فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۲۳۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۲ - ۰۱-۱۰-۱۴۰۳
کد ۱۰۲۳۴۶۲
انتشار: ۱۶:۵۲ - ۰۱-۱۰-۱۴۰۳

۹ باخت در ۹ بازی خانگی؛ رحمتی از هوادار جدا شد

۹ باخت در ۹ بازی خانگی؛ رحمتی از هوادار جدا شد
آمار ضعیف هوادار در بازی‌های خانگی و کسب تنها ۸ امتیاز از ۳۹ امتیاز ممکن، منجر به قطع همکاری مهدی رحمتی با این باشگاه شد.

بعد از نشست مدیران باشگاه هوادار با مهدی رحمتی، همکاری این سرمربی جوان با بنفش‌پوشان به پایان رسید.

به گزارش فوتبال 360، هوادار روز گذشته، سیزدهمین مسابقه‌اش در لیگ بیست‌وچهارم را برگزار کرد که بنفش‌پوشان پایتخت در یک بازی نزدیک برابر نساجی مغلوب شدند و شوت حامد پاکدل باعث شد تا هفتمین شکست پیاپی هوادار در مسابقات خانگی در فصل جدید لیگ برتر به‌ثبت برسد؛ آن‌هم در حالی‌که هوادار 2 بازی پایانی خانگی خود در فصل گذشته را هم واگذار کرده تا آمار منفی 9 باخت در 9 بازی خانگی اخیر در کارنامه بنفش‌پوشان ثبت شود.

بنفش‌پوشان در حالی روز گذشته دیدار سرنوشت‌ساز و 6 امتیازی خود را برابر نساجی واگذار کردند که همچنان تنها تیم دارای امتیاز تک‌رقمی هستند و با 8 امتیاز، رتبه انتهایی جدول رده‌بندی را در اختیار دارند. هوادار از 39 امتیاز ممکن در این فصل فقط 8 امتیاز به‌دست آورده و حدود 20 درصد امتیازات ممکن را کسب کرده که آمار قابل‌قبولی محسوب نمی‌شود و نکته مهم آنکه بنفش‌پوشان در 2 بازی پایانی نیم‌فصل نخست باید به مصاف سپاهان و پرسپولیس بروند.

شایعاتی که رسمیت پیدا کردند

مهدی رحمتی بعد از پایان دوئل با نساجی، از رفتارهای ساکت الهامی دلخور بود و در نشست خبری حضور نیافت. با این وجود، از صبح امروز (شنبه) زمزمه‌هایی درباره استعفای رحمتی از هدایت هوادار به میان آمد و گفته شد که او شفاهاً از سمت خود کناره‌گیری کرده است. خبر تکمیلی در این‌باره، نشست فوری مهدی رحمتی با مدیران باشگاه هوادار بود تا درباره آینده کاری این سرمربی جوان در جمع بنفش‌پوشان تصمیم‌گیری نهایی اتخاذ شود و سرانجام نتیجه این نشست اعلام شد.

قطع همکاری توافقی بنفش‌ها با رحمتی

باشگاه هوادار با اعلام خبر قطع همکاری توافقی با مهدی رحمتی در این‌باره توضیح داد: «محمدجواد رحیمی و سید مهدی رحمتی در نشستی صمیمانه که ظهر روز شنبه و به پیشنهاد سرمربی بنفش ها در دفتر باشگاه هوادار برگزار گردید، به همکاری رسمی خود با یک دیگر و با امضای یک توافق‌نامه قطعی دو جانبه پایان دادند». رحمتی در شرایطی به کارش در هوادار پایان داد که در طول 14 مسابقه حضور روی نیمکت بنفش‌پوشان در لیگ برتر و جام حذفی، یک برد، 5 تساوی و 8 شکست به‌دست آورد.

تکرار یک تراژدی؛ بازهم قطع همکاری قبل از نیم‌فصل!

مهدی رحمتی کار خود در عرصه سرمربیگری را در تیم شهرخودرو خراسان آغاز کرد و بعد از قطع همکاری با بنفش‌پوشان، تجربه همکاری با تیم‌های آلومینیوم اراک، نساجی مازندران و حالا هوادار تهران را به‌دست آورد. برای دومین فصل پیاپی، رحمتی پیش از رسیدن به نیم‌فصل نخست از هدایت خود کنار می‌رود و بعد از تجربه نافرجام همکاری با نساجی، حالا او از هدایت تیم هوادار به شکلی توافقی کناره‌گیری کرده و باید دید چه کسی برای دیدار حساس هفته آینده مقابل سپاهان، روی نیمکت بنفش‌پوشان حضور پیدا می‌کند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
حملات جدید آمریکا به جنوب ایران : قشم، سیریک، بندر کنگ و بندرلنگه هرمزگان کشف مرز ناشناخته در زمین؛ سیاره ما تقارن شگفت‌انگیزی در نحوه بازتاب نور دارد فریبا: نمایش ایران مقابل مصر شجاعانه و تماشایی بود جزئیات مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب اعلام شد جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر رهبر شهید در تهران ضرورت ثبت‌نام و بیمه زائران اربعین در سامانه سماح رکورد تاریخی خرید طلا توسط بانک‌های مرکزی جهان ارتش سودان: در معرض توطئه‌ای صهیونیستی قرار داریم جان‌باختن یک فعال محیط‌زیست در حادثه آتش‌سوزی بهبهان؛ استان خوزستان غریب‌ آبادی: مسئولیت عاملان جنایت سردشت را با جدیت پیگیری می کنیم حذف آزمون و مصاحبه برای دریافت پروانه مشاوران املاک ادعای نتانیاهو: به یک توافق چارچوبی رسیده‌ایم که ما را قادر می‌سازد به درگیری با لبنان پایان دهیم تظاهرات صدها نفر در سوئد در اعتراض به نقض آتش بس در غزه چالش جدید زلاتان ابراهیموویچ در آمریکا ؛ از تنش روی آنتن تا هنر برنامه‌سازی یا شانس خالص؟ استاندار خراسان رضوی: محل خاکسپاری رهبر شهید در حرم رضوی هنوز قطعی نشده