فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۶۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۹ - ۲۸-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۶۵۶۷
انتشار: ۱۸:۳۹ - ۲۸-۰۷-۱۴۰۳

ورمزیار: استقلال چوب نقل و انتقالات را خورد

ورمزیار: استقلال چوب نقل و انتقالات را خورد
صادق ورمزیار، پیشکسوت استقلال، معتقد است که استقلال در بازی مقابل ذوب‌آهن چوب نقل و انتقالات ناموفق خود را خورد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: خط دفاع استقلال یکی از بدترین روزهای تاریخ خود را پشت سر گذاشت و تا به حال ندیده بودم که این تیم در فاز دفاعی اینقدر ضعیف عمل کند!

صادق ورمزیار پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به شکست آبی‌پوشان مقابل ذوب‌آهن در لیگ برتر اظهار داشت: استقلال در بازی با ذوب‌آهن، چوب نقل و انتقالات خود را خورد! استقلال ۱۰ بازیکن گرفت اما نتوانست نقاط ضعف فصل گذشته خود را ترمیم کند؛ همین بازیکنی که به استقلال ۲ گل زد آرزو داشت آبی‌پوش شود اما او را نخواستند!

وی افزود: متاسفانه استقلال همیشه بر اساس سلیقه بسته می‌شود. چرا باید این اتفاقات رخ دهد و همه چیز سلیقه‌ای باشد؟ چرا باید بازیکن بر اساس سلیقه جذب شود و مربی سلیقه‌ای قرارداد امضا کند؟! باید خرد جمعی در باشگاه بزرگ استقلال برقرار باشد.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: خط دفاع استقلال یکی از بدترین روزهای فوتبالی خود را پشت سر گذاشت. تا به حال ندیده بودم که استقلال در فاز دفاعی اینقدر ضعیف عمل کند! بازیکنان ذوب‌ آهن هر توپی را که روی دروازه این تیم آوردند به راحتی عبور دادند.

ورمزیار درباره اینکه سیدحسین حسینی با رای کمیته انضباطی باشگاه استقلال از حضور در تمرینات منع شده است و برابر ذوب‌آهن نیز بازی نکرد، گفت: دلیل بازی نکردن حسینی محرومیت بود اما پرسش من این است که حالا آیا این بازیکن تنبیه شد یا استقلال؟ اگر او مرتکب اشتباهی هم شده است، باید جریمه مالی شود. باید همه اتفاقات در باشگاه استقلال بر اساس خرد جمعی باید باشد، تشویق بر اساس تصمیم جمعی و تنبیه نیز با مشورت صورت گیرد.

وی افزود: باشگاه استقلال متعلق به هواداران است. مالک باشگاه استقلال افرادی هستند که در سرما و گرما حامی تیم هستند. این عزیزان حق دارند ناراحت باشند و مطالبه‌گری کنند. برند استقلال توسط مرم درست شده است و آنها اگر نبودند استقلالی وجود نداشت و بنابراین حق دارند از شرایط تیم ناراحت باشند.

ورمزیار با اشاره به اینکه باشگاه استقلال در راس مدیریتی نیز فاقد اختیار تام است، اضافه کرد: باید به مدیریت باشگاه استقلال اختیار تام داده شود. من حس می‌کنم فرشید سمیعی هنوز اختیار تام ندارد و باید در تمامی موارد با هلدینگ خلیج فارس مشورت کند. باید اختیار تام به او داده شود و در جلسات هیات مدیره پاسخگوی رفتار خود باشد.

بازیکن اسبق استقلال همچنین درباره پیتسو موسیمانه، سرمربی جدید این تیم نیز گفت: از سرمربی جدید استقلال شناحت کامل ندارم و اطلاعات من بر اساس رزومه‌ای است که از او در رسانه‌ها منتشر شده است اما امیدوارم در استقلال موفق باشد.

ارسال به دوستان
دانشمندی که خودش را بارها با گازهای سمی مسموم کرد تا جان دیگران را نجات دهد! زلزله در مرکز ژاپن با ۱۰ مصدوم ترکیه بدون اجازه آمریکا حق صادرات جنگنده نسل پنجم KAAN را نخواهد داشت! دانشمندی که برای کشف راز رادیوم، آن را به بازوی خودش بست! دانش‌آموزان و معلمان «مدرسه یهودی‌ها» در اصفهان؛ دوران قاجار (عکس) راز تنبلی تنبل‌ها کشف شد ویپ و روان‌گردان‌ها؛ تهدید تازه سلامت جوانان آیا پروتئین روی خواب تاثیری دارد؟ هواوی با آیستالند ورود جدیدی به بازار خودرو ثبت کرد (+تصاویر) نظر قوه قضائیه درباره موتورسواری بانوان/ مجلس باید قانون را تصویب کند، قوه قضائیه موافق است کیهان: افزایش قیمت نان مشکوک است؛ نهادهای امنیتی ورود کنند فریب مغز برای جبران کم‌خوابی تصویر دیدنی از خفاش میوه‌خوار در احمدآباد هند اسپکتر R42؛ شاهکاری در میان پروژه‌های شکست‌خورده خودرویی (+عکس) رد پای «هوم اسکول» در نظام آموزشی؛ دانش‌آموز ثبت‌نام می‌کند اما مدرسه نمی‌رود/ «برخی والدین نمی‌خواهند فرزندان‌شان آموزش ایدئولوژیک ببینند»