صفحه نخست

عصرايران دو

فیلم

ورزشی

بین الملل

فرهنگ و هنر

علم و دانش

گوناگون

صفحات داخلی

کد خبر ۳۵۲۶۹۷
تعداد نظرات: ۱۰۰ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۴ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - 28 August 2014

امان از نمایندگان بند 2 و 3

جعفر محمدی
عصرایران - نماینده مجلس و مردم ، می توانند سه نسبت با هم داشته باشند:

1 - نماینده، وکیل مردم باشد و دغدغه های آنان را دنبال کند. این عالی ترین و بهترین ارتباطی است که بین وکیل و موکل می توان تصور کرد.
به عنوان مثال وقتی نماینده ای درباره راه های کاهش نرخ تورم صحبت و اقدام می کند، همسو با مردم است زیرا قریب به اتفاق مردم، دغدغه تورم دارند.

2 - حالت دوم این است که نماینده در فضایی سیر کند که اساساً مردم کاری بدان ندارند. وقتی نماینده ای که با رأی مردم ایران به مجلس رفته، مدام پیگیر ماجرای جنبش تسخیر وال استریت شود ، یا دغدغه اش جرم انگاری برای وازکتومی باشد و نظایر این ها ، می توان او را متهم کرد که در دنیایی جز دنیای موکلانش زندگی می کند و اصلاً کاری ندارد که آیا وال استریت آمریکا یا جرم انگاری وازکتومی دغدغه مردم است یا نه؟ او کار خودش را می کند و اصلاً توجه ندارد که موکلانش او را برای چه کاری به مجلس فرستاده اند؟! او در واقع ، نماینده تفکرات و توهمات خود است نه نماینده مردم.

3 - اما سومین و اسفناک ترین حالت این است که نماینده نه تنها دغدغه های مردم را مطرح نمی کند و نه تنها نسبت به آنها بی اعتناست ، بلکه دقیقاً و دقیقاً بر خلاف خواست مردم سخن می گوید و اقدام می کند! گو این که در برابر مردم جبهه گیری کرده باشد.

به عنوان مثال در حالی که قریب به اتفاق کاربران اینترنت که بالغ بر ده ها میلیون نفر می شوند از کندی اینترنت رنج می برند و خواستار افزایش سرعت و پهنای باند هستند، نماینده ای از جایش بلند می شود و می گوید که اگر سرعت اینترنت بیشتر شود و پهنای باند افزایش یابد، وزیر ارتباطات را استیضاح می کنیم!
تردید نباید داشت که چنین نمایندگانی، حتی اگر با رأی مردم هم به مجلس رفته باشند، امانت دار رأی مردم نیستند و الّا مگر می شود وکیل، بر خلاف خواسته های موکل عمل کند؟!

به هزار تأسف باید گفت که در مجلس ما ، نمایندگانی که مشمول بند 2 و 3 این نوشتار هستند، پرشمارند و این ، سر منشأ بسیاری از مشکلات و مصائبی است که ایران 93 بدان دچار است.
ارسال به تلگرام
انتشار یافته: ۱۰۰
در انتظار بررسی: ۳۱۹
غیر قابل انتشار: ۱۴۴
ناشناس
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
مثل اینکه این نماینده از طیف فکزی وزیر سابق سلیمانی که گفته بود سرعت 45 کیلو هم کافیه
خدایا بداد ما برس
میلاد
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
امروز همه این مطلب رو قبول دارند و تایید میکنند که بعضی نماینده ها صلاحیت ندارند
فردا همین ملت صف میکشن میرن بهش رای میدن
عقل ملت ما تو چشمشونه
روزبه
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
با سلام
لطفا در صورت امکان اسامی نمایندگان را ذکر کنید که در دوره بعد در تصمیم گیری ما برای رای دادن مهم است
ناشناس
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
همین صفحه حدود 5 دقیقه طول کشید تا بار گذاری شد
احمد
۰۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
این نماینده سخنگوی طیفی است که دوست دارند ایران مثل کره شمالی بشه یعنی اینترنت و ماهواره و رادیو تعطیل باشه و صبح تا شب اطلاعات دلخواه برادران به خورد مردم داده بشه تا بدین وسیله به زور مردم رو بهشت ببرن !!!!
علي
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
كي دورشون تموم ميشه به كي قسم تو انتخابات دقت كنيد
صادق
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
تنها راه جلوگيري از ورود اين ادمها بمجلس اينست كه اين افراد را شناسايي كنيم و مثل پارسال همه در انتخابات شركت كنيم و از ورود بيسوادان و تند روها جلوگيري كنيم. تنها راه نجات مملكت از اين بد بختي طرد اين نمايندگان است.
ناشناس
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
مسائل اساسی در "بعضی جاها" تبدیل به مسائل کم اهمیت و برعکس مسائل کم اهمیت و پست، بسیار مهم شده اند.
کوانتوم
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
خیلیم عالیه
یکه یکه . . . ما که موشکیل نداریم
ناشناس
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
یه تحقیق کنید ببینید سود حاصل از فروش 250 برابری اینترنت به جیب چه کسانی میره ، مون موقع معلوم میشه ، چرا بعضی از کندی اینترنت دارن لذت می برن!
ناشناس
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
اینترنت باید سرعتش بالا باشه.دسترسی به سایت ها و فیلم غیراخلاقی هم محدود بشه
ناشناس
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
من واقعا پشیمونم که چرا دوره ی قبل رای ندادم ، ایشالا این دوره جبران میکنیم
ناشناس
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
در رابط با منطقی بودن و یا نبودن حرف این نماینده محنرم بحثی نمی کنم چون نظر مردم مشخص است، اما واقعیت امر این است که حرف این آقا و امثالهم به کرسی می نشیند. ببینید سر فرجی دانا بخاطر برخورد با متخلفین استفاده از بورسیه ها چه آوردند. مجلس مشکل دارد،...
علی
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
ما گرفتار نمایندگان عصر عتیق با افکار عصر حجر خدایا...
ناشناس
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
احتمالا بعلت سرعت بالای اینترنت و برخورد باخانه اش ممکنه خانه خراب شه
ناشناس
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
مهم نیست پهنا را اضافه نکنه عرضش اضافه کنه یا عمقش و یا طولش
ماریکا
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
واقعا در اکثر مواقع خیال می کنیم که این نمایندگان در یک جبهه و مردم در جبهه دیگر قرار دارند هر چی که مردم از دولت منختب انتظار دارند آنها فورا با آن مخالفت می کنند یا وزیران دلسوز را که مردم با آنها مشکلی ندارند استیضاح می کنند به نظر من این کار آنها یه نوع لجبازی با ملت و دولت است.
ناشناس
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
بعضی ها وقتی حرف می زنند خودشون هم نمی فهمند چی می گن .
پیام
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
فقط میتونم بگم شرم آوره....
ناشناس
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
وقتي از هر ده نفري كه تأييد صلاحيت ميشن، هشت تاشون از امثال اينها هستند بايد انتظار تشكيل همچين معجوني هم در مجلس ايران داشت. به هر كي رأي بدي احتمال اينكه از اين جماعت باشه هشت به دهه.
مرتضی علی عسکری
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
خدا را شکر که گفته نباید سرعت اینترنت و پهنای باند از این بیشتر شود بنظر بنده اینها معتقد هستند که اصلا" ایران نباید اینترنت داشته باشد اینها که تعداشان هم کم نیست از گروه داعش هم بدترند انشاالله در انتخابات مجلس دهم پاسخ دندان شکنی به چنین افراد و تفکرهایی خواهیم داد.
ناشناس
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
فکر کنم این نماینده دلواپس باشه
پاسخ ها
میلاد
| |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
دلواپس چی ؟
علی
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
باسلام
علت نگرانی بعضی ازنماینده ها ی مجلس ازافزایش سرعت اینترنت عمومی این است که میدانند زیرساخت های مخابراتی کشورماضعیف میباشدودرصورتیکه مردم عادی ازاینترنت باسرعت بیشتری استفاده کنند ممکن است اینترنت پرسرعت ویژه نماینده گان دچارخللی شود
پاسخ ها
آق علي
| |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
اينکه از ما بهترون اينترنت فوق سرعت چند ماخ دارند محل شک نيست اما اينکه ما بعد از اين همه سال زير ساخت نداريم حرف مفتي بيش نيست نظر شما دو پهلو است زيرکم خودتي !!!
ناشناس
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
ترکوندی
دمت گرم
مجید
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
لطفا نام اون نماینده را ذکر کنید تا در انتخابات بعد مردم آگاهانه بهش رای بدهند‍!
علي رضا
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
بهترين راه براي اين نماينده ، قطع اينترنت ايشون هست.
پاسخ ها
مهدي
| |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
اتفاقا خوششون مياد كه اينترنت هم قطع بشه.
فكر مي كنيد خيلي براي نمايندگاني با تفكرات عهد بوقي! سخته كه اينترنت خودشون و مخصوصا مردم قطع بشه؟
ناشناس
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
قابل توجه مشهدی ها...
ناشناس
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
عصر ایران رنده و پاینده باشی خدا نگهدارتان باشه.
ناشناس
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
همه در انتخابات مجلس شرکت خواهند کرد
مسعود
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
اتفاقا خوبه که استیضاحش کنن. اینجوری اکثر مردم میفهمن که کیا شدن نماینده مردم .
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
منم موافقم که استیضاح بشه. چون این مجلس وزرای"دانا" و به روز لازم نداره.
اناری
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
این نتیجه نرفتن سر صندوق رایه !
وقتی حاضر نمشیم بریم رای بدیم ، این آقای نماینده با چندهزار رای میاد بالا اون موقع برای همه می تعیین تکلیف می کنه؟
به همین سادگی!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
همه باید در انتخابات مجلس شرکت کنند تا تکلیف رو با این نمایندگان مشخص کنیم
ناشناس
| |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
شما هم دیگه از آب گل آلود ماهی نگیر
مهدي
| |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
سزاي مردمي كه كه 90%شون نميرن پاي صندوق راي و اون 10% اينا رو انتخاب مي‌كنن همينه.
اول بايد خدودمون رو ملامت كنيم كه اجازه داديم همچين نمايندگاني برن مجلس.
ناشناس
| |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
اگر شورای نگهبان اجازه بدهد ما دوست داریم در انتخابات شرکت کنیم نه اینکه فقط رأی بدهیم
ramin
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
چرا صورت مسئله رو پاك مي كنيد

اگر سوءاستفاده هم ميشه مشكل از قانون چه ربطي به كاربرا داره مخالفت
با افزايش سرعت اينترنت يعني سوء استفاده در وقت و هزينه هاي مردم
واقعا جاي تاسف داره
ناشناس
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
خوب اسم این نماینده ها رو بگید تا مردم بشناسنشون
ناشناس
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
اگر جز این میگفتن باید شک میکردیم!
ناشناس
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
خودمون انتخابش کردیم.
خلایق هر چه لایق.
علی
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
نماینده باید زبان مردم باشد نه عقل کل برای مردم
ناشناس
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
واقعا مایه تاسفه
ناشناس
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
سرعت کاربران خانگی 128 کیلو !
ناشناس
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
سرعت اینترنت در همه جای دنیاشاخص توسعه هست
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
سرعت اینترنت در همه جای ایرا شاخص توسعه نیافتگی هست
mohsen
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
به قول یکی از استادامون تو دانشگاه که میگفت:
this is Iran
اینجا ایران است.
حسین
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
گفتا ز که نالیم؟که از ماست که بر ماست.
ناشناس
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
واقعا آقای واعظی یکی از شایسته ترین افراد کابینه هستن
سامانه 195 از وقتی که ایشان آمده رنگ و بوی دیگری به خود گرفته و کاملا پیگیر مشکلات کاربران است

بنده از شرکتی اینترنت طولانی مدت گرفته بودم و سرعتش خیلی پایین بود و چاره ای جز مدارا نداشتم و هر چی هم در این سامانه شکایت میکردم فایده ای نداشت
اما با آمدن آقای وزیر نه تنها با اولین شاکیت خودشون زنگ زدن و پیگیری کردن بلکه در نهایت هم سرعت اینترنتم افزایش یافت و هم از شرکت مربوطه خسارت دریافت کردم
دریافت خسارتی که پیش از این فقط در کشورهای پیشرفته قابل تصور بود
ali
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
اتفاقا این نمایندگان خوب امانت دار رای هستن و دقیقا تفکرات رای دهندگان خودشون رو اجرا میکنند
مهدی
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
بهتر نبود ایشون میگفتند که در صورتی که پهنای باند بدون بسته فرهنگی مناسب ارائه شود استیضاح میکنند . چنانچه در اپراتور های نسل سوم هم برای ارائه اینترنت راه کار مشابه ای داده شد)
دغدغه شما اگه فرهنگ استفاده هست باید این افکار را انتشار بدهید نه اینکه برای خودنمایی و ... هر حرفی را بزنید ( من با توحه به مطالب عصر ایران این دیدگاه را دارم )
بهرام
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
این نمایندگان کار درستی انجام می‌دهند!
پاسخ ها
میلاد
| |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
از نظر شما بله
ناشناس
| |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
:(
مهران
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
چه انتظاراتي داريد شما
ناشناس
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
بلی میشود همچنان که وزیر درستکاری را بخاطر منافع گروهی حذف کردند
شخص
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
یاد اون شخصی که در سریال دکتر قریب مدرسه را آتش می زد افتادم .
ناشناس
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
از نظر اين نمايندگان محترم،انتظار در پشت فرمان اينترنت خودش يه شغله خو
ناشناس
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
به نظر می رسد نمایندگان با عملکردهاشون که در شهرها نشون میده به فکر مردم نیستن
کوروش
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
از ماست که بر ماست
کیان
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
الا میشه پرسید علت مقاومت این نمایندگان در برابر افزایش سرعت اینترنت چیست؟
پاسخ ها
رسول
| |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
میگن سرعت بالا باعث انحراف امثال بنده و جنابعالی میشه!!!!!!!!!!
هر چقدر جلوی ماهواره را تونستن بگیرن جلوی اینترنت هم میتونن بگیرن
ناشناس
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
این کی بوده؟ نام نماینده رو بزنید خب
ناشناس
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
اگر واقعا این نماینده ها و چند صد هزار نفری که بهشون رای دادن اینترنت پرسرعت نمیخوان بهتره وزارت ارتباطات به شرکت های اینترنتی ابلاغ کنه تا از ارائه ی اینترنت پرسرعت بهشون خودداری بشه.
سلمان
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
از ماست که بر ماست.
ali
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
آقا دم شما گرم حرف دل ما رو زدین بخدا .
رسول
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
فکر کنم بایس از واژه "نماینده" تعریف جدیدی در لغت نامه دهخدا درج بشه
محسن
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
این که معلومه
شما تعداد نمایندگان همسو با مردم را بشمارید
قطعا از تعداد انگشتان دست کمتر خواهد بود!
ناشناس
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
4 ـ بعضی از نمایندگان بعنوان چماق عقلای جناح خود عمل می کنند .
5 ـ بعضی از نمایندگان دیون قبلی خود به حامیان را صاف می کنند و برای ادامه کار دوره بعدی سرمایه گذاری می کنند .
به نظرم یکی از ابعاد مهم فرهنگ سیاسی ما که نیازمند بررسی و چاره جویی است ، درک همین طبقه بندی و اصلاح آنست .
نمایتده باید نماینده مردم و حافظ اصول اساسی و بنیادی نظام ج.ا.ا باشد . لذا باید هردوی اینها را بخوبی بشناسد .
سجاد
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
واقعا مایه تاسف و شرمندگیه
ناشناس
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
این قبیل نمایندگان بر عکس همسو با کسانی هستند که یهشان رای داده اند دقیقا دغدغه شان همان دغدغه هوادارانشان است. عصر ایران شما از کجا اینگونه تفسیر میکنی.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
از منفی هایی که بهت دادن معلومه .....
ناشناس
| |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
یعنی دغدغه مردم : وال استریت آمریکا یا جرم انگاری وازکتومی ؟؟؟
رامین
| |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
از روی تعداد تاییدهایی که دریافت کردی
ناشناس
| |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
کاملاً درسته.
مسعود
| |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
یعنی کندی سرعت اینترنت یکی از دغدغه های شماست؟؟؟؟
علی
| |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
94میبینیم
امین
| |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
آقای رامین اون حرفو خوب اومدی D-:
ناشناس
| |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
چرا به مطلب دوستمون توجه نكرديد؟؟
راست ميگه . هوادارانه اين نماينده ها افرادي هستند كه از اينترنت ترس دارن. چشمتونو رو حقايق نبنديد لطفاً. ما كه مدعي آزادي اينترنت هستيم يا نماينده نداريد يا عرضه نداريم نمايندمونو بفرستيم مجلس
ناشناس
| |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
بنده خدا درست می گه، مگه اینا با چندتا رای وارد مجلس شدند؟نمایندگان تهران بیشتر از سیصد هزارتا رای نداشتند
ناشناس
| |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
آره خوب ! از قرار معلوم همه هم باهات موافقن !! نگاه کن چقدر مثبت گرفتی !
میلاد
| |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
تا همسو بودن رو توی چی ببینی
ناشناس
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
من نمیدانم چرا سرعت باید پایین باشد
وقتی کشوری مثل دانمارک سرعت 53 ترابایتی دارد
آنوقت ما باید به سرعت 2 یا حداکثر 10 مگابایتی راضی باشیم
حالا اگه سرعت اینترنت پایین باشه همه مشکلات ما حل میشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
تازه اون سرعت 2 و 10 هم واقعی نیست. بلکه بین 8 نفر تقسیم میشه! یعنی 2 مگ میشه 256 کیلوبایت
ناشناس
| |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
ترابايت ميدوني چيه ؟
شمس الله
| |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
"53 ترابایتی" داداش یه چیزی بگو بگنجه!!
انسان
| |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
مرد حسابی انصاف هم خوب چیزیه ۵۳ ترابایت !
اینترنت اروپا به آمریکا سر جمع ۵۰ ترابایته
اصلا مگه هاردت بیشتر از ۱۰۰ مگابایت جواب میده که نگران ترابایت هستی!؟؟؟
ناشناس
| |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
بله 53 ترابایتی...اینایی ک باورشون نمیشه ی سرچ کنن بعد نظر بدن
ناشناس
| |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
داداش نمیدونی نظر نده!!! امریکا داره اینترنت 60 ترابایتی راه میندازه یکم مطالعه داشته باشین بد نیست!! در ضمن وقتی سیستم ابری هست دیگه احتیاجی به هارد درایو نیست همه چی آنلاینه
ناشناس
| |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
وقتی میگی ترابایت به سرعت انتقال داده هات که میتونه از یه درایو به درایو دیگه از هاردت باشه خوب توجه کن اول و بعد بگو ترابایت...
هاردت هم هرچی که مدل بالا و خوبی باشه نهایتش 300 مگ برثانیه جابه جا میکنه پس به هیچ وجه نمیشه و نمیتونه 1 ترابایت سرعت رو تحمل کنه
و این حرفتم مثه اینه که بیای توی یه بطری نوشابه یه گالن آب جابدی خب نمیشه
بچه جنوب
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
خیلی متاسفام برای خودم و ملت خوب ایران
nasri
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
به امید روزی که هم چشامون باز باشه و هم اینکه احساس تاثیری روی نظر توده ها برای رای به نماینده ها نباشه
احمد اقایی
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
واقعا حماقت حد و مرز نداره!!!
پاسخ ها
بلا
| |
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
معلوم نیست این ها بلای جان مردم هستند یا نماینده مردم.ایا به اینها که نمک می خورن و نمکدان میشکنند باید رای داد.
ناشناس
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
لایک
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
بسیار مطلب خوبی بود
ناشناس
| |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
مثبت زدم اما ایکاش بجای لایک از واژه فارسی پسندیدم استفاده می کردید
ناشناس
| |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
جا دارد وزیر ارتباطات برای این مطلب تقاضای رفراندم کند تا معلوم شود این کسان چه جایگاهی در مردم دارند . در قانون اساسی در مورد رفراندم پیش بینی شده است و می بایست این مطلب در جامعه جا بیفتد تا مطلبی به مردم تحمیل نشود
منطق
| |
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
عین واقعیت است .
ناشناس
| |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
آیا قریب به اتفاق رای دهندگان به نماینده مذکور هم کاربر اینترنت هستند؟
با توجه به این که قریب به اتفاق کاربران اینترنت مملکت ما جوان و نوجوان هستند آیا تا حالا نظر پدر و مادر این کاربران رو در مورد افزایش سرعت اینترنت شنیدید؟
آیا نماینده فقط باید نماینده قشر فیسبوک باز باشه؟

من عقیده دارم که با کاهش سرعت اینترنت نمیشه جلوی هرزگردی رو گرفت چون زمان دایال آپ هم هرزگردی وجود داشت!
اما از این تحلیل های آبکی خیلی خوشم نمیاد!
تعداد کاراکترهای مجاز:1200