۰۴ خرداد ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۱۹۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۲۷-۱۲-۱۳۹۸
کد ۷۱۹۱۴۴
انتشار: ۱۰:۵۲ - ۲۷-۱۲-۱۳۹۸

لغو تمرین‌ها و تمامی رقابت‌های ورزشی در قطر

فدراسیون فوتبال قطر نیز به دنبال دریافت این نامه دستوری تمامی تمرین‌های باشگاهی و لیگ‌های این کشور را به حالت تعلیق درآورد.

تمامی تمرین‌های باشگاهی و رقابت‌های ورزشی در قطر لغو شدند.

به گزارش  تسنیم، کمیته ملی المپیک قطر با ارسال نامه‌ای به فدراسیون‌های ورزشی این کشور دستور لغو تمامی تمرین‌های باشگاه‌ها و رقابت‌های رسمی تا پایان 29 مارس (10 فرودین) را صادر کرد.

فدراسیون فوتبال قطر نیز به دنبال دریافت این نامه دستوری تمامی تمرین‌های باشگاهی و لیگ‌های این کشور را به حالت تعلیق درآورد.

در لیگ ستارگان قطر 3 بازیکن ایرانی شامل؛ کریم انصاری‌فرد (السیلیه)، رامین رضاییان (الشحانیه) و مرتضی پورعلی‌گنجی (العربی) بازی می‌کنند.

برچسب ها: قطر ، کرونا
ارسال به دوستان
طراح مد و لباس هایی که قابل پوشیدن نیستند! (+عکس) پیام تسلیت علیرضا بیرانوند برای درگذشت رئیس جمهور فقید و همراهان (+عکس) ارتباط تنفس آهسته با آلزایمر (+تمرین تنفسی) خبر مهم در مورد بیمه‌تکمیلی بازنشستگان کشوری/ درخواست برقراری و انصراف تا پایان مرداد اسب سواری در دشت های زیبای قزاقستان(فیلم) امروز با شیخ بهایی: القصه، چنانکه می‌نماییم، نه‌ایم تشییع را با تشییع باید مقایسه کرد نه با انتخابات/ حس وشهود ایرانی چرتکه انداختنی نیست/ تابوت و صندوق جای هم را نمی‌گیرند ۲۵ کشوری که مبدا بیشترین مهاجران ایالات متحده هستند (+ اینفوگرافی) چرا بمب افکن رادارگریز H-20 چین، غربی‌ها را نگران نکرده است؟ ۳ دلیل برای اینکه چرا ایالات متحده جنگنده F-22 Raptor را به هیچ کشوری نمی فروشد استخراج بیت ‌کوین با یک روش عجیب! پرتکرارترین سؤالات درباره سندرم روده تحریک پذیر خاورمیانه به سمت آینده‌ای پایدار؛ خداحافظ نفت، سلام به انرژی پاک! علت سنگ کیسه صفرا چیست و چگونه می‌توان آن را تشخیص داد؟ مادر برنامه نویسی کیست؟
وبگردی