فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۱۴۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۴ - ۰۱-۱۲-۱۳۹۸
کد ۷۱۴۷۵۸
انتشار: ۲۱:۱۴ - ۰۱-۱۲-۱۳۹۸

آیت‌الله یزدی: از اینکه آمریکا بنده را تحریم کرده افتخار می کنم

آیت‌الله یزدی: از اینکه آمریکا بنده را تحریم کرده افتخار می کنم

آیت‌الله یزدی تحریم شدن شخص وی توسط آمریکا را افتخاری برای خود دانست.

به گزارش ایسنا پس از اعلام امشب برایان هوک مسئول گروه اقدام علیه ایران دولت آمریکا مبنی بر تحریم رئیس و چهار تن از اعضای شورای نگهبان آیت الله یزدی از اعضای این شورا این تحریم را افتخاری برای خود دانست.

آیت‌الله یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه و عضو شورای نگهبان در پیامی آورده است: برای بنده بزرگترین افتخار است افرادی که دستشان به خون شهید عزیزما حاج قاسم سلیمانی آلوده است بنده را هم به زعم خودشان تحریم کرده‌اند.

البته به قول مقام معظم رهبری آمریکا نه تحلیلش به درد می خورد و نه تحریمش.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: آیت الله یزدی
ارسال به دوستان
عدد ۳ دست از سر تیم ملی فوتبال ایران برنداشت؛ حتی در آخرین ثانیه افت رتبه تمام دانشگاه‌های ایرانی در کیو اس ۲۰۲۷؛ پیشروی عربستان و امارات (+جدول) Le MANSORY؛ یکی از متفاوت ترین پروژه های منصوری (+تصاویر) مغز مصنوعی ساختیم /یک موفقیت بزرگ علمی برای ایران حمله پهپادی و موشکی مجدد به پایگاه های آمریکا در بحرین و کویت راز اسکرول کردن‌های طولانی چیست؟ / چرا نمی‌توانیم گوشی را زمین بگذاریم؟ ایتاکوای؛ یکی از زیباترین صحنه های آمازون از نگاه ماهواره (تصویری) به این دلیل وسط تابستان سرما می‌خوریم / آیا باد کولر باعث سرماخوردگی می‌شود؟ تاریخ به روایت تصویر / کارزار انتخاباتی حزب نازی برای انتخابات رایشتاگ ایکس-۶۵ وارد مرحله نهایی ساخت شد؛ هواپیمایی که بدون سطوح کنترل پرواز می‌کند ایران رسما از جام جهانی حذف شد این جنگ بوی نفت سوخته می‌دهد منابع طبیعی «کلاژن‌» پیش‌بینی جدید از تاریخ انقراض گیاهان؛ آخرین برگ سبز زمین چه زمانی پایین می‌افتد؟ مقایسه درآمد بزرگ‌ترین شرکت‌های آمریکایی در سال ۲۰۲۶ (+ اینفوگرافیک)