فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۱۰۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۱۲-۰۸-۱۴۰۳
کد ۱۰۱۰۱۶۳
انتشار: ۱۱:۴۱ - ۱۲-۰۸-۱۴۰۳

وزیر اقتصاد : تعرفه واردات آیفون احتمالا ۳۰ درصد است

وزیر اقتصاد : تعرفه واردات آیفون احتمالا ۳۰ درصد است
ارز مورد نیاز برای واردات آیفون با تعرفه و نرخ بازار ارز توافقی خواهد بود.
وزیر اقتصاد گفت: تعرفه ۹۶ درصدی واردات آیفون مصوبه ما نیست و احتمالاً تعرفه واردات آن ۳۰ درصد باشد.
 
به گزارش ایسنا، عبدالناصر همتی در جمع خبرنگاران در رابطه با ارز تخصیصی به واردات آیفون گفت: با همان ارزی که موبایل‌هایی مانند سامسونگ وارد می‌شود آیفون نیز وارد خواهد شد.
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر تعرفه‌های اعلامی برای واردات آیفون گفت: تعرفه ۹۶ درصدی برای واردات آیفون مصوبه ما نبوده و به زودی اصلاح می‌شود و احتمالاً نزدیک به ۳۰ درصد باشد.
 
سکاندار وزارت اقتصاد، همچنین در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه ارز اختصاص یافته برای واردات آیفون از چه نوعی و از چه بازاری است گفت: ارز مورد نیاز برای واردات آیفون با تعرفه و نرخ بازار ارز توافقی خواهد بود.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: آیفون ، تعرفه واردات
ارسال به دوستان
دو تصویر، یک افسانه؛ چگونه لیونل مسی استانداردهای فوتبال را برای همیشه تغییر داد؟ (+اینفوگرافیک) پادشاه سلامت روده؛ فیبر یا پروبیوتیک؟ (بررسی برنده این دوئل گوارشی) اعلام آمادگی ایران برای کمک به مردم زلزله‌زده ونزوئلا درخواست جالب سفارت ایران در غنا: کرواسی را ببرید تا ما صعود کنیم اهمیت بازسازی زندگی در دوران پساجنگ آمادگی کامل تهران برای میزبانی مراسم وداع با رهبر شهید عادت‌هایی که ممکن است شما را زودتر پیر کنند!(اینفوگرافیک) دادستان مازندران: دستور برخورد با عریان‌سازی / مهم‌ترین مطالبه مردم متدین، موضوع بی‌حجابی و عریان‌سازی در معابر عمومی است ماموریت تاریخی کی‌روش برای صعود تیم ملی ایران عضو مجلس خبرگان رهبری: عده‌ای افراطیون کارشکنی می‌کنند که نادرست است/ مذاکره‌کنندگان باید هوشیار باشند پروازهای رامسر به شیراز، مشهد و بغداد برقرار شد سلطانیه زنجان میزبان مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور تظاهرات هفتگی علیه کابینه نتانیاهو ادامه دارد انتقاد زلاتان از داوری علیه ایران در جام جهانی ستایش اینفانتینو از جذابیت نبرد ایران و مصر