صفحه نخست

عصرايران دو

فیلم

ورزشی

بین الملل

فرهنگ و هنر

علم و دانش

گوناگون

صفحات داخلی

کد خبر ۱۹۹۶۹۳
تعداد نظرات: ۱۳۹ نظر

میرزایی روح فوتبال را نمی شناسد

شتابزدگی در گزارش مزدک میرزایی، فقط شامل بازیکنان نمی شود بلکه صحنه های بازی را هم در بر می گیرد.
عصر ایران ورزشی، پریا سپینود - مزدک میرزایی در گزارش بازی استقلال و پرسپولیس، در مجموع خوب عمل کرد و هیجان گزارشش، بویژه در ده دقیقه پایانی بازی، دلچسب و خوشایند بود. اما گزارش میرزایی از دربی تهران، کاستی هایی هم داشت که آبشخورهای اصلی این کاستی ها، درک نه چندان عمیق میرزایی از بازی فوتبال، شتابزدگی اش در حکم صادر کردن برای این و آن و در نهایت دید نه چندان قوی اش در حین گزارش فوتبال است.

میرزایی در ابتدای بازی فریدون زندی را به صرف یکی دو اشتباه ساده و کم اهمیت در میانه میدان، مورد انتقاد قرار داد و با حکمی برخاسته از شتابزدگی، نسخه او را پیچید و گفت فریدون زندی، دیگر آن فریدون زندی سابق نیست ( نقل به مضمون ).  اما در آغاز نیمه دوم، میرزایی مجبور شد حرفش را پس بگیرد و اعتراف کرد که زندی بهترین بازیکن استقلال در این دربی بوده است. یعنی میرزایی با گذشت نیم ساعت از رای نخستین اش، زندی را از زیر زمین نه به زمین که به آسمان برد!

 میرزایی جمله دومش را در دقیقه 50 بازی گفت. استقلال تا دقیقه 80 بازی، تیم برتر میدان بود و در حالی که چند بازیکن اصلی اش را در اختیار نداشت، با اقتدار در حال رسیدن به موفقیت در دربی ای دیگر بود. برد 2 بر صفر، در غیاب بزرگان استقلال، کم موفقیتی نبود. ولی مهمتر از برد 2 بر صفر، برتری چشمگیر استقلال بر پرسپولیس در نیمه دوم بازی ( و تا دقیقه 80 ) بود.

 زندی در حالی که استقلال خوب بازی می کرد و هنوز غافلگیر نشده بود، بهترین بازیکن استقلال بود. اما شتابزدگی میرزایی در حکم صادر کردن برای فریدون زندی، کار دستش دارد. آخر چطور می شود زندی، که هیچ وقت بازیکن طراز اولی هم نبوده، حتی به خوبی گذشته خودش هم نباشد ولی در عین حال بهترین بازیکن استقلال در بهترین دربی پس از انقلاب باشد؟

شاید بگویید حالا میرزایی در آغاز بازی به اشتباه چیزی گفت و بعد هم حرف نادرستش را اصلاح کرد و بنابراین، نباید با او، این همه سخت گرفت. اما نقد اصلی این یادداشت، نه متوجه اشتباه یک گزارشگر در یک مورد خاص، بلکه ناظر بر شتابزدگی میرزایی و تمایل وی برای صدور حکم های قاطع برای بازیکنان آن هم در آغاز بازی است؛ حکم هایی شتاب زده که خود میرزایی هم گاه از فسخ آنها ناگزیر می شود.

شتابزدگی در گزارش میرزایی، فقط شامل بازیکنان نمی شود بلکه صحنه های بازی را هم در بر می گیرد. البته این ویژگی گزارش میرزایی، تا حد زیادی هم ناشی از دید نه چندان قوی او در حین گزارش بازی است. میرزایی، برخلاف فردوسی پور، صحنه های بازی را در همان نمایش اولشان به خوبی نمی بیند و گاه نسبت به حادثه ای نه چندان مهم، چنان اظهار شگفتی می کند که بیننده احساس می کند یکی از صحنه های نادر تاریخ فوتبال رقم خورده است! ولی وقتی که حرکت آهسته آن صحنه پخش می شود، بیننده همراه با خود میرزایی درمی یابد که قصه نه چنان هیجان آلود بوده است که مزدک میرزایی نقل کرده است.

 در دربی دیروز، شوت اول مهدوی کیا به سمت دروازه استقلال و دفع آن توپ از سوی رحمتی، مصداق بارز چنین صحنه ای بود. رحمتی هیچ راه دیگری جز دفع آن توپ نداشت؛ توپی که درست به همان جایی آمد که او ایستاده بود. اگر رحمتی آن توپ را دفع نمی کرد، مرتکب اشتباهی فاحش شده بود ولی دفع کردن توپ، وظیفه ناگزیر و کمترین کار ممکن برای او بود.

اما مزدک میرزایی به دلیل ضعف دیدش در حین گزارش بازی و البته تمایلش به صدور احکام عجولانه، پس از اینکه رحمتی توپ شوت شده از سوی مهدوی کیا را راهی کرنر کرد، فریاد زد: " یک واکنش استثنایی از مهدی رحمتی! " این اشتباه میرزایی در صحنه هایی که یک دروازه بان یک توپ را مهار و بویژه دفع می کند، بارها و بارها تکرار شده است. البته این اشتباه تا حدی ناشی از میل میرزایی به هیجان دادن به بازی است؛ هیجانی کاذب که کارکرد اصلی اش احتمالاً دمیدن روح در ذات سرد صدا و گزارش میرزایی است.

اما جدای از این ها، میرزایی در صحنه ای که هادی نوروزی در بین دو مدافع استقلال و در دو قدمی رحمتی، توپ را گل نکرد، باز هم با همان قاطعیت همیشگی اش، گل نشدن آن توپ را به حساب اشتباه نوروزی در زدن ضربه آخر گذاشت. نوروزی البته مهاجم خوبی نیست و گره گشایی چندانی برای تیمش ندارد، اما اگر آن صحنه را دوباره ببینیم، راهی نداریم جز اینکه بگوییم نوروزی در آن شرایط سخت تنها کاری که می توانست بکند، همان کاری بود که انجام داد. او ناگزیر بود توپ را از همان کانال تنگ و اریبی که پیش رویش باز شده بود، راهی دروازه استقلال کند و چنین هم کرد. پس دیگر دلیلی برای ملامت او باقی نمی ماند که چرا آن توپ را گل نکرد. مزدک میرزایی در این صحنه از دربی پرهیجان دیروز هم اشتباه کرد.

 اشتباهات میرزایی در بازی دیروز، البته فراوان و پرشمار نبود اما به خوبی نشان داد که میرزایی هنوز روح فوتبال را چنانکه باید نمی شناسد. اشتباهات او در حین گزارش بازی پرسپولیس و استقلال، به لحاظ  کمّی قابل چشم پوشی ولی به لحاظ کیفی، چشمگیر بودند.    


         برای خواندن سایر خبرهای ورزشی کلیک کنید

ارسال به تلگرام
انتشار یافته: ۱۳۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
hbahoo
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
بقول فردوسي پور اين مزدك واسه خودش پديده اييه يه بار بازي بارسا روداشت گزارش مي كرد كه گفت خداراشكركه درزماني زنگي مي كنم كه مي تونم بازيهاي مسي رو ببينم
afshin
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
به نظر من مزدک نه تنهاگزارشگر خوبی نیست بلکه طرفداریش از لنگ مشخصه
احمدی
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
با سلام
مزدک میرزایی به اعتقاد من یکی از بهترین گزارشهای خود را انجام داد و به بازی هیجان بسیار زیادی بخشید
به ویژه در 10 دقیقه پایانی که واقعا" صدایش جاودانه ماند
بازی را ضبط کردم و هرگاه بازی را تماشا می کنم از نوع هیجانی که مزدک ایجاد کرد بیشتر لذت می برم
بنظر من او نه پرسپولیسی است و نه استقلالی یا لااقل کسی متوجه نمی شود
روی گلهای استقلال همان قدر فریاد می زند و هیجان دارد که روی گل های پرسپولیس دارد
او لااقل به استثنای عادل فر-2-30 پور از خیلی های دیگر بهتر است
مزدک دوستت داریم
ناشناس
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
بهترین گزارشگره تو ایرانه. فک کنم شما از باخ دلتون پره.
اگه خ... بود هی می گفت : بزن فلانی...چرا نزدی فلانی...زود باش فلانی...داور کارت نده... خوب بود آره؟
ايراني
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
كاش موقع نوشتن اين بقول خودتون " نقد "، فقط 1 دقيقه در مورد كلمه انصاف فكر ميكردين! متاسفم براي رسانه هايي كه محلي براي بازگويي عقده هاي شخصي نويسنده هايي چون شما شده! نويسنده هم كه ماشاالله كاملا فوتبال شناس تشريف دارن!:دي
ناشناس
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
بابا چه فرقي مي كنه ؟ مگه گزارشگرا آدم نيستند؟اوناهم تو همين جامعه و جو بزرگ شدند ديگه!بالاخره اوناهم طرفدار يكي از اين تيمها بودند و هستند ديگه اما انصافا از اين گزارشگرايه جديد خيلي بهتره مثل سيانكي يا احمدي يا همين خياباني كه البته اين آخري به هر حال قديمي ترم هست
ناشناس
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
اتفاقامزدک کاملا پرسپولیسیه دوآتشست.سابقه درگیری او بابهزادغلامپور محمود فکری محمدنوازی مهدی رحمتی وحید طالب لو امیرحسین صادقی وپیروزقربانی وکدورت باقلعه نویی مرفاوی ومظلومی هنوز دراذهان هست وفراموش نشده است.ضمناایشان همسایه دایی منست واطلاعات کاملی ازوداریم.البته اگربیطرفی ومنطق رارعایت کندگزارشگرخوب وقابل احترامیست.
ناشناس
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
اين همه سوژه.مزدك چه گناهي دارد؟ شما هم داريد از بي سوژگي وعدم خلاقيت رنج مي بريد.من چند سوال دارم: 1-چرا تيم ملي فوتبال ما لباس ثابتي ندارد(مثل ژاپن يا آلمان ياحتي كرواسي تازه تشكيل). 2-چه كسي بايد وضع زمين هاي ناهموار فوتبال ما را بهبود بخشد؟3-سقف قرارداد بازيكنان ليگي از روي چه معيارهاي تعيين ميگردد؟4-چرا هيچوقت ما رختكن تيم ملي را درتلويزيون نمي بينيم حتي بعد از پايان بازي؟
عادل
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
نمره فردوسی پور 20-مزدک 19-خیابانی 0.5-علیفر 5-یوسفی 1.25
ناشناس
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
نظرش در مورد زائد رو نگفتید که گفت در بازی گم شده در حالیکه تازه به بازی اومده بود و بعدش هم هت تریک کرد
مهدی
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
طرفدارای پرسپولیس بهتره یکم ظرفیت داشته باشن درسته 8 سال رنگ برد رو ندیدین ولی بعد از یه برد نباید خود کشی کنین
ناشناس
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
مزدک فوق العاده ضعیف گزارش میکنه.
رخ
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
نقد غیر منصفانه ای بود. خانم پریا، قطعا آقای مزدک که جزو 3 گزارش گر برتر حال حاضر و 10 گزارش گر برتر تاریخ ایران هستند (به نظر من!)، درک فوتبالی بیشتری از شما دارند. یه نکته هم اینکه از بیرون بگی لنگش کن خیلی راحته. خانم پریا من مطمئنم شما ریاضیتون خیلی خوبه (از دقتی که داشتید میگم)
مجتبی
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
متاسفانه اصلا نقد خوبی نبود !
لطفا تو مقاله هایی که میذارین تجدید نظر کنین. خیلی به قول جدیدیا چیپ بود.
(نقد من به شما)
ناشناس
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
فقط میتونم بگم امیدوارم ایشان زودتر بازنشسته بشن تا همه راحت شیم
ناشناس
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
بسیار ضعیف، پایین تر از حد عصر ایران...
التستان
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
خاک تو سر خودتونو کارکنانتون با این خبرگزاری مزخرفتون حتما باید پاچه خواری مسئولان بکنیم تا نظرمونو تو سایت بذارین ...
عصر ایران هر نظری که از خط قرمزهای رسانه های داخل کشور عبور نکند، متضمن فحاشی به کسی فحاشی نباشد و زندگی خصوصی دیگران را افشا نکند، در عصر ایران ورزشی منتشر می شود. البته گاه کثرت کامنت ها، مانع از خواندن و انتشار همه آنها می شود که از این بابت از خوانندگانی که کامنتشان منتشر نمی شود، پوزش می طلبیم. اما کامنت های این یادداشت به تمامی منتشر شده است. شاید کامنت شما ارسال نشده است دوست عزیز. لطفا دوباره، با رعایت خط قرمزها، ارسالش کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
نخیر .کامنت من منتشر نشده است دروغ نگو
محسن
| |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
عصرایران این حرفتو قبول ندارم چون خیلی از کامنتهایی که تایید نمیکنی نه از خط قرمز عبور کردن نه حاوی فحاشی هستند بسیاری از کاربران سایتت هم هنوز دلایل تایید نشدن بسیاری از کامنتهایشان را نمیدانند از جمله خود من که علاقه زیادی به سایت خوب شما دارم...
عصر ایران اگر کامنتی با این ویژگی ها منتشر نشده باشد، این امر قطعاً ناشی از کثرت کامنت ها یا کمبود وقت برای خواندن کامنت ها بوده است. به هر حال پوزش ما را بپذیرید.
ناشناس
| |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
تایید از 100 تا نظری که دادم تا الان 10، 20 تاش بیشتر چاپ نشده!
ناشناس
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
اصلا خودت میدونی روح فوتبالی چیه که میایی اینطوری مزدک رو به میخ میکشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حافظ
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
گزارشهای مجتبی ساعی هم از فردوسی پور هم از میرزائی بهترن
ناشناس
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
من فکر میکنم شما هم از روی بی غرضی قضاوت نکردی و احتمالا خودت هم از مزدک خوشت نمیاد.
به نظرم سعی کنیم به صورت تریاژ و اولیت بندی شده از افراد انتقاد کنیم.
افراد پایین تر از مزدک هستند که بسیار در امر گزارشگری ضعیف تر هستند ولی هیچگونه انتقادی از انها نمیشود.
در حق این افراد ضعیف، خیانت نکنیم و سعی کنیم با انتقادهای بجا سطح این ای افراد را به مزدک هم نزدیکتتر کنیم.
پاسخ ها
سواد جان
| |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
چقدر بيكاري
ناشناس
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
دیگه از خیابانی بهتره که تمام اطلاعات فوتبالیش واسه 3 قرن پیشه
ناشناس
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
چرا به غیر از فردوسی پور به کس دیگه ای نمیخواید میدون بدین؟؟؟ مزدک عالی بود
ناشناس
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
فقط عصر ایران روح فوتبال را میشناسه!!!
عباس
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
به هرحال از جواد خیابانی که خیلی بهتره
ناشناس
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
تا حدودی با شما موافقم
ناشناس
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
مزدک میرزائی که ترکونده من نمی دونم ما دیگه گزارشگر نداریم 90دقیقه برعلیه پرسپولیس حرف زد
آقای مزدک خان استقلالی بهت تسلیت می گم
ali
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
از سایت عصر ایران بعیده که اجازه میده مطالب هر آدم بیسوادی تو سایتش چاپ شه!!!!!!!
مهدي
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
مرگ من استقلالي نيستي ؟؟؟؟!!!!
محمد
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
نگارنده محترم از نگاشت شما اینگونه استنباط می شود که شما به شدت استقلالی بوده و برای همین این باخت فجیع را به شما و تمام استقلالی های عزیز تسلیت عرض می کنم :D
صادق
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
با تیتر موافقم، مزدک ذاتا کسل کننده و بی روح گزارش می‌کند و بیشتر با داد و فریاد بی‌جا سعی در گرم کردن بازی دارد تا این که بخواهد در متن بازی قرار بگیرد. به هر حال در شهر کوران یک چشم پادشاه است. مزدک از امثال یوسفی، خیابانی، کلنل علیفرد و اکثر گزارش گران مراکز استانی بهتر است.
ناشناس
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
دشمني تا كجا ، اگر تو مرد بودي اينجوري نمي نوشتي
ناشناس
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
یه نقد غیر منصفانه و بیجا
بعدشم مزدک فریاد زد "یه فوق واکنش" نه اون چیزی که اینجا نوشته شده.
عصر ایران عبارت " فوق واکنش " را میرزایی درباره دفع ضربه محمد نوری در نیمه اول بازی به کار برد نه درباره دفع ضربه مهدوی کیا در نیمه دوم.
پيام
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
اصلا جالب نبود و دقيقا معلوم است كه توسط يك خانم نوشته شده است...خانمي كه هم استقلالي است و هم روح فوتبال را نمي شناسد. متاسفانه عصر ايران ورزشي با كمبود مطلب مواجه است و به نظر مي رسد مجبور است هر نوشته اي در مورد ورزش را بدون بررسي منتشر كند. مزدك بهترين نيست ولي با شرايط فعلي بعد از عادل فردوسي پور(البته با فاصله زياد) دومين گزارشكر هم از لحاظ اطلاعات و هم تجربه است. . . .
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
دیگه جنسیتیش نکن داداش !
ناشناس
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
شما تعیین کردید بهترین دربی پس از انقلاب؟ شما عزیزم بهتر است یه کم بی طف باشی!
عصر ایران این دراماتیک ترین دربی پس از انقلاب بود. اگر استقلال هم این گونه پیروز می شد، باز همین را می گفتیم.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
پس نگو بهترین
ناشناس
| |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
من يك پرسپوليسيم و در مورد دراماتيك ترين دربي بعد از انقلاب ؟ به نظرم نويسنده غير حرفه‌اي عصرايران بايد اجازه بدهند مردم تصميم بگيرند و قضاوت كنند هرچند شخصا دربي را يكي از بهترين دربي‌ها ميدانم.
حسین
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
بعد از عادل بهترین گزارشگر فوتبال ایرانه
علي
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
اين بترين تحليليه كه من ديدم حيف عصر ايران
ناشناس
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
اگر دو گزارشگر خیلی خوب فوتبال در کشور داشته باشیم، یکی عادل فردوسی پور و دیگری مزدک میرزایی است. آقای میرزایی شاید ایرادات جزیی داشته باشد ولی به نظر من محاسن و نقاط قوت بیشتری دارد. انتقاد به منظور اصلاح ایرادات امر مطلوب و پسندیده ای است ولی در کنار آن بهتر است به خوبیها و محاسن این گزارشگر خوب کشورمان نیز اشاره شود.
میلاد
۰۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
گزارشگر خوبی هست بین این دو سه تا گزارشگر قابل تحمل؛
اما هیچوقت تعلق خاطر خودش رو به تیم استقلال نمی تونه مخفی کنه و این بزرگترین ضعفش هست که هنگام بازی های پرسپولیس تماشاگر حس میکنه تیمش در حال محاکمه شدنه
ناشناس
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
نويسنده محترم لطفا بجاي تخريب شخصيت انتقاد كن شما كه مسئوليت رسانه به دوشتان است نبايد نادانسته يا شايدم از روي اراده شخصيت را در سايت محترمتان تخريب نماييد .
عصر ایران این یادداشت متضمن نقد گزارشگری مزدک مرزایی است نه نقد شخصیت او.
ناشناس
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
چرا اين جملات را براي گزارشگران بدتر از ايشان به كار نميبريد ( عليفرد) كه حين بازي به جاي گزارش مدرسه فوتبال راه انداخته و تفسير مي كند . اگر ما نخواهيم عليفرد فوتبالي را گزارش كند چه كنيم؟ خواهشمندم يك نظرسنجي درباره او انجام دهيد تا ببينيد نتيجه چيست.
عصر ایران گزارش های گزارشگر مورد اشاره شما، آن قدر ضعیف است که ارزش نقد و بررسی را ندارد. مزدک میرزایی در مجموع گزارشگر خوبی است و به همین دلیل، نقد او با هدف ارتقاء کیفیت گزارش هایش ضروری است.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
خیابانی ضعیفترین و بدترین گزلرشگر مسابقات باشگاهیه
ناشناس
| |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
شما كه خودت در مورد همه عجولانه نظر ميدي:
گزارش های گزارشگر مورد اشاره شما، آن قدر ضعیف است که ارزش نقد و بررسی را ندارد ...
به نظر من شما خيلي واست زوده وارد نقد فوتبال يا گزارشگرا بشي، يكم پخته تر بايد نقد كرد نه ...
ناشناس
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
واقعا بد گزارش مي كنه
سيامك
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
مزدك بهترين گزارشگر فوتباله و صد البته خوش قدم براي پرسپوليسي ها.
رضا
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
مزذک واقعا گزارشگر خوبیه و شما هم بجای نقد فوتبال و داروی مفتضحانه کشور دارید یک چهره محبوب فوتبال رو نقد میکنید که البته اصلاً کار خوبی نیست!!!
محسن
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
ولی به نظر من مزدک از گزارشگران قوی فوتبال ما است که ما با گزارش آنبسیار لذت میبریم.
ناشناس
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
من خودم شنیدم که گفت بهترین بازیکن دربی تا اینجای بازی (منظور تا آن زمانی که گفته بود) نه تمام دربی!اشتباه نکنید
عصر ایران نویسنده این یادداشت هم ادعا نکرده است که میرزایی زندی را بهترین بازیکن کل بازی معرفی کرد.
ناشناس
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
مزدک بدجووووووور استقلالیه
پاسخ ها
soly
| |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
من فکر میکردم پرسپولیسیه پس نتیجه میگیریم بی طرفه
ناشناس
| |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
اتفاقا کاملا پرسپولیسی متعصب کوره .ده دقیقه آخر گزارشش را دوباره ببینید و بشنوید وقتیکه پس پس گل می زد انگار تیم ملی ایران به برزیل گل زده .
ناشناس
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
شما خودن هم داري شتابزده قضاوت مي كني حاليت نيس
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
خودن نه خودت
محمود
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
خیلی بیکاری
رستم
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
بهتر از بعضی های دیگر هستند که در باره خاله و دایی و ملیت و غیر از فوتبال صحبت میکند
تعداد کاراکترهای مجاز:1200