فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۰۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۰۷-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۰۹۲۱
انتشار: ۱۹:۱۰ - ۰۷-۰۷-۱۴۰۳

روشن: استقلال به خاطر از دست دادن یامگا عذاب می‌کشد

روشن: استقلال به خاطر از دست دادن یامگا عذاب می‌کشد
حسن روشن، پیشکسوت استقلال، جدایی یامگا را یکی از اشتباهات بزرگ باشگاه دانست و معتقد است که این تیم اکنون عواقب این تصمیم را می‌چشد.

پیشکسوت تیم استقلال معتقد است که سرمربی این تیم حتی با وجود شکست در داربی نباید از سمتش استعفا می‌کرد و باشگاه باید به او فرصت دهد تا تیم‌سازی کند.

حسن روشن پیشکسوت تیم استقلال در گفت و گو با ایسنا درباره شکست این تیم مقابل پرسپولیس در لیگ برتر اظهار کرد: استقلال در این بازی افتضاح بود و عملکرد قابل قبولی نداشت. پرسپولیس در این بازی بهتر بود و توانست از موقعیت گلزنی‌اش بهتر استفاده کند. البته در کل باید بگویم بازی نبود که بتوان از آن لذت برد.

در استقلال تصمیمات فی‌البداهه است

او ادامه داد: شرایط استقلال خیلی مناسب نیست و این تیم حاشیه‌های زیادی دارد. هر مساله‌ای را هم که می‌گوییم گوش نمی‌دهند. در واقع در استقلال تصمیمات شخصی و فی‌البداهه است. استقلال باید کمیته فنی داشته داشته باشد و در واقع آن‌ها درباره شرایط این تیم نظر بدهند.

باید به نکونام فرصت دهند

روشن درباره استعفای نکونام از سرمربیگری استقلال بیان کرد: نکونام نباید استعفا بدهد. این ضعف او است که این کار را انجام میدهد. او در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تیم را بستم و قهرمان می‌کنم. باید به او فرصت بدهند که این کار را انجام بدهد. درست است که استقلال ۸ امتیاز از رقبا در جدول عقب است اما از نظر من این مساله مهم نیست و فرصت برای جبران وجود دارد. استقلال باید تیم‌سازی را انجام بدهد. آکادمی خودش را رونق ببخشد. استقلالی که فصل گذشته نایب قهرمان شد، کجا را گرفت؟ پرسپولیس هم همین طور. آن‌ها سال‌ها قهرمان شدند چه اتفاقی افتاده است؟

یامگا اگر کور هم شده بود، استقلال نباید می‌گذاشت او برود

پیشکسوت استقلال درباره عملکرد سمیعی در این باشگاه افزود: چیزی از او ندیدم. این تیم به نظر امسال تاوان رفتارش با یامگا را می‌دهد. او شاید خیلی بازیکن تکنیکی نبود اما گل‌های حساسی را می‌زد. یامگا اگر کور هم می‌شد استقلالی‌ها نباید می‌گذاشتند او برود. اصالت باشگاه استقلال در این باره حفظ نشد. خدا پدر حدادیان نساجی را بیامرزد که یامگا را به این باشگاه برد و حتی او را کاپیتان کرد. یک مساله دیگر را باید بگویم و آن هم این است که طرفدار استقلال به خاطر باخت داربی سکته کرد و فوت شد. آیا بازیکنان و کادر فنی این موضوع را می‌دانند؟

او درباره عملکرد هیات مدیره استقلال گفت: نمی‌دانم آن‌ها چه کسانی هستند اما آن‌ها باید هر ماه یک بار دور هم جمع شوند و اتفاقات را به مردم بگویند تا در جریان مسائل قرار بگیرند.

ارسال به دوستان
دانشمندی که خودش را بارها با گازهای سمی مسموم کرد تا جان دیگران را نجات دهد! زلزله در مرکز ژاپن با ۱۰ مصدوم ترکیه بدون اجازه آمریکا حق صادرات جنگنده نسل پنجم KAAN را نخواهد داشت! دانشمندی که برای کشف راز رادیوم، آن را به بازوی خودش بست! دانش‌آموزان و معلمان «مدرسه یهودی‌ها» در اصفهان؛ دوران قاجار (عکس) راز تنبلی تنبل‌ها کشف شد ویپ و روان‌گردان‌ها؛ تهدید تازه سلامت جوانان آیا پروتئین روی خواب تاثیری دارد؟ هواوی با آیستالند ورود جدیدی به بازار خودرو ثبت کرد (+تصاویر) نظر قوه قضائیه درباره موتورسواری بانوان/ مجلس باید قانون را تصویب کند، قوه قضائیه موافق است کیهان: افزایش قیمت نان مشکوک است؛ نهادهای امنیتی ورود کنند فریب مغز برای جبران کم‌خوابی تصویر دیدنی از خفاش میوه‌خوار در احمدآباد هند اسپکتر R42؛ شاهکاری در میان پروژه‌های شکست‌خورده خودرویی (+عکس) رد پای «هوم اسکول» در نظام آموزشی؛ دانش‌آموز ثبت‌نام می‌کند اما مدرسه نمی‌رود/ «برخی والدین نمی‌خواهند فرزندان‌شان آموزش ایدئولوژیک ببینند»