صفحه نخست

عصرايران دو

فیلم

ورزشی

بین الملل

فرهنگ و هنر

علم و دانش

گوناگون

صفحات داخلی

کد خبر ۱۱۷۳۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۵ - ۰۶ تير ۱۴۰۵ - 27 June 2026

لغو مذاکرات فنی در پی حمله آمریکا به سیریک؟

یک منبع مطلع در این باره به جماران گفت: مذاکره کنندگان معتقدند نقض صریح ماده یک آتش بس باید واکنشی در سطح توقف مذاکره داشته باشد.
یک منبع مطلع در این باره به جماران گفت: مذاکره کنندگان معتقدند نقض صریح ماده یک آتش بس باید واکنشی در سطح توقف مذاکره داشته باشد.
 
به گزارش جماران، تیم مذاکره کننده ایران در پی حمله بامداد آمریکا به سیریک درباره بررسی لغو مذاکرات فنی در حال مشورت هستند.
 
یک منبع مطلع در این باره به جماران گفت: مذاکره کنندگان معتقدند نقض صریح ماده یک آتش بس باید واکنشی در سطح توقف مذاکره داشته باشد.
 
به گفته این منبع، تیم مذاکره کننده ایران همچنان در حال مشورت در این مورد هستند و رایزنی های خود را ادامه می دهند.
ارسال به تلگرام