۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۰۰۹۹۴
تعداد نظرات: ۶۱۹ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۹ - ۲۴-۱۱-۱۳۹۰
کد ۲۰۰۹۹۴
انتشار: ۱۵:۵۹ - ۲۴-۱۱-۱۳۹۰
از "جدول خاموشی ها" تا قطع ناگهانی ایمیل ها

"بی احترامی" بدتر از "بستن ایمیل ها"

مسوولان آنقدر برای مردم احترام قائل بودند که بی محابا و بدون اطلاع قبلی برق را قطع نمی کردند (مگر در موارد ضروری و اشکال فنی یا حملات هوایی). از این رو ، همواره قبل از قطعی ، برنامه خاموشی ها را در جدولی موسوم به " جدول خاموشی ها" در روزنامه ها منتشر می کردند.
عصرایران؛ شیرین ساوالان پور -  "جدول خاموشی ها" ؛ این تعبیر برای نسل جدید چندان آشنا نیست اما کسانی که سال های دفاع مقدس را به یاد دارند ، این عبارت نوستالوژی خاصی دارد. در سال های جنگ ، کمبودها باعث شده بود حتی برق مصرفی خانه ها هم سهیمه بندی شود و قطعی برق ، بخشی از زندگی همه ایرانیان در آن سال ها بود.

با این حال ، مسوولان آنقدر برای مردم احترام قائل بودند که بی محابا و بدون اطلاع قبلی برق را قطع نمی کردند (مگر در موارد ضروری و اشکال فنی یا حملات هوایی). از این رو ، همواره قبل از قطعی ، برنامه خاموشی ها را در جدولی موسوم به " جدول خاموشی ها" در روزنامه ها منتشر می کردند و دقیقاً مشخص می شد که فلان منطقه از شهر از چه ساعتی تا چه ساعتی برق نخواهد داشت.
بدین ترتیب ، مردم می توانستند کارهای خود از قبیل مهمانی و بهره گیری از وسایل برقی را تنظیم کنند تا دچار مشکل نشوند.

در چند روز گذشته ، میلیون ها ایرانی وقتی برای چک کردن ایمیل های خود سراغ یاهو و جی میل هایشان رفتند ، با درهای بسته
مواجه شدند: مسوولان بدون کوچک ترین اطلاع قبلی و بی هیچ توضیحی ، میل ها را بسته بودند و صد البته کسی هم پاسخگو
نبود!

بدین ترتیب ، کارهای بسیاری بر زمین ماند: از کسانی که کار و پیشه شان به ایمیل مربوط می شد تا کسانی که مراودات علمی
داشتند و مردمانی که ارتباطات عادی شان در ایمیل ها بود.

اگر مردم در دوران جنگ در کنار مسوولان قرار گرفتند و حتی از نثار جانشان نیز دریغ نمی کردند ، "یکی از دلایل" اش ، این بود که
احترام می دیدند و حتی در مساله ای به نام قطع برق که امری عادی در جنگ محسوب می شود ، مردم را در جریان زمان قطعی
ها می گذاشتند تا کار کسی - حتی الامکان - لنگ نماند.

حفظ حرمت مردم - که از آموزه های مکتب امام (ره) است - درسی است که مسوولان نباید آن را به محاق بسپارند و مردم را
جمعی تصور کنند که با ایشان می توان هر رفتاری را انجام داد. مثلاً اگر قطع ناگهانی ایمیل ها ، علت موجهی داشت ، آیا نمی شد
آن را با مردم - که نامحرم هم نیستند - در میان گذاشت یا لااقل ، قبل از قطعی ، خبری به مردم داد که اگر کسی نامه ای ، فایلی
، فاکتوری و نظایر این ها را در میلش دارد ، بردارد و فکری به حال ارتباطاتش کند؟!

این بی احترامی به  میلیون ها شهروند ایرانی اعم از استاد دانشگاه و پزشک و وکیل و دانشجو و مهندس و کارمند و بازاری و بقیه
اقشار است که بدون کوچک ترین توضیح با عذرخواهی و اطلاع رسانی ، سیستم مبادلات الکترونیک آنها را ببندند و کار میلیون ها
نفر را به مشکل اندازند.
لب کلام آن که هر چند بستن ایمیل ها ، اقدامی ناراحت کننده بود ، اما نارضایتی اصلی ، از احساس حرمت شکنی است که در ورای این کار نهفته است.

در هر کشوری ممکن است در برخی موارد ، مشکلاتی پیش بیاد که قابل درک است اما آیا "احترام" انتطار زیادی است؟!

ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۶۱۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۹۸
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
32
1317
+
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
65
627
بنده اعلام میکنم که از بسته شدن ایمیل هم نارضایتی اصلی دارم!!!حالا اگه اعلام میشد که با کمال احترام ایمیل جنابعالی از تاریخ ...به مدت.... مسدود میباشدخیلی بهتر بود؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
8
641
واقعا مرسی از عصر ایران ولی هیچکس جوابی به این بی احترامی ها نخواهد داد و هیچکس مسئولیت این کار رو قبول نخواهد کرد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
7
177
متشکرم از مطلبتون. امروز ایمیل برای من باز شد اما بشدت کند بود.
محمود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
4
516
کیه که اهمیت بده؟؟؟
محمود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
7
187
کیه که اهمیت بده؟؟؟
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
6525
107
فردا دشمن اگه حمله کرد و نظام خواست تدبیری بکنه برای مقابله با دشمن قبلش یادش باشه برای اینکه به شما یه وقت بی احترامی نشه ! بیاد ازتو برای اینکار اجازه بگیره !! بزرگترین بی احترامی اینه که برخی فریب خورده از این ابزار ( ایمیل ) برا پایمال کردن زحمات همان حضرت امام ( ره ) که به دروغ و با نفاق از آن دم می زنید و پایمال کردن خون شهدا ، یه مشت زخم خورده ( از جمله هم جنس باز و بهایی و سلطنت طلب و خانواده منافقین اعدامی و ... ) رو تو خیابونا بکشونن و به همه مقدسات دهن کجی کنن . انوقت شمای احمق ! ( البته احمق در خوشبینانه ترین حالت است ) به یک تدبیر که اتفاقا همه دولت ها به نحوی از اون استفاده می کند می گید بی احترامی !
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
حد اقل خودت مثبت میدادی :)
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
بد بخت اگه یه کم تحصیل کرده بودی و تنت به سرت می ارزید می دونستی که ایمیل برای بعضی ها ابزار کار و زندگی و تحصیله. فکر کردی همه مثل خودت بی کارن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
برادر تو در چه جایگاهی هستی که چنین بی ادبانه می تازی ؟ حرف دهن ات رو بفهم. دولت حق نداره با مردم چنین رفتار کنه.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
خداوند متعال وسیله و غریزه های مختلفی در وجود انسان قرار داده مثل زبان و عقل منتها حالا اگه بعضی ها مثل تو بلد نیستن ازش درست استفاده بکنن یا با اونها گناه مرتکب میشن نعوذ بالله باید از خدا ایراد بگیریم که چرا این نعمتها رو به امثال تو داده
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
سکوت بهترین جواب به توست...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
اينكه دشمن حمله كنه، نظام بخواد تدبير كنه، بياد اجازه بگيره يعني چي؟يعني ديروز دشمن مي خواست حمله كنه، نظام داشت تدبير ميكرد، بعد اجازه نگرفت؟ به فرض درست، يعني بستن ايميل ها انقدر موضوع حادي بود كه بايد بي اطلاع انجام ميشد در حد اينكه در زمان جنگ حمله هوايي ميشد بي اطلاع برق و قطع مي كردن؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
متاسفم برات خودتم نمیدونی چی نوشتی
ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
این همه که نظر منفی گذاشتند احمق اند و فقط شما می فهمی.آفرین!!!! بر شما که الفاظ سخیف تر و زشت تر به کار نبردی.!!!!
مونا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
آقای برادر حرف مخالف را می شوذ با زیباترین کلام مطرح کرد!!!!! نمی دانم چرا شما و امثالی مثل شما حرف هایتان را با توهین به زبان می آورید!!!!!!!
چرا برای اثبات کردن درستی حرفتان به جای استفاده از منطق و دلیلی قانع کننده برای میلیون ها جوان ایرانی از خون شهدا مایه می گذارید!!!!!
چرا هر جوانی مثل من که با افکار شما کمی مخالف است باید فتنه گر و منافق خطاب شود!!!!!!
هیچ منطقی و هیچ قانونی در هیچ کجای دنیا قابل قبول نیست که میایون ها جوون رو از حقشون محروم کنی به خاطر تعدادی فتنه گر و دشمن مجازی که خود ساخته اید!!!!!
آقای علیرضا خداوند به انسان عقل داده برای خوب فکر کردن درست صحبت کردن گوش دادن به حرف مخالف
خون شهدا دستمایه ای برای اثبات درستی حرف نادرستتان نیست!!!!!!
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
چه تدبیر متفکرانه ای که بصیرت درک اون رو نداشتیم ،واقعا ممنون از راهنمایینون
ایران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
آقای علیرضا چطور انتظار داری بااین منطقی که مخالفت کردی !! منو امثال من که به قول شما به مقدسات دهن کجی کردیم(نبودونه ثابت شده),شما وامثال شما هارو که دم از راستی وخون شهدا ومقدسات می زنیدالگو قرار بدیم؟ادب مرد به زدولت اوست.
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
"پایمال کردن خون شهدا"
یکم فکر کن ببین اونا واسه چی شهید شدند. بعد اینطوری قضاوت کن.
برای کار مسئولین هیچ توجیهی وارد نیست.
رامین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
اوووه...رسید یه 1200
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
بگيدازفرداكلا"همه دورخودشون برگ بپيچن برن توغار چون فكركنم بهترين تدبيربراي مقابله بادشمنان ماست.
سینا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
دوست عزیز... متشکرم از نظرتون.
من هم با شما موافقم، دولت باید تدبیر هایی برای حفظ این مرز و بوم انجام بده، اصولاً ما برای همین کار استخدامشون کردیم.
نکته ای که اینجا وجود داره اینه که این تدابیر اگر محدودیتی در کار روزمره بنده ایجاد می کنن باید اطلاع رسانی درستی به من انجام بشه تا برنامه ریزی صحیح رو انجام بدم.
گفتم شاید به زبان ساده تر باید توضیح داده شه تا شما هم متوجه باشید.
پیشنهاد می کنم در مورد فرهنگ الکترونیک و مراودات الکترونیکی هم در کنار موضوعات دیگر مطالعه ای بفرمائید.
متشکرم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
دوست نسبتا محترم
اگر شما فکر میکنید به هر بهانه ای میتوان به شعور مردم توهین کرد و امنیت ملی را بهانه هر کاری کرد سخت در اشتباه هستید
گسترش علم و دانش همیشه از توصیه های رهبری بوده و این توسعه با قطع بودن اینترنت یا ایمیل میسر نمیشود
علاوه بر این هرکسی حق دارد قبل از قطع کردن راه هاتی ارتباطی حریم شخصی اش اطلاع کافی را داشته باشد تا بتواند برنامه ریزی کند
اگر شما میگویید مردم ما فهیم و حاضر در صحنه هستند بنابراین از چه چیزی میترسید؟
بهتر نیست به مردم فقط در زمان راهپیمایی ها اعتماد نکنید و در همه جا به آنها اعتماد داشته باشید؟
رامین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
منفی هم مثل دلار داره ساعت می زنه...

از دست این عصر ایران که نظرات منو منتشر نمی کنه...
alireza
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
یعنی من کشته مرده اون شعورتم!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
یکی به این آقای برادر بگه،آخه برادر جو گیر
کلا گور بابای سیاست
من تو این هفته به خاطر نبود ایمیل مجبور شدم برای اصلاح پروژه ام تا تبریز برم و برگردم...
برادر چندبار دادبزن جو منو ول کن...
والا به خدا منم از 14سالگی تا الان حدود 8ساله بسیجیم
تو دیگه نوبری...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
16
790
احترام؟ سال 1390 ؟ ایران؟دولت نهم؟
چه غریب واژه ای.چه مهجور واژه ای

باشد این نیز بگذرد...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
4
272
خیر سرشون الان هم مثلا ایمیلها باز شده اند.
عملا نمیشه باهاش کار کرد
پارسی2
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
2
147
تیتر وتحلیل جالبی بود سپاسگذارم
امیر کبیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
4
371
صادقانه فکر کنیم : حتی مسائلی ساده مثل "احترام" نیز انتظار زیادی از این دولت مردمی است !
XIII
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
2
133
گل گفتی عصر ایران
ولی نمیدونم چرا هنوزم که هنوزه ازماست که بر ماست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
4
257
نه تنها در ايميل بلكه اين پيش امد در انرژي و سوخت گاز ان هم در اين فصل سرما در استان گيلان و مازندران به وجود امد و بدون اطلاع قبلي با اينكه همه مسولين استان در جريان قطع گاز براي تعميرات بودند به مردم بيچاره هيچ گونه اطلاعي از قبل ندادند و يكباره اقدام كرده بدون اينكه حادثه اي نا گهاني رخ داده باشد و مردم را در ساعاتي در شوك و ناراحتي باقي گذاشتند
تیمسار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
3
138
عصر ایران! بالاخره بعد از چند روز ایمیلها راهش باز شد! به نظر من بیشترین صدمه رو در این چند روز قشر دانشگاهی دیدن خصوصا دانشجویان دوره ارشد و دکتری!
اما چرا همیشه در یک سری مناسبتهای خاص فقط ایمیلها و جیمیلها بسته میشه! که اینهم دلیل جالبی میتونه داشته باشه! نظر شما چیه عصر ایران؟
حالا جدای این بحث میشه بگی معیار سایت شما برای تشخیص نظرهای قابل انتشار و غیر قابل انتشار چیه؟
هيربد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
2
142
با اين كار مديريت بر جهان را اثبات ميكنند !!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
41
144
بله دولت کارای مهمتری داره بیکار نیست که به شما اطلاع رسانی کنه حالا 4تا ایمیل بسته شد شما چرا انقد بزرگش میکنی ملت پر نشاط ما رو میخوای نشاطش رو از بین ببری؟
ناشناس
POLAND
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
1
59
برای دریافت کد اقتصادی به ایمیل خودنیاز داشتیم متاسفانه بسته بود
یکی تو کوچه بقلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
3
102
مگه اینا بستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
3
426
" حفظ حرمت مردم " ... شاید به نظر خیلی از خوانندگان مسخره بیاد ولی اون دو روزی که ایمیل قطع بود و سر کار می اومدیم ( پنج شنبه و یک شنبه ) من واقعا حس بسیار بدی کرده بودم , حس اینکه من فوق لیسانس چه ارزشی دارم توی این جامعه که وقتی نصف کارام با ایمیل انجام میشه باید اینجوری به در و دیوار بزنم و صدام رو هم کسی نشنوه , به خدا اگه موقعیتش جور بشه یک لحظه هم برای رفتن تردید نمی کنم . خیلی سخته جایی زندگی کنی که بالا دستی هات این جوری شخصیتت رو له کنن و تو کاری از دستت بر نیاد ....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
1
99
دولت پاسخگو ؟!؟!؟!
من
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
1
124
احترام؟ واژه ای که خیلی وقته دیگه تو ایران کاربرد نداره
دل تنگ است و سخن بسیار ولی افسوس که ممکن است بعد از گفتن هزاران انگ و برچسب بهت داده شود
و .......
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
1
37
مرسی بهترین بود
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
3
69
با سلام
ممنون از سایت شایسته احترام عصرایران... احترام...احترام...احترام
حلقه مفقوده در ارتباط دولت و مردم و مردم و مردم با هم...
امید که معشوقه احترام به سامان شود...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
3
39
جای تاسف است. از دید بعضی ها همه مشکل دارند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
2
78
الان احترام گذاشتن به حق و حقوق مردم ایران مثل خواب و خیال شده صد حیف و صد افسوس
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
2
123
به موردی اشاره کردین که کاملا برای آقایون بی معنی و بی اهمیته . احترام به حق و حقوق انسانها و حرمت آنها را حفظ کردن می باشد. در حالیکه در یکی از کشورهای اسکاندیناوی دسترسی به اینترنت را بعنوان یک قانون ، جزو موارد اولیه حقوق بشری بتصویب می رسانند . اینجا بدلیل اهمیت نداشتن انسانها ، اینترنت به روزی می افته که همه می بینیم.توضیح دادن چرائی در این مملکت ،مربوط به افراد ی است که به پاسخگو بودن ملزم شده اند
siavash
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
1
85
داداش فدات حرف دل همه رو زدی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
1
177
در این کشور تنها چیزی که اهمیت ندارند احترام به مردم است. کلا مردم موجوداتی بی شعور و نفهم هستند که باید همه ابعاد زندگی را به آنها تحمیل کرد.
منتظر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
2224
30
با سلام
اساتید عزیز عصر ایران!
چرا همواره سعی دارید اوضاع کشور را نابسامان نشان دهید؟ شما که از همراهی مردم با مسئولان در دوران جنگ تحمیلی سخن می گویید، خوب است به شرایط کنونی کشور اسلامی مان نیز توجه کنید. اکنون نیز ما در معرض توطئه های دشمن قرار داریم. آیا واقعا تنها با قطعی چند روزه ایمیل " کارهای بسیاری بر زمین ماند"؟.مردم به مسئولین خود اعتماد دارند، لطفا سیاه نمایی نکنید.
با تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
منتظر جونم خودت يك نگاهي به آمار نظرات بندازي بد نيست.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
اصلا بحث رو خوندی ؟! بحث میگه اگر هم قطع می کنید حتماً اطلاع بدید و به نوعی احترام بگذارید !!
در ثانی دوست عزیز مثل اینه که بگیم چند روز مثلا ً بنزین توزیع نشه ، طوری میشه !؟! باید آیا هیچ چیزی نگفت !؟؟
قلقلک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
2
423
احترام - در روابط اجتماعی مردم هم جای خود را از دست داده است. چرا؟ چونکه : شما از صدا و سیما و رادیو چه برنامه یا سریال یا حرفی را شنیده اید که مردم را به سمت احترام سوق دهد؟ سریال ها که همش پر از بی ادبی و پرخا شگری است. برنامه های اندک طنز که همه لودگی است.یا اینکه کدام سیاست مدار ما احترام را در جامعه نشر داده است؟؟؟ وقتی که زمان و وقت مردم ما از جانب سیاستمداران ما اهمیتی نداشته باشد، وقتی که هواپیما سقوط می کند و وزیر به جای استعفا و عذر خواهی از مردم، پوستر را شبانه چاپ می کند و روز هم پخش می کند و حتی برای جواب گویی به مجلس نمی رود، احترام چه معنایی دارد؟؟؟؟ وقتی سیاستمداران ما موقع انتخابات مجلس به هم توهین می کنند و شما ها هم اون توهینهارو هی نشر میدید، احترام کیلویی چنه!؟؟؟ و مهمتر از همه اینکه وقتی خود رسانه ها منجمله خود شما عصر ایران، نظرات مردم را سانسور می کنید و اونی را پخش می کنید که به نفع خود شماست و به حرف مردم هرچند مخالف شما، احترامی قایل نیستید، دیگه از بچه مدرسه ای و کوچک و پیر و جوان و سیاستمدار چه انتظاری دارید؟؟؟ عزیز من، این رو بدون: « ماهی از سر میگنده!»
hasan
UNITED STATES
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
2
190
مسئولین محترم کاربران اینترنت و صاحبان یاهو میل و جی میل هم حق رای دارند و میتوانند در انتخابات مجلس شرکت کنند ....لطفا به فکرشون باشید...!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
بسیار عالی جواب دادید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
6
33
بله خيلي انتظار زيادي است .
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
2608
12
مطمئن باشید خدا از سر تقصیرات شما نخواهد گذشت. فقط سیاه‌نمایی و سیاه‌نمایی. با این کار به خون شهدا خیانت میکنید. در این سه روز گذشته چندین خبر فقط در مورد قطعی جیمیل منتشر کرده اید و فضا را به شکلی تیره کرده‌اید. کامنت ها هم که همه در راستای افکار مغرضانه شماست.
واقعاً برای شما متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
اشتباهی مثبت دادم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
اون یکی مثبت رو هم من اشتباهی دادم. از همه عذر میخوام. خدا جون توبه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
بابا آقا مهدی راست میگه شما چرا اینقدر سیاه نمایی میکنی یه کم سفید نمایی بکنین بی انصافها.همه چی آرومه من چقدر خوشبختم...چرا نمیگین دلار ارزون شده حالا گیر نمیاد که نیاد ارزون که شده.اصلا حالا که قرار بود دلار گیر نیاد من جای بهمنی بودم میگفتم دلار 7 تومن شده....ایمیل قطع شده که شده یادتون رفته ما مخترع چاپاریم؟خب چرا از چاپار استفاده نکنیم که هم ملی تره هم اشتغال زایی داره؟چقدر شما افکارتون مغرضانست آخه.سفیدنمایی کنین نورگیر تره تو برق هم صرفه جویی میشه
فریبرز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
باورت میشه این چند نفری که منفی دادن از خود شما متاسف هستن؟
خبر ، خبر هستش برادر.
شاید از نظر تو ایمیل هیچ معنایی نداشته باشه شاید هنوز علمت به اون حدی نرسیده که چطوری با ایمیل کار کنی اما برای امثال مثل من و بقیه دوستان که به نوعی به جامعه مجازی وابسته هستن برای ادامه فعالیت در این جامعه به سرویس های پست الکترونیکی خودمون نیازمند بودیم و به راحتی مثل آب خوردن چندین روز بدون هیچ حرفی قطع کردند ایمیل ها رو انگار دارن واسه حیوون اینکار رو میکنن. یعنی واقعا با ما مثل حیوون برخورد کردن. پس بدون بین من و تو خیلی فرق هستش
حالا من برای تو متاسفم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
چرا از خون شهدا مايه ميذاري ؟
خودت چي داري ؟ از اون مايه بذار
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
شهیدان رفتند تا وضع ما روز به روز بدتر بشه؟
فقط شما میتونید جواب خون شهدا را بدید؟
عموی من هم شهید شده
اما من بعضی وقتها فکر میکنم خون این شهید و هزاران شهید دیگه از طرف کسایی پایمال میشه که ادعای حفظ حرمت شهدا را دارند و خودشون را عقل کل میدانند
hossein
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
1
60
در جامعه کنونی ایران ارزش و احترام ادمها کمترین مساله ای هست که مورد توجه قرار می گیرد. مسولان ذیربط هرطور که دلخواهشان باشد رفتار می کنند بستن ایمیل که کوچکترین مورد هستش. با وجود اینکه چند روز هست که این اتفاق افتاده انگار نه انگار اتفاقی افتاده آب از آب تکان نخورده.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
2
145
اين آقايون تا حالا در چه موردي از مردم عذرخواهي كردن كه اين بار دومش باشه؟؟
هر چند وقت يكبار، يه هواپيما با كلي مسافر بيگناه ميفته و هيچ كس هم جوابگوي از دست رفتن جان مزدم نيست، اونوقت شما توقع داريد به خاطر بسته شدن gmail و yahoo عذرخواهي كنن؟
زهي خيال باطل، زهي تصور محال...
الهام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
1
125
احترام و اعتماد چند سالی هست از اینجا رخت بر بسته !
مسئولین بدونن که هر عملی عکس العملی داره و به شعور مردم توهین کردن عاقبت خوشی نداره!
ما "حق مسلم"های زیادی داریم که رعایت نمیشه!!!
یه ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
1
55
اگر دردم یکی بودی چه بودی!!

دیگه دیدن مشکلات داره واسمون عادت میشه، اینا که چیزی نیست!

اگه یه بار مشکلی توی مملکت پیش نیاد باید تعجب کرد!
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
1
29
واقعا چنین کارهایی بدترین توهین از سوی مسئولین امر به مردمی است که به عنوان بهترین مردم به گفته رهبرکبیر انقلاب اسلامی شناخته شدند و باید مسئولین به این مردم اعتماد کامل داشته باشند مردمی که قاطبه آن کاملا خوب و بد را از هم تشخیص میدهند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
3
45
بله انتظار زیادی است. فکر کردی کجا دارین زندگی می کنید. خوشید ها.

هر جا دیدی دارن بهت احترام می ذارن بدون حتماً خبریه و باید سر کیسه را شل کنی برادر.
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
82
8
ایمیل ها باز شدند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
ممنون از اطلاع رسانیتون!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
1
66
اطلاع رسانی کنن ..احترام به مردم؟؟!!...ممنون کلی خندیدیم
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
4
73
با این جمله شما مخالفم "در هر کشوری ممکن است در برخی موارد ، مشکلاتی پیش بیاد که قابل درک است"

اگر اختلال ناشی از اشکال باشد قابل درک است اما اختلال عمدی نه قابل درک نیست اصلا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
2
34
احترام به مردم ؟ !!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
2
38
جانا سخن از زبان ما میگویی...
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
1
28
آی دمت گرم که حرف دل ما را زدی .
اما کو گوش شنوا؟دفعات قبل که قطع کردند کسی مگه گردن گرفت؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
3
25
هی بنویس کو حرف شنوا
fernando
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
1
17
شیر میل یاهو رو باز کردن....هورا!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
2
112
مگر در کدام مورد آقایان پاسخگوی ملت هستند که در این مورد باشند.
قانون اساسی:" ایجاد شغل برای همه افراد جامعه وظیفه دولت است". وزیر کار و امور اجتماعی:ما در قبال اشتغال زایی وظیفه ا ئی نداریم. تعریف شاغل: با دو ساعت کاردر هفته شما شاغل محسوب می شوید.
و هزاران مورد از این موارد که هیچکس جوابگو نیست و اگر اعتراض کنید مخالف محسوب شده و مستوجب عقوبت هستید.
کره جنوبی ام ارزوست!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
3
197
مسئول قطع اینترنت:هرچی میکشیم از قبلی هاست! انها مردم را پرتوقع کرده اند! اگر من ان موقع بودم ،تیر برق را از جا میکندم تا برقی نباشد که حالا با ان به اینترنت دسترسی داشته باشند!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
اشتباهي منفي زدم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
1
14
جانا سخن از زبان ما میگویی..
فرهودی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
37
34
مصلحت نیست که از پرده برون افتد راز ....ور نه در مجلس رندان خبری نیست که نیست!
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
2
18
خدا پدرتونو بیامرزه دو کلام حرف حساب زدین.
ولی کو گوش شنوا!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
1
16
ما واقعا داریم به کجا میریم ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
2
33
برو بابا دلت خوشه . با یه اعتماد نفسی میگی حقوق ادم باورش میشه یه حقوقی هم داره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
2
26
اعتماد و احترام از دست رفته به سادگی باز نخواهد گشت، وضعیت جوری شده که با پیش آمدن کوچکترین مشکلی، نگاههای بدبین بسوی مدیریت و دولت است و این مساله داره ریشه دار میشه. دودش بعدا توی چشم همین دولتیهای امروز خواهد رفت و کسانیکه میتوانستند کاری کنند و نکردند.
دپرس
GERMANY
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
1
38
ای بابا !من می بینم چند روزی هیچ ایمیلی از ایران در یافت نمیکنم.فکر کردم همه فراموشم کردن .داشتم دپرس میشدم.خوب شدید گفتید.عجبا!
ناشناس
CANADA
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
3
24
حرمت مردم !!!
Barış
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
1
28
بیچاره ایرانیان !!! از ماست که بر ماست ...
سهيل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
1
17
دلت خوشه
مجتبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
1
27
آن مرغ خوش دلی که تو دیدی پرید و رفت.
کاش همه چیز مثه زمان جنگ بود هرچی نبود لااقل صداقت بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
5
21
جانا سخن از زبان ما می گویی..
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
767
3
و البته عصر ایران هم به خوانندگانش بی‌احترامی می‌کند وقتی مشکلات استفاده از ایمیل خارجی را سانسور کرده یا به سخره می‌گیرد.
ببینید:
http://alef.ir/vdcgnu93.ak9ux4prra.html?67725
و البته این نکته را نمی‌گوید که ایمیل‌های داخلی بدون مشکل کار می‌کردند.
امیدوارم تذکر بنده مشمول سانسور عصر ایران یا فحاشی خوانندگان نشود.
عصر ایران با سلام
این لینکی که دادید که مال عصرایران نیست!
موفق باشید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
وقتي خودت حرفي مي زني كه فكر مي كني ممكنه بهت فخاشي بشه .... فكر كن ببين حتما يك گيري تو كارت هست ديگه...
موسوی
| UNITED ARAB EMIRATES |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
هاهاهاها خیلی باحال, کلی خندیدم
علیرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
اول اینکه ایمیلهای داخلی هم یه خط در میون کار میکرد . دوم اینکه مسئولان داخلی ما به میلهای داخلی دسترسی ندارن!!!؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
1
32
ممنون که حرف دل خیلی ها رو زدین از این دست بی حرمتی ها کم نیست دیگه برای مسئولین ما یه امر عادی شده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
1
34
ایکاش بنا به هر دلیلی هم که بوده اطلاع میدادند.اما صد افسوس.متاسفانه بی توجهی به مردم امری عادی شده.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
5
163
در این دوران بحرانی که بیش از هر زمانی دولت نیازمند حمایت مردم می باشند این بدترین کاری هست که می شود برای سست کردن پایه های یک نظام انجام داد.
آیا عواقب این کارها توسط دولتمردان قابل پیش بینی نیست؟
آیا این کارها در این بحبوهه با اهداف خاصی صورت میگیرد؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
2
157
عزیز جدول قطعی اینترنت رو تو جایی به اسم تقویم منتشر کردن دقت بکن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
عالی بود!
عمار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
2
44
زنده باد ایران و عصر ایران که مردم را به خوبی درک می کنید. من هم معتقدم که این کار مسئولین نشان میده که به مردم اعتماد ندارند و مردم را نسبت به خودشان بی اعتماد می کنند. مگه حقوق مردم چیه؟
شرزه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
711
3
تو غصه نخور عصر ایران.یک روز ایمیل چک نکنی چیزیت نمیشه
کوروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
2
20
کاملا" منطقی, انسانی و حقیفت بود ولی کو گوش شنوا
آنچه بجایی نرسد فریاد است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
1
33
چقدر هم با این همه اعتراض جواب دادند . مردیم از این همه احترام . اصلا این ها عین مردم سالاری هستند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
1
137
حفظ حرمت مردم خيلي وقته كه تبديل به يه خاطره شده ، مسئولان محترم بزرگترين قانونشكني هارو مرتكب مي شن و از اون بدتر هيچ نيازي هم به عذرخواهي نمي بينن و اين يعني جدايي روز افزون مردم از مسئولان و ...
مهرزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
1
81
عصرایران مگه ایمیل قطع شده؟کی گفته؟الان تو کافی سر کوچه بعضیها قشنگ میشه وارد ایمیل شد
مجیدبای
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
1
31
اینکارشان خیلی منو دچار مشکل کرد.خدا ازشون نگذره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
43
364
جانا سخن از زبان ما می گویی.
والا من که ناامید شدم از آینده ی کشورم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
34
157
baba hormat too in mamlekat kilooyi chand!? hata ma dg khodemun ham ghabool kardim ino!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
34
242
اقا کی به کیه؟ کی به مردم اهمیت میدهد؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
2
35
چی بگم والا فعلا که همه چی رو هواست یه ایمیل نمیتونی به استادت بزنی نتیجه کار بگی ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
3
59
قتی در اوج سرمای زمستان گاز یک استان قطع می شود بخاطر تعمیراتی که میتوان آنرا در فصل بهار یا تابستان انجام داد و میلیونها نفر را که هیچگون امکانات گرمایشی جز گاز ندارند در سرما قرار می دهند و یک کلمه عذرخواهی هم نمی کنند شما دلت خوشه از قطع ایمیل صحبت می کنی اصلا احترام یعنی چی ؟ در ادبیات این دولت احترام کلمه ای است که باعث پررویی مردم می شود.
شاهین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
24
144
تا حالا تو کدوم کارها با مردم هماهنگ شده بود که این یکی باشه، دولت عزیز ما فقط دنبال اصلاح نظام دنیاست. ما که آزادیم و هیچ مشکلی هم نداریم!!!؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
29
132
کو گوش شنوا ؟؟؟؟!!!
یه دانشجو
UNITED STATES
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
55
190
کلی وقت و هزینه صرف کردم برای پذیرش گرفتن از دانشگاه های خارج ،حالا هم نمیتونم نتیجشو بفهمم..بالاخره یه راهی پیدا میشه،تنها فرقش اینه که با این رفتارا مصمم تر شدم برای رفتن.
گرچه دلم برای همه چیز این مملکت تنگ میشه...
همراه اول
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
1
35
برای خالی نبودن عریضه ایمیل ملی هم بستن! تر و خشک با هم...
پارسا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
1
48
این کارها باعث نامیدی بیشتر از دست اندرکاران می شود. واقعا جای بسی تاسف است که مردم را به حساب نمی آرند.این از وضعیت سرعت اینترنت و این هم ....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
2
47
كرامت انساني در جامعه ما با كمال تاسف در وضعيت بدي قرار دارد . قطع اينترنت. رها كردن بيماران بي پول در بيابانها. عدم پاسخگويي مسوولان. كارتن خوابها....
بیگی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
1
45
سایت ها که از انعکاس نظرات معذورند .بنابر این یک نظر بی خطر:
یک توپ دارم قلقلیه --- سرخ و سفید و آبیه.......
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
3
15
براووو عصر ایران!
اميد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
909
3
مثلا شما مي خاي جونت فدا كني تو طاقت نداري چند روز ايميلت بسته بشه چطور ميخاي جون فداي كشورت كني به هر صورت چون در حال راه اندازي اينترنت ملي اند اين مشكلات پيش اومده مطمن باش اگه روزي چنگ بشه اينترنت بكلي دچار اختلال ميشه اون وقت امثال شما ديگه نمي ريد جنگ چون ايميلتون قطعه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
چرا بايد جنگ بشه اصلا؟؟؟؟؟ مگه تمام مردم دنيا از اين مشكلات دارند؟؟؟؟؟؟
مسعود
AUSTRALIA
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
1
83
آیا "احترام" انتطار زیادی است؟! ببخشیدها احترام خیلی وقت است که از کشورم ایران رفته !!! در ادارجات صفهای مایهتاج اتوبوس وخیلی جاهای دیگر . بقول معروف گشتم نیست توهم نگرد تیستتتتتتتت....!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
1
38
متاسفانه دهن کجی وبی احترامی مسولین به مردم تمومی نداره!حیف اسم "مسئول" که روی اینها گذاشتن
علی
GERMANY
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
1
98
این که وگفتی یعنی چه ؟؟؟!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
35
130
تشکر از شما عصر ایران آفرین به شما میشه گفت رسانه برتر در ایرانید من رسانه ای هستم.
آماده همکاری افتخاری با شما هستم
صدای آشنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
1
25
من قرار واجب و لازمی داشتم که متاسفافه هیچ خبری از میل خود ندارم ومجبورم به سفر طولانی بروم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
1
128
بنام خدا
کسی جرات کوچکترین اعتراض را دارد؟مگر ازجانمان سیر شده باشیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
2
36
یکی از چیزی هایی که در کشور ما وجود نداره احترام به حقوق دیگرانه. (منظورم از طرف بسیاری از مسئولینه).
شما هم که نظر منتشر نمی کنید همین طور. این صدمین نظر منه ولی یکیشم تا حالا منتشر نشده.
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
2
21
درسته ما نسل جوان با این جدولها نا آشنا هستیم ولی هنوز با خاموشی غریبه نشدیم!
جالبه که بگم تو قطعی های برق چند سال قبل از یه نفر مرتبط با این موضوع پرسیدیم چرا زمان قطعی برق رو اعلام نمیکنند. طرف جواب داد این اطلاع قبلی میتونه باعث بشه دزدها برای دزدی از اون منطقه برنامه ریزی کنند. خلاصه تاریکی محیط و نبود هیچ روشنایی میتونه کارشون رو راحت کنه. برا همین صاجب خونه و دزد رو یک جا با هم غاقلگیر میکنند.
دیگه خودتون استدلال قطع کردن ایمیل ها و خبر ندادنش رو کشف کنید ....
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
1
27
یک سری از مسئولین که گفتند بیاید از سر کوچه ی ما اینترنت بگیرید و با این استدلال که میل داخلی مشکل نداره اصلا حتی صورت مساله رو هم قبول نکردند.
داستان جالبی کلا
زنگ زدم به مسئول مربوطه میگم اینترنتم کند شده میگه اینکه خیلی خوبه توی محله ی شما برا ی همه قطعه...
حجت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
1
113
درهنگام برپايي راهپيمايي و يا هر چيز ديگر از اين قبيل مردم ولينعمت ميشوند اما در اينطور موارد و يا ازاين قبيل كارها مردم .......هم نيستند.
علیرضا رضوانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
2
28
متشکرم.. احساس خوبی به آدم دست میدهد وقتی که احساس میکند رسانه ای هست که رسا است! متشکرم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
2
74
احترام!!!واژه غریبیه
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
1
129
حرف منو زدی!!!!!!!
من باید یه مدرکی رو برای کشور نیوزلند میل میکردم آخرین روزشم یک شنبه 23 بهمن (12 February ) بود.
در یک کلام این کار آقایان 7 ماه تلاش منو بر باد داد!!!
کی جواب میده؟؟؟؟؟
حالم خیلی بده
خیلی
هیچ وقت حلالشون نمی کنم
امیدوارم همین بلایی که سرمن اومد یه روزی سرشون بیاد
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
2
17
گل گفتی
ولی ایکاش گوش شنوایی هم بود
فرزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
1
45
گل گفتی عصر ایران
به خدا که این چند روزه علاف بودیم.یه پروِژه قرار بود برای استادی ارسال کنم که متاسفانه بسته بودن ایمیلها منو بدجور تو دردسر انداخت.حالا مال من بعد از 12 ساعت تلفن کردن و التماس کردن و هزار بدبختی راه افتاد ولی مردمی که عمده فعالیتشون ایمیل هست چیکار باید میکردن.
واقعا جای تاسف داره این شکلی به شعور مردم توهین بشه.دیگه فاصله چندانی با وضعیت مردم کره شمالی نداریم
تو رو خدا اینبار چاپش کن
یونس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
2
28
به خاطر بسته شدن ایمیل هل مقاله ام به کنفرانس نرسید. بگم خدا چیکارشون کنه!!!
کیانوش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
1
21
با این کار دولت مخالف هستم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
2
18
ممنونم.
آخر یه نفر یه مقاله محکم و محترم رو این مساله نوشت
حسام الدين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
1
13
یارب من و می طالب ساقی هستیم
طالب به جمال گــــل مثـالی هستیم
تـا بــاده بدست رقص کنـــان بـرخیـزد
همـواره بـه شـوق او بـــاقی هستیم
ایران آباد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
1
120
تنها چیزی که دیگه ارزشی نداره انسان و انسانیت است....
انسانم آرزوست!
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
4
47
واقعا درك اين موضوع كه چرا مسوولان اينقدر مردم آزاري ميكنند برايم مشكل است. در روزگاري كه مردم ايران يكدل و متحد،از ملت فلسطين ، لبنان و غزه و حتي زلزله زدگان ژاپن حمايت ميكندو برايشان كمكهايي اعم از نقدي و غير نقدي ارسال ميكنند.يا زمانيكه جشن عاطفه ها در سراسر ايران شور و هل هله اي بپاميكند چرا يك سري از مسولان در حق هموطنانشان خيانت ميكنند. آيا در چند روز باقي مانده به اتمام سال بايد شاهد چنين رفتارهايي و يا حوادث ديگري باشيم؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
1
39
چه فایده داره این گفتن وقتی گوش شنوایی نیست؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
2
85
متاسفانه تنها چيزي كه در ايران وجود ندارد احترام به مردم و وقت و زندگي و ارزشهاي انها است
مهتاب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
2
121
عصر ايران خيلي خوبي . اگه اين سايت هم نبود كه دق ميكردم.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
دقیقا ً
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
1
36
اینکه چیزی نیست الآن دوروزه گاز استان گیلان بدون اطلاع قطع شده وجالب اینکه مسئولین در رسانه ها با افتخار میگن ترتیبی اتخاذ شده تا نفت و گازوئیل در شهر ها توزیع بشه یکی نیست به این آقایون بگه نفت و گازوئیل رو تو چی بریزن که گرو شن یا غذا بپزن یا استحمام کنن.
عباسیان
UNITED KINGDOM
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
23
105
در این شرایط بحرانی اقتصادی واستراتژیک ایجاد شده برای ایران ،امثال افرادی مانند من که تمام تلاش خود را در عرصه تجارت خارجی انجام می دهیم ومشغول تهیه مواد اولیه یک کارخانه با چنگ ودندان هستیم ،وقتی با بسته شدن تنها راه ارتباطی مان با خارج از کشور مواجه می شویم ،تصور کنید چه حالی به ما دست می دهد وقتی یک باری دستور حمل از خارج به سمت ایران را میخورد ومن به دلیل قطع بودن ایمیل امکان دسترسی نداشته وبعد از سه روز حمل کنسل می شود.چه ضرری متوجه ما می شود.مسوولان حداقل کاری که می توانند انجام دهند این هست که اجازه بدهند مردم فقط در یک جبهه که آن هم دفاع از کشور در مقابل بیگانه هست مشغول باشند ودر داخل کشور برای داشتن یک حقوق ساده هم مشغول دست وپنجه نرم کردن نباشند.بگذارید تا در یک جبهه با آمریکا بجنگیم نه اینکه مارابا دست وپای بسته به داخل آب بیندازید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
61
423
واقعا كه. اون وقت رئيس جمهور كشور ميگه ايران آزادترين كشور دنياست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
1
38
با سلام - نوستالژی اصطلاحی است که معمولا بار مثبت دارد و از خاطرات شیرین حکایت میکند و استفاده از آن اینجا مناسب نبود. مثلا ما سالهای آینده از بستن ایمیل نوستالژی نخواهیم داشت و کلمه مناسب تری باید به کار برد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
1
85
مگر مردم برای مسئولین مهم هستند؟آنقدر خود را اسیر پست و بگم بگم ها کردند که ملت فراموش شده اند.در سیستم اداری بنا بر انجام نشدن کارهای مردم است و چیزی که به جایی نمی رسد فریاد مردم است.تنها راهی که داریم اینست که به خدا واگذارشان کنیم.
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
207
11
این نوشتار شما حکم نوشدارو بعد مرگ سهراب است الان که مجدد ایمیلها بازشده این نوشتار آنچنان محلی از اِعراب ندارد.
امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
1
48
به این دلیل اطلاع ندادند که فکر نمی کنند ایمیل چیز مهمی باشه! جدی میگم اینهایی که این کار رو کردند درک درستای از تکنولوژی ندارند...
پاسخ ها
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
وقتی گاز قطع میشه بدون اطلاع اونم فکر کردن چیز مهمی نیست؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
2
42
احترام به حقوق شهروندی اصلاً تو ایران معنی نداره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
26
66
خسته نباشيد-گفتي -ديگه بسه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
2
51
به چند نفر کارگر ساده آشنا به الفبای احترام به دیگران جهت انجام امور فناوری مخابراتی نیاز مندیم .
بببو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
1
76
اینها که گفتی کلا یعنی چی؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
1
26
کی میگه ایمیل درست شده در اصفهان از صبح میخواهم وارد میلم شوم ولی نمی تونم .در ضمن دیروز که موفق شدم میلم را چک کنم هیچ میلی از خارج از کشور برام نیامده بود
توحید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
1
38
در آن زمان برق را از روی ناچار قطع می کردند، نه از روی تنگ نظری.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
2
12
Like
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
1
66
عصر ایران سلاممن تقریبا روزی یک الی 2 بار به سایت شما سر می زنم و یک کاربر فعال هستم و هزچه نظر می فرستم حتی یکبار یکی از انها را تایید و منتشر نمی کنید چندی پیش برایم ایمل زده بودید که بعنوان کاربر فعال عصر ایران را صفحه کار خودم بگذارم - این هم یک گلگی کوچک از ایلام
دوستدار ایران و ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
705
2
وقتی ایمیل و جیمیل جزو انکار ناپذیر ابزار جنگ نرم است قاطبه مردم ما بسته شدن ابزار دشمنان را در زمان های خاص و لازم کاملا درک می کنند .سایت محترم!عصر ایران ! نیز به نظر ما مردم ،به نظر می رسد با روشی که پیش گرفته اهداف دشمنان مردم ایران را برآورده میکند و سنگ آنها را به سینه می زند !.
در این رابطه یک انتقاد بزرگ و منطقی به دولت و نظام وارد است و آن اینکه باید ایمیل ملی را همگانی و قابل استفاده (حداقل مثل ایمیل های خارجی )آماده بهره برداری نماید تا بسته شدن سرویس های جاسوسی دشمنان فقط موجب اخلال در کار دشمنان ایران شود نه مردم ایران.
آقای عصر ایران ، اگر آزاده اید منعکس فرمائید
رامین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
0
64
بابا امروز که باز اینترنت قطع و وصل میشه....مشهد
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
2
48
این احترام که گفتید زنه یا مرد؟
اصلا این کیه که اینقد ازش حرف میزنن
فکر کنم هرکسی که هست خیلی تو سری خوره
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
1
72
تا چند نفر آدم چیز فهم میان از حق وحقوق طبیعیشون دفاع کنند یه نفر کاسه داغتر از آش میشه ومیگه احمقا بخاطر حفظ جون و انقلاب و ارزشای این مملکت ایمیلا قطع شده ، مگه چی شده ؟ البته راست میگه چون اون نفهم هنوز توی دوران پارینه سنگی زندگی میکنه ونمی دونه ایمیل یک وسیله ارتباطاتی ضروری برای بعضی هاست . نمیدونه که محدودیت به انقلاب وایران ضربه میزنه . در واقعا کودن ونفهمه.
اگر در این ترافیک گیر بیوفتید، زندگی‌تان متوقف می‌شود! (عکس) ناگفته‌هایی از مزایده زباله در ایران / پول‌سازی ۱۰ میلیارد دلاری آشغال‌ها در سال پزشکیان : امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ این موضوع با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ عکس خواهد داد هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت معاون وزیر کشور : طرح نور با قوت به‌کار خود ادامه خواهد داد / یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح مخالفتی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند خبر خوش بانک جهانی برای ایران کفشور های سال 1403 به قیمت درب کارخانه احتمالا تعطیلی شنبه بر پنجشنبه‌ چربیده است مقام ارشد ارتش روسیه بازداشت شد دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسراییلی دانشگاه های آمریکا تا اوضاع غزه پوتین با هوش مصنوعی بازیگر فیلم زندگینامه خودش شد (+عکس) رئیس دیوان عالی کشور : حجاب در ایران قانون است و همه باید از آن پیروی کنند، حتی کسانی که مسلمان هم نیستند رونمایی از بزرگ‌ترین مسئله ایران و جهان که از فقر هم وحشتناک تر است رازی که «هوش مصنوعی» دربارۀ این نقاشی 500 ساله کشف کرد
وبگردی