فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۱۰۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۱۲-۰۸-۱۴۰۳
کد ۱۰۱۰۱۶۳
انتشار: ۱۱:۴۱ - ۱۲-۰۸-۱۴۰۳

وزیر اقتصاد : تعرفه واردات آیفون احتمالا ۳۰ درصد است

وزیر اقتصاد : تعرفه واردات آیفون احتمالا ۳۰ درصد است
ارز مورد نیاز برای واردات آیفون با تعرفه و نرخ بازار ارز توافقی خواهد بود.
وزیر اقتصاد گفت: تعرفه ۹۶ درصدی واردات آیفون مصوبه ما نیست و احتمالاً تعرفه واردات آن ۳۰ درصد باشد.
 
به گزارش ایسنا، عبدالناصر همتی در جمع خبرنگاران در رابطه با ارز تخصیصی به واردات آیفون گفت: با همان ارزی که موبایل‌هایی مانند سامسونگ وارد می‌شود آیفون نیز وارد خواهد شد.
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر تعرفه‌های اعلامی برای واردات آیفون گفت: تعرفه ۹۶ درصدی برای واردات آیفون مصوبه ما نبوده و به زودی اصلاح می‌شود و احتمالاً نزدیک به ۳۰ درصد باشد.
 
سکاندار وزارت اقتصاد، همچنین در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه ارز اختصاص یافته برای واردات آیفون از چه نوعی و از چه بازاری است گفت: ارز مورد نیاز برای واردات آیفون با تعرفه و نرخ بازار ارز توافقی خواهد بود.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: آیفون ، تعرفه واردات
ارسال به دوستان
تظاهرات هفتگی علیه کابینه نتانیاهو ادامه دارد انتقاد زلاتان از داوری علیه ایران در جام جهانی ستایش اینفانتینو از جذابیت نبرد ایران و مصر پاسخ بیگلربیگی به امیرحسین ثابتی: دو روز قبل از نطق شما، با خواهش وزیر نفت و تنها بخاطر جلوگیری از به مخاطره افتادن مدیریت انرژی کشور استعفا دادم/ چرا رگ گردنتان برای گم‌شدن‌میلیاردها دلار ناشی از‌ فروش نفت باد نکرد؟ زمان بازگشایی مصلای تهران برای وداع با رهبر شهید مسکو: پالایشگاه نفت اوکراین در زاپوریژیا را هدف قرار دادیم حمایت مایلی‌کهن از طارمی پس از پنالتی ناموفق رویترز: هند نفت و گاز بیشتری از ایران می‌خرد بلژیک با درهم‌کوبیدن نیوزیلند برای رقبا خط‌ونشان کشید سایه سنگین اتفاقات ۱۹۸۲ بر دیدار اتریش و الجزایر انصارالله یمن: توافق لبنان و رژیم صهیونیستی، ائتلاف برای نابودی مقاومت است قهرمانی مقتدرانه تیم ملی فوتسال زنان ایران در کافا نبرد سرنوشت‌ساز کرواسی و غنا برای صعود در جام جهانی کنسرت‌ها تا پایان ماه صفر تعطیل شدند؟ عراقچی: ایران بزرگ‌ترین قربانی سلاح‌های شیمیایی است