صفحه نخست

عصرايران دو

فیلم

ورزشی

بین الملل

فرهنگ و هنر

علم و دانش

گوناگون

صفحات داخلی

کد خبر ۱۱۷۱۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۲ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۵ - 20 June 2026

تردد ۱۸ هزار زائر از مرز مهران در شبانه‌روز گذشته

فرماندار مهران از ثبت تردد ۱۸ هزار زائر از پایانه مرزی شهید سلیمانی در شبانه‌روز گذشته خبر داد. با نزدیک شدن به ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، روند تردد زائران در این مرز بین‌المللی شتاب بیشتری به خود گرفته است.

فرماندار مهران گفت: حدود ۱۸ هزار زائر در شبانه روز گذشته از مرز تردد کردند.

به گزارش مهر، حیدر نعمتی از ثبت افزون بر ۱۸ هزار رفت و آمد در پایانه مرزی و بین‌المللی شهید سلیمانی در نیمه‌شب گذشته تاکنون خبر داد و گفت:همه‌ امکانات لازم برای میزبانی شایسته از زائران محرم بسیج شده است.

نعمتی با تشریح تازه‌ترین وضعیت رفت و آمد در مهم‌ترین دروازه زمینی ایران به سوی کربلا اظهار کرد:هم‌زمان با نزدیک شدن به روزهای حزن‌انگیز تاسوعا و عاشورای حسینی، روند ورود و خروج و استقبال زائران از پایانه مرزی مهران شتاب چشمگیر گرفته است.

ارسال به تلگرام