فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۲۲۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۹ - ۲۶-۰۹-۱۴۰۳
کد ۱۰۲۲۲۶۱
انتشار: ۱۹:۱۹ - ۲۶-۰۹-۱۴۰۳

پرسپولیس و کابوس اخراجی‌ها: سه اخراجی در ۱۲ بازی

پرسپولیس و کابوس اخراجی‌ها: سه اخراجی در ۱۲ بازی
سرخپوشان پرسپولیس با اخراج سه بازیکن در ۱۲ بازی لیگ بیست و چهارم، آماری نگران‌کننده و ضعیف را ثبت کرده‌اند.

پرسپولیس از بابت اخراج بازیکنان خود در این فصل آمار بسیار بدی دارد.

به گزارش خبر ورزشی، پرسپولیس در حالی به عنوان مدافع عنوان قهرمانی وارد لیگ بیست و چهارم شده که از بابت اخراج بازیکنانش آمار فوق العاده بدی دارد و تداوم این وضعیت می‌تواند به سرخپوشان در هفته‌های باقیمانده ضربه بزرگی وارد کند.

پرسپولیسی‌ها با احتساب جدال با سپاهان، تاکنون در لیگ بیست و چهارم طی ۱۲ مسابقه‌ای که به میدان رفته‌اند، سه اخراجی داده‌اند. به عبارت دیگر، سرخپوشان تا اینجای کار در ۲۵ درصد از مسابقات لیگ بیست و چهارم ۱۰ نفره شده‌اند و این یک امتیاز منفی و آماری شبیه به فاجعه برای مدافع عنوان قهرمانی به حساب می‌آید.

سروش رفیعی در تبریز برابر تراکتور، ایوب العملود برابر نساجی در تهران و حالا گولسیانی در اصفهان برابر سپاهان، یعنی بازی های حساس برابر رقبای اصلی که امتیازش بسیار مهم بود....

ارسال به دوستان
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران تبادل ۱۶۰ اسیر جنگی میان روسیه و اوکراین محمدرضا باهنر: در جنگ نقل و نبات پخش نمی‌کنند/ با جنگ، حداقل ۲۰۰ میلیارد دلار عقب افتادیم اطلاعیه مهم بانک ملی درباره قطعی موقت سامانه‌های کارتی  هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد شمار کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ نفر رسید بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد بارش باران در ۱۳ استان کشور ۲ طوفان شدید در ژاپن/ ۲ میلیون نفر دستور تخلیه گرفتند قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر "گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود" روایت بلانشو از «فوکو»؛ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت