صفحه نخست

عصرايران دو

فیلم

ورزشی

بین الملل

فرهنگ و هنر

علم و دانش

گوناگون

صفحات داخلی

کد خبر ۱۱۷۳۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۳ - ۰۶ تير ۱۴۰۵ - 27 June 2026

مس شهربابک به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرد

تیم فوتبال مس شهربابک با کسب پیروزی ارزشمند یک بر صفر مقابل نیروی زمینی در هفته سی‌ویکم رقابت‌های لیگ دسته یک، موفق شد صعود خود را به لیگ برتر قطعی کند. این تیم پس از نساجی مازندران، دومین تیم راه یافته به سطح اول فوتبال ایران است.

هفته سی‌ویکم لیگ دسته یک فوتبال (جان آزادگان) در شرایطی پیگیری شد که مس شهر بابک با برتری مقابل نیروی زمینی، صعودش به لیگ برتر را مسجل کرد تا همراه با نساجی در بالاترین سطح فوتبال ایران به میدان برود.

به گزارش ایرنا، هفته سی‌ویکم لیگ دسته یک (آزادگان) در شرایطی با برگزاری ۹ دیدار امروز شنبه پیگیری شد که مس شهربابک با برتری یک بر صفر مقابل نیروی زمینی صعود خود را به لیگ برتر قطعی کرد تا پس از نساجی دومین تیم لیگ برتر لقب بگیرد.

پیش از این نساجی مازندران صعودش را قطعی کرده بود و با آرامش هفته‌های پایانی را دنبال می‌کند.

در بازی‌های این هفته نتایج زیر به دست آمد:

شهرداری نوشهر یک - مس کرمان یک

هوادار ۴ - داماش گیلان یک

پارس جنوبی جم ۲ - نود ارومیه صفر

پالایش نفت بندرعباس صفر - صنعت نفت آبادان صفر

نفت و گاز گچساران صفر - نساجی مازندران ۳

مس شهر بابک یک - نیروی زمینی صفر

فرد البرز ۲ - سایپا یک

آریو اسلامشهر ۲ - بعثت کرمانشاه صفر

کارا گستر یک - شناورسازی قشم یک

با این نتایج تا پایان هفته سی‌ویکم تیم‌های نساجی مازندران و مس شهربابک با ۶۶ و ۶۱ امتیاز همچنان تیم‌های اول و دوم هستند و تیم‌های صنعت نفت آبادان و سایپا با ۵۱ و ۵۰ امتیاز در رده‌های بعدی جای دارند.

ارسال به تلگرام