صفحه نخست

عصرايران دو

فیلم

ورزشی

بین الملل

فرهنگ و هنر

علم و دانش

گوناگون

صفحات داخلی

کد خبر ۱۹۹۶۴۸
تعداد نظرات: ۱۸۰ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰ - 03 February 2012

"صراط" ، هاشمی و روحانی ؛ قانون احقاق حق در صدا و سیما اجرا می شود؟!

اگر پاسخ کتبی به صدا و سیما طبق آنچه در قانون است ارائه نشود ، اگر انتقادی از مسوولان این سازمان در یکسویه به قاضی رفتن بشود ، این دفاع را از خود خواهند داشت که پاسخی به دست شان نرسیده که پخش کنند...!
عصرایران - پخش برنامه "صراط" که متضمن اتهاماتی به برخی چهره های سیاسی است ، با واکنش های متعددی مواجه شده است که از آن جمله می توان به بیانیه دفتر هاشمی رفسنجانی اشاره کرد که اتهام تلاش وی برای تمدید فراقانونی رئیس جمهوری اش را رد کرد. همچنین دفتر حسن روحانی دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی هم در واکنش به اتهاماتی که علیه اقدامات او در پرونده هسته ای در این برنامه مطرح شده ، "صراط" برنامه اي مخرب، سراسر اهانت آميز و خلاف واقع توصيف کرد.

این که در اختلاف بین صدا و سیما و اشخاصی چون آیت الله هاشمی و حسن روحانی ، حق با کدام طرف است موضوع این بحث نیست و هر کسی می تواند نظر خاص خود را داشته باشد که در جای خود محترم است. لذا در این نوشتار نه تنها در صدد دفاع از این دو شخص نیستیم بلکه بر هر دویشان انتقاد نیز داریم که چرا برغم این که خود را در برنامه "صراط" مظلوم دیده اند از پتانسیل های موجود قانونی برای احقاق حق شان استفاده نمی کنند و به دادن بیانیه از سوی دفاترشان بسنده می کنند.

منظور از پتانسیل های موجود قانونی هم "قانون احقاق حق در صدا و سیما"ست که متن آن چنین است:

« چنانچه در برنامه‌های پخش شده سازمان ( اعم از خبری، گزارشی، تولیدی در قالب‌های مختلف بیانی ـ تصویری و نمایشی) از شبکه‌های محلی، سراسری و بین‌المللی و یا در اطلاعیه‌های صادره از سوی آن سازمان، مطالبی مشتمل بر توهین، افتراء یا خلاف واقع نسبت به هر شخص ( اعم از حقیقی یا حقوقی) باشد و یا به هر نحوی اظهارات اشخاص تحریف گردد مراحل ذیل برای احقاق حق طی خواهد شد:
مدعی می‌تواند اعتراض خود را کتباً به سازمان صدا و سیما منعکس نماید. سازمان صدا و سیما در صورت قبول اعتراض ظرف 24 ساعت پاسخ را به صورت عادلانه و حداقل دو برابر زمان اصل مطلب که از پنج دقیقه کمتر نباشد در همان برنامه و ساعت و در همان شبکه به صورت رایگان پخش نماید.

در صورت عدم توافق میان معترض و سازمان صدا و سیما، وی می‌تواند موضوع را برای رسیدگی به شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما به عنوان مرجع تشخیص وقوع توهین، افترا، تحریف یا خلاف واقع منعکس نماید و شورای نظارت نیز موظف است در اسراع وقت ( حداکثر 48 ساعت) به مسأله رسیدگی نموده و در صورتی که حق را به ذینفع داد نظر خود را به سازمان صدا و سیما ابلاغ کند و سازمان صدا و سیما موظف است پاسخ ذینفع را مشروط به آنکه متضمن توهین و افتراء به کسی نباشد حداقل دوبرابر مدت زمان مطالب اصلی که از پنج دقیقه کمتر نباشد و تا حداکثر 24 ساعت پس از دریافت پاسخ در همان برنامه و ساعت و در همان شبکه به طور رایگان پخش نماید.

 شورای نظارت موظف است برای تحقق وظایف مندرج در این قانون ساز و کار لازم را فراهم سازد.

چنانچه سازمان صدا و سیما از اجرای مصوبه شورای نظارت خودداری نماید و یا شاکی نسبت به نظر شورای نظرات معترض باشد بنابر شکایت شاکی، شعبه خاصی که به این منظور تشکیل می‌شود، نسبت به موضوع خارج از نوبت ( حداکثر یک هفته) رسیدگی و حکم مقتضی را براساس این قانون صادر خواهد نمود.

صدا و سیما مکلف است نظر دادگاه را ظرف 24 ساعت اجرا کند و در صورت عدم اجرای حکم، متخلف به مجازات مستنکف از اجرای حکم دادگاه محکوم خواهد شد.
»

با توجه به این قانون که بسیار هم شفاف است ، هاشمی و روحانی و افراد دیگر می توانند درخواست کتبی خود را برای دفاع از خود در برابر اتهامات یکسویه صدا و سیما به این سازمان ارائه و طبق نص قانون آن را پیگیری کنند.

البته مشکل اصلی این است که به احتمال قوی ، صدا و سیما از اجرای این قانون امتناع می کند. تجربه نیز نشان داده است که متأسفانه اراده جدی و متقنی در صدا و سیما برای آزاد اندیشی و "ملی" بودن وجود ندارد و به جز یک طیف سیاسی که آنتن را در اختیار دارند ، بقیه سلایق سیاسی موجود در چار چوب قانون اساسی ، تنها حقی که دارند این است که کنترل تلویزیون های خود را در دست بگیرند و هر شبکه ای که خواستند را تماشا کنند!

با این وصف ، شاید پرسیده شود که ارائه پاسخ مکتوب به صدا و سیما برای بهره مندی از قانون احقاق حق به فایده ای دارد؟
در پاسخ می توان گفت:
اولاً اگر صدا و سیما پاسخ را منتشر کرد - که احتمالش در اغلب موارد اندک است - تحصیل مقصود شده است .

ثانیاً اگر پاسخ کتبی به صدا و سیما طبق آنچه در قانون است ارائه نشود ، اگر انتقادی از مسوولان این سازمان در یکسویه به قاضی رفتن بشود ، این دفاع را از خود خواهند داشت که پاسخی به دست شان نرسیده که پخش کنند و احتمالاً مدعی می شوند که اگر پاسخ را دریافت می کردند ، حتماً آن را به روی آنتن می فرستادند و سخنانی از این دست.

ثالثاً اگر برغم حقانیت افرادی که مورد اتهام واقع شده اند ، صدا و سیما از اجرای قانون سرباز بزند ، لااقل خودش هم هزینه سیاسی این امتناع از "احقاق حق" را بپردازد و این گونه نباشد که این رسانه هر چه خواست بگوید و حداکثر واکنش افراد هم این باشد که بیانیه ای دهند که این بیانیه را هم همه رسانه ها منتشر نمی کنند.
در واقع ، اگر افراد به طور جدی پیگیر اجرای این قانون باشند و صدا و سیما هم اجرایش نکند ، هزینه سیاسی اقدامش مضاعف می شود: یکی هزینه اتهام زنی و دیگری هزینه ممانعت از پاسخگویی.




ارسال به تلگرام
انتشار یافته: ۱۸۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶۰
abit
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
من از هیچکس دفاع نمیکنم چون قابل دفاع نیستند اما اگر اینقدر به فکر مردم هستند یک بار هم که شده از عملکرد احمدینژاد در مورد دریای خزر بگند . که مثل قضیه هلوکاست میمونه وهیچ کس در ایران نمیتونه بپرسه که سهم ایران از دریای خزر چقدر وقبلا چقدر بوده . خود شما عصر ایران من ندیدم در این مورد حرفی بزنید!
امید
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
گاهی از خواندن بعضی از نوشته های بعضی از سایتها، آدم در حیرت می ماند که آیا نویسندگان اینجور مقاله ها واقعا در ایران زندگی می کنند؟!!!
ع صالحی
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
هاشمی هم مثل بهشتی باید جور مطلومیت را بکشه تا وقتش
حسين
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
صراط بيشترش خبر است نه گزارش يعني ببينيد و قضاوت كنيد و اين يعني كاملا مستند چرا بعضي ها سينه چاك ميزنند عزيز صبور باش و توبه كن و كار شايسته انجام بده زمان سريع در حال گذر است.
جلال
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
از رسانه میلی نباید انتظار عدالت و اجرای قانون داشته باشیم.به نظرم اسم برنامه صراط را باید تغییر داد به برنامه حامیان احمدی نژاد
رضا
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
كدام قانون......
جلال
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
صدا وسیما واحقاق حق!! واقعآ چه انتظارات بی جایی !
ناشناس
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
مگه دروغ گفت، گفت یه عده پیشنهاد ریاست جمهوری مدام العمر اقای هاشمی رو دادند ولی موافقت نشد. این کجاش اشکال داره؟
reza
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
بدیهی است که اعتبار رسانه با تحریف مسایل مخدوش می شوذ
د.
ناشناس
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
اين صدا و سيماي ما هم واقعا نوبره! در حالي كه يكي از وظايف مديران رساته افزايش اعتماد مردم (با ارائه اخبار بصورت صادقانه حتي اگر طبق ميل آقاي مدير نباشد) است مديران رسانه اساسا اعتماد سازي را تعطيل نموده اند كه ذكر جزئيات آن در اين مختصر نمي گنجد. چه نام گذاري پر معنائي است "صدا و سيماي ضرغامي" تا رسانه ملي.
korosh
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
سایت نشا رو بستن حالا ما دانشجو های خارج از کجا ثبت نام کنیم برا دلار دهنمون داره سرویس میشه هزینه هامون سنگین شده بد از خدا به شما امید داریم منعکس کنید ترو خدا پیگیری کنید
صالح
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
ديگه برايم ثابت شد كه شما نظراتي را مي زارين كه بار علمي و منطقي نداشته باشه؛ فرقي نمي كنه از كدوم طرف ولي تا حالا به ندرت ديدم بزارين كه داراي محتوا باشه. ديشب و امروز دو نظر دادم يكي راجع به همين تحليل و ديگري راجع به حرفهاي شريعتمداري كه نزاشتين و حتي خيلي از اراي مثبت و منفي ثبت نمي شه .براي همين نه به نوع وتعداد نظرات مقالات و حبرها مي شه اعتماد كرد و نه به نوع وتعداد اراي مثبت ومنفي نظرات. من تا الان خيلي به سايت شما اعتقاد واعتماد داشتم و بسيار تبليغ مي كردم وانتظار داشتم كه به جاي نظرات بي محتوا و سبك كه خيلي از انها همراه با توهين به افراد است نظرات با متين و با محتوا كه محصوصا همراه با نقد منطقي باشه زا ميزاشتين. فرقي نمي كنه كه له يا عليه و از كدوم ديدگاه باشه. متاسفانه مي ترسم كه تا كنون اشتباه مي كردم.
يك معترض
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
اعتراض!!!!!!دلت خوشه ها
خوشبختانه"اراده جدی و متقنی در صدا و سیما برای آزاد اندیشی و "ملی" بودن وجود ندارد و به جز یک طیف سیاسی که آنتن را در اختیار دارند ، بقیه سلایق سیاسی موجود در چار چوب قانون اساسی ، تنها حقی که دارند این است که کنترل تلویزیون های خود را در دست بگیرند و هر شبکه ای که خواستند را تماشا کنند!"
ناشناس
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
امیدوارم روزی عدالت تو صداوسیما عملی بشه
ناشناس
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
حقيقت تلخاست
ناشناس
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
ای بابا پدر بیامرز، ساده ایی
ناشناس
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
باند های قدرت به هم میتازند
ناشناس
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
پس انهایی که گویند شما متصل به هاشمی رفسنجانی هستید درست می گن وقتی این کارها را انجام دادن چطور میخوان شکایت کنند
ناشناس
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
دلت خوشه ها
ناشناس
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
ایننننننننننننننننننننننننننننننننننم شد حرف


چه تحلیل بی ریختی
اکبر
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
...یک سوال:آیا مسئولان صداو سیما واهمه ای از هزینه سیاسی اقدامات خود دارند؟
حامد
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
خواب دیدی خیر باشه!!! صدا و سیما وقت اضافی به بعضی ها نده، وقت دادن برا احقاق حق پیش کش!
فرزند وطن
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
حالم از برنامه ی بیست و سی و مجری هایش بهم میخورد.
با خونسردی کامل هرچی از دهنشون در میاد بار این و اون می کنند و جالب اینجاست که فرصت دفاع هم به متهم نمی دهند.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
بیست و سی = کیهان تصویری
ناشناس
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
برادر من مگه چیز عجیبیه این اتفاقیه که هروز داره میفته تو صدا سیما
آدم پای این برنامه میشینه حس می کنه به شعورش توهین شده
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
منم پای تلویزیون های خارجی میشینم احساس میکنم به شعورم توهین شده!
ایرانی
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
متاسفانه صداوسیما به خیال خود، افکار عمومی را جهت دهی میکند ولی نمیداند که با این روش، به شعور مخاطب توهین کرده و برای مخاطب چاره ای جز گرایش به سمت رسانه های ماهواره ای باقی نمیگذاره.
ناشناس
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
به قول آقای افروغ
مزاح میفرمایید دیگه
ناشناس
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
کاملا موافقم ، صدا و سیما هر کس یا هر دستگاهی را بخواهد با برنامه های مختلف البته از پول همه ملت ، موافقین و مخالفین نظر حاکم بر صدا و سیما، به نقد میکش که از جهتی از وظایف ان است اما خود صدا و سیما و نه بوسیله خودش چطور باید به نقد کشیده شود؟؟؟؟ یا اینکه از نظر اقایان باید قبول کرد که هیچ اشکال احتمالی هم در کار ایشان نیست؟؟؟!!!!
صالح
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
بر حسب تجربه گذشته چون احتمال اين موضوع بوده لذا بنده حتي يك قسمت از اين برنامه را نديدم. ضمنا جا داره دراين ايام مبارك و مقدس به جاي تخريب و اتهام زدن به چهره هاي مثل ايت اله هاشمي كه از بنيانگذاران انقلاب و معتمدين حضرت امام بوده اند به نكويي ياد شده و برنامه ويژه اي براي آنان تهيه گردد. ولي افسوس كه به قول شما(البته مشکل اصلی این است که به احتمال قوی ، صدا و سیما از اجرای این قانون امتناع می کند. تجربه نیز نشان داده است که متأسفانه اراده جدی و متقنی در صدا و سیما برای آزاد اندیشی و "ملی" بودن وجود ندارد و به جز یک طیف سیاسی که آنتن را در اختیار دارند ، بقیه سلایق سیاسی موجود در چار چوب قانون اساسی ، تنها حقی که دارند این است که کنترل تلویزیون های خود را در دست بگیرند و هر شبکه ای که خواستند را تماشا کنند!)
ناشناس
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
برو بابا دلت خوشه ها.
ناشناس
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
ای بابا دلت خوشه ها !!!!!!!!
رسانه میلی این چیزا حالیش نیس که!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کدوم قانون ؟؟؟؟؟؟
کدوم قاضی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کدوم عدالت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امین خ
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
درود بر هاشمی....
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
آقا زاده کی باشن؟؟؟!!!!
ناشناس
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
صدا و سیما با بعضی از سیاست های غلط داره مردمو از نظام دور میکنه منه جوون بیکار وقتی میبینم صدا وسیما داره از بیکاری در کشورهای غربی گزارش تهیه میکنه و نسبت به وضع اسفبار اشتغال جوانان داخل کشور بی تفاوته واقعا حالم بد میشه یا مانور های اعصاب خورد کنش روی بحران اقتصادی !!! اروپا و ...............
ناشناس
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
برو بابا دلت خوشه
مناظرات رو یادت رفت؟؟؟
چقدر به قانون عمل کردن؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
آبروی هاشمی را بردند اما بهش اجازه ندادند از خودش دفاع کند.
ناشناس
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
باش تا بشه
ناشناس
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
عصر ایران خودتم میدونی اینایی که نوشتی قصه است. احقاق حق در صدا و سیما کجا بود آخه مرد حسابی. کسی هست ندونه که حتی گزارشایی که از صدا و سیما پخش میشه هدف داره چه برسه به مستند صراط تو این ایام.
حسین بامرام
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
عصر ایران جان مگر زمانی که در مناظرات به ناطق نوری و هاشمی افترا بستند صدا و سیما اجازه داد که این دو بزرگوار از خود دفاع کنند که الان اجازه بدهند.
ایرانی
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
هاشمی ، روحانی ، دوستتون داریم و قدر دان زحمات شماییم .
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
میگم ببین به مرگ گرفتن که منو تو به تب (هاشمی و روحانی)راضی شدیم
ناشناس
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
پخش برنامه های یکسویه و هدفمند که قشر عوام جامعه را هدف قرار میدهد نهایت بی انصافی و ناجوانمردی است
ناشناس
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
چه حوصله ای دارن این دفاتر هاشمی و روحانی و ... که میشینن این برنامه هارو ، میبینن !!!!!!! ول کن بابا حوصله داری .
ناشناس
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
ببخشيد مگر در سال 88 كه ان توهين ها از صدا وسيما به اقاي رفسنجاني شد به درخواست ايشان براي پاسخگويي از طرف صدا وسيما توجهي شد كه اين مرتبه بخواهند ترتيب اثر بدهند؟
ناشناس
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
هر موقع زمان پخش مستند !!!!!!!!! صراط میشه ، میزنم آی فیلم .
ناشناس
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
یکی از دلایل عمده و موثر در استفاده و بهره گیری مردم از اخبار رسانه های بیگانه ، ساخت و پخش همین برنامه های بی محتوا از صدا و سیما میباشد .
ناشناس
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
خيلي دلت خوشه ها عصر ايران!!!!!
اين برنامه صراط حتي تصاوير كه هاشمي و خاتمي هم در اون هستند رو نشون نمي ده، حالا توقع داري پاسخ و دفاع اونها رو نشون بده.
اين برنامه بساير جهت دار و ظالمانه فقط سعي در كوبيدن هاشمي و خاتمي داره و كارهاي مثبت اونها رو منعكس نمي كنه. حتي نمي گه كه مثلا" در زمان خاتمي كه شاهد شكوفائي اقتصاد و افزايش رشداقتصادي بوديم و يا فعاليتها و موفقيتهاي عظيمي كه در پارس جنوبي كسب شد را اصلا" و ابدا" بيان نكرده كه ظلم مسلمي است به همه.
نادر
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
در فضای انحصاری که رقابت و پاسخگویی در کار نباشد، این قانون احقاق حق در صداوسیما هم مانند مشتری مداری خودروسازان وطنی می شود!
ناشناس
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
ما که خسته شدیم از برنامه های سیاسی صدا و سیما .
دلسوز
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
هاشمی زنده است ، چون نهضت زنده است .
آشناس
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
اینا ، اگر به اندازه بودجه سالانه دفاعی وزارت دفاع آمریکا هم خرج کنن ، قادر نخواهند بود هاشمی رو خراب کنن ، چه رسد به برنامه 11 قسمتی صراط !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
در این نوشتار نه تنها در صدد دفاع از این دو شخص نیستیم بلکه بر هر دویشان انتقاد نیز داریم که چرا برغم این که خود را در برنامه "صراط" مظلوم دیده اند از پتانسیل های موجود قانونی برای احقاق حق شان استفاده نمی کنند و به دادن بیانیه از سوی دفاترشان بسنده می کنند.
بعد از خوندن اين جملات ترجيح دادم بقيه مطلب رو نخونم شما ظاهرا حافظه تاريخي نداريد يا خودتونو زديد به . . .
ناشناس
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
اگه قرار باشه به این برنامه بی محتوا نمره بدم ، نمره 3 خواهم داد . البته از 100 نمره .
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
3 هم زیادیشه. خوب نمره میدی!
تحلیل گر اطلاعات و اخبار .
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
من موندم ، کیا وقتشون رو میذارن برای دیدن برنامه « صراط » ؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
من 5 دقیقه قسمت اول این برنامه رو دیدم ، فهمیدم که این برنامه با " اغراض سیاسی خاص " تهیه گردیده .
عدالتخانه
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
این بنده های خدا که کلی تهمت واهانت در صداوسیما و درمناظره های تلویزیونی به آنها شد .به کدامشانرسیدگی شد وکی گوش داد به شکایتشان ؟
از قدیم گفتند : گوش اگر گوش تو ،ناله اگر ناله من البته آنکه بجای نرسد فریاد است.
بهرحال روز جزاوحسابی هم است وخدا بسیار حسابگراست.اگرچه حتی اگر ماهم اعتقادی از ته قلب به این نداشته باشیم ویا ازته دل باور نکرده باشیم ، اما مطمئن باشید که آن روز جزا فراخواهد رسید. وذره ومثقال آن حساب خواهد شد. ان الله یحب التوابین
رضا
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
اینکه میفرمائید قانون راه را مشخص کرده درست از نظر ماده قانونی این مملکت کم و کسری ندارد مهم اینه کیه که به قانون گوش بده و عمل کنه ، اون رییس جمهور مملکت که علنا" و توی روز روشن قانون شکنی میکنه و هیچکس جلودارش نیست و این صدا و سیما هم که نوچه کوچیکشه و ......
بیچاره ملت ...!!
عيسي
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
شما نمي توانيد به جاي ملت حرف بزنيد ما چشم داريم مي بينيم هر چه در صراط منتشر مي شود عين واقعيت است كه همگام با خواسته ملت ما در زمان انقلاب بوده وهست فعلا مطلبي ديده نشد كه سندنداشته باشد .يك راه اثبات سردمداران نظام كه به انحراف رفته اند اين است نه تهديد به ترورند ونه كسي براي آنان يك مرگ موش هزينه ميكند ما بقي ماجرا بماند فردا كه وزد باد خزان معلو م شود كه مرد كيست ونامرد كدام است
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
کی به شما اجازه داده از طرف ملت ایران حرف بزنی؟فعلا به منفی هات توجه کن.
رامین
| |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
اوووه...چقدر منفی.دریغ از 1 مثبت...بخودت مثبت می دادیییییی
جواد
| |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
این تنها برنامه ای بود که نشان داد که گروهی دارند دنبال تحریف واقعیتهای تاریخی وخیانت به انقلاب و مصادره دست اوردهای ان هستند
وشک ندارم که اکثریت مردم نظری مخالف با نظر شما دارند
abit
| |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
ببخشید جنابعالی
ناشناس
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
متاسفانه برای جذب رای هر کاری می کنیم...وای اگر سکه بیفتد چپکی...وای اگر صحنه بگیرد دشمن!
تعداد کاراکترهای مجاز:1200