فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۱۲۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۸ - ۱۹-۰۸-۱۴۰۳
کد ۱۰۱۲۳۰۴
انتشار: ۲۱:۵۸ - ۱۹-۰۸-۱۴۰۳

بازداشت ۳ کارمند به اتهام فساد اداری در رباط‌کریم

بازداشت ۳ کارمند به اتهام فساد اداری در رباط‌کریم
کارمندان متخلفی که به جای خدمت فساد را پیش رو گرفتند روز شنبه دستگیر و روانه زندان شدند.
بازداشت‌های کارمندان متخلف درشهرستان رباط‌کریم تهران درحوزه فساد اداری، با دستگیری سه کارمند دیگر ادامه یافت.
 
به گزارش ایرنا، کارمندان متخلفی که به جای خدمت فساد را پیش رو گرفتند روز شنبه دستگیر و روانه زندان شدند.
 
مبارزه جدی با فساد اداری در شهرستان رباط کریم، ادامه دارد و پیش از ظهر امروز ۳ کارمند دیگر دستگیر و روانه زندان شدند.
 
۲ تن از این کارمندان سابقاً در بخشداری رباط کریم و یک نفر نیز در اداره راه و شهرسازی مشغول به کار بوده‌اندکه این دستگیری‌ها در ارتباط با پرونده‌های فساد مالی و ارتشاء می باشد.
 
قوه‌ قضائیه در شهرستان رباط‌کریم عزم خود در مبارزه با فساد جدی گرفته است و با احتساب این ۳ دستگیری‌ جدید، طی ۸ ماه گذشته ، ۱۹ نفر از مدیران و کارمندان بازداشت شده‌اند که این روند یک بار دیگر به روشنی نشان می دهد دستگاه قضایی برای مبارزه با فساد با هیچ کس تعارف ندارد و در صدد بازدارندگی وریشه کنی فساد است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: کارمند ، رباط کریم
ارسال به دوستان
تلف شدن یک توله پلنگ نر به دلیل سقوط در کانال آب راز دندان‌ها؛ مقایسه ساختار دندان در ۶ گونه، از انسان تا غول‌های خشکی و دریا (+اینفوگرافیک) وام روی سیم‌کارت؛ پدیده‌ای که دارایی مردم را گرو می‌گیرد پخش زنده ۶ مسابقه فوتبال جام‌جهانی، امشب و فردا واکنش حسین سلاح‌ورزی به خرید محصولات کشاورزی آمریکایی؛ بخشی از این منابع آزاد شده ایران به عنوان پشتوانه ایجاد ابزارهای مالی و اعتباری مورد استفاده قرار گیرد پزشکی که برای کشف حقیقت، خودش را چندین بار به طناب دار سپرد! روایت مرکز آمار از تورم در استان‌ها/ ۱۱ استان سه رقمی شدند امضای هزار سینماگر برای حمایت از صدای کودک انیمیشن‌ها در مقابل هوش مصنوعی «داستان اسباب‌بازی 5» همه رقبا را کنار زد بلایی که ماهواره سر فیلم‌های ایرانی آورد! آغاز فروش مشارکت در تولید محصول جدید سایپا از فردا + بخشنامه تأثیر پنهان طعم‌های محبوب «یخی» بر قلب بورس هفته را صعودی آغاز کرد مسکن رکورد دار رکود در 1404 شد واکنش وزارت خارجه به نقض یادداشت تفاهم خاتمه جنگ از سوی آمریکا