صفحه نخست

عصرايران دو

فیلم

ورزشی

بین الملل

فرهنگ و هنر

علم و دانش

گوناگون

صفحات داخلی

کد خبر ۱۱۹۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۱۹ خرداد ۱۳۸۹ - 09 June 2010

آلودگی هوای شيراز 3 برابر استاندارد است

بیات به کسانی که مشکل قلبی و ریوی دارند و همچنین کودکان توصیه کرد از رفت و آمد غیرضروری در شهر خودداری کنند یا در صورت تردد از ماسک استفاده کنند.
واحد مرکزی خبر: میزان گرد و غبار و ذرات معلق در هوای شیراز 3 برابر حد مجاز است.

کارشناس محیط زیست فارس افزود: میزان آلودگی در شیراز در حد هشدار است و در صورتی که وضع هوا بحرانی تر شود استانداری از طریق ستاد حوادث پیش بینی نشده استانداری اعلام خواهد کرد.

بیات به کسانی که مشکل قلبی و ریوی دارند و همچنین کودکان توصیه کرد از رفت و آمد غیرضروری در شهر خودداری کنند یا در صورت تردد از ماسک استفاده کنند.

رئیس اداره پیش بینی و کارگروه آلودگی هوای فارس گفت: بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی فارس توده گرد و غبار حاکم در استان از پایان امروز از سمت شمال به جنوب استان از غلظت آن کاسته می شود.

اسماعیل زاده افزود: گرد و غبار موجود روی عراق هم اکنون نواحی غربی ، مرکزی و جنوبی و با شدت کمتر نواحی شمالی استان فارس را تحت تأثیر قرار داد که پیش بینی می شود این روند تا پنج شنبه در استان حاکم باشد.
ارسال به تلگرام