فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۳۳۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۴ - ۱۱-۱۱-۱۴۰۳
کد ۱۰۳۳۹۰۳
انتشار: ۱۹:۴۴ - ۱۱-۱۱-۱۴۰۳

گل‌محمدی: بازی فولاد و پرسپولیس فینال‌گونه است

گل‌محمدی: بازی فولاد و پرسپولیس فینال‌گونه است
یحیی گل‌محمدی، سرمربی فولاد خوزستان، با اشاره به حساسیت بالای دیدار تیمش مقابل پرسپولیس، این بازی را فینال‌گونه توصیف کرد.

یحیی گل‌محمدی همانند اسماعیل کارتال اعتقاد دارد بازی فولاد و پرسپولیس فینال‌گونه است و حساسیت‌های بالایی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی، سرمربی فولاد خوزستان، این هفته یک تقابل مهم و حساس با پرسپولیس دارد. فارغ از حساسیت‌های تقابل دوباره یحیی با تیم سابق خود، مجاورت دو تیم در جدول رده بندی نیز این بازی را حساس کرده است. صحبت‌های سرمربی فولاد پیش از بازی با پرسپولیس را می‌خوانید:

*صحبت‌های ابتدایی

با توجه به شرایط جدول شاهد بازی جذابی خواهیم بود. قطعا انگیزه دو تیم برای ماندن در کورس قهرمانی زیاد است. هر دو تیم از نظر فنی آمادگی خوبی دارند. تغییراتی هم که در کادر مربیگری داشتند می‌تواند یک شوک برای پرسپولیس باشد. هرچند در بازی‌های گذشته هم تیم‌شان خوب امتیاز گرفته و عملکرد خوبی داشتند. امیدوارم بتوانیم توانایی فنی خودمان را ارائه بدهیم و قطعا با حضور هواداران این اتفاق می‌افتد و می‌تواند برگ برنده ما باشد و امیدوارم شاهد جو خوبی مثل بازی‌های گذشته باشد.

*صحبت کارتال در مورد فینال بودن این بازی

بله هر دو تیم احتیاج به سه امتیاز دارد و ماندن در کورس قهرمانی برای هر دو تیم مهم است.

*درخشش گوستاوو بلانکو 

عملکرد یک بازیکن در یک بازی نمی‌تواند معیار باشد که می‌تواند در طول فصل خوب بازی کند. شرایط بازی اول طوری بود که بلانکو توانست به ما کمک کند. اینکه در ادامه چه می‌شود دست خودش است و باید تمرکز داشته باشد. او ما را امیدوار کرد و امیدوارم بتوانیم از توانایی‌هایش خوب استفاده کنیم.

*شانس قهرمانی فولاد

من دوست ندارم انتظارات از بازیکنانم زیاد باشد. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و نگاه‌مان رو به جلو است. شرایطی که ما از اول فصل داشتیم این بود که یک ثباتی ایجاد شود و هر پنجره نقل و انتقالاتی فرصتی برای تیم‌سازی فراهم شود. در پنجره دوم آن طور که باید فعال نبودیم و نتوانستیم آنطور که باید عملکرد خوبی داشته باشیم ولی با توجه به اینکه جا داریم بتوانیم از بازیکنان آزاد و خارجی استفاده کنیم و این بستگی به روند تیم دارد. صحبتی در مورد پست بازیکنان جدید نشده و گفتیم اگر نیاز پیدا کنیم این کار را انجام می‌دهیم. فعلا صحبت خاصی نشده است.

*استقبال هواداران فولاد در طول فصل

با توجه به دوری ورزشگاه و مشکلات رفت و آمد یک مقدار انتظاری که داشتم برآورده نشد. با اینکه ورزشگاه‌مان پر نمی‌شود همیشه با شور و اشتیاق زیادی تیم را تشویق می‌کردند و اگر این تعداد بیشتر شود برای ما بهتر است.

*اتوبوس و امکانات برای آمدن هواداران

این بازی شنیدم که امکانات خوبی برای تردد هواداران صورت خواهد گرفت. امیدوارم این هواداران اضافه شوند و از بانوان عزیز هم بتوانیم استفاده کنیم. نصف طرفداران ما خانم‌های عزیز هستند. تنها استانی که این اتفاق نیفتاده خوزستان بوده و امیدوارم مسئولین نگاه مهربانانه‌تری نسبت به این مسئله داشته باشند. حضور همه هواداران می‌تواند باعث دلگرمی بیشتر شود.

*غایب فولاد

فقط آقای سرآبادانی غایب است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
آخرین فرصت بهره‌مندی از معافیت سه فرزندی و بیشتر تا پایان شهریور ۱۴۰۵ سود بانکی ۴۰ درصدی تصویب نشده، در دست مطالعه است این اختلال در زنان ۵ سال دیرتر از مردان نمایان می‌شود دخالت کاخ سفید در انتشار مدل جدید هوش مصنوعی «اوپن‌ای‌آی» دیدنی های امروز؛ از امدادرسانی به زلزله زدگان ونزوئلا تا آیین های عزاداری در عاشورا ۵ میان‌وعده شیرین و سالم زیر ۱۰۰ کالری که هوس شیرینی را مهار می‌کنند یافته شگفت‌انگیز هوش مصنوعی: آب شاید در سطح مولکولی ترکیبی از دو مایع باشد "اول حساب کنید" ؛ وقتی درد مشترک نداریم، درک مشترک هم نخواهیم داشت علت حذف حق عائله‌مندی همسران بازمانده چیست؟ دوقطبی سینمای حکومتی و زیرزمینی چرا مغز ما از اخبار بد خسته می‌شود؟ کاهش ۸.۳ درصدی تلفات تصادفات در نوروز امسال خانه‌های ناآرام/ روایتی از افزایش خشونت خانگی پس از جنگ پیام ایران از رختکن سیاتل به دنیای فوتبال (+عکس) چهرۀ «کریم‌خان میرپنج» فرماندۀ سواره‌نظام در دوران ناصرالدین شاه