صفحه نخست

عصرايران دو

فیلم

ورزشی

بین الملل

فرهنگ و هنر

علم و دانش

گوناگون

صفحات داخلی

کد خبر ۱۱۷۲۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۹ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۵ - 21 June 2026

موفقیت در صادرات ۲۵ میلیون بشکه نفت با عبور از خط محاصره

حمید بورد، مدیر عامل شرکت ملی نفت، از عبور موفقیت‌آمیز کشتی‌های نفتکش ایران با ۲۵ میلیون بشکه نفت از خط فرضی محاصره خبر داد.

مدیر عامل شرکت ملی نفت که تیم مذاکره‌کننده ایران را در سوئیس همراهی می‌کند، گفت که از روز دوشنبه هفته گذشته، کشتی هایمان از خط فرضی محاصره، با ۲۵ میلیون بشکه نفت عبور کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، حمید بُوَرْد مدیر عامل شرکت ملی نفت گفت که از روز دوشنبه هفته گذشته، کشتی هایمان از خط فرضی محاصره، با ۲۵ میلیون بشکه نفت عبور کرده‌اند.

وی ادامه دا: بخشی از آنچه ذخیره کردیم بیش از نصف آن از خلیج فارس و دریای عمان عبور کردند و امیدواریم بدون دردسرهای بعدی پروسه‌ خرید را طی کنند و به مقاصد خود برسند. قبلا مشکلاتی بعد از خط محاصره داشتیم که امیدواریم از طرف کشور متخاصم دچار مشکل نشوند.

این عضو هیات مذاکره‌کننده کشور بدون اشاره به ارقام فروش نفت ایران در این مدت گفت: معمولا این ارقام را اعلام نمی‌کنیم، اما نفتی که الان خارج شده در این مدت بیش از نصف ظرفیت صادرات یک ماه ایران است. 

ارسال به تلگرام