شوند و دوست دار محیط زیست!عصر ایران سپاس که خوب واقعیتها را می بینی و می گویی. خواهشمندم این کامنت را درج کنید حتی با دخل و تصرف.
شهروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1
47
من دانشجوی دکترای مهندسی دانشگاه امیرکبیر، کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران و کارشناس مهندسی امیرکبیر ، 5 سال سابقه کار و 22 مقاله معتبر بین المللی در حال حاضر ساعتی 4500 تومان دریافت می کنم. بدون بیمه بدون درج در سابقه کاری.
آقای قلعه نوعی توهم زده اند. ایشان نه ارزآوری در این کشور می کنند برخلاف باشگاهی مانندمنچستر که فقط چند صد میلیون پوند لباس می فروشد نه ذره ای از اخلاق حرفه ای بهره مندند. پس مانند یک کارمند باید دریافت کنند!! همین و بس
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1
12
همه حرف های شما قبول
خوب به جای سقف قرارداد و این جور چیزای فرمایشی. باشگاه ها رو خصوصی کنید تا دیگه کسی از بیت المال پول مفت گیرش نیاد تازه اون موقع دیگه سقف قراردادم نداریم.این مشکل اینجوری حل میشه نه با زور و مقاله و این جور چیزا
قلعه نوعی یه حرف خوب زد آقا اصل 44 قانون اساسی مملکت ما همه چی رو حل میکنه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1
45
اف بر فدراسیون فوتبال و مربیان پولدار
محمود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1
36
میلیاردها تومان پول ملت را به جیب چند بازیکن و مربی می ریزند و بعد در جایی که باید تیم ملی ایران نتیجه بگیرد گند می زنیم و بدترین نتیجه ها را میگیریم و آبروی یک ملت را می بریم .این فوتبال ایران جز مکیدن خون مردم مستضعف کار دیگری نمی کند .
باباقوري
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1
43
از نويسنده بسيار تشكر مي كنم حرف دل ميليونها ايراني را نوشتي _ اين آقاي قلعه نوعي خيلي مدعي و بي اخلاق و زياده خواهه_ فكر مي كنه بايد همه درآمد و سود كارخانه را به او و بازيكنان بدهند آقاي قلعه نوعي پولهاي يامفتي كه گرفتي و ميگيري مال بيت الماله برات خودت و خانواده ات مشكل ساز مي شود چون حرام است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1
76
نمیدانم مسئولین درروزقیامت جواب این ملت راچگونه خواهنددادکه بیت المال رابه جیب این فوتبالیست هامیرزند که هیچ سودی بجز فسادبه مملکت ندارد درحالی که مخترعین ونابغه ها برای اجرای طرههایشان که برای پیشرفت مملکت هست برای چند صد تومان باید گدایی بکنند
سعيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1
200
به خدا قسم اين عدالت نيست. من با مدرك فوق ليسانس از بهترين دانشگاه ايران (دانشگاه تهران) و 18 سال درس خواندن شبانه روزي و بهترين رتبه كشوري (رتبه 9 كنكور سرارسري كارشناسي ارشد) بعد از 3 سال بيكاري و باز هم با برگزاري آزمون استخدامي كه از كنكور سرارسري هم سخت تر بوده بالاخره به استخدام دولت درآمده و الان با 3 سال سابقه كار و متاهل بودن و اجاره نشيني در شهر تهران ( ماهي 500 هزار تومان) و با كمك خانمم از پس هزينه هاي زندگي بر نمي ايم. حالا واقعا آقاي قلعه نوعي حق دارند به حقوق ماهيانه 29 ميليون تومان اعتراض داشته باشند و طلب حقوق ميليلاردي بكنند . ايشان كه معلوم نيست چه مدرك تحصيلي د ارند (مطمئنا اگر ديپلم نباشه زير ديپلم) بايد در اين مملكت كه عدالت به خوبي اجرا مي شود بايد هم از حقوق 29 ميليون تومني شاكي باشند. مي دونيد هر روز هزار مرتبه خودمو لعنت مي كنم كه من چرا از بچهگي دنبال فوتبال و توپ نرفتم كه حالا با 18 سال سابقه درس خوندن و شاگرد ممتاز بودن بايد ماهي 600 هزار تومن حقوق بگيرم و آقايان قلعه نوعي و امثالهم بايد ميليوني و ميليلاردي درآمد داشته باشند؟ واقعا شما دلتان به حال من و امثال من نميسوزد؟
پاسخ ها
محمود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
آقا سعید کاملاً حق با امثال من و شماست. من هم مثل شما منتهی نه به نخبگی شما همین وضعیت را دارم. اما باید قبول کنیم که این نوچه های بی ادب و بی نزاکت فوتبال را امثال خود ما گندشان می کنیم. کی ما یک مخترع را تشویق کرده ایم یا مثلاً جایی خواستیم عکس یادگاری باهاش بگیریم؟ وقتی مسائل فرعی زندگی برخی از این فوتبالیست ها و هنرپیشه ها نقل مجالس می شود خوب معلوم است که اینها گنده می شوند و آن مخترع و یا نخبه ای چون شما سرخورده.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
منم همدردتم با ارشد ماهی 600 تومان روزی 10 ساعت کار ولی یه فوتبالیست زیر دیپلم که فقط کارش زیر ابرو برداشتنه .....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1
79
من هم با شما موافقم حالا كه بحث پولهاي بيتالمال را مطرح كرديد بفرماييد يك مورد از هزاران مورد ( ميليارد ها دلار حاصل از فروش نفت ملي متعلق به همه مردم اين سرزمين طي سالهاي 84 تا 90 كجا و چگونه هزينه شده است )؟ لطفا اگر اسناد ومداركي دال بر ميزان واقعي صادرات و مبالغ واريزي به خزانه يا صندوق ذخيره ارزي يافتيد در همين صفحه براي اطلاع مردم اعلام كنيد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
درود بر تو هم میهن. حرف حساب جواب نداره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1
60
احسنت_ خاك بر سر فدراسيون فوتبال ما كه اينهمه خرچ بيخودي مي كنيم نتيجه هم نمي گيريم خاك بر سر فوتبال ما و مسئولين بي عرضه آن كه در آسيا از تيم هاي درجه دو هستيم خاك بر سر مربيان بي لياقت و بازيكنان بي اخلاق
saman
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
5
116
اگر دستمزد یک میلیارد و دویست میلیون این آقای بعنوان مربی را در حقوق یک سال یک کارمند که فرض کنیم ماهانه چهارصد هزار تومان می گیرد. این آقای به اصطلاح مربی حقوق چند سال این کارمند را در یک سال می گیرد اووووووه
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1
8
بعد از مدت ها تحصیل علم و نائل شدن به درجه کارشناسی ارشد در یک رشته خوب و در یکی از دانشگاه های خوب کشور، تازه بیکار شدم! آقای قلعه نویی! امثال من دغدغه حداقل زندگی را دارند و شما مثل بورژواها و رفاه زده ها دغدغه....چه بگویم؟ من یک جوان 25 ساله این کشور که اهل همان شهر اصفهانی هستم که تیمش قهرمان شد! بفرمایید چه نشاطی عاید این جوانان شد؟
کامیار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
52
58
دوستان عزیز! این ترکیب سهامداری شرکت فولادمبارکه اصفهان هستش
درسته که این شرکت در زمره شرکتهای واگذار شده می باشد و با توجه به قانون تجارت اداره می شود اما همانطور که ملاحظه می شود دولت در قالب سازمان ایمیدرو، و سرمایه گذاریهای استانی(تعاونی های استانی سهام عدالت سابق)از طرف مردم وکالت دارد که منافع سهامدارن را رعایت کند
مالک ایمیدرو دولت است و دولت نیز وکیل مردم است
مالک شرکتهای تعاونی سهام عدالت استانها را هم همه می شناسیم که شامل بازنشستگان لشکری و کشوری و تحت پوشش های بهزیست و کمیته امداد و ... هستند که شرکتهای تعاونی باید مدافع منافع همین مردم باشند
پس حتی اگر 1 درصد سهام نیز در اختیار دولت می بود این مساله به کل کشور تسری پیدا می کند
این بحث که اینها فلان می کنند و بهمان و شادی در کشور ایجاد می کنند و ... بحث نخ نما شده ای است.
بله در سبزوار هم هندبال شادی ایجاد می کند
در مازنددران هم کشتی و در سیستان هم ...
البته در تبریز و ابادن هم فوتبال و در ارومیه والیبال
اما خودتان هم قضاوت کنید.....


ساير سهامداران 23.01
سازمان توسعه ونوسازي معادن وصنايع معدني ايران 20.53
شرکت سرمايه گذاري تامين اجتماعي 9.42
شرکت سرمايه گذاري مهر اقتصاد ايرانيان 7.50
موسسه صندوق حمايت بازنشستگي کارکنان فولاد 5.00
سازمان تامين اجتماعي 3.80
سازمان خصوصي سازي (سهام ترجيهي کارکنان) 3.67
شرکت سرمايه گذاري استان تهران(سهامي خاص) 3.07
شرکت سرمايه گذاري استان خراسان رضوي(سهامي خاص) 2.45
شرکت سرمايه گذاري استان فارس 2.08
شرکت سرمايه گذاري تدبير 2.00
شرکت سرمايه گذاري صدر تأمين 1.97
شرکت سرمايه گذاري استان اصفهان(سهامي خاص) 1.90
شرکت سرمايه گذاري استان خوزستان(سهامي خاص) 1.86
شرکت سرمايه گذاري استان آذربايجان شرقي(سهامي خاص) 1.57
صندوق بازنشستگي کشوري 1.53
شرکت سرمايه گذاري استان مازندران 1.46
شرکت سرمايه گذاري استان کرمان 1.42
شرکت سرمايه گذاري استان گيلان 1.32
بانک صادرات ايران 1.20
شرکت سرمايه گذاري استان آذربايجان غربي 1.14
شرکت سرمايه گذاري استان سيستان وبلوچستان 1.10
شرکت سرمايه گذاري استان کرمانشاه 1.00
جمع 15,800,000,000 100.00
سید علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1
19
من پزشک عمومی و شاغل در یکی از دانشکده های پزشکی کشور هستم.حقوق ماهانه بنده معادل 541هزار تومان است. 148 هزار تومان هم بابت حق محرومیت از مطب و 60 ساعت اضافه کاری می گیرم. می شود جمعا ماهی 689هزار تومان.
اگر 300 هزارتومان عیدی سالانه به ما بدهند، جمع درآمد سالیانه من می شود حدود 5/8 میلیون تومان.
من 7 سال از بهترین ساعت های عمرم را در میان کتاب و بخش های بیمارستان گذراندم. گاهی تا 15 کشیک شب در ماه داشته ام. می خواهم ببینم این آقایانی که بهترینشان (تازه اگر بتوانند) به توپ خوب لگد می زنند، چه زحمتی بیشتر از من کشیده اند و چقدر از من باهوشتر اند که باید حقوق یکی از آنها تازه با رعایت سقف قرار داد، به اندازه 42 پزشک مثل من باشد؟
مگراو هم مثل ما ، از همین بیت المال نمی گیرد؟ اگر همه این پولها از بخش خصوصی بود، که حرفی نبود.
این فریاد را کجا باید بکشیم؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
7
11
من به عنوان دانشجوی دکترا در رشته مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی،مخالف نظر اقای قلعه نویی هستم؛ زیرا در لیگهای معتبر جهان باشگاهها بیشتر درامدزایی میکنند تا درامدسوزی(350 میلیون هم زیاده).
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
11
11
ایول بسیار تحلیل جالبی بود فوتبالیستهایی که اکثرا دو کلاس سواد هم ندارن چرا باید از جیب من و شما حقوق چند صد میلیونی بگیرند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
52
160
امیر قلعه نوعی مگه چند کلاس سواد داره که باید بیاد در یک برنامه تلویزیونی اظهار نظر بکنه ؟
امیر قلعه نوعی می فهمه اقتصاد و درآمد ملی و سرانه ملی یعنی چه که سود یک دقیقه خط تولید فولاد را درجهت تأمین منافعش خودش محاسبه می کنه ؟
امیر قلعه نوعی می فهمد جامع نگری یعنی چه ؟
اندازه امثال قلعه نوعی مشخصه ، لیکن از این در عجبم که مسئولین فرهیخته چگونه فضای عرصه اظهار نظر را باید در اختیار این آدمها قرار می دهند ..
آقایان مدیران عامل امثال باشگاه سپاهان با کدام منطق اولویت بندی منافع ملی حاضرند درآمد ملی را بی حساب کتاب خرج فوتبال کنند . آیا این نیست که ایشان در پی کسب افتخارات شخصی برای خودشان هستند و به همین خاطر منافع مردم را پایمال فوتبال و امثال قلعه نوعی می کنند ؟
دانش آکادمیک آقای قلعه نوعی در خصوص اقتصاد و سیاست گذاری های اجتماعی و توسعه چقدر است ؟ چرا باید یکساعت وقت صدا و سیما به ایشان برای بیان مطالبی صرف شود که نه پایه دینی دارد ، نه اخلاقی و ملی ؟
و اگر وقت داده می شود چرا به یک دلسوخته دانشگاهی مجال پاسخگویی حضوری به او فراهم نمی شود تا شاید او از توهم درآید ؟
بساط زیاده خواهی در فوتبال ما خیلی وقت پیش ها بایستی جمع می شد ، آن وقتی که در صد بالایی از افزایش سن ازدواج جوانان بخاطر تهیدستی بود و هست و معصیت تبعات آن را مسئولین تربیت بدنی در هزینه کردن پول بیت المال در اعطاء خرواری پول به استقلال و پرسپولیس حس نکردند و جوانان این مملکت نجیب که را بایستی حقشان را می دادند تا تشکیل خانواده بدهند اغفال کردند به ورزشگاهها کشاندند که تا متوجه نشوند که از کجا خورده اند .
آقای قلعه نوعی همین نشاطی را که شما از آن دم می زنید که صدقه سر پولهای بیت المال در جیب امثال در جوانان این مرزوبوم بوجود آمده اسمش نشاط نیست اغفال مردم برای چپاول منافع آنهاست . نشاط ملی در امنیت نسبی خاطر جوانان این مملکت در تآمین آینده آنهاست نه اینکه بقول خودتان با یک ضرب وتقسیم هزاران ساعت وقت آنها را بگیرید و همیشه بخشی ازآنها را با چشم گریان به خانه اشان بفرستید تا برای یک هفته دیگر برای یک غم و یا شادی کاذب دیگر مستاصل بمانند.
امروز وقتی سراغ هر نهاد مسئولی که میروی داد بی پولی آنها برای رتق و فتق اساسی مردم و بویژه آتیه جوانان بلند است ، میدانید بخشی از این بی پولی ها عاملشان چیست ؟
آقای قلعه نوعی کمی هم از خدا شرم کنید . این نظرات در کشورهای کفر هم تکفیر می شوند چه برسد به کشور اسلامی .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
17
9
یه مشت جوان بی سواد و اکثرا بی اخلاق و بی تربیت به عنوان فوتبالیست دارن با پول ملت صفا میکنند. نمونش کسی که چند بار تاحالا تو پارتی گرفتنش و منشوری بوده بنز دویست میلیونی سوار میشه تازه وقتی ذزد ماشینو میبره عین خیالش هم نیست...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
17
11
حیف و صد حیف که این فوتبال کثیف بی فرهنگ را با دانشگاه و مربیان آن را با اساتید معرفی کرد اما آیا به این فکر شده که یک استاد دانشگاه با صرف سالها زحمت و تلاش حالا که به مدرسی دانشگاه رسیده چقدر حقوق می گیره اونوقت افراد بی ادب و نزاکتی چون امثال این آقایان که به اشتباه الگوی خیلی از این جوانان مملکت شده اند، گرفتن 350 میلیون تومان در یک فصل با وجود آن همه پاداش و هدایا و امکانات و ... ، برایشان هیچی محسوب نمی شه ولله خجالت آوره . آقایون مسوول شرم آوره ! خجالت بکشید . دست این زالوصفتان را کوتاه کنید . آخه بهترین استاد دانشگاه در سخت ترین رشته تحصیلی یا بهترین پزشک و مهندس مگر سالی چقدر درآمد دارند که این افراد درآمدهای میلیاردی می گیرند و حتی صحبت از داشتن هواپیمای شخصی می کنند؟؟؟؟!!!!!
ارش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1
7
بابا چیزی نشده اینقدر ناراحتین!! کل یوم!!!یک میلیارد دویست میلیون پول خواسته!! تازه میخوان 4تا صفر هم بردارن!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1
6
ايشون اگر مالك باشگاه خصوصي شدند به مربيان هر چي دلشون خواست بدهند. ما راضي نيستيم كارمندان سپاهان هم راضي نيستند.ايشون بروند وضع كارمند و كارگر سپاهان را ببينند بعد ادعاي دستمزد كلان بكنند.
محمود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
4
باشگاهها میخوان هر چه قدر هزینه کنن ولی به شرطیکه هر سال یه مبلغ محدودی به عنوان کمک از طرف دولت بین همه باشگاهها به طور مساوی تقسیم کنن بعد بگن برین خودتونو اداره کنین اونوقت دوستان درامد زایی کنن برن هر چه قدر خواستن پول بدن.
کمونیستی وضعیت الانه که همه هزینه های باشگاه گردن مردمیه که از همه طرف گرده هاشون زیر چکمه فقر اقتصادیه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
7
تا وقتی که پدرم بازنشسته نشده بود هر موقع توی نوار حقوقش مالیات را میدیدم کلی بدو بیرا به کسایی که پول مالیات از ما می گیرن و به اینا میدن میدادم حالا که نوار حقوق خودمو می بینم مضاعف شده
خوشم میاد توی ایران راحتترین مالیات را از کارمندای دولت و ما نیروهای ارکان ثالث می گیرن بعد همین ها با ترفند های خودشون از زیر بار مالیات شونه خالی می کنن
از ماست که بر ماست
نه اعتراضی نه...
جواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
32
28
از عصر ايران مي خواهم يك نظر سنجي در اين زمينه برگزار شود تا نظر مردم نسبت به افراد پرمدعا روشن گردد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
12
8
احسنت بر آقای محمدی حرف دل خیلی از مردم ایران و بخصوص قشر کارمند و زحمتکش را زدید. آیا درست است که یک معلم کنار خیابان در صف اتوبوس باشد و در فکر چگونگی جور کردن اجاره خانه خود و آنوقت شاگردش را ببیند که جلویش رد می شود و سوار ماشین دویست میلیونی است؟!!!! این بود ارزش علم؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
3
متاسفانه پول دولت به جای سرمایه گذاری در امر گسترش فوتبال پایه و پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و جوانان ایران شود که حداقل فایده آن داشتن کودکان شاد و سالم است و هم خیال خانواده ها از پر بودن اوقات فراغت فرزندان دلبندشان خواهد بود و مطمئنا از جمع هزاران نوجوان و جوانی که آموزش می بینند حتما تعدادی استعداد ناب پدیدار خواهد شد که توانائی بالائی در زمینه ورزش فوتبال داشته باشند که بتوانیم باآنها تیم های ملی قدرتمند داشته باشیم که به سال های تحقیر فوتبال ملی در آسیا پایان داده و قهرمان جام ملت های آسیا شویم.در غیر این صورت اگر میلیاردها تومان هم خرج این فوتبال پفکی شود هیچ حاصلی جز شکست و سرخوردگی برای ملت ایران ندارد.نمونه اش همین سی وچند سالی که از قهرمانی ایران در آسیا می گذرد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
15
7
آخه بدبختي اينه كه اكثر همين آقايون مدعي حرف زدن معمولي هم بلد نيستن - باور كنيد بعضي هاشون حتي صفرهاي تو حسابشون رو نمي تونن بشمارن - فقط دنبال سوسول بازي و قرتي بازين - حالا اگه فوتبال بازي كنن بازم مي گيم به درك - بدبختي فوتبالم بلد نيستن بازي كنن - آدم بازي بارسلون رو نگاه مي كنه بعد مياد تيمهاي ايرانم نگاه مي كنه - پس اي كوفتتون بشه پولهاي بيت المال - ايضاً آقاي قلعه نويي
ناشناس
NORWAY
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
6
کامنت ها باندازه کافی حقیقت را بیان کرد و لازم نمیدانم دوباره تکرار کنم ولی این را هم اضافه کنید که در کشورهای اروپائی باشگاهها مقدار زیادی مالیات هر ساله به دولت میدهند و بازیکنان و مربیها گاهی بیش از ۵۰ درصد درآمدشان مالیات میدهند در واقع فوتبال برای دولت آنها درآمدزا است نه اینکه از پول مردم بگیرند و همچون قلعه نوعي بیسواد هم باشندو این همه ادعاهم دارند .
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
5
4
آقا راستی مگه این مملکت گرسنه هم داره!!!
omid
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
11
6
چطور در این کشور برای کسی که اندازه ی عمر یکی از این فوتبالیست ها درس خوانده هزاران آئین نامه و دستورالعمل برای استخدامش آنهم در صورت وجود کار(که متاسفانه برای هزاران نفر کار هم نیست) وجود دارد سقف پرداختش مشخص است، روزهای مرخصی و همه و همه مشخص است اما برای بازیکنان مشخص نیست به راستی آیا بازیکنان و مربیانی امثال آقای قلعه نوعی مقصرند گمان نمی کنم چنین باشد مطمئنا مافیای در پشت این پرده وجود دارد که از رهگذر این بازیکنان که اغلب سطح دانش بالایی هم ندارند ارتزاق می کند چه کسی نمی داند زمانی که وقتی تیمی برای یک فصل با بازیکنی قراردادی 500 میلیون می بندد دلالان این قرارداد درصدی از این پول را از بازیکنانی جوان که اغلب هم از مناطق بدبخت و فقیر نشین جامعه امده اند و با اندک مقداری پول می توان آنها را قانع کرد اخذ نمی کنند و از آن منتفع نمی شوند ، به راستی این سقف 350 میلیون هم ناعادلانه است کدام کارمند یا استاد دانشگاه در ماه 29 میلیون می گیرد؟ چرا سقف را به سی میلیون یا حداکثر 50 میلیون تغییر نمی دهند به این جوانان شوتبالی(دلیل این اصطلاح جامها و افتخارات کسب شده ی این عزیزان پولکی در رده های ملی و بازیهای بین المللی است) دو برابر یه استاد مفلوک دانشگاه که تمام عمرش را در راه درس و مشق و تربیت فرزندان این مرز و بوم نهاد بدهند ضمنا هیچ احدی از ملت با خصوصی کردن این باشگاه و سپس نبودن سقف برای قرارداد اقایان نیست اما زمانی که از جیب ملت خرج میکنید آنهم ملتی که بیکاری و فقر در ان بیداد میکند گمان نمی کنم کسی راضی به این باشد که امثال آقای قلعه نوعی در کاخ و ملت در کوخ نشینند و بعد با به رخ کشیدن ماشینهایشان نشان دهند که چقدر آدمهای معتبری هستند
محمود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
7
55
ملت اگر این فوتبال آبکی با مربیان و بازیکنان پرمدعا و گران قیمتشان را نخواهند باید سرشان را به کجا بکوبند؟
شاهکار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
54
آب که سر بالا بره قورباغه ابوعطا میخونه.فعلا که آب تو این مملکت داره سر بالا میره.
علی
UNITED STATES
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
5
انصافا اونقدر شیرین می نویسی که آدم دوست داره مطلبو بخوره / شیرپاکی که خوردی عصر ایران گوارای وجودت . بخدا اونجایی که نوشتی "بعضي هايشان براي رفع نيازهاي اوليه زندگي، كليه هايشان را مي فروشند"دل آدمو آتیش میزنه...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
2
بعضي وقتها فكر مي‌كنم مسئوليني كه تصميم گير هستند چرا تا حالا كه چندين نوبت مشكلات اينچنيني در فوتبال از عصر ايران به حق منعكس و كامنت‌هاي بسياري در تاييد آن نوشته شده‌اند را با بي‌خيالي رها مي‌كنند. بديهي است در اين ظلمي كه به بيت‌المال مي‌شود، آنها مسئول‌ترند!!!
آيا واقعا به عدالت اعتقاد داريد؟؟؟
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
13
13
سلام
هر جور که حساب کنیم می بینیم که باز هم حرف شما و خوانندگان حرف حسابه
پسر آریایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
55
من فوق لیسانس فیزیک اتمی هستم با ماهی900000تومن دارم زندگی میکنم دارم حساب میکنم اگر چند سال کار کنم و چیزی نخورم با این حقوق ماهیانه میتونم در امد یک سال این بیسوادای بی فرهنگ رو داشته باشم اگه تونستم حسا کنم خبرتون میکنم شما هم اگر حساب کردین خبرم کنین......
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
55
من حاضرم بابیست میلیون قراردادببندم قول می دم آب ازآب تکون نخوره ووضعیت تیم بهترازقبل بشه (تازه فوتبال هم بلدنیستم )
احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
6
سلام.من در منطقه جنوب كارمند نفت با حقوق كمتر از 1 ميليون هستم.گناه من چيه كه 20 سال از عمرمو درس خوندم 7 سال از بهترين سالهاي عمرمو در خدمت مملكتم بودم(وظيفه من بوده و افتخار ميكنم) و در حال راه اندازي واحدهاي پيچيده نفتي؟با اين حسابي كه آقايان ميگويند حق من ماهي 100 ميليون است.يه مشت آدم بيغيرت بي اخلاق.توي چند سال اخير اقايان چه گلي به سر مملكت زدن كه بقيه نزدن.اگه اينا به جاي بچه هاي نفت و انرژي اتمي بودن حتما بودجا كامل كشور رو ميخواستن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
3
آقا دمت گرم اي ولللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل گل گفتي
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
3
این مقاله یه ذره فقط یه ذره دردهامون رو آروم تر کرد. شاید همین آقایون بگن که اگر شما هم می تونین بیان فوتبالیست بشین. من بهشون می گم اگر شما می تونین بیاید مهندس و پزشک بشید بیاید یه دیپلم فکسنی بگیرید. این هم از معضلات اقتصادی کشورمون هست که یه عده خاص مثل امیر خان به اصطلاح ژنرال خودشون رو تافته جدا بافته می دونن. آقایون خودتون پول در بیارید، هر چی هم می خواهید به هر کی بدبن ولی لطفن از جیب من و میلیونها نفر مثل من تو این مملکت خرج اینا نکنید. بخداوندی خدا یقه اولین کسی که روز قیامت می گیرم همین شماها هستید. من باید برای هزینه دانشگاه خودم و خانومم مثل بلا نسبت سگ بدوم و عاقبت مجبورم یا وام بگیرم یا پول قرض کنم ولی این آقایون ... .آقایون از جیب خودتون خرج این فوتبال کنید، هیچ کی هیچ حرفی نمی زنه.
ناشناس
PANAMA
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
3
نه مربیانمون مربی هستند و نه فوتبالیستامون فوتبالیست. همشون با پارتی بازی پول مفت میگیرن و سوژه درست میکنن برای برنامه 90 که اونم پول اس ام اس هایه منو شمارو بریزه تو جیب همراه اول و باقی اوپراتور ها... و کلی چیز دیگه که همه میدونن ولی نمیشه گفت...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
4
7
من خودمم روم به دیوار مهندسم
از پولیم که خرج فوتبال میشه ناراضیم
اما تو مملکتی که خروجی مهندسینش (آخه به هر رشته فنی هم تو مملکت ما مهندس میگن مثلا به هیشکی که 4 ساله انواع مدارک کامپیوتر رو میگیره تو آمریکا مهندس نمیگن اما اینجا مهندس نرم افزار و سخت افزار داریم و علوم کامپیوتر)
از ورزشکار بیشتره مهندس که نباید به مهندس بودنش بنازه
ما باید کاری کنیم که جونای بی عرضه برای زن و شوهر کردن و دیرتر سربازی رفتن الکی مهندس نشن و کسی که علاقه و لیاقتشو داره و یا پولشو داره درس بخونه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
7
من رشته مهندسی الکترونیک هستم از ساعت 5 صبح تا 3 بهد از ظهر میرم برای 500000
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
3
ممنون از اینکه رسانتون رو محل گفته شدن درد دل مردم کردید. درود به شرفتون
رضایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
47
من صاحب یک کارخانه هستم. الان نزدیک به یک سال هست با کلی ماشین آلات بیکارم.
چک هایم برگشت خورده و هر کی میرسه میگه آقا شما کارخانه داری و به این اسم ما رو سرکیسه می کنند.
اگر دنبال توپ دویدن این قدر پول در می آید من هم هستم بسم الله...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
27
33
واقعا عالی بود اما حیف که کم بود وحرمت نداشته این آقایان را رعایت کرده اید.جناب دکتر قلعه نوعی از بس مار خورده اند اینک افعی شده اند. دولت چرا پول بیت المال را اینگونه هدر میدهدو به کسانی که ذره ای فهم ندارند و ادب و ... . من و خانواده ام به اندازه سهمی که از بیت المال داریم راضی نیستیم ذره ای به این حضرات پر مدعا داده شود و انشالله روز قیامت و حساب وکتابی هم هست .این دنیا که فقط شعار بود و شعار .شاید آن دنیا نظارت و حسابرسی درستی در بین باشد گرچه خود ما هم گیریم اما حد اقل حق مردم را نخوردیم و بیت المال را هدر ندادیم و نوش جانمان نکردیم.
يك آريايي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
15
10
خدايي قلعه نوعي بيا بگو 29 ميليون در ماه رو واسه چي مي خواي؟؟ واقعا به خدا اعتقاد داري؟؟؟چرا چشاي نداشتت رو بستي؟؟؟ مگه قرار چقد عمر كني با وجدان؟؟چه جوري مي توني بگي 29 ميليون در حالي كه كلي از جوانها بيكار هستن؟مگه علف خرسه به راحتي حرف ميزني؟
هابیل سومر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
7
چرا مسوولان برای خصوصی کردن باشگاهها این دست و آن دست می کنند؟!!!!!!
حتما خودشون هم یک سودی دارن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
6
بنده هم یه مهندس کشاورزی از این مملکت هستم و در محرومترین روستاها با کمترین امکانات دارم خدمت میکنم حقوقمم تا 300 تومن هم نمیرسه . بیت المال فقط مال این جماعت نیست از ماها بدبخت تر هزاران نفر هستند . اینا چه گلی به سر این مملکت زدند که اینقدر توقعشون بالاس.
واقع بین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
4
ورزش برای سلامت جامعه لازم است ولی اگر بر دوش مردم باشد و مردم هزینه کنند اونوقت تصمیم با آقایان مربی و ....نیست پس لازم نیست در فوتبال رو ببندند .بلکه باید بنگاه اقتصادی با اشخاص حقیقی خودش باشه ، هر کس دوست داشت در سود و زیانش شرکت کنه هر کس نه فقط نگاه کنه و محلی باشه برای بروز استعدادها
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
7
تو را بخدا یکی به من بگه که فوتبال اونم تو مملکت ما چه دردی از کی دوا کرده؟؟؟ من موندم واقعن این همه بحث بیهوده سر یه فوتبال بی ارزش مملکت ما چه سودی داره؟ کشورای درست درمون دارن از راه همین فوتبال واسه مردوموشون پول و افتخار کسب می کنن نه فوتبال و فوتبالیستای ما که فقط تو کشور خودمون حرف می زنن. مگر جز اینه که سال به سال جز آبروریزی بیشتر تو آسیا و دنیا برامون هدیه میارن؟؟ واقعا حیف وقت که واسه اینا بذارن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
8
چون ريشه در آب است اميد ثمري نيست...خانه از پاي بست ويران است..خواجه در نقش بند ايوان است
ناشناس
UNITED STATES
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1
62
حال قلعه نویی را ولش کن فتح الله زاده را بچسب که هنوز فصل نقل و انتقالات شروع نشده ۳-۴ میلیارد تومان بازیکن خریده رحمتی نصرتی کرار ... تا دیروز ناراحت بود چرا تیمهای دیگه سقف را رعایت نکردن امان از پول مفت مردم تو دست اینها
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
8
فوتبال سیاسی بهترازاین نمی شه
آریایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
13
10
آقای قلعه نوعی آیا برات فرق می کنه قیمت نون و گوشت و بنزین چقدر باشه
ولی اینو بدون برای خیلی ها تو همین مملکت قیمت حتی نون خیلی مهمه چرا که روی تک تک اینها حساب می کنن
چرا ؟
چون درامد سی سال یه کارمند یا کارگر خیلی کمتر از اندازه دستمزد یک سال توئه
فکر نکنم اینم برات مهم باشه...
بهرام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
10
دوستان عزیز چرا نمی خواهین قبول کنید که دلیل این ولخرجیها اینه که مردم بخصوص جوانهارو می خوان مشغول کنند تا به فکر حق و حقوق خودشون نیافتند واموراتشون رو با سرگرمی های الکی پر کنند واز کنار این
پولها با اورد ه چیزی هم نصیب خودشون بشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
14
یه چیز جالبتر
رحمتی تو برنامه 90 می گفت ما چون از همیشه از خونوادمون دوریم.سختی می کشیم حقمونه این همه پول بگیریم
جالبه نه ای کاش ما هم از این دوری ها داشتیم
هم سفر خارجمونو می رفتیم و هم پول می گرفتیم
آریایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
11
توی اروپا حتی هزینه مسابقات و سفرهای تیم های ملی اون کشورها رو اسپانسر ها میدن
ولی تو ایران چی یه مسابقه که میرن خراج از کشر پول تو جیبی بازیکن ها رو هم فدرایون از پول بیت المال میده
راستی چرا ما میریم سفر کسی به ما پول تو جیبی نمیده؟
هامون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
11
احست عصر ايران ببر ابروي نداشته فوتبال كثيف اين مملت را كه الودگي از سرتاپايش مي بارد و جز خوردن انگل وار پول ملت بيت امال و باخت و تحقير ملي چيزي ندارد از وقتي كه بزرگش به جاي ان ظاهر ساده و سيبيل شد ريش لنگري ...
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
24
17
کجای کارمان درست است که فوتبالمان درست باشد . مگر صدا و سیما حق پخش واقعی فوتبال را پرداخت میکند . ضمنا اصل ماجرا را لوث نکنیم . اگر حق و حقوق مهندسین و تحصیلکرده ها بسیار پایین است باید حق فوتبالی ها هم پایین باشد . ما ایرانی ها مشکل داریم . خانه از پای بست ویران است . بنظرم مقاله نویس محترم با مغالطه میخواهد نظرش را به خواننده تحمیل کند . ضمنا چه کسی اجازه نمی دهد باشگاهها خصوصی شوند تا این حرفها پیش نیاید ؟تا بحال فکر کرده اید چرا باشگاههای خصوصی همواره ناموفق بوده اند ؟ آیا این موارد با منافع عده ای در تضاد نیست ؟ اگر راست میگویند فوتبال را بر عهده فوتبالی ها بگذارند آنها بلدند درآمدزایی کنند و از بیت المال هم هزینه نکنند و این مشکلات هم پیش نیاید . کجای دنیا امثال عزیز محمدی و شفق و ... سکان فوتبال را بر عهده دارند ؟
یک شهروند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
6
13
این پولا باید صرف ساخت زمین های ورزشی تو محلات بشه تا جوونای کشور لذت ورزش, فوتبال, رقابت به طور واقعی حس کنند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
10
12
ایول عالی بود. بعضیا تو فقرن اونوقت اینا به درامدمیلیونیشونم ناراضیند
يك عقب مانده ي ذهني !!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
28
24
اي خاك تو سر من كنن !!! پدرم يكي از فوتباليست هاي ليگ كشور بود . الان 21 سالمه . اون موقع كه پدرم بازي مي كرد هنوز ليگ حرفه اي نشده بود و مثل آلمان دسته يك بود . همين آقاي قلعه نويي اومد توي شهرمون . با استقلال هم اومدن . اينجا 2-1 باختن . آقاي قلعه نويي گفتن برگشت تو تهران حاليتون مي كنيم (ميتونين از خودشون بپرسين) . تو تهران هم تو آزادي 1-1 شدن . هفت ، هشت ساله كه بودم پدرم خيلي بهم گفت برو پي فوتبال . رفتم . اما موقع انتخابي خريت كردم بازي درآوردم كه عمدا اسمم خط بخوره . بخاطر اينكه هنوز بچه بودم . تا 13 - 14 سالگي هم كم و بيش تمرين مي كردم . اما وقتي ولش كردم ديگه ولش كردم . اينم بگم كه آقاي درخشان و . . . از دوستان نزديك پدرم هستن . يعني اگه ميخواستم الان تهران بودم . خودم نخواستم و مثل سگ پشيمونم . در جواب اون دوستي كه گفت نه سواد دارن و نه اخلاق و . . . فقط بازي بلدن بايد بگم سخت در اشتباهه ؛ چون اصلا بازي كردن هم بلد نيستن !!!!!
سارا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
35
30
آخه برای فوتبالی که جز سرشکستگی برای مردمش هیچی نداره، یک ریال خرج کردن هم زیاده.
اگر به لذت بردن و شور و نشاط من حاضرم سهم بیت المال خودم رو بدم باشگاه اروپایی که واقعا از بازی هاشون لذت می برم نه ایت بچه سوسلا!
رضا نصری: احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو از طرف دادگاه کیفری بین المللی / برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید! خرافات عجیب ایرانیان دوران قاجار؛ از ناخن هدهد تا آش مخصوص شاه برای جلوگیری از وبا (+عکس) گنج داریوش سوم هخامنشی؛ گنجینه ای عظیم که هنوز پیدا نشده است نگاهی به شادترین کشورهای جهان از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۴ (+ اینفوگرافی) هوش اجتماعی مدیران چیست؟! لاغری در یک هفته ؛ نکات مهم برای کاهش وزن در یک هفته خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس) رگبار شدید باران از فردا شروع می شود اطلاعیه مرزبانی درباره مشکل پیش آمده برای ۶ مرزبان در مرز افغانستان کاخ سفید: هنوز در خصوص دیدار بایدن و اردوغان برنامه‌ریزی نشده است انگلیس درصدد راه اندازی گنبد آهنین روسیه: هر سلاح اتمی‌ای وارد لهستان شود، آن را هدف مشروع تلقی می کنیم تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی دیدار مردم جنوب غرب تهران با رییسی (عکس) استعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه
وبگردی