۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۲۲۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۵ - ۲۳-۰۱-۱۳۹۹
کد ۷۲۲۹۸۸
انتشار: ۲۳:۳۵ - ۲۳-۰۱-۱۳۹۹

کمبود ۶۰۰۰ کلاس درس در سیستان وبلوچستان

مدیرکل نوسازی مدارس استان سیستان وبلوچستان گفت: اکنون ۲۰ هزار کلاس کاربردی در سطح استان داریم که نسبت به متوسط کشوری پایین هستیم و اکنون حدود ۶۰۰۰ کلاس درس در سطح استان کم داریم که باید تامین شود.

رضا سرحدی نیا در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گفت: حرکت های خوبی در سال های گذشته در استان انجام شده که این موجب مسرت و خوشحالی است و البته هنوز راه های زیادی مانده که باید در راستای خدمت در استان طی شود.

وی افزود: در دهه ۹۰ که پشت سر گذاشتیم ۶ هزار کلاس درس در سطح استان آماده سازی شده که این رقم بسیار خوشحال کننده است.

سرحدی نیا ادامه داد: استان سیستان و بلوچستان اولین استان بود که در زمینه نوسازی مدارس سند توسعه طراحی کرد و به کشور ارائه داد که این اقدام پس از بررسی فراوان تعیین نیازمندی ها انجام شد.

وی افزود: در سال گذشته تعداد کلاس های واگذاری را به عدد ۴ رقمی یعنی ۱۲۰۰ کلاس رساندیم و بنا داریم همین اقدام ادامه پیدا کند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان سیستان و بلوچستان افزود: در سال گذشته ۵۰ درصد کلاس های خشت و گلی کشور در استان سیستان و بلوچستان بود که در پایان سال گذشته تمامی مدارس خشت و گلی تعطیل شد.

سرحدی نیا ادامه داد: ۹۰۰ مدرسه در سال گذشته را سیستم سرمایش و گرمایش مناسب تامین کردیم و برنامه ما این است که کل مدارس استان در سال جدید از حیث بخاری های نفتی پاکسازی شود که این اقدامی بسیار بزرگ است.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه بهره گیری از خیرین، استان سیستان و بلوچستان با بیش از میلیارد تومان رتبه ۳ کشور را داراست که جای مسرت و خوشحالی دارد.

برچسب ها: کلاس ، مدرسه
ارسال به دوستان
دلیل اصلی و علت لق شدن دندان ها در بزرگسالی + درمان آن یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان را بشناسید عجایب هفتگانهٔ جمشید: رازهایی از دنیای باستانی ایران آمریکا: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌ اش روشن شد! حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان ورزش ایران بهترین های خود را شناخت تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس / حمله معترضان به بن گویر روسیه پیش نویس قطعنامه آمریکا درباره استقرار تسلیحات هسته ای در فضا را وتو کرد جانشین فرمانده کل سپاه : انقلاب اسلامی به قدرت خدا متصل است/ وقتی قدرت انقلاب تجلی کند دشمنان همچون کف روی آب محو می‌شوند آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد معاون وزیر دفاع روسیه به اتهام دریافت رشوه برکنار شد کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
وبگردی