صفحه نخست

عصرايران دو

فیلم

ورزشی

بین الملل

فرهنگ و هنر

علم و دانش

گوناگون

صفحات داخلی

کد خبر ۵۱۴۸۳۶
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۶ - ۱۲ دی ۱۳۹۵ - 01 January 2017

دیپلمات های روس خاک آمریکا را ترک کردند (+عکس)

وزارت امور خارجه روسیه یک فروند هواپیمای مخصوص را برای انتقال دیپلمات ها و خانواده هایشان به روسیه، به آمریکا فرستاده بود.
35 دیپلمات اخراجی روس به همراه خانواده هایشان دیروز خاک آمریکا را ترک کردند.

به گزارش عصر ایران به نقل از سی ان ان، 35 دیپلمات روس دیروز منطقه "سنتر ویل" در مریلند آمریکا را به مقصد فرودگاه ترک کردند.

آنها در قالب یک کاروان 8 خودرویی به همراه یک اتوبوس و یک کامیون که اسباب و لوازم آنها را حمل می کرد ، به فرودگاه رفتند.

وزارت امور خارجه روسیه یک فروند هواپیمای مخصوص را برای انتقال دیپلمات ها و خانواده هایشان به مسکو، به آمریکا فرستاده بود.

این دیپلمات ها به عنوان اقدامی برای تنبیه دولت روسیه بابت حمله سایبری به آمریکا طی دستوری در واپسین روزهای کاری باراک اوباما رییس جمهور آمریکا از خاک آمریکا اخراج شدند.

اوباما در فرمان خود به این دیپلمات ها 72 ساعت فرصت داده بود تا خاک آمریکا را ترک کنند.

کاروان حامل دیپلمات های اخراجی روسیه در حال عزیمت به فرودگاه در مریلند آمریکا



ارسال به تلگرام